300 zł do Biedronki za kartę kredytową BGŻ BNP Paribas

Zakończona

Ruszyła kolejna oferta promująca kartę kredytową mamBONUS BGŻ BNP Paribas. W porównaniu do poprzednich ofert wysokość premii została tym razem zwiększona! W zamian za wyrobienie i aktywne korzystanie z karty zgarnąć możemy 300 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka :)

300 zł do Biedronki za kartę kredytową BGŻ BNP Paribas

Do 300 zł na zakupy w sklepach Biedronka z kartą kredytową BGŻ BNP Paribas

Aby skorzystać z promocji należy być taką osobą, która w okresie ostatnich 12 miesięcy nie miała zawartej żadnej umowy o kartę kredytową BGŻ BNP Paribas. Posiadanie innych produktów banku nie wyklucza z promocji :)

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że udamy się na dedykowaną stronę promocji i zostawimy swoje dane kontaktowe (zaznaczając wszystkie chechboxy). W ciągu maksymalnie kilku dni oddzwoni do nas konsultant banku i przeprowadzi przez dalszy proces wnioskowania o kartę. Jeśli karta zostanie przyznana, to nie pozostanie nam nic innego, jak spełnić warunki promocji.

W jaki sposób? Zgodnie z regulaminem powinniśmy dokonać transakcji bezgotówkowych kartą na łączną kwotę min. 500 zł w każdym z pierwszych 6 miesięcy po miesiącu podpisania umowy o kartę. Za każdy z miesięcy, w którym wydamy kartą 500 zł, zyskamy bon do sklepów Biedronka o wartości 50 zł. Łącznie możemy więc zyskać 300 zł.

Bank zastrzega jednak, że nie mogą to być transakcje:

polegające na zasilaniu środkami pieniężnymi […] rachunków płatniczych lub […] usług za które odbywa się płatność w ramach tej transakcji lub podmiot, który świadczy usługi w zakresie przechowywania środków pieniężnych klientów, w szczególności używanych w celu dokonania płatności za towary lub usługi u właściwych dostawców towarów lub usług.

Mówiąc wprost: odpadają wszelkiego rodzaju doładowania wirtualnych portfeli czy płatności kartą za rachunki. Wszystkie „zwykłe” płatności kartą w sklepach czy internecie są jak najbardziej OK.

Przy okazji przypomnę, że w promocji wyrabiamy kartę kredytową, dlatego warto przeczytać poradnik o tym jak mądrze z niej korzystać. Zwłaszcza, jeśli to nasz pierwszy tego typu plastik.

I to tyle! Aby odebrać nagrody konieczna będzie rejestracja na stronie mambonus.pl. Zgodnie z regulaminem:

Nagroda zostanie udostępniona na stronie www.mambonus.pl w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia każdego miesiąca, za który Nagroda będzie należna.

Na koniec dodam, że w promocji przewidziano pulę 5000 bonów. A konkretniej – 5000 uczestników promocji. Jeśli liczba osób wnioskujących przekroczy tę granicę, to bank kolejnym podziękuje. Warto więc się śpieszyć :)

Liczba Uczestników jest ograniczona do 5000. Jeśli liczba Uczestników osiągnie 5000, Organizator poinformuje o tym za pośrednictwem strony: https://mambonus.pl/regulaminy

Ile kosztuje karta kredytowa mamBONUS?

Karta kredytowa Mastercard mamBONUS może kosztować 72 zł rocznie, jednak opłaty w pierwszym roku możemy się pozbyć w dość prosty sposób – wystarczy, że skorzystamy z promocji zwalniającej z opłat i wydamy min. 500 zł w ciągu 2 pierwszych okresów rozliczeniowych dla karty Mastercard Standard lub 1000 zł dla karty Mastercard Gold.

Swoją drogą pamiętajmy, że za wyrobienie karty otrzymujemy 5000 punktów mamBONUS, które pomogą nam w zebraniu na jakąś drobną nagrodę z katalogu programu.

Nie przegap!

Komentarze

  • Potwierdzam – jest promocja zwalniająca z opłaty za kartę w pierwszym roku. Regulamin dostałem w oddziale podpisując umowę.

    diego Odpowiedz
    • Możesz podesłać link do regulaminu. Dziś żona podpisywala umowę i nie było mowy o promocji zwalniające z opłat.

      Darek
  • Po złożeniu wniosku od 20.11 cisza. Panienka w sprawie KK każe dzwonić do AdAstry. Rozkładam ręce…

    qq Odpowiedz
    • Ja już uzytkuje kk a mąż który składał wniosek tego samego dnia dalej czeka na telefon…. O co chodzi?

      Patrycja
    • Być może przegapił telefon z banku. Do mnie dzwonili raz (nie zdążyłem odebrać) i więcej nie. Można się znów za kilka dni zarejestrować i pilnować telefonu.

      qq
  • Mam pytanie ,czy wystarczy sama rejestracja na stronie MAMBONUS,czy trzeba gdzies jeszcze podac jakies dane np .nr. karty.Zarejestrowalem sie ale boje sie ze to moze byc tylko czesc procesu a niebardzo wiem gdzie mam podac dane KK zaznacze ze posiadam tylko jedna KK.Bede bardzo wdzieczny za szybka odp.

    Sylwek Odpowiedz
    • Wystarczy się zarejestrować na stronie mambonus

      conrad_88
    • MamBONUS: „Nie można założyć konta. Identyfikator klienta nie istnieje lub konto zostało już założone i aktywowane. Prosimy o kontakt z bankiem.” WRrrrrr! TelePanienka nie pomogła, poszła reklamacja mailem. Zaczyna się?

      qq
    • Miałem to samo. Panienka z banku zrobiła literówkę w moim ID i nie mogłem się zarejestrować.

      dario
    • „Przegryzło się” i udało się zarejestrować ;-)

      qq
  • Podpisałem umowę o kk i rachunek 24.12 dostępy do bankowości już mam i widzę że ta kk jest opisana jako standard oddział a mowa o kk mambonus i teraz nie wiem czy mam pisać w tej sprawie czy nie. Ktoś coś doradzi

    R083rt Odpowiedz
    • @R083rt, Dobrze jest opisana – nic sie nie martw :) Do programu mambonus sie teraz zapisz jesli jeszcze tego nie zrobiles i zacznij spelniac warunki promocji

      Bartglw
  • Cześć.
    Właśnie kontaktowałem się z infolinią i wychodzi na to, że jest jakiś problem z tą stroną, bo wnioski nie dotarły do banku.
    Konsultant ma do mnie oddzwonić i wyjaśnić sprawę.

    Przemysław Odpowiedz
  • CZY KTOŚ JUŻ Z WAS DOSTAŁ PIERWSZE 50ZŁ ?????

    Alex Odpowiedz
  • mają czas do 10.01. – zgodnie z regulaminem.

    diego Odpowiedz
  • a gdzie te bony będą dostępne ? na platformie mam bonus, czy na platformie internetowej do ROR, aplikacji mobilnej …a może sms ? W jaki sposób ? bo nigdzie nie jest napisane, a logując się do Mam bonus nigdzie nie a możliwości wysłania wiadomości, więc tam na pewno bon nie przyjdzie, bo nie ma gdzie… ? :)

    JUSTYNA Odpowiedz
  • Na jakie daty należy patrzeć jeśli chodzi o wydatek tych 500zł.
    Przykładowo od 01.01 do 31.01? Czy tak jak wyciąg z karty na przykład 16.01-15.02?

    Bart Odpowiedz
  • Jak zawnioskuje o karte teraz, umowe podpisze w styczniu to warunki zaczynam spełniać od lutego, tak ?
    500zł wydane w lutym i do 10 marca powinnem dostać pierwszy bon …

    IreneuszN Odpowiedz
  • Czy ktoś otrzymał już pierwszy voucher 50 zł do biedronki?

    Werka Odpowiedz
  • no własnie ni ma:(((

    alex Odpowiedz
  • to co, w piątek piszemy reklamacje…

    diego Odpowiedz
  • Chyba nie ma wyjścia… Gdzie piszecie ta reklamację? Przez dostęp mobilny czy poczta?

    Ewka Odpowiedz
    • ja piszę na adres e-mail podany w regulaminie promocji, ale dopiero jutro. Nie wierzę jednak, że dzisiaj otrzymam bon… Co promocja to reklamacja – coraz gorsze te „wisienki”…

      diego
  • hej
    Czy ktoś otrzymał już pierwszy voucher 50 zł do biedronki?

    Michal1607 Odpowiedz
  • Niemożliwe, dostałem bon za grudzień bez reklamacji. Pozdrawiam.

    diego Odpowiedz
  • Ok też mam bon, wyskakuje po zalogowaniu się na mambonus :)

    klaudi Odpowiedz
  • Mam, że niby jest ale nie chce się pobrać… Ktoś pobrał go?

    Ewka Odpowiedz
  • Słuchajcie na maila przyszło mi potwierdzenie zakupionego vouchera i numer zamówienia 13 cyfr wytluszczonym drukiem . Te cyfry w biedronce nie wchodzą. Nie odnajduje takiego kodu…:/ czy macie taka sama wiadomość na mailu 13 cyfr czy jakiś załącznik, który należy pobrać ? Ja na mam bonus naciskam odbierz bon i tylko dostałam info na maila , że numer zamówionego vouchera to te cyfry….ktoś pomoże?

    Justyna Odpowiedz
    • pewnie jakaś śnieżynka siedzi na kasie w biedronce :) Po skanowaniu ostatniego artykułu, które zakupiłaś musi wklepać te 13 cyfr i wcisnąć klawisz PLU. Możesz też wygenerować sobie kod kreskowy, wydrukować i dać do zeskanowania tutaj:
      https://romek.info/ut/barcode/ean8-13.php

      jacck
    • dzisiaj miałem to samo – nie udało mi się zapłacić bonem podając 13 cyfrowy kod. Podczas kolejnej wizyty w Biedronce spróbuję wykorzystać metodę którą podał @jacck.

      diego
    • ok :) ja zaraz idę z wygenerowanym kodem kreskowym i zobaczymy czy się uda :)

      JUSTYNA
    • Proszę o informację czy się udało. Dzięki

      Ewaaa
  • byłam z wygenerowanym kodem kreskowym – ponownie nie wchodzi – nie odnajduje kodu PLU , więc sprawę zgłosiłam na infolinii Banku . Przyjęli zgłoszenie …podobno trzeba aktywować te kody przez nich bezpośrednio…trzeba czekać na odpowiedź.
    z tym bgż to same problemy na promocjach ;/

    JUSTYNA Odpowiedz
  • Oczywiście, że nie zadziałał kod.
    Bgz, bgz, kolejne problemy.

    paba86 Odpowiedz
  • U mnie to samo, napisałem do banku. Dam znać gdy czegoś się dowiem.

    RadekW Odpowiedz
  • Mi także nie działa, zły kod:(, ale coraz to bardziej myślę ,że raczej wybrałem zły…..ale bank:((((

    alex Odpowiedz
  • Jest ktoś komu zadziała kod?
    Czy czekacie na odpowiedzi jeśli chodzi o reklamację.

    Bart Odpowiedz
  • Właśnie napisałem reklamację, nie pozostaje więc nic – tylko czekać…

    diego Odpowiedz
  • BGŻ i ich odpowiedź (wszystko było wykonane tak jak być powinno):

    Szanowny Panie,
    dziękuję za przesłaną korespondencję.
    W nawiązaniu do przesłanej wiadomości uprzejmie informuję, że numer bonu jest prawidłowy. Bardzo proszę o wskazanie adresu sklepu w którym próbował Pan wykorzystać bon oraz numer paragonu.
    Jednocześnie intonuję, że kasjer powinien wprowadzić e kod jako ostatnią pozycję paragonu, tylko w tym przypadku bon zostanie użyty prawidłowo.
    Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację oraz związane z nią niedogodności.

    paba86 Odpowiedz
  • Jak kasjerka nie wie, to mówimy, że ma to wbić jak 13 cyfrowy kod EAN z opakowania art. i wcisnąć przycisk PLU.

    Benito Odpowiedz
    • Kasjerka wie jak się wbija kody:) Robiła to dwukrotnie na moich oczach.
      Ja napisałem do BGZ, że skoro nie potrafią rozwiązać problemu to niech mi zrobią uznanie konta na 50zł:)

      paba86
    • dzięki paba86 ja tak samo napisałem i żądam 50 zł na konto jak nie rozwiążą ….ludzie piszcie tak, co z nas będą robić głupków!!!!!!

      alex
  • Dostałam identyczna odpowiedź od bgz… Kasjerka wiedziała jak wbijać bo kody z innego banku dobrze działały… Czekam na informacje czy komuś się uda… A jeśli nie to co dalej robimy?

    Ewel Odpowiedz
  • i co zadziałało ktoś coś komuś :))))???

    alex Odpowiedz
    • Odpowiedź z dzisiejszego poranka:
      Szanowny Panie,
      uprzejmie dziękuję za przesłaną wiadomość.
      W nawiązaniu do zapytania informuję, że korespondencja została przekazana do odpowiedniego Departamentu Banku celem weryfikacji. Proszę o oczekiwanie na odpowiedź w przedmiotowej kwestii.

      Płakać się chce…

      paba86
  • Jak pójdę do biedry i nie zadziała to od razu zawołam kierownika i poproszę o wypisanie kwitu, że tego dnia i o tej godzinie kasa nie przyjęła kodu o numerze xy. Myślę, że od tego trzeba będzie zacząć.

    dario Odpowiedz
  • Właśnie byłem na zakupach i bon zadziałał… Twierdzę jednak, że błąd był po stronie banku, a po reklamacjach coś „poprawili”. Jeszcze dodam, że dzisiaj kontaktowałem się z infolinią i otrzymałem odpowiedź aby kasjerka wbiła kod jako ostatni produkt ( było o tym wcześniej ). Zastanawia mnie również data ważności mojego bonu – 31.01.2020. a miał być do końca 2019 roku – tutaj widać jakąś zmianę.

    diego Odpowiedz
  • Wiecie może czy można zmienić numer PIN na tej karcie? I ile to kosztuje, bo w Tabeli Opłat i Prowizji nie ma takiej pozycji.

    Tomek__ Odpowiedz
  • pin zmienisz za darmo , ale tylko w ich bankomacie, których jest bardzo, bardzo malutko

    alex Odpowiedz
  • Szanowny Panie,
    dziękuję za przesłaną korespondencję.
    Nawiązując do Pana wiadomości wyjaśniam, że wszystkie e-kody są aktywne. Opisana przez Pana sytuacja wynikał z błędu technicznego po stronie sklepu. Obecnie błąd nie występuje. W związku z powyższym, proszę o ponowną próbę realizacji kodu.

    Nadmieniam, że dostępne na karcie środki można sprawdzić na: https://kartypodarunkowe.biedronka.pl

    Serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację i powstałe niedogodności.

    W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do ponownego kontaktu poprzez wiadomość zwrotną.

    Z poważaniem,

    Bartłomiej Pilgun
    Bank BGŻ BNP Paribas S.A.

    Chyba coś pomylili bo reklamowałem promocję 300 zł do Biedronki (6 kodów) ale sprawdzę może jednak naprawili problem hurtowo.

    jeno sznur Odpowiedz
    • sprawdziłem na stronie którą podali, jest ok tylko data przesunęła się:
      Stan środków na karcie nr

      xxxxxxxxxxxxxxxxxx

      W dniu: 16.01.2019 18:14

      50 zł

      Karta ważna od 2019-01-02 do 2020-01-31

      jeno sznur
  • hej
    dziś byłem na zakupach i bon bez zadnego problemu zadziałał.

    Michal1607 Odpowiedz
  • z jakiego numeru dzwonią ? mam trochę poblokowanych :)

    zby Odpowiedz
  • czy platnosci bezgotowkowe to takze zakupy w internecje

    ARKADIUSZ Odpowiedz
  • czy zakupy w internecie tez moga byc doliczane do tranzakcji bezgotowkowych w tej promocji

    SYLWESTER Odpowiedz
  • Są już bony za kolejny miesiąc;)

    paba86 Odpowiedz
  • Jak to jest z to opłatą za kartę? Nie mam informacji z banku o promocji zwalniającej z opłaty.

    Darek Odpowiedz
    • też szukałem, napisałem do Banku i oto odpowiedź:
      W odpowiedzi na przesłaną wiadomość uprzejmie informuję, że zapis dotyczący zwolnienia z opłaty znajduje się z Regulaminie Sprzedaży Premiowej „Z kartą Warto”. Zapis Regulaminu jest dostępny na stronie https://www.bgzbnpparibas.pl/_fileserver/item/1515974

      Wyjaśniam, że w Taryfie Prowizji i Opłat są podane stałe opłaty, które obowiązują poza okresami promocyjnymi.

      jeno sznur
    • ok przeczytałem regulamin ale nie wiem czy zauważyłeś on jest ważny od
      Okres od 01.02.2019 r. do 31.12.2019 r.
      a ja zakładałem już 01.11.2019 to jaki wtedy miałem?????

      Alex
    • ok, ja też zakładałem k.k. w listpoadzie. Doprecyzowałem pytanie do Banku. Wkleję tu jak odpiszą.

      jeno sznur
    • No i mamy odpowiedź Banku:
      W odpowiedzi uprzejmie informuję, że informacja o obowiązywaniu promocji we wskazanym terminie zawarta jest pod adresem: https://www.bgzbnpparibas.pl/repozytorium/umowy-i-regulaminy w zakładce: Regulaminy akcji marketingowych – obowiązujące od października 2018 r. W Regulaminie Sprzedaży Premiowej „Z kartą Warto”.

      jeno sznur
  • hej
    wiecie moze jak „podejrzec”/ zobaczyc ten bon? dzis go wygenerowałem – ale pomimo pozornie prawidlowej procedury nie otrzymalem maila z kodem, jak rowniez nie widze go w mambonus. Ale na liscie zakupow operacja zakupu bonu widnieje…

    Michal1607 Odpowiedz
    • W moim przypadku pomogło jak wygenerowałem to na komputerze. Na telefonie podobny problem jak u Ciebie

      Rocco
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy