Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Wraca 30 zł za rejestracje w Moje Usługi – serwisie do płatności rachunków (teraz również przez Twisto)

Serwis Moje Usługi, opisywany przeze mnie w listopadzie, wprowadził do swojej oferty nową metodę płatności. Płacąc przez Twisto możemy teraz odroczyć swoje rachunki o 21 dni (lub nawet 45 dni, jeśli mamy konto Twisto Free). Dodatkowo Moje Usługi ponownie ruszyło z promocją dla czytelników bloga. Nowi klienci znów mogą zyskać 30 zł na opłacenie swoich pierwszych rachunków :)

Twisto w iNG Moje Usługi

Twisto – nowa metoda płatności w Moje Usługi

Przypomnijmy: Moje Usługi to serwis spółki z grupy ING. Pozwala na gromadzenie swoich rachunków (za prąd, gaz, czynsz itd.) w jednym miejscu i opłacanie ich w wygodny sposób – kartą, BLIKiem lub szybkim przelewem. Serwis dba również o to, abyśmy nie zapomnieli o danej płatności, przypominając o niej mailowo.

Dla części czytelników sporą zaletą serwisu jest fakt, że za rachunki mogą zapłacić kartą. Dla innych jeszcze większą wartością może być natomiast możliwość odroczenia płatności o kilka dni, bez dodatkowych prowizji czy odsetek. Od teraz będzie to możliwe niezależnie od tego czy posiadamy kartę kredytową, czy nie. Moje Usługi wprowadziło bowiem możliwość płacenia za rachunki za pomocą Twisto – czyli metody płatności, w której płaci za nas czeski fintech, a my mamy 21 dni na oddanie pieniędzy bez żadnych dodatkowych opłat.

Ale to nie koniec: posiadacze kont Twisto Free mogą jeszcze bardziej wydłużyć ten czas – aż do 45 dni. A samo konto i tak warto posiadać, bo w tej chwili za jego założenie (wraz z kartą płatniczą) możemy zgarnąć 50 zł premii :)

30 zł na start

A jeśli mówimy o pieniądzach, to premię dla nowych klientów oferuje również sam serwis Moje Usługi. Wystarczy, że założymy konto podając kod polecający LIVE-SMRT i otrzymamy dodatkowe 30 zł do wykorzystania przy płatności rachunków.

Regulamin zastrzega jedynie, że jako nowego klienta rozumiemy tu te osoby, które nie były użytkownikiem platformy Moje Usługi w ciągu ostatnich 30 dni. W trakcie rejestracji powinniśmy również wyrazić zgodę na przekazanie informacji o skorzystaniu z kodu polecającego obecnemu użytkownikowi platformy. Nasze konto musi być też zweryfikowane poprzez numer telefonu.

Tytułowe 30 zł rabatu zostanie naliczone w momencie dokonywania zweryfikowanej opłaty – czyli takiej, które dane zostały pobrane automatycznie z eBOK naszego dostawcy lub z maila. Serwis nie premiuje ręcznie dodanych rachunków.

Na skorzystanie ze zniżki mamy 30 dni roboczych od momentu jej przyznania, czyli założenia konta.

Po 30 zł w programie poleceń

Na koniec dodam, że stając się użytkownikiem platformy Moje Usługi sami możemy polecać ofertę swoim znajomym. Otrzymamy wtedy 30 zł (ale maksymalnie 300 zł za 10 poleceń), a nasz znajomy – 30 zł na start. Pamiętajmy jedynie, że środki z poleceń możemy wykorzystać na płatności w Moje Usługi. Będą one ważne przez min. 6 miesięcy od ich naliczenia.

Ważne dokumenty

Nie przegap!

Komentarze

  • Nie żebym się czepiał, ale ta premia specjalnie dla czytelników bloga, to chyba nie jest taka specjalna, bo te 30zł na start można otrzymać zakładając konto z dowolnym kodem polecającym od dowolnego użytkownika.
    Gdy platforma startowała i nikt nie miał tam konta, to ta oferta na start z 30zł (później podniesiona do 40zł, a nawet 50zł) była jak najbardziej ok. Ale teraz 30zł to standardowa premia na start dla każdego konta otwartego z dowolnego polecenia.
    I podkreślam, że nie mam tutaj żadnych pretensji do Michała, zaznaczam jedynie, że to nie jest już żadna specjalna oferta jak za pierwszym razem ;)

    Przemysław Odpowiedz
    • Tu akurat nie piszę, że to premia specjalna. To kod, z którego możemy skorzystać (bez ograniczeń), jeśli nie mamy kogoś znajomego, kto nam polecił serwis.

      Michał
  • Nowy klient- można mieć konto kiedyś tam założone i przez 30 dni nie korzystać – żeby być nowym klientem?

    Jasio Odpowiedz
    • Nie, musi być wypowiedziana umowa (zamknięty dostęp):

      Nowy Klient – osoba fizyczna, o pełnej zdolności do czynności prawnych, która jest konsumentem i 1 miesiąc przed przystąpieniem do Promocji nie była użytkownikiem Platformy Moje Usługi.

      Michał
    • Dzięki za tak szybką odpowiedź. To może jeszcze jedno pytanie- jeśli możesz Michale? Jak zamknąć odstęp?

      Jasio
    • Odpowiedz na to pytania byla juz kilka razy tutaj podawana. Jesli chcesz na tym zarabiac to sie ogarnij. pomoc.mojeuslugi.pl/pl/articles/3524784-jak-usunac-konto

      aaaa
    • @aaaa, wydaje się, że zapis na jakiejś stronie internetowej nie ma żadnej mocy wiążącej (w szczególności, gdy jest niekorzystny dla użytkownika); aby usunąć konto powinno wystarczyć postępowanie wg regulaminu: „Użytkownik może w każdym momencie, przesyłając maila na adres: kontakt@mojeuslugi.pl, usunąć założone przez siebie Konto, z zastrzeżeniem skutków określonych w niniejszym Regulaminie.”

      Don Quijote de la Mancha
    • Nie wiem czy ten gosciu poradzilby sobie z otwarciem regulaminu w pliku pdf :)

      aaaa
  • I znów będą jaja jak ostatnio? Wtedy nie skorzystałem teraz mam głębokie obawy. Tracić nerwy dla 3 dyszek?

    jojo Odpowiedz
    • Nie wiem jak jest teraz, ale ja za pierwszym razem w przeciwieństwie do większości osób, płaciłem blikiem, zamiast kartą i wszystko było ok. Ogólnie osoby które wtedy płaciły Blikiem nie zgłaszały zastrzeżeń, z tego co mi wiadomo.

      jaceny
  • Czyli trzeba mieć rachunki na siebie, żeby otrzymać premie 30zl? Jeżeli są na kogoś z rodziny, to już się nie łapie?

    Qwe Odpowiedz
  • Poczekajcie 5 dni może będzie 50 za rejestrację :P

    zenek64 Odpowiedz
  • 1) płatność KK Citi przejdzie i nie naliczy jakiś opłat?
    2) można opłacić kilka okresów płatności Tauronu na raz?
    3) czy musi być na mnie faktura/ebok, bym mógł tym opłacić ?

    keram7m Odpowiedz
    • Ad2: ja tak płaciłem kilku innych dostawców, jeśli są widoczne przyszłe faktury to nie ma problemu
      Ad3: mam na żonę z tym samym adresem, nie ma problemu

      Tomq
    • Odpowiadając na pierwsze pytanie – jeśli jest to zwykła płatność za faktury, usługi to chyba ok, choć nie próbowałem.
      Natomiast regulamin MU mówi, że „Nie można
      opłacać kartą faktury wpisanej ręcznie i nie zweryfikowanej. Z płatności
      kartą wykluczone są spłaty innych kart kredytowych, spłaty kredytów, pożyczek,
      należności z giełd kryptowalut, płatności na rzecz pośredników wymiany walut,
      płatności z tytułu gier hazardowych, płatności na rzecz własnej, płatności między
      osobami fizycznymi oraz innych należności niewskazanych wprost w niniejszym
      Regulaminie. ”
      Nie wchodzi więc opcja, że robisz płatność na 50 zł KK, później spłacasz te 50 zł przez MU, robi się zadłużenie KK, znów je spłacasz i tak na okrągło. Perpetuum mobile. To nie przejdzie ;)

      Borys29
  • Nie wiem czemu w tytule wskazane jest, że ta promocja „wraca”. To jest cały czas ta samą promocja, nigdy nie była wstrzymywana ani zawieszana. Korzystam nieprzerwanie od listopada.

    Mateusz Odpowiedz
  • Te 30 zł da się wykorzystać na dwa sposoby albo podłączenie do serwisu płatnika np PGE. lub podania emaila i hasła!! na skrzynkę na którą przychodzą faktury. Inaczej nie da się tej kasy wykorzystać. I ten krótki czas na wykorzystanie. Ja zrezygnowałem. Te 30 zł to za mało jak na takie komplikacje

    Andrzej Odpowiedz
  • Ostatnio przypomnieli mi mailem że mam nowe konto z bonusem 50 zł.. Na następny dzień dostałem zwrot :P

    luka89waw Odpowiedz
  • A da się tam opłacać rachunki nie na swoje dane?

    uki Odpowiedz
  • Zwrot otrzymujemy po wykonaniu pierwszej opłaty, a nie dopiero przy okazji następnej?

    uki Odpowiedz
  • Poprzednio można było przesłać im mailem zdjęcie faktury i po akceptacji opłacić i otrzymać premię. Teraz chcą dostępu do maila lub e-booka – chyba ich pogrzało….

    owat Odpowiedz
    • >>>dostępu do maila
      To nawet dzieci w przedszkolu wiedzą, że tego nie wolno robić !

      Bogdan
    • owat – niezupelnie. Poprzednio w regulaminie wyraznie bylo napisane, kiedy otrzyma sie zwrot. Tyle, ze przestali trzymac sie regulaminu lapiac masowo klientow. Kto normalny dalby im namiary do BOKow za marne 30 czy 50zl.

      keton
    • @ keton: Na moje dostępy nie mają co liczyć.

      owat
  • Czy też macie zablokowane ręczne wpisywanie opłat?
    Po wybraniu zweryfikowanego dostawcy automatycznie wskakuje nr konta i tytuł płatności (z poprzedniej opłaty), natomiast nie da się suwakiem przejść niżej, aby wpisać kwotę…

    Teraz jedyny sposób na ręczne dodanie opłaty to skorzystanie z nowej funkcji „Przeciągnij i upuść fakturę lub wybierz plik”.

    Zrobiłem tak decyzją gminy w sprawie podatku. Konsultant ładnie rozpisał zobowiązanie podatkowe na 4 raty – zgodnie z harmonogramem z urzędowej decyzji.
    Chociaż faktycznie to chciałem zapłacić cały podatek jednorazowo, bo kwota była niewielka, więc niepotrzebnie się napracował. :)
    Na szczęście kwoty z płatności wypełnianych przez konsultanta można edytować.

    g.romek Odpowiedz
    • Czy z użyciem tego nowego sposobu można wykorzystać kupon promocyjny?

      pws
    • Niestety kupon nie jest doliczany, bo to nadal jest „ręczne wprowadzanie rachunków” – z tą różnicą, że wprowadza je konsultant (na podstawie wysłanej przez nas faktury).

      g.romek
    • Konsultant to recznie przepisuje? Niech im ktos powie ze sa narzedzia do wyciagania tekstow z pdf/word. Powinno to dzialac automatycznie po przeciagnieciu pliku. Ale pewnie taniej jest zatrudnic klepacza tekstow :)

      aaaa
  • Dodałem Vectrę – połączenie z ebok i weryfikacja mogą potrwać do 24h. To jest jakiś żart! Jeśli to jest automatyczne to ma być z buta – parę minut. Zaczynam podejrzewać, że tam siedzi ludzik i ręcznie się loguje na podane dane dostępowe.

    uki Odpowiedz
    • Jednak przemieliło

      uki
    • Wiem, ze ludzik sie loguje na dane dostepowe. Jak oplace rachunek to za kilka dni z PGNIG dostaje powiadomienia mailowe o logowaniu z nowego urzadzenia. A dokladniej to pracuje tam dwoch ludzikow uzywajacych starego Chrome nieaktualizowanego od 2,5 roku. Raczej nie dbaja tam o bezpieczenstwo.

      aaaa
    • Możesz mieć rację. Jest po 17, ludzik poszedł do domu po pracy i system zamarł. To wszytko tam działa na jakimś półautomacie.

      uki
    • Z chrome 73. A ja sie troszke zaniepokoiłam i odhaczyłam chrome z zaufanych, no ale dzięki Wam wszystko się wyjaśniło.

      majaa
  • Ponieważ wcześniej zrobiłem sobie tam fejkowe konto, żeby zobaczyć to od środka, a teraz chciałem realne, to zwróciłem uwagę na 2 rzeczy.
    Link z LvS nie działa – nie wpisuje automatycznie kodu.
    Nie da się zarejestrować w MU bez zgody na marketing elektroniczny i telefoniczny, a wcześniej można było

    uki Odpowiedz
    • dziwne – u mnie się normalnie dodaje

      Michał
    • u mnie nie – mimo wyczyszczenia ciastek itp. Zapłacę tam raz i spadam. Jakoś nie mam zaufania do tego jak to działa. Poza tym, sorry – jak dostaję odpowiedź na korespondencję emailową z MU, gdzie email zaczyna się od „Cześć!” i kończy „Marek z Moje Usługi – to nie robi dobrego wrażenia. Jacyś młodzieńcy chyba jeszcze nie rozumieją, że zabawa z czyjąś kasą to seriusbiznes, więc w każdym aspekcie trzeba sprawiać wrażenie profesjonalne.

      uki
    • W poniedziałek zakładałem i od razu płaciłem, wszystko OK, dziś 30 zł wróciło na kartę, ale też chyba jednorazowo, bo rachunków papierowych nie można opłacać kartą, więc nie widzę sensu.

      keram7m
    • keram7m, zawsze możesz spróbować zweryfikować dostawcę i wtedy płacić kartą
      https://pomoc.mojeuslugi.pl/pl/articles/3605958-dlaczego-nie-moge-dokonac-platnosci-karta
      Muszę sprostować – chyba chłopaki pracują po godzinach z domu :), bo w końcu przemieliło się przez ebok, zapłaciłem blikiem i 30 zł wróciło po paru minutach.

      uki
  • Jeszcze jedno – jak ktoś się boi przekazywania poczty, to przecież można utworzyć filtr i przekazywane będą tylko określone mejle, np. faktury

    uki Odpowiedz
  • Dziś wprowadzili dodawanie pojedynczych opłat na podstawie zdjęcia/skanu, może wreszcie opłacę ten jeden rachunek z bonusem, bo za parę dni kończy się jego termin.
    Z maila:
    Teraz możesz dodać fakturę, po prostu przeciągnij i upuść fakturę lub wybierz plik z Twojego urządzenia. Jak to zrobić? To całkiem proste:

    przejdź do ekranu Opłat.
    z menu w prawym dolnym rogu, wybierz opcję „Dodaj pojedynczą opłatę”
    przeciągnij lub wybierz plik z Twoją fakturą – na telefonie wystarczy, że zrobisz zdjęcie wink

    I gotowe

    Bolo Odpowiedz
    • No ciekawe, bo ja dziś dostałem tego maila, a jak czytam to wprowadzili to od 3.03.2020 z tym, ze prawdopodobnie nadal nie będzie można wykorzystać kuponu dla faktur dodanych w ten sposób, więc za tydzień zamykam konto.

      Bolo
  • za 1 razem były cyrki
    teraz za 2 razem widzę, że są cyrki
    za 3 razem nawet nie będę tego artykułu czytał.

    @Michał Admin – już wtedy czytelnicy bardzo narzekali i mówili, że są to prawdopodobnie beta-testy serwisu, który dopiero co powstaje. Na podstawie takich danych wrzucasz ich drugi raz??
    Dziwne, bo do fintech traktujesz z dużą rezerwą o jakiej sam pisałem, a jak widzę ten wynalazek bardzo promujesz….

    derek Odpowiedz
    • To jest blog dotyczacy zarabiania na bankach itp a nie opisy najlepszych, najbardziej niezawodnych produktow bankowych czy fintechowych. Nawet jesli „wszyscy” komentujacy odradzaja korzystania z jakies firmy to wystarczy ze pokaze sie tutaj nowa promocja i pula wnioskow jest zerowana blyskawicznie. Czyli wazny jest zarobek a nie opinia. Jesli masz jakis fintech ktory pozwala zarobic wiecej niz mojeuslugi to nikt nie zabrania napisania komentarza.

      aaaa
    • „Czyli wazny jest zarobek a nie opinia”
      — bzdura, może dla Ciebie, ale nie dla wszystkich.
      Ja chętnie zgarniam jakąś kasę z promocji bankowych, ale niektóre świadomie odpuszczam (to ma być raczej zabawa, a nie walka i męka).

      Don Quijote de la Mancha
    • Nikt nie kaze uczestniczyc we wszystkich opisywanych tu promocjach. Dla jednych to zabawa, a dla innych glowne zrodlo dochodu.

      aaaa
    • @aaaa
      Po pierwsze pula wniosków w poprzednim wpisie tak szybko nie rozeszła sie o ile rozeszła wcale
      Po drugie tak wiele osob czyta te artykuły bo sa rzeczowe i merytoryczne, nie wciskające rzeczy niepewnych i niesprawdzonych (parz wpis Admina odnośnie Fintech)
      Wiec oczywiscie korzystaj po kolei ze wszystkiego, ale większość osob stałe tu zaglądających przede wszystkim wchodzi tu ze wzgledu na to ze Michal wybiera pewne i sprawdzone promocje.
      Po trzecie to był blog dotyczący produktów bankowych. Od niedawna Michał rozszerzył je o inne, ale nadal sprawdzone i na dobrym poziomie, a ta promocja ewidentnie do takich nie należy.

      derek
  • Ponownie można samodzielnie wprowadzać kwoty, bez konieczności przesyłania faktur.
    Ale jeśli ktoś woli, to może wybrać opcję „Przeciągnij i upuść fakturę lub wybierz plik”.

    Do skorzystania z serwisu zachęciły mnie bonusy. Łącznie udało się zdobyć 170 zł, wliczając w to kupony poleconych domowników. :)

    Teraz po trzech miesiącach użytkowania zaczynam traktować serwis jako świetną pomoc w wyrabianiu obrotów w ramach różnych promocji kartowych.

    Jest to też dobre narzędzie do przeglądania w jednym miejscu wszystkich rachunków.

    g.romek Odpowiedz
  • Ile w ostatnim czasie czekaliście na zwrot za kupon przy płatności BLIK ?

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • Pan Marek z platformy MU odpisał mi na pytanie o ważność kodu „LIVE-SMRT”, który podał ADMIN na tej stornie:
    Witam,
    niestety data ważności tego kodu już upłynęła, co oznacza, że zarejestrowanie się z takim kodem nie sprawia, że bierzesz udział w promocji.
    Co w tej sprawie ma do powiedzenia Pan ADMIN?

    Rafał Odpowiedz
    • Nie wydaje mi się, aby tak było, ale już napisałem maila – pewnie dostanę odpowiedź jutro.

      Michał
    • Te stare polecenia z kuponem 50 zł miały być do 08.03. – był nawet mailing z przypomnieniem, żeby wykorzystać, więc pewnie konsultant z MU pomylił aktualne polecenie z kontami założonymi poprzednio z kuponem 50 zł.

      Gruby Rychu
    • Ja mam jeszcze bon z kodem do Allegro z Santander z promocji z Livesmarter, ktory nie został jeszcze wykorzystany a podobno ważny jest do czerwca 2020 roku. Zobaczymy jak prawdomowny jest Admin.

      Wojak
    • A nie lepiej od razu wykorzystac ten bon i cieszyc sie z nagrody? Do czerwca mozesz go zgubic.

      aaaa
    • @Wojak dziwię się, że Admin nie wykluczył Cię z tej promocji hehe

      abc
    • Eh. Zobaczymy jak prawdomówny jest admin…
      Skoro masz na bonie termin ważności to o co chodzi?
      Cóż, rzadko lubię się udzielać w takie jakieś „prowokujące” wpisy, ale – ludzie dajcie spokój. Ku czemu to ma służyć? Admin udoskonalił promo i wszystkie strony na tym zarobiły. Wszyscy zadowoleni.

      Anom
    • @aaaa Widocznie bierze mnie za kogoś poważnego a nie takiego buraka jak Ty 😂😂😂

      Kiedy zaczynasz orke w polu na wsi ?

      @Anom Kto tak powiedział…. ale skoro wierzysz we wszystko co jest tu napisane, to już Twój problem, ba ja nie.

      Wojak
    • Ja napiszę tak.. Admin jak każdy może się pomylić, ale korzystam z tego bloga już kilka lat i nigdy się na Nim nie zawiodłem, dlatego mu ufam. Raz może dwa coś było nie tak, ale zawsze sprawa była niezwłocznie przez Niego prostowana, dlatego polegam na Nim jak na Zawiszy.

      jaceny
    • @jacenty, dzięki za dobre słowa. Staram się, choć nie wszyscy to widzą :)

      @Rafal – dostałem info, że sprawdzili i wszystko powinno działać jak należy. Może niedoinformowany konsultant sprawdził ilość wykorzystań kodu i stwierdził, że już poszły wszystkie – nie wiem. Wiem tylko, że ten kod nie ma limitów i można z niego bez problemu korzystać dalej.

      Michał
  • Chyba jedno 50 zł na opłaty mi przepadnie, ktoś byłby chętny jakoś się dogadać? ;)

    Fixer Odpowiedz
  • Cześć, gdzie mogę znaleźć działający kod polecający do serwisu Moje Usługi?

    Rafał Odpowiedz
  • Mam pytanie do zorientowanych. Jak naliczane są przez banki transakcje w Moich Usługach np na 40zł, ze zwrotem 30zł? Czy jako jedna transakcję na 10zł, czy jako jedną transakcję na 40zł? A może z racji tego, że suma transakcji to 1+(-1), bo jest transakcja i zwrot i nie naliczają to jako 0 transakcji?

    jaceny Odpowiedz
  • a w jaki sposób odzyskać kod, który 13 marca wyłączyli?

    abc Odpowiedz
  • Widzę że faktycznie dają 30 zł na start (wiadomo że program poleceń też daje 30 zł) ale być może jakiś ciut nadzieji jest na to że podwyższą na start dla takich blogów jak livesmarter ? np. 40 zł. Ciekawe.

    bolek Odpowiedz
  • ktos wie ile trwa teraz zwrot za platnosc kart CRV? kiedy to bylo ze 2 tygodnie a teraz? warto tym placic?

    koles Odpowiedz
  • Czy jeśli uzyskam kilka kuponów za polecenie paru osób, to potem przy płatności mogę wykorzystać tylko jeden 30 złotowy do jednego rachunku, czy można je zsumować i zapłacić jeden rachunek z większą niż 30 zł zniżką?

    uki Odpowiedz
  • Jak to jest w końcu z tą opłatą, czasem jest a czasem nie? Ktoś płacił i powie jak jest przy płatności czynszu na rzecz SM przy wprowadzanych ręcznie danych do zapłaty?

    mbr1111 Odpowiedz
  • Próba mikrofonu…czy komuś wszedł kupon przy opłacie w innej opcji niż Połączenia z systemem dostawcy (eBOK)’ lub ‚Połączenie ze skrzynka email’?

    uki Odpowiedz
    • Raczej nie, bo na tym polega ta promocja kuponowa, że działa właśnie tylko przy tych 2-ch opcjach co podałeś.

      Przemysław
  • Czy można realnie tym płacić za Netflixa i HBO GO tak jak się reklamują? Przecież przy rejestracji na tych portalach już trzeba podać dane karty.

    Angulo Odpowiedz
  • Cześć

    cieszymy się, że jesteś z nami i aktywnie korzystasz z naszej platformy. Naprawdę. W Moich Usługach nie lubimy próżnych deklaracji, więc postanowiliśmy dać wyraz naszej wdzięczności.

    Na Twój rachunek bankowy wysłaliśmy upominek, który mamy nadzieję uprzyjemni Ci dzień! Do zobaczenia na platformie!

    wpadło 30 zł znikąd

    inspektor007 Odpowiedz
  • Potwierdzam, u mnie też wpadło.

    Arek88 Odpowiedz
  • A ja już nawet zamknąłem u nich konto w marcu i też wpadło 30zł (bez tego maila).

    Rafał Odpowiedz
  • Czy ta promocja jeszcze chodzi? Założyłem konto po ponad 30 dniach od zamknięcia i brak zdobytych środków.

    jaceny Odpowiedz
    • Swego czasu miałem to samo. Mimo, że minęło ponad 30 dni bonus był tylko w wysokości 10 zł. Zamknąłem je od razu i otworzyłem ponownie ale na inny mail. Wtedy dostałem normalnie 30 zł.

      drudar
    • Teraz nie ma w ogóle nic. Nawet po rejestracji z drugiego e-maila. Stwierdziłem, ze spróbuję zarejestrować numer telefonu i pojawiło mi się info: „Numer który weryfikujesz, był przypisany do konta, na którym został wykorzystany kupon za rejestrację.
      Przechodząc dalej, decydujesz się na bezpowrotne zablokowanie Twojego kuponu za rejestrację.” Podobnie jest z moim drugim numerem, na który kiedyś miałem tu konto. Czyżby zmienili regulamin?

      jaceny
    • Tak, własnie od dzisiaj zmienili i uszczelnili wszystko dokładnie. Niestety skończyły się tańsze rachunki…

      pws
    • Dokładnie dla mnie dziwna praktyka że zmienia się regulamin od tak odrazu,mogli dać 2 tygodnie na to. Takich zmian natychmiastowych nie popieram. :( A było tak fajnie i miło :(

      bolek
    • Inne urządzenie + inny e-mail + starter za 4 zł (nowy numer) i to też nie przejdzie?

      Ja123
    • Tutaj zaglądają Mojeusługi i odpowiadają na pytania i nie ma co im podpowiadać . I za dużo rozmyślać.

      bolek
    • @Ja123, takie coś problemem nie było i raczej nie będzie nadal. Teraz problem jest inny, gorszy, ale to już można samemu się przekonać albo doczytać w nowym regulaminie.

      pws
    • przekonać się można było już od tygodnia , chociaż regulamin zmienili dzisiaj

      Michał
    • No niestety. Skończyło się eldorado. :)

      jaceny
  • @Michał, dokładnie, ja przekonałem się 2 dni temu przy próbie opłacenia rachunku, a mogłem nie zwlekać na ostatnią chwilę z tym…

    pws Odpowiedz
    • pws no właśnie ja też się o tym przekonałem w dniu kiedy wypłacili dodatkowe bonusy taka niespodzianka obok niespodzianki.

      bolek
    • Dokładnie, taka niespodzianka na pożegnanie… Najgorzej, że mam jeszcze kilka kuponów z poleceń, ale teraz to pewnie już nawet ich nie wykorzystam…

      pws
  • Zamiast jednego kuponu za polecenie na 30zł, dali 3 x 10zł z terminem ważności do 30.09.

    Kurt Odpowiedz
    • masakra ale kombinacje oby tylko jak najwięcej rachunków zaplacić dla UWAGA 9,11 zł)opłata 0,89 zł)

      bolek
  • Dostałem informację od supportu że kod polecenia LIVE-SMRT jest już nieaktualny. Może ktoś podać działający kod polecający?

    Paweł Odpowiedz
  • Czy fakturę od lokalnego dostawcy internetu będę w stanie zapłacić przez Moje Usługi? Czy tylko najwięksi dostawcy?

    asi Odpowiedz
    • Kupon będziesz mogła wykorzystać tylko na płatności automatyczne pobrane z BOK dostawcy. Jeżeli nie ma takiej możliwości możesz zgłosić fakturę ręcznie i ją opłacić nawet kartą ale kuponu nie użyjesz.

      drudar
    • Dzięki za odpowiedź.

      asi
  • Teraz dają jakieś „10 zł za dodanie dostawcy na Moich Usługach”: https://pomoc.mojeuslugi.pl/pl/articles/4270287-jak-zgarnac-10-zl-za-dodanie-dostawcy-na-moich-uslugach

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Zgadza się niestety kupon dalej nie działa jeśli na jakimś koncie innym płaciłeś od tego samego dostawcy rachunek :(

      bolek
    • no, paskudnie, teraz to żaden rachunek mi nie wejdzie z kuponem he he

      uki
  • Od 9 września zmiana regulaminu (dali więcej czasu na przygotowanie się,niż np. 2 dni przed wejściem zmian i informacją o tym). Będą mogli blokować konta:

    „W przypadku powzięcia przez Operatora uzasadnionego podejrzenia, że działanie
    Użytkownika może stanowić naruszenie Regulaminu lub przepisów prawa
    powszechnie obowiązującego, Operator ma prawo do Blokady Konta. Z chwilą
    dokonania Blokady Konta Operator Informuje Użytkownika, za pośrednictwem Portalu
    oraz wiadomości e-mail o fakcie Blokady Konta, powodach dokonania Blokady Konta,
    a także czynnościach, które powinien przedsięwziąć Użytkownik w celu usunięcia
    Blokady Konta. W przypadku dokonania Blokady Konta Użytkownik może złożyć
    reklamację zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu” .

    bolek Odpowiedz
  • Może ktoś wie, czy jeśli opłaca się te rachunki kartą miles and more, to naliczają się mile? mBank nie traktuje tego jak zasilania elektronicznej portmonetki czy tp.?

    czapi Odpowiedz
  • Czy płatności rachunków przy uzyciu karty kredytowej są traktowane jako bezgotówkowe czy nie?

    5darek Odpowiedz
  • Ktoś , coś kiedy wrócą płatności kartą?

    Romuald Odpowiedz
    • Niedługo ten serwis zostanie przejęty przez kolejną firmę, więc na razie nie ma raczej szans na powrót kart.

      Ja123
    • znowu? przerzucaja sie tym seriwsem jak goracym kartoflem. ci co mieli przejac od 1 wrzesnia jedyne co zrobili to przywrocili zakladke karty i dodali komunikat dodawanie kart tymczasowo niedostepne.

      aaaa
    • Sorry, zapomnialem ze to przejecie juz dzisiaj mialo byc

      Ja123
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy