Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

HIT! Do 1120 zł za wyrobienie bezpłatnej Motokarty dla czytelników LiveSmarter!

Zakończona

Niespełna dwa miesiące temu Citibank zorganizował ofertę kierowaną do czytelników bloga, w ramach której mogliśmy zgarnąć zdecydowanie lepszą premię, niż w standardowej ofercie „na start”. Dlaczego miło mi poinformować, że ponownie uruchomiona została oferta stworzona specjalnie dla Was! Tym razem zamiast jednej oferty na start będziemy mogli skorzystać z dwóch! Oznacza to, że w zamian za wyrobienie bezpłatnej Motokarty otrzymamy gwarantowane 400 zł na start (lub smartfon LG K30), a oprócz tego nawet 720 zł moneybacku! A gdyby tego było mało, to… z oferty mogą skorzystać również byli klienci banku – okres karencji wynosi zaledwie… 2,5 miesiąca! Trzeba się jednak śpieszyć – oferta jest ważna jedynie do końca marca :)

Nawet 1120 zł za Motokartę od Citibanku!

Zostań posiadaczem Motokarty i zyskaj 400 zł

Aby skorzystać z oferty należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą jakiejkolwiek karty kredytowej Citibanku od 31.12.2019. Jeśli kartę mieliśmy wcześniej, ale zamknęliśmy ją przed końcem ubiegłego roku, to jak najbardziej możemy brać udział w promocji. Posiadanie innych produktów Citibanku (np. konta osobistego) również nie wyklucza z promocji :)

Ponieważ wnioskujemy o kartę kredytową, to wymagane jest również spełnienie minimalnych wymogów dotyczących wieku oraz wynagrodzenia:

wiek – minimum 18 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce; dla firm wiek – minimum 18 lat, działalność gospodarcza min. 2 lata, dochód netto – minimum 2500 zł.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to bardzo istotne, aby o kartę zawnioskować przez dedykowany link promocyjny – wniosku pochodzące z innych miejsc w sieci nie biorą udziału w promocji!

Warto tu dodać, że zgodnie z regulaminem jeśli będziemy wnioskować o limit kredytowy wyższy niż 5000 zł, to najpóźniej w ciągu 10 dni roboczych powinniśmy dosłać dokument dochodowy, który potwierdza podane dochody (można też w trakcie procesu). Bank jednak zaznacza, że wybrane osoby może poprosić o taki dokument nawet przy niższym limicie.

Pamiętajmy tylko, że na złożenie wniosku mamy niewiele czasu, bo jedynie do 31.03.2020 włącznie. Samą umowę możemy spokojnie podpisać później – po kilku dniach od złożenia wniosku oddzwoni do nas konsultant banku i przeprowadzi przez dalszy proces. Jeśli weryfikacja tożsamości przebiegnie prawidłowo, to będzie możliwe podpisanie umowy zdalnie (nie będzie wtedy wysłany do nas kurier). Oczywiście otrzymamy listownie samą kartę (przesyłkę polecam na wszelki wypadek zdezynfekować :)).

Uwaga: ze względu na ogromne zainteresowanie promocją warto też uzbroić się w cierpliwość – możliwości call center są ograniczone i konsultant może do nas oddzwonić dopiero po kilku(nastu) dniach. Jeśli nie uda nam się odebrać połączenia, to warto poczekać – bank podejmie jeszcze kilka prób kontaktu.

Gwarantowana premia na start

A o co tak naprawdę walczymy? Po złożeniu wniosku, w trakcie rozmowy z konsultantem, zostaniemy poproszeni o wybór nagrody gwarantowanej o którą walczymy. Do wyboru mamy:

  • kartę podarunkową BP SuperCard o wartości 400 zł do wykorzystania na stacjach paliw BP w Polsce albo
  • kartę prezentową o wartości 400 zł na zakupy w sklepach Lidl albo
  • e-Kod o wartości 400 zł na zakupy na Allegro albo
  • Smartfon LG K30 Dual Sim LMX320EMW o oficjalnej wartości 599 zł (realnie bliżej 400 zł)

Jeśli chodzi o szczegóły techniczne, to z karty paliwowej będziemy mogli korzystać wielokrotnie przez 24 miesiące. Z karty podarunkowej do Lidla również, ale tylko przez 6 miesięcy. Voucher Allegro będzie do użytku w ciągu 12 miesięcy, ale tylko w ramach jednych zakupów (na szczęście można stworzyć koszyk zakupów z wielu aukcji). Kod Allegro otrzymamy zresztą cyfrowo (pozostałe – pocztą).

A jak zdobyć wybraną nagrodę? Bardzo, bardzo prosto! Wystarczy, że po podpisaniu umowy i otrzymaniu karty kredytowej Citibanku zalogujemy się do bankowości internetowej lub mobilnej oraz wykonamy płatności kartą na min… 500 zł! W porównaniu do innych promocji Citibanku (gdzie wymagane jest zazwyczaj wydanie 1500-2000 zł) te warunki są niesamowicie proste do spełnienia. Ilość oraz miejsce transakcji nie mają bowiem znaczenia (choć wykluczone są tzw. transakcje szczególne, czyli wszelkie „ułatwiacze” obrotów na kartach kredytowych, typu doładowania wirtualnych portmonetek). Wystarczy po prostu płacić za swoje normalne zakupy nowo-wydaną kartą – i tyle :)

Warto dodać, że na spełnienie pierwszego warunku (logowania) mamy czas do końca miesiąca następującego po miesiącu podpisania umowy, a na spełnienie drugiego (transakcji) – o miesiąc dłużej. Z drugiej strony czym szybciej wykonamy regulaminowe czynności, tym szybciej zgarniemy nagrodę – bank powiadomi nas bowiem o przyznaniu nagrody do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Wysyłka nagród odbędzie się natomiast do końca drugiego miesiąca od tej informacji. Citi znany jest jednak ze znacznie szybszej wysyłki nagród, niż podano w regulaminie :)

Do 720 zł w formie moneybacku

Niesamowicie łatwa premia na start to jednak nie wszystko. Spełniając warunki promocji „na start” automatycznie możemy korzystać z kolejnej, niejako wbudowanej promocji w naszą Motokartę. Do zgarnięcia mamy nawet 720 zł, jednak tu warunki uzyskania premii będą zupełnie inne – bo rozłożone w czasie.

W jaki sposób?

Jeśli w danym pełnym okresie rozliczeniowym karty wykonamy transakcje bezgotówkowe na łącznie min. 500 zł (w tym min. 250 zł na stacjach BP w Polsce), to uzyskamy 20 zł zwrotu – w gotówce. Łącznie będziemy mogli zgarnąć 36 zwrotów, co sumarycznie da nawet 720 zł premii w ciągu 36 miesięcy – o ile będziemy chcieli korzystać tak długo z karty.

Zwrot ten nie będzie jednak wypłacany automatycznie – będziemy go mogli odebrać najszybciej w trzy dni robocze po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego. Zlecenia wypłaty należy dokonać w serwisie bankowości internetowej Citibank Online. Co ciekawe wcale nie musimy robić tego od razu. Regulamin promocji zastrzega, że zlecenie odbioru będzie dostępne przez 12 pełnych okresów rozliczeniowych od daty przyznania – co oznacza, że możemy otrzymać maksymalnie 240 zł w jednej transzy.

Na koniec warto dodać, że jeśli nasza nagroda spowoduje nadpłatę na karcie kredytowej, to nic złego się nie stanie. Standardowo Citibank pobiera za to prowizję, jednak w przypadku powstania nadpłaty ze względu na zwrot w promocji nie będzie ona naliczana.

Podsumowując: nie dość, że oferta ma chyba najkrótszy okres karencji w historii, to na dodatek pozwala szybko zgarnąć 400 zł na start (lub smartfon LG), a do tego do 720 zł w dłuższym okresie. Razem aż 1120 zł!

Gdzie jest haczyk?

Skoro oferta jest tak dobra, to dlaczego na stronie promocji widzimy „rzeczywistą stopę procentową w wysokości 10,47% w skali roku”? Wszystko przez wymogi prawne. Bank przyznając kartę kredytową ma obowiązek przedstawić reprezentatywny przykład, w którym pieniądze zostają wypłacone z karty i spłacane przez 12 miesięcy, w równych ratach. Identyczny przykład znajdziecie zresztą w swojej umowie o kartę (ale dla kwoty przyznanego limitu).

W rzeczywistości jednak da się przejść całą promocję całkowicie bezkosztowo. Po pierwsze – używając karty kredytowej mądrze i spłacając ją od razu w 100%, zamiast (jak w przykładzie) przez 12 miesięcy. Wtedy możemy korzystać z zalet okresu bezodsetkowego i najzwyczajniej w świecie nie płacić żadnych odsetek.

Jeśli to wasza pierwsza kredytówka, to gorąco zachęcam do przeczytania
mojego poradnika o mądrym korzystaniu z karty kredytowej.
Sam jestem ogromnym przeciwnikiem kredytów, ale akurat ten produkt jest inny, niż wszelkiego rodzaju kredyty gotówkowe i pożyczki-chwilówki. Z karty kredytowej da się bowiem korzystać bez opłat.

Druga kwestia to wysokość opłat. O ile samo wydanie i korzystanie z Motokarty jest darmowe, to zapłacić możemy za dodatkowe usługi, takie jak CitiPhone, naklejka zbliżeniowa czy karta dodatkowa. Jeśli ich jednak nie włączymy, to żadnych opłat nie będzie. I tyle :)

W zasadzie jedyną usługą dodatkową jako warto włączyć jest CitiAlerts w wersji Premium – dzięki temu jesteśmy powiadamiani o operacjach na karcie za pomocą wiadomości SMS. A w chwili obecnej opcja ta jest bezpłatna.

Nie przegap!

Komentarze

  • Wypełniłem jeszcze raz i zero kontaktu ;/

    luka89waw Odpowiedz
  • Mam to samo pierwszy wniosek wysłany w piątek drugi w środę i narazie cisza

    Kaser Odpowiedz
  • U mnie to wygląda tak. Wniosek złożyłem w sobotę 21.03, kontakt i przesłanie dokumentów w czwartek, w piątek otrzymałem sms że wniosek w trakcje weryfikacji.

    aupol Odpowiedz
  • Minął ponad tydzień i nic. Promocja o kant kuli potłuc :-/

    broker Odpowiedz
  • U mnie taka sytuacja:
    Kontakt 1: po 3 minutach rozmowy konsultant mówi, że ich system nie działa i że zadzwoni ponozniej.
    Kontakt 2: wypełniamy wspólnie cały wniosek, zgody, spowiedź i w momencie gdy powinna być decyzja konsultant znowu nowi, że system padł i że zadzwoni za kilka godzin.
    Minęło kilka dni. Nie wiem czy mam wysyłać dokumenty – nie dostałem żadnego maila z linkiem gdzie mam je słać.
    Podpowiecie coś?

    3cik Odpowiedz
  • Bez sensu ta promocja, pełno błędów. Otrzymałem chyba 6 razy SMS, ze mam dodać dokumenty, potem, ze zostały zatwierdzone. Wczoraj finalnie przyszedł SMS, ze mam wejść na maila i tam będą szczegóły jak podpisać umowę online – maila brak. Wina zapewne systemu, brak słów.

    tomko111 Odpowiedz
  • Ilu tak naprawdę osobom z tego forum udało się podpisać umowę.

    Chf Odpowiedz
  • Wypełnilem wniosek w poniedziałek. We wtorek był telefon. W piątek podpisałem umowę online. Nie było żadnych problemów, ale z tego co piszecie to chyba wyjątek.

    simrisham Odpowiedz
  • U mnie wygląda to tak, że pierwszy wniosek 20.03, zero odzewu, drugi wniosek 23.03 i dalej zero odzewu… Czekam na kontakt, dobrze rozumiem, że do dnia 31.03 jest istotne samo złożenie wniosku? A nie podpisanie umowy?

    Łukasz Odpowiedz
    • Nawet nie – wystarczy zostawić swoje dane na stronie promocji:

      w okresie obowiązywania Oferty prześlą wypełniony poprzez Stronę Oferty formularz kontaktowy

      Michał
  • Tydzień temu zamieściłem taki wpis jak poniżej. W międzyczasie wypełniłem po raz drugi wniosek i wysłałem, i co i NIC. Z tego co widzę Citibank zamierza chyba iść w stronę: jaki wniosek ?, a Pan/Pani składaliście w ogóle jakiś wniosek ?. Panie Michale może czas na jakąś konkretną interwencję ?.

    ” Sytuacja z dnia wczorajszego. Dzwoni nr (22) 238 60 00 odbierasz połączenie , a po 3 sek następuje rozłączenie po stronie dzwoniącego – przypuszczasz że to był konsultant Citibank.

    1. Oddzwaniasz na ten numer, słyszysz 2 sygnały i połączenie zostaje zerwane ze strony Citibanku.

    2. Dzwonisz na infolinie Citibanku prosisz o zweryfikowanie czy nr (22) 238 60 00 to ich numer, dostajesz odpowiedź, że tak więc pytasz:
    „dlaczego dzwonicie do klientów i się rozłączacie kiedy klient odbierze ? – milczenie, albo głupie pytanie ” a co w tym złego że dzwonimy i się rozłączamy” ?, albo druga wersja odpowiedzi: „to nie ja to kolega albo automat”
    Panie Michale, proszę o przekazanie tej informacji do Citi z moim komentarzem, a jest on taki: jaja sobie z klientów robicie !!!.”

    Jano Odpowiedz
    • Przekazuję wszystkie komentarze, niestety jeśli mają coś zepsute to i tak tego nie naprawią do jutra :/ Ale z drugiej strony obiecują, że będą dzwonić do każdego kilka razy. Oby tak było.

      Michał
    • U nich to problem permanentny. W zeszłym roku próbowałem założyć kartę i na 5 odebranych telefonów od nich 2 razy mnie połączyło z kimś żywym, a 3 razy sami zerwali połączenie.

      Kusio
  • OK, to jeszcze jedna próba rozwiązania: osoby, które są od kilku dni bez kontaktu / miały głuchy telefon mogą pisać na: callcenter@citi.com podając ten sam numer telefonu, co w formularzu. Konsultanci będą się starać dzwonić do takich osób w pierwszej kolejności.

    Michał Odpowiedz
  • Właśnie zatwierdziłem umowę, w sumie wszystko trwało 8 dni.

    aupol Odpowiedz
  • A ja jestem jak na razie pozytywnie zaskoczony. Dość niepewnie podszedłem do tej promocji widząc komentarze, ale jednak zdecydowałem się wczoraj wieczorem złożyć wniosek. Zadzwonili już dzisiaj około 12, nie było żadnego rozłączenia, ale co jakiś czas lekko przerywało. Rozmowa trwała niecałe pół godziny, konsultantka przekazała, że minimalna kwota udzielonego kredytu to 5000 złotych. Mam teraz dosłać zdjęcie dowodu i dołączyć wyciągi bankowe z ostatnich trzech miesięcy (pracownica doradziła poczekać na wygenerowanie się wyciągu marcowego, by dane były jak najbardziej aktualne). Z jakiejś przyczy u mnie nie można było potwierdzić podpisania umowy poprzez pytania weryfikacyjne w BIK (może dlatego, że nie mam żadnego aktywnego zobowiązania – tego nie wiem) i będę musiał czekać na kuriera. Zobaczymy jak będzie z dalszymi etapami, na razie jestem zadowolony :)

    Matryc Odpowiedz
    • Pamiętaj, że w internecie komentuje max. 10% osób. Na dodatek emocje negatywne są częściej przekazywane niż pozytywne. Wniosek? Kilkanaście osób napisało, że mają problem ale, na oko, co najmniej kilkaset przeszło przez wszystko bez problemów. Także to też trzeba brać pod uwagę :)

      Michał
    • No prawda. U mnie poszło gładko i karta już do mnie idzie ale dwie osoby z rodziny mają problem głuchego telefonu,

      Addonix
  • „Kilkanaście osób napisało, że mają problem ” tylko dlaczego ciągle Ci sami :) :) :) ???

    jojo Odpowiedz
  • Do mnie dzisiaj zadzwonili i powiedziała Pani że promocja jest dla osób nieposiadających karty po 01.12.19 a w promocji napisane jest że po 31.12.20. Jak to jest w końcu. Dodam że poprzednią kartę wypowiedziałem w połowie grudnia.

    Dc Odpowiedz
    • Okres karencji jest od 31.12.2019, co zresztą jest napisane w regulaminie. Pani na infolinii raczej nie kłamie – po prostu się nie zrozumiałyście. Dlaczego tak sądzę? Ano dlatego, że wypowiedziałaś kartę w połowie grudnia, a wypowiedzenie = 30 dni. Oznacza to, że realnie umowa się zamknęła w połowie stycznia. Innymi słowy wszystkie karty wypowiedziane od 1.12 automatycznie odpadają, bo realnie zamkną się 31.12 i później.

      Michał
  • Zadzwonili po wysłaniu e-mailu na adres , który podał admin na forum.Dokumenty wysłałem czekam na dalsze dyspozycje.

    chf Odpowiedz
  • Zadzwonili…. Przecież to jakaś tragedia i kpina!. Połączenie jakby z Antarktydy w czasie zamieci. Połowa słów nie zrozumiała. Trzeba dopytywać co kobieta przed chwila powiedziała. Przecież to totalna żenada….
    Ostateczne ( po blisko pól godziny ) odmowa. Zarobek ok 4,5 + 1000 z 500+, podałem ok 3000 wydatków na życie i odwaliło mnie. Jedynie posiadam KK z TMub. i pożyczkę na 1000 zł gdzie sprawdzają nie w BIK-u. Z taką historią jaką mam nigdy i nigdzie mi nie odrzucili. Zawsze regularnie spłacane. Aż w szoku jestem….. Za dużo podałem kwoty wydatków???

    jojo Odpowiedz
    • Nigdy, ale to przenigdy nie podawaj tak wysokich kosztów utrzymania, gdy zależy Ci na uzyskaniu kredytu. Nie wychodziłbym ponad 1000-1500 złotych przy takich zarobkach. Mogła być też jakaś inna przyczyna, ale podanie tak wysokiej kwoty tylko zaszkodziło.

      Matryc
    • Podałem 1000 i dostałem na 18 tys, też w szoku:) Oczywiście łykają ten 1 tys na wydatki choć każdy wie, że za to nikt się nie utrzyma.

      pytajnik
    • Niewiem jak teraz ale poprzednio w citi i też w innych bankach jako koszty utrzymania brali pod uwagę tylko rachunki. I w Citi i w Santa i w Mille podawałem 800 zł i nikt nigdy tego nie negował

      Andy59
    • Dotychczas nie miałem żadnych problemów z przyznaniem dlatego byłem pewny siebie. Cóż musiał być ten pierwszy raz. Chciałem być nieco uczciwy. Teraz zaś przypomniałem sobie że mam w CA zaciągniętą pożyczkę na 3tyś ale połowa z niej spłacona więc realnie to 1500. Ciekaw jestem jak „widzi” to BIK czy jednak 3000 czy 1500?
      Do tego dołożyć 2000 na KK w Tmub i staje się jasne dlaczego mnie odwaliło…
      Dziwi mnie też to że kiedyś po otrzymaniu KK z Citi pierwsze co robili to zachęcali do podwyższenia limitu i to do takich kwot że aż głowa bolała. Rozmawiałem, tez ze znajomym który uświadomił mi, że obecnie banki mogą na to wszystko patrzeć zupełnie inaczej. Widmo bezrobocia/spadków zarobków staje się niezwykle realne. I wisienkowiczów czeka trudny czas.
      Ale….może następna promocja będzie lepsza a ja mądrzejszy:)

      jojo
    • Konsultanci z Citi mieli płacone premie nie od sprzedanej karty, a od wysokości limitu na tej karcie, więc za każdym razem zależało im żeby klient brał jak największy :)

      Matryc
    • W ING chyba było powiedziane, że mieszkanie też, bo widzę teraz, ze podałem koszty 2 kzł (kartę dostałem). Ale podanie 3 kzł to szaleństwo 😉

      Don Quijote de la Mancha
    • @Matryc, a to dlatego kiedyś pani podczas rozmowy mówiła o 3 k (albo 4, juz nie pamiętam), a gdy przyjechał kurier z umową to było 20 (ale nie protestowałem)…

      Don Quijote de la Mancha
    • Czy da się obniżyć przyznany limit kredytowy, bo przywalają kosmiczne kwoty? Kosztuje to coś bo nie mogę w TOiP doszukać się takiej informacji?

      Bobek
    • Da się, przez wiadomość w bankowości internetowej, chyba nawet jest taki temat wśród przedefiniowanych; jest to bezpłatne.

      Don Quijote de la Mancha
  • Tydzień temu wypełniłem formularz, dzisiaj wysłałem przypomnienie na podany adres (callcenter@citi.com) i zadzwonili. Jakość połączenia faktycznie bardzo słaba. Pod koniec rozmowy pani pytała czy posiadam służbowy adres e-mail. Jeżeli wyślę do banku wiadomość z poczty służbowej na adres formularz@citi.com, to tym samym potwierdzę fakt zatrudnienia u podanego pracodawcy co ułatwi im weryfikację (nie będą musieli dzwonić do firmy). Tyle tylko, że nie zrozumiałem czy mam teraz najpierw czekać na e-mail od banku czy najpierw ja muszę wysłać tę wiadomość od siebie (już wysyłając załączniku wyciągi w z konta). Raczej nie, bo pani coś wcześniej mówiła o dedykowanej stronie banku do przesyłania dokumentów. Więc chyba jednak czekan ma wiadomość od banku, tylko nie wiem jak długo.

    michal-100 Odpowiedz
  • Nadal brak ponownego kontaktu (1 nieodebrane połączenie w czwartek) pomimo wysłania maila do callcenter.
    @Michał, czy warto złożyć wniosek ponownie?

    Daw Odpowiedz
    • Oficjalnie przekazują mi info, że nie, ale osobiście chyba bym jednak „zaryzykował” i zostawił dane jeszcze raz…

      Michał
  • Potwierdzam wczoraj wysłałem e-mail na formularz@citi.com i dzisiaj kontakt ze strony banku. Wniosek składałem 25.03.2020.

    Marcoo Odpowiedz
  • Ja wniosek wysłałem wczoraj koło 23 a dzis 11:20 już telefon – żadnego przerywania, jakość normalna – wszystko wytłumaczone tak jak powinno być, dowód już mieli z poprzedniej karty zamkniętej w maju – dosłałem już 3 ostatnie wyciągi i czekam na umowę. Wydatki podałem 1000 a zarobki 3600.

    kamil95 Odpowiedz
  • Witam wniosek złożony w piątek, nie było kontaktu wczoraj wysłałem e-mail i dzisiaj rano był telefon wstępna decyzja pozytywna teraz czekam na umowe online. PS Michał dzieki za interwencje.

    Kaser Odpowiedz
    • uff!

      Michał
    • Ja podobnie – wczoraj wysłałem wniosek, dziś rano telefon i rozmowa z konsultantem na 5*, zero problemów. Po raz kolejny wielkie dzięki Michał za wstawkę

      tancerz
  • Po wysłanym mailu, dziś z rana telefon. Rozmowa jakość 4/5. 25 min rozmowy, ale mam czekać na telefon z decyzją banku.

    luka89waw Odpowiedz
  • Na jaki adres e-mail należy wysłać dokumenty?

    zona_moja Odpowiedz
    • Wpisz w wyszukiwarce wysyłanie dokumentów do citi
      Strona dalej Cię poprowadzi co i jak.

      Chf
  • Kurde a ja akurat mam wypłatę do ręki a tutaj wymagają wyciągów z konta :(

    ddssfd Odpowiedz
  • Czy ktoś wiem jaki jest obecnie orientacyjny czas dostarczenia karty ?

    aupol Odpowiedz
    • To pytanie do poczty polskiej, na pewno dłużej niż zwykle, moją wysłali w piątek i czekam

      simrisham
  • Poważnie trzeba wysyłać wyciągi z konta? Nie wystarczy potwierdzenie przelewów wynagrodzenia za 3 ostatnie miesiące?

    agentX Odpowiedz
  • Do mnie oddzwonili z dnia na dzień, ale mam podpisywać przez kuriera. Przez tel. dowiedziałem się że mam wysłać skany, ale nie piszą mi na maila gdzie. Czekać na kuriera? Gdzieś wysyłać te skany?

    Andrzej Pieczewski Odpowiedz
    • A nie mówili przez telefon że tu trzeba np? online.citibank.pl/przeslanie_dokumentow/

      luka89waw
  • Czy po złączeniu dokumentów pojawia się jakiś komunikat? U mnie tylko „wszystkie pliki zostały przekazane do wysłania”. Czy to oznacza ze wszystko jest poprawnie?
    Mnie Pani poinformowała o przyznanym limicie i niechętnie zareagowała na to ze chce mniejszy limit. Mówiła ze nie ma znaczenia wysokość limitu, tak czy inaczej będzie kurierem. Ale i tak zmniejszyłem n 5k ;)

    Michał Odpowiedz
  • Mi wstępnie dali przy 1667 netto umowa 3 msc wstecz i dalej 3 msc… 10k.. ;D

    luka89waw Odpowiedz
    • Generalnie do wyliczenia zdolności kredytowych brane jest pod uwagę wieeeele czynników. W związku z tym nie da się porównywać np. tego, że jedna osoba dostała kartę przy niskich dochodach, a druga nie dostała przy wysokich. Pod uwagę brana jest cała sytuacja, historia w BIK itd. konkretnej osoby. Ważne, że praktycznie każdy (pracujący/otrzymujący świadczenie) może z oferty skorzystać, o ile zostanie pozytywnie zweryfikowany przez analityka w banku.

      Michał
    • jakim cudem dostajesz tyle kasy skoro min jest wyzsze chyba z 1860zł

      stalker
  • Umowa podpisana. Udało się po ciężkich trudnościach związanych z promocją efekt końcowy na plus.

    Chf Odpowiedz
  • Poza jednym telefonem 24 marca – automatycznie rozłączonym po 3 sekundach – zero kontaktu. 25 marca poszedł drugi wniosek, pod koniec marca mail z moim telefonem.
    A i tak zero odzewu. Czekać jeszcze? Wniosek ważny, więc może jeszcze zadzwonią?

    janm Odpowiedz
  • @janm – u mnie podobnie

    Darek Odpowiedz
  • Ja złożyłam wniosek 30.03, głuchy telefon był 31.03, więc napisałam od razu mejla do callcenter i dzisiaj już udany telefon wraz z weryfikacją. Po telefonie wysłałam wyciąg z konta za 3 miesiące (5000zl limitu jest minimalne, więc trzeba przedstawiać dokument dochodowy) no i jutro mają dzwonić z potwierdzeniem. Mam nadzieję, że mimo dużej liczby wniosków przeciągniętych na kwiecień jednak ogarną, która to promocja, bo ze względu na karencję łapie się tylko na tą:)

    Mi Odpowiedz
    • Do mnie też zadzwonili dopiero po przypomnieniu się przez email i ponownym wysłaniu wniosku

      Daw
    • A podpieli wniosek pod pierwszą edycję promocji? Bo ja dostałam właśnie mejla z regulaminem i mimo, że składałam wniosek w pierwszej edycji to wysłali mi regulamin z drugiej. Nie ma różnicy na szczęście, ale gdyby nie ogłosili drugiej edycji, to nie poszłoby tak gładko.

      Mi
  • Wszystko szło ok aż do momentu przesłania mi umowy, która zawierała błędy – zły numer domu w adresie, przekręcona nazwa pracodawcy… Nie zaakceptowałam więc umowy licząc, że po kliknięciu „zgłoś uwagi” będę mogła im napisać co jest do poprawy. Niestety skończyło się komunikatem „Dziękujemy za zainteresowanie, twój wniosek został anulowany”. Świetnie :/ Czy takiego wniosku nie da się już przywrócić i będę musiała przechodzić cały proces jeszcze raz? Dzwonią sami w sprawie odrzuconej umowy?

    Kamila Odpowiedz
    • Miałam tak samo. Oddzwonili, ale prawie po miesiącu – niemniej nadal jesteś w grze o nagrodę (jakby co). Przywracają wiosek i poprawiają dane – umowę miałam na drugi dzień.

      Marcjanna
    • U mnie umowa zawarta przez tel na podstawie weryfikacji i pytań o dane w bik, dostarczony pit od pracodawcy na wskazany adres strony www, przyszedł SMS, ze przyjęli i cisza nic się nie dzieje, dzwoniłem na infolinie i przekazali sprawę dalej… i znowu cisza, Admin czy masz możliwość dowiedzenia się co się dzieje z wnioskami, znajomy ma to samo po dostarczeniu dokumentów dochodowych proces jakby się urywa

      Dzikus
  • Kurier będzie z Poczta Polskiej?

    luka89waw Odpowiedz
    • Troche d…. w CITI że poczta ogarnia te umowy. 15 min stałem żeby podpisać itd. Bo listonosz do końca nie ogarnia tych wszystkich instrukcji.

      luka89waw
    • a niedługo będzie musiał ogarniać wybory ;)

      abc
    • I tym samym wg zapisów w tym szambie wyborczym, PP musi zawiesić dostarczanie innych listów. Mam nadzieję że będzie strajk listonoszy.

      luka89waw
  • Jak zalogować się na konto punktowe w programie Payback? Czy tą kartę trzeba rejestrować do programu Payback czy wydawca karty zrobił to już za nas?

    Bobek Odpowiedz
    • Udało Ci sie w payback zarejestrować? Ja nie wiem jaki kod cvv tam wpisać. Ten z karty nie jest dobry

      Grzegorz s
    • Czy ktoś zna odpowiedź na powyższe pytania i zarejestrował kartę w programie Payback? Na mojej karcie nie widzę 4-cyfrowego kodu CVC.

      michal-100
    • Jeśli chodzi o Payback, na razie zadzwoniłem do nich na infolnie. Dostałem odpowiedź, że to Bank powinien zarejestrować kartę w programie, ale mimo to punkty za transakcje zostaną mi już naliczone (Pani przyjęła wcześniej jakiś wniosek o rejestrację, ale powiedziała, że to może być za mało..). Poradziła, że najłatwiej byłoby wziąć po prostu jakąś blankową kartę payback z zaprzyjaźnionego punktu (Kaufland/BP), zarejestrować ją, a potem zadzwonić jeszcze raz na infolinię, wtedy coś tam uda im się podpiąć i będzie niby grało, że już normalnie będzie się można logować na swoje konto payback. Zadałem też zapytanie pisemne w Citi, czekam na odp

      osob
  • Czytam regulamin promocji i tam jest napisane że te 500zł to muszą być „transakcje bezgotówkowe” i nie mogą być „transakcje szczególne” oba w rozumieniu Regulaminu Kart Kredytowych Citi. Tak czytam czym jest transakcja szczególna i piszą tak:
    „Transakcja u podmiotów świadczących usługi w zakresie wymiany walut, walut wirtualnych i środków płatniczych oraz pośredniczących w wymianie. ”
    Wiem, że łapią pod to np Revoluta ale czy transakcje w „Moje Usługi” też do tego zaklasyfikują? Ktoś się orientuje?

    kulA Odpowiedz
  • Po otrzymaniu smsa z informacją, że otrzymacie email z linkiem do umowy, długo czekaliście na maila?

    Daw Odpowiedz
    • Ile czekałeś na tego smsa od rozmowy telefonicznej?.. Spam pewnie sprawdzałeś?

      osob
    • tydzień, w międzyczasie dostałem regulaminy na maila, więc mają prawidłowego. w pierwszej kolejności spam sprawdziłem

      Daw
    • Ponad 7 lat w tych wisienkach siedzę, nie widziałem tak rozciągniętej w czasie procedury. Jakie znaczenie ma koronawirus, skoro konsultanci mogą pracować HO (@admin/@Michal – moze to do Ciebie pytanie, jak uważasz?)?.. Żenada moim zdaniem, jeśli o to chodzi.. ponad 3 tygodnie czekam (promka z końca marca) i jestem na etapie maila z regulaminem, wstępna decyzja pozytywna tydzien temu..

      osob
    • Dzwoniłam dzisiaj na infolinię i konsultant powiedział mi, że najpierw muszą rozpatrzyć wszystkie wnioski o odroczenie produktów kredytowych, a tych może być sporo ;/

      Ju
    • Ja zadzwoniłem i przycisnąłem konsultanta, że nie mam umowy, a dostałem smsa, następnego dnia sms, ze wysłali maila i tym razem po kilku minutach umowa na mailu. Podpisana smsem, następnego dnia info że karta jest gotowa. Mam nadzieję, że szybko dojdzie

      Daw
  • Ale się wkur…. telefon z rana od Citi że „Kurier” czyt zwykły listonosz, nie potwierdził moich danych na checklist. Chociaż dowód otrzymał. Tragedia, cała procedura od nowa z papierami..

    luka89waw Odpowiedz
    • Mistrzostwo!
      Banki ścigają się w ofertach i jednocześnie biją rankingi nieudolności proceduralnej.
      Ja skorzystałem z oferty równolegle z bliską osobą. Ja procesuję przez kuriera, ona online. Dlaczego? Nie wiem. Dowody osobiste wydane w tym samym dniu, dochody prawie identyczne, strefa zatrudnienia tak samo, historia w citku i innych podobna – wiadomo, wyjadamy wisienki jednakowo, ale citek znalazł różnicę.
      Długo się czeka na kartę?

      dario
    • U mnie umowa online. Watpie, czy to tylko dzieki temu, ale rezygnowalem w 2018 i mieli dalej skan mojego ważnego dowodu, chcieli tylko pdfy wynagrodzeń 3msc (nawet nie wyciągi).

      osob
    • No masakra ;/ Nie wiem czemu wybrali PP i to listonoszy…

      Na kartę czytałem gdzieś ok 7-10 dni robocze.

      luka89waw
    • u mnie karta była na 4 dzień po podpisaniu umowy

      aupol
  • Dobrze rozumiem, że aby otrzymać gwarantowaną nagrodę 400 zł to trzeba wykonać transakcje na 500 zł, ale nie jest konieczne to na stacji BP?

    tomko111 Odpowiedz
  • Dostałem kartę 3 dni po smsie.
    Sensacja. Mój listonosz (olewus albo alkoholik) przychodzi raz na miesiąc.

    dario Odpowiedz
  • Witam.
    1. Jaki najmniejszy limit można wynegocjować?
    2. Jeśli dobrze rozumiem to dostajemy kasę na koncie jednorazowo, tak? Nie co miesiąc od nowa tą samą kwotę?
    3. Jeśli spełnimy warunki to czy już można z niej nie korzystać?
    Pozdrawiam

    Tom357 Odpowiedz
  • Witam

    Czy obrót można zrobić za pośrednictwem karty Curve ?

    janus_z Odpowiedz
  • Czy te transakcje to mogą być płatności kartą przez internet czy muszą być w sklepach stacjonarnych ?

    MOn3456 Odpowiedz
  • Czy zakup ubezpieczenia OC w punkcie ubezpieczeń będzie traktowany jako transakcja szczególna?

    Daw Odpowiedz
    • Raczej jak w normalnym sklepie stacjonarnym :P

      luka89waw
    • @luka89waw, raczej, tak, choć istnieje pewne (śladowe) ryzyko, że jeśli to jakiś ogólny punkt usług finansowych, w szczególności połączony za kantorem wymiany walut, to jednak wyjdzie szczególna… Ale to raczej tylko teoretyczne ryzyko.

      Don Quijote de la Mancha
    • Hej a myslisz że płatność kartą przez link axa raty za oc przejdzie?

      Grzegorz sss
    • Przejdzie, firmy ubezpieczeniowe nie są dla Citi „szczególne”, takimi sa punkty hazardowe i świadczące „usługi w zakresie wymiany walut, walut wirtualnych i środków płatniczych oraz pośredniczących w wymianie”. Czyli wszelkie kantory i Revoluty, ale te „wirtualne środki płątnicze” mogą też sprawić, że będą pod to podciągnąć wszelkie doładowywane usługi (skutkujące tym, że na danym kocie mamy środki, jak w Revolut, z którym jest jednoznacznie, bo pośredniczy w wymianie walut).
      Ale o ubezpieczycielach nic nie ma.

      Don Quijote de la Mancha
  • Czy karta przysyłana jest zwyklym listem czy poleconym?

    Sławomir Odpowiedz
  • W czwartek i piątek robię transakcję kartą, powiedzmy 250 i 100zł. W piatek wieczorem spłacam 350zł, a dziś rano (poniedziałek) mam info o nadpłacie 350zł i transakcje kartą nierozliczone – zaksięgowana tylko spłata. Czy bank może mi naliczyć jakąś opłatę za „nadpłatę”?

    Daw Odpowiedz
    • Szybciej Ci rozliczono wpłatę niż zaksięgowano transakcje. Oczywiście automat może Ci naliczyć opłatę ale się potem wybronisz.
      Takie moje zdanie.

      dario
    • Dzieki @dario, jak coś, pójdzie reklamacja, bo sprawdzając saldo na koniec danego dnia, nigdzie nie było nadpłaty, a że księgują jak księgują, to nie powód do pobrania opłat

      Daw
  • Witam
    Czy doładowanie konta telefonicznego PLEY będzie OK, w Tmobile przechodzi.

    Wiesław Odpowiedz
  • U mnie całość zakończyła się sukcesem i wczoraj otrzymałam kartę :)
    21 marca zarejestrowałam się na stronie, a wypełnienie wniosku przez tel z konsultantem nastąpiło 26 marca. Tego samego dnia zostały wysłane dokumenty do weryfikacji.
    Sama umowa do podpisu przyszła 30 marca i okazało się, że ma błąd w adresie, ale tylko zameldowania, tak też po wybraniu odpowiedniej opcji wniosek został odrzucony :(
    Ale pojawiła się nowa promocja Citi, więc znów się zgłosiłam.
    Dopiero 21 kwietnia zadzwoniła do mnie konsultantka z którą wypełniałam pierwszy wniosek i spytała o powód jego odrzucenia. Po wyjaśnieniu wniosek został poprawiony i ‚wskrzeszony’. Tym samy na drugi dzień podpisałam umowę, a wczoraj aktywowałam kartę.
    Co ciekawe, moje drugie zgłoszenie trafiło do kolejnej puli i 22 kwietnia ponownie zadzwonił do mnie Citi celem wypełnienia wniosku.
    Wniosek jest jeden: oni naprawdę zostali zalani ilością wniosków, tak tez jak ktoś się zgłosił, jest w trakcie ‚papierologii’, to po prostu trzeba zaczekać.

    Marcjanna Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy