Rekordowe 350 zł premii za założenie Konta dla Ciebie z kartą Otwartą na eŚwiat od BNP Paribas

Zakończona

Ruszyła promocja BNP Paribas z rekordową premią! W zamian za otwarcie Konta dla Ciebie z kartą Otwartą na eŚwiat i spełnienie bardzo prostych warunków zgarniemy aż 350 zł. W gotówce! :)

350 zł w gotówce za założenie Konta z Kartą otwartą na eŚwiat od BNP Paribas

Bezpiecznie w sieci z BNP Paribas

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 9 miesięcy!. To rewelacyjna wiadomość – okres karencji jest najkrótszy w historii, dlatego w promocji mogą brać udział również byli klienci banku. Warto jedynie dodać, że do wykluczeń wliczamy również byłych klientów Raiffeisen Polbank, który został przejęty przez BNP Paribas. Na szczęście posiadanie produktów w BGŻOptima nie wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 28.07.2019 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy), a następnie złożymy wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą debetową (Otwartą na eŚwiat) i usługami bankowości internetowej z wygenerowanego dla nas linku (tym razem zaznaczając tylko te zgody, które są wymagane przez wniosek). Na podpisanie umowy (przez kuriera) będziemy mieć czas maksymalnie do 4.08.2019.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 2500 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana.

Rekordowe 350 zł w gotówce!

Co dalej? Zasady zgarnięcia nagrody są bardzo proste. Wystarczy, że po zawarciu umowy spełnimy czterokrotnie (w sierpniu, wrześniu, październiku i listopadzie) poniższe warunki:

  • wykonamy trzy „zwykłe” przelewy (Elixir) z konta osobistego za pomocą bankowości elektronicznej (mobilnej lub internetowej)
  • wykonamy transakcje bezgotówkowe kartą na łącznie 300 zł.

Razem musimy więc wykonać min. 4 x 3 = 12 przelewów oraz wydać min. 4 x 300 = 1200 zł kartą (aby zgarnąć pełną nagrodę).

Warto dodać, że w przypadku transakcji kartą bank standardowo akceptuje tu wszystkie wydatki (zakupy w sklepach, internecie, na stacjach paliw, itd.) oprócz „ułatwiaczy” obrotów kartą, czyli transakcji z kodami MCC: 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Wykluczone są również płatności dokonane za pośrednictwem systemu płatności internetowej podmiotów trzecich (np. PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media).

I… to tyle! Informację o zgarnięciu pierwszej nagrody (200 zł w gotówce za spełnienie warunków w sierpniu i wrześniu) otrzymamy mailowo, do 20.10.2019, o ile ciągle będziemy posiadaczem konta osobistego oraz karty debetowej założonej w promocji. Będziemy mieć wtedy 5 dni na uzupełnienie swoich danych do odbioru premii – instrukcje znajdziemy w mailu. Przekazanie nagrody nastąpi do 31.10.2019.

Druga nagroda (150 zł w gotówce za październik i listopad) trafi na nasze konto do końca roku na identycznych zasadach – informacje o jej zgarnięciu otrzymamy mailowo, do 20.12.2019.

Dodatkowe 400 zł za kartę kredytową!

Na koniec przypomnę, że oprócz premii za założenie konta osobistego w chwili obecnej możemy również zgarnąć łatwe 400 zł za wyrobienie karty kredytowej. Nie ma przeszkód, aby zgarnąć w pakiecie nawet 750 zł :)

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?

Konto Otwarte na Ciebie prześwietlałem całościowo na początku kwietnia – kiedy pojawiło się na rynku.

W skrócie: jego prowadzenie jest darmowe. Zapłacimy natomiast 6 zł za kartę „Otwartą na eŚwiat” (wymagane jest jej posiadanie do dnia przekazania nagrody). Nie zapłacimy natomiast za wypłaty z bankomatów w kraju, a gratis otrzymamy ubezpieczenie „CYBER Pomoc”, które obejmuje m.in. pomoc prawną w przypadku konfliktu ze sklepami online, utraty danych z dysku komputera, utratę reputacji czy kradzież tożsamości internetowej (np. poprzez zaciągnięcia kredytu na nasze dane).

Nie przegap!

Komentarze

  • Czy płatność przez Google Pay zalicza się jako płatność kartą?

    Oskario Odpowiedz
    • Teoretycznie tak. Promocja, zezwala na płatności Apple Pay i Google Pay. Z promocji wyklucza płatność przez operatorów płatności takich jak PayU, Przelewy24, Blik. Zamówiłem jedzenie na portalu P… i zapłaciłem przez Google Pay. Potwierdzenie zapłaty dostałem od…PayU. Więc nic już z tego nie rozumiem. Warunki pozornie łatwe do ogarnięcia.

      XBL
    • Płatność Google Pay = płatność kartą

      Wykluczone sa natomiast płatności na rzecz PayuU (kiedy to oni są beneficjentem płatnosci). Natomiast jeśli PayU jest tylko pośrednikiem (dostarcza silnik płatności) to nie ma żadnego problemu, bo pieniądze wędrują do innej firmy. To tak w skrócie.

      Michał
    • W regulaminie jest tak napisane: … z wyłączeniem operacji dokonanych za pośrednictwem lub przy
      zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue
      Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu Google Pay i Apple Pay) oraz transakcji o
      Kodach MCC wymienionych w załączniku nr 2 do Regulaminu; …

      Czyli w końcu transakcje w Allegro są zaliczane do obrotu 300 zł w promocji?

      Fixer
    • Również jestem ciekawy tej odpowiedzi, ze względu na to iż teoretycznie kartą na „eŚwiat” planowałem kupować w internecie-głównie allegro

      Rafał
    • W Aplikacji Allegro można płacić Google Pay więc chyba lepiej robić zakupy przez apliakcję

      Kate
    • Rozumiem, że w przypadku Allegro chodzi o to, że jako sprzedawca w historii transakcji widoczne jest nie „Allegro”, a „PayU*Allegro” — moim zdaniem nie powinno to być problemem, ale głowy nie dam, to dziwny bank. Natomiast w przypadku Pyszne jako sprzedawca widoczny jest „Pyszne.pl”, więc nie wiem, o co chodzi…

      Don Quijote de la Mancha
    • Niestety, na zapytanie do banku „Czy transakcja za zakupy kartą przez internet w serwisie Allegro zalicza się do wymogów wydania 300zł w promocji „Bezpiecznie w Śieci?” uzyskałem odpowiedź:
      ” transakcje wykonane przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media są wyłączone z promocji ?BEZPIECZNIE W SIECI?.”
      A więc karta specjalnie na zakupy w internecie która nie pozwala na zakupy w jednym z największych polskich portali.
      Oj nie będzie żal zamykania konta jak się dostanie premię….

      Rafał
    • @Michał ADMIN, co Ty na to? To by przecież wykluczało praktycznie wszystkie zakupy w polskich sklepach internetowych, przecież właściwie wszystkie korzystają z bramek płatności kartowych od „podmiotu trzeciego”…

      A jeśli jednak problemem jest to „PayU*Allegro” widoczne jako nazwa sprzedawcy, to uściślę, że tak samo jest przy płatności w apce Allegro, więc tak się tego nie obejdzie…

      Don Quijote de la Mancha
    • Moim zdaniem to by nie miało sensu. Ten zapis jest już od dawna w promocjach BNP i póki co nie słyszałem, aby ktokolwiek miał z tym problem. Raczej chodzi o płatności na rzecz pośredników finansowych typu PayU czy Dotpay, a nie przy użyciu ich technologii – to by wykluczyło przecież większość transakcji w internecie…

      Michał
    • Ale Google Pay można teoretycznie płacić:
      „…przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu Google Pay i Apple Pay)…”

      Chociaż płaciłam Google Pay w apce Allegro w innym banku i widzę PayU*Allegro jako odbiorcę.

      Kate
    • Spytam, bo dla mnie zapis w tej formie jest bez sensu. Cały internet korzysta z pośredników płatności..

      Michał
    • Czy szanowny Admin otrzymał już odpowiedź?
      Akurat to zagadnienie bardzo mnie interesuje :)

      Rafał
  • Ale wymyślają z tymi smsami ;/ Mam to zablokowane.. Ile kosztuje ten sms?

    luka89waw Odpowiedz
    • Do mnie doszły dwie karty. Na świat i Na eświat. Tą pierwszą wyrzuciłem.. drugą wysłali 2 dni później, po zgłoszeniu

      luka89waw
  • Rozumiem, że przelew na inne swoje konto jest akceptowalny, prawda ? :)

    szUmi Odpowiedz
  • Nadal nie dochodzi do mnie sms startowy. Co za chory bank.. wyje… po całości ;p

    luka89waw Odpowiedz
    • W Oddziale numer dodany, na infolinii dziś że nie ma uzupełnionego.. Debile jakie.

      luka89waw
    • Hahaha :D Miła Pani na infolinii w końcu wyslała mi sms startowy, wchodze…. i brak rachunków :D

      luka89waw
    • „Trzeba do oddziału, wypełnić ankietę” AHA… Grubo widze.

      luka89waw
    • Pisałem w poprzednich wpisach, zadzwoń na infolinię i trzeba zgłoszenie do działu technicznego bo byli klienci nie widzą rachunku w bankowości.

      Fixer
    • To przecież dzwoniłem na infolinię.. :p Chyba muszę złapać , kolesia :D

      luka89waw
    • Nooom niestety albo stety tak ;) zgłoszenie poszło do działu technicznego?

      Fixer
    • Jeszcze nie dzwoniłem drugi raz, Pani odesłała na ten błąd do oddziału…. :) Potem zobaczę.

      luka89waw
  • jak u Was rozwiazali kwestie innej karty, karte Swiat zamiast eSwiat dostarczyli.. reklamacja przez infolinie i max 30 dni oczekiwania na rozpatrzenie..

    zdzisiek Odpowiedz
    • No ja zamówiłem drugą, jak się okazało że nie tą co trzeba dostanę. I dostałem dwie … jedną zablokowali, a ja wyrzuciłem.

      luka89waw
  • „wykonamy trzy „zwykłe” przelewy (Elixir) z konta osobistego za pomocą bankowości elektronicznej (mobilnej lub internetowej)” Rozumiem ze dowolna kwota ofc? :)

    luka89waw Odpowiedz
    • Tak, ale nie może być przelew natychmiastowy:
      „Przelew – polecenie przelewu środków z Konta Osobistego za pomocą Bankowości elektronicznej (Pl@net lub Aplikacji mobilnej Gomobile), z wyłączeniem przelewów natychmiastowych oraz przelewów dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemów płatności internetowych, tj.: Dotpay, PayU, Przelewy 24, Blue Media, BLIK i tym podobnych;”

      Kate
    • Dzx

      luka89waw
  • BNP trzyma dalej swój poziom. Karta niewidoczna w systemie, saldo samo spada poniżej zera co uniemożliwia płacenie kartą i jeszcze nie widać historii transakcji. Brawo, takiego systemu nie ma żaden bank.

    Patryk13 Odpowiedz
    • Ta. Szkoda gadać. Myślałem że zgłoszę kolesiowi na infolinii że nie widać konta i karty. I poda dalej. I po chwili powiedział, że próbował przywrócić, ale niestety w moim przypadku trzeba iść do oddziału.. „coś uzupełnić”. Porażka, jak tu spełniać warunki promocji ;/

      luka89waw
    • Mówiłeś, że chcesz połączyć się zcdziałem technicznym?

      Fixer
    • wspominałem już to wcześniej kilka razy … Dziwi mnie że Administrator nadal promuje nowe promocje z tego banku jeżeli przypadków tego typu (zwłaszcza jeśli ktoś już kiedyś miał tam konto) nie jest kilka lub kilkanaście ale więcej niż kilkadziesiąt, jak nie setki … Jeżeli taki bank będzie mimo to nadal promowany na blogach łowców okazji bankowych to nie będzie się starał naprawić u siebie wewnątrz ale stwierdzi że i tak przyjdą nowi klienci i nawet jeśli kilkadziesiąt będzie niezadowolonych i zrezygnuje z ich usług, będą nowi. Tylko zdecydowana postawa administratorów blogów bankowych, według mnie może coś zmienić w przyszłości w tym banku ….

      piotro
    • „stwierdzi że i tak przyjdą nowi klienci i nawet jeśli kilkadziesiąt będzie niezadowolonych i zrezygnuje z ich usług, będą nowi”
      — ale przecież ci nowi niezadowoleni zgarną premię i pozamykają te konta; nie będą też rekomendować tego banku swoim znajomym — a przecież tego typu promocje mają m.in. tak właśnie działać, wyjadacze wisienek coś tam z budżetu banku wyjedzą, ale jeśli bank im się spodoba, to jako liderzy opinii mogą go znajomym polecać… W tym przypadku będą raczej odradzać…

      Don Quijote de la Mancha
    • „Mówiłeś, że chcesz połączyć się zcdziałem technicznym?

      21 sierpnia 2019, 08:08 • Fixer”

      Tak, odpowiedział: No słucham, w czym mogę pomóc….. :D Jest jakiś specjalny numer tam, albo inny niż główny nr infolinii?

      luka89waw
    • Dział otwierania kont przez internet 227785200 tu może zgłoś problem, ja logowałem się na infolinii tej głównej i po zalogowaniu do serwisu automatycznego jako Klient przyjmowali zgłoszenie do działu technicznego.

      Fixer
    • W końcu poszło do działu technicznego. Kazała mi Pani obserwować bankowość. Po ilu dniach, można się spodziewać efektu? :P

      luka89waw
    • Konto widać, jedynie w „Zarządzanie finansami”

      luka89waw
    • Najlepiej dzwonić co jakiś czas i pytać lub żeby konsultant skontaktował się z działem technicznym i oddzwonił wtedy kilka godzin to trwało a takto kilka dni ale ponaglałem i dopiero jak wkurzony byłem to szybko poszło. Lepiej zeby właśnid osobiście dany konsultant załatwił to z działem technicznym.

      Fixer
  • Dostałam kartę do nowego konta, z którą się nic nie da zrobić. Podobno została podpięta pod inne konto. Monity i reklamacje z mojej strony zaś ze strony banku cisza. To trwa już miesiąc. Myślę, że takich klientów jest więcej i to też daje do myślenia.

    Lena Odpowiedz
  • te bank to niestety porażka :-) teraz okazuje sie ze zostalem przypisany do innej promocji a do tej ‚bezpiecznie w sieci’ juz sie nie da :-) „idz pan w *uj z tym bankiem ” :-)

    PS czy posiadanie konta przez 2 tyg i karty naliczy jakies oplaty gdybym to zamknal jeszcze w sierpniu ?

    zdzisiek Odpowiedz
  • Jak w tym banku dostawało się PIN do karty? Bo zapomniałem już. A przez bankowość nie ma jak ogarnąć.

    luka89waw Odpowiedz
    • W liście z kartą masz tam komendę i numer pod który trzeba wysłać smsa

      Fixer
    • Aaa, no tak, pod numer dziwny, który mam zablokowany ;d

      luka89waw
    • Wyslałem sobie wczoraj grosze na to konto, i tam gdzie widzę rachunek w zakładce, nadal 0.00 ;D złodzieje.

      luka89waw
    • Zapewne konto nie działa… bo u nich też nie widać środków. Kazała mi się zalogować tu https://goonline.bnpparibas.pl/#!/login ale ofc nie doszedł sms startowy, a potem że nie ma nr tel do tego loginu <3 Zamykam .. :D

      luka89waw
    • W jakiej sieci masz nr telefonu? Zgaduję, że w Virgin Mobile…

      Benito
    • Ta Virgin Mobile :D i środki tylko na pakiet, ale mogę doładować za 5 zł, bo to pewnie tego kwestia. Lecz i tak zgubiłem tą kopertę :D a nowy pin sms 10 zł ;D W d…. z tym kontem, jak nic nie działa, a warunki trzeba spełniać.

      luka89waw
    • SMS z tego banku nie przychodzą na nr w Virgin Mobile, jest jakaś blokada. Ze 2 lata temu wiele osób o tym pisało.

      Benito
  • Wiadomo coś więcej o transakcjach na Allegro? Teraz zwróciłam uwagę, że zakupy przez apke Rossmann też zaksięgowane są z dopiskiem PayU. Nigdy nie wiadomo który sklep internetowy wpadnie w te 300zl, a który nie?

    Mi Odpowiedz
    • @Mi a gdzie widzisz ten dopisek PayU?
      Zastanawiałem się właśnie czy nie zrobiłem błędu w sierpniu bo niby zapłaciłem w sklepie internetowym kartą, ale za pośrednictwem PayU… więc sam nie wiem jak traktować zapis w regulaminie odnośnie tych wyłączeń, niemniej jednak w banku widnieje to jako operacja kartą ..

      Grzegorz333
    • W tytule płatności w historii. Okaże się 20.10 czy to uznali czy nie i czy nie dopłaciliśmy do promocji 6zl każdego miesiąca. A hipotetycznie gdyby pierwsze 200zl nie wpadło, to nadal można dostać transzę 150zl?

      Mi
    • Mam to samo jedna transakcja PayU Allegro z normalnych zabrakło niewiele na 300 , nie wiem jak to się stało moja wina … Szkoda 150 ziko z drugiej strony naprawdę dziwna sytuacja z tym PayU płacisz allegro albo co innego, a tu zonk.

      Dd21
    • U mnie mejl o nagrodzie się pojawił, więc wniosek prosty, zakupy internetowe normalnie weszły do puli 300zl :) co za ulga

      Mi
    • Czyli moja teoria się potwierdziła – po prostu jest skopany regulamin. Im po prostu chodziło o to, żeby nie korzystać z przelewów na rzecz pośredników. Co innego: za pomocą silnika pośredników, ale płacąc w normalnym sklepie.

      Michał
    • Czyli kupując coś np. przez allegro albo w orange.pl albo w innym miejscu i wybierając np. płatność payu albo przelewy24 czy jak to się teraz nazywa – będzie ok?

      Jurek
    • Nie, musisz wybrać płatność kartą

      Kate
  • Sku.. partacze.. BNP chciałem zamknąć niedziałający rachunek z tej promocji bo nawet nie potrafią go otworzyć 2 msc, Ale znów się coś nie da. Bo wisi gdzieś i departament musi odpisać.. Chore.

    luka89waw Odpowiedz
  • przeglądam komentarze i jak widać od sierpnia niewiele sie zmieniło Szkoda tylko że pomimo tylu negatywnych doświadczeń admin i reszta autorów blogów nadal polecają promocje tego banku bez żadnych informacji o problemach i kiepskim systemie (brak podpiętych kart, otwierane innych rachunków, braki przelewów itp Gdyby zaczęto bojkot ich promocji może poszliby po rozum do głowy i naprawili swój beznadziejny system

    piotro Odpowiedz
    • Może i system jest do naprawy, ale z drugiej strony 350 za ROR to bardzo dobra oferta a od tego jest ten blog. Osobiście skorzystałem już w BGŻ z nagrody za otworzenie konta, KK i teraz w BNP biorę udział w kolejnej promo (krótki okres karencji). Z BGŻ dużo osób miało problemy, u mnie wszystko przebiegło bez komplikacji, aktualnie przy zakładaniu konta były problemy, ale wszystko udało się dograć po wizycie w oddziale. Nie będę zachwalał banku – bo aktualnie reklamację rozpatrują już chyba 2 miesiąc (pobranie opłaty za wyciąg) i współczuję tym którzy bujają się w taki sposób z zamknięciem „źle otworzonego” rachunku – ALE … może trzeba tutaj dać coś od siebie poza kilkoma kliknięciami i podpisem? – jak trafisz na właściwą osobę w oddziale to załatwisz wszystko, a jeśli nie umie Ci pomóc to poproś o kogoś z większym doświadczeniem. A jak komuś tak bardzo przeszkadzają relacje międzyludzkie, czy nie ma czasu na wizytę w oddziale banku to prawdopodobnie trzeba szukać innych ofert.

      Grzegorz333
    • „Dać coś od siebie poza klikaniem” otóż dałem i to sporo a to nie jest kwestia pracownika tylko wadliwego systemu Jeśli bank ma wadliwy system to należy spodziewać się namnożenia problemów Ja mówię na podstawie własnych doświadczeń i na podstawie innych mniej lub bardziej podobnych Więc proszę nie insynuować że „tylko klikam” to że Panu przeszło bez problemów to gratuluje Ale jak widać po komentarzach problemy ma wiele osób Przypomnę swoją sytuację która opisywałem jeszcze w lipcu: karta przyszła podpięta pod nieistniejący dawno zamknięty rachunek Dlatego jej nie ma w systemie i dlatego z tym już nic nie da się zrobić ani nie przepną ani nie mogą wysłać nowej … Zresztą pan o tym dobrze wie bo sam próbował pan bagatelizować mój problem swoim wpisem i dobrze pan wie że to nie „klikanie” tylko doświadczenie bezpośrednie z bankiem Chyba że ma pan krótką pamięć proszę sobie przeczytać własny wpis i moja odpowiedź z 18 lipca 2019

      piotro
    • Zbieg okoliczności, proszę nie myśleć że się na Pana uwziąłem, a pamięć mam nie tyle krótką co selektywną. W lipcu sugerowałem co zrobiłbym na Pana miejscu, wątek śledzę bo biorę udział w promocji. Współczuje doświadczenia z bankiem, pewnie też byłbym rozgoryczony i wściekły. Nie zmienia to faktu, że jest grono osób które korzystają z promocji i nie mają problemów, a mając na uwadze spore bonusy bojkot raczej się nie uda.
      Życzę pozytywnego rozwiązania problemu.

      Grzegorz333
    • problem został już dawno rozwiązany po prostu jak bank mi mówi że nie można nic zrobić to rozwiązałem umowę w oddziale od ręki i dlatego piszę że każda promocja z tego banku biorąc pod uwagę wszystkie wpisy w/w powinna mieć w opisie ostrzeżenia zwłaszcza dla osób które wracają Bo bank nie wykasowuje skutecznie starych kont a potem jest niezły bajzel w systemie …

      piotro
    • No tak, to najgorszy bank, te promocje mnie najwięcej nerwów kosztowały, a jednak udało się już dwa razy zgarnąć premię za ror i fajną walizkę za kartę kredytową…

      Don Quijote de la Mancha
    • My wczesniej nie mielismy problemow czy z bonami do biedronki czy z wypłatą zywej gotówki na ror.

      Teraz zobaczymy z promocją dla 300 zł bo nie upłyneła karencja pełnych 9 miesiecy ale jak nie przeleją do konca pazdziernika pierwszych 150 zł pójdzie reklamacja.

      Wojak
    • O które:j „żywej gotówki” piszesz?

      cykor
    • „zywej” ( w przenośni ) czyli do ręki a nie w postaci: vouchery, bony, nagrody itd.
      a Ty @cykor w czym masz znowu problem.

      Wojak
    • MI nawet nie pomogła dyrektor oddziału. Wszystko wina departamentu gadają, i nawet już nie próbują ich bronić, „Nie da się otworzyć konta”. A nawet zamknąć.. :D

      luka89waw
  • Apeluję kolejny raz do admina o powstrzymanie się reklamowania konta osobistego tego banku. Proszę przeczytać komentarze czytelników bloga. Co jest Pana ważniejsze- profity z linków, czy czytelnicy ? Proszę o stanowczą reakcję.

    cykor Odpowiedz
  • Uczestniczyłem w promocji „Premia na lato”.
    Wszystkie formalności zostały załatwione wyjątkowo szybko.
    Mejle o przyznaniu nagród i wypłata owej „żywej gotówki” odbyły się w regulaminowych terminach.
    Czytając powyższe wpisy (oraz z poprzedniej promocji) chwytam się za głowę i solidaryzuję z poszkodowanymi klientami.

    Czytelnik Odpowiedz
  • Wow sukces, po grubym msc naprawili mi konto… Tylko pewnie już za późno, abym przystąpił do promocji ;/

    luka89waw Odpowiedz
  • Mail co do pierwszej nagrody 200 zł ma przyjść do 20 października czyli do niedzieli. Dawajcie znać komu dojdzie.

    Fixer Odpowiedz
  • Mail już jest. Sprawdzajcie.

    roolf01 Odpowiedz
  • No właśnie też mam super :(

    Fixer Odpowiedz
  • Potwierdzam, Mail przyszedł

    Rafał Odpowiedz
  • a jak ktoś usunął maila przypadkiem? on jest bardzo spersonalizowany, czy kieruje do jakiejś strony z logowaniem? podeślecie na pawelczykkacper(małpunia)gmail(kropka)com jak to wygląda u Was?

    Kacper Odpowiedz
    • Bardzo spersonalizowany – gdyż zawiera unikalne hasło do zalogowania się na stronę, nadane przez organizatora.
      O ile loginem jest e-mail, a stroną do logowania „bezpieczniewsieci.bnpparibasplus.pl” z protokołem https, o tyle bez hasła nie podasz numeru konta.
      G-mail „usuwane” wiadomości trzyma przez 30 dni w koszu (Trash), jeśli go nie opróżniałeś (a robi to bardzo mały odsetek osób), spokojnie go odzyskasz z zakładki Trash

      Rafał
    • ale było w spamie, a spm juz nie wpada do kosza, tylko usuwa.

      Kacper
  • Czy wszyscy dostali, u mnie wciąż brak.

    Andrzej Odpowiedz
    • Spełnione warunki płatności kartą w sierpniu i wrześniu na łączną kwotę 300 zł (głównie w sklepach stacjonarnych) i wykonane trzy dowolne przelewy również w sierpniu i wrześniu?

      Fixer
    • @Andrzej
      Zadzwoń na infolinię programu 22 299 11 50, kto pyta nie błądzi, może nadadzą nowy kod.

      Grzegorz333
    • U mnie też brak. BNP to najbardziej problemowy bank jeśli chodzi o promocję oraz obsługę reklamacji.

      Patryk13
    • Na 100% macie spełnione warunki, które napisałem powyżej? Jeśli tak to reklamacja pozostaje.

      Fixer
  • Czy osoby, które otrzymały maila o nagrodzie, płaciły tą kartą za zakupy Allegro? Bo w końcu nie wiem, czy to się liczy do tych 300 zł, czy nie.

    xbl Odpowiedz
  • Termin pierwszej nagrody przypada na dzień dzisiejszy. Dostaliście już może ? U mnie na razie brak.

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • Wpłynęło 200 zł na konto.

    xbl Odpowiedz
  • Fajnie Wam..

    luka89waw Odpowiedz
  • 200zł wpadło 31 października. Pytanie czy można zrezygnować z karty (najlepiej przez internet) na początku grudnia albo nawet wcześniej? Wypłacą wtedy drugą nagrodę pod koniec grudnia?

    Scorp Odpowiedz
    • podłączam się do pytania

      sakee5
    • IMHO…Wypłata do 31.12, więc pewnie dokładnie w tym dniu i wtedy musisz mieć kartę. Jak wypowiesz kartę 30 listopada, to zamknie się 30 grudnia, więc nie da rady. Z drugiej strony jak wypowiesz 1 grudnia, to zamknie się 1 stycznia i tak pobiorą 6 zł. Więc w zasadzie trzeba kartę wypowiedzieć w grudniu niekoniecznie na początku, żeby zamknęła się w styczniu.

      Kate
    • Najlepiej kartę zamknąć 31 grudnia po wpłynięciu premii.

      Fixer
    • @Fixer,
      też biorę taka opcję pod uwagę. Z tego co wiem zastrzeżenie karty w bankowości internetowej nic nie daje bo bank wysyła nową z automatu i ponoć jeszcze trzeba za nią zapłacić, dlatego planuję zamknąć kartę przez telefon ale nie wiem czy zamknięta zostanie w tym samym dniu czy jednak po 30 dniach wypowiedzenia. Może wypowie się ktoś ma informacje na ten temat.

      BiancaM
    • No najlepiej poprzez infolinię zamknąć kartę i jeśli będzie zastrzeżona 31 grudnia to za styczeń nie powinni już pobierać opłaty za kartę. W Sylwestra zapewne będą inne sesje bankowe więc premia może dojść 2 stycznia jeśli za późno wyślą ;)

      Fixer
  • Nie dostałem maila z informacją o spełnieniu warunków promocji. Według mnie wszytskie warunki spełniłem. Co robić w takiej sytuacji?

    rooziu Odpowiedz
  • Może coś z tego będzie… ale się okaże.

    „Pl@net
    Reklamacja nr: 2019/
    Dotyczy: promocji

    Szanowny Panie,
    w odpowiedzi na zgłoszenie z 2019-10-14 dziękuję za przekazane uwagi.

    Wskazuję, że zgodnie z otrzymaną informacją wysłano do Pana już kartę.
    Pana prośba o przystąpienie do promocji „Konta dla Ciebie z kartą Otwartą na eŚwiat”, została przekazana do odpowiedniej jednostki banku. Jeśli zostanie zaakceptowana przez daną jednostkę otrzyma Pan informację o wydłużeniu promocji lub inną propozycję.

    W sprawie promocji, proszę o kontakt z organizatorem promocji.

    Przepraszam za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji i konieczność interwencji.”

    Znów pobrali 10 zł za kartę które nie mam „na świat”. Ale szybko oddali ;p

    luka89waw Odpowiedz
    • Luka, ktoś pisał, że jednak proponują inną promocję, a dokładniej tą, w której trzeba wydać 1000 zł w czarny weekend, gdzieś jest opisana na blogu

      Kate
    • Pogięło ich chyba.

      luka89waw
    • Ale teraz ruszyła nowa promocja podobna do tej – opisana na blogu, więc w razie czego upieraj się przy niej

      Kate
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy