Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Do 800 zł za kartę kredytową Visa Silver Akcja Pajacyk od Santander Bank Polska

Zakończona

Santander Bank wystartował z promocją, w której zgarnąć możemy nawet 800 zł za wyrobienie karty kredytowej Visa Pajacyk. Część premii otrzymamy w formie moneybacku, a część jako premia za wyrobienie karty dodatkowej i mobilnej.

800 zł premii za kartę kredytową Visa Pajacyk Santander Bank Polska

600 zł za płatności kartą

Aby skorzystać z promocji należy być osobą, która nie posiadała karty kredytowej Visa Silver „Akcja Pajacyk” na dzień 31.01.2020. Posiadanie innych produktów banku nie wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o wydanie karty Visa Silver „Akcja Pajacyk”, a następnie podpiszemy umowę o kartę, o ile bank wyda pozytywną decyzję kredytową. Ważne również, aby wyrazić odpowiednie zgody na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną i telefoniczną, na elektroniczny kanał kontaktu oraz na przetwarzanie przez bank w celach marketingowych. Wymagane jest również podanie w banku numeru telefonu komórkowego i adresu e-mail do kontaktu.

Czas na spełnienie wszystkich powyższych warunków mamy do 31.05.2020.

1% moneybacku

Co dalej? Do zgarnięcia będziemy mieli trzy typy premii. Pierwsza, największa, to zwrot 1% wartości transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą (główną, dodatkową lub mobilną). Bank zaznacza, że bierze pod uwagę wszystkie miejsca transakcji oprócz płatności w punktach prowadzących działalność sklasyfikowaną jako zakłady bukmacherskie i kasyna (czyli transakcje quasi cash) oraz płatności u podmiotów świadczących usługi w zakresie wymiany walut, walut wirtualnych i środków płatniczych oraz pośredniczących w wymianie (wymienione wprost są Revolut i DiPocket).

Maksymalnie możemy zgarniać 50 zł miesięcznie, a że promocja trwa przez rok – to nawet 600 zł rocznie. Oznacza to, że musielibyśmy wtedy wydać aż 60000 zł rocznie aby zgarnąć maksymalną premię.

Pamiętajmy również, że pierwszym miesiącem zgarniania moneybacku jest miesiąc podpisania umowy o kartę. Bank podaje nawet taki przykład:

Podpisałem umowę o kartę kredytową 20 marca 2020 r. Za jakie miesiące otrzymam nagrody za płatności?
Za transakcje wykonane od 20 marca 2020 r. do 28 lutego 2021 r. (12 miesięcy).

Premia będzie wypłacana co miesiąc, do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków.

150 zł za umowy o kartę dodatkową

Drugą premię, która możemy zyskać w opisywanej promocji, jest 150 zł za zawarcie umowy o kartę dodatkową. Wystarczy, że umowę o kartę dla innej osoby zawrzemy do końca 3 miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu zawarcia umowy o kartę główną.

Nagrodę za kartę dodatkową zgarniemy w październiku 2020, pod warunkiem braku rozwiązania umowy o kartę dodatkową do 30.09.2020.

50 zł za mobilną kartę kredytową

Ostatnią premię otrzymamy za zawarcie umowy o kartę mobilną, pod warunkiem jej zawarcia do końca 3 miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu zawarcia umowy o kartę główną. Wymagane jest do tego posiadanie telefonu z Androidem, NFC oraz aplikacją Santander mobilne.

Wypłata nagrody nastąpi na analogicznych zasadach co za kartę dodatkową.

Warto również dodać, że kartą mobilną / dodatkową możemy robić transakcje za które dostajemy 1%, a ewentualne zamknięcie jednej z tych kart (po terminie wypłaty nagrody) nie niesie za sobą żadnych negatywnych konsekwencji.

Ile kosztuje karta kredytowa Visa Pajacyk?

Wydanie karty głównej jest bezpłatne. Zapłacić możemy 90 zł opłaty w pierwszym roku, ale w przypadku korzystania z tej promocji nie jest ona pobierana. W kolejnych latach bank pobiera jednak opłaty miesięczne (7,50 zł), jednak można być z niej zwolnionym po wykonaniu min. 10 transakcji kartą. Ale znowu – opłata nie jest pobierana w drugim roku. Dopiero od trzeciego.

Korzystanie z karty mobilnej oraz karty dodatkowej jest natomiast bezpłatne.

Alternatywy?

Na koniec dodam, że inne banki również płacą za wyrobienie karty kredytowej. Citibank oferuje 400 zł premii na start, a Santander Consumer Bank daje więcej niż „zwykły” Santander. Tam bowiem dostępna jest oferta, w której możemy zgarniać 1% moneybacku od wszystkich zakupów oraz 3% od transakcji na stacjach paliw. Co więcej – oferta dostępna jest bez ograniczeń czasowych, dlatego osoby zainteresowane ciągłym moneybackiem zachęcam do jej „odgrzebania” :)

Nie przegap!

Komentarze

  • wyplacili 1%

    aaaa Odpowiedz
    • Robiłeś zakupy czy masz jakiś patent?

      abc
    • nic nowego, stare patenty

      aaaa
    • @aaaa podzieliłbyś się patentami mailowo?

      marjanosek
    • w II edycji raczej nie ma ciekawych patentów…

      abc
    • A co macie na pierwszą edycję?

      michalo
    • reklamacje…

      abc
    • @abc (oraz też inni z pierwszej edycji) – działają Wam te reklamacje z powołaniem się na brak wymienionych kodów MCC w regulaminie?

      pws
    • No a mi odrzucili odwołanie. Odrzucając oryginalną reklamację powołali się na regulamin z drugiej edycji co wypunktowałem. W odwołaniu podtrzymali decyzję pisząc, że C też traktują podobnie jak R i nie naliczają. Jest to oczywiście bzdurą bo od pierwszego dnia mam kartę podpiętą do Cale zastanawiam się czy dla 20zł (miałem słaby miesiąc i tyle by mi musieli oddać) warto ryzykować, że docisną i zaczną w kolejnych miesiącach odrzucać te transakcje. A wy na co się powoływaliście w reklamacjach?

      kulA
    • Mam to samo – odrzucenie powtórnej reklamacji za płatności Curve. Co ciekawe to u mnie akurat te transakcje co nie uznali dawałyby cashback bliski limitowi 50zł. A teraz uwaga – do tej pory (konto otwierane w ramach pierwszej edycji w marcu), dosłownie wszystkie transakcje jakie do tej pory wykonywałem były płacone wyłącznie poprzez Curę i cashback wpływał bez problemów. Nie miałem chyba żadnej transakcji płatnej inną kartą. Po odrzuceniu transakcji za lipiec których mi nie uznali cały czas płaciłem Curą i co ciekawe – transakcje w sierpniu mają cashback naliczony (muszę tylko sprawdzić czy tyle ile powinno czy jakoś mniej). Tak więc w reklamacji sami sobie zaprzeczyli że niby nie uznają w ramach promocji a do tej pory zarówno przed reklamacją jak i po niej wypłacili właśnie za takie transakcje. Płatności robione normalnie – bez kombinowania typu doładowanie konta poprzez płatność kartą (opłacanie zakupów zarówno lokalnych jak i internetowych, nie w walucie). Będę dalej walczył

      piotrrz
    • a czy ten system sumuje gdzieś transakcje wykonane(?) w danym miesiącu? Jakoś nie znalazłem…czyżby kalkulatory w dłoń?

      abc
    • Kalkulator…. :-) ewentualnie przeklejenie z ekranu do Excela i Sumuj

      Ja123
    • @abc Po zalogowaniu do bankowości internetowej klikasz na zakładkę „Historia” u góry strony. Z rozwijanej listy zatytułowanej: „Twoje produkty” wybierasz rachunek karty Pajacyk. Z prawej strony wybierasz z listy odpowiedni miesiąc, który zechcesz prześwietlić i lekko na prawo w dół masz pozycję wydatki, w której czerwoną czcionką masz zsumowane wydatki za wybrany okres. Ot i wszystko, po co zaraz kalkulator :-)

      gajowy
    • @gajowy zaoszczędziłeś mi kilkanaście minut liczenia, a czas to pieniądz, więc dzięki ;)

      abc
    • oto treść odpowiedzi na moją 2 reklamację o której wspominałem parę postów wyżej:
      Szanowny Panie,
      ponownie przeanalizowałem Pana sprawę. Uwzględniłem informacje, które przekazał nam
      Pan w odwołaniu. Podtrzymujemy decyzję, którą przekazaliśmy Panu w odpowiedzi
      na reklamację.
      Co zapisaliśmy w regulaminie
      Zgodnie z regulaminem pierwszej edycji promocji [1], do transakcji objętych zwrotem nie
      zaliczamy płatności u podmiotów świadczących usługi w zakresie wymiany walut, walut
      wirtualnych i środków płatniczych oraz pośredniczących w wymianie.
      Płatności wykonane w usłudze Curve także zaliczamy do transakcji spełniających powyższą
      definicję. Nie możemy przyznać za nie nagrody.
      Jak to działa
      Kiedy płaci Pan przy pomocy Curve, nie przekazujemy pieniędzy bezpośrednio
      usługodawcy. Robi to Curve, który następnie przesyła rozliczenie płatności do nas.
      Taki sposób rozliczania transakcji należy zatem uznać za wymianę bądź pośrednictwo
      w wymianie elektronicznego pieniądza.
      Propozycja rozwiązania
      Proponuję, by dodał Pan kartę kredytową do portfela cyfrowego, jak Google Pay
      albo Apple Pay. Może to Pan zrobić z poziomu naszej aplikacji mobilnej. W aplikacji mobilnej
      może Pan także zawnioskować o mobilną kartę kredytową.
      Kiedy skorzysta Pan z jednego z powyższych rozwiązań, będzie Pan mógł nadal płacić
      urządzeniem mobilnym, a płatności będą klasyfikowane prawidłowo i otrzyma Pan zwroty.

      piotrrz
    • Na taką odpowiedź przesłałem odwołanie z argumentami, że nie udostępnili regulaminu i w rozmowie telefonicznej podali informację, że wykluczone miały być tylko transakcje hazardowe i quasicash.
      Dostałem zwroty na koniec września za VI-IX-2020

      mbo
    • @mbo, czyli rozumiem, że u Ciebie sprawa dotyczy utrzymaniówki i braku premii za C z 8999 czy jeszcze za coś? Możesz napisać do mnie na priv? pws [małpa] onet [.] pl

      pws
    • @piotrrz normalnie copy & paste z odpowiedzi na moje odwołanie.

      kulA
    • Czyli bankster niczego nie analizowal tylko wkleil odpowiedz z innej reklamacji. Styl dzialania wskazuje na wychowanka legendarnej pani Emilii Ż. (p.o. kierownika dzialu reklamacji BZWBK)

      aaaa
  • czy transakcje z MCC 8999 dadzą zwrot? testował ktoś?

    sunwoj1 Odpowiedz
    • ja jestem w II edycji, i tam 8999 jest skażone, nie jest skażone 4900, ale to są głownie rachunki itp. może trzeba trochę przetestować niektóre rozwiązania…

      abc
    • W regulaminie pierwszej edycji nie ma podanych wykluczonych kodów, w drugiej edycji już tak. Wydaje się wiec że w pierwszej edycji 8999 daje zwrot, jak nie to można pisać reklamacje

      conrad_88
    • Jestem z pierwszej edycji i nie dostalem za zagraniczne 8999 robione w ostatnim dniu przed polnoca. A moze date transakcji widza inaczej niz ja. Oczywiscie pieniadze sie naleza.

      aaaa
    • bedziesz reklamowac? dasz znac co odpowiedzą? please :D

      sunwoj1
    • który z przyjaciół ma taki MCC?

      adikadik
  • Widzę, że tu jest „zakończona”, nie wiem, czy było już o drugiej edycji: https://www.santander.pl/_fileserver/item/1503513

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • Czy jak doładuje R z Pajacyka to mogą naliczyć jakieś opłaty? Pojawiały się jakieś komentarze, że mogą coś naliczyć, bo z debetówką nie ma problemów…

    abc Odpowiedz
    • bo karta debetowa inaczej dziala
      zablokuj sobie transakcje gotowkowe na karcie kredytowej

      aaaa
    • ustawiłem limity na 0 i pytanie czy coś naliczą?

      abc
    • wg pracownikow banku jest to kasyno, jesli chcesz to testuj najwyzej dasz znac kiedy zaczna naliczac i innym oszczedzisz oplat (za karty debetowe tez maja prowizje w cenniku)

      aaaa
    • jeszcze jedno pytanie: w jaki sposób się teraz dodaje nową kartę w R.

      abc
    • bo mam wrażenie, że z każdą nową aktualizacją coraz bardziej to ukrywają…

      abc
  • Ech, jeszcze na dodatek przestali dawać moneyback za transakcje sklepowe wykonane przez Curve, odkąd mają kod 8999. Ja akurat jestem w 1 edycji pajacyka, i tam te transakcje nie powinny być wykluczone. Złożyłem dziś reklamację. Zobaczymy czy to coś da.

    Paweł Odpowiedz
    • daj znać czy uznali?
      mi też nic nie dali za curve – wyraźnie nie lubią 8999, ale wg regulaminu 1 edycji chyba musza nam uznać;
      mam rowniez 2ga karte z 2giej edycji – tu nawet nie mam co reklamacji składac :)

      sunwoj1
    • Jasne, jak tylko coś napiszą to dam znać. A swoją drogą ciekawe kiedy w końcu naprawią te kody w curve. Tyle ludzi na to czeka, że powinni czuć nasz oddech :)

      Paweł
  • Mam kartę z pierwszej edycji i też brak zwrotu za 8999, trzeba pisać reklamacje powołując się że regulamin nie wyklucza tego kodu

    conrad_88 Odpowiedz
    • Miesiac temu napisalem taka reklamacje, napisalem im zeby tak zrobili zebym nie musial co miesiac pisac reklamacji. Odpisali ze potrzebuja wiecej czasu. Nie spodziewalem sie niczego innego. Wczoraj znowu wyplacili okrojona kwote, ale dzis dostalem sms ze reklamacja zostala rozpatrzona i odpowiedz dostane w ciagu 1 dnia roboczego. Przeciez nie moga od razu w smsie napisac..

      aaaa
    • Nie chca wyplacic za te transakcje Curve ktore mialy 8999.

      Szanowny Panie,
      przykro mi, że nie mogłem uznać Pana reklamacji. Nie potwierdziłem jednak nieprawidłowości, którą nam Pan zgłosił. W regulaminie pierwszej edycji promocji (okres przystąpienia od 1 lutego 2020 r. do 31 maja 2020 r.) także poinformowaliśmy o wykluczonych transakcjach [1]. Do transakcji objętych zwrotem nie zaliczamy płatności u podmiotów świadczących usługi w zakresie wymiany walut, walut wirtualnych i środków płatniczych oraz pośredniczących w wymianie, np. Revolut czy DiPocket.
      Podstawa prawna
      [1] Regulamin promocji „800 zł z kartą kredytową VISA – paragraf 4, ustęp 3

      aaaa
    • Czyli wygląda na to, że w obu edycjach klucz wypłaty moneybacku jest ten sam, z tym, że dopiero w drugiej wpisali wprost wykluczone kody mcc, w pierwszej nie wpisali, ale wykluczenia stosują i reklamacji nie chcą uznawać… generalnie wygląda na to, że ta karta nadaje się tylko do codziennych płatności oraz rachunków np. przez MU.

      abc
    • Nie, gosciu nie mogl napisac ze nie uznaje wszystkich kodow 8900 wiec platnosc pajacykiem w Curve uznal jako platnosc w podmocie „swiadczacym uslugi w zakresie..”. Ale przeciez wyplacaja za inne transakcje w tym podmiocie. Gdyby naprawde uznawali wszystkie 8999 za platnosci w podmiotach „swiadczacym uslugi w zakresie..” to nie byloby potrzeby wprowadzania w drugiej edycji kolejnego podpunktu wykluczajacego 8999 i inne kody. Jak nie wyplacali za doladowanie R/DP przez Curve to nikt nie protestowal bo w opisie transakcji sa wymienione nazwy tych podmiotow (mimo ze jest to platnosc bezposrednia w tych podmiotach). Ale ja robilem zwykle zakupy: allegro, moje uslugi, sklepy spozywcze (co bank widzi w opisie transakcji). Blad polegal tylko na tym ze nie placilem bezposrednio pajacykiem.

      aaaa
    • (mimo ze NIE jest to platnosc bezposrednia w tych podmiotach)

      aaaa
  • Widać, że jakiś laik z Santandera to pisał, który nie umie odróżnić transakcji zagranicznych niezdefiniowanych przez inne kody z transakcjami stricte związanymi z doladowywaniem portfeli. Kurde i przez takich nieuków premię szlag trafi.

    Paweł Odpowiedz
  • Chyba nikt nie odnotował jeszcze tego, że dzisiaj wpadły kody allegro 50 zł za produkt kredytowy w Santanderze… mi udało się to połączyć z Pajacykiem, którego brałem w II edycji.

    abc Odpowiedz
  • Podpowiecie koledzy i koleżanki czy jak się ma konto w Santander i członek rodziny również posiada konto w Santander można zawrzeć umowę o dodatkową kk na członka rodziny w pełni online / zdalnie ?

    pawel07 Odpowiedz
    • Niestety nie, Ty musisz się pojawić, żeby podpisać papiery, członek rodziny nie jest potrzebny

      kulA
  • Ostatnio nie śledziłem forum więc chciałbym dopytać: Curve zmieniło MCC wszystkich transakcji wykonanych za pomocą ich karty na 8999?

    Lord Klops Odpowiedz
    • Curve nie zmienilo mcc WSZYSTKICH kodow na 8999, bo czesc kodow zawsze byla zmieniana na 8999 wiec tamte kody pozostaly bez zmian. Ale od 30 czerwca przez ponad miesiac juz wszystkie transakcje mialy 8999. Potem zaczeli zmieniac niektore kody na prawidlowe. Poczekaj na oficjalne info, wtedy bedziesz mogl stare transakcje ze zlymi kodami przerzucic na inna karte juz z prawidlowym kodem.

      aaaa
  • Mam pytanie. Czy za zasilenie przyjaciela DP lub R z karty kredytowej Pajacyk bank pobiera jakieś prowizje? Próbował ktoś? Może poświadczyć?

    Beata2 Odpowiedz
    • do takich celow nie uzywa sie kart santandera czy innych bankow pobierajacych prowizje
      za R/DP i tak nie ma zwrotu wiec nie wiem co chcesz osiagnac

      aaaa
  • @aaaa
    Masz odpowiedź na moje pytania? Czy Santander pobiera opłatę za doładowanie DP z karty Pajacyk?

    Beata2 Odpowiedz
  • @Don
    O R wiedziałam, ale jak jest z DP? Pewnie MCC maja takie samo/ niedawno DP zmienił na mniej korzystne/.

    Beata2 Odpowiedz
    • pol roku temu DP zmienil na BARDZIEJ korzystne z punktu widzenia Klientow santandera, ale dalej nie widze tutaj zadnej korzysci, raczej jest to gra w rosyjska ruletke i upewnianie sie czy poprzednikom nic sie nie stalo

      aaaa
  • @aaaa
    Pół roku /?/ temu DP zmienił MCC. Dla mnie ta zmiana jest niekorzystna z tego tez tytułu szukam odpowiedzi na postawione wcześniej pytania. Ubolewam, że nie widzisz żadnej korzyści. Może warto, abyś wnikliwiej pomyślał? A najlepiej napisz wprost: tak doładowywałem z kk Pajacyk DP i nie pobrali opłat albo nie wiem bo nie doładowywałem. I tyle.

    Beata2 Odpowiedz
  • P.S.
    Trafił cię ruletka?

    Beata2 Odpowiedz
    • nie trafili, bo nie gram w ruletki z santandera

      w takich uslugach kody mcc zmieniaja sie bardzo czesto np w tym roku R zmienial 4 razy (6012 -> 4829 -> 6540 -> 6012 -> 4829)

      aaaa
    • Pajacyk to KK, z którą niestety nic się nie da wykombinować, zwłaszcza w II edycji, w I można pisać co miesiąc reklamacje, których podobno nie uznają… ja tam używam do codziennych zakupów i dostaje ten marny 1%, dla lepszego samopoczucia pozostaje fakt, że wspierana jest także akcja dożywiania dzieci, chociaż nie wiem, jak to się ma w dobie obecnego socjalu i rozdawnictwa…ten problem nie powinien istnieć…

      abc
  • Jestem w 1 edycji promocji. Odpowiedź po reklamacji za brak naliczenia z płatności CURVE. Podają zły regulamin bo w tym co brałem udział nie ma punktu z kodami mmc. Piszę odwołanie

    niestety, nie mam podstaw do uznania Pana reklamacji za zasadną. Nagrody za transakcje dokonane Pana kartą, naliczyliśmy w prawidłowej wysokości. Poniżej postaram się rozwiać Pana wątpliwości. Warunki otrzymania nagrody Zgodnie z regulaminem promocji [1], nagrodę w wysokości 1% naliczamy od płatności wykonanych kartą (główną, dodatkową i mobilną) – maksymalnie 50 zł miesięcznie. Do płatności objętych promocją zaliczamy płatności dokonane w punktach handlowo-usługo-wym lub w Internecie z wykorzystaniem danych karty, stanowiąca zapłatę za nabywane towary i usługi. Z promocji wyłączone są:  płatności w punktach prowadzących działalność sklasyfikowaną jako zakłady bukma-cherskie, kasyna (transakcje quasi Cash),  płatności w punktach posiadających następujące kody kategorii akceptanta: 4829, 6012, 6051, 6211, oraz 8999 o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna),  płatności u podmiotów świadczących usługi w zakresie wymiany walut, walut wirtualnych i środków płatniczych oraz pośredniczących w wymianie np.: Revolut, DiPocket. Warunki otrzymania nagrody Pana karta kredytowa podpięta jest do aplikacj Fintech (usługa Curve). Płacąc w ten sposób, rozliczenie do tych transakcji otrzymujemy od Fintech, a nie bezpośrednio od Usługodawcy. Transakcje te, otrzymujemy z kodem MCC 8999, który jest wyłączony z promocji. Za transakcje dokonane w ten sposób, nie naliczamy nagrody.

    Piotrrz Odpowiedz
    • Dodam Jeszce że place przez curve od samego początku promocji tylko ta kartą i do tej pory nie było problemu z cashbackiem a akurat za ostatni miesiąc płaciłem za urlop i cashback powinien oscylowac w okolicy górnej granicy

      Piotrrz
    • Awaria w Curve sprawila sporo problemow, ale skoro Curve nie zaliczaja do zakazanych podmiotow to powinni wyplacic za wszystkie transakcje Curve bez zadnych wyjatkow. Podziekuj im za wyjasnienie czym jest Curve, wrzuc im link do regulaminu pierwszej edycji, pogratuluj wylaczenia 8999 w drugiej edycji i popros o jak najszybsza wyplate bo naliczaja sie odsetki karne.

      aaaa
    • ja do Curve mam również podpiętą kartę T-mobile, w histori transakcji od 14 sierpnia widać już prawidłowe kody MCC, to domyślam się, że Santander też dostaje prawidłowe i 1% powinien się od tego naliczyć?

      yossarian
    • Za 8999 w pierwszej edycji nie chcą wypłacać ,chociaż powinni, udają głupich i pisanie reklamacji nic nie daje

      conrad_88
  • Pytanie techniczne: czy w Pajacyku spłacacie całe bieżące zadłużenie czy tylko kwotę całkowitą z wyciągu? Co jest bardziej praktyczne?

    abc Odpowiedz
    • Myślę, że można tak i tak. Ja ostatnio mam sporo wydatków a limit mały, więc spłacałam kartę nawet kilkakrotnie w ciągu miesiąca, żeby pieniądze zawsze były na karcie na kolejny zakup. Najważniejsze chyba, żeby w terminie spłacać zadłużenie całkowite a nie minimalne, które u mnie podstawia się domyślnie.

      Lidia
    • Spłacenie kwoty całkowitej z wyciągu – i tak musisz ją spłacić w terminie. Reszta może leżeć na innym oprocentowanym koncie, chociaż teraz to i tak mało opłacalne. No. masz do spłaty 300 zł (kwota z ostatniego wyciągu do zapłaty w Twoim terminie), a reszta np. 600 zł, które nabiłeś potem może nadal leżeć na np. Mille 1% do kolejnego terminu spłaty karty. W tym sensie jest to „bardziej praktyczne”. No i oczywiście masz dalej dostęp do tych 600 zł w żywej gotówce.

      Ja123
    • Mała poprawka, do tych 600 zł masz dostęp raz w miesiącu (jeśli mówimy o Millennium). W dodatku te 600 to aż 40 groszy odsetek miesięcznie (jak łapiesz się na promocję), a opłata za ponowny przelew w Mille to chyba 7 zł.
      Nie jest to interes życia :-)

      Tomko
    • Dlatego był to tylko przykład. Jak będzie trzymał te 600 zł w skarpecie albo w śwince- skarbonce, to będzie miał dostęp bez opłat… :-)

      Ja123
    • A płacicie kwotę pomniejszoną o moneyback, bo tak jest domyślna całkowita do spłaty, natomiast na wyciągu jest wyższa, ponieważ moneyback nie był wypłacony jeszcze…

      abc
    • No to pewnie wystarczy pomniejszoną… Ja dlatego preferuję, o ile w danym banku mam też ror, robienie automatycznej spłaty z ror, wtedy nie trzeba samemu decysować, co z takimi premiami czy sklepowymi zwrotami…
      W swoim głównym banku wystarcza też wtedy szablon odbiorcy na ror, nie trzeba już rachunku kk, dzięki czemu można uniknąć pomyłki… Mam nadzieję, że Santander za nadpłatę prowizji jak Citi nie pobiera, bo wczoraj robiąc przelew z głupiego Aliora, który na formularzu przelewu pokazuje tylko początek nazwy szablonu, zamiast wybrać „Mateusz BZ WBK” wybrałem „Mateusz BZ WBK kk Gold”…

      Don Quijote de la Mancha
    • sa banki gdzie nie widac czy dana wplata pomniejszyla wymagana kwote do splaty np ca, ale akurat w santanderze ladnie to widac patrzac podczas splaty na „calkowita kwota zadluzenia” i splacam tyle ile tam podaja (tak samo zadziala automatyczna splata)

      aaaa
    • >>>za nadpłatę prowizji jak Citi
      Nigdzie tego nie ma.
      Jedynie Citi – jest niechlubnym wyjątkiem.

      Bogdan
    • Ja mam taki system, że wszystkie KK spłacam ręcznie z mojego głównego Banku, a Santander nim nie jest, więc trzymam tam tylko osad, stąd nie stosuję autospłaty.
      Dzięki za odpowiedzi, ostatecznie spłaciłem kwotę z wyciągu, bo oprócz MB było jeszcze kilka niuansów, typu pobranie a następnie zwrot 1 zł za dodanie karty w Moje usługi oraz premia 10 zł za dodanie dostawcy w Moje usługi…trudno było przewidzieć, jak system to potraktuje, ale wygląda na to, że całkowita kwota domyślna była dokładnie pomniejszona o MB+1 zł+10 zł

      abc
    • Teraz już mogę doprecyzować, że jakiekolwiek uznanie traktowane jest w Pajacyku jako spłata, także MB, zwroty za MU itp. Więc żeby być na czysto wystarczy spłacić kwotę domyślną w bankowości, która jest pomniejszona o wszelkie uznania. Dodam jeszcze że zwroty oczywiście pomniejszają MB.

      abc
  • Potwierdzam, że nadpłata KK w Santanderze nie nalicza prowizji. Zrobiłem tak raz celowo przy dużym zakupie (żeby zyskać 1%), że nadplacilem kartę o kilkaset zł (miałem mały limit) i transakcja poszła pomyślnie, żadnych opłat nie naliczyło.

    Paweł Odpowiedz
  • Jak jest liczony moneyback na tej karcie? To jest okres rozliczeniowy czy pełny miesiąc?

    drudar Odpowiedz
  • Czy karta dodatkowa nie powinna mieć takiego samego limitu jak główna? Wczoraj wyrabialiśmy, dziś się pokazała w aplikacji ale wygląda jakby miała dodatkowe 2 tys. Jak pamiętam kiedyś w ING limit karty dodatkowej był tak jak głównej.

    drudar Odpowiedz
    • Jeszcze nie udało mi się zaciągnąć nikogo do oddziału, myślałem, ze będzie tak jak mówisz, ale oni badają nawet zdolność kredytową w bik-u tej osoby, pewnie dlatego, żeby dać osobny limit…absurd.

      abc
    • Przecież z definicji kartę dodatkową spłaca Posiadacz (karty głównej) i operacje nią dokonane obciążają jego limit kredytowy.

      Karta dodatkowa – Karta wydana Użytkownikowi, tj. pełnomocnikowi Posiadacza, upoważnionemu do używania Karty dodatkowej i zlecania operacji w ciężar udzielonego Posiadaczowi limitu kredytowego.

      Don Quijote de la Mancha
    • Taak ?
      Tego nie wiedziałem a nawet nie sprawdzałem. Ciekawe, zaraz sprawdzę jak to jest.

      Bogdan
    • Jest 500, czyli tyle ile ma być. 😛

      Bogdan
    • Nie mam wykupionych alertów BIK ale po wizycie w oddziale dostałem takiego maila: „08-09-2020 16:15 zarejestrowano w BIK nowe informacje na Twój temat. Zaloguj się na http://www.bik.pl i sprawdź szczegóły w Raporcie BIK”. Dla mnie żona wyrabiała kartę dodatkową. Nie pytano mnie o dochody. A i żona też dostała takiego maila z BIK.

      drudar
  • Santa płacił już za wrzesień 1% ?

    Bolo Odpowiedz
  • Ten zwrot 1% jest za wszystkie zakupy kartą?

    edekkkk Odpowiedz
    • tak

      marjanosek
    • @marjanosek: Oczywiście, że zwrot NIE JEST za wszystkie zakupy kartą. Nie wprowadzaj innych w błąd.

      owat
    • Regulamin:
      Do płatności zaliczamy płatność kartą kredytową Visa Silver „Akcji Pajacyk” (główną, dodatkową lub mobilną) w punkcie handlowousługowym lub w Internecie z wykorzystaniem danych karty, stanowiąca zapłatę za nabywane towary i usługi.

      Wyjątek stanowią:
      a) płatności w punktach prowadzących działalność sklasyfikowaną jako zakłady bukmacherskie, kasyna (transakcje quasi Cash),
      b) płatności u podmiotów świadczących usługi w zakresie wymiany walut, walut wirtualnych i środków płatniczych oraz pośredniczących w wymianie np.: Revolut, DiPocket

      Ja123
    • Oboje mamy rację @owat, miałem na myśli te fizyczne, ale rzeczywiście, źle zinterpretowałem pytanie – mój bład.

      marjanosek
    • @ marjanosek : Te fizyczne też nie wszystkie wchodzą, np. płatności na poczcie.

      owat
  • Dzisiaj ostatni dzień przystępowania do II edycji, jak obstawiacie będzie III edycja czy kolejny, przedprzedostatni ;) moneyback na wykończeniu ?

    JoX Odpowiedz
    • Z tego co mi wczoraj powiedziała babka na infolinii, to podobno nie będzie już kolejnej edycji, ale czy to prawda to nie wiem.

      pws
    • To w takim razie dobrze, że kliknąłem w końcówce – wcześniej przyznam szczerze, że uważałem tą promkę za słabą … ale obecnie 1% do 5k i na 11 miesięcy (wrzesień przepadnie) wydaję się rarytasem :)

      JoX
  • @pws
    Czy płatność na Allegro da zwrot 1% za zakupy w tej promocji z kk Pajacyk Santander?

    Beata2 Odpowiedz
  • Że wszyscy „wygodni przyjaciele” są teraz niestety wykluczeni z 2% utrzymaniówek w Santa to już wiadomo, ale czy w wersji utrzymaniowej „Złotówka dziennie” też są te same wykluczenia? Ktoś kto ma tę ofertę obecnie i może potwierdzić?

    Druga sprawa czy ktoś, kto ma opcję 2% włączoną w koncie testował może BLIKa, bo ponoć też daje wtedy zwroty? Ciekawe czy w Santa też jest różowo pod tym względem…

    Proszę o info na maila, jeśli ktoś coś wie: pws [małpa] onet [.] pl

    pws Odpowiedz
  • Wpłynął zwrot 1% plus 50 zł za kartą mobilną :)

    bolek Odpowiedz
  • Potwierdzam wpłynięcie 200 zł bonusu za kartę dodatkowa i mobilną. To była fajna promocja.

    Angulo Odpowiedz
  • Potwierdzam. Dostałam 2 stówki i 7,21 Moneybecku za wrzesień.

    Beata2 Odpowiedz
  • U mnie tylko zwrot 1%, mam nadzieję, że tylko chwilowy brak premii.

    Ciekawski Odpowiedz
  • Niestety nie doczekałem się swoich premii, październik minął :( Poszła zatem reklamacja.

    Ciekawski Odpowiedz
  • Zwrot 1% jest :)

    bolek Odpowiedz
  • Macie nagrody za mobilną i dodatkową z II edycji? 1% jest, ale nagród brak :(

    idiayp Odpowiedz
  • Nie macie problemów z fizycznymi płatnościami ich kartami. Dziś kolejny raz miałem odmowę. Dotyczy to także karty 123 oraz kart dodatkowych.

    Ciekawski Odpowiedz
    • ja miałem problem z płatności kartą visa pajacyk na allegro kilka razy próbowałem w różne dni i odrzuca. a gdzie indziej normalnie przechodzi. nie wiem o co biega.

      bolek
    • U mnie było to samo. W okresie między świątecznym nie autoryzowały się transakcje w sklepach, ale online działało

      yossarian
  • Cześć, dostaliście już 1% zwrotu za grudzień? W ostatnich miesiącach zwykle wypłacali ok 10-12 dnia miesiąca, a teraz i mnie cisza.

    Paweł Odpowiedz
  • 1% u mnie nie ma. Najpóźniej robili to do 16. Ale wg Regulaminu mają czas do końca następnego miesiąca. Pozostaje czekać na rozwój wypadków do 31 stycznia.

    Bubuś Odpowiedz
  • Ja właśnie spłodziłem maila za poprzednie reklamacje nieuznane. Dodatkowo do Rzecznika Finansowego napisałem przy okazji. Formularz reklamacji Santander jest beznadziejny, bo liczy tylko 2500 znaków…
    Czego sprawa dotyczy:
    – Bank nie naliczył moneybacku 1% (naliczany w ramach warunków promocji uruchomionej w marcu 2020) od transakcji wykonanych kartą kredytową i ewidentnie wykorzystuje swoją pozycję jako dużego podmiotu w jednostronnej walce z klientem, wprowadzając go w błąd (używanie argumentów które nie mają zastosowania bądź nie dotyczą tego klienta)

    – transakcje z niewypłaconym moneybackiem za okres lipiec -sierpień, gdzie za lipiec nie naliczono go wcale od transakcji Curve (oznaczonych na wyciągu jako „CRV*”) , a za sierpień został naliczony jedynie częściowo

    – oszacowana przeze mnie wartość moneybacku który nie został wypłacony a powinien to ~42zł

    – brak uznania przez bank transakcji Curve we wskazanym powyżej okresie pomimo następujących przesłanek:
    a) od marca do września 2020 roku wartość transakcji innych niż Curve wyniosła łącznie tylko 88,10zł (i były to zaledwie 4 transakcje, z czego tylko jedna wystąpiła w czerwcu na kwotę 79,90zł i za którą w spornym okresie został wypłacony moneyback 1%)
    b) od marca do czerwca transakcje Curve stanowiły w każdym z tych miesięcy praktycznie 100% transakcji (nie wliczając do tego spłat karty i nagród moneyback)
    c) za transakcje Curve w okresie od marca 2020 do czerwca 2020 oraz od września 2020 był naliczany non stop cashback (w sposób prawidłowy) co było zgodne z regulaminem (a jednocześnie co stało w sprzeczności z tym na co powoływał się bank w odpowiedziach na reklamację odnośnie przyczyny niewypłacenia moneybacku), a sam cashback wyniósł łącznie w za ten okres ponad 130zł

    Argumenty na które powoływał się bank są sprzeczne z powyższymi faktami mającymi miejsce zarówno przed reklamacją jak również bezpośrednio po okresie jej dotyczącym
    a) regulamin promocji nie wskazuje na wyłączenie ww. transakcji kodami akceptanta (4829, 6012, 6051, 6211, oraz 8999) – w pierwszej odpowiedzi banku na reklamację XXXXX bank powołał się na fragment regulaminu który nie dotyczył mnie jako klienta (zapis pojawił się dopiero w II edycji promocji) co jest ewidentną próbą oszustwa banku na rzecz klienta
    b) w odpowiedzi na reklamację XXXXXX bank powołuje się na zupełnie inny zapis niż w punkcie pierwszym i na fakt że za transakcje Curve nie przysługuje moneyback (a co obalam pokazując że wcześniej i później za te transakcje jednak wypłata przysługiwała i nastąpiła)

    Podsumowanie
    Transakcje kartą Curve były wykonane zgodnie z regulaminem (od marca 2020 roku do października 2020 roku) i w związku z tym powinien być za nie wypłacony moneyback w całości.
    Oczekuję uznania reklamacji i wypłaty moneybacku za dotychczas nieujęty okres w wysokości ~42zł
    Działaniami banku niezgodnymi z własnymi regulaminami, próba oszustwa klienta (powoływanie się na niewłaściwe zapisy i to niewłaściwego regulaminu), wykorzystywanie swojej dominującej pozycji w relacjach z konsumentem powinny zainteresować organy kontrolne, bo ustaliłem, że była to dość powszechna praktyka – nie tylko ja nie otrzymałem zwrotu za przysługjące transakcje (https://livesmarter.pl/800-zl-visa-silver-akcja-pajacyk/comment-page-2)

    W załączeniu odpowiedzi na reklamację banku i wyciąg z transakcji od marca do praktycznie chwili obecnej wraz z obowiązującym mnie w promocji regulaminem

    Pismo to zostało przekazane do banku drogą elektroniczną oraz do Rzecznika Finansowego

    piotrrz Odpowiedz
    • Bądź pewien, że po takich „reklamacjach” zaraz zbanują wszystkie transakcje robione przez CRV do moenybacku.

      Angulo
    • ja na tym pajacyku stracilem prawie 7 zl (realnie) ale po dwoch reklamacjach dalem sobie spokoj
      w zeszlym roku zarobilem na santanderze ponad 2000 zl wiec wole pozostac w cieniu

      aaaa
    • Faktycznie wykluczenia pojawiły się dopiero w II edycji, ale obie edycje traktują tak samo i nie naliczają cashbacku za skażone mcc, sporo osób z I edycji to reklamowało, ale nie wiem, czy komuś udało się przewalczyć reklamacjami, ja jest w II edycji, więc płacę tą kartą za zakupy…

      abc
    • czytaj komentarze, jednej osobie sie udalo jakis czas temu

      aaaa
    • Ja dostałem zwrot po reklamacji w takim przypadku

      mbo
    • Ja napisałem jedną reklamację, potem odwołanie i odwołanie od odwołania. Wypunktowalem im błędy w argumentacji i brak rzeczywistych podstaw do odrzucania, wykazałem że wcześniej, jak i później, transakcje CRV uznawali. Przeprosili i wypłacili.

      kulA
  • Złożyłem dzisiaj reklamację. Jeśli do tej pory nie dostałem zwrotu to bez reklamacji się nie obejdzie. Mam czekać maksymalnie 30 dni na rozwój wypadków.

    Picolo Odpowiedz
  • Dostaliście już 1% za grudzień? U mnie nadal nic nie wpłynęło.

    Paweł Odpowiedz
  • Dostałem odpowiedź na reklamację. Została odrzucona przez pomyłkę. Mam kartę kredytową Pajacyk a Bank się pomylił i odpowiedział na reklamację dotyczącą karty kredytowej 123 której nigdy nie miałem i nie mam. Ewidentna wina po stronie Banku. Poszła kolejna reklamacja. Domniemywam, że mają bałagan w związku ze zmianami które obowiązują od 1 grudnia 2020 i chyba wszyscy moi przedmówcy mają to samo. Tak więc nie warto czekać cierpliwie do 31 stycznia bo się chyba nie doczekacie na zasłużony 1%.

    Piccolo Odpowiedz
    • Poszedłem za Twoją radą i złożyłem reklamację w sprawie braku 1% za grudzień. Wczoraj przyszła odpowiedź że jeszcze mają czas i zostanie wypłacone do końca stycznia zgodnie z regulaminem. Jakoś nie chce mi się w to wierzyć skoro nikt chyba dobrej pory nie otrzymał, a zawsze wypłacali ok 10-12 dnia miesiąca. Chociaż może zmienili od tego roku politykę i zaczną wypłacać na końcu miesiąca. Obym się mile zaskoczył.

      Paweł
    • Ja kilka dni temu kontaktowałem się z infolinią w innej sprawie, ale przy okazji zapytałem o zwrot. W tym miesiącu firma która zajmuje się tą promocją ma jakieś problemy, ale do 31 stycznia zwrot będzie na koncie – info od konsultanta.

      Jacek_A
  • Pojawił się w końcu moneyback za grudzień. Niestety kolejny miesiąc źle naliczony. Znowu trzeba będzie reklamację pisać.

    drudar Odpowiedz
  • nie u wszystkich się pojawił

    karampuk Odpowiedz
  • Mam od wczoraj 1%.

    Piccolo Odpowiedz
  • u mnie też już jest

    karampuk Odpowiedz
  • Proszę o info jak ktoś dostanie 1% zwrotu za styczeń 2021.

    Jacek_A Odpowiedz
  • Czy ktoś wypowiadał umowę o rachunek KK Pajacyk? Jak to technicznie wygląda? Dostałem wczoraj ostatni zwrot 1%, to teraz można już zamknąć kartę.

    Jacek_A Odpowiedz
    • Tylko oddział i jak masz dodatkową to wymagana obecność osoby, na którą została wyrobiona.

      Angulo
    • Co Ty gadasz, przez infolinię można wypowiadać każdą kk od dawna i jeszcze czasem utrzymaniówkę dostać.

      pws
    • Angulo to pracownik banku. Wprowadza w błąd żeby generować sztuczny tłum w oddziale.

      aaaa
  • Dzięki. O infolinii słyszałem (więc odpowiedzi Angulo nie brałem pod uwagę jako wiarygodna). Tylko bardziej mnie zastanawia jak zamknąć kartę dodatkową na inną osobę właśnie.

    Jacek_A Odpowiedz
    • Ale chyba nie chcesz zamknac tylko zlozyc wypowiedzenie zeby zaproponowali kase za wycofanie wypowiedzenia? A jesli naprawde chcesz zamknac to zamkniecie rachunku karty kredytowej spowoduje zamkniecie karte glownej i wszystkich kart dodatkowych.

      aaaa
  • No dokładnie, wypowiedzenie. A jakie dostawaliście oferty za pozostanie przy KK?

    Jacek_A Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy