Citibank: 400 zł do wydania w Douglas za wyrobienie bezpłatnej karty kredytowej Simplicity

Ostatnie promocje Citibanku z voucherami o wartości 400 zł do różnych sklepów (m.in. mall.pl) cieszą się bardzo dużym zainteresowanie. Nie dziwi więc, że bank właśnie ruszył z kolejną promocją, w której tym razem do zgarnięcia jest bon o wartości 400 zł do wykorzystania w sklepie douglas.pl. Jak przystało na Citibank warunki promocji są bardzo łatwe do spełnienia, choć wygląda na to, że tak proste jeszcze nie były nigdy!

Aktualizacja (20.02.2017): Wystartowała druga edycja promocji 400 zł do perfumerii Douglas za kartę kredytową Citibank

400 zł do Douglas za wyrobienie karty Citibank Simplicity

Zostań posiadaczem karty Citibank i zdobądź voucher do perfumerii Douglas

Tradycyjnie promocja Citibanku skierowana jest jedynie do nowych klientów, czyli takich osób, które od stycznia 2014 nie posiadały żadnej karty kredytowej Citibank. Wyłączeni są również pracownicy banku i osoby, które nie są rezydentami podatkowymi w Polsce. Oczywiście w celu uzyskania karty kredytowej potrzeba jest również zdolność kredytowa – Citibank podaje jako minimalne warunki:

wiek – minimum 21 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce; dla firm – min. wiek 21 lat, działalność gospodarcza min. 2 lata.

Warto jednak pamiętać, że w załączniku do regulaminu promocji dostępny jest dużo dokładniejszy wykaz dla innych form zatrudnienia, emerytury czy renty.

Jeśli spełniamy powyższe warunki, to bardzo istotne jest to, aby wniosek o promocyjną kartę kredytową złożyć z dedykowanej podstrony promocji. Wystarczy tam podać swoje imię, nazwisko, PESEL, numer telefonu oraz e-mail i poczekać do 3-4 dni roboczych na kontakt telefoniczny ze strony banku w celu dalszego przeprocesowania wniosku. Jeśli wszystko przebiegnie prawidłowo, to po kilku dniach przyjedzie do nas kurier w celu podpisania umowy, a kilka dni później otrzymamy samą kartę kredytową. Cały ten proces (do aktywacji karty) powinien się zmieścić w okresie trwania promocji, czyli do 31.01.2017. Zazwyczaj od złożenia wniosku do otrzymania karty mija ok. 2 tygodni.

400 zł za… zalogowanie się do bankowości internetowej

Same warunki promocji są banalnie proste. Po otrzymaniu i aktywowaniu karty konieczne jest zalogowanie się do serwisu Citibank Online lub przez aplikację mobilną Citi Mobile w ciągu miesiąca następującego po miesiącu zawarcia umowy (data będzie widoczna na umowie). Innymi słowy jeśli umowę podpiszemy np. w listopadzie, to w grudniu musimy się zalogować.

Nagroda w postaci vouchera do sklepy Douglas o wartości 400 zł zostanie nam przekazana poprzez wiadomość w serwisie bankowości internetowej najpóźniej w kolejnym miesiącu po spełnieniu warunków. W naszym przykładzie będzie to styczeń 2017. Voucher będzie ważny do 30.06.2017.

Bank nie wymaga od nas żadnych innych operacji. Nie musimy ani płacić kartą, ani korzystać z niej dłużej, niż do odebrania wiadomości z voucherem! Tak łatwo jeszcze nie było nigdy – voucher dostajemy po prostu za aktywację karty i zalogowanie w bankowości internetowej :)

Gdzie jest haczyk? Czemu dostaję 400 zł za darmo?

Choć o ofertach Citibanku piszemy od wielu lat i skorzystało z nich tysiące czytelników, to ciągle zdarzają się komentarze osób które twierdzą, że to kolejna internetowa ściema – w końcu jak bank mógłby płacić 400 zł za wyrobienie darmowej karty? Odpowiedź jest prosta: osoby niedoświadczone mogą popełnić wiele błędów, dzięki którym bank na promocji wyjdzie na zero, a być może nawet zarobi. Przykłady różnych metod można mnożyć, np. w powyższej ofercie do wyboru mamy karty Simplicity oraz MasterCard World. Ta pierwsza jest całkowicie darmowa (tzn. nie ma opłaty miesięcznej ani rocznej), a ta druga – kosztuje 18 zł miesięcznie. Karta World daje wprawdzie punkty wymienne na nagrody, ale mówiąc brutalnie: punkty te są warte dużo mniej, niż opłaty.

Kolejna możliwość poniesienia opłat to usługi dodatkowe, które może proponować konsultant banku w rozmowie telefonicznej: aktywacja ubezpieczenia karty, usługi CitiPhone czy założenie konta osobistego które nie jest potrzebne. Najlepiej podczas rozmowy telefonicznej upewnić się, że do karty nie są włączane żadne płatne i zbędne usługi.

Wreszcie trzecia możliwość poniesienia opłat, czyli nieprawidłowe korzystanie z karty kredytowej, o którym pisaliśmy już w osobnym artykule: jak mądrze korzystać z karty kredytowej. Warto tu dodać, że oprócz spłaty zadłużenia karty na czas (bez odsetek) warto pamiętać o tym, że karta kredytowa nie służy do wypłat gotówki z bankomatu – bo za to płacimy sporą prowizję.

Co, jeśli będziemy sprytni i bank na nas nie zarobi? Jak mu się to wszystko opłaca? Bardzo prosto: przez to, że dobrze zapamiętamy współpracę jest spora szansa, że w przyszłości wrócimy i skorzystamy z innego produktu banku. Na przykład kredytu gotówkowego czy hipotecznego – a wtedy bank wyjdzie na swoje.

Inne promocje Citibanku

Na koniec warto dodać, że Citibank oferuje w tej chwili jeszcze inne promocje, które wielu osobom mogą wydawać się bardziej korzystne. Ciągle do zgarniecia mamy na przykład niemal identyczną ofertę z bonem o wartości 400 zł do wydania w sklepie internetowym ze sprzętem AGD mall.pl.

Alternatywnie do wyboru mamy jeszcze dwie bardzo dobre promocje: z bonem o wartości 400 zł do wykorzystania na Allegro (tu jednak musimy wydać 2000 zł) oraz z telefonem LG K8 LTE o wartości 549 zł (tu musimy wydać 3000 zł). Jeśli mamy zaplanowane większe zakupy, to z pewnością te oferty mogą być dla nas bardziej opłacalne. Jeśli natomiast płacimy mniej, to oferta z bonem do mall.pl wydaje się być najkorzystniejsza. Oczywiście decyzję podejmujecie sami :)

Kalendarz promocji

Nie przegap!

Komentarze

  • pytanie z innej beczki trochę czy w Citibanku jest jeszcze oferowana Motokarta (BP/PAYBACK) ?? Czy produkt został juz wycofany całkowicie bo promowany już nie jest od dawna

    zenek64 Odpowiedz
  • Są jeszcze osoby które nie maja KK od Citibanku:)?

    Jarosław Odpowiedz
  • Żona będzie zadowolona:)

    Andy Odpowiedz
  • Chyba już nie ma co liczyć na program poleceń, czas zamykać kurzącą się w szafie kartę. :<

    Ale nie ma tego złego, 1100zł dała. :)

    Purkier Odpowiedz
    • jakim sposobem taki bonus?
      pytam bo zastanawiam się czy zakładać czy się jeszcze wstrzymać żeby być „nowym klientem banku”

      Andrzej
  • nic tylko brac:)

    krysia Odpowiedz
  • Czy w promocji z Douglas jest informacja, przez jaki czas należy kartę utrzymać ? Nie widzę takiego zapisu, tak jak np. w przypadku promocji z voucherem do mall.pl , gdzie jest informacja że bank może naliczyć karę 200 zł jeśli przez okres 12 miesięcy kartą nie będzie dokonana min. 1 transakcja – co wskazuje jakby, że trzeba w tamtej promocji kartę utrzymać minimum rok. A jak to wygląda z ofertą z Douglas ?

    Sebastian Odpowiedz
    • Masz to w treści artykułu i to pogrubioną czcionką…
      „Nie musimy ani płacić kartą, ani korzystać z niej dłużej, niż do odebrania wiadomości z voucherem!”

      Andrzej
  • Do ilu lat mozna miec karte max 80?i drugie pytanie online zamkniemy karte?

    Irena Odpowiedz
    • Wniosek o zamknięcie online + potwierdzenie telefoniczne (oddzwaniają).

      Don Quijote de la Mancha
  • „w okresie obowiązywania Oferty otrzymają i aktywują główną Kartę Kredytową Citibank („Karta”), na podstawie zawartej umowy
    o Kartę Kredytową Citibank” – czy aktywacja nie równa się użyciu karty?

    Marta Odpowiedz
    • dokładnie tak, karta musi zostać aktywowana, ale nie musimy nią dokonywać żadnych operacji.

      Michał
  • „Reprezentatywny przykład dla Karty Kredytowej Citibank World MasterCard. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania 15,85% (RRSO) przy założeniu: całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 8000 zł, całkowita kwota do zapłaty 8655,93 zł., zmienne oprocentowanie nominalne 10% w skali roku, całkowity koszt kredytu 655,93 zł (w tym opłata roczna za 3 wydanie i możliwość użytkowania karty głównej 216 zł, odsetki 439,93 zł.), 12 miesięcznych rat równych w wysokości po 721,33 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 01/09/2016 na reprezentatywnym przykładzie.” – nigdy nie wiem jak to interpretować, czy dotyczy to nas w momencie założenia karty czy dopiero gdy dokonamy jakiejś transakcji? Jak wygląda też sytuacja z zamknięciem konta i rezygnacją z karty w Citibanku?

    Marta Odpowiedz
  • A dodatek „całkowity koszt kredytu 655,93 zł (w tym opłata roczna za 3 wydanie i możliwość użytkowania karty głównej 216 zł, odsetki 439,93 zł.”? Opłata za wydanie karty, płacimy to w jakiś sposób i jak z zamknięciem konta?

    Marta Odpowiedz
    • @admin o tym pisał: „w powyższej ofercie do wyboru mamy karty Simplicity oraz MasterCard World. Ta pierwsza jest całkowicie darmowa (tzn. nie ma opłaty miesięcznej ani rocznej), a ta druga – kosztuje 18 zł miesięcznie.”

      Don Quijote de la Mancha
    • „jak z zamknięciem konta?
      1. Zamykamy w bankowości internetowej pod Kontakt z bankiem → Zapytaj / Złóż zlecenie → Karty Kredytowe → Zamknięcie karty.
      2. Czekamy na telefon z banku licząc na propozycję moneybacku za anulowanie zamknięcia.

      Don Quijote de la Mancha
  • Witajcie, mam kartę Simplicity, korzystałem z promocji na tablet i nie mogę zamknąć karty mam limit na karcie 4000 PLN ale chce składać wniosek o kredyt do jakiej minimalnej kwoty mogę obniżyć limit na tej karcie?

    Mateusz Odpowiedz
  • Możliwość użytkowania karty głównej 216 zł? Sorry, że tak dociekam, ale nie ufam instytucjom typu citibank…

    Marta Odpowiedz
    • MasterCard World. Dla kart Simplicity opłat brak :)

      Michał
    • „MasterCard World […] kosztuje 18 zł miesięcznie” — 12 × 18 zł = 216 zł.
      Dlatego właśnie wybieramy Simplicity, a nie World.
      Na stronie promocji jest też „Reprezentatywny przykład dla Karty Kredytowej Citibank Simplicity […] całkowity koszt kredytu 368,44 zł. (w tym opłata roczna za wydanie i możliwość użytkowania karty głównej 0 zł, odsetki 368,44 zł” — a wystarczy 100% zadłużenia z każdego wyciągu spłacać w terminie podanym na wyciągu, by nie płacić ani grosza odsetek.

      Don Quijote de la Mancha
  • a wie ktoś może jak wygląda kwestia przy prowadzeniu jednoosobowej działalności? założona w 2013 roku, ale dwa razy zawieszana, a aktualnie działająca. jak patrzą na ten okres 2 lat? musi być ciągłość?

    bps Odpowiedz
  • Wczoraj złożyłem wniosek, zadzwonili trzy godziny później, ale nie zdążyłem odebrać. Dzisiaj nie dzwonili. Co w takiej sytuacji zrobić? Składać jeszcze raz?

    Zomb Odpowiedz
  • Złożyłam wniosek, dzwonił konsultant, kurier juz był, umowę podpisałam ale nie dostałam swojego egzemplarza umowy. Kurier powiedział ze zostanie ona do mnie odesłana po podpisaniu przez doradcę. W jakiej formie jest ona odsylana pocztą czy też kurierem? Od kiedy liczyć datę zawarcia umowy? Zapomniałam to sprawdzić czy jest ona dzisiejsza na umowie czy będzie określoną dopiero po podpisaniu jej przez pracownika banku. Jeszcze drugie pytanie co do logowania w bankowości internetowej w regulaminie jest określone ze trzeba się zalogować w miesiącu po podpisaniu umowy czyli jeżeli data umowy byłaby grudniowa to musze się zalogować najwcześniej w styczniu, czy mogę to zrobić od razu?

    Oll Odpowiedz
    • Mam dokładnie ten sam dylemat co @Oll ;) Jakieś podpowiedzi?
      Sama podpisałam umowę w połowie listopada, kartę dostałam dziś, umowy z podpisem banku nie otrzymałam nadal…

      Natalia
  • Co z rolnikami? Jaki dokument? Rolnik nie prowadzacy dzialalnosci gospodarczej nie placi podatku dochodowego i nie rozlicza sie z US.

    konrad Odpowiedz
    • sugeruję złożyć wniosek i poczekać na kontakt konsultanta – jestem prawie pewny, że bank ma na to procedurę.

      Michał
    • Niestety, bank nie ma procedury dla rolników. Nie mogą wnioskować o kartę. Nawet posiadane aktywa ( nieruchomości, gotówka, akcje itp.) nie mają znaczenia. W ten sposób tracą możliwość dotarcia do 3 mln osób

      Konrad
  • Mam pytanie.
    Dziś dostałem kartę. Nie pamiętam kiedy składałem wniosek (chyba jeszcze w listopadzie) natomiast 2 grudnia dostałem od nich maila z informacja ze wysyłają kuriera z dokumentami. Kurier był podpisałem umowę, później musiałem jeszcze tylko mailem dostarczyć zaświadczenie o dochodach i dziś jest karta.
    Na karcie jest info żeby zalogować się w ciągu 24h do Citibank Online
    Czy mam się logować czy czekać z zalogowaniem i aktywowaniem karty do stycznia?
    Nie mam dokumentów gdzie mógłbym sprawdzić date podpisania umowy…

    Andrzej Odpowiedz
  • @admin podpowiedz bo nie chce sie zgapic..

    Andrzej Odpowiedz
  • Andrzej, generalnie możesz spokojnie aktywować, ważne żeby to zrobić w okresie promocji (do 31.01) oraz ZALOGOWAĆ się do bankowości online w miesiącu po miesiącu podpisania umowy. Zalogujesz się teraz, później w styczniu – warunki będą na pewno spełnione. Tu praktycznie nie ma gdzie się wyłożyć :-)

    Michał Odpowiedz
  • Czy z waszego doświadczenia istnieje w Citibanku także możliwość podpisania umowy o kartę kredytową z bonusem (nic o w tym nie ma w regulaminie) w oddziale zamiast kuriera (zawsze to jednak ryzyko)? Jak jest wtedy z wnioskiem (online czy oddział)? Z góry dziękuję za odpowiedź:).

    omegaialfa Odpowiedz
  • Ktoś już otrzymał voucher? Ja wnioskowałem o kartę pod koniec listopada. W grudniu logowałem się do CitiOnline. Na razie cisza.

    Erko Odpowiedz
    • Zazwyczaj nagrody są rozdawane dość blisko terminu więc jeszcze pewnie trzeba poczekać

      Michał
    • Mam taką samą sytuację plus problem blondynki – gdzie w panelu/na stronie www znajdę voucher? Czy dostanę jakąś wiadomość, sms cokolwiek, że voucher na mnie czeka? :)

      Diana
    • Tak, poprzez wiadomość w systemie bankowości internetowej Citibanku :)

      Michał
  • Do mnie dzwoniła miła Pani i poinformowała, że nie wykonałem jeszcze żadnej płatności kartą. Mam ją aktywowaną. Ale nie kojarzę w regulaminie promocji, by trzeba było wykonać jakąkolwiek płatność, czy się mylę ?

    Arek Odpowiedz
  • Do mnie również dzwoniła, twierdząc że aby karta była w pełni aktywowana trzeba wykonać nią transakcję. Może ktoś wypowiedzieć się, czy to konieczne?

    Kamil1991 Odpowiedz
    • No to nie jestem sam. Obawiam się, że to „przerzuci” nas do puli lutowej, o ile zrobimy jedną transakcję kartą. Z drugiej strony nie spieszy mi się.

      Arek
  • Do mnie nikt nie dzwonił, podpisałam umowę 30.11, oczywiście aktywowałam kartę, logowałam się i w grudniu i w styczniu a vouchera nada nie ma. Ciekawa jestem czy rzeczywiście trzeba zrobić chociaż jedną transakcję.

    Justyna Odpowiedz
  • Dzis i do mnie dzwonili ale z jakąś „super” ofertą żebym przelał sobie środki z kk na swój rachunek i rozłożył to na raty.
    O robieniu transakcji kartą nawet się Pani nie zająknęła a też wyrobiłem w grudniu

    Andrzej Odpowiedz
  • Czy ktoś z Was przy umowie miał aktywowaną usługę Citialerts?

    Kinga Odpowiedz
    • tak, jeśli się nie mylę CitiAlerts Premium jest darmowe dla Simplicity, więc nie ma się czego obawiać :)

      Michał
  • Dostałam dziś informację telefoniczną, że aby karta była aktywowana muszę dokonać jakiejkolwiek transakcji. Czy to prawda?

    Ewa Odpowiedz
    • Adminie, mógłbyś się wypowiedzieć na ten temat? Czy Pani z Citibanku wprowadza w błąd? :)

      Kamil1991
    • Generalnie aktywacja karty polega na kliknięciu „aktywuj” w bankowości internetowej. W innych bankach nikt nie wymaga wykonywania jakichkolwiek płatności, ale może Citi ma jakąś swoją wewnątrzną procedurę… szczerze – nie wiem. Dla świętego spokoju wykonałbym faktycznie jakąś transakcję na parę złotych ale wątpię, aby była do czegoś wymagana. Jeśli status karty w bankowości to „aktywna”, to będzie ok.

      Michał
    • W bankowości internetowej karta ma status aktywnej, ale chyba faktycznie dla świętego spokoju dokonam jakiejś transakcji ku zadowoleniu Pani z Citibanku :) Dzięki.

      Kamil1991
    • Ja dokonałam transakcji jeszcze w grudniu – po prostu potrzebowałam. I vouchera nadal niet ;)

      Diana
  • Czy ktoś już ma voucher? Jakie macie zdanie o tym Banku, o ich bankowości online? Ja szczerze mówiąc jestem zdegustowany, kartę zatrzymam tylko dlatego że jest darmowa i jest 26 dni, a nie 21 jak wszędzie na spłatę w okresie bezodsetkowym.
    Co do ich CitiOnline, to po prostu krew człowieka zalewa, jak w XXI wieku można utrzymywać takiego gniota: ten Bank jest tak zacofany informatycznie, że aż w to nie wierzę.
    1. strona CitiOnline nie potrafi działać poprawnie na Mozilla Firefox. Na trzech różnych maszynach „zamraża się” na jakieś 20-25 sekund. Nie występuje to na IE, ale występuje i to jest śmieszne.
    2. spróbujcie wysłać wiadomość poprzez CitiOnline. NIe przyjmuje znaków typu (, ), : – Pani mi odpisała, że dlatego bo istnieją groźne wirusy które mogą wykorzystać te znaki. Oczywiście Pani nie ma pojęcia, że jestem programistom. Jprdle, jak można napisać takie coś co nie potrafi filtrować znaków wejściowych, tylko od razu utrudniają życie userom i wycinają pewien zestaw znaków? A może niech wyłączą w ogóle internet?
    3. ich apka mobilna loguje się dobrych kilka sekund – interejs użytkownika tam stosowany jest strasznie ubogi. Z intuicyjnością jest lepiej, ale np. brak jest informacji ze skrzynki wiadomości (to co widać w CitiOnline).

    Erko Odpowiedz
    • O tak, również jestem programistką i nie mogę patrzeć na CitiOnline. Ja nie byłam w stanie nawet aktywować karty online, bo za każdym razem przy finalizacji operacji byłam wylogowywana. Dopiero opcja telefonicznej aktywacji zadziałała, ale trwało to około 15 (sic!) minut…
      Zresztą to nie jedyna sytuacja, w której po prostu wywala mnie z systemu do strony logowania kiedy klikne w jakiś link już po logowaniu.
      O tych wiadomościach nawet nie wspomnę, bo to żenada :D
      Skoro tak dbają o bezpieczeństwo, to dlaczego podczas procesu decyzyjnego o przyznaniu karty kazano mi wysłać maila na ich generyczny mail w temacie podając mój numer PESEL? Nie brzmi to najbezpieczniej, co? ;)

      Asia
  • I jak wisienkowicze??
    Robicie jakies zakupy kk czy jedynie aktywacja karty i logowanie?

    Andrzej Odpowiedz
  • Tydzień temu wypełniłem formularz i cisza.. Ktoś wie może dlaczego?

    Mateusz Odpowiedz
    • Podobnie u mnie i u jeszcze innej osoby – formularze wypełnione ok.20 stycznia i do tej pory żadnego kontaktu ze strony citi. Na infolinii konsultant powiedział, że aby wziąć udział w promocji liczy się sam fakt wypełnienia formularza w styczniu, nawet jeśli oddzwonią i prześlą kartę w lutym. Tylko, że na razie nikt nie dzwonił.
      Czy ktoś ma podobną sytuację?

      pdp
    • wyjątkowo długo – jeśli możesz podeślij numer telefonu przez formularz kontaktowy (i ew. imię i nazwisko) to spytam w Citku o co chodzi. Niestety już kilkukrotnie miałem informacje o tym, że ktoś najzwyczajniej w świecie zrobił literówkę w numerze telefonu…

      Michał
  • Czy ktoś otrzymał już voucher? :)

    Kamil1991 Odpowiedz
    • Dzisiaj dostałem voucher, warunki promocji spełnione w styczniu :)

      macelo79
    • Również potwierdzam otrzymanie vouchera :)

      Andy
    • I co, można płacić tylko via net? Kurcze, ceny na tym Douglas są takie, że dziwię się że oni w ogóle funkcjonują. NA empiku nawet taniej, taki D&G Light Blue 50 ml o 100 zł tańszy na empik.com

      Erko
    • Ja tez mam voucher ;) jasno jest napisane „we wszystkich perfumeriach w Polsce oraz na http://www.douglas.pl

      Diana
    • Aha, to idem do syfory :D

      Erko
    • Ja rownież dostałam voucher. Karta założona w grudniu, logowanie w styczniu. Bedą zakupki :-D

      Martyna
    • Hej, a czy wiecie moze czy voucher trzeba wykorzystać jednorazowo? Czy np dzisiaj moge kupić cos za 100 zł a resztę pozniej?

      Diana
    • tylko jednorazowo, dzisiaj chciałem wydac stacjonarnie 349 zl i musiałem dołożyć cokolwiek bo od razu brało caly voucher. poza tym strasznie drogo w tej perfumerii.

      Pati
  • Potwierdzam. U mnie też jest :)

    Andrzej Odpowiedz
  • Czy kartę należy aktywować do końca stycznia? Lub jeżeli będzie w lutym to też można?

    V Odpowiedz
  • odebrałęm już voucher do Doughlasa i zastanawiam się nad przystąpieniem do promocji konta Citi Priority. Musiałem i tak skorzystać z tej karty i teraz się zastanawiam. Czy jest jakiś wymóg korzystania z niej? Np. jakaś ilość transakcji w miesiącu? i czy w tej promocji jest tak jak np. w TMUB ze płacąc kredytówką zalicza się a poczet ROR?

    Andrzej Odpowiedz
    • Nie ma żadnego wymogu, karta Simplicity to chyba jedyna w Polsce kredytówka bezwarunkowo bezpłatna domyślnie (w innych dostaje się to w jakichś promocjach albo grożąc zamknięciem). Jeśli masz kk (lub inny produkt kredytowy) to konto Citi Priority jest darmowe przy wpływach 5 k zł/mc, karty dla bezpłatności używać nie musisz.

      Niestety te dwie transakcje na 300 zł w promocji Citi Priority muszą być wykonane Citicard, czyli ich debetówką.

      Don Quijote de la Mancha
    • dzięki Don :)

      Andrzej
  • Jak mogę wykorzystać ten voucher? Podczas zakupów podaję po prostu przy kasie jego numer i pin?

    Kamil1991 Odpowiedz
    • Tak, ale uważaj, bo jak babka wprowadzi na ten kod (pinu nie musisz nawet podawać, ale lepiej mieć – ja nie podawałem) to nabite zamówienie potem nie można już wycofać (np. chciałbyś coś wymienić na coś innego). Poza tym: OD RAZU musisz wykorzystać ten voucher (jak masz ponad 400 to dopłacisz przy kasie, jak mniej – przepada!). Generalnie jestem zawiedziony zakupami w Douglasie – ceny mają z kosmosu, już wiem że przepłaciłem dwukrotnie w stosunku np. do iperfumy. A dla nas, bankobiorców ważna jest realna wartość vouchera, a nie „wirtualna”. Bon do rossmanna był bardziej trafiony.

      Erko
    • Ok, dziękuję :)

      Kamil1991
    • Jasne, ze ceny w porównaniu do iperfumy sa żenujące, ale jednak douglas ma w ofercie np produkty skin79, ktore bardzo opłaca sie kupić za voucher. Nie wspomnie juz o klasykach makijażu takich jak eclat, który wszędzie kosztuje powyżej 160 zł, wiec te 15 zł różnicy w porównaniu do innych sklepów nie ma znaczenia

      Diana
  • A co jeśli wniosek złożyłam w styczniu, umowę podpisałam w styczniu ale kartę dostanę i aktywuje w lutym?
    Czekam na kartę już 3 tydzień

    Kinga Odpowiedz
  • Miał ktoś z Was problem z wykorzystaniem vauchera przez sklep internetowy Douglasa? Przy wpisywaniu numeru kodu pojawia się komunikat „Kod bonu upominkowego niestety jest nieważny”. Jak myślcie reklamować to od razu do banku, czy próbować w sklepie stacjonarnym? Nie ukrywam, że żona wolałaby zakupy zrobić przez sklep internetowy ze względu na niedostępność niektórych produktów lokalnie.

    Andy Odpowiedz
  • Wczoraj nastąpiła reaktywacja promocji. Niestety na gorszych warunkach.

    fb Odpowiedz
  • Witam, posiadam już kartę oraz wydane ponad 1000zł, w jaki sposób otrzymuje bon na zakupy w Douglasie? Czy sami wysyłają pocztą czy na skrzynkę? z Góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam

    Małgorzata Odpowiedz
    • Kod trafi na skrzynkę w bankowości internetowej – będzie widoczny jako wiadomość z banku. Bon trafi do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków.

      Michał
  • Ostatnio czytałem w którymś artykule jak @admin sugerował że datą graniczną gdzie dobrze było by się pozbyć produktów CITI jest koniec roku ponieważ mogą ustawić okres karencji od stycznia.
    Nie mogę teraz znaleźć tego wątku więc piszę tu..

    Drodzy wyjadacze. Podpowiedzcie proszę. W zasadzie wyssałem już wszystko co można było z Citi. Zadzwoniłem dziś aby zamknąć oba produkty (kk i ror) i otrzymałem ofertę o której już pewnie większość z Was słyszała.
    Moneyback 10% za płatności KK do max 200zł
    Dowiedziałem się że warunki płatności mogę spełniać od jutra ale zwrot otrzymam i tak dopiero w styczniu. Może to być na początku ale max do 15 stycznia.
    Widzę zatem że i Oni się zabezpieczają.. Nie dadzą zwrotu wcześniej aby w nowym roku nadal być klientem.

    Wiem że to indywidualna sprawa każdego ale co o tym sądzicie?
    Korzystać z moneybacku czy zamykać do końca roku?

    z góry dziękuję za sugestie.

    Andrus Odpowiedz
    • To nie jest tak, że oni się zabezpieczają wypłatą w roku 2018. Po prostu tak jest skonstruowana oferta. Ja złożyłem rezygnację w kwietniu albo maju i miałem czas na wydanie 2000zł do końca sierpnia a premia 200zł ma być wypłacona do 15 września. Z drugiej karty zrezygnowaliśmy w lipcu, więc zaproponowano nam wydawanie do końca listopada i premię do 15 grudnia.
      Co to następnego pytania – trudno przewidzieć co zaproponują i jakie masz możliwości wokół siebie na np. polecenia oraz czy masz blisko oddział. Ja mam kartę dwa lata, ciągle z niej rezygnuję i ciągle ją mam. Dwa moneybacki, premie za polecenia (400, 300, 150) i jeszcze kilka tysięcy punktów zamienianych na gotówkę a po drodze jeszcze premia za ror. Czekam jeszcze tydzień i chyba znowu „zrezygnuję”. A, i jeszcze w oddziale niezłe gratisy się dostało.

      dario
    • Czyli w oddziale mają extra ofertę utrzymaniową? Ja to pamiętam czasy rezygnacji z kk studenckiej w oddziale – kiedy to pani pokazała mi gdzie wisi telefon z bezpłatnym połączeniem z infolinią :)

      ls5
    • Niestety nie mają. Gratisy są za nowe produkty. Była taka promocja, że jak się komuś poleciło pożyczkę to obie strony dostały po 300zł. Ja tak zrobiłem. W oddziale polecony otworzył kartę (bez premii bo i tak karencja go trzymała), ror (300zł premii) i tę pożyczkę (koszt 40zł). W efekcie dostaliśmy po 300zł a polecony jako, że uruchomił w oddziale 3 produkty to dostał wielką walizkę.

      dario
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy