7% w skali roku mogą uzyskać nowi, ale również obecni klienci Pekao – i to nie na lokacie, ale na koncie oszczędnościowym z gwarancją oprocentowania przez 5 miesięcy. Na tych pierwszych ciągle czeka dodatkowe 200 zł w gotówce na start – i to na banalnie prostych warunkach :)
7% do 100 000 zł
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku – czyli osobą, która nie była posiadaczem rachunku w Pekao S.A. ani funduszy inwestycyjnych w Pekao TFI od 1.01.2023. Co ciekawe bank dopuszcza do promocji również posiadaczy rachunku, ale pod warunkiem, że ich średnie miesięczne saldo w każdym miesiącu (po 1.01.2023) nie przekraczało 2000 zł.
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że posiadamy lub otworzymy Konto Przekorzystne wraz z rachunkiem oszczędnościowym w okresie od 17.08 do 2.11.2023. Pamiętajmy jedynie, że jeśli nie otworzymy konta oszczędnościowego wraz z kontem osobistym, to:
2. Jeśli zawarłeś umowę o pierwszy rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy (Konto Przekorzystne lub Konto Świat Premium) w Okresie przystąpienia do Promocji i nie zawarłeś jednocześnie umowy Konta Oszczędnościowego lub Konta Oszczędnościowego Premium, od dnia zawarcia umowy o Konto Przekorzystne lub Konto Świat Premium będziesz miał możliwość zawarcia umowy Konta Oszczędnościowego lub Konta Oszczędnościowego Premium
z promocyjnym oprocentowaniem:
– w oddziałach Banku lub
– w Usłudze bankowości elektronicznej (serwis internetowy Pekao24, PeoPay) – z zastrzeżeniem ust. 3,
jednak nie później niż do 2.11.2023 r.2.11.2023.
3. Umowę Konta Oszczędnościowego albo Konta Oszczędnościowego Premium z promocyjnym oprocentowaniem możesz zawrzeć w Usłudze bankowości elektronicznej (serwis internetowy Pekao24, PeoPay), jeśli udzieliłeś nam zgody na przesyłanie informacji handlowej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
I to w zasadzie tyle. Promocyjne oprocentowanie 7% na koncie oszczędnościowym będzie
obowiązywało dla kwoty do 100 000 zł przez okres 152 dni licząc od dnia zawarcia umowy o konto.
200 zł w gotówce
Na koniec przypomnę, że do 2.11 trwa również promocja z premią za założenie Konta Przekorzystnego. Do zyskania mamy 200 zł na banalnie prostych warunkach. Zachęcam do zapoznania się z prześwietleniem tej oferty :)
Komentarze
Skrócili okres trwania promocji z 6mieś. do 5mieś. ale najgorsze, że nie zmienili karencji dla „starych” klientów, z promocji wykluczone są osoby, które korzystały z promocyjnego oprocentowania po 31.12.2022r.
• Ew@W poprzedniej promocji nie można było przekroczyć salda 2tyś. w okresie 1.01.2023r. – 30.04.2023r., liczyłam że załapię się na kolejną a Pekao wywinął brzydki numer i w najnowszej promocji utrzymał datę 1.01.2023r. Nawet ktoś kto ostatnią promocję zakończył w styczniu nie może wziąć udziału w obecnej.
Co ciekawe w tytule aktualnego regulaminu dodano info, że to II edycja (wcześniej tego nie było), czy to zapowiedź, że w listopadzie będzie III edycja znów z niezmienioną karencją 01.01.2023r?
Co gorsza, nawet jeśli ktoś ze „starych klientów” łapie się na tę promocję, to aby z niej skorzystać, to musi założyć płatne Konto Świat Premium oraz zawrzeć swoją *pierwszą* umowę o Konto Oszczędnościowe Premium.
• KrzychDla mnie to trochę zbyt „zakręcona” promocja.
Jak najprościej zamknąć konto w pekao?
• ZetMaksymalnie utrudnili zamkniecie konta!
• KrzychOdmawiają przyjęcia wypowiedzeń umowy wysłanych na e-mail, rachunki (każdy osobno!) trzeba zamykać w systemie transakcyjnym, przy czym najpierw trzeba złożyć „zapytanie o możliwość zamknięcia konta”, a dopiero po otrzymaniu ZGODY(!} ma się tylko kilka dni na to by konto zamknąć. Oczywiście nie wysyłają żadnego powiadomienia o tym, że jest zgoda na zamknięcie konta, więc jeśli sam nie znajdziesz tej zgody, to termin na zamknięcie konta minie!
W dodatku formularze do zamknięcia konta są głęboko ukryte, trzeba dokładnie znać ścieżkę aby do nich trafić!
Ja przez ponad miesiąc usiłowałem zamknąć swoje konta, w rezultacie udało mi się zamknąć tylko konto oszczędnościowe i nic więcej. Szkoda mi było czasu na dalsze boje z ich systemem, więc zostawiłem sobie kartę oraz Konto za Zero.
Ogólnie system transakcyjny tego banku sięga chyba jeszcze czasów PRL-u i nie umywa się do systemów innych banków.
czyli proces zadziałał = klient zostawił konto :)
• margobNie wiem, jak jest teraz, ale jak ostatnio zamykałem konto u nich w oddziale, to – o ile ma się 0 zł na wszystkich zamykanych kontach i spełnione warunki bezpłatności karty/konta – można było „za porozumieniem” zamknąć od razu – efektywnie na następny dzień, bo „system musi przemielić” zamknięcie
• Ja123Niestety ich system słabo działa, a oni później zwalają winę na klienta. Nie mam 100 zł z polecenia, bo ponoć w oddziale nie podałam kody polecenia. Tylko pani ze zmną 2 razy sprawdzała, czy kod jest ok, a potem zrobiła mi wykład co mam zrobić, żeby dostać te 100 zł. No ale system nie zanotował kodu i pa, pa…kliencie
• Ja123@Ja123 z tą stówką miałem identycznie.
• Zet