Citibank: 300 zł w gotówce za wyrobienie darmowej karty Citi Simplicity

Trwa do 23.05.2018

Ruszyła kolejna promocja Citibanku premiująca wyrobienie bezpłatnej karty kredytowej Citi Simplicity. Wystarczy, że wykonamy łącznie 10 transakcji kartą na dowolne kwoty, a bank przeleje nam 300 zł premii. W gotówce! :)


300 zł cashbacku za kartę kredytową Citi Simplicity

300 zł dla nowych klientów

Aby skorzystać z oferty należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnej głównej karty kredytowej Citibanku od 1.01.2015. Oprócz tego musimy spełniać minimalne wymagania:

wiek – minimum 21 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce; dla firm – min. wiek 25 lat, działalność gospodarcza min. 2 lata.

Jeśli pasujemy do powyższego profilu to wystarczy, że udamy się na dedykowaną stronę promocji i złożym wniosek o kartę. W ciągu kilku dni oddzwoni do nas konsultant banku i przeprowadzi przez dalszy proces.

Na co warto zwrócić uwagę podczas rozmowy z konsultantem? Zgodnie z regulaminem promocji konieczne będzie wyrażenie dwóch zgód:

  • przetwarzanie danych osobowych w celu informowania o produktach i usługach oferowanych przez podmioty współpracujące z bankiem
  • otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną

Oczywiście po odebraniu nagrody zgody można wycofać.

Premia za 10 transakcji na dowolne kwoty!

Co dalej? Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie i podpiszemy umowę o kartę, to konieczne będzie spełnienie dwóch prostych warunków. Po pierwsze – zalogowanie się co najmniej raz w serwisie bankowości internetowej lub mobilnej Citibanku nie później niż do końca drugiego miesiąca następującego po miesiącu podpisania umowy.

Drugim warunkiem jest wykonanie co najmniej 5 transakcji miesięcznie, czyli w ciągu 2 następujących miesięcy, w tym samym terminie. Co to oznacza? Jeśli umowę o kartę podpiszemy w lutym, to 5 transakcji powinniśmy wykonać w lutym i marcu lub w marcu i kwietniu. Pamiętajmy, żeby transakcje były zaksięgowane w tym samym miesiącu.

To tyle! Zgodnie z regulaminem promocji zasilenie rachunku karty nastąpi w ciągu miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. O przyznaniu nagrody w wysokości 300 zł bank powiadomi nas również poprzez wiadomość w systemie bankowości elektronicznej.

Promocja trwa do 23.05.2018.

RRSO 10,74% – gdzie jest haczyk?

Skoro oferta jest tak dobra, to dlaczego na stronie promocji widzimy rzeczywistą stopę procentową w wysokości 10,47% w skali roku? Wszystko przez wymogi prawne. Bank przyznając kartę kredytową ma obowiązek przedstawić reprezentatywny przykład, w którym pieniądze zostają wypłacone z karty i spłacane przez 12 miesięcy, w równych ratach. Identyczny przykład znajdziecie zresztą w swojej umowie o kartę (ale dla kwoty przyznanego limitu).

W rzeczywistości jednak da się przejść całą promocję całkowicie bezkosztowo. Po pierwsze – używając karty kredytowej mądrze i spłacając ją na czas, zamiast (jak w przykładzie) przez 12 miesięcy. Wtedy możemy korzystać z zalet okresu bezodsetkowego i najzwyczajniej w świecie nie płacić żadnych odsetek.

O tym jak mądrze korzystać z karty kredytowej pisałem w swoim poradniku. Zachęcam do przeczytania!

Druga kwestia to wysokość opłat. Tak naprawdę w promocji „Zostań posiadaczem Karty Kredytowej Citibank i odbierz 300 zł” możemy wybrać niemal dowolną kartę z oferty Citi Handlowego, jednak opłacalna jest tylko jedna: karta Citi Simplicity. Korzystanie z niej jest darmowe (brak opłaty miesięcznej oraz rocznej). Zapłacić możemy jednak za dodatkowe usługi, takie jak CitiPhone, naklejka zbliżeniowa czy karta dodatkowa. Jeśli jednak nie włączymy żadnych dodatkowych opcji, to opłaty będą zerowe.

Co ciekawe Citi udostępnia za darmo możliwość korzystania z usługi CitiAlerts w wersji Premium – dzięki temu jesteśmy powiadamiani o operacjach na karcie za pomocą wiadomości SMS.

Kalendarz promocji

Nie przegap!

Komentarze

  • Posiadałem kiedyś kartę citi i wydaje mi się że zamknąłem ją w grudniu 2014 roku. Niestety dokładnie nie pamiętam. Boję się że założę kartę i nie załapię się na promocję. Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić kiedy dokładnie zamknąłem kartę? Czy po złożeniu wniosku podczas rozmowy z konsultantem można to sprawdzić?

    Walu Odpowiedz
  • Czytam i nie widzę nigdzie, żeby ktoś o tym pisał – wie ktoś jaki jest regulamin/warunki w promocji z poleceniem karty kredytowej? Zostałem poinformowany o tym, że mogę polecić 2 osoby i one i ja otrzymamy 200 PLN z polecenia. Coś ktoś wie?

    Kamil P. Odpowiedz
  • Jakiego rodzaju transakcję należy wykonać aby spełnić warunki promocji? Wykonywanie przelewów czy płacenie kartą kredytową za zakupy?

    Aleksander Odpowiedz
    • Płacenie za zakupy

      Michał
    • Dzięki za odpowiedź :)
      Jeśli wyrobie kartę pod koniec marca, to wtedy powinienem wykonać 5 transakcji w kwietniu i 5 w maju, dobrze rozumiem?

      Aleksander
  • OK, karta jest, umowa podpisana niedawno wiec na spokojnie transakcje zrobie w kwietniu i maju. Pytanie do „wyjadaczy” – jak zrobic ów magiczny przekaz bankomatowy, po otrzymaniu premii ;) – moze byc na priv? ;)

    Andrzej Odpowiedz
  • Rozumiem, ze Euronet -wybieram „przekaz bankomatowy” i….chodzi mi o to jak to zrobic krok po kroku, przeczytalem komentarze ale dyskusja sie urwala w pol i mam watpliwosci z wyjciem cashu z KK (prowizja)? Czy jak karte w danym momencie bede mial splacona na 0, to bedzie nadplata tych 300PLN i wtedy brac?
    pozdr.

    Andrzej Odpowiedz
    • Euronet zapewnia, że przekaz bankomatowy jest od strony banku nadawcy traktowany jak zwykła transakcja bezgotówkowa (jak np. zakupy w sklepie). Dokładną instrukcję obsługi znajdziesz na ich www. Spłaca się to normalnie, jak każdą płatność bezgotówkową do dnia podanego na wyciągu.

      Don Quijote de la Mancha
  • Wiecie jak sprawdzić kiedy zamknąłem kartę w Citku? Nie pamiętam.

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
  • To normalne że kurier z wnioskiem przyjechał do mnie do pracy czy we wniosku coś pomylili z adresem do korespondencji?

    Iza Odpowiedz
    • Mnie pani pytała, pod jaki adres ma przyjechać.

      Don Quijote de la Mancha
    • a ja jestem zaskoczona bo wszystko załatwiłam mailowo i kartę mam już 2 miesiąc i nikt mnie nawet o kuriera nie pytał hmmm

      Otylia
  • Chciałbym skorzystać z ww. promocji i z promocji 300 zł. w gotówce do konta osobistego Citi Priority. Od którego wniosku należy w tym przypadku zacząć (na konkurencyjnych blogach finansowych są dwie sprzeczne informacje w tej kwestii)?

    Marcinek Odpowiedz
  • Za co pobrano mi opłatę CityPhone 6zł??? Pierwszy raz!!! O co kaman???

    raul_r2 Odpowiedz
    • Czyli pobrano mi 6zł za zalogowanie się przez przeglądarkę w telefonie?? To stała opłata?? Czy tylko jak się zaloguje??

      To ten punkt?: „Opłata za możliwość korzystania przez Klienta z Serwisu
      bankowości telefonicznej CitiPhone 6 zł miesięcznie”

      raul_r2
    • „Czyli pobrano mi 6zł za zalogowanie się przez przeglądarkę w telefonie?”
      — nie, CitiPhone to usługa umożliwiająca bankowanie (np. sprawdzanie salda, zlecanie przelewów) za pomocą takiego starodawnego połączenia telefonicznego (po wybraniu odpowiedniego numeru). Wiem, że pobieranie opłaty za samą możliwość zrobienia czegoś takiego jest dziwne, ale Citi to pod wieloma względami dziwny bank (niekiedy też dziwny pozytywnie), a ja akurat też pamiętam, że kiedyś banki pobierały opłatę nie tylko za możliwość skorzystania z bankowości telefonicznej, ale nawet internetowej (a wcześniej: teleinformatycznej wdzwanianej).

      „To ten punkt?: »Opłata za możliwość korzystania przez Klienta z Serwisu
      bankowości telefonicznej CitiPhone 6 zł miesięcznie«”
      — tak.
      Najgorsze, że (1) do tej pory było to do konta Citi Priority bezpłatne i (2) nigdzie nie było widoczne, czy ta usługa jest aktywna, czy nie (ani na umowie papierowej, ani w bankowości internetowej/mobilnej). Dlatego dobrym rozwiązaniem okazało się napisanie w bankowości www prośby o wyłączeni usługi CitiPhone dla Citi Priority (wtedy mamy jakieś „namacalne” potwierdzenie jej nieaktywności).

      Don Quijote de la Mancha
    • raul_r2 chodziło zapewne o to, że opłatę naliczyli pomimo wyłączonej usługi Citiphone do konta Citi Priority. Prawdopodobnie to jakiś błąd systemu, bo znajomi mieli dzisiaj tak samo

      kolo
    • Jak tylko dam rade zrobic zdjecie z mojej umowy, to wrzuce na bloga i pokarze ci, ze kazdy ma ( te osoby z I edycji 2017 roku zakładające priority) na umowie papierowej czy ma zaznaczoną usługę CitiPhone.

      Wojak
    • „Jak tylko dam rade zrobic zdjecie”
      — pewnie, dać radę pewnie trudno…
      „z mojej umowy, to wrzuce na bloga”
      — czekam, nie wykluczam, że coś przeoczyłem, ale na razie nic na to nie wskazuje…
      „i pokarze”
      — domyślam się, pokarać byś mnie chciał (nieważne za co)…

      Póki co wrzucam fragment mojej umowy z listopada: http://i68.tinypic.com/212e8ns.jpg

      Don Quijote de la Mancha
  • U mnie i żony również pobrali 6 zł.

    Krak Odpowiedz
  • Za co mam karać raczej udowodnić, bo mowisz ze nie ma.
    Ja mam w sobie duzo pokory bo zgodnie z przysłowiem „Pokorne ciele dwie matki ssie…..

    Nie dogaduj znowu….
    nie jestem tak oblatany jak ty w konwersjach plikow i wrzucaniu ich na bloga mam tylko 8 klas szkoły podstawowej.
    Napisze krótko co jest w naszych umowach z 10/11 miesiąca 2017.
    Usługa CityPhone:
    Proszę o zarejestrowanie mnie do usługi serwisu bankowosci internetowej CitiPhone… itd.
    Zaznaczone NIE

    Jak pozycze skaner dodam załącznik, przesle Ci na maila.
    Niech Michał prześle mi Twój mail.

    Wojak Odpowiedz
    • „Usługa CityPhone:
      Proszę o zarejestrowanie mnie do usługi serwisu bankowosci internetowej CitiPhone… itd.
      Podejrzewam, że kluczowe jest to „itd.” — po prostu pomyliłeś dokumenty dotyczące rachunku osobistego i karty kredytowej.

      Ja taki zapis mam we „Wniosku o wydanie Karty Kredytowej Citibank”:

      Usługa CitiPhone
      Proszę o zarejestrowanie mnie do usługi Serwisu bankowości telefonicznej CitiPhone, polegającej na możliwości dostępu i obsługi Rachunku Karty za pośrednictwem Doradcy CitiPhone.
      TAK □ NIE □

      W dokumentach dotyczących Citi Priority nie mam niczego takiego, w umowie można znaleźć następujące zapisy:

      § 3. INSTRUMENTY PŁATNICZE ORAZ KARTA IDENTYFIKACYJNA
      A. Postanowienia ogólne
      1. W ramach prowadzonego dla Klienta Konta Osobistego […] Bank udostępnia Klientowi […] Serwis bankowości telefonicznej CitiPhone („CitiPhone”) […]

      § 4. BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA I KOMUNIKACJA Z BANKIEM
      A. Postanowienia wspólne
      Na podstawie niniejszej Umowy Klient uzyskuje – bez konieczności dodatkowej aktywacji – dostęp do kanałów komunikacji z Bankiem w postaci:
      CitiPhone, który umożliwia dostęp do środków Klienta oraz składanie dyspozycji przez sieć telefoniczną;
      […]

      Powyższe dotyczy umów zawartych w listopadzie, możliwe, że obecne umowy Citi Priority uwzględniają już opcję rezygnacji z CitiPhone; istnieje też pewne prawdopodobieństwo, że ty w X/XI 2017 miałeś inny wzór, ale jest ono znikome — szczególnie, że opłatę ci naliczono…

      Don Quijote de la Mancha
    • Naliczono i nie tylko mi, bez podsatawnie. Usługa CitiPhone dla Priority jest jedna. Czekam na kontak z banku (jeszcze dodatkowo mailowy) wtedy zobacze jakie kroki podejme, czy Citi zostanie dalej taki prokliencki jak do tej pory czy….
      …. nie dzielmy narazie skóry na…

      Dla tych co im nie pobrano opłaty, miesiąc się jeszcze nie skonczył.

      Wojak
    • „Usługa CitiPhone dla Priority jest jedna”
      — tak, a dla Simplicity jest druga.

      Don Quijote de la Mancha
  • @Don – to jest chyba jakiś błąd systemu. Osobiście pisałem na początku podpisania umowy wiadomość w serwisie internetowym o wyłączenie usługi CityPhone. Przez rok nie były opłaty pobierane, teraz również zostałem obciążony, nie wiem czemu – stosowna reklamacja już złożona.

    tomko111 Odpowiedz
    • „to jest chyba jakiś błąd systemu”
      — może i błąd, ale ja tę usługę wyłączyłem i dziwnym trafem mnie błąd nie dotyczy (opłata nie została naliczona).

      „Osobiście pisałem na początku podpisania umowy wiadomość w serwisie internetowym o wyłączenie usługi CityPhone”
      — piszesz pod wpisem na temat karty Simplicity, czy na pewno wyłączyłeś CitiPhone dla konta Citi Priority?

      „Przez rok nie były opłaty pobierane, teraz również zostałem obciążony, nie wiem czemu”
      — temu, że nie czytasz poczty od banku. Bank informował o podwyżce w wiadomości email i w wiadomości w bankowości internetowej. Informował także Michał na tym blogu https://livesmarter.pl/citibank-zmiana-regulaminu-oraz-tabeli-oplat-i-prowizji-marzec-2018/ , informowały też wszystkie inne blogi tego typu.

      Don Quijote de la Mancha
    • Tak informował, ze w wiekszości prowizje za usługę ludziom pokasowali. Jesteś jedynym któremu do tej pory nie pobrano ale na razie spij spokojnie.

      Wojak
  • skoro napisałeś to masz treść wiadomości na swojej poczcie w systemie banku. Możesz zawsze się na to powołać jak też sprawdzić co i kiedy faktycznie napisałeś….

    jojo Odpowiedz
    • Właśnie, @tomko111, mógłbyś sprawdzić, co napisałeś? To ciekawe, bo może tu być kilka wersji:

      1) wyłączyłeś CitiPhone tylko do karty kredytowej;

      2) w wiadomości nie napisałeś, do czego CitiPhone wyłączasz, ale miałeś wtedy tylko kk, więc tylko do niej Ci wyłączyli (później podpisując umowę o ror automatycznie dla niego włączyłeś CitiPhone);

      3) nie napisałeś, do czego CitiPhone wyłączasz, a oni uznali, że chodzi o kk (bo wtedy ta usługa do Citi Priority była bezpłatna) — to dobra podstawa do reklamacji;

      4) napisałeś jednoznacznie, że wyłączasz CitiPhone do Citi Priority (lub także do Citi Priority), ale pracownik coś pokręcił — więc nie powinno być problemu z reklamacją;

      5) napisałeś jednoznacznie, że wyłączasz CitiPhone do Citi Priority, ale bank na skutek pewnego rodzaju „błędu systemu” nie miał wtedy możliwości wyłączenia bezpłatnego CitiPhone dla Citi Priority (to nie jest takie rzadkie, w wielu bankach bankowości telefonicznej wyłączyć się nie da, wiem, bo staram się to robić ze względów bezpieczeństwa); taką możliwość wprowadzili do systemu dopiero kilka miesięcy temu (przygotowując go na nową toip), dlatego mi (i innym, którzy to wyłączyli niedawno) wyłączenie zadziałało — w takim przypadku reklamacja powinna być uznana bez problemu.

      Don Quijote de la Mancha
  • Rachunek: Nie dotyczy konkretnego konta. Dzień dobry,
    Proszę o wyłączenie usługi CitiPhone zarówno dla karty kredytowej, jak i konta osobistego.

    Odpowiedź: „Szanowny Panie,

    Dziękuję za kontakt z Bankiem.

    W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informuję, że usługa obsługi za pośrednictwem serwisu bankowości telefonicznej CitiPhone dla rachunku Pana Karty Kredytowej Simplicity jest wyłączona.

    Jednocześnie informuję, że jest Pan posiadaczem Konta Osobistego Citi Priority i zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji, dostęp do usługi CitiPhone w zakresie konta jest bezpłatny i nie ma możliwości wyłączenia usługi.”

    tomko111 Odpowiedz
    • No to mamy już jakiś punkt zaczepienia jezeli to co napisałeś jest fatktycznie prawdziwe. Dostałes taką zwrotke z banku przez formularz kontaktowy ?

      Napisz jak mozesz kiedy bank odpowiedział Ci na prośbe wyłaczenia i jak długo czekałeś na odpowiedz tydzien, dwa tygodnie, 20 dni ?

      Wojak
    • Tylko, ze była zmiana regulaminu, której po prostu nie zauwazylem i związku z tym nie wiem czy jest to nadal aktualne (usługa była darmowa wiec nie było możliwości jej wyłączenia).

      tomko111
    • „dostęp do usługi CitiPhone w zakresie konta jest bezpłatny i nie ma możliwości wyłączenia usługi” — czyli mój powyższy wariant 5, wg mnie zdecydowanie powinieneś napisać reklamację i żądać (1) skutecznego wyłączenia CitiPhone dla konta osobistego (zgodnie z wydaną już wcześniej i niezrealizowaną dyspozycją) oraz (2) zwrotu pobranej opłaty (jako wynikającej z niezrealizowanej dyspozycji wyłączenia CitiPhone dla konta osobistego).

      Don Quijote de la Mancha
    • Co Ty krecisz. Pytam czy prosbe o wyłaczenie CitiPhone dla Priority (bo na gorze napisałeś ze na początku podpisania umowy napisales wiadomość w serwisie internetowym o wyłączenie usługi CityPhone) po zmianie od marca toip czy wczesniej przed i ile dni czekałes na odpowiedz z banku ?

      Wojak
    • Dzięki Don, tez mi się wydaje, ze jestem na wygranej pozycji.

      tomko111
    • Oczekujesz pomocy, odpowiedzi a sam nie odpowiadasz na proste pytania.

      ….nieładnie Panie/

      Wojak
  • Wiecie jak sprawdzić kiedy zamknąłem kartę w Citku bo nie pamiętam.

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
  • Czy po podpisaniu umowy karta przychodzi pocztą czy przywozi ją kurier?

    B Odpowiedz
  • Mam pytanie: czy ktoś z tej promocji otrzymał już te 300 zł ??? ja jeszcze w kwietniu wyrabiam moje 5 transakcji ale może ktoś robił luty i marzec i już dostał bonus ? :)

    Otylia Odpowiedz
  • Myślicie, że jest w ogóle sens wnioskować o ta kredytówkę jeżeli dopiero 3 miesiące temu zaczęło się jakąś sensowniejszą pracę na normalnej umowie? Teoretycznie warunki spełniam, ale sami wiemy, że decyduje uznaniowość.

    Angulo Odpowiedz
    • Jeśli wpłynęły już 3 wynagrodzenia i umowa jest na czas nieokreślony, to spróbować można — najwyżej karty tym razem nie dostaniesz.

      Don Quijote de la Mancha
  • Jak skutecznie wyłączyć CitiPhone żeby nie pobierali wiecej kasy w przyszłym mcu?

    1234pięć Odpowiedz
    • Można telefonicznie lub przez wiadomość w serwisie transakcyjnym; ja preferuję tę drugą metodę, bo zostaje ślad.
      Piszesz pod wpisem o kk, ale zgaduję, że chcesz to wyłączyć dla ror (bo CitiPhone dla Simplicity od dawna jest płatne), więc nie zapomnij wybrać odpowiedniej opcji pisząc wiadomość (albo napisz, że chcesz to wyłączyć dla wszystkich produktów).

      Don Quijote de la Mancha
  • Czekam na kuriera.
    Pytanie mam bo to moja pierwsza kk, jak bezkosztowo w okresie bez odsetkowym, przelać kasę z karty na rachunek?

    Seba Odpowiedz
    • Gdyby to można było zrobić bezkosztowo, to każdy by przelewał i trzymał kasę na kontach oszczędnościowych…poczytaj, pomyśl, a później pisz…

      abc
  • Czy komukolwiek kazano zrobić ksero dowodu osobistego i przekazanie go kurierowi czy okazywało się go tylko do wglądu?

    Angulo Odpowiedz
  • Witam mam pytanie bo dzisiaj podpisałem umowe o kk. kurier zapakował obydwie umowy (zgodnie z tym co bylo w instrukcji i pojechał) ja swoją kopertę otworzyłem dopiero w domu i zobaczyłem ze nie ma tam moje kopii umowy o kk na maila również nie dostałem żadnych dokumentów czy wy mieliście podobnie i czy jest mozliwość otrzymania kopii umowy ???

    Mlody Odpowiedz
    • U nich najpierw podpisuje klient, a później Bank…mnożą sobie koszty usług kurierskich, ale tak jest…

      abc
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy