Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

150 zł za założenie nowego, „rewolucyjnego” CitiKonta od Citibanku

Zakończona

Większość bank w Polsce oferuje konto osobiste wraz z kartą debetową, których prowadzenie jest darmowe. Albo raczej: może być darmowe, ale najczęściej po spełnieniu określonych warunków. Dlatego Citibank postanowił rzucić rękawicę swoim konkurentom i zaprezentował właśnie nowe CitiKonto, którego prowadzenie i obsługa karty debetowej są całkowicie darmowe – i to bez spełniania dodatkowych warunków! Widać jednak, że bank chce być numerem jeden nie tylko wśród konkurencji bankowej, ale również pozabankowej – nowe konto ma być bowiem rewolucyjnym rachunkiem, które świetnie nada się do płatności zagranicznych. A do tego wszystko nie zabrakło premii na start :)

150 zł premii za nowe CitiKonto

Nowe CitiKonto za zero

Podstawowym założeniem CitiKonta jest brak opłat za prowadzenie rachunku oraz posiadanie karty debetowej z usługą wielowalutową. Już te warunki sprawiają, że jest to jeden z dwóch rachunków w Polsce za który nie płacimy nawet, jeśli karta leży w szufladzie, a na rachunku nie ma żadnych wpływów.

Ale to nie wszystko. Oprócz bezwarunkowego zera za podstawowe opłaty Citi pozwala również na 4 darmowe wypłaty gotówki z bankomatów w kraju i za granicą (kolejne to 8 zł za wypłatę oprócz bankomatów Citi, które są zawsze darmowe). A do tego dorzuca 3 darmowe przelewy natychmiastowe (Express Elixir) w miesiącu w ramach bankowości internetowej – czyli coś, co w zdecydowanej większości banków jest usługą płatną.

Oprócz baaardzo sensownych warunków prowadzenia konta mamy również możliwość korzystania z Citi Global Wallet – czyli usługi pozwalającej na płacenie w wielu walutach bez kosztów przewalutowania.

W jaki sposób jest to realizowane w Citibanku? Wystarczy, że założymy subkonto w danej walucie, załadujemy je, aktywujemy Citi Global Wallet i… po prostu będziemy płacić za zakupy. Citi automatycznie wykryje, że jeśli np. płacimy w USD to środki pobierze z konta w USD.

Walutę najprościej będzie kupić w samej bankowości internetowej. Citi chce bowiem stać się jednym z najkorzystniejszych kantorów internetowych na rynku. Patrząc na to, jak wygląda obecna tabela kursów, faktycznie może tak być – spread jest wręcz mikroskopijny!

Co z walutami, w których subkonta nie możemy założyć? Na czas wykonywania transakcji powinniśmy przepiąć (ręcznie) kartę pod konto w EUR – wtedy bank ściągnie pieniądze z konta w EUR a przewalutowanie nastąpi po kursie organizacji płatniczej (Mastercard), czyli również jednym z najlepszych dostępnych na rynku.

Na koniec dodam, że oferta ma pewien haczyk: bank nie chce, aby konto w EUR stało się naszą przechowalnią gotówki (ze względu na ujemne stopy procentowe dla EUR) i warto tam trzymać środki do max. 10 000 EUR. Powyżej tej kwoty naliczana będzie opłata miesięczna – od 18 zł do nawet 180 zł (powyżej 100 000 EUR). Dla innych walut tego problemu na szczęście nie ma.

O czym jeszcze trzeba wiedzieć? Dla czytelników bloga nie będzie to pewnie niczym odkrywczym, ale bank jakoś musi zarabiać – dlatego wszelkie usługi premium (np. CitiPhone, CitiAlerts) są płatne (ale też nie są do niczego potrzebne, więc warto od razu z nich zrezygnować). Tak samo zresztą jak próba wykonywania jakichś operacji w oddziale – wspomniane wcześniej przelewy Express Elixir są darmowe, ale tylko przez bankowość internetową. W oddziale lub przez bankowość telefoniczną CitiPhone kosztują… 30 zł. No ale taką mamy obecnie rzeczywistość w wielu obszarach życia – jeśli ktoś nie chce korzystać z internetu to wtedy niejako sponsoruje tych, którzy to robią. I nic za to nie płacą ;)

150 zł na start

Oczywiście nawet najkorzystniejsze konto warto otworzyć w ten sposób, aby coś jeszcze na tym zyskać. Dlatego Citibank uruchomił promocję wspierającą swoje nowe CitiKonto, w której do zdobycia mamy 150 zł. Co należy zrobić?

Przede wszystkim być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego konta osobistego ani oszczędnościowego w Citibanku od 1.01.2020. Posiadanie tych rachunków w przeszłości nie wyklucza z udziału w promocji, tak samo jak posiadanie obecnie jakiegoś innego produktu (np. karty kredytowej) :)

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że udamy się na dedykowaną stronę promocji i złożymy wniosek o CitiKonto (najlepiej z kartą debetową – będzie potrzebna do spełnienia warunków promocji). Co istotne: konto możemy otworzyć w pełni zdalnie, za pomocą biometrii. Pamiętajmy jedynie, żeby w trakcie tego procesu zrobić dobrej jakości zdjęcia (selfie) oraz dowodu osobistego (musi być cały w ramce, na płaskiej powierzchni, bez cieni i odbitego światła, a krawędzie nie mogą być ucięte np. palcami). Instrukcja nt. zakładania konta biometrycznie znajduje się tutaj.

Czas na wnioskowanie i podpisanie umowy mamy do 20.11.2020, przy czym bank zastrzega, że pula promocyjnych wniosków wynosi 5000 sztuk. O jej ewentualnym wyczerpaniu poinformuję we wpisie.

Pula promocyjnych wniosków została wyczerpana, jednak bank od ruszył z kolejną edycją oferty. Jej warunki są praktycznie takie same, jak pierwotnej.

A jakie są warunki samej promocji? Relatywnie proste. Do zdobycia mamy trzy nagrody – każda po 50 zł.

Pierwszą z nich zyskamy pod warunkiem, że do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu założenia konta zalogujemy się co najmniej raz do aplikacji mobilnej Citi Mobile oraz otrzymamy wpływ min. 100 zł z rachunku w innym banku. Przykładowo podpisując umowę o konto we wrześniu czas na spełnienie tych (banalnie) prostych warunków mija z końcem października.

Co z drugą nagrodą? Wystarczy, że do końca drugiego miesiąca po miesiącu otwarcia konta dokonamy płatności za pomocą Google Pay lub Apple Pay na łączną kwotę min. 100 zł. W naszym przykładzie czas mamy do końca listopada.

Ostatnia nagroda przyznawana będzie, jeśli do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego po otwarciu konta na nasze konto wpłynie min. 2000 zł „z tytułu wynagrodzenia” (bank nie definiuje tu niczego więcej, więc warto z tej furtki korzystać). W naszym przykładzie mamy czas do końca grudnia.

Każda z nagród zostanie wypłacona do końca kolejnego miesiąca przewidzianego na spełnienie danych warunków – czyli dla kont założonych we wrześniu będzie to koniec listopada, grudnia oraz stycznia.

Nie przegap!

Komentarze

  • Potwierdzam, osoby które mają dostęp do bankowości on-line City Handlowy, nie mają możliwości otwarcia konta na selfie, po wysłaniu wniosku dzwoni konsultant i przepisuje dane które sami wcześniej podaliśmy, a następnie umowa do podpisania pojawia się w bankowości on-line, od razu można wyłączyć płatne powiadomienia podczas rozmowy. Trochę to dziwne, ale ten bank tak ma.

    Ralfin Odpowiedz
    • A jak nikt nie dzwoni od kilku dni? :D Masakra, jakie dziadostwo…

      Paweł K.
    • Mam podobnie od środy cisza pomimo tego że wniosek przeszedł … Swoją drogą zakładanie kk u nich też szło bardzo opornie więc widzę że to standardowy mizerny poziom banku

      pawel07
    • To chyba norma. Wniosek 1 września złożony. Zatkało się na dalszy kontakt banku będzie mailowy, a oczywiście trzeba było całość robić chyba od zera telefonicznie i konsultant dopiero dzisiaj dzwonił.

      nyat
    • Potwierdzam, i dodam, że sama zadzwoniłam na ich infolinię 19009, bo od 8 dni „czekałam na kontakt z konsultantem”, po jednym sygnale pan odebrał i zdalnie zrobiliśmy cały proces w 20 minut.

      Karolina
  • Ja składałem wniosek 2 o godz. 8.30, a zadzwonili dopiero dziś o 12.15. Spokojnie czekajcie i się doczekacie ;)

    Ralfin Odpowiedz
  • Wniosek z 2.09. Miał być kurier a tu listonosz Poczty Polskiej mnie odwiedził, jest specjalna koperta którą trzeba otworzyć i zakleić samemu, dodatkowo koperta będzie jeszcze raz rozklejana i zaklejana w celu weryfikacji, jest do tego specjalna, opisana zakładka. Listonosz sam nie wiedział przez kogo – Pocztę czy Bank.
    W kopercie był do podpisania regulamin promocji.
    Czy ktoś już zagladał do kantoru, czy faktycznie mają takie fajne spready?

    Czytelnik Odpowiedz
  • Ja zaglądałem kursy z teraz dla porównania Kantor Aliora:
    EUR – City S: 4,4351, K:4,4652 — Kantor A – S:4,4363 K:4,4657
    USD – City S:3,7515 K: 3,7754 — Kantor A – S:3,7511 K: 3,7762
    CHF – City S: 4,1027 K: 4,1311– Kantor A – S:4,1037 K:4,1314

    Ralfin Odpowiedz
    • Źle patrzysz, te co podałeś mają spread dla EUR 0,6% ja kilka razy sprawdzałem i spread jest 10 razy mniejszy czyli 0,06%
      EUR 4,4405 4,4439
      USD 3,7574 3,7587
      CHF 4,1029 4,1065

      R
    • Jak źle patrzę? Takie kursy były na stronie, jednego i drugiego banku o tej godzinie, teraz po 17ej wygląda to dużo korzystniej dla Citi, inna sprawa że wtedy dla Citi skakał w ciągu 10 sek. o jakieś 20 gr.

      Ralfin
    • Ktoś wytłumaczy o co chodzi z kursami w ich kantorze? Teraz patrzę i kursy są gorsze niż w Aliorze. Inne są z linku z artykułu, a inne po zalogowaniu. Z czego wynika różnica?

      Budzi
  • Ja dziś drugi raz złożyłem wniosek i o dziwo wszystko przeszło, łącznie z biometrią, po czym wyskoczył komunikat, że wniosek jest rozpatrywany. Totalny bezsens, dodam tylko, że mam już u nich kk.
    Czy oni dzwonią też z numeru: 793885310 ??

    derek Odpowiedz
    • Do mnie dziś rano dzwonili z tego numeru.
      Babka jakaś zakręcona bo co jakiś czas się myliła.
      Do tej pory brak umowy w systemie…

      IreneuszN
    • dzis do mnie tez dzwonila oważ pani :) faktycznie zakrecona, mega zle slychac, pewnie wszystko po voip idzie, a w dodatku wygladalo jakby home office miala – ale zawnioskowalem od nowa i czekam na kuriera

      sunwoj1
    • Wniosek złożony 4.09, do tej pory mam, że jest procesowany…
      dzwonił ktoś do mnie kilka dni temu z nr zaczynającego się od 22, który google identyfikuje jako telefon citi, ale w godzinach mojej pracy, oddzwoniłam – ktoś rzucił słuchawką…

      Daniela
  • Do mnie dzwonili z nr 22 2386447, ale ktoś wcześniej pisał że do niego z nr 793882505.

    Ralfin Odpowiedz
  • Weryfikacja dowodem przeszła, zdjęcie też, na samym końcu: „Przykro nam, nie możesz w tej chwili kontynuować. Wróć do wypełniania wniosku, korzystając z linka, którego wysłaliśmy na Twój adres e-mail”. Przysięgam, mam ochotę ukrzyżować tego, kto wymyślił tak durny sposób zakładania konta.
    PS: Nigdy nie miałem żadnych produktów w tym banku.

    Adam K. Odpowiedz
    • Po otwarciu linka z maila, weryfikacja zakończyła się pomyślnie. Na adres mailowy przyszły dokumenty, mam już dostęp do bankowości. Nie ogarniam ich, naprawdę.

      Adam K.
  • Czy komuś udało się założyć konto za pośrednictwem kuriera bez wysyłania skanu dowodu na adres e-mail, tzn. zaakceptowali skan dowodu załączony w formularzu przy zakładaniu konta? Mowa o sytuacji, gdy nie posiada się dostępu do bankowości elektronicznej (brak KK).

    pytanie Odpowiedz
  • Czy ktoś z Was praktykował płatność kartą kredytową Citi Banku o wartości przekraczającej przyznany limit? Wchodzi w grę opcja, że mam limit 2 tys. KK i nadpłacę tę kartę przelewem o 1 tys., żeby móc zapłacić kartą 3 tys.? Pytam, bo muszę zrobić płatność jednorazową na kwotę ponad limit.

    Borys29 Odpowiedz
    • Nie wiem, czy tak się w Citi da, ale raczej nie ma to sensu, bo z jednej strony „Opłata miesięczna z tytułu obsługi nadpłaty na rachunku karty kredytowej, naliczana w przypadku wystąpienia w cyklu rozliczeniowym salda dodatniego równego lub wyższego niż 200 zł” to 20 zł, a z drugiej w Citi chętnie dają duże limity, w bankowości jest taki suwak (który można przesuwać tylko do góry).

      Don Quijote de la Mancha
    • Citi Handlowy za nadpłatę na karcie kredytowej nalicza prowizję 20 zł.

      gaja
    • poproś o podzielnie kwoty na 2 płatności, zazwyczaj nie ma z tym problemu…

      abc
    • dzięki za sprawne odpowiedzi ;)

      Borys29
    • A da się zmniejszyć limit kk w citi?

      TomekW
    • Citibank Online → Kontakt → Napisz nową wiadomość → Dyspozycje → Karty kredytowe → Obniżenie limitu

      Don Quijote de la Mancha
    • tak, w bankowosci napisz do jakiej kwoty maja zmniejszyc

      aaaa
    • a wiecie jaki jest minimalny limit na simplycity?

      wacek
    • komus 500 weszlo

      aaaa
    • @wacek
      Kiedyś było miń 1700 zł

      rychu75
  • Poprawna weryfikacja zdalna 2 września w południe. Od tego czasu czekam na cokolwiek, email, telefon, helikopter. Wkrótce odechce mi się zakładać to konto i jak je w końcu otworzą, to ich opierdolę.

    Kulson Odpowiedz
  • Czy jak zakupie walutę a następnie przeleję na inne konto walutowe to zapłacę za ten przelew prowizje?

    Ralfin Odpowiedz
    • Tu chyba nie ma czegoś takiego, jak w Alior Kantor, że walutę kupioną w kantorze można wylać za darmo. Więc zostają standardowe warunki, w przypadku CitiKonta bezpłatne są tylko przelewy euro (SEPA), a w innych walutach tylko wewnętrzne.
      USD i EUR można też za darmo wypłacać w bankomatach.

      Don Quijote de la Mancha
    • Orientuje się ktoś, czy wpływ waluty innej niż euro, jest obciążony jakąś opłatą?
      Walutomat za przelew do Citi życzy sobie 9 zł. Ktoś zna sposób na darmowe przelewanie USD z Citi?

      Jarek
    • Orientuje się ktoś, czy wpływ waluty innej niż euro, jest obciążony jakąś opłatą?
      Walutomat za przelew do Citi życzy sobie 9 zł. Ktoś zna sposób na darmowe przelewanie USD z Citi?

      Jarek
  • Czyli muszę pozostać przy Kantorze, ponieważ ja przelewam co miesiąc CHF, dzięki za odpowiedzi Don.

    Ralfin Odpowiedz
  • Ale Citi może się przydać na wakacje, te 4 darmowe wypłaty się przydadzą

    Ralfin Odpowiedz
  • Odnośnie przelewów natychmiastowych. Nie da się wykonać takiego przelewu jako odpowiedź do nadawcy tylko trzeba przeklikać jako nowy przelew. Tylko pn-pt 7-18. No i oczywiście opłata pobrana i to aż 10PLN więc reklamacja konieczna. U Was też? Swoją drogą ta bankowość internetowa jest okropna.

    nsmarcin Odpowiedz
    • Tylko dlaczego wzięli 10 zł skoro wg TOiP powinno być 5 zł?

      Ja123
    • Podobno to jest jeszcze jakaś stara stawka :D

      nsmarcin
    • Też mi pobrali opłatę. Zgłaszam reklamację. :/

      nyat
    • Mi zwrócili bez problemu, czekałem tydzień więc jak coś to zgłoś i czekaj. Swoją drogą jeśli nie wiecie czy macie bezpłatne ekspresowe to spróbujcie wykonać przelew w wysokości wszystkich dostępnych środków, jak się nie uda tzn. że nie macie aktywnej tej części promocji.

      nsmarcin
  • u mnie sytuacja taka, że w zeszłym tygodniu zakładałem przez selfie i niby wszystko poszło dobrze, ale w sobotę Pani dzwoniła, że jednak się nie zapisało etc. więc od początku wszystko. mówiła, że w bankowości online (mam KK) pojawi się umowa do zaakceptowania i od tego momentu ma być konto aktywne. ktoś tak miał i już zatwierdził umowę? bo u mnie pusto, albo źle szukam

    sivo Odpowiedz
    • Kontakt — Moje dokumenty — Sprawdż umowy i tam szukaj

      Ja123
    • Ja tak miałem, co ciekawe zanim podpisałem umowę w bankowości on-line to wraz z dokumentami do podpisu pojawił się nr rachunku bankowego – jeszcze przed podpisaniem.
      Umowa do podpisania w miejscu jak Ci kolega wyżej napisał Kontakt – Moje dokumenty – Sprawdź umowy…

      Ralfin
    • ok, dzięki. na razie pusto. długo czekaliście? Bo u mnie w sumie 4 dzień leci od potwierdzenia telefonicznego…
      ale Oni mają tam bajzel…

      sivo
    • Hmm, od razu były…

      Ja123
    • 1.09 złożyłam wniosek przez internet (w zasadzie nie złożyłam, bo nie przeszłam weryfikacji), 3.09 zadzwoniła konsultantka, 7.09 pojawiło się konto w e-bankowości, ale dokumentów do podpisania do tej pory nie mam. Więc zastanawia mnie jaka będzie data otwarcia konta, a jaka podpisania przeze mnie regulaminu. Do zakwalifikowania do premii nie może minąć więcej niż 10 dni.

      Micha
    • A dzisiaj przyszedł e-mail z ogólnymi dokumentami i informacją o dalszych krokach, w tym o wizycie kuriera, którego nie zamawiałam, a pani konsultantka twierdziła, że wszystko odbędzie się zdalnie. Właśnie otrzymałam SMS-a o nadaniu przesyłki… Straszny bałagan tam mają…

      Micha
  • Jak wcześniej pisałem, ja złożyłem wniosek w dniu 02.09.2020 r. ok. 8.30, a zadzwonili dopiero 07.09.2020 r. ok. 12ej. Dowiedziałem się że jak ktoś ma dostęp do e-bankowości bo np. KK, to musi konsultant przeprocesować cały wniosek, od razu może wyłączyć płatny cityphone.

    Ralfin Odpowiedz
    • Złożyłem wniosek 2 września koło południa, dostałem standardowe mejle z dokumentami i oczekuję na potwierdzenie zawarcia umowy. Nie mam dostępu do e-bankowości, ostatnie konto i kartę w Citi zamknąłem kilka lat temu (umowę ramową i dostęp do e-bankowości również) i jak widzę była to słuszna decyzja. Minęło 6 dni a ja wciąż czekam i chyba już się nie doczekam. A jeśli otworzą, to natychmiast zamknę to konto. Nie chcę mieć z takim czymś nic do czynienia.

      Kulson
  • Dokumentów nie dostałem, ale konto już widać w systemie.
    Spore zaskoczenie po wejściu w zakładkę „kantor” – kursy są inne niż te w tabelce na stronie:
    https://www.citibankonline.pl/kursy-walut/citi-konto.html

    Wyraźnie gorsze. +/- na poziomie Aliora.

    add Odpowiedz
    • A które konto na tej zalinkowanej tabelce porównujesz?

      Np. teraz w niej CitiKonto (otwarte do 19.08.2020 r.)
      USD 3,6234 & 3,9265, EUR 4,2695 & 4,6286
      a CitiKonto (otwarte od 01.09.2020 r.)
      USD 3,7732 & 3,7743, EUR 4,4463 & 4,4495
      natomiast Alior Kantor
      USD 3,7605 & 3,7855, EUR 4,4324 & 4,4619

      Don Quijote de la Mancha
    • Nie, no bez żartów ;-) To, które mam (czyli otwarte po 1.09).
      W systemie mam EUR 4,4358 / 4,4657 a USD 3.7655 / 3.7892, w tabelce tak jak piszesz.

      add
    • Aha, to nic nie rozumiem, nie pasują te kursy do żadnych z tabelki… Choć złe nie są, no ale miały być trochę lepsze…

      Don Quijote de la Mancha
    • Nie, złe nie są – ale w stosunku do Aliora nie ma tu wartości dodanej, jeśli chodzi o kursy. A miała być.
      No i w ogóle czego dotyczy ta tabelka, skoro nie wymiany? Bo pod nią jest napisane, ze transakcje kartowe idą po kursie „tabelowym” (czyli nie tym „online”, tylko takim zwykłym citkowym, nieco paskarskim).

      No nic, potestuję. Może po otwarciu subkont walutowych pojawią się inne kursy (te z tabeli)?

      add
    • Dorzucam jeszcze jeden bank do zestawienia: PKO Bank Polski oraz ichniejszy kantor, dziś wymieniałem w aplikacji iPKO walutę EUR na PLN i obowiązywał kurs 4,43 z hakiem. Moim zdaniem to chyba najlepszy wybór, jeśli chodzi o bankowe konta walutowe z opcją wbudowanego kantora, zwłaszcza, że mamy wpłaty i wypłaty w oddziale całkowicie za darmo, nawet dla osób trzecich.

      Adam K.
  • Mówicie, że ta tabelka na stronie to „wersja demo” a w rzeczywistości jest inaczej? I to ma być poważny bank? Żenada, Shitibanku…

    Kulson Odpowiedz
  • No właśnie tak ciulowo to wygląda. Dziś o godz. 8:35 kurs EURO wg tabelki to 4,4562 i 4,4594 a po zalogowaniu się i wejściu do kantoru pokazuje 4,4427 i 4,4727. Co robię źle?

    Jarek Odpowiedz
    • No dziwne to jest – bo ta tabelka jest tam nie tylko jako materiał marketingowy na stronie z ofertą nowego konta, ale także jako oficjalny dokument pod linkiem „kursy walut” w stopce strony głównej.
      Jest co prawda pod tabelką „Podane kursy wymiany walut mają charakter orientacyjny” i „Kurs będzie widoczny każdorazowo przed zleceniem jakiejkolwiek transakcji i może różnić się od kursu tabelowego” – ale sądziłem że chodzi raczej o wahania kursu w czasie, a nie tak grubą nicią szytą ściemę.

      add
    • @add, jeśli Ci się chce, to mógłbyś napisać do Samcika, to akurat sprawa dla niego; on może się odezwać do kogoś konkretniejszego, niż zwykły „konsultant”, jego też może nie zignorują. Ja tego konta nie mam, bo dopiero co zamknąłem Citi Priority; takie bezpłatne CitiKonto z wpłatomatami i bankomatami walutowymi, a do tego niezłymi (tak czy inaczej) kursami jest fajne, ale raczej poczekam, aż będę mógł z jakiejś promocji kiedyś skorzystać. Pisząc do Samcika warto załączyć zrzuty ekranu z tabelką i z bankowości i zaznaczyć, z której dokładnie godziny te różne kursy; jeśli „Podane kursy wymiany walut mają charakter orientacyjny”, a spread mają niższy, niż rzeczywisty, to jest to ciekawa dezorientacja, powinno go to zainteresować, może to nagłośni. Jakbyś miał jakieś pytania, to możesz się odezwać na don@quijote.pl

      Don Quijote de la Mancha
    • U mnie to samo.
      Nawet w zakładce „Aby sprawdzić swoje spersonalizowane kursy przejdź do Citi Kantor”
      spread na EUR i USD są rzędu 0,68% i 0,64%, a miało być ok 0,04%. Zależało mi właśnie na kantorze, choć w Aliorze mam chwilowo 30% zniżki.
      Zakładał ktoś konto walutowe do tej promki po 1.09? Dalej te same kursy? A może czekają na umowy od kuriera, żeby aktywować kursy promocyjne?

      Czytelnik
    • Aktualizuję co powyżej:
      Kursy promocyjne mam, ale tylko w apce CitiMobile :)))

      Czytelnik
    • Gdzie w apce masz kantor?

      Jarek
    • Według tego co napisali pod tabelką powinny być wszędzie: „Kursy dotyczą transakcji dokonanych za pośrednictwem Citibank Online, Citi Phone, systemu IVR bądź transakcji dokonanych w oddziałach Citi Handlowy”.

      No ale ok – poczekam na dokumenty i pełne uruchomienie konta z subkontami walutowymi. Mają tam lekki burdel (vide zamieszanie z wnioskowaniem o konto) – więc może potrzeba czasu, żeby się wszystko wyprostowało.

      add
    • @jarek oszczędności/ kursy walut – tam są 2 zakładki, w dolnej Citi Kantor kursy mam promocyjne

      Czytelnik
    • Ja mam za EURO 4,4348 i 4,4655 – to nie są promocyjne, a zakładałem konto po 1.9.2020.
      Jak zrobić te z tabeli kursów?

      Jarek
    • Dokładnie w aplikacji w zakładce CitiKantor są promocyjne, a w „sprawdź kursy” oraz na stronie internetowej w CitiKantor już są trochę gorsze ale dalej całkiem niezłe. Ciekawe dlaczego CitiKantor w apce jest korzystniejszy od jego wersji na stronie internetowej,

      nsmarcin
    • Gdzie to jest? Załączam mój screenshot aplikacji – https://ibb.co/QbKRjcw

      Jarek
    • Na samym dole klikasz ikonkę Oszczędności, następnie z listy wybierasz ostatnią pozycję „CitiKantor”.

      nsmarcin
    • Nie zrozumieliśmy się. Jak kupić walutę po tych promocyjnych kursach? Nie tylko je obejrzeć. ;-)

      Jarek
    • Kliknąć na wielki (zielony, albo czerwony w zależności od sytuacji), prostokątny przycisk „Kup EUR”

      nsmarcin
    • Wrzuć proszę jakiś zrzut ekranu, bo u mnie w apce nie ma żadnych przycisków KUP.
      https://ibb.co/YyY7gcf

      Jarek
    • Tak jak myślałem. Przeceż wyraźnie kilkukrotnie już Ci pisaliśmy, żebyś po wejściu w Oszczędności nie klikał w „Sprawdź kursy walut” tylko w „Citi Kantor”, to są dwie różne opcje. Jeśli nie masz takiej opcji w aplikacji to wyloguj się, następnie zaloguj się w przeglądarce na komputerze, wejdź w Citi Kantor (na komputerze) i po ponownym odpaleniu apki na telefonie powinno się pojawić.

      nsmarcin
    • Okey, ale czy Wasze kursy są ze spreedem rzędu 0,003 czy tak jak na tym screenie – https://ibb.co/94mqfgM

      Jarek
    • Pisałem o tym już wyżej w Citi Kantor w aplikacji (nie przez przeglądarkę) są najkorzystniejsze, takie jak w tabelce. Takie jak mają być z minimalnym spreadem.

      nsmarcin
    • Widzisz, w końcu ta opcja pojawiła mi się w aplikacji! Dotychczas jej nie było, dlatego tak błądziłem. Dzięki

      Jarek
    • Tak myślałem, bo z tego co pamiętam u mnie też jej nie było, dopiero po wejściu w Citi Kantor na stronie się pojawiła w apce. No ale jak już kiedyś pisałem, nie tylko ja, bankowość internetowa czy mobilna mimo zmian dalej jest tragiczna w tym banku.

      nsmarcin
  • Cześć. Złożyłam wniosek o konto 01.09.2020 i do dzisiaj cisza ze strony banku. Piszecie że trzeba czekać cierpliwie, ale jak długo? Przeszłam weryfikację pozytywnie, dostałam dokumenty na maila i ostatnia wiadomość od City to: „zakończyłeś proces wnioskowania o konto. Dalsze informacje otrzymasz na adres e-mail” Od tamtej pozy cisza.

    Czy jest tu jeszcze ktoś kto od 01.09. nie dostał żadnej informacji?

    Mona Odpowiedz
  • Cześć. Złożyłam wniosek o konto 01.09.2020 i do dzisiaj cisza ze strony banku. Piszecie że trzeba czekać cierpliwie, ale jak długo? Przeszłam weryfikację pozytywnie, dostałam dokumenty na maila i ostatnia wiadomość od City to: „zakończyłeś proces wnioskowania o konto. Dalsze informacje otrzymasz na adres e-mail” Od tamtej pozy cisza.

    Czy jest tu jeszcze ktoś kto od 01.09. nie dostał żadnej informacji?

    kokosa Odpowiedz
    • Ja złożyłem wniosek 02.09 odezwali się dziś, gość przepisał do systemu jeszcze raz wniosek z moimi danymi i aktywował po 20 min konto, umowa była do akceptacji w bankowości (mam kartę kredytową).

      _Marek
    • W tym citi to łatwiej zamknąć konto niż je otworzyć.Ewenement na polskie realia bankowe.W moim przypadku dwa razy składałem wniosek przez to ich selfie.Dwa razy niby skutecznie a mimo to dzwoni dziś konsultant i kolejne 30 min i wszystko od nowa.A z tymi scanami,zdjęciami dowodu to już mi zbrzydło.Jeszcze podał mi zły email do wysłania.Cyrk.Miałem namawiać żonę na to konto,ale dam sobie spokój.

      Jaceklive
  • Drodzy forumowicze,podajcie prawidłowy mail do przesłania scanu dowodu do citi.Konsul coś poknocił i w żaden sposób nie mogę tego wysłać,a na internecie nie mogę znależć.Z góry dzięki.

    Jaceklive Odpowiedz
  • Gdyby ktoś szukał jak wyłączyć usługe płatną CitiPhone (CitiAlert nie jest włączona):
    W e-bankowości – Kontakt -Dyspozycje – Kategoria: rachunki osobiste/oszczędnościowe –
    Wybierz kategorie tematyczną: Usługa CitiPhone -> wyłącz

    Czytelnik Odpowiedz
  • @ Marek
    W którym dokładnie miejscu umowa do podpisania bo nie widzę .

    rychu75 Odpowiedz
  • Ja też czekam od zeszłej środy. Wczoraj wysłałem wiadomość przez bankowość internetową (mam kk) i na razie też nawet na to nie mam odpowiedzi.

    konwicki Odpowiedz
  • Mam KK. Ponagliłem Citi przez pocztę wewnętrzną. Bardzo miły konsultatnt zadzwonił i trzeba było złożyć wniosek jeszcze raz telefonicznie. Poszło szybko i sprawnie. Finalizacja umowy przez internet. Selfie itd. było niepotrzebne i to błąd Citi, że zmuszał do tego klientów, którzy mają już u nich profil (np. KK).

    PyramidHead Odpowiedz
  • Cześć. Czy 3 warunki do premii mogę spełnić we wrześniu?

    Zyberiusz Odpowiedz
  • Domyślnie karta ma wyłączone płatności zbliżeniowe. Można ją dodać do Google Pay, ale bez aktywowanych płatności zbliżeniowych i tak nigdzie nie zapłacimy. I co ciekawe, nie ma możliwości aktywacji w bankowości mobilnej, tylko należy złożyć dyspozycję przez formularz kontaktowy. Trochę dziwne

    Pawelo Odpowiedz
    • e-bankowość -> kontakt -> dyspozycje -> transakcje kartą – płatności zbliżeniowe włącz/wyłącz

      Czytelnik
    • Ciekawe bardzo jest to co piszesz, ponieważ ja ją dodałem do GP i cały czas nią płace za pomocą GP, nawet nie wykonałem ani jednej transakcji kartą fizyczną.

      Ralfin
    • Dokładnie nie ma to niczego wspólnego z GP. U mnie akurat, żeby zadziałało trzeba było użyć chipu, co też jest dziwne bo nigdzie takiej informacji nie było i jak widać u Ciebie działało od ręki. Ja natomiast polecam jak już będziecie się kontaktowali z infolinią to włączyć płatności w internecie, wg regulaminu są zablokowane domyślnie, nie testowałem ale pani włączyła na moją prośbę.

      nsmarcin
    • Mam włączone płatności zbliżeniowe i internetowe z wysokim limitem a płatności przez GP są odrzucane. Inne karty ok. Co mogę mieć nie tak?

      Czytelnik
  • Wnioskowałem o konto 2 września, wszystko przeszło sprawnie, selfie ok i do wczoraj nie było żadnego e-maila, ani kontaktu z banku. Wczoraj zadzwoniła pani konsultant, z którą przeszedłem cały proces wnioskowania od początku, potwierdziła, że biorę udział w promocji, itd. Na koniec poprosiła mnie, żebym podesłał na adres dokument.konto@citi.com skan dowodu, w tytule wpisując pesel. Jakoś dziwnie mi wygląda cały ten proces otwierania konta. Czy ktoś z Was w identyczny sposób finalizował otwieranie konta w Citi Handlowy? Nadmienię jeszcze, że jedynym e-mailem, który dostałem od banku jest ten, w którym dziękują za wybór konta z 2 września.

    barkley6 Odpowiedz
    • Burdel mają w tym Archeo :-). U mnie dwa identyczne wnioskiwania, stanęło na wgraniu dowodu – jedno bez żadnego info zjawia się kurier, drugie nieodebrany telefon z banku, oddzwaniam, oni mają oddzwonić, proces od początku, miło nam czekać na info …. I cisza. To pierwsze kurier był, podpisane i ….ciszaaaa

      JoX
  • Komuś udało się kupić np. funty?
    Mi nie idzie ani zlecenie automatyczne, ale bieżące.
    Pod linkiem zrzuty ekranu.
    https://ibb.co/M2fsmxt
    https://ibb.co/wBX6RT5
    https://ibb.co/2sGF3bM
    Co robię źle?

    Jarek Odpowiedz
    • Heh, a ja nawet sobie o tym pomyślałem. Jak rozumiem, obiecane korzystne kursy są dostępne tylko w apce (do tego tylko po wejściu w Kantor w wersji webowej) — i właśnie przeszła mi przez głowę taka myśl, czy one na pewno są dostępne, czy też tylko się wyświetlają…

      Don Quijote de la Mancha
    • W kontekście tego całego bardaku, jaki tam mają – to jest absolutnie podstawowe pytanie :-))

      add
    • Już są dostępne. Udało mi się kupić GBP. Oczywiście tylko w apce są te dobre kursy.

      Jarek
    • A ja próbuję kupić EUR już kilka razy i nic – ciągle ten sam komunikat błędu jaki Ty miałeś. Co za shit!

      Kulson
  • w końcu… 2 września konto zakładane przez selfie i zdjęcia dowodu, dziś tel. z centrali i nr konta już widoczny. teraz tylko czekać na umowę do zatwierdzenia w bankowości i spełniamy warunki..

    Andrus Odpowiedz
    • Też musiałeś od nowa podawać wszystkie dane przez telefon, tak jak inni pisali?

      Kulson
    • Ja też, ale nie musiałam już wysyłać żadnych dokumentów na maila. Całość zajęła 10min. Potem podpisanie umowy przez serwis www (w Citi miałam już kk) i nr konta od razu widoczny w bankowości.

      asi
    • Sam zadzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że proces zdalnego otwierania działa tylko dla tych, którzy nigdy nie byli klientami banku. Mimo, że nic nie mam obecnie, ale kiedyś miałem, to nie mogę skorzystać z tej ścieżki, i pan może do mnie wysłać kuriera. Podziękowałem. Wolę już pójść do oddziału. Albo może po prostu oleję to.

      Kulson
  • Mam KK. Wczoraj założyłem w banku CitiKonto z kartą debetową.
    Na komputerze widzę kartę podpiętą do konta, natomiast w aplikacji na telefonie
    mam kartę kredytową a debetowej nie widzę. Mam jedynie „Aktywuj kartę debetową”,
    ale po próbie aktywacji wyskakuje „Brak karty do aktywacji”. Jak u Was to wygląda?

    wacuszek Odpowiedz
  • Formularz wypełniłem 1 września. Dopiero dziś kontakt telefoniczny i otwarcie konta.

    aupol Odpowiedz
    • u mnie kontakt telefoniczny juz 8 wrzesnia a dopiero dzis zaczeli dane wpisywac do systemu bo powiadomienia przychodza, wiec w przyszlym tygodniu pewnie dostane juz umowe do podpisania

      aaaa
  • W poniedziałek po południu konto zostało założone, a dziś przyszła karta. Informacja, zwłaszcza dla kolekcjonerów: karta jest bardzo ładna i częściowo przezroczysta (taką ciekawostkę spotkałem jedynie w przypadku karty do konta w Idea Banku).
    :)

    Adam K. Odpowiedz
    • 2 karty z getina też są częściowo przezroczyste… a do tego świecą w ciemności ;).

      ls5
    • Wow, zazdroszczę. Stara do Citi Priority to też jedna z moich ulubionych, bo ma niebieski rant i efekciarskie błyszczące wzorki srebrno-niebieskie na granatowym tle; niby nic pięknego, ale jeszcze w połączeniu ze srebrnym logo Citi od razu widać, że to coś specjalnego, a nie zwykły kolorowy druk, a te wzorki nawet się kojarzą z zabezpieczneiami np. na banknotach.

      Don Quijote de la Mancha
    • a nowa KK Citi Simplicity nie jest wypukła, to nowy trend czy niższa półka? ;)

      abc
    • Nowy-stary trend.

      Angulo
    • Ano, nowy trend.
      Teraz już wypukłość do żelazek nie jest potrzebna, obecny trend to umasowienie kart (dawno temu takie wypukłe kredytowe czy “charge” mieli wybrańcy, więc można się było nimi bardziej opiekować) i wymuszona poprawa bezpieczeństwa oraz obniżka kosztów. Ten nowe płaskie karty różnią się od dawnych, które były właściwie płaskimi kopiami wypukłych (nawet rozkład danych był identyczny, choć płaski), przede wszystkim numer karty jest już z tyłu, dzięki czemu trudniej go przechwycić. Zresztą istnieją różne warianty tych nowych kart, Simplicity należy do tych, na których zachowano nazwisko z przodu, niektóre nie mają nawet tego (Twisto, UpCard, niektóre Revolut). Twisto nie ma już nawet kodu CVC ani paska na podpis!

      Don Quijote de la Mancha
    • Ze znanych mi przeźroczystych z kolekcji oprócz wyżej wymienionych są jeszcze stara MC z BNP Paribas sprzed łączenia się z innymi bankami, MC Burger z Getina oraz z niemieckiego N26.
      Za to o wyglądzie w stylu Citi Priority mam kartę premium z Monese – granatowa ze srebrzystym, mieniącym się rantem (kiedyś była promocja na plan Premium przez 3 miesiące za free, to sobie zamówiłem). Fajne i trochę podobne są też karty z Curve, też właśnie z nowym, płaskim trendem.

      pws
    • @ls5 – masz na mysli oba gamepady z Getina? Co w nich swieci, bo sprawdzalem swoje i nic nie widac.

      keton
    • A debetówka CA jest wypukła, ma cvc ale bez podpisu… pomieszanie z poplątaniem w tych kartach ;)

      wacek
    • No i jeszcze kk w PKO jest przejrzysta. Kiedyś też chyba BOŚ miał taką debetówkę, ale to widziałem tylko gdzieś w necie.

      pws
    • Dawniejszymi czasy wypukłe były kredytowe (żeby mogły chodzić bez terminala), a debetówki płaskie („electronic use only” – ktoś jeszcze pamięta te inskrypcje? :-))

      add
    • A swoją drogą niestety wymiana karty na wniosek klienta w nowym CitiKoncie nadal kosztuje 30 zł, więc nawet jak ktoś zmieni sobie stare Priority na nową opcję, to raczej zostanie ze starą kartą, a szkoda. Właściwie to chyba jedyna znana mi opłata za zastrzeżenie i zamówienie nowej karty debetowej (w innych bankach też są takie, ale raczej gównie tyczą się kk, np. aż 70 zł w TM).

      No chyba, że ktoś wie z doświadczenia, że w przypadku zastrzeżenia i wydania nowej jednak tej opłaty nie pobierają w Citi, a tylko np. jeśli ktoś chce z kaprysy zmienić sobie kartę na nową?

      pws
    • Przy okazji też przez tę opłatę mało opłacalne jest próbowanie złapania punktów w BCh po rejestracji karty z nowym numerem (o ile się to w ogóle da zrobić).

      pws
    • @pws – świecą przyciski, ale jak się wcześniej trochę naświetlą – są fluorescencyjne.
      A co do ładniejszych kart – mastercard world z bzwbk, a do tego… W promieniach UV widać litery MC.

      ls5
  • Zapytałem czemu są różne kursy prezentowane na stronie i w kantorze po zalogowaniu i to mi odpisali:
    Uprzejmie informuję, że obecnie kursy prezentowane na stronie są niestety błędne. Zostało to zgłoszone i zostanie wkrótce poprawione.
    Kursy dla nowego Citi Konta mają 4% marży

    Budzi Odpowiedz
  • @Don – jeśli kurs na rynku jest np. 3,75 to przy marży 4% w banku kurs kupna to będzie 3,6 a sprzedaży 3,9

    Budzi Odpowiedz
    • To się nazywa spread a nie marża. Ale sprawdźcie sobie dla mikroprzedsiębiorców dla USD spread jest 13,5% – wiadomo, że w weekend większy no ale i tak kosmos :)

      R
    • Nie do końca. Marża to to co bank dodaje lub odejmuje od kursu rynkowego. Spread to różnica między kursem kupna a sprzedaży. Jeśli bank stosuje taką samą marżę dla kupna i sprzedaży(nie zawsze tak musi być) to spread będzie to marża x2

      Budzi
  • Może ktoś wie czy posiadając konto walutowe tylko w EUR mam zapłacić w USD. Czy zapłacę po kursie MasterCard czy Citi?

    aupol Odpowiedz
    • Citi Global Wallet
      Płać kartą debetową za zakupy w sklepach internetowych na całym świecie bez kosztów przewalutowania.
      Teraz Twoja karta debetowa inteligentnie wybierze jedno z Twoich kont walutowych dopasowując je do waluty transakcji.
      Jeśli płacisz w walucie innej niż waluty, w których posiadasz konta walutowe, rekomendujemy podpięcie Twojej karty debetowej do konta walutowego w EUR.

      R
    • Pytanie czy dolary i funty są również traktowane jak inne waluty przy aktywnym CGW?

      aupol
    • Powinno pójść z EUR po kursie Mastercarda, ale ponieważ to Citi, lepiej to sprawdzić. Chciałem to zrobić ale nie udało mi się w piątek kupić EUR w tym badziewiu, więc zrobiłem przelew z innego banku. Jak dojdzie w poniedziałek to przetestuję i dam znać. Na razie odrzuciło mi transakcję w USD przy zerowym saldzie na EUR (a środki były na PLN) – więc wszystko na to wskazuje, że powinno zadziałać.

      Kulson
    • Wykonałem transakcję w USD, środki pociągnęło z EUR (do którego mam podpiętą kartę, konta w USD nie mam). Kurs na razie jest sporo za wysoki – 0,891. Według kalkulatora MC powinien być 0,846. To jakieś 5% za dużo, ale… To dopiero blokada. Poczekajmy na rozliczenie.

      Kulson
    • A może jest policzone po kursie banku??

      aupol
    • Nie mam pojęcia jaki jest kurs banku EUR/USD… Gdyby to dwukrotnie przeliczali przez PLN to byłoby dużo więcej. Jak mówię – poczekajmy na rozliczenie transakcji i będziemy pisać reklamację :)
      Przy okazji – kupiłem właśnie bez problemu EUR po kursach widocznych w Citi Kantor w bankowości online (ok. 3 grosze różnicy). Oczywiście po tych kursach z apki nie da się nic kupić. Te kursy z WWW nie są złe – mniej więcej takie same jak w Alior Kantor. No ale rewolucja na miarę Revoluta to zdecydowanie nie jest.

      Kulson
    • Transakcja została rozliczona z taką samą kwotą jak blokada. Czyli kursy MC to ściema, przynajmniej dla USD. Do kursu MC muszę dodać 5% „bank fee” w kalkulatorze MC, żeby wyszła taka sama kwota. Spróbuję dzisiaj jeszcze z walutą spoza listy (PLN, EUR, GBP, USD) a potem będę pisać reklamację.

      Kulson
    • 5%! 😮
      Ale możliwe, że skoro ten Global Wallet automatycznie wybiera odpowienie subkonto dla PLN, EUR, USD, GBP, to tylko inne waluty są przewalutowywane po stronie Mastercard (ale pod warunkiem podpięcia pod subkonto EUR!).

      Don Quijote de la Mancha
    • Nie sądzę. Z inną walutą zablokowało mi również +5%. I jestem dziwnie spokojny, że właśnie tyle się jutro lub pojutrze zaksięguje :)

      Kulson
    • A jednak! Transakcja w innej walucie rozliczyła się po kursie MC, mimo wcześniejszej wyższej blokady. Czyli wychodzi na to, że USD i GBP pójdą po kursie banku, a pozostałe waluty po kursie MC.

      Kulson
  • Czy jest jeszcze ktoś, kto czeka na kontakt z banku? Wniosek złożyłem w pierwszym dniu. Jestem już posiadaczem kk. Weryfikacji biometrycznej nie udało mi się ukończyć więc czekam na kontakt. Próba ponaglenia przez wiadomość wewnętrzną też nic nie dała. Otrzymałem wiadomość, że muszę czekać.
    Druga sprawa. Żona drugiego dnia składała wniosek. Udało się go w całości przejść mobilnie. Wszystko się powiodło, zaakceptowała umowę, regulamin kodem SMS. Na maile również przyszedł komplet dokumentów i dalej cisza. Od tamtej pory zero kontaktu z ich strony. Ktoś wie co dalej?

    Andrzej Odpowiedz
    • spokojnie, zadzwonia – do mnie tez dopiero co dzwonili, i do moich znajomych nawet w piatek popoludniu – wiec dzwonia

      sunwoj1
    • Wniosek – 2 września (mam KK, weryfikacja biometryczna przeszła za drugim razem), dziś (14 września) telefon od konsultantki + aktywacja umowy.
      W ciepliwość uzbroić się trzeba (a przynajmniej tak radzą na infolinii). ;)

      Padre70
  • Otrzymałem z Citi ofertę utrzymaniową. Nagroda wpłynęła w piątek. Czy macie doświadczenia, że gdy kolejnym razem złożę wypowiedzenie to jest szansa, że coś zaproponują? Czy mogę już zrobić taką próbę czy może trzeba się wstrzymać kilka miesięcy. Ile?

    Andrzej Odpowiedz
  • Konta nie mam u nich, tylko od dawna kartę kredytową. Otrzymałem z Citi ofertę utrzymaniową w czerwcu. Warunki spełniłem do końca sierpnia, a nagroda wpłynęła w piątek. Czy macie doświadczenia, że gdy kolejnym razem złożę wypowiedzenie karty kredytowej to jest szansa, że coś zaproponują? Czy mogę już zrobić taką próbę czy może trzeba się wstrzymać kilka miesięcy. Ile?

    Andrzej Odpowiedz
    • Ofertę utrzymaniową na KK dają raz na 12 miesięcy. Korzystałam już dwa razy i za drugim razem konsultantka wprost mi to powiedziała.

      SylwiaM.
    • Dają gdzieś raz na rok, w moim przypadku.

      marjanosek
    • Dają gdzieś raz na rok, w moim przypadku też tak było, potwierdzam.

      marjanosek
    • Raz na rok od momentu włączenia czy od momentu wypłaty cashbacku?

      nsmarcin
    • spokojnie próbujcie częściej. Ja miałem w styczniu, a teraz mam od czerwca, tylko mam spory limit na ich karcie. Może dlatego im zależy? Ale ja bym próbował co 6-7 m-cy.

      derek
    • Dostałem jakoś wiosną ofertę utrzymaniową od Citi. Kilka tygodni temu dostałem obiecane 100zł i kilka dni temu wypowiedziałem KK w bankowości. Wczoraj telefon od Citi z taką samą propozycją-10% max.100zł.

      Bogusław
  • Miałem kartę dwa lata temu.
    1 września – wniosek biometrycznie przeszedł
    4 września – telefon, że jednak się nie zapisało + wypełnienie z konsultantem od nowa
    7 września – kurier z umową
    8 września – telefon, żeby dosłać skan dowodu na maila, bo jednak nie mają, ale 4 września widzieli w systemie… doszła też 8 września karta, którą aktywowałem, bo widzę w systemie
    11 września – telefon, czy wysłałem maila i gdzie jest skan dowodu + obietnica, że już klikają aktywuj
    14 września – dziś, brak jakiegokolwiek odzewu

    tymateusz Odpowiedz
    • Wspaniały bank, widać, że robią co mogą, żeby dorównać poziomowi otwierania konta w Paribasie…

      pws
    • ta sama sytuacja (tylko bez dosyłania skanu) i teraz cisza…

      pit
    • i tak codziennie sobie rozmyślam czy założyć to konto, czy jednak sobie odpuścić. a może się uda i nie będą chcieli skanu na maila? a może jednak się nie uda? ;)

      pytanie
    • Okej, u mnie pełen sukces, po całych dwóch tygodniach konto aktywne. Ale – musiałem dopiero napisać wiadomość przez bankowość i tą drogą dostałem info, że już już aktywne. A miał być przecież sms o aktywacji, mail…

      tymateusz
    • Droga przez mękę.
      Wiedzą jak skutecznie obrzydzić otwarcie u nich rachunku.

      Bogdan
    • Polecam oddział, tym co mają blisko. W 15 minut wszystko od ręki, razem z kartą. Karta aktywna, transakcje internetowe też, CitiPhone wyłączony. Polecam chłopaków w Arkadii (jeśli kto z Warszawy), ogarniają sprawę!

      Kulson
  • Czy są jakieś ukryte opłaty do tego konta? Powiadomienia SMS itp.?

    gru Odpowiedz
    • Żadne opłaty nie są ukryte, wszystko jest w regulaminie wymienione. Właściwie jedyna płatna opcja włączona domyślnie to CitiPhone, który można wyłączyć bez problemu na infolinii lub przez bankowość internetową.

      nsmarcin
    • A CitiAlerts? Tak czytam sobie TOiP i już zgłupiałem :P

      gru
    • CitiAlerts nie są włączone. Przynajmniej ja żadnych powiadomień z konta nie otrzymuję.

      nsmarcin
    • Ja też. Nawet tych, które powinny być, czyli darmowe z aplikacji. Zero powiadomień o transakcjach.

      Kulson
  • Ta oferta to dramat:
    Otwarcie konta: tu nie mam zastrzeżeń, bo przeczytawszy 150 komentarzy poszłam do placówki i po 15 minutach miałam podpisaną umowę, kartę i wyłączone usługi CitiPhone.
    ALE:
    Karta debetowa: u mnie była od razu aktywna, też dla płatności zbliżeniowych, choć odkryłam to metodą prób i błędów, bo żadne ustawienia w bankowości elektronicznej o tym nie informują, a w aplikacji karty w ogóle nie widać. Za to nie są aktywne kody 3D secure i nie można kartą zapłacić w internecie przez Google Pay. Testowałam przy tej samej płatności kartę innego banku, KK Citi i debet Citi – dwie pierwsze przeszły, debetowa nie.
    Aplikacja: bardzo uboga, nie widzę numerów rachunku, nie widzę karty debetowej; nie działają powiadomienia push, a uruchomienie powiadomień w aplikacji wyłącza CitiAlerty; nie można mieć równocześnie otwartej bankowości na komputerze i w telefonie, bo system traktuje to jako drugą sesję i rozłącza pierwszy kanał.
    Citi Kantor w aplikacji mobilnej: nie udało mi się nic w nim kupić; w weekend nie działa.
    Przelewy natychmiastowe: wysyłanie i odbieranie TYLKO od pn do pt, w godz. 7:00 – 18:00, co przy braku BLIKa jest żenujące.

    SylwiaM. Odpowiedz
    • Z tej oferty i w ogóle banku najładniejsza to jest sama karta ;-)

      tymateusz
    • Gdzieś w necie jest wzór tej karty, bo nie mogę znaleźć jak ona właściwie wygląda?

      pws
    • Wpisz w google grafika: citi debit. Prawy dolny róg tej karty jest przezroczysty.

      tymateusz
    • Koleżanka chyba pierwszy raz ma do czynienia z Citi? :D
      Oni tak mają od zawsze… Światowy lider bankowości :P
      Ale mają też plusy w tym nowym koncie – np. linia kredytowa na 5,95% (a jeśli używasz do 7 dni w tygodniu – 0%!) i odnowienie tylko 1%. Ja zamierzam tego użyć. Oczywiście jest tylko kwestią czasu, kiedy oprocentowanie i opłaty wzrosną (max. 1-2 lata daję), ale można korzystać, póki oferta jest korzystna.

      Kulson
    • @SylwiaM. Udało Ci się włączyć te kody 3D Secure do płatności w necie?

      derek
    • Jeszcze nie. Napisałam do nich przez formularz w bankowości elektronicznej wybierając Reklamacja –>Transakcje karta / Bezpieczeństwo –>Problem z dokonaniem transakcji. Czekam na odpowiedź (na razie 2 dni)

      SylwiaM.
    • @SylwiaM. Daj proszę znać jak dostaniesz odpowiedź.

      derek
    • Dużo szybciej takie dyspozycje załatwić dzwoniąc na infolinię, 5min i po sprawie. A co do płatności w internecie to sprawdź czy nie masz przełącznika w szczegółach karty na stronie, u mnie jest.

      nsmarcin
    • Czy załatwienie czegokolwiek na infolinii wymaga włączenie płatnego Szitifon?

      Kulson
  • Po jakim czasie od rozmowy telefonicznej przyjeżdża kurier?

    Anom Odpowiedz
  • Przestrzegam przed transakcjami kartowymi z konta EUR, które to jakoby mają iść wedłu kursu Mastercard. Transakcja w USD została rozliczona z kursem 5% wyższym. Druga transakcja, w walucie innej niż EUR, GBP, USD, została również zaksięgowana z kursem 5% wyższym (na razie blokada, ale spodziewam się rozliczenia w tej samej kwocie, tak jak było przy już rozliczonej transakcji w USD). Kolejne (obok Citi Kantor) jawne oszustwo?

    Kulson Odpowiedz
  • Ta promocja jest jeszcze aktywna?

    heniek131 Odpowiedz
  • Jest jeszcze aktywna?

    heniek131 Odpowiedz
  • Czy można spełnić tw wszystkie warunki aby uzyskać 150 zł we wrześniu, czyli w tym samym miesiącu co otwarłem konto ?

    Daral Odpowiedz
    • Teoretycznie (według regulaminu) można. Jak będzie w praktyce, tego nie wie nikt. To tylko Citi – można spodziewać się wszystkiego :)

      Kulson
    • Warunki wszystkie można spełnić we wrześniu, ale niestety wypłaty premii będą wg harmonogramu z regulaminu.

      LiveS
  • Zakładałem przez selfi, procedura przebiegła prawidłowo, ale podobnie jak reszta nie otrzymałem potwierdzenia. W końcu telefon z citi, przyklepanie wniosku i info że mam czekać na kuriera. W serwisie jednak widzę (miałem do niego dostęp bo kiedyś miałem kredytówkę) że pojawiło się konto i że jest aktywne… Kurier i tak ma przyjechać?

    simrisham Odpowiedz
    • Ja już nawet mam kartę aktywną do konta, tylko dalej niczego nie podpisałam. Kuriera musiałam odesłać z powrotem z dokumentami, bo miało być zdalnie i nie było mnie na miejscu. I od tygodnia zero kontaktu ze strony banku. A konto aktywne prawie dwa tygodnie, gdzie po 10 dniach od otwarcia należało podpisać regulamin, żeby załapać się na nagrodę. Ciekawe jak to będzie interpretowane… Jak to w ogóle jest, że oni mogą aktywować konto bez podpisanej umowy? Nie kumam.

      Micha
    • Haha! Też czekam na kuriera z umową a tu… listonosz z kartą. Ktoś już przeszedł ten cały selfie-kurier proces od początku do podpisania umowy?

      Anom
  • Jak otrzymam wpływ z tytułu „WYNAGRODZENIA” w kwocie 2000 zł to spełnię jednocześnie warunek wpływu na kwotę 100 zł? I czy da się jakoś dodać swój komputer do zaufanych, aby za każdym razem nie podawać kodu SMS do zalogowania?

    broker Odpowiedz
    • Pewnie tak, ale nigdy nic nie wiadomo.
      Proponuję rozłożyć wynagrodzenie na 20 przelewów po 100 zł – wtedy jest pewność, że przynajmniej jeden przelew załapie się na warunek wpływu 100 zł.
      Litości.

      Tomko
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy