300 zł do Biedronki za założenie darmowego Konta Otwartego na Ciebie od BNP Paribas

Zakończona

Ruszyła promocja BNP Paribas w której możemy zgarnąć aż 300 zł za założenie konta w formie kart podarunkowych do Biedronki. Co istotne: konto możemy założyć całkowicie zdalnie :)

300 zł premii za założenie konta w BNP Paribas

Premia na szybko od BNP Paribas

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 12 miesięcy. Posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻOptima nie wyklucza z promocji, tak samo jak posiadanie innych produktów (np. karty kredytowej).

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 23.08.2020 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy), a następnie złożymy wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z dowolną kartą debetową oraz usługami bankowości internetowej z wygenerowanego dla nas linku (tym razem zaznaczając tylko te zgody, które są wymagane przez wniosek). Na podpisanie umowy (za pomocą SMSa, poprzez system Autenti) oraz aktywację karty będziemy mieć czas maksymalnie do 6.09.2020. W czasie wnioskowania warto też wyłączyć wtyczki typu adblock w przeglądarce – może to uniemożliwiać przejście do końca wniosku.

Pamiętajmy jedynie, że aktywacja konta odbywa się poprzez nadanie PINu do karty, którą przywiezie nam kurier. To dobra wiadomość, bo zamiast wypełniać z nim umowę papierową (co trwa zazwyczaj kilka minut) po prostu otrzymamy zwykłą przesyłkę z kartą – kontakt jest więc ograniczony do minimum.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 3000 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana. Warto się śpieszyć!

300 zł do Biedronki

Tytułowa nagroda podzielona jest na trzy części. Pierwszą z nich, czyli kartę podarunkową o wartości 150 zł, zgarniemy za podpisanie umowy oraz:

  • wykonanie min. 5 transakcji bezgotówkowych kartą we wrześniu 2020 oraz
  • otrzymanie wpływów na konto na łączną kwotę min. 1000 zł we wrześniu 2020

Tu warto dodać, że w przypadku pierwszego wymogu chodzi o najzwyklejsze płatności kartą w sklepach lub internecie (w internecie chodzi oczywiście o podanie numerów karty, a nie płatności typu pay-by-link). Wykluczone są natomiast wszelkie „ułatwiacze” płatności kartą, tj. transakcje z kodami MCC: 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Jeśli nie wiesz o co chodzi z kodami MCC, to sprawdź stronę jakimcc.pl.

Jeśli natomiast chodzi o wpływy, to akceptowane są wszystkie wpływy na konto osobiste, oprócz wpłat gotówkowych, wpływów z ew. kredytów udzielonych przez BNP Paribas oraz wpłat własnych wewnątrz BNP Paribas (również z rachunków BGŻOptima).

Drugą nagrodę, czyli tym razem 100 zł w formie karty podarunkowej, zgarniemy za spełnienie warunków w poprzednim miesiącu oraz dodatkowo w październiku 2020:

  • wykonanie min. 5 płatności BLIK
  • wykonanie min. 3 przelewów przez bankowość GOonline lub mobilną GOmobile)

Jeśli chodzi o pierwszy podpunkt, to tu ponownie chodzi o realne płatności za towary i usługi w sklepach lub internecie. Jeśli o drugi – tu chodzi o zwykłe przelewy Elixir do innych osób czy na swoje konto w innym banku.

Trzecią nagrodę, czyli 50 zł w formie karty podarunkowej, zgarniemy za spełnienie warunków w poprzednich miesiącach oraz wykonanie min. 5 płatności BLIK w listopadzie 2020. Warunki płatności są tu identyczne, jak w październiku, czyli realne zakupy :)

Kiedy otrzymam nagrodę?

Wiadomość o zgarnięciu pierwszej nagrody trafi do nas do 25.10.2020, natomiast przekazanie samego kodu nastąpi do końca października – za pomocą wiadomości SMS na numer telefonu podany podczas przystępowania do promocji.

Co z kolejnymi nagrodami? O drugiej dowiemy się do 26.11, a o trzeciej – do 26.12. Przekazanie samych kodów nastąpi do końca danego miesiąca.

Tu dodam, że karta podarunkowa do Biedronki jest zapisana pod 13-cyfrowym kodem (który właśnie dostajemy SMSem) i w celu skorzystania z niej należy podać ten numer kasjerowi (wpisuje go jak kod towaru i zatwierdza klawiszem PLU). Z karty można korzystać wielokrotnie, aż do wyczyszczenia salda.

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?

Konto Otwarte na Ciebie prześwietlałem całościowo kiedy pojawiło się na rynku.

W skrócie: jego prowadzenie jest darmowe. Zapłacić możemy jedynie 3 zł miesięcznie za kartę debetową „Otwartą na Dzisiaj”, ale wystarczy wykonać zaledwie jedną, dowolną transakcję bezgotówkową, by jej prowadzenie było darmowe. Bank przewiduje jednak pewien wyjątek – osoby do 26. roku życia nie zapłacą za nią ani grosza, niezależnie od aktywności. Jeśli więc jesteśmy starsi, to warto kartą zapłacić za „bułki w piekarni” – choć promocja tego nie wymaga, to dzięki temu nie poniesiemy opłaty miesięcznej.

Co z bankomatami? Wypłaty z urządzeń własnych i bankomatów Planet Cash są darmowe. Za inne płacimy 5 zł od wypłaty w kraju – no chyba, że jesteśmy młodzi – wtedy nie płacimy ani grosza :)

Na koniec dodam, że zamiast karty „Otwartej na Dzisiaj” mamy do wyboru również płatne karty: „Otwartą na Świat” lub „Otwartą na eŚwiat”. Więcej o nich pisałem w kwietniowym omówieniu oferty banku – jeśli komuś bardziej pasują, to oczywiście jak najbardziej można je zamówić.

Nie przegap!

Komentarze

  • Witam Admin.
    Czy klienci Raifasen bank przejętego sa wykluczeni ?
    2)w okresie 12miesięcy przed złożeniem wniosku o otwarcie Konta Osobistego w Promocji nie był posiadaczemani współposiadaczem rachunku oszczędnościowo –rozliczeniowego w Banku;

    miron Odpowiedz
    • Pytam bo w regulaminie nic o tym nie piszą . Logicznie mysląc raczej nie uczestniczą, ale może jest jakiś myk.

      miron
    • Najprostsza odpowiedź jest taka: Raiffeisena nie ma, został przejęty przez BNP Paribas. Posiadanie konta w dawnym Raiffeisenie = posiadanie konta obecnie w BNP Paribas.

      Michał
  • Proszę potwierdźcie mi, czy jeśli zamknąłem konto 09.08.2019 to mogę je otworzyć 10.08.2020 i załapię się na promocję?

    marcino1234 Odpowiedz
    • Upewnij się na infolinii kiedy de facto rachunek został zamknięty. Powinno być ok.

      savi
    • No i pamiętajmy, że zamknięcie liczymy od faktycznego momentu zamknięcia (kiedy upłynął okres wypowiedzenia) a nie od samego dnia wypowiedzenia rachunku. Czyli o 30 dni (ew miesiąc) dłużej.

      Michał
  • Zastanawiam się czy bawić się tym razem w to. O moich z nimi problemami pisałem kilka razy – miałem wieeele lat temu konto tam. Sami mi je zamknęli „bo nie było używane” – tak się tłumaczyli. Została umowa ramowa, wciąż działała bankowość. Nie mogłem przez to wziąć udziału w żadnej promocji, bo wywalało „Twój wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię jako użytkownika Bankowości Internetowej BNP Paribas Bank Polska S.A.”. W oddziale rozkładali ręce, bo nie można wypowiedzieć umowy ramowej jeśli się nie ma konta xD (twierdzili, że nie ma takiego wniosku). Ostatecznie przyjęli „ręczny” wniosek i miało się naprawić. I faktycznie, nie dało się zalogować do Pl@net. Teraz patrzę, że mają nowy system internetowy – i co? I udało mi się dostęp odblokować i wszystko działa (oczywiście żadnego konta nie ma, jest tylko stara historia, przelewy zdefiniowane itp). Próbowałem wypełnić wniosek o to nowe konto i tym razem przeszedł pomyślnie do samego końca – do potwierdzania kodem SMS. W nowej „umowie ramowej” login jest inny niż ten poprzedni. Teraz już chyba nikt nie powie czy załapię się na promocję czy nie xD Napisałem wiadomość przez system transakcyjny czy w końcu mam tę umowę ramową czy nie – a jeśli mam, to co się stało z wnioskiem, który wypełniałem w oddziale.

    krabar Odpowiedz
  • Założyłam konto przez aplikację a nie przez dedykowana stronę promocji. Myślicie za da się jeszcze załapać na promke?

    Bankomaniak Odpowiedz
  • Czy może ktoś podpowiedzieć jakie argumenty podajecie gdy bank pyta Was o powód zamknięcie konta? Dopiero co zamykałam w BNP i konsultant z infolinii strasznie przyczepił się o to, że załozyłam konto z promocji i już chce je zamykać :/

    marta23 Odpowiedz
    • Nie musisz podawać żadnych argumentów. To Twoja decyzja czy i kiedy chcesz zamknąć konto. Łaski nie robią. Zamknąć muszą.

      Adam546
    • W BNP to bym akurat nie miał problemów z wymienieniem powodów. 😆
      Ale najprostszy powód, który zawsze można wymienić, to po prostu: nie potrzebuję go/jej (konta/karty). Czasem można powód dostosować do oczekiwanej propozycji utrzymaniowej, np.: zamykam kartę Impresja, bo mi zamknęli salon Empik, na który ona miała moneycback, a na internetowy Empik i tak nie ma (poprawna odpowiedź konsultanta: a nie chciałby pan moneybacku na wszystkie sklepy?). Tak samo z jakimś moneybackiem czy inną promocją za założenie konta: zamykam, bo skończył mi się tu moneyback, a gdzie indziej (np. w TMUB) ciągle dostaję zwrot za płatności, więc wolę tamtym płacić.

      Don Quijote de la Mancha
    • Wylikałem zamknięcie ROR+KO w Mille i dziś dzowni konslutatka i zmartwionym głosem pyta dlaczego zamykam. Bo inny bank zaproponował mi konto z moneyback. Na co ożywiona konsultatka pyta, czy byłbym skłonny zostać gdyby zapronowała tenże. I po odegraniu teatrzyku zapytała czy szczegółowo przedstawiać zasady bo są takie same jak przy poprzedniej ofercie którą mi włączyli ~3 lata temu :D

      wacek
    • To jaką ofertę w końcu otrzymałeś ?

      rychu75
    • mówiła że tak samo jak ostatnio ;) padło że max 60zł m-c więc zapewne standardowe 5% blika max 30, i 2% kartą max 30 miesięcznie. Zdaje się do lutego więc tak jak kiedyś 6 m-cy. Ma ktoś regulamin tej oferty? Nie pamiętam czy ostatnio ich męczyłem czy sami wysłali pdfa z regulaminem ;)

      wacek
    • No i standardowy warunek ich utrzymaniówki: 1000zl wpływ, 1 opearcja kartą lub blikiem, zalogowanie się do apki.
      Ten stary regulamin wyglądał tak: https://www.bankmillennium.pl /delegate/managedfiles/773/latest

      wacek
    • Zapytałem o regulamin. Nie ma. Konsultatn przedstawił mi warunki i twierdził że zwroty za transakcje od sierpnia do stycznia, a z tego co pamiętam to w słuchawce słyszałem że zwroty za transakcje od września…. zwariować można ;) Napisałem przez bankowość… ciekawe czy będzie trzecia wersja? :D

      wacek
    • w Mille zwroty ROR zawsze od następnego pełnego miesiąca, w przypadku KK od następnego okresu rozliczeniowego…

      abc
    • I właśnie dlatego ja nagrywam wszystkie rozmowy telefoniczne.

      Be@
    • Jeszcze na początku roku pytali czy od następnego miesiąca czy nastepnego dnia. To było w lutym teraz będę dopiero we wrześniu próbował zamknąc

      Andy59
    • Napisałem do nich wiadomość i odpisali że jednak transakcje od września czyli potwierdzili to co mówili przez telefon. I nawet regulamin się znalazł: https://www.bankmillennium.pl /delegate/managedfiles/900/latest
      Najwidoczniej studncik na praktykach na czacie konfabulował…

      wacek
    • Jeszcze, żeby tak znaleźć regulaminy do 3 wersji utrzymaniówek w ich kk…

      pws
    • Istnienia tych chyba jeszcze nie udowodniono…

      Don Quijote de la Mancha
    • Jakby tak przejrzeć ich te wszystkie linki w kolejności numerów (jakiś bot?), to może by się w końcu trafiło. Ale skoro nikt tego nie widział, to może faktycznie nie wrzucili na serwer albo nie mają.

      pws
    • for i in {1..9999}
      do
      echo „Downloading $i”
      curl https://www.bankmillennium.pl/delegate/managedfiles/$i/latest -o $i.pdf
      sleep 5
      done
      😉

      Don Quijote de la Mancha
  • po zaakceptowaniu przeze mnie umowy sms’em, Pani dzwoni, że wniosek odrzucony, z powodu błędnej nazwy miejscowości… wpisywałem miejscowość ‚Siemianowice Śląskie’, ‚Siemianowice Śl.’ – wywalało błędem, wpisałem Siemianowice, przeszło dalej, ale wg banku źle… pole z miejscowością ma ograniczenie do 17 znaków, nie przyjmuje również ‚.’ (sic!) totalna amatorka, wniosek odrzucony :(

    cezet Odpowiedz
    • Tez mam ta miejscowość – już kilka razy zakładałem u nich konta (ile to już lat..) i nigdy nie było problemów – Siemianowice Śl i tyle

      Andy59
  • Właśnie dostałem smsa z 3 kodami na 50 zł.

    Xxx Odpowiedz
  • Kody są jednorazowego użytku czy do wyczerpania środków?

    I Odpowiedz
  • Hej, jak wbijacie kody w Biedronce? u mnie nie chcą ich przyjąć bo nie działaja

    Paweł Odpowiedz
    • Trzeba wygooglać sobie odpowiedź… :-), czasami kasjerka wie o tym, a czasem nie…

      „Gdy kasjer/-ka zeskanuje wszystkie towary, na kasie powinien/powinna wprowadzić 13-cyfrowy kod z bonu i potwierdzić przyciskiem PLU”

      Ja123
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy