Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

65 zł za założenie lokaty dla obecnych klientów Toyota Bank!

Zakończona

Trzeba przyznać, że mało kto dba tak o swoich klientów depozytowych, jak Toyota Bank. Właśnie ruszyła kolejna promocja, w której obecni klienci banku mogą zgarnąć 65 zł premii za… założenie lokaty! Oprócz tego bank przewidział dodatkowy bonus w postaci zwolnienia z opłat za konto przez najbliższe pół roku. Zainteresowani? :)

65 zł premii za założenie lokaty Depozyt Plus od Toyota Banku

Podwójne korzyści dla obecnych klientów Toyota Bank

Aby skorzystać z promocji „Podwójne korzyści dla uczestników Klubu Korzyści” należy być obecnym klientem Toyota Banku, który Konto Jedyne otworzył w jednej z promocji organizowanej przez firmę Agora. Generalnie zaliczamy tu wszystkie promocje prześwietlane na blogu, które organizowane były na stronach zpremia.pl (np. duetlokat.zpremia.pl).

Oprócz posiadania konta konieczne jest wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych za pomocą poczty elektronicznej i wiadomości SMS oraz na przetwarzanie danych za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celu marketingu bezpośredniego.

Bank zastrzega również, że z promocji wykluczone są osoby, które rozwiązały umowę o prowadzenie Konta Jedynego w okresie 1.01.2016 – 19.09.2017.

65 zł za zwiększenie salda

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że udamy się na dedykowaną stronę promocji i zarejestrujemy swój udział (nie później, niż 22.10.2017). Po aktywacji dostępu będziemy musieli wybrać opcję „Mam Konto w Toyota Bank”, która przekieruje nas na specjalną stronę Toyota Banku, gdzie wymagane będzie wyrażenie zgody na zwolnienie z tajemnicy bankowej w celu przeprowadzenia promocji. Chodzi oczywiście o to, aby bank mógł przekazać organizatorowi promocji informację o tym czy należy nam się premia.

Co dalej? Kolejnym krokiem będzie zalogowanie się do systemu bankowości internetowej Toyota Banku i założenie lokaty Depozyt Plus na 6 miesięcy na kwotę min. 8000 zł. Lokatę musimy utrzymać przez co najmniej 90 dni, a poprzez jej założenie musimy zwiększyć swoje saldo w banku z dnia 19.09.2017 o min. 8000 zł i utrzymać je przez co najmniej 30 dni.

O co tu chodzi? Jeśli w dniu 19.09 mieliśmy w banku kwotę X (np. 10 000 zł), to zakładając lokatę musimy zwiększyć swoje saldo do kwoty X + 8000 (czyli w naszym przykładzie do 18 000 zł). Każdego dnia, przez 30 dni od założenia lokaty, saldo musi wynosić co najmniej X + 8000 (czyli 18 000 zł).

Jeśli więc w tym terminie skończy nam się jakaś stara lokata w Toyota Banku, to nie możemy jej wypłacać, ponieważ saldo spadanie poniżej wymaganej kwoty. Uważajmy też na saldo konta osobistego – jeśli z niego korzystamy, to drobne zakupy mogą sprawić, że nasze saldo spadnie poniżej wymaganego poziomu. Generalnie trzymajmy się zasady, że od dnia założenia lokaty przez 30 dni nasze saldo w banku musi wynosić X + 8000. Pamiętajmy również o tym, że bank pobiera opłatę 2,49 zł miesięcznie – lepiej więc dorzucić kilka złotych więcej na rachunek/lokatę.

Na koniec warto dodać, że oprocentowanie lokaty wynosi 2% i jest gwarantowane dla uczestników akcji. Czas na założenie lokaty mamy do 6.11.2017, dlatego warto odpowiednio rozplanować działania uwzględniając kończące się wcześniej lokaty.

Premia dla uczestników Klubu Korzyści

Na koniec jeszcze jeden wymóg promocji – konieczność zarejestrowania się w akcji Klub Korzyści, o której sporo pisałem kilka miesięcy temu. Mail z zaproszeniem do rejestracji otrzymamy po rejestracji do promocji. Jeśli już wcześniej byliśmy zarejestrowani w akcji, to nie musimy się rejestrować drugi raz. Co ciekawe za założenie promocyjnej lokaty również otrzymamy punkty do klubu korzyści – 100 za założenie i 200 za utrzymanie jej przez 60 dni. Ponoć dodatkowe 50 punktów zdobędziemy również za udział w ankiecie satysfakcji.

To tyle, jeśli chodzi o warunki :) Premia w formie wypłaty 65 zł zostanie nam przekazana do 16.03.2018. Wcześniej jednak zostaniemy powiadomieni o jej przyznaniu i poproszeni o zalogowanie się na stronie promocji i podanie danych do odbioru premii. Zgodnie z regulaminem maila otrzymamy do 26.02, a czas na uzupełnienie danych będziemy mieć do 4.03.2018.

Zwolnienie opłat w trakcie trwania promocji

Premia za założenie lokaty to jednak nie wszystko. Bank postanowił kolejny raz wprowadzić zwolnienie z opłaty za Konto Jedyne dla uczestników promocji. Aby zgarnąć comiesięczny zwrot opłaty w wysokości 2,49 zł wystarczy spełnić warunki promocji oraz utrzymać aktywną lokatę promocyjną Depozyt Plus. Bank zwróci nam opłatę za każdy miesiąc posiadania lokaty, jednak nie dłużej, niż do 31.03.2018.

Zgodnie z regulaminem zwrotu opłat nie otrzymają jednak klienci, którzy korzystają już ze zwolnienia z opłat aktywowanego podczas zimowej promocji Duet Lokat. Otrzymałem jednak zapewnienia, że chodzi tu po prostu o to, że nie możemy otrzymywać podwójnych zwrotów. Jeśli korzystamy już ze zwolnienia z opłat, to po jego zakończeniu automatycznie obejmie nas nowe zwolnienie z niniejszej promocji :)

Szczegóły promocji w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ja też dostałem. Nawet zapomniałem już o tej promocji :)

    Mariusz Odpowiedz
  • Rany, człowiek czeka na premkę z pocztowego, a tu jakaś zaległa z Toyota bank się zgłasza. Ale miła niespodzianka:)

    aircrash Odpowiedz
  • Dziś rano dostałam maila:
    „Gratulujemy!
    Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty Premii w Promocji „Podwójne korzyści dla Uczestników Klubu Korzyści”
    Aby Premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o uzupełnienie niezbędnych danych, w tym numeru Konta Jedynego, na które wykonamy przelew.
    W tym celu prosimy o zalogowanie się do Aplikacji pod adresem lokata2.zpremia.pl i wypełnienie udostępnionego formularza.
    Prosimy o przygotowanie numeru Konta Jedynego w Toyota Banku (bez spacji) oraz o nie stosowanie w danych adresowych znaków przecinka i średnika – ułatwi nam to realizację przelewów.
    Dane należy uzupełnić do dnia 4 marca 2018 r.
    Premie zostaną wypłacone do dnia 16 marca 2018 r.”

    Czy to jest ta informacja, co miała przyjść do 26 lutego?

    Lidia Odpowiedz
    • Ciekawe, ze ja dostalem takiego a zona nie. Poprzednio to ja nie dostalem i musialem sie prosic o dopisanie mnie do listy, zajelo mi to chyba ze 3-4 emaile i telefon. Wyraznie widac, ze nic sie nie zmienilo i nalezy pozegnac ten bank.

      keton
    • Też im podziękuję. Zapisałem się do tej nowej promocji, ale nie skorzystam jednak.
      Do tej pory ani raz nie dostałem maila w terminie, zawsze musiałem reklamować.
      I gdyby nie komentarze, to bym raz prawie zapomniał.
      Blogerzy jakoś niechętnie przypominają o odbiorach premii :/

      Mistrz Hugo
    • Szczerze mówiąc chodzi mi to po głowie – ale bardziej w zautomatyzowany sposób. Myślę np. nad kalendarzem na głównej stronie bloga, pod komentarzami – z informacją o odbiorze nagrody. Bo robienie wpisu do każdej promocji (w tamtym roku było ich koło 300!) jest trochę bez sensu

      Michał
    • Mistrz Hugo: Ja to robię tak. Z każdej promocji, w której biorę udział robię krótkie streszczenie w Word. W punktach: co trzeba zrobić, jaka premia, daty, w których coś trzeba pouzupełniać. Następnie w kalendarzu w telefonie wpisuję przypomnienia w odpowiednich datach i nawet specjalnie nie muszę o tym pamiętać. Jak przyjdzie czas to w odpowiedniej chwili odezwie się przypominacz :)

      owat
    • Po co az Worda do tego mieszac, ja uzywam zwyklego tekstu, notatnik sprawdza sie doskonale. Dodatkowa zaleta, ze szybko aktualny plik wrzucam na chmure i jak jestem gdzies na wyjezdzie to mam dostep z dowolnego telefonu/komputera.

      keton
    • Tylko excel. Przecież i tak aby to wszystko ogarnąć jest potrzebny, więc dodanie tam dodatkowych opisów jest wygodniejsze. I formułkę jakąś przypominająca można zrobić:)

      aircrash
    • Arkusz to ja mam w chmurze, dostepny zawsze i wszedzie z dowolnego urzadzenia. Ale tam robie tylko wyliczenia i statusy. Do opisow slabo sie nadaje.

      keton
  • a zwrotu za konto nadal brak. Ja też w kwietniu żegnam bank.

    diego Odpowiedz
    • Daj im szanse – zwrot do 15-ego dnia roboczego, więc mają czas do końca dzisiejszego dnia :)))

      tno3city
  • Dostał ktoś już zwrot za prowadzenie konta w lutym?
    To ciągłe użeranie z Agorą zniechęca mnie coraz bardziej do Toyoty.

    Kurt Odpowiedz
    • Nie oddali kasy. Ja czekam na wypłatę premii 65+50 zł i kończę współpracę z TB.

      broker
    • Tak, ja dostałem wczoraj (tzn. data jest wczorajsza, bo dopiero teraz sprawdziłem).

      Don Quijote de la Mancha
    • Ale ty dostajesz zwrot oplat jeszcze z poprzedniej promocji Duet Lokat, a my czekamy na „Zwrot opłaty za prowadzenie konta – Promocja Podwójne Korzyści”

      aaaa
    • @aaaa, jeśli to było do mnie, to „Duet lokat” dawał zwrot do końca roku, teraz pierwszy raz zmienił się tytuł ze „Zwrot opłaty za prowadzenie konta – Promocja Duet Lokat ” na „Zwrot opłaty za prowadzenie konta – Promocja Podwójne Korzyści”.

      Don Quijote de la Mancha
    • Czyli nie dostalem zwrotu za podwojne korzysci bo nie bralem udzialu w duecie lokat :)

      aaaa
    • Ani ja ani zona nie dostalismy jeszcze zwrotu. W zeszlym miesiacu byl zwrot Podwójne Korzyści a w grudniu Duet Lokat. Jak jutro nie zwroca to pewnie trzeba bedzie dorzucic do pieca 2.5 zeby nie bylo debetu i reklamacja :( Kiedy to konto najlepiej zamknac? Zaraz po otrzymaniu premii za Klub Korzysci? Czy mozna wczesniej?

      keton
  • to chyba większość tak zrobi. Ja na pewno likwiduje konta po premiach…

    diego Odpowiedz
    • Ja tez likwiduje, bo dla 14zl zysku na czysto nie warto co miesiac boksowac sie z reklamacjami.

      keton
  • czyli jednak zwrotu nie dostaniemy, pomimo, że miał być do 31.03. – w moim przypadku pociągną cztery opłaty miesięczne.

    diego Odpowiedz
  • Ja już reklamację / pytanie posłałem, czekam na odpowiedź….

    jojo Odpowiedz
    • gdzie pisałeś reklamację ?

      pozdrawiam

      kruczi
    • Ja wcześniej pisałem w systemie wiadomości po zalogowaniu na konto. Teraz zwrotu nie dostałem, ale przypuszczam, że bank literalnie wziął pod uwagę, że tę lokatę utrzymałem do końca i zlikwidowałem na początku lutego, w związku z czym niby bank nie zwrócił mi za luty.
      Dałem sobie spokój i odstąpiłem od składania reklamacji.

      Bolo
    • Ja również odpuszczam składanie reklamacji. Mimo, że lokaty mam nadal aktualne ( zgodnie z regulaminem ) zwrotu nie otrzymałem. Szkoda się z nimi kopać.
      @jojo – napisz jak Ci coś odpiszą. Dzięki.

      diego
    • Też nie dostałem zwrotu, wystarczyło że zadzwoniłem na infolinie, tam mi sprawdzili że zwrot się należy i że w ciągu 5 dni będzie na koncie.

      gobej
  • Ale czemu nie piszecie???? Ież to roboty? Im więcej będzie takich zgłoszeń to tym bardziej przestaną sobie „lecieć w kulki” Ja wiem że te 2,5-0 to psińco ale chodzi op zasady….

    jojo Odpowiedz
    • Potwierdzam, warto pisać, albo — jeśli ktoś woli — dzwonić ↑ 28 lutego 2018, 12:30 • gobej; w tym banku reklamacje raczej pozytywnie rozpatrują, np. gdy się poskarżyłem, że kilka tygodni czekam na dostarczenie karty kredytowej, to dostałem ładne pismo z przeprosinami i fajny powerbank…

      Don Quijote de la Mancha
  • No i odpisali:
    ” Szanowny Panie,

    Dziękujemy za złożone zapytanie. Uprzejmie informuję, że Bank skontaktuje się z Panem zwrotnie po weryfikacji tej sytuacji. Opłata 2,49PLN zostanie zwrócona po spełnieniu warunków Promocji Podwójne korzyści dla Uczestników Klubu korzyści. Przepraszamy za wydłużony okres oczekiwania na realizację zwrotu.

    W razie pytań jesteśmy do dyspozycji. ”

    Lakoniczna odpowiedź ale przynajmniej sprawa jakoś ruszy do przodu, mam nadzieję…..

    jojo Odpowiedz
    • dostałem taką samą odpowiedź
      odpisałem i odpowiedzieli tak:

      „Warunki zwrotu opłaty za prowadzenie Konta jedynego za styczeń w ramach promocji Podwójne korzyści dla Uczestników Klubu Korzyści zostały przez Pana spełnione. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zwrot zostanie wypłacony na Pani rachunek w dniu 12.03.2018”

      zwrotu jeszcze nie ma

      pozdrawiam

      kruczi
    • zwrot miał być 12.03
      13.03 poszła kolejna odpowiedź
      14.03 – jest zwrot opłaty

      pozdrawiam

      kruczi
  • Witam.

    W którym miejscu składa się reklamację z poziomu panela po zalogowaniu do konta???

    Ja nie widzę takiej opcji, a „uprzejma” pani raczyła mi tak odpisać:

    „Szanowny Panie,

    Uprzejmie informujemy, iż skrzynka mailowa kontakt służy do udzielania ogólnych informacji na temat oferty Banku. W celu bezpieczeństwa prosimy o wysłanie dyspozycji korzystając z poczty po zalogowaniu się do systemu bankowości elektronicznej lub kontaktując się z telefoniczną Obsługą klienta pod numerem telefonu 0-801-900-700 lub 22-488-55-50. Telefoniczne Centrum Obsługi jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-21:00 i w soboty w godzinach 8:00-14:00.”

    raul_r2 Odpowiedz
  • Ja się też naszukałem dobrych kilka minut zanim znalazłem kontakt, właściwy kontakt….

    jojo Odpowiedz
  • Kurcze, dopiero dziś ogarnąłem, że nie dali zwrotu. A przez to, że 1 marca zeżarli 2,49 zł, to spadło mi saldo z 29 stycznia wymagane do utrzymania przez 30 dni dla promocji „Zarabiaj z duetem korzyści” !

    Napisałem reklamacje, ciekawe co odpiszą. Swoją drogą, opisać reklamację mając do dyspozycji maksymalnie 500 znaków w wiadomości to jakaś porażka.

    mbr1111 Odpowiedz
    • Porazka to malo powiedziane. Musialem sobie darowac wszelkie zwroty grzecznosciowe, wszystko pisane skrotami, itp. Dobrze sprawdza sie notatnik i podgladanie ile plik ma bajtow :)

      keton
  • jednak się skusiłem i napisałem reklamację 1.03. Odpisali, że przeanalizują szczegółowo moją sytuację… Do dzisiaj niestety jeszcze zero odzewu. Pozdrawiam.
    P.S. Całe szczęście, że końcem miesiąca żegnam się z Toyotą.

    diego Odpowiedz
    • U mnie dokladnie to samo. Do 16.03 powinni wyplacic 65zl, znajac zycie znow beda problemy. Do konca miesiaca jeszcze powinno splynac klubowe 50zl i zegnam sie z tym bankiem. A szkoda, bo jakby nie bylo oplat to moze zostawilbym sobie na dluzej.

      keton
  • I co? Przyjmują wypowiedzenie mailem czy trzeba pocztą? Jak to zrobić, bo gdzieś w połowie kwietnia kończy mi się ostatnia lokata. Zamykają w 30 dni?

    Imię Odpowiedz
  • 1 – Nikt nie dostał zwrotu za luty 2,49?? Ja nie, reklamacja napisana dawno temu i nic…
    2- Do 16 marca mają dawać 65zł, ciekawe czy się wyrobią ;)
    3- Jak wszyscy zamkną konto to się nie odkopią od tych wypowiedzeń pisanych listownie (bo tylko listownie można??)

    raul_r2 Odpowiedz
    • 1 — ja ostatni zwrot dostałem 21 lutego, na następny mają jeszcze ponad tydzień.
      3 — można też podpisanie wypowiedzenie zamiast wsadzać do koperty zeskanować i wysłać emailem.

      Don Quijote de la Mancha
    • Jeżeli nic się nie zmieniło od dwóch lat, to mailem nie przejdzie. Dwa lata temu wysłałem maila, dostałem odpowiedź że przyjmują informacje i okres 30 dni będzie liczony po otrzymaniu przez nich pisma na adres korespondencyjny……

      gobej
    • Zmieniło się (chyba kilka miesięcy temu), ale wszystko wskazuje na to, że mejl musi zawierać skan z podpisem (a nie tekst w treści).

      Don Quijote de la Mancha
    • W sierpniu 2017 skuteczne wypowiedzenie wysłane mailem, informują smsem, resztę opłaty proporcjonalnie zwracają. Potwierdzone!

      abc
    • a jeszcze zapomniałeś o informacji z Klubu K. o premii 50 zł za 1000 pkt. do 16.03.

      diego
    • a jeszcze zapomniałeś o informacji z Klubu K. o premii 50 zł za 1000 pkt. do 16.03. Pozdrawiam.

      diego
    • Właśnie o co chodzi z tym klubem? Zalogowałem się i mam 3000 pkt, to samo się wymieni na 50 zł i przeleje na rachunek Toyota Bank? Dzięki za oświecenie.

      Mariusz
    • Jak zwykle będą rozsyłać maile, a za 3000pkt masz w losowaniu szansę chyba na smartwatcha albo wycieczkę egzotyczną.
      Swoją drogą ciekawe jak oni ogarną taką kumulację promocji (65zł + 50zł + nagrody rzeczowe), jak nie potrafią zwrócić ludziom opłaty za prowadzenie konta.

      Kurt
    • Nie ogarna. Sami bedziemy musieli o to zadbac. Dla Toyoty to nauczka na przyszlosc, bo nic tam nie dziala poprawnie. Od posrednika tez czasami maile nie przychodza, zle naliczaja punkty, ostatecznie tez licze sie z tym, ze nie przeleja na czas bonusa i trzeba bedzie pisac reklamacje. Regulaminy to chyba ten bank ma w …

      keton
    • Żeby wygrać nagrodę trzeba było wykonać zadanie konkursowe do 04 marca.

      qqq
  • Terminy dla 50zl z Klubu Korzysci: „O nagrodzie zostaniemy poinformowani do 16.03.2018, do 23.03 będziemy musieli uzupełnić dane do jej odebrania, a do 31.03.2018 otrzymamy przelew na aktywne Konto Jedyne.”

    keton Odpowiedz
  • Wpadła premia 65 zł.

    Krak Odpowiedz
  • Mam i ja!, jak też …. 2,49 za niesłusznie pobraną opłatę. także maruderzy…. warto pisać reklamację :)

    jojo Odpowiedz
  • Wpadla premia 65 i zwrot za styczen, ale (nie jeszcze nie za luty). Na 2 konta. Mysle, ze reklamacje nic tu wniosly, po prostu polaczyli to razem.
    A czy ktos dostal juz zwrot 2.5 za luty?

    keton Odpowiedz
    • Moim zdaniem reklamacja pomogła. Ja nie składałam i zwrotu opłaty za konto nie mam (na 3 kontach). No ale mamy 65 zł x 3.

      Lidia
    • Albo odwrotnie – teraz poszedl zwrot za luty a za styczen ciagle jest w reklamacji. Co ciekawe zwykle przelewali 14 tylko w styczniu za grudzien przelali pozno.

      keton
    • Mnie tam zwracali w różnych terminach 14, 17, 21, a nawet 24 w sierpniu. A czy to był teraz zaległy zwrot ze stycznia czy za luty przekonamy się do 21 … no chyba, że znów coś pokręcą.

      keram7m
  • Premia 65 zł. jest. Jest też zwrot 2,49 ale nie wiem czy zaległy (za styczeń) czy za luty

    Kac78 Odpowiedz
    • jaki tytuł zwrotu ?

      kruczi
    • Chyba zaległy, bo ja tym razem nie dostałem, a chyba powinienem, bo wprawdzie 10 marca skończyła mi się jedna z dwóch wymaganych lokat, ale przez cały luty miałem obie…

      Don Quijote de la Mancha
    • Chyba trzeba było mieć jedną na 8k zł?

      Kurt
    • Dokladnie, tylko ta 8k dawala zwolnienie

      keton
    • Słusznie, tym razem jedna, czyli ciągle ją mam (do 22 marca), więc tym bardziej zwrot powinienem dostać, więc tym bardziej oznacza to, że zwrot, który dziś niektórzy dostali, to był zaległy…

      Don Quijote de la Mancha
    • ale numer, zapomnialem ze mialem dostac jeszcze jakas premie z toyoty, myslalem ze ta w styczniu byla ostatnia, i czekalem tylko az mi sie lokaty skoncza – a tu prosze niespodzianka, 65zl do przodu :)

      sunwoj1
    • Ja mam jeszcze zapisane że w połowie marca miała być premia 50 zł. Czy to nie za tą lokatę na 8k. Dostał już ktoś ?

      TOma
    • 50 zł to za punkty z Klubu Korzyści, do 15 lutego trzeba było uzbierać co najmniej 1000 (za lokatę było chyba 300); do 16 marca mamy otrzymać email o przyznaniu, do 23 podać nasze dane w formularzu, a premia będzie dopiero (do) 31.

      Don Quijote de la Mancha
    • A ok masz rację . To czekam na premię , koniec lokat i zamykam konto. Będą mieli niezły odpływ w kwietniu. Powinni wymyślić coś bardziej atrakcyjnego dla aktualnych klientów

      TOma
    • Ja jeszcze na zegarek czekam. ?

      Choć chyba nawet czekając na nagrodę można już konto zamykać…

      Don Quijote de la Mancha
    • Hmm, zalogowałem się na https://bank.zpremia.pl/klub/ i widzę, że już tam jest guziczek „Uzupełnij dane do przelewu premii gwarantowanej”, ale mejla jeszcze chyba nie było? Jak myślicie, można już wypełniać, czy lepiej nie psuć? ?

      Don Quijote de la Mancha
    • Ja zaczekam do 16, bo jeszcze cos im nie zadziala i bede musial znow reklamowac :)

      keton
    • Jednak kliknalem i okazuje sie, ze wszystkie dane juz sa wypelnione – pewnie do poprzedniej premii.

      keton
  • Czy opłata za konto pobrana 01.03.2018 to jest już za marzec, czy za luty?

    chmiel Odpowiedz
    • W każdym razie „Zwrot opłaty nastąpi przelewem bankowym na Konto Jedyne Uczestnika do 15-go dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu, w którym spełnione zostały warunki do zwrotu” — czyli jeśli w lutym warunki spełniliśmy, to teraz zwrot dostać powinniśmy, niezależnie od tego, czy to była opłata za luty, czy za marzec…

      Don Quijote de la Mancha
    • opłata jest pobierana z góry na początku miesiąca
      jeśli warunki bezpłatności są spełnione to jest zwracana w następnym miesiącu

      kruczi
    • Jesli lokate 8k mam do 22.03 to oplate nalicza tylko za okres od 22 do 31.03?

      keton
  • Dzisiaj zwrócili opłatę 2,49 za konto za luty. Zwrotu za styczeń nadal brak. Wpłynęła prmia: 2X 65zł. I u żony i u mnie.

    Waldemar Odpowiedz
    • Wlasnie do konca nie wiadomo za jaki miesiac zwrocili, bo tego nie podaja w tytule przelewu.

      keton
  • @keton
    1.Zwolnienie jest wtedy jeżeli lokaty obejmują cały miesiąc tak więc za marzec pewnie Ci nie zwrócą.
    2. Ja ” z buta”/ czyli ręcznie wyliczyłem pobrania i zwroty i wyszło mi, że za styczeń nie zwrócili bo dzisiejszy zwrot traktuję jako zwrot za luty.

    Waldemar Odpowiedz
    • Balagan maja w tym banku. Niektorzy dostali zwroty w lutym za styczen, ale teraz juz nie dostali. Czas niby jest do 21 dnia miesiaca. Zobaczymy czy przyjdzie jeszcze 1 zalegly.

      keton
  • Dzisiaj dostałem…

    „Drogi Uczestniku,

    Dziękujemy za Twój aktywny udział w Klubie Korzyści Toyota Banku.

    Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty Premii gwarantowanej w Akcji „Klub Korzyści”.
    Aby Premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o uzupełnienie niezbędnych danych, w tym numeru konta, na które wykonamy przelew.

    Dane należy uzupełnić do dnia 23 marca 2018 r.
    Premia zostanie wypłacona przelewem do dnia 31 marca 2018 roku na Konto Jedyne w Toyota Banku.”

    raul_r2 Odpowiedz
    • tzn. że wygrałeś nagrodę rzeczową ;)

      Zenobiusz
    • Heheh, niestety, „premia gwarantowana” to 50 zł za status Silver, o wygraniu nagrody rzeczowej będą informować do 23 marca…

      Don Quijote de la Mancha
  • Dziś mija 15 dzień roboczy marca. Czy zwrócili komuś 2,49 za luty w promocji „Podwójne korzyści”? U mnie nie ma, a za styczeń jeszcze nie rozpatrzyli reklamacji.

    Kurt Odpowiedz
  • Sprawdzałem przed chwilą. U mnie i u żony brak zwrotu.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • premię 65 wypłacili, ale zwrotu 2,49 za prowadzenie konta za styczeń i luty już nie.
    Także te zapewnienia z banku cyt. „Otrzymałem jednak zapewnienia, że chodzi tu po prostu o to, że nie możemy otrzymywać podwójnych zwrotów. Jeśli korzystamy już ze zwolnienia z opłat, to po jego zakończeniu automatycznie obejmie nas nowe zwolnienie z niniejszej promocji :)” można sobie jak zwykle w d…. wsadzić.
    W odpowiedzi na reklamację napisali: Pana rachunek Konto Jedyne został założony w ramach Promocji Zarabiaj z duetem korzyści, zawierającej Akcję Duet Lokat. Regulamin Promocji (paragraf 3, pkt III.) gwarantuje jej Uczestnikom uzyskanie zwrotu opłaty za prowadzenie Konta Jedynego za miesiące, w których Uczestnik Promocji utrzyma jednocześnie aktywne dwie lokaty: Plan depozytowy na 160 dni oraz Depozyt Plus na 12 miesięcy, nie dłużej jednak niż do 31.12.2017 roku. Oznacza to, że opłaty pobrane po 31.12.2017 nie są zwracane w ramach Akcji Duet Lokat.
    Znowu napiszę reklamację.

    Qazik Odpowiedz
    • Ja jeszcze odpowiedzi na reklamację (pisaną w piątek) dotyczącą ostatniego zwrotu opłaty (a dokładniej jego braku) nie otrzymałem, ale w moim przypadku będzie to o tyle ciekawsze, że do stycznia dostawałem „Zwrot opłaty za prowadzenie konta – Promocja Duet Lokat”, ale w lutym był już „Zwrot opłaty za prowadzenie konta – Promocja Podwójne Korzyści”…

      Don Quijote de la Mancha
    • A u nas jest tak, że założone zostały 3 konta Jedyne w promocji Duet lokat. Potem zrobiliśmy te Podwójne korzyści z premią 65 zł. Wszyscy tak samo i w tym samym czasie. Do grudnia opłatę za konto zwracali a od stycznia przestali. Po napisaniu reklamacji mężowi dalej zwracają jak należy z wszystkie miesiące wyrównali, natomiast synowi i mi niestety nie. Syn i ja otrzymaliśmy podobne wyjaśnienie jak @Quazik. Odpuściliśmy. Wypowiedzenia już wysłane i przyjęte.

      Lidia
    • U mnie na razie „drobiazgowo weryfikują”: „[…] Uprzejmie informuję, że Bank skontaktuje się z Panem zwrotnie po drobiazgowej weryfikacji. Opłata 2,49PLN zostanie zwrócona po spełnieniu warunków Promocji Podwójne korzyści dla Uczestników Klubu korzyści […]”.

      Don Quijote de la Mancha
    • Właśnie sprawdziłam, że 5 kwietnia dostałam podwójny zwrot (4,98 – przedtem ostatni zwrot miałam w styczniu). Sprawdźcie, może i u Was się ruszyło :-)

      Mari
  • U mnie zalegly zwrot byl po reklamacji razem z premia klubowa 50zl. Zaraz po tym wyslalem wypowiedzenie. Na koncie zostawilem 2.5, ale zakladam, ze nawet za czesc marca powinni oddac kase.

    keton Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy