Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Rekordowe 350 zł premii za założenie Konta dla Ciebie z kartą Otwartą na eŚwiat od BNP Paribas

Zakończona

Ruszyła promocja BNP Paribas z rekordową premią! W zamian za otwarcie Konta dla Ciebie z kartą Otwartą na eŚwiat i spełnienie bardzo prostych warunków zgarniemy aż 350 zł. W gotówce! :)

350 zł w gotówce za założenie Konta z Kartą otwartą na eŚwiat od BNP Paribas

Bezpiecznie w sieci z BNP Paribas

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 9 miesięcy!. To rewelacyjna wiadomość – okres karencji jest najkrótszy w historii, dlatego w promocji mogą brać udział również byli klienci banku. Warto jedynie dodać, że do wykluczeń wliczamy również byłych klientów Raiffeisen Polbank, który został przejęty przez BNP Paribas. Na szczęście posiadanie produktów w BGŻOptima nie wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 28.07.2019 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy), a następnie złożymy wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą debetową (Otwartą na eŚwiat) i usługami bankowości internetowej z wygenerowanego dla nas linku (tym razem zaznaczając tylko te zgody, które są wymagane przez wniosek). Na podpisanie umowy (przez kuriera) będziemy mieć czas maksymalnie do 4.08.2019.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 2500 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana.

Rekordowe 350 zł w gotówce!

Co dalej? Zasady zgarnięcia nagrody są bardzo proste. Wystarczy, że po zawarciu umowy spełnimy czterokrotnie (w sierpniu, wrześniu, październiku i listopadzie) poniższe warunki:

  • wykonamy trzy „zwykłe” przelewy (Elixir) z konta osobistego za pomocą bankowości elektronicznej (mobilnej lub internetowej)
  • wykonamy transakcje bezgotówkowe kartą na łącznie 300 zł.

Razem musimy więc wykonać min. 4 x 3 = 12 przelewów oraz wydać min. 4 x 300 = 1200 zł kartą (aby zgarnąć pełną nagrodę).

Warto dodać, że w przypadku transakcji kartą bank standardowo akceptuje tu wszystkie wydatki (zakupy w sklepach, internecie, na stacjach paliw, itd.) oprócz „ułatwiaczy” obrotów kartą, czyli transakcji z kodami MCC: 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Wykluczone są również płatności dokonane za pośrednictwem systemu płatności internetowej podmiotów trzecich (np. PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media).

I… to tyle! Informację o zgarnięciu pierwszej nagrody (200 zł w gotówce za spełnienie warunków w sierpniu i wrześniu) otrzymamy mailowo, do 20.10.2019, o ile ciągle będziemy posiadaczem konta osobistego oraz karty debetowej założonej w promocji. Będziemy mieć wtedy 5 dni na uzupełnienie swoich danych do odbioru premii – instrukcje znajdziemy w mailu. Przekazanie nagrody nastąpi do 31.10.2019.

Druga nagroda (150 zł w gotówce za październik i listopad) trafi na nasze konto do końca roku na identycznych zasadach – informacje o jej zgarnięciu otrzymamy mailowo, do 20.12.2019.

Dodatkowe 400 zł za kartę kredytową!

Na koniec przypomnę, że oprócz premii za założenie konta osobistego w chwili obecnej możemy również zgarnąć łatwe 400 zł za wyrobienie karty kredytowej. Nie ma przeszkód, aby zgarnąć w pakiecie nawet 750 zł :)

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?

Konto Otwarte na Ciebie prześwietlałem całościowo na początku kwietnia – kiedy pojawiło się na rynku.

W skrócie: jego prowadzenie jest darmowe. Zapłacimy natomiast 6 zł za kartę „Otwartą na eŚwiat” (wymagane jest jej posiadanie do dnia przekazania nagrody). Nie zapłacimy natomiast za wypłaty z bankomatów w kraju, a gratis otrzymamy ubezpieczenie „CYBER Pomoc”, które obejmuje m.in. pomoc prawną w przypadku konfliktu ze sklepami online, utraty danych z dysku komputera, utratę reputacji czy kradzież tożsamości internetowej (np. poprzez zaciągnięcia kredytu na nasze dane).

Nie przegap!

Komentarze

  • To już jest kpina z ich strony! Odpowiedź na pisemne zgłoszenie.
    „Dzień dobry,
    w przypadku braku informacji ze strony banku proszę o kontakt z infolinią pod numerem +48 500 990 500 (opłata za połączenie wg cennika operatora).
    W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do ponownego kontaktu poprzez wiadomość zwrotną.”

    jojo Odpowiedz
  • Pożaliłem się na forum i pomogło? :)
    „Dzień dobry,
    na wstępie serdecznie Pana przepraszam za wszelkie utrudnienia.
    Bardzo proszę oczekiwać na kontakt telefoniczny w celu finalizacji wniosku.
    W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do ponownego kontaktu poprzez wiadomość zwrotną. „

    jojo Odpowiedz
  • No cóż Ja dostałem kartę w poniedziałek ale karty nie widać pomimo iż wniosek został dobrze złożony i dostałem email z potwierdzeniem aktywacji konta Co więcej karty nie może nawet konsultant aktywować bo … jakiś „cudowny pracownik” banku podpiął kartę do nieistniejącego od kwietnia 2018 starego konta zamiast do nowo otwartego …. Co więcej 2 konsultantów obiecywało że zajmą się sprawą i zadzwonią nawet jak nikt nic nie zrobi i nie zmieni karty do właściwego konta Żaden nie oddzwonił…. Sprawa jest kuriozalna bo jeśli nie ma karty choć ją mam nie mogę robić operacji a za 2 tygodnie zacznie się sierpień i 300 zł transakcji trzeba wykonać żeby dostać premie z promocji …. Po prostu ręce opadają i strach że skoro takie rzeczy dzieją się w banku co może jeszcze się wydarzyć i jak tu trzymać depozyty …. Bo jaką mam gwarancję czy nie wpłyną na stare konto ???? Nie wiem czy te forum przeglądają pracownicy banku jeżeli tak to podaję nr reklamacji BN#000137821 i niech ktoś pokaże że jest to Bank godny zaufania bo jak na razie ani Bank ani jego pracownicy nie pokazali że warto zakładać konta i jeżeli tak będzie dalej to wypada mi zamknąć konto w trybie natychmiastowym i gdziekolwiek się da przestrzegać innych żeby nie otwierali tam konta…. Nie wspomnę również o opłacie za kartę 6 zł skoro nie mogę ani ja ani pracownik jej aktywować bo mimo że ją mam to w systemie jej nie ma na rachunku tylko jest na tym który od półtora roku jest zamknięty …. Jestem póki co mocno zawiedziony ….

    piotro Odpowiedz
    • Skoro nie masz karty do konta, to nie możesz po prostu jej zamówić? Np. po zalogowaniu się do bankowości?

      Grzegorz333
    • Trzeba będzie chyba ten bank zgłosić (skargę) do KNF, straszne podejście mają, olewające, nikt nic nie wie, mało kompetentni!

      Fixer
    • Grzegorz333 Mam karte dostałem w poniedziałek ale karty nie widać bo … jakiś pracownik banku podpiął kartę do nieistniejącego od kwietnia 2018 starego konta zamiast do nowo otwartego … Po prostu mimo zamknięcia kont one funkcjonuja w systemie

      piotro
  • Cześć, po wielu zawirowaniach (nie mogłem podpisać umowy), anulowaniem wniosku, wizytach w oddziale, telefonach na infolinie udało mi się podpisać wreszcie umowę.
    Ale… nie wiem, czy będę brał udział w promocji.
    Po sprawdzeniu umowy widzę, że nr konta jest identyczny, jak ten, który miałem jeszcze w BGŻ BNP ponad 2 lata temu…
    Ktoś z byłych klientów ma może podobnie?
    Czy to ma jakieś znaczenie dla uczestnictwa w promocji?

    janm Odpowiedz
    • Zapewne chodzi o numer klienta – to normalne, że jest taki sam.
      Nie przeszkadza to w promocji.

      mbo
    • Moja rada? Napisz do nich wewnętrzną z pytaniem czy bierzesz udział w promocji. Bądź upierdliwy. Jak Ci to napiszą i będziesz to miał to jest to podstawa do bicia się z nimi gdyby jednak …… Często tak robię gdy mam wątpliwości. Jak Cię już wyklucza to zamykaj konto czasami to tak zadziała ze nagle jednak w imię dobrej współpracy do promocji Cie dopiszą albo coś innego zaproponują w zamian z rezygnację z zamknięcia. .

      jojo
    • Ja też mam ten sam nr konta, które zamknęłam rok temu. Konta oczywiście nie widać w bankowości:(, mimo zapewnień doradcy w oddziale, że po 24h konto będzie widoczne. No ręce opadają. Nie chce mi na razie dzwonić na ich infolinię przez to czekanie na połączenie i w ogóle te gadki z nimi mnie irytują.

      BiancaM
    • Mam to samo, niby dział techniczny miał się tym zająć i jest lipa.

      Fixer
    • Po 8 dniach x telefonach na infolinie zgłaszaniu problemu i telefnów do/z oddziału … uffff XXI wiek

      Andy59
  • Trzeba będzie chyba ten bank zgłosić do KNF, straszne podejście mają, olewające, nikt nic nie wie, mało kompetentni!

    Fixer Odpowiedz
  • Boże jak czytam te problemy z założeniem konta to aż nie chce mi się go zakładać. Poczekam na inne promocje !!!

    Miro-miro Odpowiedz
  • Konto zalożone i aktywowane bez problemu. Mam rozumieć, że w lipcu możemy nie robić żadnych ruchów na koncie bo opłaty nie pobierają za niepełny miesiąc? Pozdro

    Grzesiek007 Odpowiedz
  • Zakładałam konto 11 lipca, proces rejestracji bez najmniejszych problemów, po 2 godzinach telefon od pracownika banku z prośbą o potwierdzenie tożsamości. W poniedziałek 15 lipca kurier przyniósł kartę. W cały proces zakładania „wkradł się” weekend dlatego uważam,że cały proces przebiegł szybko i sprawnie.

    agii Odpowiedz
  • Uwaga!
    Rozwiązał mi się problem z odrzuconym wnioskiem w Paribasie. Podejrzewam, że sytuacja będzie dotyczyła wielu osób, które kiedyś miały konto w PNB Paribas. Otóż po wizycie w placówce okazało się, że owszem konto miałem 3 lata temu, ale moja kartoteka wisiała tam do teraz z nieaktualnymi danymi. Babeczka w oddziale w 5 minut mi te dane zaktualizowała i wniosek przeszedł bez problemu.

    Zbiku Odpowiedz
  • Od początku szło to wszystko z problemami. Ostatecznie wniosek złożony w 1 dniu promocji. Do dzisiaj kuriera ani widu ani słychu. Ten bank to porażka o czym się przekonuję przy każdym z nimi kontakcie. Nigdy nie będę tam miał konta głównego. Tylko tyle żeby zrobić kilka fikcyjnych przelewów, transakcji. Zabrać gotówkę z promocji i czym prędzej zakończyć tę o pożal się Boże „współpracę” :)

    Warszawski Bankier Odpowiedz
    • A ja łudziłem się że po przeprosinach zgodnie z obietnicą zadzwonią. telefon milczy mija drugi dzień. Czas chyba go wyłączyć (żeby inne banki nie dodzwaniały się do mnie) Chyba trzeba zapomnieć o tej żałosnej promocji. Jak wyżej. Gówniany bank nadający się tylko do zgarniania premii i do niczego więcej. Pod warunkiem że ma się tyle determinacji żeby stanąć na rzęsach aby konto łaskawie otworzono. Po przeczytania tych wpisów doszedłem do wniosku że ja na rzęsach stawał nie będę. Może i dobrze na tym wyjdę……

      jojo
  • Podobno pula wyczerpie się na początku przyszłego tygodnia. Aż dziwne że już tyłu osobom udało się dołączyć do promocji =D

    luka89waw Odpowiedz
  • Dziś złożony wniosek – bez problemów. Ale zobaczymy, co dalej po Waszych komentarzach. Czy ktoś może podrzucić info, kiedy mogę zrezygnować z konta ( i karty)?
    Pozdrawiam :)

    Karolina Odpowiedz
  • W piątek byłam w placówce mimo problemów i tego że siedziałam tam z godzine udało się założyć konto. Liczyłam na analizę potrzeb, ale w moim banku w mieścinie około 20tys. analiza brzmiała: „Poproszę dowód”. mimo zapewnień doradcy zostałam niby dołączona do promocji. Ale po tym jak kiedyś założyłam karte kredytowa i prosiłam o bankowość internetową a panie kazały mi założyć konto osobiste bo inaczej nie potrafiły tego zrobić… to już wiem z kim mam do czynienia. Dlatego od razu na myśl że musze iść do tego oddziału az mnie wzdryga…. Pani u której byłam nie wiedziała nawet o tej promocji i jeszcze mnie dopytywała o szczegóły. Zadzwoniłam na infolinie potwierdzając czy jestem dołączona do promocji – powiedzieli że nie i wysłałi odpowiedniego emaila.
    KAŻDY KTO ZAKŁADAŁ KONTO W ODDZIALE RADZĘ ZADZWONIĆ NA INFOLINIE I UPEWNIĆ SIĘ CO DO DOŁĄCZENIA DO PROMOCJI.
    Pisałam tez emaila podany w promocji do organizatora aby sie upewnić, to kazali mi tylko napisac czy udało sie założyć konto, ponieważ wczesniej pytałm ich jak je założyć w związku z brakiem możliwości założenia przez internet
    Oni chyba tam za karę w tym banku siedzą. W moim banku to powinni dac szyld: WEJŚCIE NA WŁASNE RYZYKO, TYLKO DLA OSÓB O MOCNYCH NERWACH.

    Magdulek Odpowiedz
    • Ale powyższa promocja to… promocja internetowa. Nic dziwnego, że oddziały nie miały o niej pojęcia. Zakładając konto w oddziale niestety nie bierzemy udziału w promocji.

      Michał
    • Infolinia udzielała przy problemach z założeniem konta wixytę w oddziale tam założenie konta i zgłoszenie przez infolinię do promocji. Jak coś to przecież można odsłuchać rozmowę.

      Andy59
    • Owszem, w ten sposób ponoć działa (jeśli nie da się założyć online). Ale samodzielne założenie konta w oddziale (bez innych przesłanek do wizyty) odpada.

      Michał
    • Tak, tylko ja pracując w banku gdy czegoś nie wiedziałam dzwoniłam na infolinie dla doradców z pomocą, a tam samowolka w oddziale, ta komunikacja powinna być lepsza w oddziałach. A co to za bank że klient ma wiedzieć wiecej od doradcy.

      Magdulek
    • Do ADMIN: przypomnę: „dostałem kartę w poniedziałek tydzień temu” ale karty nie widać pomimo iż wniosek został dobrze złożony i dostałem email z potwierdzeniem aktywacji konta Co więcej karty nie może nawet konsultant aktywować bo … jakiś „cudowny pracownik” banku podpiął kartę do nieistniejącego od kwietnia 2018 starego konta zamiast do nowo otwartego …. Co więcej 2 konsultantów obiecywało że zajmą się sprawą i zadzwonią nawet jak nikt nic nie zrobi i nie zmieni karty do właściwego konta Żaden nie oddzwonił…. Sprawa jest kuriozalna bo jeśli nie ma karty choć ją mam nie mogę robić operacji a za 2 tygodnie zacznie się sierpień i 300 zł transakcji trzeba wykonać żeby dostać premie z promocji …” Dodam że w czwartek 18 pani Bałamut obiecała że wyśle kartę nową trybem pilnym i opłata 35 zł zostanie zniesiona (bo błędne przypisanie karty nastąpiło z winy banku) W piątek inny konsultant powiedział … że żadnych wniosków o nową karte nie widzi …. więc jeżeli karta nie dojdzie w 2 dni a pani Bałamut się nie odezwie pomimo prośby od konsultanta o kontakt ze mną w tej sprawie idę do banku wypowiedzieć umowę z trybem natychmiastowym i nikomu nie będę polecał tego banku …. Nigdy w życiu nie spotkało mnie tyle przykrości i problemów z bankiem i zaczynam żałować że dałem się namówić na ta promocje

      piotro
    • Dokładnie, i co z tego że mają teraz dużo promocji na konta, jak potem każdy odchodzi ze względu na obsługę… Ale w przyjetych reklamacjach BNP jest pewnie na pierwszym miejscu :D

      Magdulek
  • @Michał, masz tam jakieś możliwości żeby im…. no nie chcę się wyrażać. Dali ciała na całego to jest dla mnie pseudopromocja tego roku.

    jojo Odpowiedz
    • Chyba od zawsze są problemy z tym bankiem, więc wchodzenie do ich promocji jest na własną odpowiedzialność

      Kate
  • czy orientujecie sie co sie dzieje z wnioskiem o zalozenie takiego konta a zwlaszcza skanu/fotki dowodu osobistego jesli koniec koncow nie zalozy sie tego konta ?

    chodzi o przerwanie procesu po etapie wgrania fotki dowodu a przed autoryzacja w portalu ‚autenti’

    zdzisiek Odpowiedz
  • Czy komuś kto kiedyś miał u nich konto udało się skutecznie podłączyć do promocji?
    Ja po konsultacji z czatem udałem się do oddziału i tam założyłem konto. Pracownik banku oraz infolinii obiecali podłączyć mnie pod promocję, ale nie mam cały czas potwierdzenia.

    Jest jakiś sposób przy zamykaniu u nich konta żeby ‚całkowicie zapomnieli klienta’?
    Bo mi jak i reszcie tu piszących tak jakby przywrócili poprzednie konto. Ten sam login, nawet dostęp do historii.

    irek Odpowiedz
    • Ja miałam konto dwa lata temu i też drżałam jak to będzie z tą promocją, bo ich bankowość nie zapomina danych i to rodziło komplikacje nawet przy zakładaniu KK. Ku mojemu zaskoczeniu udało się uniknąć wizyty w oddziale! Oczywiście, że były problemy, pan na infolinii, który brzmiał jak Misiek Koterski poinformował mnie wyluzowany, że tęgie umysły działu IT nad tym pracują i mogę sobie codziennie próbować logowania, bo któregoś pięknego dnia się uda :) udało się! Login i konto to samo, nawet korespondencja z banku z 2017 ciągle jest w skrzynce, ale who cares? ;) konto jest, karta jest, smsy przychodzą, grunt, że nr telefonu ten sam co 2 lata temu ;) w porównaniu z promocjami innych banków, obsługą klienta, tempem wysyłania kuriera eh tu jest wszystko do poprawy drogie BNP Paribas. Dla równowagi w kosmosie pewnie premia nie przyjdzie haha, pozdrawiam.

      mi
  • Minął trzeci dzień Mimo obiecywanego kontaktu ze strony banku telefon milczy. Czas pożegnać tą pseudo promocję, wyłączam t. Wniosek złożony ale system nie pozwolił mi sfinalizować otwarcia konta. Na pocieszenie pozostaje świadomość że wciąż jestem nowym klientem, choć czy aby na pewno….

    jojo Odpowiedz
  • Miałem blisko do banku, to założyłem to konto, w 30 min z kartą otwartą na eświat. Po wyjściu zadzwoniłem na infolinię, podpiąć się pod promocje :) Niby do 2 dni, trzeba czekać. Zadzwonię pewnie w czwartek, czy udało się to :P

    luka89waw Odpowiedz
    • A w moim przypadku, po 3 wizytach w banku sprawa dalej jest nie załatwiona.
      Ni ch nie można się zalogować. Nie przychodzi SMS do logowania. Na infolinii przełączają na zasadzie- załatwi to kolega. W oddziale zagrzali wewnętrzną infolinię do czerwoności.
      A to, że mam zły telefon. Nie wyszło. A to,że nadałem PINu do karty. Nie wyszło. Że nie wysłałem/odebrałem żądanych SMS. Pokazuję pocztę wychodzącą i przychodzącą. Nie wyszło.
      Na koniec rozkładając ręce nakazali czekać do środy. Napisali sami na siebie reklamację.
      Z upływem czasu wydaje mi się, że ten spsiały świat jest coraz głupszy.

      Bufon
    • Nie masz czasem tego nr telefonu w virgin mobile?

      Benito
    • Tak. Też mi to chodziło po głowie. Niemniej po wysłaniu SMS o żądanej treści dostałem PIN do karty. A może to jakiś kiks na linii bank-dziewica i SMSy w drugą stronę nie działają? No to dlaczego dostałem PIN do karty? To się nie śniło najstarszym filologom.
      A w ogól czemu pytasz. Wiesz coś to wal śmiało.

      Bufon
    • Wiele razy było tutaj pisane o problemach numerów virgin mobile z tego typu SMS z banku, to stara historia.

      Benito
    • Stary to jestem ja. A ta pieprzona dziewica Richarda Charlesa Nicholasa Bransona w Naszej Ukochanej Ojczyźnie to ma raptem 2 czy 3 letnią historię. To skąd mam wiedzieć czemu banksterzy nie dogadują się z kolegą? Normalnie. Jak oszust z oszustem?

      Bufon
  • Ja nadal nie widzę rachunku bankowego w bankowości internetowej. 11 dni naprawić nie mogą, numer rachunku ten sam co był zamykany.

    Fixer Odpowiedz
  • Zlozylem dwa wnioski (na rozne osoby) i w obu przypadkach nie bylo zadnego problemu. Oba zostaly zaakceptowane przez bank i czekamy na kuriera z karta. Ile czasu czekaliscie na przesylke?

    Vilq Odpowiedz
    • Ze 2-3 dni robocze, inne sprawa że po otrzymaniu karty nie mogę się zalogować do e-bankowości podanym w umowie loginem.

      Kate
    • Zadzwoniłam w tej sprawie i przyjęto zgłoszenie, przy okazji dowiedziałam się, że najpierw trzeba aktywować kartę np. w bankomacie, wtedy konto zostaje (teoretycznie) aktywowane. Oczywiście po zmianie PINu karty (czyli aktywowaniu karty) w ich bankomacie (chyba najlepsze źródło) nic się nigdzie nie włączyło…Przy okazji mam ten sam login i nr konta, jak dla konta zamkniętego 9 m-cy temu.

      Kate
    • Wczoraj zgłoszenie telefoniczne – Pani nic nie kombinowała tylko od razu zgłoszenie podała do właściwego działu, dzisiaj konto aktywowane i wszystko jest. Przysyłają SMS-a z informacją o odblokowaniu konta

      Kate
  • Ja już miałem DOŚĆ . Zamknąłem konto i karte w całości z trybem natychmiastowym Najgorsza promocja i tyle kłopotów z jednym bankiem ile nie miałem przez kilka lat z wszystkimi innymi bankami . Dla mnie juz żadna promocja z tym bankiem mnie nie zainteresuje

    piotro Odpowiedz
  • Udało się w końcu odblokować i przywrócić konto w bankowości internetowej, ale dopiero po telefonie do faceta na infolinii bo z całym szacunkiem Panie nie dają rady jeśli chodzi o sprawy techniczne a tutaj kilka godzin i problem rozwiązany.

    Fixer Odpowiedz
  • czy dzwonil do Was pracownik banku ktory pytal czy nadal jestescie zainteresowani i ewentualnie usuwal zlozony wczesniej wniosek ? po ewent zgodzie wysyla ponownie smsa z zarejestrowaniem sie ale u mnie przynajmniej dostaje komunikat „link wygasl”, ma niby przyjsc tez e-mail…

    zdzisiek Odpowiedz
    • U mnie dziś dokładnie tak samo było. Link też wygasł. A potem jeszcze telefon dlaczego przerwałem wniosek… Bałagan niezmienny od czasu tabletów (kto pamięta ten pamięta…).

      ls5
    • o dziwo za drugim razem udalo sie dokonczyc wniosek w autenti i przyszlo potwierdzenie ze wniosek zostal zlozony poprawnie..

      zdzisiek
  • Dno, a nie promocja.
    Wniosek o konto złożyłam 11 lipca, dostałam maila z informacją o pomyślnym zakończeniu procesowania wniosku. Kilka dni później odebrałam od kuriera kartę i ją aktywowałam, po czym po kilku dniach dostałam maila: mój wniosek został anulowany.
    Oczekiwanie na linii na konsultanta w celu wyjaśnienia sprawy zajęło pół godziny, a rozmowa i tak nie przyniosła oczekiwanego skutku. Dowiedziałam się, że z mojej strony wszystko było ok, ale że „wystąpił błąd w systemie” – jakiś niesprecyzowany, który sprawił, że moje konto zostało zamknięte bez możliwości ponownej aktywacji. Wkurzyłam się, nie zaprzeczę. Konsultantka poleciła mi założyć konto ponownie, ale jest to niemożliwe – przy próbie pojawia się komunikat „nieprawidłowy lub wykorzystany pesel” – o czym ją poinformowałam. Wtedy kolejne oczekiwanie na linii- podobno coś było przekazywane do innego działu i moje dane miały być usunięte z sytemu. Dostałam informację, że o północy następuje aktualizacja danych i wtedy będę mogła ponownie założyć konto, a gdyby się nie udało- mam dzwonić na infolinię. Jak można się domyśleć – komunikat o wykorzystanym peselu pojawia się nadal, a ja mam już ten bank daleko gdzieś i szkoda mi kasy na ponowne dzwonienie, skoro i tak nie potrafią nic załatwić. Żenujące jest to ich podejście do klientów, tworzenie abstrakcyjnych promocji i marnowanie mojego czasu i pieniędzy na zakładanie konta i wyjaśnianie sprawy – gdzie koniec końców i tak jestem stratna.

    marg Odpowiedz
    • KJM! Po długiej walce odblokowano mi dostęp do bankowości elektronicznej.
      Serwis jest ale w wersji golec. Nie widać konta ani aktywnej karty debetowej. Konsultanci znowu coś o przetwarzaniu nocnym ale ze wskazaniem na 5 z kolei wizytę w oddziale. Już się tam z nimi wszystkimi zaprzyjaźniłem.
      Mam znajomego informatyka. Jest schizofrenikiem. To częsta przypadłość u ludzi z wysokim IQ. Ale jak twierdzi nie on pisał oprogramowanie dla tego banku. A to by wiele tłumaczyło…

      Bufon
  • Zaczyna się… nie przychodzi hasło startowe, na smsa.. :P Mam czekać najpierw na kartę?

    luka89waw Odpowiedz
  • To chyba pierwszy przypadek w moim wisenkobraniu że ciesze się że nie udało mi się przystąpić do promocji :):):)

    jojo Odpowiedz
  • Jednak nie było aż tak strasznie. Wczoraj około godziny w oddziale (jako były klient nie mogłem przez internet), pracownik banku obiecał załatwić sprawę. Dziś dostaje maila potwierdzającego dopisanie do promocji.

    irek Odpowiedz
  • Administrator powinien ostrzec w tytule promocji że promocja na własne ryzyko i kontakt w przypadku reklamacji jest bardzo utrudniony poniżej każdych standardów, a najlepiej nie polecać tego banku w przyszłości. Ja już na żadna promocję z BNP nie dam się nigdy namówić i myślę że wielu potencjalnych klientów również …No jest jeden mały plusik, gdy poszedłem zamknąć umowę całościową do oddziału Pani bez mrugnięcia zrobiła to ze skutkiem natychmiastowym bez żadnych problemów i pytań :-)

    piotro Odpowiedz
    • 6 raz w oddziale. Teraz złożyli reklamację sami na siebie w trybie pilnym.
      To nie jest żadna promocja . To poj… z poplątaniem. Kompletna strata czasu.

      Bufon
  • Dostałem maila „Dziękujemy za wybór Konta Otwartego na Ciebie w Banku BNP Paribas!” SMSa nadal brak startowego…….. Też dostałem ten sam nr konta, co 2 lata temu, i jeszcze mam w umowie „Karta otwarta na ŚWIAT Mastercard” A prosiłem kartę eświat ….. jak w promocji.. Chyba też zamknę ze skutkiem natychmiastowym..

    luka89waw Odpowiedz
    • Przy logowaniu musisz najpierw podać login i kliknąć zatwierdzenie, jak to zrobisz, dostaniesz SMS-a z tymczasowym hasłem, przynajmniej tak to u mnie było

      Kate
    • ja to wiem…. mam napisane „podaj hasło startowe” ale smsa brak :D

      luka89waw
    • Poszło zgłoszenie… „Prosze sprawdzić za kilka dni”.. xD To samo z kartą, wymiana bo pewnie jeszcze nie wysłali tej co nie chciałem .. :P

      luka89waw
    • Hahaaha :D Baba w oddziale wpisała, zły numer telefonu co miałem 2 lata temu..

      luka89waw
    • Wszystko to co miałem ze starego konta…. i to Dyrektor oddziału ;D

      luka89waw
    • Na Infolinii nie zmienią.. teraz dymaj do oddziału ;D

      luka89waw
    • W oddziale widzą ten numer, który podałem, na infolinii nadal stary :D A p. Dyrektor potwierdziła po kilku klikach że konto nie otwarte po stronie Centrali :D #BankCofającegoSięŚwiata :)

      luka89waw
    • Dodzwoń się do jakiegoś faceta lub w oddziale do kolesia bo te babki są nieogarnięte.

      Fixer
  • No to się zaczyna …
    Otrzymałem kartę. Uzyskałem PIN. Dzwonię do nich żeby aktywować kartę, a oni informują mnie, że nie mogą tego zrobić bo karta nie została wydana do mojego konta … !
    Podali jakiś specjalny numer tel. – mam dzwonić, ponoć przepną kartę pod moje konto …
    Takie rzeczy w banku ? Strach się bać …

    Vilq Odpowiedz
    • jak podpięli karte do innego konta to pewnie do twojego ktore zamknqąłeś kilka lat temu . Z tym już nic nie da się zrobić ani nie przepna ani nie moga wysłać nowej

      piotro
  • I już jestem po rozmowie z bankiem.
    Okazuje się, że problem jest im znany i nic nie mogą w tej sprawie zrobić. Złożona reklamacja, ale pracownik mówi, że nie gwarantuje rozwiązanie tej sytuacji. Myślałem, że ten bank to poważna instytucja… A okazuje się, że problemy jak z firmą krzak. Karta wydana nie do tego rachunku bankowego i nie mogą tego naprawić …
    Zasugerowałem zamknięcie tej karty i zawnioskowanie o jej ponowne wydanie, ale pracownik banku nie może jej anulować bo nie jest ona pod moim rachunkiem bankowym.
    Normalnie Stanisław Bareja zdziwiłby się chyba nawet …

    @Michał
    Sugeruję zaktualizować ten wpis na blogu i dodać informację, że bank nie gwarantuje prawidłowego otwarcia konta i karty do niego.

    Vilq Odpowiedz
    • dostałem kartę w poniedziałek tydzień temu” ale karty nie widać pomimo iż wniosek został dobrze złożony i dostałem email z potwierdzeniem aktywacji konta Co więcej karty nie może nawet konsultant aktywować bo … jakiś „cudowny pracownik” banku podpiął kartę do nieistniejącego od kwietnia 2018 starego konta zamiast do nowo otwartego …. Jedynie co to teraz możesz zamknąć umowę całościową w oddziale U mnie Pani bez mrugnięcia zrobiła to ze skutkiem natychmiastowym bez żadnych problemów i pytań :-)

      piotro
  • Proponuję utworzyć nową kategorię: Totalny burdel.
    Tam przenosić tego rodzaju promocje.

    Bufon Odpowiedz
  • Administrator powinien ostrzec ludzi żeby czytali najpierw komentarze bo bank nadaje się na czarna listy banków w których nie warto brać udział w żadnej promocji z powodu licznych skandalicznych pomyłek bankowych

    piotro Odpowiedz
  • KOMEDIA TRWA ;D

    luka89waw Odpowiedz
  • Cóż, w poprzedniej promocji u nich którą miałam, był zwrot 2% od płatności kartą. Chyba tylko 1 czy 2 razy był prawidłowo naliczony. Jak lubicie pisać reklamacje, to idealny bank do tego.

    Kate Odpowiedz
    • Reklamacje? Eee. Ja czekam już 38 dni od pierwszej i uzupełnienie było 4 dni później, więc też już minęło 34 dni. Poczekam jeszcze kilka i piszę do nich o przelanie kasy ( bo o to się tez zwróciłem w reklamacji). A na odpowiedź chyba nie ma co liczyć, nie mówiąc już o jakiejś szybszej niż 14 czy 30 dni odpowiedzi. To nie jest bank, to parabank.

      Bolo
  • Jak tak czytam te wasze komentarze, to masakra co tam się teraz dzieje… Chyba dobrze, że nie korzystam z ich promocji od dawna (kiedyś nie mogłem bo karencja, a ostatnio jakoś nie chciałem). Parę lat temu miałem w dawnym BNP jeszcze przed połączeniem z BGŻ i jakoś specjalnie problemów nie było z obsługą i naliczaniem zwrotów. Ale to dawne czasy…

    pws Odpowiedz
    • A ja się cieszę, że w niedawnej promocji „Premia na lato” udało mi się tu konto założyć; nie wiem, czy z premią nie będzie problemu, ale przynajmniej uzyskałem dostęp do bankowości www i w końcu mi się udało zamknąć kk z promocji walizkowej, którą wprawdzie już dwa lata temu w oddziale niby zamknąłem, ale coś nie pykło (i w pewnym momencie zaczęły przychodzić wyciągi, na szczęście puste)…

      Don Quijote de la Mancha
    • Ale dla lubiących dreszczyk emocji jest jeszcze coś takiego: https://550plus.bnpparibasplus.pl/regulamin.pdf

      Don Quijote de la Mancha
    • i jaka fajna krótka karencja – …. ostatnio 4 konta zamknąłem w innych bankach chyba czas wrócić do BNP

      zenek64
    • Próbuj szczęścia. Powodzenia.

      Bufon
    • Szybko poszło………. :D 3) dokona zgłoszenia w Promocji na Stronie Promocji w okresie od dnia 24 lipca 2019 roku do osiągnięcia liczby 1 400
      rejestracji w Promocji, lecz nie dłużej niż do dnia 15 września 2019 roku. Limit osięgnięty :>

      luka89waw
    • Nic nie osiągnięte, po prostu link w regulaminie jest jakiś popsuty, wczoraj kierował do jakiejś starej promocji. Tutaj normalnie działa: https://550plus.bnpparibasplus.pl/

      Ciekawe czy klienci byłego Raiffeisena są też wykluczeni?

      pws
    • Jakieś to skomplikowane i te 3% zwrotu maks. 100 zł czyli trzeba wydać ponad 3400 zł, chyba nawet Castorama nie pomoże – dobrze że załapałam się na tę, prostszą jednak, promocję

      Kate
  • Bank zachowuje się poniżej wszelkich standardów. A tymi promocjami niech sobie dupę obetrą.
    Testują wytrzymałość klientów lub skretynieli ze szczętem.
    Jutro po raz 6 i ostatni idę do oddziału banku i zamykam toto w pizdu.

    Bufon Odpowiedz
    • xDD Mi wczoraj, Dyrektor oddziału, przysięgała że zadzwoni do mnie jeszcze tego samego dnia, jak ustali u centrali, co z tym kontem, i cisza ;D Żaden koleś tam niestety nie pracuje…. :P Niezła kicha..

      luka89waw
  • byl u mnie kurier DHLu, celem weryfikacji numerow z dowodu osobistego, zlozylem podpis, koperta z moimi danymi byla otworzona przy mnie, ale juz nie chcial zakleic ja przy mnie twierdzac ze musi tam sobie cos jeszcze wypelnic.. czy to przypadkiem nie złamanie RODO ?

    zdzisiek Odpowiedz
  • czy spotkaliscie sie z sytuacja ze konto niby zostalo otwarte ale od razu zostal zablokowany dostep do konta (dostep elektroniczny, przez apke mobilna etc) ? i ze jedynym sposobem aby odblokowac dostep elektroniczny/zdalny jest wizyta w oddziale? brawa dla tego banku :-)

    zdzisiek Odpowiedz
  • Cześć, pytanie czy można otworzyć Konto w powyższej promocji z Kartą Otwartą na eŚwiat, a po jego założeniu domówić drugą kartę do konta – w postaci Karty Otwartej na Świat. Czyli otworzyć konto w promocji i posiadać obydwie karty do konta?

    petri Odpowiedz
    • Pytasz w sensie, czy zamawiając drugą kartę, zostaniesz wykluczony z promocji? Raczej nie masz się czym martwić. A w sensie technicznym, jeśli bank na to pozwala, to czemu nie.

      Kate
    • Nie byłbym taki pewien. Przypominam, że zgodnie z regulaminem:

      [Uczestnik] jest posiadaczem Konta Osobistego wraz z Kartą oraz dostępem do Bankowości elektronicznej na dzień przekazania każdej z nagród zgodnie z § 4 Regulaminu.

      Tymczasem jako Karta rozumiemy:

      Karta – karta płatnicza debetowa, o nazwie „Karta Otwarta na eŚwiat” wydawana przez Bank do Konta Osobistego dla posiadacza Konta Osobistego, w ramach organizacji płatniczej MasterCard;

      Michał
    • Ale on chce mieć 2 karty (tak?), jedną zgodną z regulaminem, a drugą dodatkową do tego samego konta – technicznie będzie spełniać warunki promocji, ale czy bank da mu tę drugą kartę, to nie wiem

      Kate
    • Pewnie da (w oddziale), ale po co brać taką drogą?

      Don Quijote de la Mancha
    • Chodzi o to, że chciałbym skorzystać z Promocji, ale mam wyjazd zagraniczny i przydałaby się karta Wielowalutowa. Na potrzeby promocji karta eŚwiat by została, a jednocześnie na wyjazd wykorzystałbym kartę Świat. Pytanie czy można mieć dwie karty debetowe do jednego konta ROR. Ma ktoś jakieś doświadczenie?

      petri
    • Praktycznych doświadczeń pewnie nikt tu nie ma, bo po co brać taką drogą kartę, skoro za granicą można stosować bezpłatną np. Revolut, Envelo, Pekao, Alior Kantor…
      Ale teoretycznie powinno to być możliwe, niestety tylko w oddziale.

      Don Quijote de la Mancha
    • Akurat u Samcika ktoś się podzielił wrażeniami z korzystania tej karty: https://subiektywnieofinansach.pl/bnp-paribas-nowe-konto-otwarte-na-ciebie-karta-wielowalutowa-bezspreadowa/#comment-36470

      Don Quijote de la Mancha
    • @petri mi bez pytania wysłali kartę otwartą na świat zamiast otwartą na eświat…
      Tzn. tak utrzymują, bo karty jeszcze nie dostałem.

      ls5
  • czy komus zdarzyla sie taka sytuacja ze dzwoni osoba z banku twierdzac ze wyslali inna karte niz miala byc ? taka za 10zl/m a nie 6zl/m, ale ze niby mozna ja bezplatnie pozniej wymienic..

    zdzisiek Odpowiedz
    • Dokładnie taka sytuacja jest u mnie. Po godz. 16 zadzwonili przeprosić, że wysyłają mi kartę otwarta na świat. Mogę ją zamienić ale nie muszę i zapewniają, że nadal spełniam warunki promocji tylko za 10 a nie za 6 zł miesięcznie. A po 10 minutach ten sam konsultant zadzwonił dokładnie z tą samą informacją. Tabletowy bank pozostał tabletowym bankiem…

      ls5
    • Być może. Przypomne wiec wypowiedz prezesa Paribasa z 2014 roku: „Dla części Klientów zapis dotyczący oferty limitowanej w regulaminie być może nie był wystarczająco precyzyjny” :)

      aaaa
    • Do mnie też dzwonili, że wysłali nie tą kartę i później jak aktywuję konto o mogę wymienić. Ale wy tam macie burdel w tym Archeo :) Pan zapewniał jednak, że mimo początkowych problemów z Autentią i ponownym wypełnianiem wniosku na pewno uczestniczę w promocji niezależnie od karty którą wybiorę.

      Michał
  • Ja dzisiaj odebrałem kartę i moja żona również. Ani w mojej ani w jej bankowości internetowej nie ma podpiętego żadnego konta i karty… Co w tej sytuacji zrobić? Ktoś miał identyczną sytuację?

    sakee5 Odpowiedz
    • poczytaj komentarze od początku, wiele osób tak miało

      Kate
    • Zadzwoń w poniedziałek od 9:00 na infolinię (lepiej do faceta) i żeby skontaktował się z działem technicznym i powiedz, że w bankowości nie widać konta ani karty, po kilku godzinach być może naprawią.

      Fixer
    • Fixer. Co ty taki seksista jesteś.
      Jak trafiłeś na dwie głupie baby to nie możesz z góry uznawać, że faceci są lepsi.
      W przypadku Paribasa jest klasycznie. Ryba gnije od głowy. Zarząd wie o kłopotach ale ma je w dupie. Wolą grać w minigolfa i wymyślać nowe promocje zamiast uporządkować bajzel.
      A co może konsultant czy konsultantka? Zgłaszają sobie problemy nawzajem i usiłują przeżyć mając idiotów za przełożonych. Płeć nic do tego nie ma.
      Powiem Ci, Fixer w zaufaniu. Osobiście wolę kobiety. Odnośnie pory to 9 rano jest ok.

      Bufon
    • No babki i w oddziale, na infolinii ani poprzez bankowość internetową nie potrafiły załatwić a koleś od razu konkretnie i za kilka godzin rachunek widoczny i oddzwonił nawet xD

      Fixer
    • Bufon a pora dlatego od 9:00 bo od tej godziny dział techniczny jest czynny i najlepiej rano zgłosić.

      Fixer
    • Najlepiej zamknąć w oddziale. Jeżeli nie widzisz karty i konta może być tak że podpięli kartę do starego konta. Według różnych informacji i interwencji wtedy nie mogą przepiąć ani wysłać nowej bo póki masz starą którą nie można aktywować i zamknąć to nowej też nie wyślą. W tej sytuacji jedynie wypada zamknąć . No chyba że masz cierpliwość i będziesz dzwonić az może cudem trafisz na kogoś który połączy cię bezpośrednio z kimś kto umie naprawić ten problem …

      piotro
    • Okazało się że konto dzisiaj rano się pojawiło w moim przypadku ale kartą nie… Moja żona ma konto i kartę więc jest ok. Domyślam się że jej nie podpieli pod to konto. Kiedyś miałem u nich rachunek. Czyli tak jak piszecie telefon do kumatego gościa na infolinii powinien załatwić sprawę? Dzisiaj dzwoniłem ale rozmiawialem z mało kumatym i niby aktywował kartę ale jak sam stwierdził nie widać jej w mojej bankowości i napisał do działu technicznego aby to wyjaśnić

      sakee5
    • Jak napisał do technicznego, to powinno być dobrze.

      Kate
  • Informacyjnie: promocja zakończona.

    Michał Odpowiedz
  • „Informacyjnie: promocja zakończona.”

    Sam nie wiem czy to zła czy dobra wiadomość…..

    jojo Odpowiedz
  • czesc, mam taka ciekawa sytuacje, konto zostalo otworzone, ale dostep od razu zablokowany,zlozony wniosek o odblokowanie w placowce banku, ale teraz ani na infolinii ani w banku,nie wiedza dlaczego, a dostep nadal zablokowany, ktos cos takiego mial ? czeski film z tym bankiem :-)

    zdzisiek Odpowiedz
    • dostałeś już kartę? podobno najpierw trzeba aktywować kartę przekazaną przez kuriera…takie sytuacje mogą wynikać z tego, że już miałeś u nich jakiś produkt w przeszłości

      Kate
    • karte przyslali bledna nie to co chcialem :-) ale rzeczywisie probowalem aktywowac konto przez apke mobilna, samej karty nie, dzieki za hinta.

      zdzisiek
    • To tę kartę też reklamuj, a najlepiej poczytaj sobie posty wyżej, bo ludzie też podostawali nie te karty co trzeba i to też jest duży problem – musi być Otwarta na eŚwiat do tej promocji – ten bank to jeden wielki bałagan

      Kate
  • Ten bank ma głupią manię wciskania karty „na świat” tej droższej. Nawet w oddziale, na drugi dzień wpadam do p. Dyrektor i mówię że prosiłem eświat do promocji, a ona. NIE PROSIŁ PAN
    „NA ŚWIAT” chociaż mówiłem 5-10 razy ;D Ta druga promocja do 300 zł chyba łatwiejsza promocja ;/ bo z tym 550+ trochę psują 3% zwrotu ;P

    luka89waw Odpowiedz
  • Wymieniacie tą kartę?Zawsze to 4 zł mniej za miesiąc. Z drugiej strony jak już mnie zapewnili,że ta droższa też na pewno jest „podpięta” do promocji, to zastanawiam się czy jak zgłoszę chęć wymiany to znowu coś nie pokręcą jak to w BNP i sobie znów jakiś problemów nie narobię :) Po drugie nie wiem, czy jeśli chcę wymieniać kartę, to żeby spełnić warunki promocji to nie muszę czekać na nową kartę, czy mogę już zacząć od 1 sierpnia płacić tą co mam..

    Michał Odpowiedz
  • Dobra wszystko się aktywowało pięknie i ….. mam do Was pytanie jeśli ktoś z Ws zamykał konto kartę i bankowość internetową mniej niż rok temu to
    1) czy dostaliście ten sam login co kiedyś?
    2) czy macie to samo konto co kiedyś (widać w historii rachunku moje płatność sprzed roku gdy kończyła się inna promocja i zleciłem zamknięcie konta karty i bankowości elektronicznej)?
    Proszę o odp czy to dobry czy zły znak i czy może mnie to wykluczyć z promocji (której warunkiem było nieposiadanie konta) a tu po procesowaniu całego wniosku jest ten sam nr konta czy to wynika z faktu że od zamknięcia konta minęło 8 mieś i system je przywrócił zamiast generować kolejny nr rachunku? (W ca tak było ale wszystko działało jak należy z promocją tam)

    zenek64 Odpowiedz
    • Odpowiedzi na pkt 1 i 2 są „tak” – ten sam login i nr konta po 9 miesiącach od zamknięcia poprzedniego konta. Czy to wpłynie na promocję? Zgodnie z regulaminem nie, bo nie miałeś konta przez te 9 miesięcy i to się liczy. Ja mam potwierdzenie złożenia dyspozycji zamknięcia i konta i w razie czego będę się „bić” z nimi.

      Kate
    • ja konkretnie zamykałem pod koniec listopada więc zamknęło się z końcem 2018 roku – ale biorę udział w promocji 550 plus gdzie karencja wynosi 6 mieś – dlatego mnie zaniepokoiło że ten sam nr konta mi przydzielili . Narazie dobry znak bo wszystko aktywowało się gdzie trzeba wysłali dobrą kartę i jest dobrze przypisana oby dalej szło równie sprawnie

      zenek64
  • Czy tylko ja mam problem z otrzymaniem pinu do karty?
    Smsy krótkie aktywne u operatora, a od banku nic nie przychodzi. Mój sms też nie dochodzi.
    Operator orange

    irek Odpowiedz
  • Czy ktoś może wie, jaki MCC ma Sprytny Bill? Z netu wychodzi, że 4900. Ktoś ostatnio płacił SB?

    Kate Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy