Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

400 zł do wydania w sklepach grupy morele.net za wyrobienie darmowej karty Citi Simplicity

Zakończona

Ruszyła promocja Citibanku, w ramach której możemy zgarnąć aż 400 zł do wykorzystania w sklepach grupy morele.net. Co istotne – warunki promocji są bardzo proste, a okres karencji został znacznie skrócony w porównaniu do poprzednich edycji :)

400 zł do Morele.net za kartę kredytową Citibanku

Voucher do Morele za bezpłatną kartę kredytową Citi Simplicity

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osoba nieposiadającą głównej karty kredytowej Citibanku od 1.01.2018. Posiadanie innych produktów tego banku (np. konta osobistego) nie wyklucza z oferty.

Oprócz tego postawione są minimalne wymogi dotyczące wieku oraz wynagrodzenia:

wiek – minimum 18 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce; dla firm wiek – minimum 18 lat, działalność gospodarcza min. 2 lata, dochód netto – minimum 2500 zł.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o kartę kredytową Citibanku z dedykowanej strony promocji nie później, niż 13.12.2019. W trakcie wnioskowania zostaniemy poproszeni o dostarczenie dokumentu potwierdzającego nasze dochody (dlatego warto sobie odpalić w drugiej zakładce bankowość internetową „naszego” banku, aby móc pobrać dokumenty).

Bardzo proste warunki!

Kiedy już otrzymamy kartę będziemy musieli spełnić dwa proste warunki: zalogować się do bankowości internetowej lub mobilnej Citibanku oraz wykonać płatności kartą w sklepach stacjonarnych i/lub w internecie na łączną kwotę 1500 zł. Ilość oraz miejsce transakcji nie maja znaczenia (choć wykluczone są tzw. transakcje szczególne, czyli wszelkie „ułatwiacze” obrotów na kartach kredytowych). Wystarczy po prostu płacić za swoje normalne zakupy nowo-wydaną kartą – i tyle :)

Istotne jedynie, aby powyższe warunki spełnić nie później, niż do końca 3 miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu zawarcia umowy o kartę. Przykładowo podpisując umowę we wrześniu czas na zalogowanie i wydanie 1500 zł będziemy mieć do końca grudnia. Oczywiście im szybciej spełnimy warunki, tym szybciej otrzymamy nagrodę. Zgodnie z regulaminem informacja o przyznaniu nagrody pojawi się bowiem w naszej skrzynce w bankowości internetowej Citibank Online do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. W tej samej wiadomości znajdziemy również kod vouchera do wykorzystania w sklepach grupy Morele.net o wartości 400 zł.

Jakie sklepy wchodzą w skład grupy? Oprócz flagowego morele.net do wyboru mamy również hulahop.pl, amfora.pl, budujesz.pl, digitalo.pl, motoria.pl, presto.pl, ubieramy.pl, meblujesz.pl.

Co warto jeszcze wiedzieć o voucherze? Będziemy go mogli wykorzystać tylko raz (w jednej transakcji) nie później, niż do 31.08.2020.

RRSO 10,74% – gdzie jest haczyk?

Skoro oferta jest tak dobra, to dlaczego na stronie promocji widzimy „rzeczywistą stopę procentową w wysokości 10,47% w skali roku”? Wszystko przez wymogi prawne. Bank przyznając kartę kredytową ma obowiązek przedstawić reprezentatywny przykład, w którym pieniądze zostają wypłacone z karty i spłacane przez 12 miesięcy, w równych ratach. Identyczny przykład znajdziecie zresztą w swojej umowie o kartę (ale dla kwoty przyznanego limitu).

W rzeczywistości jednak da się przejść całą promocję całkowicie bezkosztowo. Po pierwsze – używając karty kredytowej mądrze i spłacając ją od razu w 100%, zamiast (jak w przykładzie) przez 12 miesięcy. Wtedy możemy korzystać z zalet okresu bezodsetkowego i najzwyczajniej w świecie nie płacić żadnych odsetek.

O tym jak mądrze korzystać z karty kredytowej pisałem w swoim poradniku. Zachęcam do przeczytania!

Druga kwestia to wysokość opłat. Korzystanie z karty Citi Simplicity jest darmowe (brak opłaty miesięcznej oraz rocznej). Zapłacić możemy jednak za dodatkowe usługi, takie jak CitiPhone, naklejka zbliżeniowa czy karta dodatkowa. Jeśli jednak nie włączymy żadnych dodatkowych opcji, to opłaty nie będzie.

Co ciekawe Citi udostępnia za darmo możliwość korzystania z usługi CitiAlerts w wersji Premium – dzięki temu jesteśmy powiadamiani o operacjach na karcie za pomocą wiadomości SMS.

PS. Wolisz voucher na Allegro na identycznych warunkach? Sprawdź tę promocję! :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Pytanie z zupełnie innej beczki: Macie w ostatnim czasie problemy z przelewami z R? U mnie zawsze było ok, a teraz czekam od 20 sierpnia, a kasy jeszcze nie ma. Miał ktoś może podobną sytuację?

    Lord Klops Odpowiedz
  • Ja czekałem od poniedziałku rano (19.08) do piątku po południu (23.08). Zrobiłeś przelew we wtorek, więc weekend mógł to przeciągnąć.

    Dan Odpowiedz
    • @ Dan: Tak sobie to tłumaczę jednak do tej pory (poza początkami współpracy) zlecony przelew był na moim koncie do końca następnego dnia roboczego. No cóż – trzeba będzie zaczekać…

      Lord Klops
    • Jest problem z R. Przelew zlecony rano 20.08, realizacja potwierdzona mailem 23.08 i do tej pory nie ma na koncie. Na czacie napisali, że były problemy techniczne z PLN i będzie dopiero piątego dnia, ale dzisiaj jest już szósty dzień…

      Paweł K.
    • 22 robiłem. Nadal nie ma na koncie.

      Akashi71
    • 22.08 to jeszcze nie tak źle. Nigdy nie miałem szybciej niż 3 dni robocze. Najpierw należy wyczekiwać maila, z potwierdzeniem, że przelew został wykonany. Zwykle tego samego dnia lub następnego środki powinny już być.

      Dan
    • Zwykle od potwierdzenia środki tego samego dnia były na koncie ;) No nic – czekam cierpliwie.

      Akashi71
    • Widzę, że nie tylko ja mam kłopot. Ma to swój niewątpliwy plus – oznacza, że ogólnie R. ma problem, a nie na mnie personalnie się za coś uwzięli (u nich różnie bywa).

      Lord Klops
    • Mam podobnie niestety, przelewy z czwartku 22.08 nadal nie doszły. A, że lałem akurat do Pekao, to w piątek spokojnie powinny być (przelew wewnętrzny), chociaż wcześniej dochodziły na drugi dzień roboczy też do innych banków bez opóźnień.

      pws
    • Rowniez od 20.08 nie doszlo mi na konto 300zl. Co ciekawe mail o wykonaniu pojawil sie dopiero 23.08 ale z data 21.08. Do wczoraj nic na koncie sie nie pojawilo. Mam nadzieje, ze to szybko naprawia, bo nowy miesiac sie zbliza :)

      keton
    • Jak coś to doszły już przelewy z 22.08 do Pekao, więc reszta pewnie też wpadnie dziś/jutro do innych banków.

      pws
    • W dniu 28.08 wpadła kasa z 20 sierpnia, ale też z 26 sierpnia. Widać, że mieli jakiś problem. Trzeba być chyba ostrożniejszym i zwracać uwagę na ich działanie. Oby to nie było zwiastunem kolejnych problemów…

      Lord Klops
  • Przygotowują do wybraniania konta Premium.
    Też czekam na środki z 22.08.

    bolopokerzysta Odpowiedz
  • 11 komentarzy i same offtopy :)

    Herman Odpowiedz
  • oooo ja – citi ustawił wreszcie nową datę graniczną na 1.01.2018(ostatni okres wypowiedzenia skończył mi się w październiku 2017), a ja po ponad tygodniu się dopiero dowiaduje… ;)

    Mówię o bonie na allegro – tylko szkoda, że bonus od co najmniej ok. 5lat jak nie dłużej jest taki sam. Powinni dawać już z 600zł, a tak się waham czy kolejny raz warto zakładać

    ggrzes Odpowiedz
  • Czy po odebraniu nagrody można bezkosztowo zrezygnować z karty ?

    Greg 126 Odpowiedz
  • A widzieliście nowy program poleceń konta Citi? hahahah

    Kamila Odpowiedz
  • witam
    czy mozecie powiedziec ktore z uslug dodatkowych sa platne? Citi Alerts, CitiPhone etc?
    na infolinii twierdza ze citialerts przy tej karcie Simplicity jest opcja bezplatna.
    czy coś jeszcze trzeba wyłączyć aby nie generować sobie sztucznych kosztów?
    z gory dziekuje

    Michal1607 Odpowiedz
    • Dla Simplicity CitiPhone 6 zł/mc, CitiAlerts Standard bezpłatnie, CitiAlerts Premium bezpłatnie.
      (Z ror jest gorzej, Citi Priority: CitiPhone 6 zł/mc, bezpłatnie przy saldzie w banku min. 100 kzł, CitiAlerts Standard 6 zł/mc, CitiAlerts Premium 10 zł/mc.)

      Don Quijote de la Mancha
    • Dziękuje Ci serdecznie Donie!

      Michal1607
  • hej. Jak najszybciej i najskuteczniej wypowiedzieć umowę karty? telefonicznie? listownie? wiadomosc w systemie? Z gory dziekuje za wskazówki

    Michal1607 Odpowiedz
    • pytasz o kilka dni za późno – 1grudnia to i tak nie ma większego znaczenia, bo jest jeszcze miesięczny okres wypowiedzenia, czyli tak czy siak będziesz zaliczany do klientów, którzy w 2020 posiadali jeszcze kk w citi.
      A co do pytania to ja im zwykle zostawiałem wiadomość, że chcę zrezygnować lub telefonicznie zgłaszałem po czym przełączali do działu utrzymania klienta…także najpierw czeka cię pogadanka czemu chcesz zrezygnować :P

      ggrzes
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy