Rekordowe 350 zł premii za założenie Konta dla Ciebie z kartą Otwartą na eŚwiat od BNP Paribas

Zakończona

Ruszyła promocja BNP Paribas z rekordową premią! W zamian za otwarcie Konta dla Ciebie z kartą Otwartą na eŚwiat i spełnienie bardzo prostych warunków zgarniemy aż 350 zł. W gotówce! :)

350 zł w gotówce za założenie Konta z Kartą otwartą na eŚwiat od BNP Paribas

Bezpiecznie w sieci z BNP Paribas

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 9 miesięcy!. To rewelacyjna wiadomość – okres karencji jest najkrótszy w historii, dlatego w promocji mogą brać udział również byli klienci banku. Warto jedynie dodać, że do wykluczeń wliczamy również byłych klientów Raiffeisen Polbank, który został przejęty przez BNP Paribas. Na szczęście posiadanie produktów w BGŻOptima nie wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 28.07.2019 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy), a następnie złożymy wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą debetową (Otwartą na eŚwiat) i usługami bankowości internetowej z wygenerowanego dla nas linku (tym razem zaznaczając tylko te zgody, które są wymagane przez wniosek). Na podpisanie umowy (przez kuriera) będziemy mieć czas maksymalnie do 4.08.2019.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 2500 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana.

Rekordowe 350 zł w gotówce!

Co dalej? Zasady zgarnięcia nagrody są bardzo proste. Wystarczy, że po zawarciu umowy spełnimy czterokrotnie (w sierpniu, wrześniu, październiku i listopadzie) poniższe warunki:

  • wykonamy trzy „zwykłe” przelewy (Elixir) z konta osobistego za pomocą bankowości elektronicznej (mobilnej lub internetowej)
  • wykonamy transakcje bezgotówkowe kartą na łącznie 300 zł.

Razem musimy więc wykonać min. 4 x 3 = 12 przelewów oraz wydać min. 4 x 300 = 1200 zł kartą (aby zgarnąć pełną nagrodę).

Warto dodać, że w przypadku transakcji kartą bank standardowo akceptuje tu wszystkie wydatki (zakupy w sklepach, internecie, na stacjach paliw, itd.) oprócz „ułatwiaczy” obrotów kartą, czyli transakcji z kodami MCC: 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Wykluczone są również płatności dokonane za pośrednictwem systemu płatności internetowej podmiotów trzecich (np. PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media).

I… to tyle! Informację o zgarnięciu pierwszej nagrody (200 zł w gotówce za spełnienie warunków w sierpniu i wrześniu) otrzymamy mailowo, do 20.10.2019, o ile ciągle będziemy posiadaczem konta osobistego oraz karty debetowej założonej w promocji. Będziemy mieć wtedy 5 dni na uzupełnienie swoich danych do odbioru premii – instrukcje znajdziemy w mailu. Przekazanie nagrody nastąpi do 31.10.2019.

Druga nagroda (150 zł w gotówce za październik i listopad) trafi na nasze konto do końca roku na identycznych zasadach – informacje o jej zgarnięciu otrzymamy mailowo, do 20.12.2019.

Dodatkowe 400 zł za kartę kredytową!

Na koniec przypomnę, że oprócz premii za założenie konta osobistego w chwili obecnej możemy również zgarnąć łatwe 400 zł za wyrobienie karty kredytowej. Nie ma przeszkód, aby zgarnąć w pakiecie nawet 750 zł :)

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?

Konto Otwarte na Ciebie prześwietlałem całościowo na początku kwietnia – kiedy pojawiło się na rynku.

W skrócie: jego prowadzenie jest darmowe. Zapłacimy natomiast 6 zł za kartę „Otwartą na eŚwiat” (wymagane jest jej posiadanie do dnia przekazania nagrody). Nie zapłacimy natomiast za wypłaty z bankomatów w kraju, a gratis otrzymamy ubezpieczenie „CYBER Pomoc”, które obejmuje m.in. pomoc prawną w przypadku konfliktu ze sklepami online, utraty danych z dysku komputera, utratę reputacji czy kradzież tożsamości internetowej (np. poprzez zaciągnięcia kredytu na nasze dane).

Nie przegap!

Komentarze

  • Złożyłem wniosek i info na końcu, że weryfikacja trwa za długo – powiadomimy Cię mailowo o weryfikacji i nic nie przychodzi :( Udało się komuś już skutecznie założyć ?

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • Strasznie długa ta promocja.

    marqqq Odpowiedz
  • Brakuje bardzo ważnej informacji:
    „z wyłączeniem operacji dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media”.

    PyramidHead Odpowiedz
    • Nie brakuje :)

      „Zwykły” przelew Elixir = wiadomo o jaki przelew chodzi. Pay-by-link czy BLIK to nie są natomiast „zwykłe” przelewy.

      Michał
    • @Michał
      Nie napisałem niczego o przelewach… Uwaga dotyczy transakcji bezgotówkowych kartą.
      Co z płatnością kartą przez np. PayU?

      PyramidHead
    • Wygląda że ww płatności znacznie ograniczają możliwości płacenia w internecie bo większość sklepów opiera się o któregoś z tych operatorów zatem to istotna informacja

      uta
  • miałem nosa, żeby się wstrzymać z wnioskiem przy ostatniej promocji. Teraz mamy REKORDOWĄ premię 350zł i za takie pieniądze to warto w to wejść :)

    Warszawski Bankier Odpowiedz
    • Uprzedzam potwierdzanie umowy nie działa.
      Wysyłają do oddziału, a później mają dopisywać do promocji ręcznie.

      Gruby Rychu
    • E tam … mogliby dodać jeszcze chociaż tableta.

      cykor
  • Biorąc pod uwagę że jest lipiec to jak liczona jest karencja 9m-cy? Nie można było posiadać konta już 1 października czy listopada, a może września?

    Romek Odpowiedz
    • Regulamin:
      „w okresie 9 miesięcy PRZED ZŁOŻENIEM WNIOSKU o otwarcie Konta Osobistego w Promocji nie był posiadaczem ani współposiadaczem rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego w Banku”
      A więc jeśli składasz wniosek dzisiaj to wypada zdaje się 9.10.2019.

      Kate
    • *9.10.2018

      Kate
  • Dlatego dobrze zawsze doradzacie-jak jest po promocji nie zwlekać i zamykać konta ,ja jakbym nie zwlekał ostatnio z zamknięciem konta to już bym w tej uczestniczył-a tak jakoś długo bylo nie po drodze do oddziału aby zamykać. Uczcie się na błędach innych ,nawet wyjadacze je popełniają. Jak Ci nic nie dają to cię nic w banku nie trzyma a wrócisz za jakiś czas po wisienkę :D

    bolek Odpowiedz
    • Ja musze czekać do 14.07, mam nadzieję, że „wypstrykali” się wszyscy przy poprzednich promocjach i tak szybko te 2500 wniosków nie zniknie

      Kate
  • Doszedłem do strony gdzie pokazało mi że weryfikacja jest prawidłowa po czym kliknąłem dalej i tu dostało zawiechy. Po kilku minutach odświeżyłem i wszystko znikło. Próba kolejnego złożenia konta nie mroziwa bo weryfikuje mnie że złożyłem wniosek. Mieliście podobnie, jak zakończył się proces zakładania konta bo coś tam pisało o smsie niby podpisującym umowę? System odsyła mnie na infolinię ale nie wiem czy skasują wszystko i zabawa od nowa czy jednak wniosek złożył się?

    jojo Odpowiedz
    • Przerabiałem dziś. Ten podpisywanie nie działa. Na infolinii skasują wniosek i zabawa od nowa. Ja poczekam kilka dni, jak zobaczą, że wnioski są niepodpisane sms-em to może naprawią.
      Komuś się udało przejść autoryzację smsem ?

      Gruby Rychu
    • Tak udało się przejść mi w poprzedniej edycji i koledze, a w tej edycji dzisiaj koleżance.

      Scorpion
  • W moim wniosku zatwardzenie wystąpiło na etapie sprawdzania tożsamości.
    Mam czekać na wiadomość.
    Do tego czasu wyglądało wszystko profesjonalnie. Bywam naiwny ;)

    Bufon Odpowiedz
    • Też miałem czekać na wiadomość. Przyszły nawet dwie. Kliknąłem w Dokończ wniosek w pierwszej wiadomości. Później kliknąłem by przejść na stronę partnera (Autentia czy jakoś tak) i zawisło. Teraz już tylko błąd 404 wyskakuje. Co teraz? Trzeba do nich dzwonić?

      Michał
    • A diabli ich tam wiedzą. Mam identycznie. Najpierw błąd 404 potem 403.
      Napisałem na podany adres. Ale jakoś marnie to widzę.

      Bufon
    • Autoresponder mi odpowiedział abym czekał 24 godziny . Zawracanie gitary. Może oni generują te linki z ważnością kilku czy kilkunastu minut a ja nie z tych co nawet do toalety chadzają z laptopem.

      Bufon
    • Dokładnie tak na tej stronie Autentia wszystko mi się zawiesiło. Ktoś już dzwonił do nich? Mają jakiś pomysł na to? Czy tylko kasują i jeszcze raz ten sam proces?

      jojo
  • Trwa weryfikacja Twojej tożsamości. Może to zająć kilka chwil, prosimy o cierpliwość. Nie zamykaj strony
    I tak już z godzinę wisi…

    sebeksk Odpowiedz
  • Jutro zamykam konto

    Dominik Odpowiedz
  • Czyli konto Raiffeisena niestety wyklucza z tej promocji. Trzeba bedzie je szybko zamknac po ostatniej premii, bo Paribas jest chyba ostatnim bankiem, ktory robi niezle promocje.

    keton Odpowiedz
    • Zdaje się że jeśli ktoś zakładał w lipcu 2018, to ostatnie 50zł wpadnie do końca lipca 2019 i wtedy można zamykać. Dobrze liczę?

      aircrash
  • Przeszedł ktoś cały proces z potwierdzeniem umowy sms-em ?

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • A u mnie po rejestracni głucho. Żadndgo maila oo otwarcia konta.

    Andy59 Odpowiedz
    • czekasz na maila do podpisania umowy sms-em czy kolejny ? Ten mail z linkiem do podpisania sms-em przychodzi po kilku godzinach, ale i tak nie działa.

      Gruby Rychu
    • rence opadajom. Takiej ignorancji informatycznej we wdrażaniu promocji dawno nie widziałem.
      No może przy implementacji programów do obsługi ZUSu było więcej uciechy. No ale to było dawno temu.

      Bufon
    • Pierwszego nie mam

      Andy59
  • Przed chwilą udało mi się przejść proces zakładania konta z podpisaniem umowy sms-em. Tak że proszę próbować.

    Łukasz Odpowiedz
  • Wniosek o konto Otwarte na Ciebie złożony, zweryfikowany w 3 minuty, czekam na kuriera.
    Kiedy i jak mogę złożyć wniosek o kartę kredytową?

    monik_a Odpowiedz
  • Mam nieużywane konto od poprzedniej promocji. Czy najszybciej zamknę to konto w oddziale czy lepiej listownie?

    edek44 Odpowiedz
  • Czyli na razie trzeba poczekać, zanim naprawią system.

    Kate Odpowiedz
  • Nie cztery a pięć miesięcy trzeba utrzymać założony rachunek, bo przecież ostatnią premię mają przelać do końca roku.

    Jot Odpowiedz
  • Na Infolinii również nie może babka usunąć wniosku trzeba do oddziału. Co za bank…

    Fixer Odpowiedz
  • 3 razy nie. Na infolinii mówią, że problem jest od tygodnia…

    ls5 Odpowiedz
  • Czyli wychodzi na to, że wniosek trzeba dokończyć w oddziale i ręcznie dopisują do promocji.

    Fixer Odpowiedz
  • Swoją drogą… Error 404 jest całkiem niezłą wizytkówką promocji BEZPIECZNIE w sieci :).

    ls5 Odpowiedz
  • Informacja z deinfolinii – problem jest ciągły raczej nie do przeskoczenia w obecnej chwili. Konto należy założyć w Oddziale i dopisują ręcznie do promocji – XXI wiek

    Andy59 Odpowiedz
  • Zgłosiłem wasze komentarze – miejmy nadzieję, że naprawią asap (lub są to jakieś przejściowe problemy).

    Michał Odpowiedz
  • Zachęcam Was przed rozpoczęciem składania wniosku:

    1. Korzystać z jednej z najpopularniejszych przeglądarek i wykonywać operacje na komputerze z systemem Windows (nie smartfon, nie tablet)
    2. Zaktualizować przeglądarkę i adobe flash player do najnowszej wersji
    3. Logować się tradycyjnie z pominięciem wszelkich rozwiązań typu VPN
    4. Wyłączyć wszystkie wtyczki typu: adblock
    5. Wyłączyć programy blokujące wyskakiwanie niechcianych pop-upów i agresywnie dbające o bezpieczeństwo (nie mówię tu o antywirusie i firewallu)

    Najczęściej to takie błahe zdawałoby się sprawy uniemożliwiają składanie wniosków. Sam nie mogłem na początku dokończyć wniosku, ale po wykonaniu tych kroków – zatrybiło.

    Powodzenia

    Warszawski Bankier Odpowiedz
    • Adobe Flash Player?
      W obecnych czasach banki itp. z tego nie korzystają. Wiele osób w ogóle nie ma tego w przeglądarce.

      PyramidHead
    • Koleżanka wczoraj koło 20 założyła konto w parę minut, bez żadnych problemów…

      Don Quijote de la Mancha
    • Dzięki faktycznie, co za dziadostwo….

      uta
  • Problem z weryfikacją i podpisaniem umowy smsem występuje raczej dla byłych Klientów BGŻ i tworzy się wtedy podwójny ID klienta i w oddziale muszą to uporządkować, Pani musiała dzwonić do kogoś i jej mówili co ma zrobić.

    Fixer Odpowiedz
  • @PyramidHead

    niestety w BNP nadal wykorzystują Adobe Flash Player.

    Warszawski Bankier Odpowiedz
    • Patrząc na ich panel to możliwe…
      Firma Adobe już w 2017 ogłosiła, że do 2020 to wygasi.

      PyramidHead
  • Mam aktywny dostęp do systemu, który nie został zamknięty, czy teraz będę nowym klientem ?

    Andrzej Odpowiedz
  • Dziadostwo :/ wniosek został odrzucony z powodu negatywnej weryfikacji przesłanych danych… Ostatnio wniosek przeszedł ale anulowałem przez infolinie, czekając na lepszą promkę :p Zostaje przejść się do banku :/

    sebek Odpowiedz
  • Otworzyłem w prywatnym oknie. Czekam na czary mary teraz ;D


    Weryfikacja tożsamości

    Trwa weryfikacja Twojej tożsamości.
    Może to zająć kilka chwil, prosimy o cierpliwość.
    Nie zamykaj strony.”

    luka89waw Odpowiedz
    • @edit

      Weryfikacja Twojej tożsamości się przedłuża.
      Wynik weryfikacji przekażemy na adres e-mail wprowadzony na wniosku.

      luka89waw
    • @edit2. U mnie także wniosek odrzucony j/w =/ a wszystko okej wypełnione… Eh

      luka89waw
  • Komu nie udaje się podpisać tego wniosku to niestety trzeba konto otworzyć normalnie w oddziale i zadzwonić później do działu kont zakładanych online pod numer 227785200 i poprosić o dopisanie do promocji. Wiedza o tym błędzie i niestety tego raczej nie naprawią.

    Fixer Odpowiedz
  • Niezły bajzel mają w BNP. Zapisałem się do jednej z wcześniejszych promocji wieczorem, następnego dnia wyszła nowa LEPSZA promka. Zadzwoniłem na infolinie o anulowanie wniosku starej promocji, pani potwierdziła zlecenie. Nie podpisałem u kuriera papierów, nie mam karty. Oczywiście na tą lepszą promocję już się nie załapałem. Wczoraj chciałem skorzystać z tej promocji więc wypełniłem wniosek, został odrzucony, dzisiaj poszedłem do banku i się okazało, że miesiąc temu konto zostało OTWARTE… Jestem z kontem bez karty i bez dostępu do niego… Super bank :/ Będąc klientem banku od miesiąca, jestem wykluczony z promocji :( Zamykam konto, szkoda nerwów :/

    sebek Odpowiedz
    • Tak niestety jest w tym banku. Oni otwierają konyo z datą złożenia wniosku. Nieważne czy domumenty wrócą czy nie. Taki bank XXI wieku

      Andy59
  • Jedyna droga oddział i telefon z prośbą o dopisanie do promocji. Nie chciało mi się iść do oddziału, ale wątpię, żeby to naprawili, a pewnie te nieskuteczne wnioski zablokowałyby możliwość udziału w kolejnych promocjach.

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • Wczoraj po 13 poszło wszystko bez problemów . Może to kwestia komputerów z którego się składa wniosek a może po prostu ktoś miał pecha a ktoś farta …

    piotro Odpowiedz
  • Mam dziwny case otworzyłem konto w oddziale i nie widać go w bankowości.
    Dzwoniłem na dezinformację i mówią, że rachunek będzie widoczny dopiero po otrzymaniu i aktywacji karty. Brzmi niemożliwie, mieliście tak ?

    Gruby Rychu Odpowiedz
    • Zastanawia mnie co ma do rzeczy otrzymanie i aktywacja karty płatniczej do widoczności konta osobistego w bankowości internetowej (prawdopodobnie nic, czyli typowa odpowiedź pracownika żeby spławić klienta). Oby jeszcze nie kręcili z promocją że za kilka miesięcy po premii nie będzie ani widu ani słychu. A pracownicy się wykręcą od wypłaty widząc w swoim systemie, że konto było założone ale w oddziale a nie poprzez bankowość internetową. Brzmi niemożliwie, ale w tym banku to chyba wszystko jest możliwe..

      Warszawski Bankier
    • Utwierdziłeś mnie, że to bzdura. Wysłałem teraz do nich wiadomość przez bankowość, bo na infolinii nie ma co głupot słuchać, a i tak warunki promocji spełnić trzeba dopiero w sierpniu, więc mają czas na odpowiedź.

      Gruby Rychu
    • Jest tak jak mówią. Rachunek będzie aktywowany w momencie aktywacji karty debetowej, którą dostarczy kurier, wraz z instrukcją- jak aktywować kartę ( a zarazem odpalić konto do normalnej funkcjonalności).
      Taka nowość, nowoczesność :)

      magda6
    • Otworzyłem konto w oddziale, dopiszą mnie do promocji, a karta listem

      Gruby Rychu
    • Potrzeba „przepustki”, aby konto było widoczne, podobno tylko w oddziale mogą to zrobić ehhhh mam to samo

      Fixer
  • Mi odpisali na zgłoszenie
    „Dzień dobry,
    Pana zgłoszenie jest analizowane. Dalsze instrukcje odnośnie wniosku otrzyma Pan w oddzielnej komunikacji.
    Za utrudnienia serdecznie przepraszam.”
    Tylko ciekawe co dalej…..?

    jojo Odpowiedz
  • Popieprzony jest ten bank, również nie widzę konta w bankowości. Na infolinii nic nie mogą zrobić tak samo w oddziale pani mówi, że widzi konto.

    Fixer Odpowiedz
  • Jakie nieuki w tym banku, inna osoba na infolinii bardziej doinformowana i potrzeba „przepustki”, aby konto było widoczne i tylko w oddziale, już 4 raz trzeba będzie chodzić, żal

    Fixer Odpowiedz
  • Jeśli dyspozycję zamknięcia złożyłem 24 października 2018 to łapię się czy nie?
    Nie wiem za bardzo jak to liczyć..

    Andrus Odpowiedz
    • sorry mój błąd.. złożyłem dyspozycje zamknięcia 19 września ale nadal nie wiem jak to liczyć..

      Andrus
    • Dodaj 9 miesięcy do 19.009.2018, wychodzi 19.06, a więc śmiało możesz startować

      Kate
    • Liczy się dats zamknięcia rachunku a nie złożenia dyspozycji (+30 dni) chyba że bank coś pokombinował bo u nich często dopiero po paru miesiącach zamykają. Trzeba ich kontrolować

      Andy59
    • Fakt – więc trzeba czekać do 20.07 z wnioskiem
      No właśnie, co w przypadku gdy bank nie zamknie regulaminowo konta w ciągu 30 dni, czy potwierdzenie dyspozycji zamknięcia konta z datą może być dla nich dowodem, że można wziąć udział w tej promocji, mimo niewywiązania się przez nich z obowiązku zamknięcia konta w terminie?

      Kate
    • no właśnie o to mi chodzi… dyspozycja to jedno a data zamknięcia i ewentualna obsuwa banku to już zupełnie co innego..

      Andrus
    • Generalnie nie powinno Cię obchodzić, że bank nie zamknął konta po miesiącu, to ich problem. Dla Ciebie konto zamknęło się 19.10.2018 i jeśli masz potwierdzenie złożenia dyspozycji, to trzeba składać wg mnie reklamację.

      Kate
    • dzięki ;)

      Andrus
  • Andrus, na Twoim miejscu bym do nich zadzwonił i wprost zapytał czy już możesz skorzystać z promocji, bo dawniej miałeś konto. Sprawdzą to i wydadzą opinię (w tym banku co konsultant inną ;) ) gdy uzyskasz potwierdzenie to składasz wniosek. A w rękawie będziesz trzymał asa – boo konsultant powiedział..

    Warszawski Bankier Odpowiedz
  • W posiadaniu jakich danych jest kurier, który przyjeżdża „potwierdzić tożsamość”? Bank przekazuje mu zarówno pesel jak i numer dowodu? BNP Paribas ma sporo niezłych promocji dla nowych klientów, ale do tej pory nie założyłem tam konta właśnie z powodu konieczności podpisywania umowy przy kurierze…

    mkz Odpowiedz
    • Pracownicy banku też widzą Twoje dane…

      PyramidHead
    • Nie widzisz różnicy między kurierem a pracownikiem banku? Poczynając od rotacji w firmach kurierskich i tego, że z braku pracowników zatrudniają kogo popadnie, po fakt, że ten kurier będzie z Twoją umową jeździł po rejonie 8 godzin, a już tu w komentarzach ktoś kiedyś pisał, że potrafią włożyć umowę i skan dowodu do przezroczystej koszulki i rzucić na fotel pasażera. No sorry, dla mnie to jest najgorsza możliwa forma zawierania jakiejkolwiek umowy i szczerze się dziwię, że bank nie daje żadnej alternatywy…

      mkz
  • Mam pytanie czy po założeniu wniosku przez stronę pracownik banku kontaktuje się jeszcze ze mną tel. czy może od razu przyjeżdża kurier z kartą. Jakie dokumenty przywozi kurier?

    Miro-miro Odpowiedz
  • Posiadanie kredytówki wyklucza z promocji? Ostatnio teoretycznie nie wykluczało, ale w praktyce wnioski były odrzucane, chyba ze względu na aktywną bankowość internetową.

    Artur.... Odpowiedz
  • Czy karta jest konieczna? Czy można z niej zrezygnować lub jej nie aktywować i nie płacić za nią 6zł a limit 300zł wyrobić blikiem?

    Scorpion Odpowiedz
    • Nie, w warunkach jest napisane:
      jest posiadaczem Konta Osobistego wraz z Kartą oraz dostępem do Bankowości elektronicznej na dzień przekazania każdej z nagród zgodnie z § 4 Regulaminu.

      Kate
  • Wczoraj wieczorem nie doczekałem się weryfikacji SMS, więc dzisiaj poszedłem do oddziału. W oddziale nie mają pojęcia jak to naprostować, dzwonią na swój help desk i tam też nie wiedzą. Świetnie się zaczyna. :)

    Roen Odpowiedz
  • dwa konta założone w piatek wieczorem,troche slimaczo to szło, przy jednym weryfikacja danych osobowych 10h i powiadomienie na email. dzis kurier z kartami. wiec narazie ok.

    uzyszkodnik Odpowiedz
  • Bardzo trudna promocja dla koleżanki Małżonki. Stress.
    Hocki klocki z wnioskiem. Potem do oddziału. Nic nie wiedzą.
    Wetknęli inną kartę debetową. Prostowanie=następna wizyta. Telefony, zapchana infolinia.
    Wreszcie po tych wszystkich irytujących okolicznościach konto otworzone.
    Niby. Bo zalogować się nijak nie da. Pan na info mówił o jakimś nocnym przetwarzaniu. Mój Boże. Kiedy byłem młodszy nocami robiłem inne rzeczy.
    Ale też nieśmiało wspomniał, że jeśli po nocy nie przyjdzie dzień to należy doczekać do odbioru i aktywacji karty debetowej. Udręka i ekstaza.

    Bufon Odpowiedz
  • Je czekam na info mailowe od nich. Nie zamierzam bujać się po oddziałach i przeżywać to co piszecie. Najwyżej oleję tą promocję będą inne a ja wciąż jestem nowym klientem. Może następnym razem lepiej przyłożą się do promocji, może….

    jojo Odpowiedz
  • Jestem po wizycie kuriera, i dostałam kartę. Próbuję się zalogować do e-bankowości, a tam, że login podany w umowie jest błędny. Ktoś już przechodził problem? Trzeba czekać do następnego dnia?

    Kate Odpowiedz
    • Wg moich doświadczeń w pierwszej kolejności musiałam aktywować kartę. Potem pierwsze logowanie na stronie banku.

      Monik_a
  • Uwaga ! Dla kuriera trzeba mieć ksero dowodu

    Kate Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy