Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

HIT! Niesamowicie proste 300 zł za Konto Jakie Chcę w promocji Santander Bank Polska i eBroker

Zakończona

Ruszyła niesamowicie prosta promocja Konta Jakie Chcę organizowana przez Santander Bank Polska oraz pośrednika finansowego eBroker. W zamian za założenie rachunku, wykonanie kilku płatności i zapewnienie wpływu 1000 zł otrzymamy aż 300 zł premii! A do tego opcjonalne 150 zł za przelew wynagrodzenia, 80 zł w programie poleceń czy moneyback za płatności rachunków. Szykuje się HIT!

300 zł premii na start od Santander i eBroker

Konto Jakie Chcę z bonusem – III edycja

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą konta osobistego w PLN w Santander Bank Polska od 13.01.2019. Posiadanie innych produktów tego banku nie wyklucza z promocji :)

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji, akceptując przy tym regulamin promocji oraz wyrażając zgodę na ujawnienie tajemnicy bankowej w celu przeprowadzenia promocji – chodzi o to, aby Santander mógł poinformować organizatora (eBroker) o spełnieniu przez nas warunków promocji. A jakie one są?

Po pierwsze – po rejestracji konieczne będzie złożenie wniosku o Konto Jakie Chcę za pomocą wygenerowanego dla nas linku. To bardzo ważne – wnioski pochodzące z innych miejsc w sieci (czy z oddziałów) nie będą brały udziału w promocji. Pamiętajmy również, aby podać takie same dane, co na stronie promocji (w tym adres e-mail).

Istotne też, aby zawnioskować od razu o kartę debetową do konta oraz wyrazić cztery zgody na:

  • kontakt w sprawie realizacji wniosku i dostarczenie regulacji bankowych,
  • kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowych,
  • kontakt telefoniczny w celu marketingowym,
  • na elektroniczne kanały kontaktu (EKK).

Wniosek o konto powinniśmy złożyć najpóźniej 29.02.2020, natomiast samą umowę z bankiem zawrzeć do 15.03.2020. Pamiętajmy, że we wniosku musimy podać ten sam adres email, co podczas rejestracji na stronie promocji.

Niesamowicie proste zasady

Co dalej? Pierwszą część bonusu, czyli 200 zł premii, otrzymamy za wykonanie 5 płatności bezgotówkowych kartą lub BLIKiem w sklepach lub internecie. Warunek ten powinniśmy spełnić dwukrotnie – w ciągu dwóch następujących po sobie miesięcy. Do wyboru mamy więc styczeń i luty, luty i marzec lub marzec i kwiecień. Razem musimy więc wykonać 10 transakcji.

Drugą część bonusu, czyli 100 zł premii, zgarniemy zapewnienie wpływów na łącznie 1000 zł nie później, niż 30.04.2020.

I to tyle! Organizator promocji powiadomi nas mailowo do 15.05.2020 o spełnieniu warunków promocji. Będziemy mieć wtedy 7 dni na uzupełnienie danych do odbioru premii pieniężnej w wysokości 200 lub 300 zł. Przelew otrzymamy do 31.05.2020.

80 zł za założenie konta z polecenia

300 zł na start to jednak nie wszystko. W trakcie wnioskowania o konto będziemy mogli podać kod polecający (w momencie wyboru karty) i… zgarnąć kolejne 80 zł za zostanie klientem banku. Tu jednak warunki nowego klienta są nieco inne: bank nagrodzi jedynie tych nowych klientów, którzy nie posiadali żadnego konta dla klientów prywatnych w złotych polskich w Santander Bank Polska od 1.11.2018 (przy czym nie wliczamy tu ew. rachunków oszczędnościowych – te nie wykluczają). Musimy też wyrazić zgodę na przekazanie informacji objętej tajemnicą bankową osobie polecanej, ale w bardzo małym zakresie – chodzi tu jedynie o poinformowanie polecającego, że należy mu się nagroda.

Aktualizacja (1.02): Od początku lutego bank płaci 50 zł w ramach programu poleceń. Szczegóły w prześwietleniu oferty.

Najważniejsze jednak, abyśmy podali w odpowiednim miejscu kod polecający uzyskany od obecnego klienta banku – w trakcie wnioskowania o konto. Jeśli nie macie kodu swojego znajomego (który uprzednio zapisał się do programu poleceń), to będzie mi bardzo miło, jeśli użyjecie naszego, sprawdzonego kodu: 1007533095.

Kod polecający Santander Bank Polska

A jakie warunki trzeba spełnić, aby zgarnąć 80 zł jako osoba polecana (nowy klient)? Po pierwsze – zalogować się co najmniej raz do aplikacji mobilnej albo bankowości internetowej Santander. Po drugie – wykonać płatności kartą lub BLIKiem na min. 300 zł do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta.

80 zł za polecenie zgarniemy do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Obecna edycja programu poleceń trwa do 31.01.2020 i więcej o niej pisałem w tym artykule.

Opcjonalnie: 150 zł za wpływ wynagrodzenia (TYLKO do 31.01)

Kolejna premia wymaga już od nas nieco więcej, bo wypłacana jest po zapewnieniu wpływu wynagrodzenia na konto. Oczywiście nie trzeba z niej korzystać, ale jeśli tylko chcemy i możemy – to warto. Tu okres karencji, który definiuje nowego klienta, jest również nieco inny: bank pozwala na udział w promocji tym klientom, którzy nie posiadali żadnego konta osobistego w Santander Bank Polska w złotych polskich od 1.11.2018. Pozostałe warunki pokrywają się z promocją eBrokera.

Aktualizacja (1.02): Promocja z premią za wpływy wynagrodzenia nie jest już dostępna dla nowych klientów.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że po zawarciu umowy złożymy dyspozycję przekazywania wynagrodzenia przez infolinię lub bankowość internetową Santander. Istotne, aby zrobić to najpóźniej w miesiącu następującym po miesiącu otwarcia konta.

Ostatnim krokiem jest zapewnienie wpływu wynagrodzenia na konto. Co bank rozumie pod pojęciem wynagrodzenie? Zgodnie z regulaminem chodzi o:

Przez wynagrodzenie rozumiemy wpływ na konto osobiste z tytułu wynagrodzenia, renty, emerytury, świadczenia ZUS/KRUS lub od innego świadczeniodawcy z siedzibą na terenie Polski w okresie trwania promocji, w jednorazowej wysokości min. 1000 zł miesięcznie.

Nie będą brane pod uwagę przelewy pomiędzy rachunkami tego samego klienta, wpłaty własne realizowane w oddziałach lub wpłatomatach banku oraz wpływy na inne konto niż konto podane w dyspozycji przekazywania wynagrodzenia.

Bank zapłaci nam 50 zł za zapewnienie wpływu wynagrodzenia w danym miesiącu kalendarzowym, ale nie więcej, niż łącznie 150 zł. Miesiącem, w którym musi wpłynąć pierwsze wynagrodzenie, jest miesiąc następujący po miesiącu złożenia dyspozycji. Wypłata nagrody nastąpi do końca maja.

Moneyback od płatności rachunków

Ostatnią premią, którą możemy zgarnąć jako posiadacze Konta Jakie Chcę, jest moneyback w wysokości 1% od płatności rachunków za gaz, prąd i usługi telekomunikacyjne. Wystarczy więc opłacać faktury tego typu przelewem z Konta Jakie Chcę, a bank doda nam nieco od siebie. Niewiele, ale zawsze to coś – zwłaszcza, że ta oferta jest niejako wbudowana w rachunek i, miejmy nadzieję, będzie dostępna jeszcze przez długi czas ;)

2,5% na Lokacie Mobilnej

Na koniec przypomnę, że klienci Santander Banku mogą skorzystać z promocyjnej oferty Lokaty Mobilnej. Możemy ją założyć tylko raz – za pomocą aplikacji mobilnej. Kwota minimalna to 1000 zł, a maksymalna – 20000 zł. Lokata trwa 4 miesiące, a jej oprocentowanie wynosi 2,5%. Jeśli natomiast zsumujemy odsetki z premią na start, to efektywnie otrzymamy jakieś 8,04% w skali roku – i to dla kwoty maksymalnej lokaty! :)

Konto Jakie Chcę – opłaty

Prowadzenie Konta Jakie Chcę jest bezpłatne – niezależnie od tego czy będziemy z niego aktywnie korzystać czy nie – płacimy 0 zł. Co więcej – posiadacze tego rachunku mogą całkowicie za darmo korzystać z przelewów natychmiastowych. Bez limitu!

Inaczej jest z kartą debetową, która musimy wyrobić wraz z kontem. Możemy za nią zapłacić 3 zł lub 5 zł, zależnie od wybranego wariantu. W tym pierwszym opłata jest stała (i nie można być z niej zwolnionym), natomiast w tym drugim – zwolnienie z opłaty następuje po wykonaniu min. 5 transakcji bezgotówkowych na dowolne kwoty. A że i tak je będziemy wykonywać, aby zgarnąć premię za wynagrodzenie, to wybór wydaje się w miarę oczywisty :)

Co, gdybyśmy chcieli skorzystać z wypłat z bankomatów? Jeśli mamy mniej, niż 26 lat, to wszystkie wypłaty w kraju są za darmo. Jeśli przekroczymy tę granicę, to zapłacimy 5 zł za każdą wypłatę – chyba, że dokonamy jej w urządzeniach własnych banku. Pamiętajmy również, że do wyboru mamy darmowego BLIKa.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ma wpływ 300 zł na konto.

    Chf Odpowiedz
  • Jest i 300 – tytułem: Bonus za udział w akcji Konto Jakie chcę z Bonusem – edycja III – eBrokerPartner, za wynagrodzenie przelew był 21/05/2020 z tytułem Promcja 150 zł za konto z wynagrodzeniem WZW – dostałem był też SMS o nagrodzie. Dzięki Livesmarter. Gdyby można było lajkować – dałbym :)

    Tomek W. Odpowiedz
  • Czemu tyle tu klamstw. Mi nic a nic nie wpłynęlo!!!! Warunki spełnilem meila brak a tu taka nagonka na uczciwosc santadera.
    Kto was przekupil?
    Moze od razu dajcie d… Skoro pracownicy banku pisza pochwalne iklamliwe komentarze. ADMINIE!!!

    YaPaE Odpowiedz
  • Można zdalnie przez połączenie video z konsultantem (na pewno 2 lata temu się dało).

    Pawlik Odpowiedz
  • tez mi dzisiaj przyszla kasa

    kuba2k1 Odpowiedz
  • Wysyłają tyle kasy ile mają. Jak się skończy, będą dokładnie wiedzieli ile reklamacji uwalić he he bezpodstawnie

    uki Odpowiedz
  • Dzisiaj dostałam przelew :)

    WiFran Odpowiedz
  • Jeśli po zakończeniu promocji zamknę kartę, to konto pozostanie bezwarunkowo darmowe?

    BlackWater Odpowiedz
  • Ja dziś napisałem reklamację w tym eBrokerze, bo nie dostałem tego maila, ani też i kasy oczywiście…

    A zakładałem ostatnio konta w promocjach w kilku różnych bankach i wszędzie wszystko było OK i wypłacają kasę. Tylko nie w Santanderze…

    mbv Odpowiedz
    • Mbv z ciekawości, jeśli sprawdzałaś to napisz od razu, jeśli nie – sprawdź proszę i daj znać, czy masz wyrażone zgody na EKK (do sprawdzenia na www)

      osob
    • w zakładce „Forma otrzymywania korespondencji” mam: „Elektroniczny kanał kontaktu” – „Masz wybraną elektroniczną formę kontaktu”, o to chodzi?

      mbv
    • Tak, czyli wszystko ok, jak większość. Jedna osoba, której przypadek znam osobiście, nie miała wyrażonej tej zgody, bo chyba wyrazalo się ją przy pierwszym logowaniu bodajże. Ale tak samo Ty jak i ja, mamy zgody wyrażone, a maili i hajsu brak ^^ ebroker to jest k*rwa rak tej branży

      osob
  • Można nagrodę przelać na inne konto i zamknąć kartę i konto? Są jakieś ewentualne tego konsekwencje?

    Pat Odpowiedz
  • Jeśli się zagapiłem i dziś dopiero wypełniłem wniosek na stronie promocji to jest szansa dostać pieniążki ?

    Wojciech Odpowiedz
  • Czy ktokolwiek z Was otrzymał odpowiedź na reklamację?
    Ja otrzymałem co prawda bonus natomiast u narzeczonej cisza – ani odpowiedzi na reklamację ani kasy na koncie. Obawiam się ,że odpiszą w czerwcu, że już po promocji, „Przepraszamy” i to by było na tyle.

    nick4share Odpowiedz
    • jak komuś odpiszą, to o tym będzie osobny wpis na blogu

      uki
    • Pytałem admina na priv, czy ma jakiś kontakt z nimi, jakieś wstępne stanowisko rankomatu ws. tej miniafery. Brak odpowiedzi.

      osob
    • nie chodziło mi o to, że admin tego pilnuje, tylko że jak ktoś dostanie odpowiedź – na pewno to ogłosi :)

      uki
    • Nie pisałem do Ciebie, tylko ogólne info chciałem przekazać. Admin już tu pisał, że z nimi gada o tym, tylko albo też ma słaby kontakt, albo zobowiązali go, żeby jeszcze nic nie pisał.

      osob
    • Wydaje się, że gdyby miał słaby kontakt, to by o tym napisał po prostu..

      osob
  • Mam i Ja przelew :)

    #A dla trolla „YaPaE”. który nie potrafi pisać, ban na IP się należy :)

    P.S Współczuję tym którzy mają reklamacje :/

    luka89waw Odpowiedz
  • Ja grzecznie czekam,nie pierwsza promocja i nie pierwsza reklamacja,z Santander mam zdjęcia i potwierdzenie z czatu że mam wyrazone zgody na wszystko co tylko można ( wliczając te ekk i inne) logując się do Santander w ustawieniach wyświetlają mi się tylko dwie zgody,jest ewidentnie bajzel z tym wszystkim

    Ino Odpowiedz
    • +1, ale i tak niektórzy mowia, zeby „bic brawo” rankomatowi, bo dostali bez problemów, mimo że widzą jak syf się dzieje na forum xD zero wyobraźni

      osob
  • Jest i premia. Dzięki

    Addonix Odpowiedz
    • Podobnie, premia jest, a przy okazji wypowiadania umowy (infolinia) pojawila sie utrzymaniowka, dosc ciekawa.

      smo
    • Co to za oferta? Napisz coś więcej…

      pws
    • Mam do wypowiedzenia kilka kont – ciekawe, czy za kazde bedzie utrzymaniowka :)

      keton
    • po przeczytaniu innych watkow to jednak standard: 2% za zakupy, max 30zl, przez 3 miesiace.

      smo
    • 2% grubo xD

      osob
    • Idze w dół utrzy… 1,5 miesiąca wstecz dostałem 2% maks 30 zł ale na 4 miesiące

      saroyan
    • A te 2% to zwrot za transakcje kartą czy może za bilk i kartę? Bo nie przewidziałam takiej oferty i zamknęłam już kartę, ale może dałoby wyrobić blikiem

      Iga
    • Dzisiaj też dostałem taką ofertę, karty już nie mam, ale można blikiem bez problemu, więc skorzystam

      Bartek.m
    • Blik rowniez sie liczy i promo licza np. od dzis + 3 pelne miesiace, wiec oplaca sie robic ten manewr na poczatku miesiaca, jesli ktos ma w planie tylko regularne zakupy.

      smo
  • Czy zastrzeżenie karty wyklucza opłaty za nią? czy z automatu wyślą kolejną?

    pytajnik Odpowiedz
  • Zamknięcie konta przez czat nie jest możliwe. Konieczny jest kontakt w oddziale lub dyspozycja telefoniczna, w godzinach 9-17. Prostej dyspozycji nie można załatwić w cywilizowany sposób w XXI wieku, porażka.

    nick4share Odpowiedz
    • nie marudź ;) w pekao tylko oddział lub list… a w santanderze już telefony odkryli! ;)

      citkowy-lidlowy
    • Dokładnie, jeszcze tylko w bankowości dodadzą opcję prostego zamykania karty bez automatycznego zamawiania nowej i będzie komplet względnej „normalności”.

      pws
  • Witam. Czy mozliwe jest ze nie wyraziłem którejś ze zgód. E-mail od Ebrokerpartner nie przyszedł ale za to 50zl z programu poleceń wpłynęło.

    SebaBoz Odpowiedz
    • mam tak samo – polecenie wpadło a w ramach głównej premii cisza. Reklamacja w toku…

      Madengine
  • Oczywiście za wynagrodzenie też brak 150 zł xD co za kiła nie bank

    osob Odpowiedz
  • Widzę dalej cisza, zastanawiam się nas ponowieniem reklamacji. Zasypać ich 10x jedna reklamacja może się obudza barany!

    aviator Odpowiedz
  • Po wnikliwej dodatkowej analizie bank ponownie stwierdził, że mają to w, znaczy że reklamacje do organizatora. Organizator milczy – umarł na covid. Daje słowo, jak nie dostanę do 11.06 żadnego emaila wysyłam papierowy list.

    uki Odpowiedz
  • Podzielę się z Wami moją historią :)
    Może ktoś coś podpowie :)

    Pierwszy wniosek złożyłem w dniu 2020-01-30. Otrzymałem SMS oraz maila z informacją, że wniosek został złożony oraz że otrzymam kontakt ze strony kuriera. Niestety kurier nie skontaktował się ze mną, nie dostarczył umowy, więc nie miałem możliwości jej podpisania. Jak się później okazało umowa oraz karta zostały wysłane nie na adres zamieszkania i korespondencyjny wskazany we wniosku, a na adres zameldowania, który widniał na skanie dowodu osobistego.

    W dniu 2020-02-13 złożyłem drugi wniosek w celu wzięcia udziału w ww. promocji. Dodam, że podałem te same dane zamieszkania i korespondencyjne co w pierwszym wniosku. Otrzymałem SMS oraz maila z informacją, że wniosek został złożony oraz że otrzymam kontakt ze strony kuriera. Tym razem nastąpił kontakt ze strony kuriera, ale umowa nie zawierała dostępu do serwisu internetowego. Musiałem udać się więc do placówki banku dwukrotnie – najpierw w celu wyjaśnienia sytuacji i złożenia reklamacji, a następnie w celu nadania dostępu do serwisu internetowego.

    Ostatecznie w odpowiedzi na reklamację uznano moje zgłoszenie za niezasadne, uznając, że pierwsza umowa zawierająca dostęp do serwisu internetowego została wysłana na adres wskazany we wniosku. Jest to nieprawdą, gdyż jak wspomniałem powyżej została wysłana nie na adres zamieszkania i korespondencyjny wskazany we wniosku, a na adres zameldowania, który widniał na skanie dowodu osobistego. Nie zgodziłem się z uzasadnieniem, gdyż błąd nie powstał z mojej winy i odwołałam się od tej decyzji.
    Druga reklamacja, którą złożyłem również nie została uznana. W uzasadnieniu Bank napisał, abym zgodnie z regulaminem złożył reklamację bezpośrednio Organizatorowi.

    Reklamacja na stronie promocji ebroker została złożona 18 maja.

    Ze swojej strony chciałbym dodać, że warunki podane w §4 regulaminu zostały spełnione, więc moje roszczenia co do uzyskania premii w wysokości 300zł uznaję za zasadne, a konto założone w promocji wciąż jest aktywne.

    John Odpowiedz
  • Ktoś się podzieli screenem z zakładania tego konta? Jak zobaczę, to będę mieć pewność, czy nie zawaliłem. Jeszcze się łudzę, że odpowiedzą i to pozytywnie na reklamację

    uki Odpowiedz
  • Pomagając mailowo tych inteligentów z ebroker dostałem odpowiedz:
    Dzień dobry,
    do 30 dni od daty złożenia na pewno otrzyma Pan odpowiedź.
    Pozdrawiamy,

    zespół eBrokerPartner

    30 dni potrzebują na stwierdzenie faktu, ze dali dooooopy nie radząc sobie z promocja?

    aviator Odpowiedz
  • Ludzie wyluzujcie, mają tyle dni to bądźcie cierpliwi. Może też czekają na odpowiedź od partnera promocji (Banku). To tak nie działa że pani Krysia dzwoni do pani Jadzi ta jej coś potwierdza i po 5 minutach dostajecie przelew.

    Edyta Odpowiedz
    • Wyluzować? Maja tam burdel i wykorzystują regulaminowy termin 30 dni, żeby reklamacje uznać za niezasadna.
      Ciekawe jaka jest dalsza forma reklamacji jeśli ja odrzuca? Wie ktoś ?

      aviator
    • Nie mam ochoty spełniać kolejny miesiąc warunki bezplatnosci karty. Korzystam z konta tylko dla promocji, a przez ebrokera mam dodatkowy miesiąc zabawy w reklamacje i kolejny miesiąc z oczekiwaniem na zamknięcie konta.

      aviator
    • Możesz zrezygnować z karty i mieć samo konto. Było już wielokrotnie o tym mówione na blogu.

      Oskar_15
    • Nie mogę zrezygnować z karty – informacja z infolinii.

      aviator
    • Bzdura. Dzwonisz i Santander zamyka kartę od ręki. Daj sobie na wstrzymanie człowieku, mają 30 dni na odpowiedź i koniec, dopóki czas nie upłynie to nie ma podstaw do wszczynania awantur.

      Pawlik
  • Oskar jak zrezygnować z karty? Jeśli czekam na rozpatrzenie reklamacji to warto zamykać kartę? Czy lepiej poczekać?

    aviator Odpowiedz
  • Czy Admin może nas wesprzeć w kontakcie z Organizatorem i pomóc w uzyskaniu odpowiedzi na nasze reklamacje?

    Jac Odpowiedz
    • Chętnie, tylko potrzebuję konkretów. Prosiłbym przesyłać przez formularz kontaktowy adres e-mail takich osób. Organizator twierdzi, że odpisuje wszystkim w terminie (o ile zgłosili reklamację w regulaminowy sposób). Ja widzę natomiast inne komentarze i sam już nie wiem co jest prawdą, a co nie. Także najlepiej byłoby zebrać grupę takich osób (według maili podanych eBrokerowi)

      Michał
    • „Organizator twierdzi, że odpisuje wszystkim”?
      Na co niby odpisał? Na poprawnie złożone reklamacje? Skąd masz taką informację i jak niby odpisali, bo z konkurencyjnego forum mam taką (mail od Rankomatu wklejony), że na razie rankomat wyslal tylko wszystkie dane osób z reklamacji do Banku i czekają na odpowiedź, tym samym treść odpowiedzi rankomatu na nasze reklamacje jeszcze nie powstała, bo nie mają odpowiedzi z Banku. Byc moze odpisali kilku pierwszym osobom, żeby poczekać 30dni, ale jak zobaczyli ilość reklamacji, moze postanowili po prostu zaczekać 30 regulaminowych dni, a nie marnować czas, żeby nic nie warta odpowiedź wklejać wszystkim.

      osob
    • Źle się wyraziłem: że odpisuje wszystkim w terminie. Póki co widzę, że mają jeszcze lekki zapas, więc trzeba czekać.

      Michał
    • No teraz wszystko jasne..

      osob
    • Generalnie dostałem odpowiedź na maila w takiej formie, że sam się teraz zamotałem. Przepraszam jeszcze raz. Poczekajmy jeszcze te kilka dni.

      Michał
    • Rozumiem, dzięki za wyklarowanie. Swoją drogą „odpisujemy w terminie” ze strony rankomatu/ebroker, przy faktycznym braku odpisywania i braku uplyniecia terminu 30dni, to przeciez nieśmieszny sarkazm i pięknie wpisuje się w „profesjonalizm” tej firmy, z którym nie pierwszy raz mam do czynienia (program partnerski i „problemy” ze zliczaniem wnioskow, podejrzewam, że ma to związek również z obecnymi problemami
      – może to nie być wina banku, tylko systemów zliczajacych/związanych z cookies tego całego ebrokera, które od kilku lat nie działają poprawnie i nic z tym nie robią – ostatecznie dopiero po poruszeniu tematów KNF UOKIK i pozytywnej dla mnie reklamacji u instytucji promujacych swoje produkty w ebroker, wygralem – naliczyli mi wszystko ręcznie, ale bardzo niechętnie i robili mega problemy). Zrobisz jak chcesz, ale byloby spoko, zebys w przyszłych promocjach organizowanych przez nich, wrzucił info o tych problemach.

      osob
  • btw – nie, nie odpisali wszystkim na pewno, sam mam poprawnie złożoną reklamację i nie mam odp., do tego narzeczona, jej siostra i teściowie – to samo, nie mogliśmy wszyscy „źle złożyć” reklamacji, no bez przesady.. zresztą po opadnięciu emocji, postępowałem dokładnie zgodnie z regulaminem ws. reklamacji, więc nie ma takiej możliwości. Dlatego ciekawi mnie skąd masz takie informacje? Bezpośrednio z rankomatu?

    osob Odpowiedz
  • Panie Michale, również ciekawi mnie skąd ma pan informację, jakoby odpisali wszystkim? Od 15 maja czekam na odpowiedź na reklamację, dalej cisza.

    Weronika Odpowiedz
  • Ja tak samo na pewno złożyłem poprawnie reklamację na stronie ebroker, zrobiłem to w wyznaczonym do tego miejscu które się nagle na portalu pojawiło,klikasz reklamację i piszesz swoje poczym wyślij i pojawiła się informacja że w ciągu 30 dni to rozpatrzą, odpowiedzi póki co brak ale ja składałem reklamację 16 maja więc mają jeszcze czas, Bank Santander też mi jeszcze nie odpisał, mają 8 dni na rozpatrzenie, ale dostałem SMS, potem telefon z banku że jeszcze wszystko sprawdzają, telefonu z banku też już pewnie z tydzień temu, ewidentnie mają burdel,bank i ebroker, tylko pisanie reklamacji i czekanie,a człowiek spełnił warunki i musi walczyć o swoje

    Ino Odpowiedz
  • Jak pisałem wcześniej, to wygląda tak, że chcą się wykpić od płacenia i tyle. Ebroker w końcu raczył mi odpisywać na emaile(nie reklamację) i podobno czekają aż bank rozpatrzy reklamacje. Ja już pisałem reklamację do banku i nawet została rozpatrzona…
    Bank NIE jest organizatorem he he

    uki Odpowiedz
    • Co innego jak Ty piszesz do Banku reklamację, co innego jeśli pisze ją organizator. Wszyscy, jak jeden mąż tutaj, jeśli spelnilismy warunki otrzymamy kase, tego jestem pewien. Natomiast forma, w jakiej komunikują się z uczestnikami promocji w takiej sytuacji, jest poniżej krytyki, trzeba samemu szukać informacji na różnych forach „branzowych”, prosić się adminów o interwencję, A wystarczyło by wrzucić na stronę główną promocji komunikat, że są świadomi problemu I czekają na reakcję banku, ale odpisać naprawdę wszystkim, nie wybranym, jak widzimy. O ile bardziej profesjonalnie by to wyglądało! Ale po ebroker nie ma się co spodziewać niczego zbliżonego do profesjonalizmu, o tym już się przekonuje nie pierwszy raz. Jedyne co dobrego, to że zawsze wyplacili mi należne pieniądze, czasem dopiero po straszonku KNF, UOKiK itp..

      osob
  • Ja dostałem od nich informacje ze otrzymali reklamacje i się ustosunkują do 30 dni. Wiec o jakim mailu pisze Admin?

    aviator Odpowiedz
    • Właśnie chyba o tym. Ja i moi „poleceni” nawet tego nie dostaliśmy, mimo że zgodnie z regulaminem powysylane reklamacje

      osob
    • Pytam o osoby, które wysłały reklamację i nie dostały odpowiedzi. Póki co widzę, że sporo osób wysyła maile z info, że reklamacje składali w połowie/drugiej połowie maja – więc akurat tu jeszcze eBroker ma trochę czasu. Także w takim wypadku prosiłbym o cierpliwość – póki co nie złamali swojego regulaminu. Natomiast jeśli ktoś wysłał reklamację i nie dostał odpowiedzi w 30 dni – to proszę o info

      Michał
    • No, ale pisałeś, że masz info, że odpowiedzieli wszystkim. Przecież nikomu nie minął termin 30dni, bo 15 maja było zakończenie i dopiero od wtedy możliwe są reklamacje. Pytanie o jakich odpowiedziach w takim razie piszesz..

      osob
    • Mój błąd, nie wyraziłem się precyzyjnie. Po prostu spytałem ich czy odpisują na reklamacje, na co oni mi odpisali, że owszem – odpisują – w terminie.

      Michał
    • Najciekawsze jest – co odpisują? Reklamacja nieuznana i cześć? Czy chociaż podają powód?

      uki
    • „Odpisuja W terminie” = 1. Nie odpisali, bo termin nie minął, 2. Odpisali że się ustosunkuja w ciągu 30 dni.

      osob
    • Odpisali ale jak wysłałem maila na adres z ich strony.
      To nie przyszła odpowiedz na maila z zakładki Reklamacja po zalogowaniu. Żeby była jasność. Nie odpisują na reklamacje tylko na pytanie mailowe.

      aviator
    • Tak, generalnie „odpisują w terminie” oznacza w tym przypadku, że jeszcze nikomu (?) nie odpowiedzieli na reklamację, ale jak to zrobią, to zrobią to w terminie zgodnym z regulaminem.

      Michał
  • Do kogo pisać jakąś skargę, jeśli się okaże że chcą nas wykolegować – UOK, KNF? Ja już nie odpuszczę – za dużo czasu na to poświęciłem.

    uki Odpowiedz
    • Trzeba pamiętać, że UOKiK rozpatruje tylko listy polecone. Ale ja takowy wyśle, jesli faktycznie nie wypłacą, chociaż moim zdaniem wyplacą. Natomiast Rzecznik Finansowy rozpatruje mailowo na pewno.

      osob
  • 30 dni kalendarzowe czy robocze się czeka?

    aviator Odpowiedz
  • 30 dni kalendarzowe czy robocze się czeka?

    aviator Odpowiedz
  • Do regulaminowego 15.06 (30dni) czekają do ostatniego dnia. Jakie to żenujące co oni wyprawiaja.

    aviator Odpowiedz
  • Dokładnie. Dzisiaj 14.06 i nadal bez wpłaty… takim podejściem nie zachęcają klienta do pozostania.

    Agusia Odpowiedz
  • Czekają na odpowiedź banku, nie zdziwię się jak jutro dalej nie będzie odpowiedzi i poczekamy chwilę dłużej. Zresztą to oczywiste, że przez to bagno – czy przyznają premię, czy tez nie – większość ludzi, która miała do czynienia z takim podejściem, po prostu zrezygnuje z konta.

    osob Odpowiedz
  • HIT będzie teraz… Dostałam dzisiaj sms od SAN_PL, że rozpatrzyli moją reklamację i ich odpowiedź znajdę w Santander online w poczcie odebranej w ciągu 1 dnia roboczego.

    Agusia Odpowiedz
  • Nic tu się nie zgadza – dostałaś odpowiedz na SAN a to przecież poczta banku. Na reklamacje ma odpowiedzieć ebroker a nie Santander. Odemnie bank nie chciał przyjąć reklamacji odsyłając do ebrokera? Takiego b u r d e l u nie było w żadnej z promocji w której biorę udziały od lat!

    aviator Odpowiedz
    • Złożyłam reklamację w ebrokerze (oczywiście), dodatkowo na czacie potwierdził mi pracownik Santandera, że spełniłam wszystkie warunki i przyjął reklamację jako Santander. Zobaczę co odpiszą na pocztę na koncie.

      Agusia
  • Wysłałem reklamacje do Santander żeby mieć podkładkę. Do 8 dni maja dać odpowiedz. W przeciwnym razie leci skarga do KNF UOKIK i Rzecznika Praw Konsumenta – o czym ich poinformowałem załączając screen z rozmowy z pracownikiem banku o spełnieniu warunków.

    aviator Odpowiedz
  • Jest odpowiedź, że nie mogą rozpatrzyć pozytywnie bo nie oni są organizatorem promocji oraz żeby składać do organizatora czyli do Rankomatu. :( Pozamiatane, a Rankomat milczy.

    Agusia Odpowiedz
  • Reklamacja złożona w Rankomacie 15 maja i żadnej odpowiedzi. Ponaglenia reklamacyjne i też nic. Co proponujecie zrobić?

    Kinga Odpowiedz
  • Otrzymałem przed chwilą POZYTYWNĄ wiadomość od ebrokera, rozpatrzyli reklamację i 300 zł powinno wpaść. Tak brzmi zasadnicza część wiadomości od nich:

    „Dzień dobry,
    informujemy, że reklamacja dotycząca braku przyznania Bonusu w Akcji Bonus ?Konto Jakie Chcę z Bonusem – edycja III” organizowanej wspólnie z Santander Bank Polska została rozpatrzona: pozytywnie.

    Dołożyliśmy wszelkich starań, wspólnie z partnerem akcji Santander Bank Polska, aby dokładnie przeanalizować zgłoszoną reklamację. Jednocześnie chcielibyśmy podziękować za wyrozumiałość w oczekiwaniu na jej rozpatrzenie.

    Przyznany BONUS to 300 zł.”

    Reklamację składałem w dniu, kiedy miała przyjść regulaminowa informacja o przyznaniu bonusu (było to prawdopodobnie 15 maja).

    Michał Odpowiedz
  • Właśnie dostałem na maila pozytywną odpowiedź na reklamację od eBroker z linkiem do podania numeru konta.

    Michał Odpowiedz
  • Potwierdzam również otrzymałem maila:

    Dzień dobry,
    informujemy, że reklamacja dotycząca braku przyznania Bonusu w Akcji Bonus ?Konto Jakie Chcę z Bonusem – edycja III” organizowanej wspólnie z Santander Bank Polska została rozpatrzona: pozytywnie.

    Nogi Odpowiedz
  • Dzień dobry,
    informujemy, że reklamacja dotycząca braku przyznania Bonusu w Akcji Bonus ?Konto Jakie Chcę z Bonusem – edycja III” organizowanej wspólnie z Santander Bank Polska została rozpatrzona: pozytywnie.

    Dołożyliśmy wszelkich starań, wspólnie z partnerem akcji Santander Bank Polska, aby dokładnie przeanalizować zgłoszoną reklamację. Jednocześnie chcielibyśmy podziękować za wyrozumiałość w oczekiwaniu na jej rozpatrzenie.

    aviator Odpowiedz
  • Też właśnie dostałem ten sam mail, dzieje się

    Ino Odpowiedz
  • Znowu trzeba podać nr konta? A to cwaniaki.
    Gdybym wiedział, że zasady nie obowiązują, to bym wysłał reklamację nawet 5 maja. A ja głupi specjalnie poczekałem do 16(mieli czas do 15.05)
    Dzisiaj dostali pewnie odpowiedzi ci wysłali reklamację już 15 i wcześniej.

    uki Odpowiedz
    • Nie wysłałbys, bo możliwość wysłania reklamacji była od 15 maja. Odpowiedzi na reklamację dostały osoby z 15maja. Tyle w temacie.

      osob
  • Ufff, widzę, że jest dobrze, patrząc na ilość pozytywnych odpowiedzi. Również dostałem info o wysyłce odpowiedzi – dziś dostały pierwsze osoby, kolejne w kolejnych dniach.

    Michał Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy