Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

HIT! 50 zł za założenie Lokaty Bezkarnej 3,5% od BGŻOptima!

Zakończona

Ruszyła świetna promocja dla osób oszczędzających. W zamian za założenie jednej z najlepszych lokat na rynku, czyli Lokaty Bezkarnej z oprocentowaniem 3,5%, zyskać możemy 50 zł premii w gotówce. Trzeba się jednak śpieszyć – pula promocji wynosi jedynie 1000 sztuk!

50 zł za założenie Lokaty Bezkarnej od BGŻOptima

50 zł za założenie Lokaty Bezkarnej

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem, czyli osobą nieposiadającą konta oszczędnościowego BGŻOptima w okresie ostatnich 12 miesięcy. Posiadanie rachunku w „zwykłym” BGŻ BNP Paribas w żadnym wypadku nie wyklucza z promocji – tam obowiązuje zupełnie oddzielna umowa ramowa.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy) oraz złożymy wniosek o promocyjną Lokatę Bezkarną z wygenerowanego dla nas linku.

50 zł za założenie Lokaty Bezkarnej - wymagane zgody
Wymagane zgody

Zgodnie z regulaminem w trakcie wnioskowania o lokatę nie ma obowiązku wyrażania dodatkowych zgód marketingowych czy informacje handlową. Czas na spełnienie obu warunków mija 6.08.2018, przy czym w promocji obowiązuje limit 1000 wniosków. Po przekroczeniu puli możliwość rejestracji w promocji zostanie zablokowana. Warto więc się śpieszyć!

Aktualizacja (20.07, 22:00): Możliwość rejestracji w promocji została zablokowana ze względu na rejestrację 1000 uczestników.

Co dalej? Po złożeniu wniosku otrzymamy maila, w którym bank zawrze dalsze instrukcje. Po pozytywnej weryfikacji wniosku zostaniemy poproszeni o przelanie pieniędzy na Lokatę Bezkarną (oraz w celu aktywacji umowy). Będziemy mieć na to czas najpóźniej do 13.08.2018, ale nie więcej, niż 5 dni roboczych od daty złożenia wniosku.

Po zasileniu lokaty konieczne będzie jej utrzymanie przez 3 miesiące. Jeśli spełnimy te warunki, to o zdobyciu nagrody pieniężnej w wysokości 50 zł organizator powiadomi nas mailowo – do 3.12.2018. Będziemy wtedy musieli kliknąć w otrzymany link i uzupełnić (do 18.12) dane do odbioru premii. Wypłata 50 zł nastąpi na aktywny rachunek oszczędnościowy Smart w BGŻOptima do 20.12.2018.

Co warto wiedzieć o lokatach w BGŻOptima?

Lokata Bezkarna to jedna z najlepszych ofert na rynku. Bank płaci nam bowiem 3,5% w skali roku dla kwoty od 1000 do 20 000 zł. Lokatę można zerwać przed czasem bez utraty odsetek, choć pamiętajmy, że promocja z bonusem tego zabrania (nie spełnimy warunków do otrzymania 50 zł).

Wraz z lokatą zakładane jest Konto Oszczędnościowe Smart. W chwili obecnej możemy na nim uzyskać 2,6% w skali roku dla kwoty nawet 100 000 zł. Oznacza to, że w BGŻOptima spokojnie ulokujemy łącznie do 120 000 zł na niezłym procencie.

Co ciekawe, w przeciwieństwie do konkurencji, przelewy z BGŻOptima na konto powiązane w innym banku są bezpłatne – możemy ich wykonywać dowolną ilość, całkowicie za darmo :)

Na koniec dodam, że jeśli po zakończeniu promocji nie będziemy chcieli dłużej korzystać z oferty Optimy, to zamknięcie rachunku i dostępu elektronicznego jest możliwe całkowicie online – poprzez wniosek w bankowości internetowej.

Nie przegap!

Komentarze

  • U mnie też nic.

    Daniela Odpowiedz
  • 20:10. Maila dalej nie ma.

    Wojciech Odpowiedz
  • Też czekam, nic nie przyszło do tej pory.

    Irka Odpowiedz
  • Jest email.

    Benito Odpowiedz
  • Potwierdzam, jest mail.

    paba86 Odpowiedz
  • Potwierdzam – jest e-mail. Podałam też nr konta.

    Grażka Odpowiedz
  • 22:38 jest. Oznaczony na WP jako „spam”.

    qq Odpowiedz
  • A ja gapa zapomniałam o tej promocji i wraz z zakończeniem lokaty chyba wypowiedziałam konto smart…czy w regulaminie jest napisane, ze konto smart trzeba utrzymać do dnia wypłaty premii? Czy dam to radę jakoś odkręcić, czy mogę się pożegnać z premią??? ??

    Karolina Odpowiedz
    • Odwołaj wypowiedzenie ;)

      Michał
    • Też o mało nie wysłałem wypowiedzenia tydzień temu, ale na szczęście zerknąłem do regulaminu. Zapomniałem o tych 50zł :) Mail wczoraj przyszedł.

      Łuki
    • jak z głupoty złożyłem rezygnacje i już nie mam dostepu do bankowości internetowej to już chyba po zawodach?

      Andrus
    • sam sobie i wszystkim odpowiem:
      Jeśli nie minął miesiąc od złożenia wypowiedzenia można je cofnąć. Jeśli minęło więcej czasu nic się nie poradzi..

      Andrus
  • U mnie nie ma maila :/ komuś jeszcze nie przyszedł? Nie wiem czy już pisać reklamację.

    alter95 Odpowiedz
  • U mnie nadal nie ma.

    Bolo Odpowiedz
  • Jest, wysłany 22:38.

    Daniela Odpowiedz
  • Michał w jaki sposób można odwołać wypowiedzenie? Nawet jak już nie mogę się zalogować na swoje konto, czyli pewnie miesiąc juz minął???

    Karolina Odpowiedz
    • Jak miesiąc minął to już po ptokach. Spróbuj na infolinię zadzwonić to Ci powiedzą czy jeszcze możesz to odkręcić, czy już za późno.

      Łuki
  • Z jakiego adresu przychodzi ten email? U mnie nadal pusto.

    jkl Odpowiedz
  • Wniosek można anulować w bankowości internetowej we wnioskach.
    Nie wiem co w momencie, kiedy już nie ma dostępu, ale pewnie jest po sprawie.

    Bart Odpowiedz
  • Nie jest tak wesoło, ja maila otrzymałem, moja Pani – nie. Poszła lekramacja.

    qq Odpowiedz
  • U mnie nadal nic. Pisać reklamację?

    Irka Odpowiedz
  • U mnie też maila brak, a żona dostała.

    mbr1111 Odpowiedz
  • Wysyłajcie reklamację, bo zgodnie z regulaminem promocji najpóźniej do 18.12 trzeba podać nr konta a to można tylko zrobić poprzez link zawarty w e-mailu.

    Grażka Odpowiedz
  • BGŻ się ładnie wypina….

    „W nawiązaniu do zapytania informuję, że reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem ?REKLAMACJA? lub na adres e-mail: kontakt@korzystniewkoncie.pl.”
    ?

    qq Odpowiedz
    • No ale taka prawda – to ich agencja przeprowadzała promocję i zgodnie z regulaminem tam się powinno pisać reklamacje. Inna sprawa, ze agencja od samego BGŻ BNP dostała taki a nie inny raport.

      Michał
  • A czy bankowi w tej odpowiedzi coś się nie „pokićkało”? Mówimy o promocji „Lokata z nagrodą” z agencji Ad Astra….

    qq Odpowiedz
  • żona otrzymała @, ja nie otrzymałem. ktoś dowiedział się co może być tego przyczyną? z tego co widzę sporo osób ma ten sam problem

    ja Odpowiedz
  • Odpisali mi dziś i ponownie wysłali link. Twierdzą, że 3.12 tez wysłali ale jak to było to ja już sam wiem ;)

    alter95 Odpowiedz
  • Jak dotąd „agencja” dwojga nazw milczy. Bank się wypiął. Niebawem pożegnam ozięble – nie polecam.

    qq Odpowiedz
    • U mnie też brak odpowiedzi na jedno konto. Drugie dostałam ponownego e-maila.

      Hania
    • Odpowiedzieli, ale nie na temat – pomylili daty promocji. No żesz… &^EW$%W%@ „Tadek… to nie ta sprawa”.

      qq
  • Brak premii ktoś dostał, czy czekamy do jutra

    Hubert Odpowiedz
  • Praktycznie we wszystkich promocjach co brałem udział pieniądze były wypłacane ostatniego możliwego dnia. Także myślę że tu będzie to samo.

    pytalski Odpowiedz
  • Dostał już ktoś tą premię?

    Paweł Odpowiedz
  • To ma być na pewno dzisiaj?

    Ja Odpowiedz
  • Właśnie sprawdzałam, nic nie ma niestety.

    Irka Odpowiedz
  • Też nie mam. Jeszcze będzie jedna sesja przychodząca po 17:15.

    Grażka Odpowiedz
    • Te przelewy pewnie będą z konta w BGŻ, więc godziny sesji elixir nie mają znaczenia.

      Benito
  • Jest 50 zł.

    Benito Odpowiedz
  • Jednak przelew z PKO BP.

    Benito Odpowiedz
  • Oo, też już mam, właśnie sprawdziłam :) Przelew o „Ad Astra”.

    Irka Odpowiedz
  • U mnie też jest 50 zł

    Grażka Odpowiedz
  • No i super, będzie na dodatkowe „napoje” na święta ;)

    Irka Odpowiedz
  • pora zamykać konto… :)

    jacck Odpowiedz
  • Przyszło!

    Marzena Odpowiedz
  • No i na jednym jest, na drugim nic. Panienka emailowa z agencji dwojga nazw, po otrzymaniu zrzutu ekranu nabrała wody w usta i cisza.

    qq Odpowiedz
  • Do tej pory nie otrzymałem pieniędzy i nie odpisują mi na maile(spod adresu lokataznagroda). Ktoś coś? Może na zły adres piszę?

    sak Odpowiedz
  • Premii brak, reklamacja złożona. Odpowiedź od Organizatora: premia została wysłana 20 grudnia… I jak tu z nimi gadać skoro wiedzą lepiej?

    Katarzyna Odpowiedz
  • Jak prawidłowo i najprościej zamknąć tam konto, aby ewentualnie za jakiś czas znów się załapać na jakąś promocję?

    TomekW Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy