Rekordowe 350 zł premii za założenie Konta dla Ciebie z kartą Otwartą na eŚwiat od BNP Paribas

Trwa do 31.08.2019

Ruszyła promocja BNP Paribas z rekordową premią! W zamian za otwarcie Konta dla Ciebie z kartą Otwartą na eŚwiat i spełnienie bardzo prostych warunków zgarniemy aż 350 zł. W gotówce! :)

350 zł w gotówce za założenie Konta z Kartą otwartą na eŚwiat od BNP Paribas

Bezpiecznie w sieci z BNP Paribas

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 9 miesięcy!. To rewelacyjna wiadomość – okres karencji jest najkrótszy w historii, dlatego w promocji mogą brać udział również byli klienci banku. Warto jedynie dodać, że do wykluczeń wliczamy również byłych klientów Raiffeisen Polbank, który został przejęty przez BNP Paribas. Na szczęście posiadanie produktów w BGŻOptima nie wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 28.07.2019 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy), a następnie złożymy wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą debetową (Otwartą na eŚwiat) i usługami bankowości internetowej z wygenerowanego dla nas linku (tym razem zaznaczając tylko te zgody, które są wymagane przez wniosek). Na podpisanie umowy (przez kuriera) będziemy mieć czas maksymalnie do 4.08.2019.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 2500 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana.

Aktualizacja (19.07): Otrzymałem informację z banku, że promocja cieszy się tak dużym zainteresowaniem, że pula promocyjnych wniosków skończy się najprawdopodobniej na początku przyszłego tygodnia. Warto się śpieszyć!

Rekordowe 350 zł w gotówce!

Co dalej? Zasady zgarnięcia nagrody są bardzo proste. Wystarczy, że po zawarciu umowy spełnimy czterokrotnie (w sierpniu, wrześniu, październiku i listopadzie) poniższe warunki:

  • wykonamy trzy „zwykłe” przelewy (Elixir) z konta osobistego za pomocą bankowości elektronicznej (mobilnej lub internetowej)
  • wykonamy transakcje bezgotówkowe kartą na łącznie 300 zł.

Razem musimy więc wykonać min. 4 x 3 = 12 przelewów oraz wydać min. 4 x 300 = 1200 zł kartą (aby zgarnąć pełną nagrodę).

Warto dodać, że w przypadku transakcji kartą bank standardowo akceptuje tu wszystkie wydatki (zakupy w sklepach, internecie, na stacjach paliw, itd.) oprócz „ułatwiaczy” obrotów kartą, czyli transakcji z kodami MCC: 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829.

I… to tyle! Informację o zgarnięciu pierwszej nagrody (200 zł w gotówce za spełnienie warunków w sierpniu i wrześniu) otrzymamy mailowo, do 20.10.2019, o ile ciągle będziemy posiadaczem konta osobistego oraz karty debetowej założonej w promocji. Będziemy mieć wtedy 5 dni na uzupełnienie swoich danych do odbioru premii – instrukcje znajdziemy w mailu. Przekazanie nagrody nastąpi do 31.10.2019.

Druga nagroda (150 zł w gotówce za październik i listopad) trafi na nasze konto do końca roku na identycznych zasadach – informacje o jej zgarnięciu otrzymamy mailowo, do 20.12.2019.

Dodatkowe 400 zł za kartę kredytową!

Na koniec przypomnę, że oprócz premii za założenie konta osobistego w chwili obecnej możemy również zgarnąć łatwe 400 zł za wyrobienie karty kredytowej. Nie ma przeszkód, aby zgarnąć w pakiecie nawet 750 zł :)

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?

Konto Otwarte na Ciebie prześwietlałem całościowo na początku kwietnia – kiedy pojawiło się na rynku.

W skrócie: jego prowadzenie jest darmowe. Zapłacimy natomiast 6 zł za kartę „Otwartą na eŚwiat” (wymagane jest jej posiadanie do dnia przekazania nagrody). Nie zapłacimy natomiast za wypłaty z bankomatów w kraju, a gratis otrzymamy ubezpieczenie „CYBER Pomoc”, które obejmuje m.in. pomoc prawną w przypadku konfliktu ze sklepami online, utraty danych z dysku komputera, utratę reputacji czy kradzież tożsamości internetowej (np. poprzez zaciągnięcia kredytu na nasze dane).

Nie przegap!

Komentarze

  • To już jest kpina z ich strony! Odpowiedź na pisemne zgłoszenie.
    „Dzień dobry,
    w przypadku braku informacji ze strony banku proszę o kontakt z infolinią pod numerem +48 500 990 500 (opłata za połączenie wg cennika operatora).
    W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do ponownego kontaktu poprzez wiadomość zwrotną.”

    jojo Odpowiedz
  • Pożaliłem się na forum i pomogło? :)
    „Dzień dobry,
    na wstępie serdecznie Pana przepraszam za wszelkie utrudnienia.
    Bardzo proszę oczekiwać na kontakt telefoniczny w celu finalizacji wniosku.
    W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do ponownego kontaktu poprzez wiadomość zwrotną. „

    jojo Odpowiedz
  • No cóż Ja dostałem kartę w poniedziałek ale karty nie widać pomimo iż wniosek został dobrze złożony i dostałem email z potwierdzeniem aktywacji konta Co więcej karty nie może nawet konsultant aktywować bo … jakiś „cudowny pracownik” banku podpiął kartę do nieistniejącego od kwietnia 2018 starego konta zamiast do nowo otwartego …. Co więcej 2 konsultantów obiecywało że zajmą się sprawą i zadzwonią nawet jak nikt nic nie zrobi i nie zmieni karty do właściwego konta Żaden nie oddzwonił…. Sprawa jest kuriozalna bo jeśli nie ma karty choć ją mam nie mogę robić operacji a za 2 tygodnie zacznie się sierpień i 300 zł transakcji trzeba wykonać żeby dostać premie z promocji …. Po prostu ręce opadają i strach że skoro takie rzeczy dzieją się w banku co może jeszcze się wydarzyć i jak tu trzymać depozyty …. Bo jaką mam gwarancję czy nie wpłyną na stare konto ???? Nie wiem czy te forum przeglądają pracownicy banku jeżeli tak to podaję nr reklamacji BN#000137821 i niech ktoś pokaże że jest to Bank godny zaufania bo jak na razie ani Bank ani jego pracownicy nie pokazali że warto zakładać konta i jeżeli tak będzie dalej to wypada mi zamknąć konto w trybie natychmiastowym i gdziekolwiek się da przestrzegać innych żeby nie otwierali tam konta…. Nie wspomnę również o opłacie za kartę 6 zł skoro nie mogę ani ja ani pracownik jej aktywować bo mimo że ją mam to w systemie jej nie ma na rachunku tylko jest na tym który od półtora roku jest zamknięty …. Jestem póki co mocno zawiedziony ….

    piotro Odpowiedz
    • Skoro nie masz karty do konta, to nie możesz po prostu jej zamówić? Np. po zalogowaniu się do bankowości?

      Grzegorz333
    • Trzeba będzie chyba ten bank zgłosić (skargę) do KNF, straszne podejście mają, olewające, nikt nic nie wie, mało kompetentni!

      Fixer
    • Grzegorz333 Mam karte dostałem w poniedziałek ale karty nie widać bo … jakiś pracownik banku podpiął kartę do nieistniejącego od kwietnia 2018 starego konta zamiast do nowo otwartego … Po prostu mimo zamknięcia kont one funkcjonuja w systemie

      piotro
  • Cześć, po wielu zawirowaniach (nie mogłem podpisać umowy), anulowaniem wniosku, wizytach w oddziale, telefonach na infolinie udało mi się podpisać wreszcie umowę.
    Ale… nie wiem, czy będę brał udział w promocji.
    Po sprawdzeniu umowy widzę, że nr konta jest identyczny, jak ten, który miałem jeszcze w BGŻ BNP ponad 2 lata temu…
    Ktoś z byłych klientów ma może podobnie?
    Czy to ma jakieś znaczenie dla uczestnictwa w promocji?

    janm Odpowiedz
    • Zapewne chodzi o numer klienta – to normalne, że jest taki sam.
      Nie przeszkadza to w promocji.

      mbo
    • Moja rada? Napisz do nich wewnętrzną z pytaniem czy bierzesz udział w promocji. Bądź upierdliwy. Jak Ci to napiszą i będziesz to miał to jest to podstawa do bicia się z nimi gdyby jednak …… Często tak robię gdy mam wątpliwości. Jak Cię już wyklucza to zamykaj konto czasami to tak zadziała ze nagle jednak w imię dobrej współpracy do promocji Cie dopiszą albo coś innego zaproponują w zamian z rezygnację z zamknięcia. .

      jojo
    • Ja też mam ten sam nr konta, które zamknęłam rok temu. Konta oczywiście nie widać w bankowości:(, mimo zapewnień doradcy w oddziale, że po 24h konto będzie widoczne. No ręce opadają. Nie chce mi na razie dzwonić na ich infolinię przez to czekanie na połączenie i w ogóle te gadki z nimi mnie irytują.

      BiancaM
    • Mam to samo, niby dział techniczny miał się tym zająć i jest lipa.

      Fixer
    • Po 8 dniach x telefonach na infolinie zgłaszaniu problemu i telefnów do/z oddziału … uffff XXI wiek

      Andy59
  • Trzeba będzie chyba ten bank zgłosić do KNF, straszne podejście mają, olewające, nikt nic nie wie, mało kompetentni!

    Fixer Odpowiedz
  • Boże jak czytam te problemy z założeniem konta to aż nie chce mi się go zakładać. Poczekam na inne promocje !!!

    Miro-miro Odpowiedz
  • Konto zalożone i aktywowane bez problemu. Mam rozumieć, że w lipcu możemy nie robić żadnych ruchów na koncie bo opłaty nie pobierają za niepełny miesiąc? Pozdro

    Grzesiek007 Odpowiedz
  • Zakładałam konto 11 lipca, proces rejestracji bez najmniejszych problemów, po 2 godzinach telefon od pracownika banku z prośbą o potwierdzenie tożsamości. W poniedziałek 15 lipca kurier przyniósł kartę. W cały proces zakładania „wkradł się” weekend dlatego uważam,że cały proces przebiegł szybko i sprawnie.

    agii Odpowiedz
  • Uwaga!
    Rozwiązał mi się problem z odrzuconym wnioskiem w Paribasie. Podejrzewam, że sytuacja będzie dotyczyła wielu osób, które kiedyś miały konto w PNB Paribas. Otóż po wizycie w placówce okazało się, że owszem konto miałem 3 lata temu, ale moja kartoteka wisiała tam do teraz z nieaktualnymi danymi. Babeczka w oddziale w 5 minut mi te dane zaktualizowała i wniosek przeszedł bez problemu.

    Zbiku Odpowiedz
  • Od początku szło to wszystko z problemami. Ostatecznie wniosek złożony w 1 dniu promocji. Do dzisiaj kuriera ani widu ani słychu. Ten bank to porażka o czym się przekonuję przy każdym z nimi kontakcie. Nigdy nie będę tam miał konta głównego. Tylko tyle żeby zrobić kilka fikcyjnych przelewów, transakcji. Zabrać gotówkę z promocji i czym prędzej zakończyć tę o pożal się Boże „współpracę” :)

    Warszawski Bankier Odpowiedz
    • A ja łudziłem się że po przeprosinach zgodnie z obietnicą zadzwonią. telefon milczy mija drugi dzień. Czas chyba go wyłączyć (żeby inne banki nie dodzwaniały się do mnie) Chyba trzeba zapomnieć o tej żałosnej promocji. Jak wyżej. Gówniany bank nadający się tylko do zgarniania premii i do niczego więcej. Pod warunkiem że ma się tyle determinacji żeby stanąć na rzęsach aby konto łaskawie otworzono. Po przeczytania tych wpisów doszedłem do wniosku że ja na rzęsach stawał nie będę. Może i dobrze na tym wyjdę……

      jojo
  • Podobno pula wyczerpie się na początku przyszłego tygodnia. Aż dziwne że już tyłu osobom udało się dołączyć do promocji =D

    luka89waw Odpowiedz
  • Dziś złożony wniosek – bez problemów. Ale zobaczymy, co dalej po Waszych komentarzach. Czy ktoś może podrzucić info, kiedy mogę zrezygnować z konta ( i karty)?
    Pozdrawiam :)

    Karolina Odpowiedz
  • W piątek byłam w placówce mimo problemów i tego że siedziałam tam z godzine udało się założyć konto. Liczyłam na analizę potrzeb, ale w moim banku w mieścinie około 20tys. analiza brzmiała: „Poproszę dowód”. mimo zapewnień doradcy zostałam niby dołączona do promocji. Ale po tym jak kiedyś założyłam karte kredytowa i prosiłam o bankowość internetową a panie kazały mi założyć konto osobiste bo inaczej nie potrafiły tego zrobić… to już wiem z kim mam do czynienia. Dlatego od razu na myśl że musze iść do tego oddziału az mnie wzdryga…. Pani u której byłam nie wiedziała nawet o tej promocji i jeszcze mnie dopytywała o szczegóły. Zadzwoniłam na infolinie potwierdzając czy jestem dołączona do promocji – powiedzieli że nie i wysłałi odpowiedniego emaila.
    KAŻDY KTO ZAKŁADAŁ KONTO W ODDZIALE RADZĘ ZADZWONIĆ NA INFOLINIE I UPEWNIĆ SIĘ CO DO DOŁĄCZENIA DO PROMOCJI.
    Pisałam tez emaila podany w promocji do organizatora aby sie upewnić, to kazali mi tylko napisac czy udało sie założyć konto, ponieważ wczesniej pytałm ich jak je założyć w związku z brakiem możliwości założenia przez internet
    Oni chyba tam za karę w tym banku siedzą. W moim banku to powinni dac szyld: WEJŚCIE NA WŁASNE RYZYKO, TYLKO DLA OSÓB O MOCNYCH NERWACH.

    Magdulek Odpowiedz
    • Ale powyższa promocja to… promocja internetowa. Nic dziwnego, że oddziały nie miały o niej pojęcia. Zakładając konto w oddziale niestety nie bierzemy udziału w promocji.

      Michał
  • @Michał, masz tam jakieś możliwości żeby im…. no nie chcę się wyrażać. Dali ciała na całego to jest dla mnie pseudopromocja tego roku.

    jojo Odpowiedz
    • Chyba od zawsze są problemy z tym bankiem, więc wchodzenie do ich promocji jest na własną odpowiedzialność

      Kate
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy