Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Do 250 zł za przeniesienie konta do Credit Agricole i 3% na lokacie promocyjnej

Zakończona

Wystartowała kolejna edycja promocji „Polacy wybierają Credit Agricole”. W zamian za zamknięcie rachunku w starym banku i założenie go w Credit Agricole możemy zyskać łatwe 200 zł premii oraz dodatkowe 50 zł w programie poleceń. Oferta może się spodobać również oszczędzającym – Credit Agricole oferuje bowiem 2-miesięczną  lokatę na start z oprocentowaniem 3% w skali roku dla kwoty do 50 000 zł.

Przenieś konto do Credit Agricole i zgarnij do 250 zł

Polacy wybierają Credit Agricole

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku – taką osobą, która w okresie 1 roku przed datą zawarcia umowy nie była posiadaczem lub współposiadaczem konta osobistego Credit Agricole.

Jeśli spełniamy ten (prosty) warunek to wystarczy, że wypełnimy wniosek o jeden z rachunków wraz z kartą debetową oraz wyciągami w formie elektronicznej. Oprócz tego wymagane będzie wyrażenie zgody na działania marketingowe i otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną (podając przy okazji swój numer telefonu i mail) oraz złożenie wniosku o przeniesienie rachunku z innego banku w placówce Credit Agricole (w momencie podpisania umowy lub do 7 dni). Tu istotne jest, aby wzór podpisu był zgodny ze wzorem w innym banku, dlatego dobrym pomysłem może być jego aktualizacja.

Listę banków uczestniczących w przenosinach (aktualną na… wrzesień 2015) znajdziecie na stronach banku. Mam jednak wielką prośbę do osób, które przenosiły konto w ostatnim czasie, o napisanie w komentarzu czy się udało (i z jakiego banku). Wszystkim ułatwi to dalsze kroki :)

200 zł za wpływy 3000 zł

Najważniejszym elementem całej promocji jest zapewnienie stałych wpływów na konto. Bank wymaga od nas podpisania zlecenia przekazywania wynagrodzenia oraz zapewnienia wpływu na konto w zadeklarowanej wysokości przynajmniej raz w miesiącu. Minimalna kwota wpływu to 3000 zł, przy czym możemy to rozbić na kilka transakcji. Bank definiuje bowiem wpływ na konto jako:

suma transakcji uznaniowych wynikająca z wpłat gotówkowych oraz przelewów na prowadzony w ramach Konta rachunek główny w PLN z wyłączeniem przelewów środków z zakończonej lokaty, wypłat z Rachunku Oszczędzam […] lub przelewów pomiędzy rachunkami konta (w tym z rachunków prowadzonych w walutach innych niż PLN), a także z innych kont prowadzonych przez Bank, jeżeli Klient jest ich posiadaczem lub pełni rolę pełnomocnika;

Generalnie przelew z własnego konta w innym banku idealnie spełni powyższe warunki.

Samo zlecenie przekazywanie środków nie ma żadnego znaczenia w promocji – musimy je tylko wypełnić podając dane swojego pracodawcy. Oczywiście najlepiej zaproponować samodzielne dostarczenie dokumentu do pracodawcy (niektórzy raportowali taką opcję w poprzedniej edycji promocji) i zrobić z nim co tylko chcemy.

Promocja wymaga od nas jedynie trzykrotnego zapewnienia zadeklarowanych wpływów, zaczynając najpóźniej od pierwszego pełnego miesiąca kalendarzowego po podpisaniu umowy o konto. Możemy zacząć również wcześniej, przez co szybciej otrzymamy obiecane 200 zł nagrody.

Wypłata premii nastąpi do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego po spełnieniu warunków, o ile dyspozycja zamknięcia rachunku (w poprzednim banku) została zrealizowana poprawnie, a karta debetowa (wyrobiona przy wnioskowaniu o konto) jest ciągle aktywna. Co ciekawe kartą nie musimy wykonywać żadnych operacji przez cały okres promocji, aby otrzymać 200 zł!

50 zł za polecenie konta

Jeśli wniosek o konto złożymy przez internet, to zyskamy możliwość skorzystania z programu poleceń (o czym bank oficjalnie mówi na stronie promocji) i zyskania dodatkowych 50 zł premii.

Jak ją zdobyć (jako polecany, czyli nowy klient banku)? Podczas składania wniosku należy zaznaczyć opcję „Otwieram konto z Polecenia” i podać kod polecający. Dodatkowo należy wyrazić zgody na marketing oraz otrzymywanie informacji handlowych (co wymaga też promocja „Przenieś konto”). Ostatnim krokiem jest zapewnienie wpływów na konto na kwotę min. 500 zł (1 Konto) lub min. 1500 zł (w przypadku Konto PROSTOoszczędzających) lub wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą na kwotę min. 300 zł.

Powyższe warunki musimy spełnić trzykrotnie, w każdym z trzech pierwszych pełnych miesięcy od otwarcia konta – np. zawierając umowę w lipcu warunki spełniamy w sierpniu, wrześniu oraz październiku.

Warto dodać, że osoba polecająca (ta, która dostarcza nam kod) również musi spełnić określone warunki. Po pierwsze – zgłosić się do programu poleceń i wygenerować swój kod. Po drugie – wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną (i nie odwołać ich w czasie uczestnictwa w programie). Po trzecie – nie zamknąć konta przed wypłatą premii.

Istotne jest jeszcze jedno ograniczenie: maksymalna kwota wypłaconej premii dla polecającego wynosi 500 zł, co daje maksymalną ilość 10 poleceń.

Na koniec mam dla was małą niespodziankę. W związku z tym, że pod ostatnim wpisem zapanował niewielki chaos i każdy chciał polecić konto (co, przypomina, jest zabronione ze względu na niewywiązywanie się z obietnic w przeszłości) tym razem postanowiłem pośredniczyć w procesie. Każdy czytelnik może się zgłosić jako polecający, a każdy nowy klient może poprosić o kod przez formularz kontaktowy (odpiszę w 24 godziny). Kody polecające będą dystrybuowane w zależności od stopnia aktywności na blogu – osoby, które często piszą wartościowe komentarze będą miały priorytet. Za kilka tygodni wyślę również maile do tych osób aby wiedziały, że muszą mieć aktywne konto do czasu otrzymania premii.

Zgłoszenia jako polecający można dodawać poprzez ten formularz (inne zgłoszenia nie będą brane pod uwagę).

Ile kosztuje konto w Credit Agricole?

Dla osób poniżej 27. roku życia prawdopodobnie najlepszym wyborem będzie 1 Konto, czyli rachunek dla młodych. Jego zaletą jest brak opłat (niezależnie od aktywności na koncie). Zapłacić możemy natomiast za kartę debetową (2,90 zł), jednak wykonanie płatności na symboliczną złotówkę miesięcznie zwalnia z opłaty.

Trzeba jedynie pamiętać, że 1 Konto, po osiągnięciu 27. roku życia, przekształca się automatycznie w Konto PROSTOoszczędzające Plus, które ma dość wymagające warunki zwalniające z opłat za kartę – trzeba nią wydać aż 500 zł (inaczej zapłacimy 7,90 zł). A ponieważ karta konieczna jest do zgarnięcia premii, to osobiście nie otwierałbym ani Konta PROSTOoszczędzającego Plus, ani 1 Konta zaraz przed 27. urodzinami (czyli przed zmianą na rachunek dla „bankowo dorosłych”).

Z którego konta więc skorzystać? Do wyboru mamy jeszcze „zwykłe” Konto PROSTOoszczędzające oraz konto w wersji Premium. To pierwsze nie jest szczególnie polecane, bo płacimy 4,90 zł miesięcznie bez możliwości zwolnienia z opłat. Natomiast rachunek w wersji Premium, co może być dość zaskakujące, jest prawdopodobnie najlepszym wyborem dla większości z nas. Dlaczego? Aby konto było darmowe wystarczy zapewnić wpływy na łączną kwotę 10 000 zł miesięcznie (ale możemy np. zrobić trzy przelewy po 3334 zł miesięcznie – w końcu promocja z przenosinami i tak wymaga od nas przynajmniej jednego takiego przelewu). Za kartę nie zapłacimy natomiast ani grosza, bo w tym pakiecie jest darmowa (również wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju). Jak widać czasem taniej jest być klientem Premium niż Standard :-)

Nie przegap!

Komentarze

  • Sorry, że pytam dla upewnienia czyli 3334zł. na msc a wynagrodzenie tylko deklarujemy. Innymi słowy nie trzeba robić przelewu z tytułem „Wynagrodzenie”?

    blackhawk Odpowiedz
    • Przy koncie Prosto Oszczędzającym Plus wystarczy 3000 a przy Premium 3334×3 czyli 10000
      Reszta tak i tak

      Andrzej
  • Witam, czy jest ktoś komu udało się przenieść konto do CA z TMUB ?Złożyłem wniosek w oddziale CA o przeniesienie, jednakże wczoraj dotarł sms „wniosek nie został przyjęty do realizacji przez dotychczasowy bank”. Wyjaśnienia TMUB otrzymałem takie: „nie realizujemy takiej usługi”

    wiechu Odpowiedz
    • słyszałem o tym i w poprzedniej edycji tej promocji było o tym że TMUB robi problem i nie chcą się zgadzać na przenosiny.

      Andrzej
    • Walczą o klienta, co się dziwić.

      EwkaMewka
  • Moje pytanie: czy komukolwiek się udało przenieść z TMUB ?
    (a tak na marginesie: jedna z Pań w oddziale CA 4 lipca (drugi dzień roboczy miesiąca) twierdziła, że promocja już się zakończyła i była zdziwiona moją informacją o przedłużeniu – a czekając w kolejce widziałem wśród wyświetlanych reklam na ekranie za biurkiem tej Pani reklamę tej przedłużonej promocji :D )

    wiechu Odpowiedz
    • Wiesz jak jest.. jak wszędzie.. pracują ludzie bardziej i mniej kompetentni. Moja siostra poszła np do oddziału 30 czerwca i mówi tak że przychodzi dzisiaj bo ostatni dzień promocji a Pani do niej że spokojnie.. promocja będzie przedłużona i mogła by przyjść kiedy indziej (co nie zmienia faktu że jej problem robi Reifaisen)

      Andrzej
  • I tu pod artykułem Admina na tej załączonej liście z 2015 r. TMUB też jest.

    wiechu Odpowiedz
  • We wtorek podpisałam umowe przez kuriera i od tamtej pory cisza, nic się nie odzywają z banku, ani maila ani smsa… po jakim czasie do was się odezwali?

    WiFran Odpowiedz
  • A lokatę zakłada się przez internet czy w oddziale?

    ozon136 Odpowiedz
    • Z informacji uzyskanych w oddziale: lokatę promocyjną 3% można założyć tylko w oddziale.

      wiechu
    • Można też zadzwonić i założyć przez infolinię. Tak powiedziano mi w oddziale. I tak też zrobiłem. Prosto, wygodnie i bez kolejek ☺

      Forest_22
  • Czy otrzymaliście już premię 20 zł za czerwiec?

    Paweł Odpowiedz
  • Chciałabym skorzystać z promocji, zgarną 200 zł i zamknąć kona. Czy jest to mozliwe, jak tak po jakim czasie? I czy wiąże się z kosztami?

    komoso Odpowiedz
  • Ponieważ pomyliłem edycje to jeszcze raz tu piszę: TMUB nie przyjęło wniosku do realizacji, a na reklamację odpowiedzieli mi, iż nie przenoszą kont zakładanych internetowo, gdyż nie mają możliwości weryfikacji podpisu. I jeszcze jedna uwaga do osób niepewnych czy jakieś konto da się przenieść do CA – > Mimo, iż nazywa się to „przeniesieniem konta” to faktycznie chodzi o przeniesienie salda rachunku, a jeśli (tak jak w moim przypadku) inny Bank będzie robił problemy i przenieść się nie uda, to i tak na podstawie złożonego wniosku konto w CA zostaje otwarte i tracimy status nowego klienta.

    wiechu Odpowiedz
    • A czy gdziekolwiek znalazłeś Info że TMUB bierze udział w przeniesieniu?

      Andrzej
    • @Andrzej, na liście banków biorących udział w przeniesieniu jest TMUB, na ostatniej stronie dokumentu:
      Alior Bank S.A. 24901044 T-Mobile Usługi Bankowe

      erde
    • Tak naprawdę Alior i TMUB to dwa różne banki. Alior tylko dostarcza usługi bankowe.
      Przykład.. mam konto Premium w TMUB aby dostawać zwrot od maja należy posiadać produkt kredytowy. Mając kredyt w Aliorze nie spełniam tego warunku. Musi być to produkt pod banderą TMUB

      Andrzej
    • Wiem, że TMUB i Alior to dwa odrębne podmioty ale co ma piernik do wiatraka.
      W liście dostępnych banków do przeniesienia jest TMUB i koniec, co z tego, że tak to zostało zapisane w dokumencie jako Bank Alior oddział TMUB
      A to, że robią problemy z przeniesieniem to inna broszka (może wystarczyłoby się przejść do ich placówki i przed przeniesieniem do CA złożyć wzór podpisu, ja to zrobiłem przy okazji aktualizacji dowodu osobistego)

      erde
    • T-mobile usługi bankowe to oddział Aliora, to ten sam podmiot, bo tylko Alior Bank SA ma licencję bankową. Na stronie tmub w skecji kontakt znajdziesz taki zapis:
      Alior Bank S.A. Oddział T-Mobile Usługi Bankowe

      wojtekkkkkkkkkkk
  • @Andrzej, jak już pisałem wcześniej, jak i napisał erde, nr rozrachunkowy TMUB jest na liście – zarówno tej załączonej przez Admina jak i widziałem na przeglądanej liście przez pracownice w CA . Nie wiem czy tak jak radzi erde – gdybym wcześniej złożył wzór podpisu – to coś by pomogło: u mnie już „po ptakach” ale może to jest dobra podpowiedź dla tych, którzy jeszcze mogą i chcą skorzystać.

    wiechu Odpowiedz
    • złóż wzór podpisu i jeszcze raz wniosek w CA o przeniesienie

      karampuk
    • @Karampuk ale wg regulaminu promocji CA to chyba nie spełnię warunku złożenia wniosku o przeniesienie „w momencie podpisania umowy lub do 7 dni” skoro umowa w CA podpisana już dwa tygodnie temu.

      wiechu
    • W W-wie na Wolskiej konsultantka składała u mojej żony 3 razy wniosek (sama to zaproponowała po kolejnych odmowach Aliora) i premia wpłynęła. Co prawda, jak pisałem gdzieś w komentarzach, ostatecznie Alior nie zamknął rachunku z tych wniosków, ale najważniejszy był wpływ. Konsultantka stwierdziła, że jak nie wpłynie premia to ona będzie składać reklamację.

      karampuk
    • no cóż, dzięki – będę próbował walczyć do końca, pewnie to trochę potrwa .

      wiechu
    • Zobacz na mój wpis niżej – tez musiałem poprawiać dane i nowy wniosek był wysyłany.
      Jednocześnie poinformowano mnie, co wydaje się dziwne, ale byłoby korzystne dla wszystkich, że nawet jak wniosek będzie odrzucony to i tak jestem zakwalifikowany do promocji.

      Bolo
    • i rozumiem, że też składając wniosek powtórnie nie zmieściłeś się w terminie 7 dni ?

      wiechu
    • W/g tego co konsultantka mi mówiła , to ważny był ten pierwszy wypełniony wniosek – na jego podstawie byłem klasyfikowany do promocji, to że został odrzucony to ponoć nie miało znaczenia – jedynie konto pozostawało w starym banku nadal czynne. Liczy się przekazywanie wynagrodzenia/wpływów na konto. Tak mi to tłumaczono. Chciałem być pewnym i po telefonicznym info z Eurobanku, że wniosek będzie odrzucony pojechałem ponownie do Oddziału CA, by zmienić dane. Było to kilka dni po założeniu konta, ale konsultantka powiedziała, że nie będzie wysyłała drugiego wniosku dopóki nie otrzyma potwierdzenia z Eurobanku, że pierwszy nie przeszedł. Nie wiem ile dni do tego czasu minęło i do wysłania drugiego wniosku.

      Bolo
    • ok, dzięki.

      wiechu
  • Bank poinformował mnie dziś, że przyjęto wniosek o przeniesienie konta z Eurobanku ( poprzednio odrzucono, gdyż w CA rejestrowałem się na paszport, a w Eurobanku na dowód, po edycji danych w CA , drugi wniosek przeszedł).

    Bolo Odpowiedz
  • BGZ BNP też robi problemy…

    Krysia Odpowiedz
  • Warto wspomnieć o promocji „Zyskuj z Kontem do 15% spłaty raty II”
    Obecna jej edycja trwa do 31.07.2017r wyłącznie. Jeśli mamy jakieś raty w CA to zakładając konto możemy sobie włączyć tą promocje.
    Szczegóły poniżej:
    https://static.credit-agricole.pl/asset/r/e/g/regulamin-zyskuj-z-kontem-do-15-procent-ii_11882.pdf

    Andrzej Odpowiedz
  • Kolejny raz dzięki za ciekawą promocje. Dziś założyłem konto PROSTOoszczędnościowe PREMIUM przenosząc konto z CITI. Dam znać jak tylko będą jakieś problemy z przeniesieniem. Gratis do konta otrzymałem ubezpieczenie multipakiet MAXI zupełnie za darmo.

    Bartłomiej Odpowiedz
  • Mam pytanie do osób, które zakładały 2-miesięczną lokatę na start z oprocentowaniem 3%. Czy w momencie zakładania lokaty w oddziale banku musze mieć na koncie kwotę którą chcę ulokować na lokacie? Czy w odziale składa się TYLKO dyspozycję założenia lokaty a środki można przelać na konto a z konta na lokatę już w domu przez internet?

    WiFran Odpowiedz
    • Ja miałem środki na koncie. Założyłem lokatę i od razu pieniądze były widoczne w oszczędnościach jako lokata

      Andrzej
    • Trzeba mieć środki na koncie, żeby założyć lokatę – info z oddziału

      Krysia
  • Czy po zapewnieniu wpływów, np poprzez przelew z innego banku, można przelaną kwotę przelać na inny rachunek? Czy też przelane pieniądze należy pozostawić na rachunku aż do otrzymania premii? Pozdrawiam.

    selfignition Odpowiedz
  • wniosek nie przeszedł Idea Bank ( bank poinformował mnie ze tylko na moj wniosek moze zamknac konto) i co juz pozamiatane?

    MichalKato Odpowiedz
    • czytać wszystkie komentarze

      karampuk
    • Sprawdź co poszło nie tak. Miałeś wzór podpisu? Jak tak złożyłeś odpowiedni?

      Work
    • Idea Bank poinformował mnie że nie ma możliwości zamknięcia konta na wniosek innego banku.

      MichalKato
    • Zapytaj Banku w reklamacji: skoro na Twój wniosek to czy Bank nie widzi kto się na wniosku podpisał? czy nie Ty ? Przecież wniosek co prawda jest wysyłany z Credit Agricole, ale przecież jest to Twój wniosek, to Ty się na nim podpisałeś i to jest Twoja dyspozycja. A poza tym skorzystaj z rady karampuka i przeczytaj wszystkie komentarze pod tym artykułem – znajdziesz różne ciekawe wskazówki .

      wiechu
  • Ile czeka się na telefon z CA w celu umówienia się na podpisanie umowy? Czekam od wtorku i cisza…

    abc Odpowiedz
  • orientujecie sie czy mozna w tej promocji zamknac swoje konto w Inteligo ?
    weryfikacja podpisu pewnie musialaby byc zrobiona w placowce PKO BP ?

    jacenty Odpowiedz
    • można zamknąć Inteligo, weryfikacja podpisu w PKO nic jest możliwa bo oni nie mają wglądu do danych klienta Inteligo.

      conrad_88
    • hmm w miedzy czasie dowiedzialem sie na infolinii CA ze inteligo nie jest na liscie bankow, PKO BP jest,

      czy zatem mozliwosc zamkniecia Inteligo w CA wynika z dobrej woli ‚pani w okienku aliora’ ? czy po prostu powiedzenie ze ma sie konto w PKO BP a nie Inteligo ? ale to raczej wprowadzanie w blad..

      jacenty
    • Niby tak, ale na umowie ramowej Inteligo jest że zawiera się umowę z PKO

      conrad_88
    • tak w sensie, ze podaje sie babce w aliorze ze konto ma sie w PKO BP ? :-)

      jacenty
    • jakim aliorze? to promocja credit agricole, i tak, gdy ja przenosiłem z Inteligo to pracownik banku zaznaczył że PKO

      conrad_88
    • Osobiście przeniosłem konto z Inteligo i nie było najmniejszego problemu

      Andrzej
  • troche niejasna sprawa z tym przelewaniem wynagrodzenia, na infolinii CA twierdza, ze jest to warunek niezbedny, nie tylko samo wypelnienie papierka ale rowniez samo przelewanie wynagrodzneia od pracodawcy, regulamin tez wydaje mi sie to potwierdza..

    czy zatem fakt, ze ten wypelniony papier nie ląduje u pracodawcy wyslany przez CA a jest dawany samemu wnioskodawcy, wynika tylko z dobrej woli pani przy okienku aliora ?

    no i czy nawet gdy sie uda wziac papier samemu i schowanie go do szuflady i robienie samemu przelewu ‚wynagrodzenie’ ze swojego konta wystarczy, czy ktos to empirycznie zweryfikowal juz ?

    jacenty Odpowiedz
    • Wystarczy ze swojego konta w innym banku. W tytule „Wynagrodzenie” u mnie się sprawdziło. Jeśli chodzi o mnie dopytałem czy podpisane przeze mnie oświadczenie zostanie wysłane do pracodawcy. Pani powiedziała, że nie, chyba że chcę. Nie chciałem, powiedziałem że sam to „załatwię”. ;) Ktoś tutaj pisał, że pracodawca jednak dostał list z banku. Tak więc wszystko zależy od osoby, na którą trafimy.

      Work
    • a czy miales mozliwosc zabrania ze soba tego wypelnionego formularza ze zmiana numeru banku na wynagrodzenie ? czy musialo zostac to w banku ?

      jacenty
    • Ja jeden dokument dostałem bo powiedziałem że sam dostarcze a drugi został w banku. Mój leży w szufladzie a pracodawca nic nie dostał i pensja wpływa na stary rachunek

      Andrzej
    • Dokument został w banku.

      Work
  • Czy od razu po złożeniu wniosku online otrzymaliście potwierdzenie na maila? Składała dzisiaj rano ale nic do mnie nie przyszło.

    tricky Odpowiedz
    • Ja składałam wniosek w niedziele rano a potwierdzenie z banku na maila przyszło dopiero w poniedziałek.

      WiFran
  • orientujeci sie czy zalatwie wszystko w banku tylko jedna wizyta ? zakladajac, ze podpis mam zweryfikowany,zamykane konto zalozone w placowce banku etc

    i w razie czego gdyby cos poszlo nie tak moglbym dokonczyc procedury w innej placowce CA ?

    jacenty Odpowiedz
    • Ok. Dzięki za info :)

      tricky
    • Jedna wizyta wystarczy

      Andrzej
    • Weryfikacja podpisu w drugim banku nie trwa tego samego dnia. U mnie w ciągu jednego dnia i połączono mi wszystkie promocje. Pojechałem do oddziału żeby było szybciej, z kurierami mi nigdy nie po drodze. :)

      Work
  • Zastrzeżenie karty dzisiaj spowoduje , że w sierpniu nie będzie już za nią opłaty? Okres rozliczeniowy od 1 do 31 . Obrot w lipcu był na 500 . Czy coś policza za taką zastrzeżona kartę , bo juz zapomniałem jak to onegdaj w CA bywało ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Czy osobom, które zamykały konto w banku BZ WBK (Konto Godne Polecenia) i biorą udział w tej promocji została pobrana opłata za przelew środków na nowe konto? U mnie została pobrana opłata za przelew w wysokości 8 zł! Środki zostały przelane przy zamykaniu starego konta.

    serinus Odpowiedz
    • Przenosiłem, ale wcześniej wyczyściłem konto poprzez przelew z aplikacji. Zrobiłem to przy pani z BZWBK w trakcie zamykania konta, bo inaczej „wypłacę Panu pieniądze, ale będę musiała pobrać opłatę za wypłatę w oddziale”. Twój przelew został potraktowany jako „przelew złożony w placówce BZ WBK” i kosztuje właśnie 8 zł.

      Work
    • Ja wcześniej wyczyściłam konto w BZ WBK, zostawiłam tylko 1zł bo przyszedł mi sms z CA że konto w starym banku zostanie zamknięte pod warunkiem zapewnienia na tym koncie dodatniego salda, więc żadnej opłaty nie miałam

      WiFran
  • A orientuje się ktoś jak u nich z zamykaniem ? Złożyłem wypowiedzenie i miesiąc minął. Wchodzę w aplikacje, normalnie mogę się zalogować tylko ze jest po prostu brak produktów. Czy to nie wyklucza mnie przypadkiem z przyszłych promocji jako iż będę widniał w ich bazie ciagle ?

    Konrad Odpowiedz
    • To pewnie oznacza że produktów już nie masz ale żeby nie móc w ogóle się logować trzeba by chyba wypowiedzieć umowę ramową

      Andrzej
  • Hej,
    zamykam konto Citi Priority korzystając z promicji CA. Dzisiaj dostałem wiadomość, że rachunek zostanie zamknięty pod warunkiem zapewnienia salda dodatniego na dzień zamknięcia rachunku. I tu chciałbym rozwiać swoje wątpliwości. Czy jeśli na koncie będe miał 0zł to bank uzna to za saldo dodatnie? Jeśli zostawie tam 1gr to czy Citi naliczy mi opłatę za posiadanie konta czyli notabene 30zl?

    Mateusz Odpowiedz
    • Tak, najlepiej wyczyść konto na 0 zł, to obędzie się bez żadnej opłaty ze strony banku. Sprawdzone w praktyce:)

      Andy
  • Czy skuteczne zamknięcie jest warunkiem otrzymania premii? Wbk robi problem, pewnie podpis się nie spodobał..

    Pytajnik Odpowiedz
    • Niby tak ale jak pisał tu ktoś niekoniecznie.. :)

      Andrzej
    • moa żona i córka dostały bez zamknięcia poprzedniego konta – alior też robił problemy

      karampuk
    • Nie wiem czy uda się dostać 200 z CA, ale potem jak napisałem do TMUB ostre odwołanie od ich odpowiedzi na moją reklamację w sprawie braku przeniesienia i w reklamacji zażądałem 100 zł tytułem rekompensaty to po kilku dniach wraz z odpowiedzią na te odwołanie wpłynęło od nich 100 zł :) Nie wiem teraz czy się cieszyć z tej stówki czy płakać że nie zażądałem dwóch :D

      wiechu
    • Pamiętaj że chytry 2 razy traci ;)

      Andrzej
  • Za przeniesienie konta dostałem przelew 2x 100 zł. Też tak mieliście?

    Work Odpowiedz
  • Przeniosłam z WBK bez problemu.

    Joanna Odpowiedz
  • 1) Czy przenosił ktoś konto z mBanku?
    2) Jak wygląda sprawa późniejszego zamknięcia konta w CA po zgarnięciu wisienek? Bez problemów? Trzeba iść do oddziału czy da się internetowo?

    mbr1111 Odpowiedz
    • 1) moja dziewczyna przenosiłeś-bez problemu
      2) nie wiem czy przez internet ale na pewno można zamknąć w oddziale albo listownie

      Kłapouchy
  • Jak rozumiem – zapewnienie wpływów miesięcznych na poziomie 10000 zł na koncie Prostoszczędzającym Premium zwolni mnie z opłat, pozwoli na zgarnięcie 200 zł i pozwoli na spełnienie warunku z programu poleceń, gdy będę poleconym. Czy tak jest?

    Grzechu Odpowiedz
  • Dzisiaj dostałem premię za polecenia 100 zł ? Dzięki dla tych dwóch osób i dla admina za organizowanie tego!

    Aleksy Odpowiedz
  • Reasumując: konta w jakich bankach najłatwiej przenieść ? ;)

    Jox Odpowiedz
    • Generalnie każdy który jest na liście ale z doświadczenia i tego co pamiętam z forum:
      Inteligo, mbank, wbk, Reifaisen

      Andrus
  • Wypisując wniosek online o konto zaakceptowałem wszystkie zgody udając się na podpisanie umowy w oddziale w umowie jest więcej zgód typu przekazywanie do jakis podmiotow powiazanych z credit agricole itp. Czy wystarcza te zgody co zaznaczylem na dole wniosku online ktory skladalem czy te z umowy w oodziale tez trzeba wszystkie zaznaczyc ??? Sa to zgody niezbyt ciekawe wiec jezeli ich nie trzeba to wolalbym wiedziec :)

    Mars Odpowiedz
    • W regulaminie promocji nie ma nic o zgodach. Zaznacz podstawowe i po kłopocie.
      W zasadzie dla premii istotne jest zapewnienie wpływu, podpisanie wniosku o przekazywanie wynagrodzenia, przeniesienie (zamknięcie) rachunku w innym banku i posiadanie karty na dzień wypłaty premii ;)

      Andrus
  • Potrzebuję kodu polecenia

    Jox Odpowiedz
  • Ta promocja jeszcze żyje?

    Tommmmmmm Odpowiedz
  • Zgłaszałem 2 dni temu, nie odpisuje, a zależy mi na czasie …

    Jox Odpowiedz
    • Spróbuj dzisiaj jeszcze raz przez kontakt z linka lub/i na dole strony przez kontakt.
      Niestety podawanie kodu na forum jest zabronione..

      Kłapouchy
  • Ktoś ostatnio przenosił konto z Inteligo ? Konsultantka stwierdzila, ze cos sie zmienilo i moga byc problemy …

    Pytka Odpowiedz
  • pytanie – czy przelewy wewnętrzne od innej osoby liczą się do wpływu zwalniającego z opłąty za konto premium?

    karampuk Odpowiedz
    • Tak, o ile nie jesteś tego rachunku pełnomocnikiem czy współwłaścicielem.

      Z regulaminu:
      5. Bank oblicza Wpływ na Konto w miesiącu kalendarzowym, który poprzedza naliczenie opłaty
      lub prowizji, jako sumę Transakcji, które wynikają z wpłat gotówkowych oraz przelewów na
      Rachunek główny w PLN z wyłączeniem:
      a) przelewów pomiędzy rachunkami Konta,
      b) przelewów z innych Kont prowadzonych przez Bank, jeśli Klient jest ich Posiadaczem lub
      pełni wobec nich rolę pełnomocnika
      c) przelewów środków z zakończonej lokaty,
      d) wypłat z Rachunku Oszczędzam, Programu Systematycznego Oszczędzania, Antidotum
      PRO, Antidotum Progresywnego, przelewów wykonanych w wyniku odkupienia jednostek
      uczestnictwa w Funduszu Inwestycyjnym dystrybuowanym przez Bank.

      Bolo
    • Dzięki @Bolo

      karampuk
  • Przenosiłam konto w jednej z poprzednich edycji z BZWBK. W BZWBK założyłam konto po to tylko, żeby je przenieść (mam tam jeszcze jedno konto do dzisiaj). Z przeniesieniem nie było problemu. W CA w kwietniu wypełniłam formularz przelewania wynagrodzenia przez pracodawcę, który trafił do pracodawcy, ale powiedziałam pracodawcy, żeby to zignorował. Sama wpłacałam 3000 zł na konto w CA w m-cu maju, czerwcu i lipcu. Kasa za przeniesienie powinna wpłynąć na konto do końca sierpnia, ale tak się nie stało. Po reklamacji złożonej przez bankowość elektroniczną po ponad tygodniu dostałam kasę, a w uzasadnieniu napisali mi, że w kwietniu wpływu na 3000 zł nie był, ale ze względu na dobro współpracy przekazują mi Premię, tak jakby mi się ona już nie należała, więc albo oni nie potrafią przyznać się do błędu, albo ja nie potrafię czytać ze zrozumieniem i policzyć miesięcy. Dodatkowo w RTV Euro AGD kupiliśmy telefon na raty 0% w CA i raty te podpięte są do mojego konta, więc za każdą zapłaconą ratę dostajemy od razu 15% zwrotu (przy wpłacie 3000,00 co miesiąc). Z tego co mi powiedziano do jednego konta może być podpięty jeden kredyt. Trochę to długie wyszło, ale może komuś pomoże :)

    Mag Odpowiedz
    • A za co te 15% zwrotu, za samo wzięcie kredytu na 0%

      qqq
    • Jeśli masz już jakiś kredyt w CA np jakieś raty to przy zakładaniu konta można uruchomić promocję w której za każdą spłatę raty otrzymasz 15% jej wartości

      Kłapouchy
  • 200 zł dostalem wczoraj, lokata na max tez ok . jest ok .

    Miron Odpowiedz
  • bzwbk konto godne polecenia zamkniete

    Miron Odpowiedz
  • CA odrzucił moją reklamację dotyczącą braku wypłaty premii i zamknięcia rachunku, argumentując, że nie zwrócono konsultantowi dodatkowo uwagi na fakt, że zawarcie umowy następuje z przeniesieniem rachunku. Dla mnie było to oczywiste, bo korzystałam ze strony promocji z linka tu dostępnego, więc teraz będe szybko zamykać. Szkoda, że wizyta w oddziale jest do tego potrzebna.

    Ann Odpowiedz
  • Tą promocyjną lokatę można założyć tylko w momencie zakładania konta, czy jest na to jakiś dłuzszy termin?

    qqq Odpowiedz
  • Czy konto będzie aktywne dopiero po zamknięciu konta w innym banku które przenosimy czy już w momencie składania wniosku?
    Chciałem skorzystać z promocji ale za kilka dni się kończy i nie wiem czy się wyrobię.

    MaruDa Odpowiedz
  • Jestem bardzo zadowolony z konta w CA!

    Work Odpowiedz
  • Były ostatnio jakieś rozblyski na Słońcu czy tylko prace serwisowe w bankach ? Bardzo lubię poniedziałki , a w CA jak się uda wejść na chwilę to widzę minus na rach . i zaraz wylogowuje. Ma ktoś dzisiaj podobnie? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Wczoraj otrzymałem przelew 200 zł , konto założone pod koniec czerwca , a przelewy od początku lipca.

    Bolo Odpowiedz
  • Jak ktos zakladal w lipcu i przelewy vii,viii,ix to do konca x powinien dostac kaske?

    Mars Odpowiedz
  • Też dostałem 200 zł bonusu promocyjnego, mimo, że jak kiedyś już pisałem – TMUB nie przyjęło wniosku do realizacji.

    wiechu Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy