Do 350 zł za założenie nowego Konta dla Ciebie od Credit Agricole (i 3% do 100 000 zł na koncie oszczędnościowym!)

Zakończona

Z początkiem miesiąca Credit Agricole całkowicie zmienił swoją ofertę. Ze sprzedaży wycofane zostały stare konta, które zastąpiło nowe – Konto dla Ciebie. Już na pierwszy rzut oka rachunek ten prezentuje się bardzo dobrze. Dodatkowo bank, uwielbiany przez nas za bardzo dobre promocje na start, zaprezentował nowe oferty promocyjne. Do zgarnięcia mamy 200 zł za przeniesienie konta, 300 zł zwrotu za rachunki lub 50% premii dla oszczędzających na CAsaver. Ale to nie wszystko! Osoby oszczędzające mają do zgarnięcia 3% na koncie oszczędnościowym „na start” – i to nie dla „drobnych”, ale dla kwoty maksymalnej aż 100 000 zł! Czyżby szykował się nowy hit?

350 zł za założenie Konta dla Ciebie w Credit Agricole

Nowe Konto dla Ciebie w Credit Agricole

Uważni czytelnicy bloga z pewnością zauważyły, że wielokrotnie chwaliłem rozwiązania banków, które są fair w stosunku do klienta. Właśnie za takie rozwiązanie uważam zwolnienie z opłaty za konto i kartę po wykonaniu transakcji kartą na dowolną kwotę oraz wpływ niewielkiej kwoty na konto. I właśnie na takie warunki postawił Credit Agricole tworząc swoje nowe Konto dla Ciebie. Prowadzenie konta może nas kosztować 7 zł, jednak wpływ na konto w wysokości min. 1000 zł miesięcznie oraz wykonanie 1 transakcji bezgotówkowej zwalnia z tej opłaty. Warto tu podkreślić, że wpływ nie musi być wynagrodzeniem – może to być nasz przelew własny z konta w innym banku. Identycznie jest z transakcją bezgotówkową – wystarczy wydać dosłownie kilka złotych w sklepie czy internecie, a warunek będzie spełniony.

Credit Agricole zapowiedział również, że chce być bardziej przyjazny „millenialsom”, czyli osobom młodym (m.in. z tego powodu kampania wizerunkowa z Dawidem Podsiadło). A co lubią młodzi? Nowoczesne rozwiązania. I właśnie z tego powodu do oferty banku trafił BLIK, czyli Polski Standard Płatności. Choć ciągle przegrywa on z płatnościami kartą debetową wydaną do rachunku, to ilość transakcji BLIKiem w naszym kraju dynamicznie rośnie. A że wiele podmiotów lubi premiować korzystanie z BLIKa, to pewnie prędzej czy później na BLIKu zarobimy :)

Wracając jednak do nowej oferty banku – warunki korzystania z karty debetowej wydanej do Konta dla Ciebie są niemal identyczne, jak samego konta. Plastik może nas kosztować aż 9 zł miesięcznie, jednak 1000 zł wpływu i jedna płatność kartą/BLIKiem zwalniają z opłaty. Identycznie jest zresztą wypłatami z bankomatów w kraju – płacisz albo 5 zł albo nic, jeśli w poprzednim miesiącu warunki zostały spełnione (bank zawsze patrzy na miesiąc wstecz). I takie rozwiązania nazywam fair – choć opłata jest wysoka, to bardzo łatwo się jej pozbyć. A płacą zapominalscy.

Korzyści dla Ciebie

A co bank przygotował w ofercie na start? Po pierwsze bardzo krótki okres karencji. Z promocji „Korzyści dla Ciebie” mogą skorzystać osoby, które nie posiadały konta w CA w dniu jej startu. Z drugiej strony zapis regulaminu wydaje się wykluczać jedynie osoby, które… wypowiedziały umowę o konto w trakcie trwania promocji (10.04 – 31.07.2018). Zresztą sami zobaczcie:

Z Promocji nie może skorzystać klient, który w okresie trwania Promocji był już Posiadaczem konta indywidualnego, którego umowę wypowiedział w tym okresie.

Niezależnie jednak od interpretacji jedno jest pewne – nowi klienci są jak najbardziej mile widziani :)

Jeśli spełniamy powyższy warunek to wystarczy, że złożymy wniosek o konto i podpiszemy umowę o Konto dla Ciebie do końca lipca. Oprócz tego przy okazji finalizacji umowy będziemy musieli zadeklarować stałe wpływy na konto przez okres wybranej promocji oraz podpisać Zlecenie przekazywania środków.

Co to za dokumenty? Zgodnie z regulaminem w pierwszym z nich określamy ile pieniędzy będzie co miesiąc wpływało na konto. Na szczęście nie ma tu znaczenia, czy będą to środki tytułem wynagrodzenia czy nasze prywatne oszczędności przelewane z konta w innym banku lub wpłacane gotówkowo. Oznacza to, że suma wszystkich wpływów w danym miesiącu (z wykluczeniem przelewów z rachunków własnych w Credit Agricole) będzie zaliczana.

Drugi dokument, czyli Zlecenie przekazywania środków, jest… w zasadzie do niczego niepotrzebny. Regulamin promocji wymaga jedynie jego podpisania, ale nigdzie więcej o nim nie wspomina. Ba, nie ma nawet definicji tego zlecenia, choć łatwo się domyślić o co w nim chodzi. Z doświadczenia z poprzednich promocji Credit Agricole mogę wnioskować, że jest to zlecenie, w którym prosimy naszego pracodawcę o przeniesienie wynagrodzenia na nowo-otwarte konto w Credit Agricole. Czy zlecenie to jest do czegoś potrzebne? To zależy.

Promocja „Korzyści dla Ciebie” jest bowiem podzielona na trzy części (korzyści). Niestety nie możemy skorzystać z każdej z nich, ale tylko z jednej – wybranej.

200 zł za przeniesienie konta

Pierwsza z korzyści to oferta znana z poprzednich promocji Credit Agricole, czyli 100 zł lub 200 zł premii za przeniesienie swojego konta w innym banku do Credit Agricole. W tej (i tylko tej) korzyści do spełnienia warunków teoretycznie potrzebne jest przeniesienie swojego wynagrodzenia. Dlaczego? Podczas finalizowania umowy o Konto dla Ciebie konieczne będzie złożenie wniosku o przeniesienie (zamknięcie) konta w poprzednim banku. Zgodnie z regulaminem we wniosku tym mamy podać nazwę i adres instytucji przekazującej nam wynagrodzenie. A, zgodnie z definicją, wynagrodzenie to:

środki pieniężne z tytułu wynagrodzenia za pracę, świadczeń emerytalnych, rentowych lub zasiłków i stypendiów

Na szczęście na tym koniec – same wpływy mogą być już przelewem własnym z konta w innym banku. I tak premię (100 zł) otrzymamy wtedy, kiedy na konto będzie wpływało minimum 1000 zł przez 3 kolejne miesiące kalendarzowe. Jeśli wpływy będą wyższe, niż 3000 zł, to nagroda wyniesie 200 zł.

Na szczęście zamiast przenosin konta wybrać możemy wybrać jedną z dwóch innych korzyści.

300 zł zwrotu za rachunki

Pierwsza to 5% zwrotu od płatności rachunków za media. Do zyskania mamy maksymalnie 300 zł w ciągu 12 miesięcy od przystąpienia do promocji. A jakie warunki należy spełnić?

Przed pierwszą realizacją danej płatności powinniśmy zarejestrować potwierdzenie płatności na dedykowanej stronie internetowej (lub w oddziale banku). Credit Agricole chce bowiem sprawdzić, czy dana płatność faktycznie będzie zapłatą za media, czyli za jedną z następujących usług związaną z dostarczaniem:

  • gazu,
  • energii elektrycznej,
  • wody bieżącej (w tym podgrzanie wody i odprowadzanie ścieków),
  • telewizji kablowej lub satelitarnej,
  • dostępu do Internetu,
  • telefonu komórkowego,
  • telefonu stacjonarnego

Na koniec dodam, że premia za dany miesiąc zostanie naliczona pod warunkiem, że na konto wpłynie co najmniej 1000 zł. A ponieważ jest to jeden z warunków wymaganych do zwolnienia z opłat, to nie powinno nam to sprawić żadnego problemu.

Czy warto skorzystać z tej korzyści? Teoretycznie może się wydawać, że ciężko będzie osiągnąć maksymalny zwrot. Z drugiej strony pamiętajmy, że pewne zaliczki za media możemy spokojnie nadpłacić/zapłacić na kilka miesięcy do przodu. Wszystko więc zależy od tego ile faktycznie jesteśmy w stanie wydać przez rok.

300 zł w formie zaokrągleń CAsaver

Trzecia korzyść dla wielu osób może być najłatwiejszą ze wszystkich. Credit Agricole chce nam zwrócić maksymalnie 25 zł miesięcznie (czyli 300 zł w ciągu 12 miesięcy) dokładając 50% wartości transakcji zrealizowanych w ramach usługi CAsaver.

O co chodzi? Usługa CAsaver polega na zaokrąglaniu transakcji kartą do pełnych kwot – maksymalnie do wielokrotności 5 zł. Płacąc więc np. 6 zł za kawę z naszego konta zostanie pobrane 10 zł: 6 zł w formie płatności kartą, a 4 zł przekazane na konto oszczędnościowe CAsaver. W ten sposób Credit Agricole zachęca do oszczędzania, którego „nie widać”. A w ramach promocji dorzuca od siebie dodatkowe 50%. W naszym przypadku będzie to 2 zł.

Łatwo zauważyć, że przy dobrych wiatrach maksymalną premie zyskamy już za 10-12 płatności kartą miesięcznie. Wystarczy nieco pogłówkować i dokonywać transakcji nieco przekraczających wielokrotność 5 zł. Tankujesz paliwo? To nie za 100 zł, tylko za 100,01 zł. Kupujesz coś w sklepie z kasą samoobsługową? Jedną transakcję zrób na nieco ponad 5/10/15 zł, a w drugiej zapłać za resztę. O kupowaniu bułki za (mniej niż?) 1 zł w piekarni czy markecie, jak robili uczestnicy starych promocji, nawet nie wspominam ;)

Ale aby nie było tak łatwo bank wprowadza pewien warunek. Oprócz standardowego wpływu 1000 zł (jak w przypadku innych korzyści) musimy również wydać karta minimum 300 zł w danym miesiącu. Inaczej premia nie zostanie naliczona. Z tego też względu nadmierne kombinowanie może nie mieć sensu – po prostu pamiętajmy, aby starać się celować w odpowiednie kwoty. Miejsce transakcji (i kod MCC) nie mają tu również znaczenia.

Premia za każdą z korzyści będzie wypłacana do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Szczegóły promocji w regulaminie.

50 zł w programie poleceń

Nawet 300 zł na start to jednak nie wszystko. Credit Agricole reaktywował swój program poleceń, dzięki któremu obecni klienci banku mogą polecać konto osobiste nowym klientom, przez co obie strony mogą zgarnąć po 50 zł. Jak skorzystać z II edycji Programu Poleceń?

W przypadku obecnych klientów banku wymagane jest posiadanie konta w Credit Agricole oraz wygenerowanie swojego kodu polecającego na specjalnej stronie internetowej (lub w oddziale banku). Oprócz tego konieczne jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz na przesyłanie informacji handlowej.

A jakie warunki musi spełnić nowy klient, aby zgarnąć swoją premię? Po pierwsze powinien on podać kod polecający obecnego klienta banku w trakcie składania wniosku o konto. Oprócz tego konieczne jest wyrażenie zgód (marketingowej i na informacje handlowe) oraz zawarcie umowy o konto w ciągu maksymalnie 30 dni od złożenia wniosku. Co ważne – w przypadku programu poleceń nowy klient to osoba, która nie posiadała konta w Credit Agricole w ciągu 265 dni przed zawarciem umowy (i to nie jest literówka – przynajmniej nie moja :)).

Po otwarciu rachunku polecany (nowy klient) powinien jeszcze zapewnić wpływy min. 1000 zł na konto (lub 500 zł w przypadku Konta Dla Ciebie MOVE!) lub wykonać transakcje bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 300 zł.

I to tyle! Premia za polecenie zostanie wypłacona w kolejnym miesiącu po miesiącu spełnienia warunków. Pamiętajmy, że maksymalna wysokość premii za polecenie to 500 zł netto. Oznacza to, że osoba polecająca może zgarnąć maksymalnie 10 premii za polecenie.

Oczywiście po założeniu konta również możemy przystąpić do programu poleceń i podać swój kod dalej. W ten sposób z 350 zł może się zrobić jeszcze więcej :)

Zarabiaj z LiveSmarter!

W związku z tym, że wszyscy mogą zyskać na korzystaniu ze swoich poleceń, wznawiam popularną „zabawę”, którą zapoczątkowałem na blogu kilka miesięcy temu. Każdy obecny klient Credit Agricole może zostawić swój kod polecający na specjalnej stronie. Nowi klienci mogą natomiast wysyłać prośby o kod za pomocą osobnego formularza. W ten sposób będę się starał łączyć ze sobą polecających i polecanych w pary – tak, aby wszyscy zyskali jak najwięcej :)

Od razu zaznaczę, że ze względu na restart programu poleceń stare kody nie będą brane pod uwagę. Proszę o zgłaszanie się od nowa. Na prośby o kod będę odpowiadał do 48 godzin.

3% na koncie oszczędnościowym do 100 000 zł

Premia na start i premia za polecenie to jednak nie wszystko. Do zgarnięcia jest jeszcze 3% w skali roku na koncie oszczędnościowym dla kwoty do 100 000 zł. Jak je zdobyć?

Zgodnie z informacjami zawartymi w tabeli oprocentowania oferta „Na start” dotyczy Rachunków Oszczędzam otwartych od 10.04.2018, przy czym wykluczeni są z niej posiadacze kont w Credit Agricole przed tą datą.

Oprocentowanie specjalne obowiązuje przez 4 miesiące od dnia otwarcia konta i dotyczy jedynie pierwszego Rachunku Oszczędzam. Na kolejnych zarobimy już standardowo.

Co ciekawe kapitalizacja odsetek na rachunku jest dość nietypowa – bank dopisuje zarobione pieniądze co kwartał.

Środki z Rachunku Oszczędzam możemy wycofać bezpłatnie raz w miesiącu. Za kolejną wypłatę zapłacimy 10 zł.

Nie przegap!

Komentarze

  • mam pytanie dotyczące deklaracji stałego wpływu na konto (wybrałam wariant 200 zł za przeniesienie konta) – kurier przywiózł mi dokumenty, podpisałam co trzeba ale tą deklarację mi wręczył niewypełnioną i nie chciał jej spowrotem. I co teraz? mam to wypełnić i im wysłać? pracodawcy zanieść? jest na to jakiś określony czas? w żadnym innym miejscu (ani we wniosku ani podczas rozmowy tel) nie padło pytanie o deklarację wpływu na konto i kwotę jaka będzie wpływać.

    Agata Odpowiedz
    • Tak jak pisze admin warunek wynagrodzenia od pracodawcy jest „martwy”. Zakładałem dzisiaj i pracownik banku też o tym nie pamiętał. Zapytałem o to i wydrukował mi wniosek o przeniesienie wynagrodzenia, który mogę zanieść pracodawcy.

      Szymon
  • Czy zwrot za płatności za media jest tylko przy okazji płatności kartą czy również za płatności przelewem?

    Michał Odpowiedz
  • Tylko przelew. Trzeba utworzyć płatność a następnie zarejestrować ją na stronie promocji. Po akceptacji banku, za każdy przelew jest 5% zwrotu natychmiastowego. 300 PLN w roku, bez ograniczeń na miesiąc (sprawdzone).

    traviz Odpowiedz
  • Czy to normalne, że po złożeniu wypowiedzenia i upływie 30dni, mogę dalej zarejestrować się do bankowości internetowej i widzę tam moje konto? Czyżby chcieli mnie na siłe zatrzymać? Miałem już podobną przygodę z BZWBK bo ktoś w banku zapomniał zaakcpetować wniosku..

    Mateusz Odpowiedz
    • Ja dzisiaj zakładałem nowe konto. Poprzednie zamknięte ponad rok temu. Moje dane dalej były w systemie i Pani z oddziału miała mniej do wypełniania. Nie pamiętam czy wtedy logowałem się jeszcze po wypowiedzeniu.

      Szymon
  • Inteligo za końcowy przelew środków po zamknięciu konta pobiera standardowe 0,99 gr.

    pytanie Odpowiedz
  • Heh po Getinie mam teraz problem z CA – nie mogę wypłacić pieniędzy z konta oszczędnościowego: „Przepraszamy operacja nie może być teraz zrealizowana, prosimy spróbować później.” i przelać je gdzie indziej. „Pewne jak w banku”.

    pytanie Odpowiedz
  • Czy ktoś ma już zwrot 25 zł w tym miesiącu z CA Saver? U mnie brak.

    Adam33 Odpowiedz
  • Za czerwiec miałem ostatniego czerwca, dlatego oczekiwałem tego samego za lipiec.

    Adam33 Odpowiedz
  • Czy ktoś pisał do nich wiadomości wewnętrzne i wie jak szybko odpisują. Mi bezprawnie pobrali opłaty za konto i kartę i zgłaszam to ta droga bo nie mam czasu na telefony. Z drugiej strony jeśli mam czekać 30dni to wolałbym to załatwić w inny sposób.

    borkowicz Odpowiedz
  • Czy zakładając konto w sierpniu mogę korzystać już z CAsavera i premię za kartę otrzymam ?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Gdzie składać reklamację – via wiadomości przez bzwbk24? Wynagrodzenie wpłynęło już dwukrotnie, wniosek składany online tak jak sobie życzyli, premii ani śladu.

    Daniela Odpowiedz
  • W ramach promocji CAsaver 25zł wpłynęło na konto oszczędnościowe ( nie szukajcie w koncie osobistym). Obeszło się bez deklaracji, o której była wcześniej dyskusja. Przy okazji rozmowy z teleparty po raz kolejny zapytałem o to, który pierwszy miesiąc jest premiowany, i tym razem dla odmiany teleimprezowiczka mówiła mi, że niepełny. Tutaj też tak mówicie, bo pewnie dostaliście za niepełny… Nauczka jest taka, żeby pytać na piśmie, a nie przez telefon, gdzie niby ona „ma doświadczenie z takimi regulaminami”.

    Iks Odpowiedz
    • Ja czułem, że tak może być, więc dla spokoju wykonałem transakcje kartą w niepełnym miesiącu i dostałem premię za niego.

      Gruby Rychu
  • Ze zdziwieniem zauważyłam, że CA obciążył mnie opłatą za serwis tekstowy. Na stronie znalazłam info, że koszt smsa wynosi 0.30 zł ale to chyba nieaktualne dane? taka stawka nie zgadza się z podaną ilością smsów.
    Nie rozumiem dlaczego bank bez pytania klienta o zdanie uruchamia jakieś płatne usługi?

    Ewa Odpowiedz
    • Miałem to samo (włączona bez pytania płatna usługa sms). Wyłączyłem telefonicznie w dniu uzyskania dostępu do konta. Reklamuj, pewnie zwrócą opłatę.

      pytanie
  • Jest premia 200 zł. Proszę o pomoc jak najlepiej i najszybciej zamknąć rachunek.

    luic Odpowiedz
  • wpadła mi premia :)

    jojo Odpowiedz
  • U mnie też jest.

    Daniela Odpowiedz
  • Po jakim czasie od założenia rachunku wpływa premia z programu poleceń ? Konto założyłem ~3 miesiące temu.

    skupcio Odpowiedz
    • Mam ten sam problem. Konto mam od początku czerwca. Warunki spełnione w czerwcu. A 50 zł z programu poleceń brak…

      Filonski
  • U mnie podobnie, tyle ze pisze już 2 reklamacje , w odpowiedzi na 1 było ze trzeba czekać 3 miesiące , regulamin był troszkę inny niż w 1 edycji wiec poczekałam ale dalej premii brak u mnie jak u osoby poleconej. Wiec czekam teraz na rozpatrzenie 2 reklamacji.

    ewa Odpowiedz
    • Gdyby był jakiś odzew to prośba o informację :)

      Skupcio
    • Jak odpowiedzą , dam znać co i jak :) U mnie były spełnione warunki w kwietniu, maju, czerwcu wiec według ich tłumaczeń premia za polecenie powinna być do końca lipca a nie było.

      ewa
  • Napiszczie czy konieczne i bezwzględne do wypłaty premii 200pln jest zamknięcie konta bankowego pierwotnego. Już dwa razy ponawiałem wniosek ale BZWBK nie chce mi przenieść tego konta.
    Innymi słowy nie wiem jak to wygląda w praktyce czy oni przed wypłatą premii sprawdzają czy stare konto jest zamknięte, czy po prostu spełnić warunki promocji i zostawić to stare konto?

    ozon136 Odpowiedz
  • Wpadło dzisiaj 50 zł tylko nie wiem czy jest to premia za otwarcie konta z polecenia czy polecenie innej osoby (konto otwarte w czerwcu i warunki w tym miesiącu też spełnione).

    pytanie Odpowiedz
  • U mnie tez 50 zł wpadło.

    Skupcio Odpowiedz
  • Niby coś polecałem ale czy na pewno osoba polecona spełniła warunki to nie wiem bo jeszcze żadnej premii nie mam.

    Ciekawostka! Rejestrując się w 2 edycji programu dostałem nowy kod polecenia, ale że mam komuś jutro polecić konto to skorzystałem z opcji przypomnij kod polecenia na stronie z II edycją i wiecie co przypomniało mi ten kod z 1 edycji… Teraz pytanie który jest właściwy? Bo może ten z 2 edycji kod który dostałem za 1 razem wcale nie jest jakoś powiązany ze mną. A może ważne są 2? A może ta strona do przypomnień jakoś nie hula w Banku tak jak trzeba? No i mam dylemat co dać jutro poleconej osobie, ciekawe czy w Banku ktoś mi pomoże od ręki.

    jankos Odpowiedz
    • Daj znać co Ci się uda ustalić bo wbiłeś mi gwoździa tym komentarzem

      saroyan
    • Byłem w placówce i Pani wygenerowała dla mnie kolejny inny kod polecający (w sumie trzeci). Zaczynam się zastanawiać czy CA trochę się nie psuje z tym programem poleceń kiedyś działali sprawniej. O jedną premię gdzie sam zakładałem konto z polecenia musiałem się dopraszać reklamacją…

      jankos
  • Otworzyłem konto w czerwcu z polecenia jako pierwszy i poleciłem członkowi rodziny, który otworzył miesiąc później w lipcu. U mnie nic nie weszło, a członek rodziny dziś dostał 50 zł.

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • 18 lipca zgłosiłem reklamacje że nie otrzymałem premii za polecanie (jako polecający) i do tej pory nie mam nawet odpowiedzi na nią – ja wiem że 30 dni ale to chyba nie jest tak skomplikowana sprawa by przedłużać do maksymalnego czasu rozpatrywania reklamacji?

    zenek64 Odpowiedz
    • Ja zadałem pytanie przez Bankowość Internetową czy poprawnie zostało zapisane, że otworzyłem konto z polecenia, po tygodniu odpisali, że wyślą odpowiedź pisemnie w ciągu 30 dni. Po miesiącu list zwykły z odpowiedzią, że w czasie składania wniosku podałem kod polecający :) Profeska na 100% :)

      Gruby Rychu
    • Problem w tym, że reklamować można tylko jak kody przekażemy komuś osobiscie np. z rodziny, bo nad kodami przekazywanymi za pomocą LS nikt nie panuje…nie ma informacji zwrotnej typu przekazano kod w takim dniu i kolejnej informacji od uczestnika, że wykorzystano przekazany kod…

      abc
  • Przeczytałem regulamin Programu Poleceń jeszcze raz. Trochę on niezbyt składny.

    Czy dobrze rozumiem, że premia za polecenie komuś konta powinna być wg regulaminu do końca miesiąca następującego po miesiącu otworzenia konta przez osobę, której poleciłem konto – tj. jak członek rodziny otworzył konto z mojego polecenia w lipcu to do końca sierpnia powinna być premia (czyli na koniec sierpnia pewnie reklamacja do wysłania) ?

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • JA wystawiłam już z 6 reklamacji do banku, bo mam dość ponoszenia kosztów połączeń. W banku nie udzielają żadnej odpowiedzi. Odpowiedź na reklamację zawsze na koniec okresu 30 dni, na którą i tak odpowiadam kolejną reklamacją. Premia za doładowania konta dalej nie otrzymałam mimo, że jestem zapisana w promocji – 3 razy potwierdzenie telefoniczne i raz w pisemnej odpowiedzi na reklamację – że po wystawieniu na to kolejnej reklamacji na pewno wyślą premie xD.

    Usługa serwisowa – no można skorzystać, nawet się skusiłam – tam obsługa nie jest już tak miła. Pośrednik między bankiem, a serwisem. Trudno coś załatwić, połączenia oczywiście płatne. Potraktowano mnie bardzo z góry.

    Nie mam cierpliwości do tego banku, mimo że niektóre warunki ma naprawdę fajne. Dużo starań marny efekt.

    Neti Odpowiedz
    • Pamiętam, że w poprzednim programie poleceń też składałem reklamację i mimo, że premia mi się wprost należała to mi odpisali jakoś kuriozalnie i poplątanie, że przyznają, ale ze względu tylko na dobre relacje na przyszłość. Głupia odpowiedź na reklamację, była więc dla mnie powodem zamknięcia konta.

      Gruby Rychu
  • Dzisiaj pobrali mi z konta 3 zł „za serwis tekstowy CA24” mimo, że mam go od zawsze nieaktywny. Muszę pisać reklamację :(

    pytanie Odpowiedz
    • wstrzymaj się chwilę, mi pobrali tez 3zł ok 5 sierpnia i zwrócili sami po ok 3 dniach

      Herman
    • Te 3zł za serwis tekstowy to stała opłata, niezależnie od tego jakie powiadomienia są aktywne? Jeśli np. wyłącze powiadomienia o blokadzie środków a zostawię powiadomienie o wpływie na rachunek to wysokość opłaty się nie zmieni?

      Ewa
    • O co chodzi z tym serwisem tekstowym ? Też sobie nie przypominam, żebym to włączał, aż tu nagle zauważyłem pobranie z konta 3 zł.

      skupcio
    • Bank wysyła różne oferty i informacje, za które pobiera kasę. Rzekomo można było wyłączyć podczas rejestracji – ja sobie nie przypominam takiej opcji.

      traviz
    • Umowa bankowości elektronicznej – na ostatniej (piątej) stronie jest info o serwisie ale nie ma informacji, że jest płatny.

      dario
    • To coś w stylu, Granie na Czekanie w telekomach, po aktywacji numeru z automatu włączają płatną muzykę i klient, który wcale tej usługi nie uruchamiał i nie chce z niej korzystać musi zabiegać, żeby została wyłączona. Podobnie CA po założeniu konta bez pytania klienta o zgodę, automatycznie włącza ten płatny serwis. To pachnie niedozwoloną praktyką i dla któregoś operatora skończyło się sporą karą, CA powinno spotkać to samo.

      Ew@
  • Ten bank jest zupełnie niepoważny. Konto założyłem na początku lipca z premia CAsaver. Kartę niby wysłali dopiero pod koniec lipca. Oczywiście nadal nie dotarła. Więc mija ponad miesiąc od założenia konta a karty brak. Na informacji standardowa odpowiedź że przesyłka poszła listem niepoleconym więc nie ma śledzenia przesyłki. Mogą wysłać jeszcze raz. Znów będę czekać nie wiadomo ile i kolejny miesiąc bez premii. Nie polecam!

    Grzegorz Odpowiedz
    • W dniu wysłania karty dostałem sms potwierdzający.

      Skupcio
    • Powinieneś dostać informację o wysyłce karty sms (jak wspomina Skupcio). Zresztą (znając życie) za wydanie karty odpowiada zewnętrzna firma.
      Z ciekawości, PIN dostałeś? Jeżeli tak, to bardziej prawdopodobne jest, że poczta zawieruszyła.

      deloe
    • SMS dostałem o wysyłce. Pin również ale karty od 2.5 tygodnia nie ma. Poprosiłem o wysłanie nowej. Poprzednią musieli zastrzec

      Grzegorz
    • Moja szła około 2 tygodnie.

      Skupcio
  • Dzisiaj pobrali mi 3zl za serwis tekstowy ca24. Reklamowaliscie czy zwracali z automatu? Nie przypominam sobie żebym to włączal, ale po wyłączeniu tracimy dostęp do haseł SMS?

    savi Odpowiedz
    • Bez żartów, przecież nie mogą zablokować smsów z kodami do przelewów:) Przestaną tylko wysyłać informacje o zmianach na koncie typu: wpływ, blokada środków.
      Ja tego serwisu też sama nie aktywowałam, chyba uruchamiają go z automatu i mają na to zapis w regulaminie więc mogą nie uznać reklamacji, bo klient przecież biernie korzystał:)

      Ewa
    • @ savi, już odpisałem komuś wyżej, wstrzymaj się chwilę, mi pobrali tez 3zł ok 5 sierpnia i zwrócili sami po ok 3 dniach

      Herman
    • Dzięki, widziałem Twój post, ale liczyłem na odpowiedź kogoś innego, że nie byłeś jedyny :p
      W sumie na infolinii wyłączyli mi tak, że w serwisie mogłem zrobić to samo (zmiana na nieaktywny)

      savi
    • Herman, jeśli saviemu teraz wyłączyli usługę to chyba od tej chwili przestaną pobierać opłatę. Dlaczego mieliby sami z siebie zwracać opłatę za poprzedni miesiąc, w którym serwis był aktywny?

      Ewa
    • Ja mialem wlaczona przez kilka dni po otwarciu konta, przyszlo ok 10 smsow,zanim wylaczylem. Liczylem sie z tym ze mnie skasuja za to ale nic nie pobierali. Oplate 3zl pobrali po ponad 2 miesiacach, zrobili mi tym debet. I zwrocili po paru dniach. Ciekaw jestem czy ktos mial podobnie.

      Herman
    • Czyli u Ciebie to był ewidentny błąd systemu, w momencie naliczania serwis był już dawno wyłączony więc bank bez problemu zwrócił niesłusznie pobraną opłatę.
      Ja myślałam, że te powiadomienia są wliczone w obsługę, dopiero kiedy sprawdzałam czy rzeczywiście nie ma żadnych kosztów za konto zrozumiałam, że jest haczyk w postaci aktywowanego po partyzancku serwisu:) Jeśli wyłącze go w tym miesiącu to wątpię, żeby CA anulował opłatę za poprzedni.

      Ewa
    • Zwrócili po reklamacji.
      Czasami warto, nawet jeśli opłata była słuszna ;)

      savi
  • Przypomnijcie mi proszę, jak wyglądał proces obsługi karty. Pamiętam, że karta i pin przyszły osobno w listach zwykłych. Co należało zrobić potem? Kojarzę jakieś „uruchomienie” i „aktywację” ale nie pamiętam szczegółów. Jest to dla mnie trochę istotne, bo boksuję się z bankiem a nie pamiętam poszczególnych etapów. Będę wdzięczny za info jak ktoś pamięta co robił.

    dario Odpowiedz
    • W CA24 klikasz na Uruchom kartę, autoryzujesz kodem i zostaje coś co banki szumnie nazywają aktywacją a faktycznie to jest zwykłe użycie karty, tyle że transakcja musi być potwierdzona PINem

      Ewa
  • Credit Agricole zadbał o to, aby mój pracodawca wypłacał wynagrodzenie na konto w ich banku, ale olał zamknięcie mojego konta przy przenoszeniu się do nich. Nawet nie złożyli wniosku w tej sprawie…

    Katarzyna Odpowiedz
    • No i w związku z tym łapiemy się do promocji czy nie? Bo ja mam analogiczną sytuacje i nie wiem czy oni potem jakoś mają możliwość sprawdzenia czy to konto jest zamknięte czy nie?
      Bo teraz nie wiem

      rogerten
    • Oczywiscie ze sie lapiecie.. przeciez wypelniliscie druk, i tyle z waszej strony bylo wymagane :)

      Karolina
  • Podpisywałem w banku zlecenie przekazywania wynagrodzenia lecz nie zaniosłem go do pracodawcy. Spodziewam się że premii nie dostanę. Czy warto pisać reklamację?

    Marioo Odpowiedz
    • Nie ma to żadnego znaczenia czy zaniosłeś. Do promocji wymagane było tylko jego podpisanie. Później można to wyrzucić do kosza.

      mbo
  • Czy ktoś otrzymał premię za przeniesienie konta (100 zł lub 200 zł zależnie od wpływów)?
    Regulaminowo było do dzisiaj, u mnie brak :(

    Reklamacja napisana, ale ciekaw jestem są osoby, które premię dostały…

    Maciek Odpowiedz
  • Dostał już ktoś w tym miesiącu premię 200 zł za przeniesienie konta (wymagane wpływy od czerwca) ?

    pytanie Odpowiedz
  • Witam. Mam takie pytanie odnośnie wydania 300 zł miesięcznie. Czy Credit liczy transakcje wykonane czy zaksięgowane w danym miesiącu?

    p009 Odpowiedz
  • Tragedia z rozpatrywaniem reklamacji u nich. Pobrali mi 2×3 zł w dwóch kolejnych miesiącach za zdezaktywowany serwis tekstowy CA24. Pierwsza reklamacja – prowizja zwrócona po pełnych 30 dniach oczekiwania. Druga reklamacja – oczekiwanie pełnych 30 dni i prowizja nie zwrócona – napisane, że została zwrócona. A i owszem, ale za poprzedni cykl rozliczeniwy miesiąc temu, a nie za ten, której reklamacja dotyczyła. Na infolinii kobieta pyta się mnie dlaczego chcę dezaktywować usługę jeżeli jest ona aktualnie zdezaktywowana. Mówię jej, że ciągle pobierana jest mi opłata z konta za jej użytkowanie. Przestawiła coś tam i w tym miesiącu opłata nie została pobrana. Przenoszę wynagrodzenie i zamykam konto, bo mam już dość zabawy w głuchy telefon.

    pytanie Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy