150 zł za założenie nowego, „rewolucyjnego” CitiKonta od Citibanku

Zakończona

Większość bank w Polsce oferuje konto osobiste wraz z kartą debetową, których prowadzenie jest darmowe. Albo raczej: może być darmowe, ale najczęściej po spełnieniu określonych warunków. Dlatego Citibank postanowił rzucić rękawicę swoim konkurentom i zaprezentował właśnie nowe CitiKonto, którego prowadzenie i obsługa karty debetowej są całkowicie darmowe – i to bez spełniania dodatkowych warunków! Widać jednak, że bank chce być numerem jeden nie tylko wśród konkurencji bankowej, ale również pozabankowej – nowe konto ma być bowiem rewolucyjnym rachunkiem, które świetnie nada się do płatności zagranicznych. A do tego wszystko nie zabrakło premii na start :)

150 zł premii za nowe CitiKonto

Nowe CitiKonto za zero

Podstawowym założeniem CitiKonta jest brak opłat za prowadzenie rachunku oraz posiadanie karty debetowej z usługą wielowalutową. Już te warunki sprawiają, że jest to jeden z dwóch rachunków w Polsce za który nie płacimy nawet, jeśli karta leży w szufladzie, a na rachunku nie ma żadnych wpływów.

Ale to nie wszystko. Oprócz bezwarunkowego zera za podstawowe opłaty Citi pozwala również na 4 darmowe wypłaty gotówki z bankomatów w kraju i za granicą (kolejne to 8 zł za wypłatę oprócz bankomatów Citi, które są zawsze darmowe). A do tego dorzuca 3 darmowe przelewy natychmiastowe (Express Elixir) w miesiącu w ramach bankowości internetowej – czyli coś, co w zdecydowanej większości banków jest usługą płatną.

Oprócz baaardzo sensownych warunków prowadzenia konta mamy również możliwość korzystania z Citi Global Wallet – czyli usługi pozwalającej na płacenie w wielu walutach bez kosztów przewalutowania.

W jaki sposób jest to realizowane w Citibanku? Wystarczy, że założymy subkonto w danej walucie, załadujemy je, aktywujemy Citi Global Wallet i… po prostu będziemy płacić za zakupy. Citi automatycznie wykryje, że jeśli np. płacimy w USD to środki pobierze z konta w USD.

Walutę najprościej będzie kupić w samej bankowości internetowej. Citi chce bowiem stać się jednym z najkorzystniejszych kantorów internetowych na rynku. Patrząc na to, jak wygląda obecna tabela kursów, faktycznie może tak być – spread jest wręcz mikroskopijny!

Co z walutami, w których subkonta nie możemy założyć? Na czas wykonywania transakcji powinniśmy przepiąć (ręcznie) kartę pod konto w EUR – wtedy bank ściągnie pieniądze z konta w EUR a przewalutowanie nastąpi po kursie organizacji płatniczej (Mastercard), czyli również jednym z najlepszych dostępnych na rynku.

Na koniec dodam, że oferta ma pewien haczyk: bank nie chce, aby konto w EUR stało się naszą przechowalnią gotówki (ze względu na ujemne stopy procentowe dla EUR) i warto tam trzymać środki do max. 10 000 EUR. Powyżej tej kwoty naliczana będzie opłata miesięczna – od 18 zł do nawet 180 zł (powyżej 100 000 EUR). Dla innych walut tego problemu na szczęście nie ma.

O czym jeszcze trzeba wiedzieć? Dla czytelników bloga nie będzie to pewnie niczym odkrywczym, ale bank jakoś musi zarabiać – dlatego wszelkie usługi premium (np. CitiPhone, CitiAlerts) są płatne (ale też nie są do niczego potrzebne, więc warto od razu z nich zrezygnować). Tak samo zresztą jak próba wykonywania jakichś operacji w oddziale – wspomniane wcześniej przelewy Express Elixir są darmowe, ale tylko przez bankowość internetową. W oddziale lub przez bankowość telefoniczną CitiPhone kosztują… 30 zł. No ale taką mamy obecnie rzeczywistość w wielu obszarach życia – jeśli ktoś nie chce korzystać z internetu to wtedy niejako sponsoruje tych, którzy to robią. I nic za to nie płacą ;)

150 zł na start

Oczywiście nawet najkorzystniejsze konto warto otworzyć w ten sposób, aby coś jeszcze na tym zyskać. Dlatego Citibank uruchomił promocję wspierającą swoje nowe CitiKonto, w której do zdobycia mamy 150 zł. Co należy zrobić?

Przede wszystkim być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego konta osobistego ani oszczędnościowego w Citibanku od 1.01.2020. Posiadanie tych rachunków w przeszłości nie wyklucza z udziału w promocji, tak samo jak posiadanie obecnie jakiegoś innego produktu (np. karty kredytowej) :)

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że udamy się na dedykowaną stronę promocji i złożymy wniosek o CitiKonto (najlepiej z kartą debetową – będzie potrzebna do spełnienia warunków promocji). Co istotne: konto możemy otworzyć w pełni zdalnie, za pomocą biometrii. Pamiętajmy jedynie, żeby w trakcie tego procesu zrobić dobrej jakości zdjęcia (selfie) oraz dowodu osobistego (musi być cały w ramce, na płaskiej powierzchni, bez cieni i odbitego światła, a krawędzie nie mogą być ucięte np. palcami). Instrukcja nt. zakładania konta biometrycznie znajduje się tutaj.

Czas na wnioskowanie i podpisanie umowy mamy do 20.11.2020, przy czym bank zastrzega, że pula promocyjnych wniosków wynosi 5000 sztuk. O jej ewentualnym wyczerpaniu poinformuję we wpisie.

Pula promocyjnych wniosków została wyczerpana, jednak bank od ruszył z kolejną edycją oferty. Jej warunki są praktycznie takie same, jak pierwotnej.

A jakie są warunki samej promocji? Relatywnie proste. Do zdobycia mamy trzy nagrody – każda po 50 zł.

Pierwszą z nich zyskamy pod warunkiem, że do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu założenia konta zalogujemy się co najmniej raz do aplikacji mobilnej Citi Mobile oraz otrzymamy wpływ min. 100 zł z rachunku w innym banku. Przykładowo podpisując umowę o konto we wrześniu czas na spełnienie tych (banalnie) prostych warunków mija z końcem października.

Co z drugą nagrodą? Wystarczy, że do końca drugiego miesiąca po miesiącu otwarcia konta dokonamy płatności za pomocą Google Pay lub Apple Pay na łączną kwotę min. 100 zł. W naszym przykładzie czas mamy do końca listopada.

Ostatnia nagroda przyznawana będzie, jeśli do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego po otwarciu konta na nasze konto wpłynie min. 2000 zł „z tytułu wynagrodzenia” (bank nie definiuje tu niczego więcej, więc warto z tej furtki korzystać). W naszym przykładzie mamy czas do końca grudnia.

Każda z nagród zostanie wypłacona do końca kolejnego miesiąca przewidzianego na spełnienie danych warunków – czyli dla kont założonych we wrześniu będzie to koniec listopada, grudnia oraz stycznia.

Nie przegap!

Komentarze

  • W końcu dostałem dziś pierwsze 50, konto zakładane na początku września.

    R Odpowiedz
  • U mnie nadal nie ma nagrody :(

    carlos Odpowiedz
  • Dodalem karte do google pay ale przy kazdej platnosci telefonem – odmowa. Co moze byc nie tak? Karta aktywna, kasa jest na powiazanym koncie, telefon z innymi kartami dziala. O co chidzi?

    TomekW Odpowiedz
    • Reklamuj albo sam włącz po zalogowaniu 3dsecure na karcie. Bez tego mi Gpay nie przepuszczał transakcji. U mnie i małżonki ta sama historia. Taki jankeski bank…

      Modig
  • Włącz na karcie „płatności w internecie”. Usługi i profil > zarządzanie kartami > płatności w internecie > włącz

    ptok Odpowiedz
    • Sprawdzę, ale mi chodzi o płatności w stacjonarnym sklepie.

      TomekW
    • Ale płatności przez google pay nawet w stacjonarnym sklepie to dla banku płatność online, bo nie jest to fizyczne płacenie bezpośrednio kartą, tylko płatność poprzez aplikację.

      ptok
    • Dokładnie tak jak ptok to opisał, nie pamiętałem ścieżki. Sam składałem reklamację skutecznie a u żony włączenie płatności internetowych pomogło właśnie na Gpay i stacjonarnie i internetowo.

      Modig
    • ok, sprawdzę – a jak to włączę w bankowości to od razu będzie można płacić czy trzeba ileś tam odczekać na aktywację itp?

      TomekW
  • Nie wiem. Ja włączyłem wieczorem i następnego dnia w maszynie vendingowej działało. Już wstyd był po sklepach sprawdzać kolejny raz.

    Modig Odpowiedz
    • Okazuje się że płatności w internecie były od początku włączone. Złożyłem dyspozycję włączenia transakcji zbliżeniowych. Dostałem odpowiedz od banku: „Uprzejmie informuję, że usługa płatności zbliżeniowych po stronie Banku została włączona. ” więc nie wiem jak to rozumieć, czy była włączona od początku czy właśnie dopiero teraz włączyli. Ostatnia sprawa co radziliście to te transakcje 3dsecure – gdzie to sprawdzić, włączyć?

      TomekW
    • 3dsecure jest teraz obowiązkowym zabezpieczeniem UE transakcji online, więc dla mnie to było to samo.
      Teraz mi się przypomniało że bez reklamacji to najpierw trzeba było wyłączyć transakcje internetowe a potem włączyć samodzielnie. 3dsecure nie jest potrzebny do placenia Gpayem, a le w przypadku kart CITI jest on uzywany jako metoda autentykacji przy dodawaniu karty do portfela.
      Nie świadczy to za dobrze tym banku że co najmniej od lutego mnóstwo ludzi ma trn sam błąd. U mnie w rodzinie na 3 karty wszystkie to miały zwalone.

      Modig
    • Nie mam włączonego żadnego 3dsecure i google pay mi działa. @TomekW – czy ty umiesz czytać ze zrozumieniem? Jak pytałeś bank o „płatności zbliżeniowe” to dobrze ci odpowiedział. Jasne że transakcje zbliżeniowe są włączone. Bez tego nie mógłbyś płacić kartą zbliżeniowo w terminalu. Musiałbyś ją za każdym razem wtykać w dziurę.
      Miałeś włączyć płatności w internecie. Te w Citi w przeciwieństwie do innych banków są standardowo zablokowane. Nawet podałem ci ścieżkę do samodzielnego włączenia:
      ” Usługi i profil > zarządzanie kartami > płatności w internecie > włącz”. U mnie dokładnie było to samo. Włączyłem, działa.

      ptok
    • Masz 3dsecure, jak każda karta od ok. 2015. Jeżeli przychodzi ci sms z kodem do potwierdzenia operacji w necie (często tylko przy pierwszych zakupach w danym sklepie) to to jest wlasnie to zabezpieczenie.
      Citi ma problem z poprawnym zgłoszeniem tego u wystawcy karty dosyć masowo. W moim przypadku to był problem jeśli chodzi o Gpay. Karta była poprawnie dodana do portfela ale odrzucała transakcje. Platnosci zblizeniowe dla wszystkich 3 kart w rodzinie były domyślnie włączone.

      Modig
    • @ptok sprawdziłem sciezke ktora podałes do wlaczenia platnosci w internecie i ta opcja byla u mnie wlaczona. A placic gp mimo tego sie nie dalo. Poprosilem w takim razie bank aby wlaczyl platnosci zblizeniowe, bo nie widac czy sa one wlaczone czy nie. A moze wlasnie to bylo powodem ze nie moge placic. Ostatecznie: platnosci w internecie wylaczylem i wlaczylem ponownie (zresetowalem), platnosci zblizeniowe wlaczone poprzez dyspozycje – czy cos jeszcze powinienem sprawdzic czy probowac w terminalu juz? Pierwszej transakcji nie trzeba tradycyjnie w terminalu?

      TomekW
    • Pierwszą transakcję w ogóle kartą? Niezależnie od Google Pay ? Poważnie pytasz? Jasne że trzeba włożyć do terminala. Włożyć!!!

      ptok
    • I wstukać pin.

      ptok
    • Nie trzeba. Ja tej karty debetowej citi użyłem tylko raz. Zapłaciłem przez GP w sklepie internetowym i przeszło normalnie.

      marsid
    • Ja swoją podpiąłem do GPay i normalnie zbliżeniowo płaciłem w terminalach. Nigdy nie użyłem plastiku.

      drudar
    • Ja swoją podpiąłem do GPay i normalnie zbliżeniowo płaciłem w terminalach. Nigdy nie użyłem plastiku.

      drudar
    • Możliwe że już nie trzeba, ale w instrukcji do karty napisano żeby aktywować kartę trzeba ją np użyć raz fizycznie z pinem. Przynajmniej w lutym, więc we wrześniu też tak robiłem. Pomimo to moja karya w Gpayu działała a małżonki już nie stąd wyłączenie i włączenie płatności online, wtedy 3dsecure nadał się poprawnie i banglało.

      Modig
    • W lutym rozwiązałem to reklamacją w której bank tłumaczył się błędem technicznym przy uruchomieniu właśnie 3dsecure u operatora MC.

      Modig
    • Mam to samo od miesiąca. Działa płatność kartą wkładaną do terminala i zbliżeniowo. Działa GP w necie. Nie działa GP stacjonarnie. Odmowa kod 100. Zgłaszana raz reklamacja telefonicznie. Na razie nic nie pomogło. Zgodnie z waszymi sugestiami spróbuję wyłączyć transakcje internetowe i włączyć ponownie. Może to pomoże. A w dodatku jak składam reklamacje internetowo to wyskakuję błąd i nie mogę ;) Śmieszny ten bank. No i infolinia na 9zł…

      Scorp
    • A i jeszcze 27 listopada sms do mnie i do wszystkich z rodziny „Transakcje zliżeniowe Google Pay pow dziennego limitu 150 PLN nie sa akceptowane. Plac plastikowa karta debetowa. Pracujemt nad usprawnieniem.”

      Scorp
    • Gdyby ktoś jeszcze borykał się z takimi samymi problemami… Należy odblokować wszystko co się da na infolini. Mianowicie, odblokować/zmienić limit transakcji zliżeniowych. Odblokować transakcje 3d secure, transakcje internetowe i wszystko inne co tam mają. U mnie zadziałała 4 reklamacja telefoniczna. U osób z rodziny działało od razu / po pierwszym zgłoszeniu (internetowe zgłoszenie, odpowiedź i odblokowanie w 2 dni). Znajomy zgłaszał 2 reklamacje.

      Scorp
  • Czy ktoś jeszcze nie otrzymał pierwszej nagrody 50zl?

    carlos Odpowiedz
  • Dostałam przed chwilą mail reklamowy z Citi: 🔥 Odbierz 50 zł na zakupy w Biedronka! 🔥 a w środku: Odbierz 50 zł na zakupy w Biedronce! Podnieś limit na Karcie Kredytowej i zapłać nią za dowolne zakupy.
    Link przekierowuje od razu do strony ze zwiększeniem limitu, regulaminu oczywiście brak. Czy ktoś się orientuje, czy muszę podwyższyć limit do zaproponowanego przez Citi czy nie? Wiem, że były wcześniej takie promocje.

    asi Odpowiedz
    • prawdopodbnie trzeba podwyższyc limit o 5k. Tak było w poprzednich promocjach. Ale nie moge znaleśc aktualnego regulaminu.

      M.
    • Mi nic nie przyszło niestety, a planuję i tak podwyższyć limit to pasowałoby akurat :|

      marsid
    • Przy poprzedniej promocji to mi nawet nie chcieli dać tego wstępnie zatwierdzonego limitu. W regulaminie było o 5 tys.

      Ja123
    • Swoją drogą jak się zwiększa limit to trzeba im znowu wysyłać wyciągi z dochodem?

      marsid
    • No właśnie chciałam podwyższyć do wstępnie zatwierdzonego i odrzucili :D spróbowałam jeszcze raz dla 5k, bo przejrzałam poprzednie regulaminy i promocje i tak było wspomniane właśnie 5k. To kazali dostarczyć dokumenty, wypłaty z 3 ostatnich miesięcy.. No nic, wysłałam, teraz czekam na kontakt od konsultanta.

      asi
    • Poważnie? Mam nadzieję, że starzy klienci nie muszą przechodzić drogi przez mękę, bo dostałem też e-maila ale brak regulaminu odstrasza.

      Ja123
    • Poważnie. Kartę u nich mam od chyba 3 lat, ostatnio ponownie założyłam konto osobiste. Też mi się odechciało już tej promocji..

      asi
    • Dzisiaj dostałam telefon z Citi. Konsultantka sama nie wiedziała jakie są zasady tej promocji (!), powiedziała, że we wcześniejszych promocjach trzeba było zwiększyć o 5k. Wniosek oczywiście nie przeszedł i będą weryfikować z pracodawcą… Porażka.

      asi
  • Ja również dostałem taką wiadomo i właśnie wszedłem na forum, żeby zerknąć czy znajdę więcej informacji, bo też nie widzę żadnego regulaminu. Także nawet nie wiem do jakiej kwoty podwyższać, pewnie do 5tys, ale kto wie może akurat coś zmienili… Także też się wstrzymuję czekając na pojawienie się regulaminu.

    Paweł Odpowiedz
  • Wyguglowalem w necie, że ponoć warunki tej promocji są te same co w poprzedniej edycji tzn trzeba podnieść limit o min.5tys. zastanawiam się czy chodzi o to żeby nowy limit wynosił co najmniej 5tys czy żeby był co najmniej o 5tys większy od dotychczasowego. Ktos się orientuje?

    Paweł Odpowiedz
    • w mailu jest jeszcze dopisek „i zapłać nią za zakupy” za ile? ile razy? beznadziejny ten citi… promo bez regulaminu, a w mailu oczywiście zastrzeżenie że mail to nie oferta w rozumieniu kc

      wacek
  • Zadając to pytanie obawiam się, że mogę zostać uznany za ignoranta, ale zadam. Warunkiem promocji jest „dokonanie płatności za pomocą Google Pay lub Apple Pay”. Skorzystałem z tej drugiej opcji. W opisie transakcji rachunku Citi mam opis: „TRANSAKCJA WALLET PAY”. Czy Apple Pay i WALLET PAY jest tożsame? Dla Banku będzie spełnieniem warunku promocji?

    Borys29 Odpowiedz
    • Ja to tak rozumiem, że Citi w ten sposób oznacza transakcje wykonane za pomocą elektronicznych portmonetek czy to Apple czy Google. Gpayowe też u mnie mają taki opis.

      Modig
    • Potwierdzam. Po transakcji Google Pay mam TRANSAKCJA WALLET PAY.

      PyramidHead
    • A płaciliście przez GP online czy normalnie w sklepie? Ja płaciłem przez GP online i nie mam tego oznaczenia.

      marsid
    • Ja w sklepie stacjonarnym

      Modig
  • No i dziś był ostatni dzień na wypłacenie pierwszej nagrody… Niestety jej nie otrzymałem pomimo spełnienia warunków, wiec będę zgłaszać oficjalną reklamację. Jak to wygląda u Was?

    carlos Odpowiedz
  • Melduję otrzymanie drugiej nagrody :)

    g.romek Odpowiedz
  • Również potwierdzam otrzymanie drugiej nagrody :-)

    Forumowicz Odpowiedz
  • A ja dostałem pierwszą nagrodę, bo zakładałem w październiku.

    ptok Odpowiedz
  • U mnie też wpadła 2 nagroda. Warunki spełnione we wrześniu.

    Adam546 Odpowiedz
  • Również potwierdzam wpływ 2 nagrody.
    Wszystkie warunki spełnione we wrześniu/pażdzierniku.

    Kerad1234 Odpowiedz
  • Wpadła druga nagroda :-)

    broker Odpowiedz
    • Ja nie dostałem. Płaciłem przez internet w rossmanie po wybraniu opcji google pay. Poczekam do końca miesiąca i składam reklamację.

      jaceny
    • U mnie to samo. Zapłaciłem przez GP za zakupy za równe 100 zł sklepie internetowym i nagrody brak. Jak masz oznaczoną tę transakcje w historii? Bo umnie nie jest to oznaczone jako Wallet Pay.

      marsid
    • Przypisana do telefonu karta zwirtualizowana (token) jest w Google Pay używana tylko podczas płatności zbliżeniowych i androidowych (z tego telefonu, w apkach jak np. Allegro, ale nie ze stron internetowych, jak np. allegro.pl). Transakcje wykonane z użyciem tokenu są oznaczane jako “Wallet Pay”. https://livesmarter.pl/citikonto-150-zl-premii-ii-edycja/#comment-353320

      Don Quijote de la Mancha
    • Czyli powinno się liczyć nawet jeśli nie ma tego oznaczenia?

      marsid
    • Powinno się liczyć, bo regulamin wprost uwzględnia płatności zrobione przez internet. Ale w praktyce mogą mieć po prostu techniczny problem z rozpoznaniem, że to była transakcja Google Pay. Oczywiście, reklamację powinni uwzględnić, ale jeśli komuś się nie chce pisać reklamacji, to lepiej w takich promocjach płacić telefonem (np. doładowując R w apce, jeśli nie ma wykluczeń).

      Don Quijote de la Mancha
    • Ja też jeszcze nie mam, ale pierwszą nagrodę dostałam 19-stego, więc nie tracę nadziei, hehe:/

      Dominika
    • @Don no właśnie nie ma za co bardzo nawet jak udowodnić, że to była transakcja zrobiona przez GP, bo w apce też nie jest widoczna. Ciekawe czy uznają reklamację mimo to.

      marsid
    • Ja mam na swoim koncie w rossmanie, po wejściu w historie zakupów napisane, ze było płacone google pay. Wyślę im screena.

      jaceny
  • Jest druga nagroda. Póki co, wywiązują się elegancko i jak na razie to chyba najbardziej opłacalne konto, bo nie dość, że bezwarunkowo darmowe, to jeszcze z opcją zgarnięcia 50 złotych w ramach programu Bezcenne Chwile. :)

    Adam K. Odpowiedz
    • Tak. Jedyne czego im brakuje, to porządna aplikacja mobilna, bo w tej obecnej, to nawet numeru konta bankowego nie da się do schowka skopiować, nie ma też, klikając w przelew, opcji wykonaj ponownie i wielu innych rzeczy. Właściwie służy mi jedynie do autoryzacji i kontroli środków na koncie, poza tym jest bezużyteczna.

      jaceny
    • Potwierdzam najgorsza aplikacjaz jaką miałem do czynienia.
      Nawet guzik wstecz w androidzie nie dziala tylko trzeba szukać powrotu po górnych rogach.

      Modig
  • Oni byli całe życie nastawieni na firmy i kk, a tam aplikacja nie jest priorytetem. Tym bardziej śmieszne są warunki, że trzeba się zalogować do aplikacji.

    nsmarcin Odpowiedz
  • Jest druga nagroda. Standardowa transakcja w sklepie, opis TRANSAKCJA WALLET PAY.

    PyramidHead Odpowiedz
  • Cześć. Też miałem transakcję z Google pay przez internet. Widzę, że nagrody brak. Gdzie mogę napisać reklamację?

    Slawek Odpowiedz
    • Przez bankowość internetową. Ja już pisałem wcześniej to odpisali, że mają czas do końca miesiąca. Nagrody dalej się nie doczekał em, więc napiszę znów.

      marsid
    • Dzięki. Reklamacja uznana.

      Slawek
  • Też będę pisał reklamacje, 2 transakcje Wallet pay na allegro za 50 i 80 zł (razem ponad 100) jeszcze ze września i niema nagrody. Obawiam się jednak że dopiero 4 stycznia coś odpiszą

    Rafał Odpowiedz
    • Dziś również napisałem reklamację. Jak będziesz coś wiedział to daj znać.

      jaceny
    • Hehe, mi nic nie odpisali na reklamację, ale nagroda 2 pojawiła się na koncie 5 grudnia ;)

      Rafał
  • Odpisali mi, że reklamacja została uznana i wypłacą nagrodę w ciągu 4 dni roboczych.

    marsid Odpowiedz
  • A mi nie uznali reklamacji – ot, co.

    konwicki Odpowiedz
  • „PRZELEW WEWNĘTRZNY – WPŁATA CITIKONTO. NAGRODA 2. ” Transakcje z R-ką.

    Scorp Odpowiedz
    • Tak naprawdę to do końca stycznia powinna być trzecia nagroda więc nie wiem czy to w końcu jest 2-ga czy 3-cia… Bo w grudniu nic nie dostałem.

      Scorp
  • Dostaliście już trzecią nagrodę za „wynagrodzenie”?
    U mnie I – 9 listopada
    II – 7 grudnia
    III – na razie brak.

    dyziu065 Odpowiedz
    • też nie mam trzeciej nagrody

      Bartek.m
    • jest III nagroda :)

      Marcinex72
    • Do mnie dzisiaj (12.01.2021) przyszła III nagroda – 50 złotych za płatności Google Pay.

      Maciej
    • Potwierdzam, również dostałem.

      Arek88
    • O. A ja nie dostałem. Miałem „przelew wynagrodzenia” jako wpływ od innej osoby prywatnej z tytułem „przelew”. Takie wynagrodzenie nie przechodzi w tej promocji?

      jaceny
    • @jaceny przechodzi. Ja z początkiem stycznia dostałem nr 2 a teraz nr 3. Reszta znajomych i rodziny nagrodę 2 dostała ale jeszcze nie wszyscy.

      Scorp
    • @jaceny
      Tytuł miał być „Wynagrodzenie”, a nie „Przelew”.

      PyramidHead
    • Ja od poprzedniego pracodawcy dostawałem wynagrodzenie z tytułem „wrzesień 2018”, albo „październik 2018”, ktoś inny ma w tytule przelewu od pracodawcy „wypłata”. Wydaje mi się, ze to nie powinno mieć żadnego znaczenia. A tytuł był inny, żeby przypadkiem US się nie czepiał.

      jaceny
    • @jaceny
      Ja nie wpisałem „Przelew” tylko coś innego i premię dostałem 12 stycznia. Życzę Ci żebyś też dostał.

      PyramidHead
  • Idealnie, jest, czyli dziś zamykamy?

    dyziu065 Odpowiedz
    • Jak najszybciej. Mam isc dość…

      derek
    • No właśnie się zastanawiam…niby darmowe i jeść nie woła, może za chwilę wszystkie banki będą drogie w obsludze, z drugiej strony beznadziejne w obsłudze, apka dno, archaiczność systemu i burdel w tym banku są wręcz legendarne…no i karencja by już leciała…obecne promo mają 12 miesiecy

      JoX
  • U mnie też jest :)

    marsid Odpowiedz
  • Ja też mam 😊

    agnese2a Odpowiedz
  • Jak można zamknąć kartę i konto…samodzielnie po zalogowaniu,mailowo czy tel na infolinię ?

    rychu75 Odpowiedz
    • Konto można przez serwis – kontakt -Dyspozycje-konto-zamknij rachunek główny. Kwestia czy zamknie wszystko tj dostęp i umowę ramowa, raczej wątpię

      JoX
  • Aby otrzymać jakąś propozycję, to podejrzewam, że należałoby przez jakiś czas aktywnie korzystać z konta.

    g.romek Odpowiedz
  • Dostał ktoś jakąś ofertę utrzymaniową?

    Dark Odpowiedz
  • Jest ktoś, kto spełnił warunki a nie otrzymał dzisiaj nagrody nr 3?

    H. Odpowiedz
    • U mnie dziwna sprawa, ja dostałem, ale żona nie, wcześniej mieliśmy w tym samym czasie nagrody (chociaż ona chyba założyła w kolejnym miesiącu konto ale nie jestem pewien)

      paskur
    • Ja i żona tez nie dostaliśmy. Pisałem do banku i dostałem odpowiedź że nie odnotowano wpływu 2000 zł. Oczywiście wpływ był 7.12 z konta żony w innym banku. Czy bank zmienił definicję wynagrodzenia? Zgodnie z artykułem taki wpływ powinien zostać nagrodzony.

      Michał
    • przyszla dzis 3 nagroda, chociaz wczoraj zlozylem reklamacje, wiec nie wiem czy to dlatego

      paskur
    • Dostałem odpowiedź: „ Tytuł wpłaty nie wskazuje zatem, że wpływ ten związany jest z otrzymywanym przez Pana wynagrodzeniem. Za wynagrodzenie uznawany jest przelew bankowy oznaczony odpowiednim tytułem np. „wynagrodzenie” lub „pensja”, otrzymany od podmiotu, z którym łączy Klienta stosunek pracy.”

      @Michał czy możesz się do tego odnieść? Nie widziałem takiego zapisu w regulaminie.

      Michał
    • Przecież masz w poście słowa autora: „Ostatnia nagroda przyznawana będzie, jeśli do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego po otwarciu konta na nasze konto wpłynie min. 2000 zł „z tytułu wynagrodzenia” (bank nie definiuje tu niczego więcej, więc warto z tej furtki korzystać). W naszym przykładzie mamy czas do końca grudnia.”
      Do czego tu się więcej odnosić? Pytanie jaki dałeś tytuł przelewu…

      Micha
    • Właśnie o to chodzi że regulamin nie definiuje jaki to ma być przelew. Nie jest to pierwsza promocja w której jest napisane w ten sposób i nigdy nie było problemu z innymi tytułami. Ba, brat dostał premię a nie robił takiego tytułu. Co więcej w odpowiedzi którą otrzymałem jest informacja o wpływie z konta instytucji z którą jesteśmy połączeni stosunkiem pracy. Wydaje mi się że regulamin nie jest precyzyjny w tej kwestii.
      Czy wszyscy którzy otrzymali 3 premię mieli wpływ „wynagrodzenie”?

      Michał
    • „Właśnie o to chodzi że regulamin nie definiuje jaki to ma być przelew.”
      Definiuje: „z tytułu wynagrodzenia”.

      „Nie jest to pierwsza promocja w której jest napisane w ten sposób i nigdy nie było problemu z innymi tytułami.”
      Skoro nie chcesz słuchać dobrych rad, to pretensje możesz mieć tylko do siebie.
      https://livesmarter.pl/citikonto-150-zl-premii/comment-page-1/#comment-333339

      „Co więcej w odpowiedzi którą otrzymałem jest informacja o wpływie z konta instytucji z którą jesteśmy połączeni stosunkiem pracy. Wydaje mi się że regulamin nie jest precyzyjny w tej kwestii.”
      Nie wydaje Ci się, to fakt — regulamin jest w tej kwestii bardzo nieprecyzyjny.
      To jednak nie ma na szczęście praktycznego znaczenia, gdyż od dawna w promocjach Citi wystarczał tytuł „Wynagrodzenie”. (Czyli ten brak precyzji to raczej na naszą korzyść.)
      Nie ma to także znaczenia dla Ciebie (np. w postępowaniu reklamacyjnym), jeśli nie otrzymałeś przelewu „z tytułu wynagrodzenia” w żadnym znaczeniu tego sformułowania.

      Don Quijote de la Mancha
    • To nie tak że nie chcę słuchać dobrych rad, po prostu nie czytam wszystkich komentarzy pod postem. Chociaż akurat na Twoje zawsze zwracam uwagę, bo są bardzo pomocne ;) Tym razem jednak pośpiech nie pomógł i ominąłem.
      Czy ten brak precyzji w regulaminie jest jakaś podstawą do reklamacji? Czy lepiej odpuścić w przypadku gdy dostałem już odpowiedź jak wyżej?
      Sprawa dotyczy 2 kont: moje i żony, wiec mówiły o 2×50 zł.

      Michał
    • Skoro to nie było ani „prawdziwe” wynagrodzenie, ani „tytułowe”, to po prostu nie spełniłeś tego warunku, więc w postępowaniu reklamacyjnym nie masz szans, chyba żeby przypadkiem dali Ci premię w ramach dobrej współpracy, ale w Citi to chyba niezbyt prawdopodobne, już bardziej prawdopodobne jest, że jak im klienci będą głowę tym zawracali, to w przyszłych edycjach tę definicję uszczelnią…

      Don Quijote de la Mancha
    • O premii decyduje automat, natomiast reklamacje rozpatrują ręcznie, i wtedy wszystko widać, że zrobiłeś sobie najzwyklejszy przelew.

      abc
    • Doprecyzowany regulamin powstal po takich „reklamacjach” jak wyzej.

      Mozna dopisac jako kolejna przestroge do „sprawy o ktorych nie nalezy rozmawiac z bankiem”. Ale tacy ludzie i tak niczego nie czytaja..

      aaaa
    • @aaaa: Widać nie mogłeś spać po nocach, tylko musiałeś napisać komentarz aby kogoś obrazić.. Jeżeli nie masz nic do powiedzenia i nie chcesz pomóc, to nie wypowiadaj się bo tylko mnożysz komentarze, których „tacy ludzie i tak nie przeczytają”..
      Rozumiem że kolega czyta nieustannie wszystkie komentarze pod postami, co widać po porze publikacji komentarza.
      Jest to chyba 1 promocja w której pytam o rzeczy związane z regulaminem, a nie o techniczne sprawy, a z bloga korzystam dobrych kilka lat. Więc czytam..

      P.S o niczym nie rozmawiałem z bankiem. Zgłosiłem tylko reklamację z pytaniem dlaczego nie otrzymałem premii i otrzymałem stosowną odpowiedź.

      Pozdrawiam

      Michał
    • Nie wiem jak Ci pomoc. Promocja z „wynagrodzeniem” jest juz spalona. Znajdzcie z zona odpowiednia prace i dostarczajcie prawdziwe wynagrodzenia do Citi bo tylko to pozostalo..

      aaaa
    • Nie potrzebuję pomocy, nie spełniłem warunków i nie robię dramatu – konto już zamknąłem. Do Twojej wypowiedzi się odniosłem, bo była obraźliwa – polecam znaleźć sobie lepsze zajęcie w życiu.
      O moje wynagrodzenie nie musisz się troszczyć, zapewniam.

      Wracam do pracy, a koledze polecam bardziej przyłożyć się do nauki zdalnej i pisać z polskimi znakami, bo nie da się tego czytać.

      Michał
    • Czyli nie mam co składać reklamacji w lutym.. Trudno. Ogólnie mają fajne to konto, ale z racji bardzo słabej aplikacji mobilnej, będę im zmuszony podziękować.

      jaceny
    • Tak jak pisalem promocja jest spalona. Mozna teraz spokojnie pisac reklamacje, niech sprawdzaja jakimi sposobami to bylo robione bo nikomu to juz nie zaszkodzi w kolejnej edycji.

      aaaa
  • Po reklamacji wpadła 2 i 3 nagroda

    aabbccdd Odpowiedz
  • Dostałem dziś 3 nagrodę za wynagrodzenie. Ja zakładałem konto dopiero w październiku. Czyli nagroda terminowo.

    ptok Odpowiedz
  • Ktoś ostatnio zamykał to konto i coś dają na utrzymanie?

    Ja123 Odpowiedz
  • Przepinanie City Global Wallet między kontami wymaga kodu SMS? A jak za granicą nie mam dostępu do swojego nr to nie mogę tego zrobić? Gdzie to logika?

    nsmarcin Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy