555 zł za założenie Konta dla Ciebie + 8% na Lokacie mobilnej od Credit Agricole

Trwa do 31.12.2022

Ruszyła promocja Credit Agricole przeznaczona dla nowych klientów. W zamian za założenie konta oraz wykonywanie płatności kartą lub BLIKiem możemy zgarnąć nawet 555 zł. A do tego wysokie oprocentowanie na lokacie – aż 8% do 75 000 zł :)

Do 555 zł od Credit Agricole

Do 555 zł dla Ciebie od Credit Agricole

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która nie była posiadaczem konta Credit Agricole po 31 grudnia 2020.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że w okresie do 31.12.2022 złożymy wniosek o promocyjne Konto dla Ciebie, a następnie podpiszemy umowę o rachunek.

Istotne również, aby aktywować dostęp do konta przez przynajmniej jeden z serwisów CA24 (ebank lub mobile), wybrać wyciągi w formie elektronicznej (a nie papierowej) oraz wyrazić zgody na otrzymywanie ofert marketingowych od banku.

Co dalej? Do zdobycia mamy dwa typy premii. Pierwsza z nich to 55 zł „za otwarcie konta”. Otrzymamy ją pod warunkiem, że do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta zapewnimy wpływy na konto min. 300 zł. Dodatkowo zdefiniowane jest, że chodzi o:

suma wpłat gotówkowych oraz przelewów na rachunek główny Twojego konta w miesiącu kalendarzowym. Gdy sprawdzamy wpływ na konto, nie bierzemy pod uwagę przelewów pomiędzy Twoimi rachunkami. Dotyczy to także przelewów z innych kont, które prowadzimy lub rachunków w innych bankach, jeżeli jesteś ich posiadaczem, współposiadaczem lub pełnisz wobec nich rolę pełnomocnika.

Premia będzie wypłacona do końca kolejnego miesiąca.

A jak zdobyć pozostałą premię? Wystarczy, że będziemy płacić za zakupy kartą lub BLIKiem. Credit Agricole zwróci nam 3% wartości transakcji, jednak nie więcej, niż określa w poniższej tabelce. Do wyboru mamy bowiem trzy wersje promocji z różnym stopniem „trudności” i czasem trwania. Dodatkowo każda z nich ma minimalną ilość transakcji wymaganą do wypłaty premii.

Maksymalna łączna premia Maksymalna liczba miesięcy, przez które wypłacana jest premia Maksymalna miesięczna premia Warunek wypłaty premii
50 zł 6 miesięcy 8,35 zł min. 3 płatności miesięcznie
150 zł 12 miesięcy 12,50 zł min. 5 płatności miesięcznie
500 zł 20 miesięcy 25,00 zł min. 10 płatności miesięcznie

Bank wprowadza dodatkowe obostrzenia. Wykluczone są „ułatwiacze” płatności kartą, czyli np. kasyna, zakłady bukmacherskie, instytucje finansowe, brokerzy ubezpieczeniowi, przekazy pieniężne. Chodzi tu o kodu MCC: 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Nie uwzględnione będą również wypłaty gotówki, przelewy BLIK oraz doładowania portfeli cyfrowych takich ka Revolut, SkyCash czy PayPal. W skrócie: bank daje moneyback tylko za realne płatności w sklepach, na stacjach paliw, marketach czy w internecie.

Premia za płatności będzie nam wypłacana do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym spełnimy warunki. Pierwszym miesiącem obowiązywania promocji jest pierwszy pełny miesiąc kalendarzowy następujący po miesiącu otwarcia konta.

8% na lokacie mobilnej do 75 000 zł

Oprócz premii na start czeka na nas jeszcze jedna korzyść: relatywnie wysokie oprocentowanie na Lokacie mobilnej na dobry początek. Wynosi ono aż 8% w skali roku dla kwoty do 50 000 zł, a czas trwania lokaty to 270 dni (9 miesięcy).

Lokatę można założyć w aplikacji CA24 Mobile do 14 dni od otwarcia konta. Oczywiście maksymalnie otworzymy tylko jedną lokatę.

Ile kosztuje Konto dla Ciebie?

Konto osobiste w Credit Agricole może być całkowicie darmowe, na bardzo sensownych warunkach. Wystarczy, że na nasz rachunek wpłynie (dowolne) 1000 zł oraz wykonamy min. 1 transakcję bezgotówkową, aby bank nie pobierał opłaty 7 zł miesięcznie. Nie ma problemu, aby ten 1000 zł przelewać sobie samodzielnie.

Co z kartą? Warunki są niemal identyczne. Wystarczy, że zapewnimy wpływ min. 1000 zł i wykonamy transakcję kartą/BLIKiem, a bank nie pobierze 9 zł za posiadanie plastiku. Identycznie jest z bankomatami – spełnienie warunków zwolnienia z opłat sprawia, że wypłaty ze wszystkich bankomatów są darmowe. Moim zdaniem to bardzo fair warunki – opłaty mogą być wysokie, ale pozbycie się ich jest bardzo łatwe (więc zapominalscy sponsorują niejako dobre warunki innym).

Nie przegap!

Komentarze

  • Poziom skomplikowania i czasu potrzebnego na zdobycie pełnej kwoty nasuwa mi na myśl tylko jedno slowo: LOL.

    Sławek Odpowiedz
    • To parodia promocji a nie promocja. Zabawa przez półtora roku i znając życie to jeszcze reklamacje do tego o niewypłacone bonusy. Może gdyby jeszcze przebijali konkurencję to można byłoby się w to bawić ale jak inni dają więcej a mniej wymagają to wybór jest oczywisty.

      Mar_Wer
    • Coś w tym jest. Przed tym, jak zamknąłem w CA rachunek w marcu 2021 dali też jakąś promocję na rachunku oszczędzam ale tak obwarowaną różnymi warunkami, że odpuściłem już podczas czytania. Potem jedna z uczestniczek tego forum przez całość przebrnęła i wypunktowała, a było tego, że ho, ho… No ale i tak jestem poza tą promką, bo dali zaporowy termin „nie była posiadaczem…po 31 grudnia 2020”

      yosa
  • Szczerze odradzam. Od stycznia biorę udział w pierwszej edycji, jeszcze żadna premia nie wpłynęła bez reklamacji. Za każdym razem konsultant przyznaje rację, w kolejnym miesiącu premia znowu nie wpływa. Wnioski z rozpatrywania reklamacji nie trafiają do klienta i są sprzeczne z regulaminem. Szkoda pary!

    ls5 Odpowiedz
  • 75.000 czy 50.000 ?

    8% na lokacie mobilnej do 75 000 zł
    Oprócz premii na start czeka na nas jeszcze jedna korzyść: relatywnie wysokie oprocentowanie na Lokacie mobilnej na dobry początek. Wynosi ono aż 8% w skali roku dla kwoty do 50 000 zł, a czas trwania lokaty to 270 dni (9 miesięcy).

    Michał Odpowiedz
  • To jest parodia wszystkich ostatnio dodanych promocji.

    heniek131 Odpowiedz
  • Za dużo zabawy z tymi zwrotami, w innych bankach wymagania są dużo łatwiejsze do spełnienia. W Credit Agricole zawsze warunki są wyśrubowane i dlatego też ja u nich konta jeszcze nigdy nie miałam i póki co się nie zanosi że będę je miała ;)

    Gosia Odpowiedz
  • Powiem tak … jedna z niewielu promek i banków gdzie mówię …zieeeew….nie chce mi się … 😁

    JoX Odpowiedz
  • Gdyby Curve nie zmieniło warunków GBiT to ta promocja miałaby jeszcze sens.

    Łuki Odpowiedz
  • Temat braku wypłacania premii i ścieżka reklamacyjna to ich stały schemat działania a nie wyjątek … odradzam jeśli cenisz czas!

    mohel Odpowiedz
  • 10 komentarzy. Wszystkie bez wyjątku negatywne.

    Też temu tak cisną reklamami w tv żeby jakoś ratować twarz twarzami Podsiadły a ostatnio nawet Makłowicza.

    Mar_Wer Odpowiedz
    • Jedyną promocją,która u nim dobrze funkcjonuje jest promka z zwrotem za abonent Canal+.Jak ktoś ma powyższy abonament to bardzo polecam.Warunki proste i nie trzeba się użerać o swoje.

      Jaceklive
    • dokładnie tak, żadnych problemów

      Ja123
  • Byłby ktoś chętny na podzielenie się premią za polecenie konta?

    Łuki Odpowiedz
  • Ciekawa sprawa, bo kupowałem na Allegro przez Twisto, a potem spłacałem Twisto Blikiem w CA. Przez kilka miesięcy to nieźle działało i zwroty były, ale jakoś od maja coś się zmieniło i przestali to uznawać. Mam podejrzenie, że teraz Blik raportuje jakiś kod podobny do MCC, dzięki czemu mogą takie transakcje nie uznawać. O ile jakieś uszczelnianie swojego systemu promocyjnego uznaję za rozsądne, o tyle zmienianie zasad gry w trakcie gry, już nie bardzo. Cóż, bank ma swoje prawa, a ja mam tylko obowiązki.

    vundo Odpowiedz
    • Poczytaj komentarze. Skoro innym osobom bank nie wyplaca premii i co miesiac trzeba pisac reklamacje to dlaczego mialby Tobie wyplacac rzetelnie przez caly okres promocji? Tylko dlatego ze placisz blikiem? Wyplacili kilka premii i testuja co zrobisz. Twoim obowiazkiem jest napisanie reklamacji i przygotowanie sie na kolejne.

      aaaa
  • Nie wypłacili premii za polecenie rachunku.
    Reklamacji nie uznali, bo twierdzą, że nie było kodu polecenia – choć był wpisany ( mam zrzut ekranu z zakładania rachunku przez aplikację mobilną ).
    Napsałem odwołanie i załączyłem zrzut ekranu – też nie uznali.

    Czy można coś z tym zrobić ?
    A może ktoś miał podobnie ?

    Bogdan Odpowiedz
    • złożyć wniosek o rozpatrzenie sporu z Bankiem do:
      Arbitra Bankowego lub
      Rzecznika Finansowego lub
      Sądu Polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego.

      aaaa
    • I jeszcze można opisać całą sprawę p.Samcikowi i jego ekipie dodając do wiadomości dział reklamacji

      rapatapatoja
    • Dzięki za podpowiedzi.
      Trzeba by się było sądzić z nimi, tak czy siak jest z tym mniejsza lub większa robota.

      Bogdan
  • Przestali wypłacać mi premie ponieważ wycofałem wg banku zgody marketingowe.
    Tylko że nie kontaktowałem się w żadnej sprawie z bankiem.

    krzyszeksz Odpowiedz
    • Bałagan delikatnie mówiąc.
      Przy zakładaniu konta w styczniu nie było do zaznaczania zgód na kontakt banku po wygaśnięciu umowy. W sierpniu taka zgoda (nie zaznaczona) pojawiła się w serwisie transakcyjnym i aplikacji.

      Dział reklamacji twierdzi, że wyrażone zgody (tak tylko to jest zdefiniowane w regulaminie) to również zgody na kontakt banku po wygaśnięciu umowy (tego w regulaminie nie ma).

      Ogólnie – nie trzymają się swoich regulaminów, konsultant za każdym razem mówi że jest ok, dział reklamacji za każdym razem znajduje coś, co najczęściej jest nieprawdą.
      Tyle.

      ls5
  • Same negatywne komentarze, a mi normalnie wpada 25zł co miesiąc bez żadnych reklamacji. Promocja podobna do najlepszego cashbacka z TMUB, którego też posiadam. Zawsze to 25zł co miesiąc za transakcje, które i tak bym wykonał :)

    Jacur Odpowiedz
  • Biorę udział w edycji że stycznia. Co miesiąc reklamacja. Tragedia.

    Damian_91 Odpowiedz
  • czy blik ma kod mcc? Credit odrzuca mi zwroty 3% w ramach promocji 555 zł twierdzac że moje transakcje BLIK są opatrzone kodem MCC 6012

    Damian_91 Odpowiedz
  • Ja dostałem dzisiaj odpowiedź z credit agricol że Blik u nich ma kod mcc. Że jest to związane z podpisaniem umowy między bankiem a dostawca usług płatniczych POS i że zależnie od umowy kod MCC może dotyczyć tylko kart lub kart i blika. I że w tym wypadku CA identyfikuje kody MCC dla blika

    Damian_91 Odpowiedz
  • Ja dostałem dzisiaj odpowiedź z credit agricol że Blik u nich ma kod mcc. Że jest to związane z podpisaniem umowy między bankiem a dostawca usług płatniczych POS i że zależnie od umowy kod MCC może dotyczyć tylko kart lub kart i blika. I że w tym wypadku CA identyfikuje kody MCC dla blika

    Damian_91 Odpowiedz
  • Ja dostałem dzisiaj odpowiedź z credit agricol że Blik u nich ma kod mcc. Że jest to związane z podpisaniem umowy między bankiem a dostawca usług płatniczych POS i że zależnie od umowy kod MCC może dotyczyć tylko kart lub kart i blika. I że w tym wypadku CA identyfikuje kody MCC dla blika

    Damian_91 Odpowiedz
  • Tak, chodzi o pay appka. A to blik internetowy pay appka ma kod MCC?

    Damian_91 Odpowiedz
  • Tak, chodzi o pay appka. A to blik internetowy pay appka ma kod MCC?

    Damian_91 Odpowiedz
  • Tak, chodzi o pay appka. A to blik internetowy pay appka ma kod MCC?

    Damian_91 Odpowiedz
  • ale BLIK? Serio? Od kiedy BLIK ma kod MCC?

    Damian_91 Odpowiedz
    • Nie ma, ale mają umowę z Payapka i wiedzą jaki kod MCC mają płatności kartą i stosują go też do blika…
      Payapka chyba chce popełnić sepuku w najbliższym czasie…

      Ja123
  • Liczy się data wykonania czy zaksięgowania transakcji?

    Beata2 Odpowiedz
  • Udało się, zamknięte! Tydzień od złożenia wniosku o przeniesienie z serwisu transakcyjnego Santander Bank Polska.
    Miłych reklamacji Wam życzę.

    ls5 Odpowiedz
  • ja się bawię już prawie rok z tymi reklamacjami, nuuudne to ;)

    lol5 Odpowiedz
    • A większość pozytywnie dla ciebie czy nie?

      Damian_91
    • Ja usiłowałem od stycznia, ale dość.
      szkoda godziny miesięcznie za 25 zł, to się zwyczajnie nie opłaca.

      ls5
    • Tyle tracisz na jedno złożenie reklamacji? U mnie już 2 lata – jedna treść raz na miesiąc i tyle

      Andy59
    • Za każdym razem dowiaduję się czegoś nowego. Po miesiącu okazuje sie, ze „prawda” jest inna.

      ls5
    • pracownicy reklamacji maja fantazje w wymyslaniu takich rzeczy :)

      aaaa
    • Dla mnie większość pozytywnie, jedna treść co miesiąc, z modyfikacją tegoż miesiąca za który się należy i tyle.
      Jak chciałem to raz a dogłębnie wyjaśnić żeby to naprawili to nie dało się… dowiadywałem się, że a to konto mam nieaktywne (sic!) a to nie wyrabiam transakcji, a to curve to nie transakcja itd… Za curve ostatecznie mi odpisali, że po za kończeniu promocji się upomnieć za cały okres ;) Ale upominam się co miesiąc. Curva prawie już nie mam to blik im nie pasi… Bank zmieniającego się jutra ;)

      lol5
  • a czas na złożenie reklamacji to ze 2 min ;)

    lol5 Odpowiedz
  • U mnie bliki im ciągle nie pasuje. Że niby kod mcc 6012. Ale kod mcc mają płatności karta a nie blikiem.

    Damian_91 Odpowiedz
    • Niby masz rację, ale jak dogłębnie będziesz dociekał to w niektórych bankach dojdziesz do mmc przy BLIK-u – czyli jednak przy płatności jest przekazywany. Sprawdzone niestety na Payappce np. w Citi czyli 6012. Podali mi wszystkie mmc dla płatności BLIK-iem i się zgadzały.

      Andy59
  • Bliki nie mają kodu MCC. Banki przy płątności kartą mają podane kody MCC dla danego sprzedawcy, a później temu samemu sprzedawcy przy płatności BLIKiem nadpisują kod mcc.

    Damian_91 Odpowiedz
    • Nie wydaje mi się, że jest to takie proste. 2 przykłady.
      Żabka może mieć na tym samym terminalu kod MCC sklepu spożywczego albo 4900 – rachunki.
      IKEA – MCC dla sklepu albo dla restauracji, nazwa firmy ta sama.

      ls5
  • płatności karta i tym sposobem jest identyfikowany sprzedawca.

    Damian_91 Odpowiedz
  • CA daje utrzymaniówkę, ewentualnie kolejne? 😀

    Paweł Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy