HIT! Niesamowicie proste 300 zł za Konto Jakie Chcę w promocji Santander Bank Polska i eBroker

Zakończona

Ruszyła niesamowicie prosta promocja Konta Jakie Chcę organizowana przez Santander Bank Polska oraz pośrednika finansowego eBroker. W zamian za założenie rachunku, wykonanie kilku płatności i zapewnienie wpływu 1000 zł otrzymamy aż 300 zł premii! A do tego opcjonalne 150 zł za przelew wynagrodzenia, 80 zł w programie poleceń czy moneyback za płatności rachunków. Szykuje się HIT!

300 zł premii na start od Santander i eBroker

Konto Jakie Chcę z bonusem – III edycja

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą konta osobistego w PLN w Santander Bank Polska od 13.01.2019. Posiadanie innych produktów tego banku nie wyklucza z promocji :)

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji, akceptując przy tym regulamin promocji oraz wyrażając zgodę na ujawnienie tajemnicy bankowej w celu przeprowadzenia promocji – chodzi o to, aby Santander mógł poinformować organizatora (eBroker) o spełnieniu przez nas warunków promocji. A jakie one są?

Po pierwsze – po rejestracji konieczne będzie złożenie wniosku o Konto Jakie Chcę za pomocą wygenerowanego dla nas linku. To bardzo ważne – wnioski pochodzące z innych miejsc w sieci (czy z oddziałów) nie będą brały udziału w promocji. Pamiętajmy również, aby podać takie same dane, co na stronie promocji (w tym adres e-mail).

Istotne też, aby zawnioskować od razu o kartę debetową do konta oraz wyrazić cztery zgody na:

  • kontakt w sprawie realizacji wniosku i dostarczenie regulacji bankowych,
  • kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowych,
  • kontakt telefoniczny w celu marketingowym,
  • na elektroniczne kanały kontaktu (EKK).

Wniosek o konto powinniśmy złożyć najpóźniej 29.02.2020, natomiast samą umowę z bankiem zawrzeć do 15.03.2020. Pamiętajmy, że we wniosku musimy podać ten sam adres email, co podczas rejestracji na stronie promocji.

Niesamowicie proste zasady

Co dalej? Pierwszą część bonusu, czyli 200 zł premii, otrzymamy za wykonanie 5 płatności bezgotówkowych kartą lub BLIKiem w sklepach lub internecie. Warunek ten powinniśmy spełnić dwukrotnie – w ciągu dwóch następujących po sobie miesięcy. Do wyboru mamy więc styczeń i luty, luty i marzec lub marzec i kwiecień. Razem musimy więc wykonać 10 transakcji.

Drugą część bonusu, czyli 100 zł premii, zgarniemy zapewnienie wpływów na łącznie 1000 zł nie później, niż 30.04.2020.

I to tyle! Organizator promocji powiadomi nas mailowo do 15.05.2020 o spełnieniu warunków promocji. Będziemy mieć wtedy 7 dni na uzupełnienie danych do odbioru premii pieniężnej w wysokości 200 lub 300 zł. Przelew otrzymamy do 31.05.2020.

80 zł za założenie konta z polecenia

300 zł na start to jednak nie wszystko. W trakcie wnioskowania o konto będziemy mogli podać kod polecający (w momencie wyboru karty) i… zgarnąć kolejne 80 zł za zostanie klientem banku. Tu jednak warunki nowego klienta są nieco inne: bank nagrodzi jedynie tych nowych klientów, którzy nie posiadali żadnego konta dla klientów prywatnych w złotych polskich w Santander Bank Polska od 1.11.2018 (przy czym nie wliczamy tu ew. rachunków oszczędnościowych – te nie wykluczają). Musimy też wyrazić zgodę na przekazanie informacji objętej tajemnicą bankową osobie polecanej, ale w bardzo małym zakresie – chodzi tu jedynie o poinformowanie polecającego, że należy mu się nagroda.

Aktualizacja (1.02): Od początku lutego bank płaci 50 zł w ramach programu poleceń. Szczegóły w prześwietleniu oferty.

Najważniejsze jednak, abyśmy podali w odpowiednim miejscu kod polecający uzyskany od obecnego klienta banku – w trakcie wnioskowania o konto. Jeśli nie macie kodu swojego znajomego (który uprzednio zapisał się do programu poleceń), to będzie mi bardzo miło, jeśli użyjecie naszego, sprawdzonego kodu: 1007533095.

Kod polecający Santander Bank Polska

A jakie warunki trzeba spełnić, aby zgarnąć 80 zł jako osoba polecana (nowy klient)? Po pierwsze – zalogować się co najmniej raz do aplikacji mobilnej albo bankowości internetowej Santander. Po drugie – wykonać płatności kartą lub BLIKiem na min. 300 zł do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta.

80 zł za polecenie zgarniemy do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Obecna edycja programu poleceń trwa do 31.01.2020 i więcej o niej pisałem w tym artykule.

Opcjonalnie: 150 zł za wpływ wynagrodzenia (TYLKO do 31.01)

Kolejna premia wymaga już od nas nieco więcej, bo wypłacana jest po zapewnieniu wpływu wynagrodzenia na konto. Oczywiście nie trzeba z niej korzystać, ale jeśli tylko chcemy i możemy – to warto. Tu okres karencji, który definiuje nowego klienta, jest również nieco inny: bank pozwala na udział w promocji tym klientom, którzy nie posiadali żadnego konta osobistego w Santander Bank Polska w złotych polskich od 1.11.2018. Pozostałe warunki pokrywają się z promocją eBrokera.

Aktualizacja (1.02): Promocja z premią za wpływy wynagrodzenia nie jest już dostępna dla nowych klientów.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że po zawarciu umowy złożymy dyspozycję przekazywania wynagrodzenia przez infolinię lub bankowość internetową Santander. Istotne, aby zrobić to najpóźniej w miesiącu następującym po miesiącu otwarcia konta.

Ostatnim krokiem jest zapewnienie wpływu wynagrodzenia na konto. Co bank rozumie pod pojęciem wynagrodzenie? Zgodnie z regulaminem chodzi o:

Przez wynagrodzenie rozumiemy wpływ na konto osobiste z tytułu wynagrodzenia, renty, emerytury, świadczenia ZUS/KRUS lub od innego świadczeniodawcy z siedzibą na terenie Polski w okresie trwania promocji, w jednorazowej wysokości min. 1000 zł miesięcznie.

Nie będą brane pod uwagę przelewy pomiędzy rachunkami tego samego klienta, wpłaty własne realizowane w oddziałach lub wpłatomatach banku oraz wpływy na inne konto niż konto podane w dyspozycji przekazywania wynagrodzenia.

Bank zapłaci nam 50 zł za zapewnienie wpływu wynagrodzenia w danym miesiącu kalendarzowym, ale nie więcej, niż łącznie 150 zł. Miesiącem, w którym musi wpłynąć pierwsze wynagrodzenie, jest miesiąc następujący po miesiącu złożenia dyspozycji. Wypłata nagrody nastąpi do końca maja.

Moneyback od płatności rachunków

Ostatnią premią, którą możemy zgarnąć jako posiadacze Konta Jakie Chcę, jest moneyback w wysokości 1% od płatności rachunków za gaz, prąd i usługi telekomunikacyjne. Wystarczy więc opłacać faktury tego typu przelewem z Konta Jakie Chcę, a bank doda nam nieco od siebie. Niewiele, ale zawsze to coś – zwłaszcza, że ta oferta jest niejako wbudowana w rachunek i, miejmy nadzieję, będzie dostępna jeszcze przez długi czas ;)

2,5% na Lokacie Mobilnej

Na koniec przypomnę, że klienci Santander Banku mogą skorzystać z promocyjnej oferty Lokaty Mobilnej. Możemy ją założyć tylko raz – za pomocą aplikacji mobilnej. Kwota minimalna to 1000 zł, a maksymalna – 20000 zł. Lokata trwa 4 miesiące, a jej oprocentowanie wynosi 2,5%. Jeśli natomiast zsumujemy odsetki z premią na start, to efektywnie otrzymamy jakieś 8,04% w skali roku – i to dla kwoty maksymalnej lokaty! :)

Konto Jakie Chcę – opłaty

Prowadzenie Konta Jakie Chcę jest bezpłatne – niezależnie od tego czy będziemy z niego aktywnie korzystać czy nie – płacimy 0 zł. Co więcej – posiadacze tego rachunku mogą całkowicie za darmo korzystać z przelewów natychmiastowych. Bez limitu!

Inaczej jest z kartą debetową, która musimy wyrobić wraz z kontem. Możemy za nią zapłacić 3 zł lub 5 zł, zależnie od wybranego wariantu. W tym pierwszym opłata jest stała (i nie można być z niej zwolnionym), natomiast w tym drugim – zwolnienie z opłaty następuje po wykonaniu min. 5 transakcji bezgotówkowych na dowolne kwoty. A że i tak je będziemy wykonywać, aby zgarnąć premię za wynagrodzenie, to wybór wydaje się w miarę oczywisty :)

Co, gdybyśmy chcieli skorzystać z wypłat z bankomatów? Jeśli mamy mniej, niż 26 lat, to wszystkie wypłaty w kraju są za darmo. Jeśli przekroczymy tę granicę, to zapłacimy 5 zł za każdą wypłatę – chyba, że dokonamy jej w urządzeniach własnych banku. Pamiętajmy również, że do wyboru mamy darmowego BLIKa.

Nie przegap!

Komentarze

  • Myślicie ze mogę już złożyć dyspozycje zamknięcia karty i konta czy poczekać na przelew?

    aviator Odpowiedz
    • Powiem ci jak napiszesz, czy znowu chcieli żeby podawać im nr konta? A w ogóle nie napisali do kiedy wyślą ten przelew? Może znowu 30 dni to potrwa he he?

      uki
    • Nie wiem o co Ci chodzi.
      Wcześniej jak mogli mnie prosić o podanie numeru konta skoro nie przysłali nawet informacji o nagrodzie to gdzie miałem im podać numer konta?

      aviator
    • Przy składaniu reklamacji podawało się nr konta. No i rozumiem, że w rozpatrzeniu reklamacji nadal chcą nr konta. Pytanie, czy to musi być konto założone w promocji?
      Kartę sobie możesz zamknąć w każdej chwili – wypowiedzieć umowę karty – przez telefon. Tak samo konto – zamkną je po 28 dniach.

      uki
    • Ja uważam, że to było zrobione z premedytacją i obliczone na to, że jakaś część osób nie złoży reklamacji, nie zauważy emaila, nie wypełni kolejnego formularza itd. Dlatego teraz tylko będę odradzać wszelkie promocje ebrokera/rankomatu/santandera. Niech mi wypłacą ten zas***y bonus i kij im w oko.

      uki
    • Dokładnie, szczególnie że czekają z rozpatrzeniem reklamacji do samego końca, żeby jeszcze przedłużyć wypłatę o miesiąc (co najmniej). Jak tylko dostanę przelew to zamykam konto w Santanderze i im dokładnie powiem jaki jest tego powód.

      mbv
  • Uff, też dostałam dzisiaj maila o przyznanym bonusie. Zalogowałam się na podanym linku i uzupełniłam numer konta. Napisali, że w ciągu 14 dni będzie wpłata na konto.
    Przy okazji innych załatwień przechodziłam dzisiaj obok banku, więc wstąpiłam, aby zamknąć kartę. Nie robiłam już w czerwcu płatności (tych 5, żeby była bezpłatna) i okazało się, że pobrali mi 2,5 zł z konta czyli za połowę miesiąca. Jak będziecie zamykać kartę to zróbcie sobie najpierw transakcję.

    Agusia Odpowiedz
  • Oficjalne uzasadnienie:
    Nie został spełniony warunek określony w regulaminie akcji dotyczący braku zgody:
    – na elektroniczny kanał kontaktu (EKK);
    Co ciekawe zgody mam wyrażone, mam potwierdzenie z czatu Santander o spełnieniu warunków. Odwoływać się?

    Piotrek0401 Odpowiedz
    • Od razu wlaczyles czy niedawno np. miesiąc temu?

      osob
    • Zgoda powinna być wyrażona do 30.04, jeśli zrobiłeś to później masz odpowiedź. Mimo wszystko ja bym próbował i tak.

      osob
    • Osobiście składałem wnioski na konto dwóm osobom w tym samym dniu zaznaczając zgody na wszystkie dostępne check-boxy. Obie sprawdziły wyrażone w systemie zgody dopiero w maju, jedna osoba miała zaznaczoną zgodę na EKK, druga nie. Ciekawe jak to zaznaczali sobie w systemie, na chybił trafił? W umowie jest jeden ciekawy punkt, który może podważyć to debilne podejście. Bo o samych EKK nic w umowie o konto nie ma.

      osob
    • Otóż nie pamiętam czy ta zgoda była wyrażona w kwietniu, ale wiem że zrobiłem to bo wyświetlało komunikat po zalogowaniu na konto. O jakim punkcie w regulaminie mówisz? W regulaminie promocji jednak są te warunki.

      Piotrek0401
    • Popatrzcie sobie. Sprawdziłem przed chwilą zapis czatu jaki dostałem od santandera z moim zrzutem ekranu tej samej rozmowy(nie wiem, dlaczego godziny są inne)
      Dziwnym trafem w przesłanym pdf wycięło moje pytanie o EKK!Tzn, na screenie widać, że pytam również o EKK, a na zapisie rozmowy to wycięło.
      https://www.dropbox.com/s/qfw4ag5w3vcbr0m/sanfraud.jpg?dl=0
      Ciekawe czy mi jutro odmówią nagrody na tej podstawie. Jprdl, no nie uwierzę, że to przypadek. Wygląda na to, że nie można im w ogóle ufać. Co to za zapis czatu, który przychodzi po paru dniach i właściwie może być przerobiony wedle uznania?
      Zachowują się jak oszuści i naciągacze.

      uki
    • Piotrek0401 pisałem o punkcie w umowie, nie w regulaminie. Nie pamiętam, który to punkt, na pewno związany z tym, że wyrażasz zgodę na komunikację elektroniczną, czy coś w tym rodzaju, ale nie było to nazwane EKK. Poszukaj w umowie. Myślę, że można byłoby pod to podciągnąć odwołanie.

      osob
    • Uki zapytaj jeszcze raz na czacie, ciekawe co tym razem odpiszą..

      osob
    • @Piotrek0401
      do 30.04.2020 r. wyrazić poniższe zgody na rzecz Banku i utrzymać je w mocy do końca
      trwania okresu Akcji:
      – na kontakt w sprawie realizacji Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę i dostarczenie regulacji
      bankowych, w tym Taryfy Opłat i Prowizji,
      #########
      bez tego nie otworzyłbyś konta
      #########
      – na kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym,
      – na kontakt telefoniczny w celu marketingowym,
      – na elektroniczny kanał kontaktu (EKK);
      #########
      wejdź jutro na czat i zapytaj o te 3 powyższe zgody – bez wspominania o promocji – kiedy je wyraziłeś i czy od tego momentu coś uległo zmianie, np. je odwołałeś. Zrób screen i poproś o zapis czatu. Jak się okaże, że spełniłeś warunek pisz odwołanie.

      uki
  • @osob, jak mi nie uznają reklamacji, to tak zrobię. A jak uznają, to i tak wyślę do banku mój screen. Prdl, żebym musiał się tak zabezpieczać w kontaktach z bankiem, jakieś screeny…santander jest już u mnie spalony, nie bez powodu źle mi się kojarzy gęba apostoła Mateusza

    uki Odpowiedz
  • Dzień dobry,
    informujemy, że reklamacja dotycząca braku przyznania Bonusu w Akcji Bonus ?Konto Jakie Chcę z Bonusem – edycja III” organizowanej wspólnie z Santander Bank Polska została rozpatrzona: pozytywnie.

    Dołożyliśmy wszelkich starań, wspólnie z partnerem akcji Santander Bank Polska, aby dokładnie przeanalizować zgłoszoną reklamację. Jednocześnie chcielibyśmy podziękować za wyrozumiałość w oczekiwaniu na jej rozpatrzenie.

    Przyznany BONUS to 300 zł.

    John Odpowiedz
  • U mnie pierwsza z sześciu pozytywna. Na razie ta, w której nie było żadnej wątpliwości jeśli chodzi o zgody EKK.

    osob Odpowiedz
  • U mnie chwile temu odpowiedz od Ebrokerpartner negatywna :( W uzasadnieniu: Nie został spełniony warunek określony w regulaminie akcji dotyczący braku zgody:
    – na elektroniczny kanał kontaktu (EKK). Chyba zaznaczyłem go dopiero w maju a trzeba było do 30.04. Maja podparcie w regulaminie wiec chyba nie ma sensu się odwoływać nawet jak teraz mam aktywny EKK ?

    SebaBoz Odpowiedz
    • @admin @Michał masz jakiś pomysł, czy jest jakiś poważny punkt zaczepienia, żeby się odwołać z tymi zgodami? Śmiem twierdzić, że zdecydowana większość ludzi zaznaczyła wszystkie zgody podczas rejestracji wniosku internetowego. Jeśli tylko część ludzi ma zaznaczone zgody EKK, tzn, że albo zaznaczali te zgody w systemie na chybił trafił, albo możliwość zaznaczenia zgody nie była dostępna podczas składania wniosku, tylko po zalogowaniu na www. O samym tym procesie nie bylo pisane zarówno w opisach promocji, ani w regulaminie, ani na stronie promocyjnej ebroker. Zgody dostępne przy wniosku to była zgoda na komunikację elektroniczną, a nie na EKK, a wszystko to do kupy ewidentnie wprowadziło ludzi w błąd i myśleli że już wszystkie potrzebne zgody wyrazili. Podzielisz się swoją opinią?

      osob
    • Stety dla Ebrokerpartner i nie stety dla niektórych w tym dla mnie muszę się z kolega zgodzić. Przy składaniu wniosku i zakładaniu konta sam starałem się niczego nie przegapić a tu klops. Przez ta „niejasność” cześć ludzi zostanie odesłana z kwitkiem bo regulamin promocji jest – Santander i Ebrokerpartner zaoszczędza pomimo spełnienia najważniejszych warunkow,wpłat i transakcji karta ale jakiś taki „niesmak” pozostanie.

      SebaBoz
    • Dlatego nie można tego tak zostawić, już pytałem na czacie w jaki sposób nowy klient może wyrazić zgody na EKK. Otóż nie ma możliwości wyrażenia zgody na EKK podczas rejestracji wniosku o otwarcie konta. Jest tam zgoda na komunikację elektroniczną, a to co innego. Dostałem taka informację, że osoby, które „Nie mają określonej formy komunikacji” dostają komunikat po zalogowaniu o możliwości wyboru EKK. Jak zapytałem o osoby, które mają wyrazoną zgodę na komunikację elektroniczną, Pani się rozlaczyla z czatu. Pewnie przypadek, ale moim zdaniem to chore, żeby od tak nieistotnego, a jednocześnie narażonego na pominięcie elementu, warunkowac przyznanie bonusu i jest to zawoalowane, acz ewidentne działanie na szkodę konsumenta. Nie zostawię tak tego, jeśli komukolwiek z moich osób poleconych nie przyznają bonusu na tej podstawie, piszę polecony do UOKiK. Trzeba będzie to bardzo dokładnie opisać.

      osob
    • Kolejne info z czatu „a propos zgod ma EKK każdy nowy klient jest informowany podczas pierwszego logowania za pośrednictwem standardowej wersji bankowości elektronicznej. W aplikacji mobilnej informacja nie jest udostępniana”

      Szkoda, że takiej informacji nie było jasno określonej gdziekolwiek w regulaminie promocji, umowie o konto, opisach promocji,wniosku o konto nigdzie..

      osob
  • Uff, właśnie przyszła pozytywna odpowiedź. A reklamację złożyłem jakoś dopiero pod koniec maja. To teraz do 2 tyg. czekania na przelew i i tak zamykam tam konto, bo niesmak pozostał.

    mbv Odpowiedz
  • Też mi rzucili pozytywną odpowiedź. Oczywiście zrobiłem screeny przy wypełnianiu formularza – jednego się nauczyłem – „nie wierzę im k***om jak psom” Nie polecam banku Santander, a zwłaszcza ich promocji i niech google to jakoś zapamięta
    Oczywiście trzeba JESZCZE raz podawać nr konta no i:
    „Jednocześnie przypominamy, że dane należy uzupełnić najpóźniej do dnia 23.06.2020 r. Brak podania danych we wskazanym terminie oznacza utratę prawa do Bonusu. ”
    „Bonus zostanie wypłacony na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni.”

    uki Odpowiedz
    • To samo zawsze robię. Screeny z wpisanego konta i potwierdzenia z ich strony.
      Czy mogę już zlecić zamknięcie karty i konta? Czy jeszcze będą coś weryfikować przed przelewem?

      aviator
  • Dostał ktoś taką odpowiedź na reklamację z eBrokera?

    Zyberiusz Odpowiedz
  • Dostał ktoś z Was negatywną odpowiedź na reklamację z eBrokera tej treści:
    „Dzień dobry,

    informujemy, że reklamacja dotycząca braku przyznania Bonusu w Akcji Bonus „Konto Jakie Chcę z Bonusem – edycja III” organizowanej wspólnie z Santander Bank Polska została rozpatrzona: negatywnie.

    Dołożyliśmy wszelkich starań, wspólnie z partnerem akcji Santander Bank Polska, aby dokładnie przeanalizować zgłoszoną reklamację, zarówno pod kątem uzasadnienia, jak również warunków regulaminu promocji.
    Jednocześnie chcielibyśmy podziękować za wyrozumiałość w oczekiwaniu na jej rozpatrzenie.

    Oficjalne uzasadnienie:

    Nie został spełniony warunek określony w regulaminie akcji:

    na Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę podać taki sam adres e-mail jak w trakcie rejestracji Profilu Uczestnika;

    Zapis w regulaminie:

    §4. Prawo do Bonusu Pkt. 1 :

    f. na Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę podać taki sam adres e-mail jak w trakcie rejestracji Profilu Uczestnika;

    Pozdrawiamy,
    zespół eBrokerPartner”

    Zyberiusz Odpowiedz
    • No to już jest szczyt chamstwa po prostu.. z takiego powodu nie wypłacać całej premii… tagi dla Google: nie polecam banku santander, odradzam rankomat, odradzam ebroker..

      osob
    • Sorry ale to był banał do spełnienia – skoro podajesz inne adresy niż chce tego regulamin to czemu maja nie odrzucić ?

      aviator
    • @Zyberiusz – u mnie to samo uzasadnienie. Zaloguj się na stronę Santandera, przejdź do Ustawień -> Twoje dane, tam powinien być adres email, który został podany „na Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę”, ew. możesz sprawdzić na papierowej umowie przesłanej pocztą. U mnie, co ciekawe, adres email miał ucięte kilka ostatnich liter, ciężko mi uwierzyć w taką pomyłkę, być może zbyt duża ilość znaków adresu (bo aż 43) „oszukała system”?

      Łukasz
    • Dlatego, że dobra, normalna akcja promocyjna powinna w założeniu promować lojalne zachowania konsumenta, a nie bezwiednie wrzucać do jednego wora wisienkowicza i potencjalnie lojalnego klienta, automatycznie określając całą premię ze względu na takie trywializmy. Podanie dwóch różnych maili w dwóch różnych miejscach albo rzekomy brak wyrażenia zgody EKK, podczas gdy wszystkie inne zgody są wyrażane przed złożeniem wniosku o konto, a na stronie promocji, w umowie o konto, w regulaminie promocji nigdzie nie ma jasno i dokładnie pokazanego odmiennego sposobu wyrażenia jednej z czterech zgód, nie jest promowaniem lojalnych zachowań konsumenta. Śmiem twierdzić, sądząc również po komentarzach, że wręcz przeciwnie. Powiem więcej, jedna z moich osób poleconych, która po prostu chciała zmienić bank i przeniosła do Santandera wysokie wynagrodzenie – sporo powyżej sredniej krajowej (za co również nie otrzymała premii 150zl i złożyła reklamacje) nie otrzymała premii 300zl ze względu na EKK, mimo że zarzeka się że przy pierwszym logowaniu zaznaczala zgodę, dlatego walczymy dalej. Z jednej strony premie dostają wisienkowicze, którzy natychmiast uciekają po premii(Bo akurat im system zaliczył zgodę EKK np), jeszcze z niesmakiem, z drugiej, potencjalnie wartościowy i lojalny klient jest traktowany jak szmata, brak indywidualnego podejscia I zniechęcają taką osobę na całe życie. A wisienkowicz, jak to wisienkowicz, za 3 lata zrobiliby to samo i wszyscy by łapali tak samo jak dziś.

      osob
    • Muszę przedstawić Wam moją sytuację, udało mi się po dwukrotnym złożeniu reklamacji w banku Santander uzyskać nagrodę (300 zł).
      Podobnie jak u @Zyberiusza otrzymałem negatywną odpowiedź od eBroker w sprawie udzielenia nagrody, uzasadnieniem było brak spełnienia warunku określonego w regulamionie akcji, tj.: „na Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę podać taki sam adres e-mail jak w trakcie rejestracji Profilu Uczestnika”.
      Po przeanalizowaniu przeze mnie sytuacji okazało się, że adres email podany na stronie Santandera był skrócony o kilka ostatnich znaków. Można to sprawdzić logując się na stronie Santandera, przejść do Ustawień -> Twoje dane, tam powinien być adres email, który został podany „na Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę”, ew. można sprawdzić to na papierowej umowie przesłanej pocztą.
      Idąc dalej złożyłem reklamację na stronie Santandera, prosząc o sprawdzenie czy system rejestracji nie ma jakichś ograniczeń co do liczby znaków, ponieważ mój adres email zawierał ich aż 43 :) Pierwsza odpowiedź negatywna, po odwołaniu się otrzymałem już odpowiedź pozytywną (według mnie pierwsza odpowiedź nie dotyczyła meritum).
      Do dzisiaj nie wiem czy system rzeczywiście posiadał jakieś ograniczenia co do liczby znaków (brak odpowiedzi w tej sprawie), jednak reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.

      Łukasz
  • Ja też dostałem dziś maila, ale patrzcie czekali dokładnie te 30 dni, ciekawe czy specjalnie :/
    Ważne, że będzie kasa :)

    Mateusz Odpowiedz
  • Rowniez dostalem decyzje negatywna…..informujemy, że reklamacja dotycząca braku przyznania Bonusu w Akcji Bonus „Konto Jakie Chcę z Bonusem – edycja III” organizowanej wspólnie z Santander Bank Polska została rozpatrzona: negatywnie.

    Oficjalne uzasadnienie:

    Nie został spełniony warunek określony w regulaminie akcji dotyczący braku zgody:
    – na elektroniczny kanał kontaktu (EKK);

    Zapis w regulaminie:
    §4. Prawo do Bonusu Pkt. 1 :
    h. do 30.04.2020 r. wyrazić poniższe zgody na rzecz Banku i utrzymać je w mocy do końca trwania okresu Akcji:
    – na kontakt w sprawie realizacji Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę i dostarczenie regulacji bankowych, w tym Taryfy Opłat i Prowizji,
    – na kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym,
    – na kontakt telefoniczny w celu marketingowym,
    – na elektroniczny kanał kontaktu (EKK);
    Pozdrawiamy,
    zespół eBrokerPartner

    Generalnie to jest jakis zart i naciaganie klientow oraz wprowadzanie w blad. Przy zakladaniu rachunku zaznaczylem wszystkie wymagane opcje. Pozostale wymagania rowniez spelnilem. Korzystalem jedynie z aplikacji mobilnej a teraz dowiaduje sie ze bonus mi sie nie nalezy.
    Takim zachowaniem ani eBroker ani Santander nie zyska na pozytywnym wizerunku. Lekka żenada. Bank rozpatrzyl moja reklamacje w jeden dzien i rowniez sie odcina od tej promocji.

    Sedryk Odpowiedz
    • Dokładnie. Zgodę EKK można było wyrazić tylko w serwisie internetowym. Nie było możliwości zaznaczenia tej zgody podczas składania wniosku, co było mylące, ponieważ nigdzie – ani na stronie promocji, ani w umowie o konto, ani nawet na livesmarter, nie był opisany odmienny sposób wyrażenia tej zgody. Tym bardziej jak widac, ze nie kazdy korzystal z serwisu internetowego. Przy pierwszym logowaniu w serwisie internetowym miał rzekomo wyskakiwac komunikat o możliwości wyrażenia zgody na EKK. Części uczestnikom komunikat nie wyskoczył, część zgodę zaznaczyła, a mimo to system informatyczny Banku nie zarejestrował tego wydarzenia – nie do udowodnienia. Jak można tak sztywno uzależniac wypłatę tak wysokiej premii od tak nieistotnego i podatnego do pominięcie warunku? Czy takie warunki celowo miały utrudnić uzyskanie wysokiej premii?

      osob
  • Nie sądzę żeby można było używać tylko aplikacji mobilnej, tj. ani razu nie zalogować się na konto przez www, ale może się mylę.
    Nie wiem, czy jest możliwe, żeby komuś nie wyskoczył przy pierwszym logowaniu na www monit o EKK. A nawet jeśli, to wystarczyło spojrzeć na warunki promocji i sprawdzić na koncie, co ma się zaznaczone. Na koncie można ustawić 3 zgody. Fakt, że EKK jest osobno i to nie wygląda jak wyrażenie na coś zgody, ale jak jakieś ustawienie, preferencja. Sam nie miałem 100% pewności, ale ponieważ nic innego nie znalazłem na koncie, więc uznałem, że to musi być to.
    Dlatego trochę jesteście sobie winni, ale jak mówię – z jakichś powodów za zgoda na ekk jakaś taka niejednoznaczna.

    uki Odpowiedz
    • Ja piszę w imieniu jednej z osób poleconych, 4/6 otrzymało premię po reklamacji i na tej podstawie wnioski. Tak jak piszesz – nie wiesz tego – Bank też nie jest w stanie stwierdzić, czy nie ma jakiegoś buga w systemie – nie uzależnia się wypłaty takiej premii od takich warunków, powinno się stosować indywidualne podejście, przynajmniej do osób, które faktycznie chciały zostać w banku, a są takie, zapewniam. Nie można wrzucać do jednego wora wisienkowicza, który odchodzi natychmiast po otrzymaniu premii (co z pewnoscia jest wliczone w koszty promocji) i potencjalnie lojalnego klienta, który przenosi wynagrodzenie, aktywnie korzysta i ma zamiar korzystać z konta. Nie za to placi Bank. Sam zreszta szalales tu na forum i beształeś ta promocję od najgorszych, dostałeś premię i juz zmiana postawy. Hipokryzja. To nie koniec, trzeba wiedzieć do kogo i jak napisać, więcej nie powiem na razie, dopóki sprawa się nie wyjaśni.

      osob
    • Nie zmieniłem zdania, co do banku i promocji, ale możesz mi wierzyć, gdybym sam dostał odmowę z tego powodu, to miałbym w pierwszej kolejności pretensje do siebie. Jednak i tak odwołałbym się.

      uki
    • Z pewnością. Prawie to samo wysnioskowalem z Twoich wcześniejszych komentarzy ;)

      osob
    • No to nie umiesz czytać albo wyciągać wniosków. Wyobraź sobie, że w życiu b. często podejmuję niekorzystne dla siebie decyzje, jeśli uważam, że tak jest sprawiedliwiej – dlatego tak mnie w**wia, jak czuję że ktoś mnie chce wy*mać.
      Byłem przekonany, że spełniłem wszystkie warunki, a zachowywali się albo jak partacze albo zwykli kombinatorzy.
      Powodzenia z reklamacjami.

      uki
    • „Oszusci, naciagacze, zlodzieje, kij im w oko” xD z pewnoscia bys „siebie winil na pierwszym miejscu”, jakby ci nie przynali premii, oj tak ^^ Umiem, umiem i to widocznie lepiej niż ty, skoro rzekomo świadomie sobie szkodzisz w ramach swojej definicji „sprawiedliwości”, trochę masochizm, ale co kto lubi. Zresztą, rzecz wtórna. Powodzenia mistrzu.

      osob
    • Szkoda z tobą gadać – nie umiesz czytać i być może dlatego nie udało ci się spełnić jednego z warunków tej zafajdanej promocji. Wyłączam moją zgodę na ekk he he
      A tu masz prawdziwą definicję, zapamiętaj sobie:
      „Sprawiedliwość jest stałą i niewzruszoną wolą, aby oddać każdemu, co mu się należy”
      I nie ma takich zwierząt jak „sprawiedliwość społeczna” tak na marginesie.

      uki
    • Nie, mistrzu, to ty nie wiesz co napisałeś w takim razie. Nie tylko to – sam nie umiesz czytać, pisałem wielokrotnie, że piszę w sprawie osoby poleconej, która ma ten problem, nie o sobie.
      Reszty nawet nie skomentuję, bo w jednym się zgodzę, szkoda z toba gadać.

      osob
    • Zrobiłem eksperyment – polecam spróbować, co się stanie jeśli wyłączysz ekk.
      Podpowiadam: przy następnym logowaniu na konto www wyświetla się informacja o…EKK. Jak się ją zignoruje, to przy następnym logowaniu już jej nie ma. Włącznie EKK wymaga też wpisania kodu sms. Taki sms może być niezłym dowodem ponieważ widać czego dotyczy.

      uki
  • Piszcie odwołanie. To jest naprawdę mylące – w regulaminie te 3 zgody występują razem na koncie 2 pierwsze występują w zakładce „zgody na kontakt”, a tymczasem regulaminowa „zgoda na elektroniczny kanał kontaktu” jest w forma otrzymywania kontaktu, co w ogóle nie kojarzy się z wyrażaniem na coś zgody(nie ma tam nigdzie takiego zwrotu)
    Można było pomyśleć, że to EKK jest zawarte w jakiejś innej zgodzie – sam tak myślałem na początku.
    A poza tym sądzę, że nie warto korzystać z usług SANTANDER i promocji RANKOMATu he he

    uki Odpowiedz
  • Nawiazujac do tego – Dokładnie. Zgodę EKK można było wyrazić tylko w serwisie internetowym. Nie było możliwości zaznaczenia tej zgody podczas składania wniosku, co było mylące, ponieważ nigdzie – ani na stronie promocji, ani w umowie o konto, ani nawet na livesmarter, nie był opisany odmienny sposób wyrażenia tej zgody

    Ja po raz pierwszy online logowalem sie w placowce..musialem tam pojsc by zmienic ustawienia karty- tak by 5 transakci zwalnialo z opalty- wowczas w banku Pani wszytsko za mnie robila..bylo bardzo skomplikowanie sie tam zalogowac…i tak naprawde ja nie widzialem okna po zalogowaniu, tylko wpisywalem login haslo i enter- potem Pani przekrecila monitor i cos tam szukala w ustawieniach- wiec jesli te EKK sie pojawily podczas pierwszego loginu to zapewne Pani w banku mi to zaznaczyla..bo ja takiej sytuacji nie pameitam bym cos dodatkowo potem zaznaczal…a premie po reklamacji mi przyznali…

    ino Odpowiedz
    • O stary, jak Ty oddałeś dostęp do swojej bankowości komuś obcemu i nawet nie widziałeś, co ten ktoś tam robił, a jeszcze się tym chwalisz, to może jednak lepiej nie korzystaj więcej z bankow a kasę trzymaj w skarpecie. Tak będzie bezpieczniej…

      Inna sprawa, że jeśli aż tak skomplikowane było dla Ciebie pierwsze logowanie i zmiana ustawień karty, że specjalnie trzeba iść z tym do banku, to faktycznie, lepiej może nie korzystaj.

      pws
    • Ile Ty masz lat ze chodzisz do banku zmienić ustawienia karty? To jak w banku PKO BP? Bank dla dziadków? Może lepiej nie bierz udziału w tych promocjach jak chodzisz po placówkach w sprawie głupot

      aviator
  • ludzie opanujcie sie..wy nie macie innych problemow, zmartwien… widac ze nie..przezywacie jakby sie cos stalo…to co ja robie…i jak robie to moja sprawa…i gowno wam do tego…liczy sie efekt koncowy,
    Jest ladna pogoda wyjsc na swieze powietrze…
    Ja skorzystalem z promocji i czekam na nagrode…temat dla mnie zamkniety …konto i karta zostanie zamknieta w przyszlym miesiacu i tyle w temacie.

    ino Odpowiedz
  • Czy ktoś czeka jeszcze na odpowiedź na reklamację? Składałem 19.05

    makiavel87 Odpowiedz
  • Czy otrzymał ktoś przelew?

    aviator Odpowiedz
  • Drodzy, tak jak pisałem. Osoby z odmową z powodu EKK mają o co walczyć, po napisaniu do odpowiednich osób – marketing/dyrektorzy działów, rzecznik klienta – o ile ktoś jest potencjalnie wartościowym klientem (przeniósł wynagrodzenie lub aktywnie korzysta z konta, być może w innych przypadkach, tego nie wiem) może otrzymać bonus – otrzymała go moja osoba polecona, która otrzymała negatywną odpowiedź na reklamację 16.06. Po „grubym” poruszeniu tematu u odpowiednich osób w Banku w dniu 17.06 – mail na 2-3 strony A4, 19.06 otrzymała odpowiedź pozytywną od Rankomatu.

    osob Odpowiedz
    • Powaznie dla 300zl chce wam sie marnowac tyle czasu na pisanie kilkustronicowych reklamacji? :)

      keton
    • Ciekawe masz pojecie „marnowania czasu”, szczególnie, jako wisienkowicz xD dupa pewnie piecze, że ktoś sobie poradził, z debilnymi zapisami promocji, smieszki^^ Tak, nie zarabiam 300zl/h. Nie „zmarnowalem” na sklejenie więcej niż godzinkę. Z fartem mordko.

      osob
    • Do Andrzeja D jeszcze napisz – napewno pomoże.

      aviator
    • A reklamacje na odmowę pisaliście z ta osoba do Santandera czy do Ebroker? Co zawarłeś w takiej wiadomości ? Może mi tez uda się coś wskórać. Już właściwie chciałem zamykać konto w tym „banku”.

      SebaBoz
    • Na spokojnie obnazylem niesprawiedliwosc uzalezniania braku wypłacania tak wysokiej, pełnej kwoty premii od jednego warunku, który był bardzo podatny na pominięcie i błędy systemów informatycznych banku i nie był aż tak istotny, długo by pisać, ale to był jeden z głównych argumentów. Jeszcze jeden jaki mogę podpowiedzieć, to obnazenie niesprawiedliwosci nagradzania wisienkowiczow, przy jednoczesnym karaniu potencjalnie wartościowych i lojalnych klientów, jakim mogła być moja osoba polecona, która aktywnie korzystała z konta i przeniosła wyzsze niz srednie wynagrodzenie do banku. Moim zdaniem, jest również szansa dla wisienkowiczow, tylko trzeba podkreślić inne argumenty.

      osob
  • 300 z reklamacji wplynelo. Zamykamy konto

    aviator Odpowiedz
  • Też dziś dostałem 300.

    mbv Odpowiedz
  • 1 4 5 6

    Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy