Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

350 zł za założenie Konta dla Ciebie od Credit Agricole + nawet 500 zł dzięki LiveSmarter!

Zakończona

Ruszyła promocja Credit Agricole, która przed rokiem cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Znów możemy zgarnąć nawet 300 zł za przeniesienie konta, 300 zł zwrotu za opłacanie rachunków lub do 300 zł za płatności kartą.. A jeśli dodatkowo skorzystamy z programu poleceń banku, to zgarniemy kolejne 50 zł na start i nawet 500 zł za polecanie konta znajomym. Co najważniejsze: w ich znalezieniu ponownie pomoże LiveSmarter! :)

300 zł w korzyściach dla ciebie za założenie konta Credit Agricole

Korzyści dla Ciebie

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która:

  • nie korzystała nigdy z promocji Credit Agricole polegającej na przyznaniu premii za przeniesienie konta ani
  • nie posiadała żadnego konta w Credit Agricole od 1.04.2018.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że w okresie od 23.03 do 14.07.2019 złożymy wniosek o promocyjne Konto dla Ciebie oraz zawrzemy umowę, wybierając jedną z trzech typów premii, o które będziemy walczyć. Do wyboru mamy premię za przeniesienie konta, zwrot za rachunki oraz bonusowe zaokrąglenia od transakcji kartą. Sprawdźmy, jak zdobyć każdą z nich.

300 zł za przeniesienie konta

Pierwsza z korzyści do wyboru to oferta znana z poprzednich promocji Credit Agricole, czyli 100 zł lub aż 300 zł premii za przeniesienie swojego konta w innym banku do Credit Agricole. W tej (i tylko tej) korzyści do spełnienia warunków teoretycznie potrzebne jest przeniesienie swojego wynagrodzenia. Dlaczego? Podczas finalizowania umowy o Konto dla Ciebie konieczne będzie złożenie wniosku o przeniesienie (zamknięcie) konta w poprzednim banku. Zgodnie z regulaminem we wniosku tym mamy podać nazwę i adres instytucji przekazującej nam wynagrodzenie. A, zgodnie z definicją, wynagrodzenie to:

środki pieniężne z tytułu wynagrodzenia za pracę, świadczeń emerytalnych, rentowych lub zasiłków i stypendiów

Na szczęście na tym koniec – same wpływy na konto już nie muszą być przelewem od pracodawcy. Zgodnie z regulaminem muszą to być wpływy na konto, które definiowane są następująco:

Wpływ na Konto – suma wpłat gotówkowych oraz przelewów na rachunek główny Konta w okresie miesiąca kalendarzowego. Bank nie bierze pod uwagę przelewów pomiędzy rachunkami tego samego Klienta, a także przelewów z innych kont prowadzonych przez Bank [Credit Agricole] lub rachunków prowadzonych przez inne banki, jeżeli Klient jest ich posiadaczem, współposiadaczem lub pełni rolę pełnomocnika.

Jak więc spełnić ten warunek? Opcje mamy w zasadzie dwie: możemy najzwyczajniej w świecie wpłacać sobie gotówkę na konto lub przelać środki z konta innej osoby – np. współmałżonka. Dobre mogą też być serwisy pośredniczące w przelewaniu pieniędzy.

Tu dodam, że nie przejmowałbym się zapisem o bycie współposiadaczem lub pełnomocnikiem rachunku w innym banku – takie dane nie są przekazywane i Credit Agricole widzi tylko kto jest nadawcą przelewu (np. nasza żona).

Na jakie kwoty muszą być przelewy? Jeśli przelejemy min. 1000 zł, to premia wyniesie 100 zł. Jeśli min. 3000 zł – to 300 zł. A ponieważ bank bierze pod uwagę sumę wpływów, to niespecjalnie opłaca się przelewanie tylko 1000 zł :)

Na koniec dodam, że pierwszy wpływ na konto powinien nastąpić do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego przypadającego po dniu otwarcia konta. Kolejne – przez następne 2 miesiące kalendarzowe. Przykładowo zakładając konto w kwietniu powinniśmy zapewniać wpływy przez kwiecień, maj, czerwiec lub maj, czerwiec, lipiec.

Oczywiście jeśli nie chcemy się bawić w podawanie danych naszego pracodawcy, to możemy wybrać jedną z dwóch kolejnych korzyści. Tu nie jest to już wymagane.

300 zł zwrotu za rachunki

Pierwsza z nich to 5% zwrotu od płatności rachunków za media. Do zyskania mamy maksymalnie 300 zł w ciągu 12 miesięcy od przystąpienia do promocji, przy czym nie ma żadnych ograniczeń miesięcznych (więc maksymalną premię można zdobyć dużo szybciej). A jakie warunki należy spełnić?

Przed pierwszą realizacją danej płatności powinniśmy zarejestrować potwierdzenie płatności na dedykowanej stronie internetowej (lub w oddziale banku). Credit Agricole chce bowiem sprawdzić, czy dana płatność faktycznie będzie zapłatą za media, czyli za jedną z następujących usług związaną z dostarczaniem:

  • gazu,
  • energii elektrycznej,
  • wody bieżącej (w tym podgrzanie wody i odprowadzanie ścieków),
  • telewizji kablowej lub satelitarnej,
  • dostępu do Internetu,
  • telefonu komórkowego,
  • telefonu stacjonarnego

Na koniec dodam, że premia za dany miesiąc zostanie naliczona pod warunkiem, że na konto wpłynie co najmniej 1000 zł – zgodnie z definicją, którą podawałem już przy poprzedniej korzyści (czyli najlepiej wpłacać sobie gotówkę lub otrzymać przelew od innego nadawcy). .

Czy warto skorzystać z tej korzyści? Teoretycznie może się wydawać, że ciężko będzie osiągnąć maksymalny zwrot. Z drugiej strony pamiętajmy, że pewne zaliczki za media możemy spokojnie nadpłacić/zapłacić na kilka miesięcy do przodu. Wszystko więc zależy od tego ile faktycznie jesteśmy w stanie wydać przez rok.

300 zł w formie zaokrągleń CAsaver

Trzecia korzyść dla wielu osób może być najłatwiejszą ze wszystkich. Credit Agricole chce nam zwrócić maksymalnie 25 zł miesięcznie (czyli 300 zł w ciągu 12 miesięcy) dokładając 50% wartości transakcji zrealizowanych w ramach usługi CAsaver.

O co chodzi? Usługa CAsaver polega na zaokrąglaniu transakcji kartą do pełnych kwot – maksymalnie do wielokrotności 10 zł. Płacąc więc np. 11 zł za kawę z naszego konta zostanie pobrane 20 zł: 11 zł w formie płatności kartą, a 9 zł przekazane na konto oszczędnościowe CAsaver. W ten sposób Credit Agricole zachęca do oszczędzania, którego „nie widać”. A w ramach promocji dorzuca od siebie dodatkowe 50%. W naszym przypadku będzie to 4,5 zł.

Łatwo zauważyć, że przy dobrych wiatrach maksymalną premie zyskamy już za 5-6 płatności kartą miesięcznie. Wystarczy nieco pogłówkować i dokonywać transakcji nieco przekraczających wielokrotność 10 zł. Tankujesz paliwo? To nie za 100 zł, tylko za 100,01 zł. Kupujesz coś w sklepie z kasą samoobsługową? Jedną transakcję zrób na nieco ponad 10/20 zł, a w drugiej zapłać za resztę. O kupowaniu bułki za (mniej niż?) 1 zł w piekarni czy markecie, jak robili uczestnicy starych promocji, nawet nie wspominam ;)

Ale aby nie było tak łatwo bank wprowadza pewien warunek. Oprócz standardowego wpływu 1000 zł (na identycznych zasadach jak w przypadku innych korzyści) musimy również wydać karta minimum 300 zł w danym miesiącu. Inaczej premia nie zostanie naliczona. Z tego też względu nadmierne kombinowanie może nie mieć sensu – po prostu pamiętajmy, aby starać się celować w odpowiednie kwoty. Miejsce transakcji (i kod MCC) nie mają tu również znaczenia.

Premia za każdą z korzyści będzie wypłacana do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Szczegóły promocji w regulaminie.

50 zł w programie poleceń

300 zł na start to jednak nie wszystko. Do końca maja trwa 2 edycja programu poleceń Credit Agricole, w której obecni klienci banku mogą polecać konto osobiste nowym klientom, przez co obie strony mogą zgarnąć po 50 zł. Jak skorzystać z aktualnej edycji Programu Poleceń?

W przypadku obecnych klientów banku wymagane jest posiadanie konta w Credit Agricole oraz wygenerowanie swojego kodu polecającego na specjalnej stronie internetowej (lub w oddziale banku). Oprócz tego konieczne jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz na przesyłanie informacji handlowej.

A jakie warunki musi spełnić nowy klient, aby zgarnąć swoją premię? Po pierwsze powinien on podać kod polecający obecnego klienta banku w trakcie składania wniosku o konto. Oprócz tego konieczne jest wyrażenie zgód (marketingowej i na informacje handlowe) oraz zawarcie umowy o konto w ciągu maksymalnie 30 dni od złożenia wniosku. Co ważne – w przypadku programu poleceń nowy klient to osoba, która nie posiadała konta w Credit Agricole w ciągu 265 dni przed zawarciem umowy (i to nie jest literówka – przynajmniej nie moja :)).

Po otwarciu rachunku polecany (nowy klient) powinien jeszcze zapewnić wpływy min. 1000 zł na konto (lub 500 zł w przypadku Konta Dla Ciebie MOVE!) lub wykonać transakcje bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 300 zł.

I to tyle! Premia za polecenie zostanie wypłacona w kolejnym miesiącu po miesiącu spełnienia warunków. Pamiętajmy, że maksymalna wysokość premii za polecenie to 500 zł netto. Oznacza to, że osoba polecająca może zgarnąć maksymalnie 10 premii za polecenie.

Oczywiście po założeniu konta również możemy przystąpić do programu poleceń i podać swój kod dalej. W ten sposób z 300+50 zł może się zrobić jeszcze więcej :)

Zarabiaj z LiveSmarter!

W związku z tym, że wszyscy mogą zyskać na korzystaniu ze swoich poleceń, wznawiam popularną „zabawę”, którą zapoczątkowałem na blogu kilka miesięcy temu. Każdy obecny klient Credit Agricole może zostawić swój kod polecający na specjalnej stronie. Nowi klienci mogą natomiast wysyłać prośby o kod za pomocą osobnego formularza. W ten sposób będę się starał łączyć ze sobą polecających i polecanych w pary – tak, aby wszyscy zyskali jak najwięcej :)

Na koniec dodam, że nie siedzę non-stop przed komputerem, więc kody wysyłane są partiami – nie później, niż w ciągu 48 godzin.

2,5% na koncie oszczędnościowym do 100 000 zł

Premia na start i premia za polecenie to jednak nie wszystko. Do zgarnięcia jest jeszcze 2,5% w skali roku na koncie oszczędnościowym dla kwoty do 100 000 zł. Jak je zdobyć?

Zgodnie z informacjami zawartymi w tabeli oprocentowania oferta „Na start” dotyczy Rachunków Oszczędzam otwartych (póki co) do 1.03.2019, przy czym wykluczeni są z niej posiadacze kont osobistych Credit Agricole w przeszłości.

Oprocentowanie specjalne obowiązuje przez 4 miesiące od dnia otwarcia konta i dotyczy jedynie pierwszego Rachunku Oszczędzam. Na kolejnych zarobimy już standardowo.

Co ciekawe kapitalizacja odsetek na rachunku jest dość nietypowa – bank dopisuje zarobione pieniądze co kwartał.

Środki z Rachunku Oszczędzam możemy wycofać bezpłatnie raz w miesiącu. Za kolejną wypłatę zapłacimy 10 zł.

Ile kosztuje Konto dla Ciebie?

Po ubiegłorocznej zmianie ofertowej prowadzenie konta osobistego w Credit Agricole może być całkowicie darmowe, na bardzo sensownych warunkach. Wystarczy, że na nasz rachunek wpłynie (dowolne) 1000 zł oraz wykonamy min. 1 transakcję bezgotówkową, aby bank nie pobierał opłaty 7 zł miesięcznie. Nie ma problemu, aby ten 1000 zł przelewać sobie samodzielnie.

Co z kartą? Warunki są niemal identyczne. Wystarczy, że zapewnimy wpływ min. 1000 zł i wykonamy transakcję kartą/BLIKiem, a bank nie pobierze 9 zł za posiadanie plastiku. Identycznie jest z bankomatami – spełnienie warunków zwolnienia z opłat sprawia, że wypłaty ze wszystkich bankomatów są darmowe. Moim zdaniem to bardzo fair warunki – opłaty mogą być wysokie, ale pozbycie się ich jest bardzo łatwe (więc zapominalscy sponsorują niejako dobre warunki innym).

Nie przegap!

Komentarze

  • Mnie w tym momencie przysłali 28*.

    Grzechu Odpowiedz
    • Kumam. Stare kody przychodzą, jak skorzysta się linka w jednym z komentarzy (przypomnienie kodu). Nowe kody przychodzą, ja na nowo zarejestruje się w programie korzystając z linka podanego przez Admina w artykule.

      Grzechu
  • Jak dokładnie jest z płatnościami za rachunki – czy na rachunku musi być to samo imię, nazwisko żeby zarejestrować taki rachunek? A może adres?

    TomekW Odpowiedz
  • Czy uda się przenieść np stare nieużywane samo konto oszczędnościowe a nie ROR? Pozbyłbym się KO z mbanku… Niestety nie pamiętam jaki tam miałem wzór podpisu na umowie, a jest to wymagane wgł regulaminu.

    stach Odpowiedz
    • Do tej pory zamykanie starych kont nie będących RORami było OK :)

      Michał
    • Przejdź się od oddziału mBanku i zaktualizuj kartę podpisów – bo to jest brane pod uwagę przy weryfikacji przenoszonego konta (czyli aktualny podpis, który mają a nie jakiś historyczny), co do KO w mBanku, to ja przenosiłam takie konto w poprzedniej promocji tego typu z CA i było wszystko OK

      Kate
  • Zastanowię się gdzie założyć do wyboru to czy Mega pakiet od T-Mobile: 300 zł moneybacku rocznie, 200 zł za wyrobienie karty kredytowej i 3% na koncie oszczędnościowym, chyba T-Mobile będzie lepszy? tylko że jestem klientem Alioru , nie wiem czy zostanę wykluczony z promo

    Mark1916 Odpowiedz
  • 1. Mam ror, ko i ko profit w millennium, czy mogę zgłosić przeniesienie (zamknięcie) tylko konta
    oszczędnościowego?
    2. czy umowę podpisuję przez kuriera czy w oddziale?

    wally Odpowiedz
    • 1) tak,
      2) a jak wolisz ? Można zarówno w oddziale, jak i prze kuriera.

      Ciekawski
    • Dzięki. Tylko, że zgodnie z regulaminem mam dylemat:
      5. Jak otrzymać Premię za przeniesienie konta
      1) Uczestnik Promocji składa, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia podpisania Umowy Konta, podpisane przez siebie
      Upoważnienie Banku do przeniesienia Konta wraz z Wnioskiem.
      2) We Wniosku wskazuje co najmniej:
      a. nazwę dotychczasowego banku,
      b. pełny numer rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w dotychczasowym banku,
      c. dyspozycję zamknięcia rachunku w dotychczasowym banku,
      d. nazwę i adres instytucji przekazującej Wynagrodzenie, którą Bank ma powiadomić
      o zmianie rachunku bankowego Klienta.”
      czyli co po podpisaniu umowy mam donieść jeszcze ten ww Wniosek?

      wally
    • Ten wniosek jest wypełniany w oddziale przy przenoszeniu umowy lub przywozi go kurier do podpisania. Jeśli idziesz do banku musisz mieć te dane przy sobie

      Kate
    • *przy zawieraniu umowy

      Kate
    • To samo dotyczy podania danych pracodawcy, te dane trzeba mieć przy sobie w oddziale

      Kate
    • Ok dzięki. Czyjś kod od Admina dostałem i działam.

      wally
  • student może skorzystać z tej promocji? jeśli jest tylko stypendium z uczelni

    conrad_88 Odpowiedz
  • Regulamin mówi:
    Wynagrodzenie – środki pieniężne z tytułu wynagrodzenia za pracę, świadczeń emerytalnych, rentowych lub zasiłków i STYPENDIOW;
    Chyba po prostu podajesz bankowi uczelnię jako ‚pracodawcę’

    Kate Odpowiedz
    • no właśnie że gdy zadzwoniła z banku potwierdzić wniosek to powiedziała że nie dostanę premii bo nie ma pracodawcy, a stypendium się nie liczy

      conrad_88
    • drukujesz regulamin i idziesz do banku się dopytać – pokazać im palcem, co sami napisali, skoro regulamin mówi o stypendiach, to nie wiem, dlaczego masz być wykluczony

      Kate
    • jak masz „świadczenia emerytalne” to też nie masz ‚pracodawcy’ – czyli wg tej konsultantki wszyscy emeryci są wykluczeni z zabawy

      Kate
    • Conrad_88: trzeba bylo odpowiedziec konsultance ze to ona nie dostanie premii jak napiszesz reklamacje do jej kierownika ze wprowadza Nowych Klientow w blad, probujac zniechecic ich do udzialu w promocji

      aaaa
  • Zakładając konto w kwietniu mogę je zasilić w kwietniu, maju i czerwcu, aby dostać premię do końca lipca, zgadza się? Kartą muszę zapłacić już w kwietniu czy od maja, żeby uniknąć opłat? W miesiącu, w którym wydawana jest karta zazwyczaj nie ma opłaty, ale nie znalazłem takiego zapisu nigdzie…

    adamo Odpowiedz
  • Zakładam konto w kwietniu z usługą CAsaver. W regulaminie jest napisane, że premia przysługuje w danym miesiącu jeśli w poprzednim był wpływ na konto i wydane 300 zł kartą. Równocześnie, że premie przysługują przez 12 m-cy od dnia założenia konta. Czy dobrze rozumiem: aby otrzymać premię w maju muszę jeszcze w kwietniu zrobić wpływ na konto i wydać 300 zł kartą? Pozdrawiam i proszę o podpowiedź:)

    Paweł Odpowiedz
  • Chciałem się tylko upewnić – jeśli wydałem dyspozycję zamknięcia konta w marcu 2018, a konto zamknięto dopiero w kwietniu to jestem wykluczony z promocji, prawda? :/

    Rafał Odpowiedz
  • Czy przy podpisywaniu umowy przez kuriera dostał ktoś z banku smsa, że dziękują za otwarcie konta z polecenia? otwierałam dla siebie w placówce i smsa dostałam, a siostra przez kuriera i smsa nie dostała, mimo, że konto już aktywne.

    m. Odpowiedz
  • Otrzymałem, ale biorę udział w promocji CA która skończyła się 31.03.

    Krak Odpowiedz
  • Złożyłem wniosek przez internet , ale dowiedziałem że będą dzwonić w celu potwierdzenie danych , problem polega na tym że nie słyszę i nie mogę rozmawiać przez tel. Konsultanci pisali że tylko jedyna opcja załatwienie w oddziale, mają same warunki i wtedy co z wnioskiem przez net?

    Mark1916 Odpowiedz
    • W oddziale po prostu dokoncz podpisywanie umowy wg wniosku zlozonego przez internet. Pilnuj tylko kodu polecenia, bo niektorzy zglaszali, ze potrafia to zmienic.

      keton
    • Ja też składałam wniosek przez neta, a podpisywałam w oddziale. Co do kodu polecenia, to na prośbę pani zapisałam go na kartce, tak na wszelki wypadek, mimo wcześniejszego podania na stronie. Dodatkowo pani stwierdziła, że mogę zmienić wersję promocji z savera na zwrot za rachunki. Tak zrobiłam, bo już po złożeniu wniosku doczytałam, że do zwrotów zalicza się cały czynsz z wyszczególniona wodą. Pani to potwierdziła i dodała, że w razie problemów mam przyjść do oddziału, a złoży reklamację… Oby nie trzeba było ;)

      igaww
  • Rozumiem że wszystkie kwoty są wolne od podatku? Czy to konto CA saver jest oprocentowane? Jak tak to na ile?

    Maciej Odpowiedz
  • @Maciej 0,4% z kapitalizacją co 3 miesiące :v Wstydu nie mają

    Czy nakieruje mnie ktoś gdzie w systemie internetowym sprawdzić czy mam pozaznaczane zgody marketingowe (czy Pani w oddziele czegoś źle nie pozaznaczała)?

    Na tej ich stronie nic się nie da znaleźć, już wiem czemu uciekłem rok temu zaraz po skończeniu promocji :D

    Mageusz Odpowiedz
    • W systemie internetowym CA nie ma takich informacji.
      W CA takie „rzeczy” tylko w oddziale albo w „serwisie telefonicznym”.
      Ale uwaga:
      Jeśli chodzi o zgody wymagane dla uzyskania Premii z programu poleceń to będzie ciężko Tobie zweryfikować, bo CA nigdzie tego nie podaje w formie pisemnej .
      W „serwisie telefonicznym” dostałem kilka róznych odpowiedzi.
      Hitem była „Pani w oddziale” , która uparcie twierdziła, że „żadne zgody nie są wymagane” :))
      Jeśli uda się to Tobie jednoznacznie ustalić to poproszę o info.. A może Ktoś inny ma to z banku CA na piśmie? Albo dokładnie rozpracowane i przetestowane?

      Jan$
    • Jak zakładałam konto pod koniec marca pani powiedziała, że to konto CAsaver jest oprocentowane 2,5% chyba przez 3 albo 4 m-ce w jakiejś promocji, ale nie pamiętam szczegółów, bo nie byłam tym zainteresowana

      Kate
    • To by się zgadzało. Na ich stronie piszą: „Kwoty z zaokrąglania transakcji trafiają na RACHUNEK OSZCZĘDZAM prowadzony w ramach Twojego konta osobistego, przy czym może to być zarówno rachunek z kwartalną, jak i z dzienną kapitalizacją odsetek, prowadzony w PLN.”

      Potem jest info: Rachunek Oszczędzam w PLN w Ofercie specjalnej „Na start” – oprocentowanie 2,5% na 4 m-ce

      Kate
    • W systemie internetowym CA nie ma takich informacji.
      W CA takie „rzeczy” tylko w oddziale albo w „serwisie telefonicznym”.
      Ale uwaga:
      Jeśli chodzi o zgody wymagane dla uzyskania Premii z programu poleceń to będzie ciężko Tobie zweryfikować, bo CA nigdzie tego nie podaje w formie pisemnej .
      W „serwisie telefonicznym” dostałem kilka róznych odpowiedzi.
      Hitem była „Pani w oddziale” , która uparcie twierdziła, że „żadne zgody nie są wymagane” :))
      Jeśli uda się to Tobie jednoznacznie ustalić to poproszę o info.. A może Ktoś inny ma to z banku CA na piśmie? Albo dokładnie rozpracowane i przetestowane?
      ——————————————————————————————————
      {{Admina prosze o usuniecie mojego zdublowanego wpisu (przed zalozeniem konta na blogu) z 5 kwietnia 2019, 23:10 }}

      GoldenBoy
  • Jak dokładnie jest z opłacaniem rachunków do tej promocji – czy opłacany rachunek musi być wystawiony na takie same imię, nazwisko jak posiadacz konta?

    Janekkk Odpowiedz
  • Ech, u mnie pech :( mBank odmówił zamknięcia konta z powodu niezgodności wzorów podpisu. I teraz tak, jeden konsultant z CA twierdzi, że już pozamiatane i premii nie będzie. A drugi radzi zaktualizować podpis i dać znać CA, to poinformują mBank, że podpis zaktualizowałam i może mBank wówczas jednak zamknie. Czy ktoś miał taki przypadek z odrzuceniem wniosku? jak to rozwiązać żeby było ok?

    m. Odpowiedz
    • Zrób jak ten drugi radzi . Dawno temu po aktualizacji podpisu w jakimś banku w takiej promocji to zadziałało . xyz

      prawdziwy-xyz
    • Kurła, mam podobną sytuację, zbóje z Santandera nie chcą mnie puścić…
      Mówicie zatem, żeby iść do Srantandera, zaktualizować, wzór podpisu i skontaktować się znowu z Credit Agricole (infolinia) i powinno przejść?

      jarosword14
    • Tak, u mnie to przeszło. Za drugim razem przyjęli dyspozycję (po zaktualizowaniu podpisu). Tylko musisz trafić na kumatego konsultanta CA, który wyśle im ten wniosek jeszcze raz..
      I zanim zadzwonisz do CA, to najpierw zadzwoń do Santandera i zapytaj czy mają już skan Twojego podpisu w systemie, bo u koleżanki skanowanie 4 dni im zajęło (też Santander)

      m.
  • Gdybym wydał tylko 500 zł za jedną transakcji to czy wpadnie 25 zł za CACaver?

    Mark1916 Odpowiedz
  • Nie wpadnie.
    Polecam akapit zaczynający się od słów: „O co chodzi? Usługa CAsaver polega na…”
    Bez tego nie ruszysz dalej.

    Robert Odpowiedz
  • Pamiętajcie, żeby wyłączyć płatną usługę wysyłania SMS („Serwis tekstowy”), jeśli przy otwarciu konta automatycznie wam ją włączyli (tam jak mi)

    ningensanka Odpowiedz
    • Jak to wylaczyc? I jak sprawdzic, czy jest wlaczona?

      keton
    • @keton W bankowości internetowej klikasz na swój rachunek i z menu po lewej wybierasz „Serwis tekstowy”. Jeśli masz status „Aktywny” to zmieniasz na „Nieaktywny”

      ningensanka
    • Dzieki. U mnie na szczescie nieaktywny.

      keton
  • „serwisy pośredniczące w przelewaniu pieniędzy” czyli np. przelew błyskawiczny BlueCash?

    Maciej Odpowiedz
  • Podpisałem umowę, dostałem sms z hasłem pierwszego logowania, ale gdzie do jasnej ciasnej jest mój login? Wiecie, gdzie go znaleźć czy muszę dzwonić na infolinię?

    jarosword14 Odpowiedz
    • A nie dostałeś tych informacji na oddzielnej kartce razem z umową?

      Ciekawski
    • Mam ten sam problem. Umowę podpisałam na poczcie tydzień temu (jedyny egzemplarz dla banku) i nie spisałam loginu, bo moja umowa miała przyjść w następnej przesyłce. Mam więc hasło, nie mam loginu. Mam też pin do karty, nie mam karty. Długo to trwa.

      Madzia
    • Na infolinii Wam podadzą, zidentyfikują Was po nr pesel i podaniu tymczasowego hasła do serwisu telefonicznego. Na odesłanie umowy czeka się naprawdę długo..

      m.
    • Ok, skoro tak mówisz to faktycznie lepiej zadzwonię. Dzięki za info

      Madzia
    • „Login” jest na umowie o bankowość elektroniczną CA24.
      Tylko, że umowy zapewne jeszcze nie masz…
      Jeśli chcesz korzystać z bankowości przed otrzymaniem umowy, to dzwoń na infolinię – po pozytywnej weryfikacji podadzą Ci login do CA24 .

      GoldenBoy
    • To jest właśnie absurdalne w Credit Agricole. Wysyłają SMS-em hasła i informację o aktywacji konta, a jego numer i login dostaje się z dużym opóźnieniem.

      broker
  • Może wie czy da się płacić za pomocą Sprytny Bill?

    Mark1916 Odpowiedz
  • „serwisy pośredniczące w przelewaniu pieniędzy” czyli np. przelew błyskawiczny BlueCash?

    Maciej Odpowiedz
  • Gdzie informują, gdyby przenoszone konto nie przeszło do zamknięcia?

    Janekkk Odpowiedz
  • Mam dylemat. Mam konto w PKO na które dostaję wypłaty, ale nie chcę go zamykać (jest głównym, darmowym, podanym w kilku instytucjach, nie chce mi się użerać z aktualizacją). Mam też konto w Millenium, które chciałbym zamknąć (już po promocjach :>) i przy okazji skorzystać z wyżej opisanej promocji. Da radę coś takiego zrobić? Zamknę konta w Millenium, na wniosku o nowe konto w CA podam pracodawcę i zlecenie, żeby tam od tej pory wpływało wynagrodzenie, a PKO zostanie sobie nietknięte?

    TomaszK Odpowiedz
  • Co do premii 300 PLN na wplywy:
    jeśli przelew od mojego pracodawcy nie przekracza 3k to brakująca kwotę mogę sobie wpłacić wplatomatem?
    Dobrze kminie?

    ciuchcia Odpowiedz
    • O, właśnie też tak kminię. W regulaminie promocji nie ma mowy o tym, że wpływy muszą być od podanego pracodawcy, a Autor wpisu podaje w artykule że można samodzielnie wpłacić pieniądze we wpłatomacie (lub przelewem od znajomego, jeśli dobrze kminię).

      TomaszK
  • Hej, jest ktoś w stanie potwierdzić czy wpłata gotówki we wpłatomacie jest darmowa?

    marmor Odpowiedz
  • Mam kartę kredytową w Citi, wynagrodzenie przychodzi na milenium, nie chce zamykać milenium. Przejdzie zamknięcie w citi? Nie jest to ROR jak rozumiem, tylko karta kredytowa (z innej promocji, wypróbuj kartę)

    Jakubek Odpowiedz
    • Karta to nie konto – nie przejdzie.

      Michał
    • Kolego, otworz sobie jakies konto dodatkowe (np. KO) w Millenium i to konto przenies. Ja przenosilem KO z Santandera.

      keton
    • Miałem ROR i oszczędnościowe Profit w Millenium, zamykalłem dla tej promocji, podawałem im tylko ten numer ROR, ale wniosek o zamknięcie który widzę teraz w Millennium (zamykają z końcem miesiąca jeśli saldo jest dodatnie) dotyczy zarówno ROR jak i oszczędnościowego. Myślę że trzeba by dopytać w CA, czy wymagają zamknięcia wszystkich rachunków we wskazanym banku, albo w Millenium czy jeśli się wnosi o zamknięcie jednego, konkretnego rachunku to czy zamykają wszystkie.

      TomaszK
    • Nie mogą wymagać zamknięcia wszystkich, bo nie mają nawet wiedzy ile takich rachunków masz w danym banku. Tak samo Mill nie zamknie Ci wszystkich, skoro na wniosku z CA podany jest jeden, konkretny nr rachunku.

      W takich akcjach dobrze sprawdzają się „Cele” – takie jak w mbanku. Taki „Cel” otwierasz przez bankowość internetową. Po kilku sekundach masz już nowy, dodatkowy numer rachunku, który za chwilę zamkniesz ;)

      Robert
  • Jeśli nie dadzą mi do ręki wniosku o przeniesienie wynagrodzenia i wyślą do pracodawcy i tak mogę chyba to u pracodawcy zablokować ,nie mylę się.

    Many Odpowiedz
    • Każdy rozsądny powiadomi Cię, że taki wniosek wpłynął z banku i wtedy będziesz miał szansę zareagować. Ale wiadomo, zawsze może trafić się wyjątek, który zwyczajnie klepnie wniosek i za miesiąc będziesz miał wypłatę na CA, więc po prostu tego przypilnuj.

      Ja mam dodatkową umowę-zlecenie z kolegą i jego podałem jako pracodawcę. Przy czym, od razu dostał info, że cokolwiek z CA w mojej sprawie ma wylądować w koszu :)

      Robert
    • Pracuję w budżetówce, żadnej informacji od pracodawcy o tym że konto do wypłat zostało zmienione nie dostałem. Jak tak sobie myślę, to w sumie niepokojące, pracodawca powinien dać znać że coś się inaczej dzieje z moimi pieniędzmi bo przyczyną mogłem nie być ja…

      Buber
  • Mam kartę kredytową w Citi(z jednych z poprzednich popularnych promocji) myślicie że przejdzie jak złoże dyspozycję zamknięcia tego?

    Jakubek Odpowiedz
  • Zaktualizowałem podpis w Santanderze, bo nie chciał puścic wniosku o przeniesienie. Zadzwoniłem do CA, ale konsultant mówi, że mam sam zamknąć konto w Srantanderze i napisać reklamację do CA z dowodem zamknięcia konta w San (oczywiście spełniając warunki przelewu 3 kPLN). To ma niby zapewnić jej pozytywne rozpatrzenie i wypłatę premii. Rozmowę mam nagraną, ale jakoś tego nie widzę. Ktoś z Was dostał podobną radę, czy dzwonić do skutku, aż trafię na takiego konsultanta w CA co puści wniosek do Santandera jeszcze raz (mam czas jutro i we wtorek)?

    jarosword14 Odpowiedz
    • U mnie było podobnie, dzwoń żeby jeszcze raz ten wniosek wysłali. Jak trafisz na kogoś ogarniętego, to bez problemu to zrobi. Z drugiej strony, skoro masz nagraną rozmowę, to podkładka w razie reklamacji jest.

      m.
  • Czy jeśli założyłem konto w kwietniu to jeszcze w tym miesiącu muszę coś ogarniać (przelew lub wydatki kartą) czy dopiero od maja pilnować?

    bobb Odpowiedz
    • W zasadzie dopiero od maja, jakby co reklamacja. Tak mi powiedziała pani jak zakładałam konto pod koniec ubiegłego miesiąca

      Kate
  • Ja również zastanawiam się nad przeniesieniem do nich. Najbardziej odpowiadała by mi opcja z wpływem na konto, tyle, że dostaję wypłatę do ręki :p Czyli w starym banku nie miałem wpływu od pracodawcy to na tą opcję się nie łapię?
    Chciałem robić wpłaty we wpłatomacie :p

    sebek Odpowiedz
    • Ich nie interesuje, czy pracodawca przelewał wynagrodzenia na STARE konto, które chcesz przenieść. Ja przenosiłam konto z ebanku praktycznie martwe od wielu lat. Ale trzeba wypełnić ten druczek dotyczący pracodawcy i musisz jakieś dane podać. Potem umawiasz się z pracodawcą, że zignoruje ten papierek, o ile bank go w ogóle wyśle do pracodawcy. Dla samej promocji nie są wymagane wpłaty wynagrodzenia tylko wpływy na konto. Przynajmniej tak to działało w 2 poprzednich promocjach, w których brałam udział. Ani razu nie dostałam wpływu wynagrodzenia z firmy, którą podałam, a 200 zł wpadło.

      Kate
    • Dzięki ;)

      sebek
  • Pierwszy raz spotykam się z bankiem, który ma sztywno ustawione limity przelewów, których nie idzie zmienić – w bankowości internetowej nie ma takiej opcji, w aplikacji mobilnej można tylko obniżyć, na infolinię nie można się dodzwonić (albo zrywane połączenie, albo czekanie w nieskończoność na konsultanta), a najbliższa placówka czynna tylko do 17. Jak z takim bankiem żyć?

    Marcinek Odpowiedz
    • „Pierwszy raz spotykam się z bankiem, który ma sztywno ustawione limity przelewów, których nie idzie zmienić”
      — a czy to nie chodzi o konto nie w pełni aktywowane, bo np. zakładane przez Internet?
      Tego banku nie znam, ale w innych bywały limitu rzędu 5 czy 10 tysięcy złotych dopóki się nie poszło do oddziału pokazać siebie i dowód…

      Don Quijote de la Mancha
    • >>>czy to nie chodzi o konto nie w pełni aktywowane
      Nie, tutaj nie chodzi o to.

      Wszyscy mają od początku te limity ustawione na niskim poziomie, co jest trochę denerwujące jak potrzeba wysłać przelew na np. tylko 2 k.
      Zmiana : infolinia ( konieczna odpowiedź na ustawione pytanie ) albo oddział.

      Można ratować się dzieląc kwotę przelewu na internet i apl. mobilną ( są oddzielne limity ).

      Tymczasem limit karty można ustawić w bankowości internetowej dowolnie i np. kwotę 12 k wypłacić w szybkim bankomacie na 2 razy po 6 k .

      Bogdan
    • A ktory to bankomat za jednym razem wyda 6k? Max to 4k.

      ab
    • Dokładnie jak pisze Bogdan… a gdy wybieram 9 na telefonie, żeby połączyć się z konsultantem, krótki sygnał i połączenie się przerywa…. no człowieka niesie!
      Nie chcą puścić kasy ze swego banku, czy jak?!
      Don, konto zakładane w oddziale, bankowość internetowa i aplikacja założone, karta aktywna i już kilkukrotnie używana. Więcej grzechów nie pamiętam…
      A z CA chyba jednak pożegnam się jak najprędzej po otrzymaniu premii.

      Marcinek
    • >>>ktory to bankomat za jednym razem wyda 6k?
      Nie tylko że 6 k ale jeszcze i to że jedynie 31 papierków wyrzuci.

      Szybciutko chodzą, wypłata to moment , wiemy że chodzi o

      Bogdan
    • Które to bankomaty?

      ab
    • Właśnie, ciekawe, które?

      Może PKO BP, ja większą gotówkę wypłacam specjalnie z maszyn w ich dużym oddziale, bo dają dwusetki.

      Don Quijote de la Mancha
    • Też mnie to strasznie wkurza. Taki niski limit i jeszcze, żeby go zmienić trzeba iść specjalnie do placówki bo nawet na infolinię się nie można dodzwonić. Zdecydowanie najgorszy bank jeśli chodzi o obsługę i ogólnie produkt. Co chwila pojawiają się nowe problemy. Od razu po otrzymaniu premii chcę go zamknąć i zapomnieć o nim raz na zawsze.

      ningensanka
  • W poprzedniej edycji założyłem konto używając kodu polecającego. Czy teraz, gdy mam już konto, mogę wygenerować swój kod i przekazać go znajomemu? Czy mogę być jednocześnie polecającym i poleconym? Jest to zgodne z regulaminem? Ktoś się orientuje? ?

    bobby Odpowiedz
  • @Ciekawski, @Kate dzięki za odpowiedzi. Widzę, że w tej edycji wpływ nie może pochodzić z naszego rachunku w innym banku. W poprzedniej edycji tego wymogu nie było. W każdym razie teraz już mam jasność, dzięki raz jeszcze :)

    bobby Odpowiedz
  • Wskoczył mi pierwszy bonus na CAsaver ? co ciekawe – wpływ nagrody był 30 kwietnia (a konto otworzyłem 2 tyg. temu), więc jakby nie patrzeć, równo miesiąc przed terminem.

    Robert Odpowiedz
    • Chcesz powiedzieć, że w niespełna dwa tygodnie po otwarciu konta wydałeś 300 zł (lub więcej) kartą? Bo to był jeden z warunków otrzymania bonusu z CAsaver.

      Adam K.
    • Tak to działa w CA. Pierwszego dnia miesiąca (ok 1 w nocy) jest wypłacana premia za poprzedni miesiąc, czyli otrzymałeś prawidłowo

      deloe
    • Z tą różnicą, że ja dostałem 30 kwietnia o 1.30, czyli jeszcze o dzień szybciej, niż piszesz, bo nawet miesiąc się nie skończył.

      @Adam, jasne. 300 zł jedną transakcja + 6 z minimalną kwota. Zaokraglenia mam na maxa, czyli do 10 zł, więc szybko poszło. ?

      Robert
  • Czyli skoro konto zostało otwarte 12 kwietnia i jeśli dopiero dostałem umowę, dzisiaj aktywowałem kartę i zalogowałem się do serwisu internetowego to pierwsza premia 25 zł za kwiecień już przepadła?

    bobb Odpowiedz
  • A ja mam takie pytanie do sytuacji:
    Konto na które wpływa wynagrodzenie mam w banku X, jednak poprzez założenie konta w CA chciałbym zamknąć konto w banku Y. Wskazuje CA nazwę i nr konta w banku Y i nazwę firmy przelewającej mi wynagrodzenie. Czy bank przekaże informacje mojemu pracodawcy żeby wynagrodzenie trafiało do CA czy tak jak do tej pory wynagrodzenie trafi na bank X?

    Kamil460 Odpowiedz
    • Bank przekaże informacje Twojemu pracodawcy żeby wynagrodzenie trafiało do CA.

      Kate
    • „Czy bank przekaże informacje mojemu pracodawcy żeby wynagrodzenie trafiało do CA czy tak jak do tej pory wynagrodzenie trafi na bank X?”
      To są dwie zupełnie niezależne kwestie.
      Wiadome jest jedynie że:
      1. Ty podpisałeś zlecenie zmiany konta do wypłaty wynagrodzenia.
      2. CA wyśle to zlecenie na wskazany przez Ciebie adres pracodawcy.
      Dalsze kroki zależą od pracodawcy i od Ciebie :)
      Jeśli chcesz być pewny, że Twoje wynagrodzenie trafi do CA, to upewnij się u pracodawcy, że otrzymał nowy nr konta i czy przesłane pismo z CA wystarczy aby wysyłał przelew wynagrodzenia na wymienione tam konto w CA.

      GoldenBoy
  • Witam. Pytanie w sprawie premii pierwszej.
    Tata ma konto w Alior, z którego nie chciałby z różnych powodów rezygnować – a ma tylko konto w tym jednym banku. Która opcja wg was przejdzie (a może obie):
    1. W Alior ma też nieużywane konto oszczędnościowe – czy przejdzie, jeśli poda dane tego konta? W regulaminie jest jednak mowa konkretnie o RORze.
    2. Otworzy szybko konto w jakimś dowolnym banku i poda jego dane do zamknięcia. Czy to będzie jakimś problemem, ze konto ma tylko kilka dni?
    Dzięki wielkie za pomoc.

    Greg Odpowiedz
    • 1. Może być dowolny rachunek. CA podczas zamykania nie będzie miał żadnej wiedzy na tematy typu rachunku.
      2. Nie będzie problemu. Nie ma żadnej mowy o tym, jak długo należy być posiadaczem zamykanego konta. BTW, nawet jakby była, to podobnie jak napisałem wyżej, CA nie będzie miał takiej wiedzy.

      Osobiście wybrałbym opcję 1. Nie widzę sensu otwierania dodatkowego konta w innym banku.

      Robert
    • ad 1. Przeniesienie konta „oszczędnościowego” zależy od konkretniej umowy tego konta. Niektóre można przenosić bezproblemowo. Jeśli chcesz mieć pewność to musiałbyś zapytać w Aliorze, szczegółowo podając nr konta, czy będą robić problemy.

      ad2. Ponownie … nie ma ogólnej odpowiedzi. Zależy od banku. Szczegółowe instrukcje powinien podać Ci „polecający” :) Podpowiem, że trzeba uważać bo niektóre banki wymyśliły sobie opłaty za zamknięcie konta – np eurobank przed upływem 6mcy od otwarcia….

      GoldenBoy
    • @GoldenBoy piszesz o przenoszeniu, a czy tutaj nie chodzi o zwyczajne zamknięcie KO? Masz pod ręką przykład jakiegoś banku, w którym nie da się zamknąć KO od tak? Bo trochę mnie zaciekawiłeś :)

      Robert
    • W omawianym aspekcie promocja CA dotyczy przeniesienia „konta” do innego banku a nie „zwyczajnym zamknięciu”. To nie jest to samo.
      Nie każde „konto” można swobodnie przenosić do „docelowego” banku. Zależy to od jego cech wyznaczanych przez umowę konta i regulaminy danego banku, a czasem również od wewnętrznych procedur „źródłowego” banku.
      Tak … to ogólnie „napisane”, ale niestety każdy z banków w PL po swojemu działa w omawianym zakresie (tj. rachunków typu „oszczędnościowego” ).
      Przykładem w tej kwestii jest sam CA .

      Dlatego Gregowi zalecałbym najpierw weryfikację w Aliorze, o której pisałem wyżej.
      Jest szansa, że Alior nie będzie robił problemów, albo postawi jakieś proste do spełnienia warunki.

      GoldenBoy
    • Dzięki wielkie za odpowiedzi. Czyli rozumiem, ze nie wiadomo na 100%, czy można to zrobić bezproblemowo, czy nie. No nic, będziemy kombinować.
      Przyszła mi do głowy jeszcze inna opcja – żeby podać ten ROR w Aliorze, i w trakcie 30-dniowego okresu wypowiedzenia pójść do Alioru i powiedzieć, ze jednak chce się to konto zachować. Ale czy mogą się zorientować w CA i np. nie przyznać premii? To byłaby wielka szkoda… :)

      Greg
  • Czy na pewno wpłaty we wpłatomacie np. euronetu są darmowe? Nie ma o tym w ogóle słowa w toip. Ktoś pisał wcześniej, że jest, ale ten zapis dotyczy jakiegoś innego (starego) konta, a nie „Konta dla Ciebie”?

    Kozo Odpowiedz
    • Bezpłatne są tylko wpłatomaty zlokalizowane w/przy oddziałach (podobnie jest w Getinbanku)

      Adam K.
  • To jest jakaś kpina. Premię chcą wypłacić w połowie miesiąca. Żeby było ciekawiej w reklamacji poprosiłem o wypłatę premii wraz z zaległymi odsetkami odpisali, że wypłacą i odsetki.

    ildefonds Odpowiedz
    • Maja budzet na odsetki karne i chca go wykorzystac. Traktuj to jako doskonale oprocentowana lokate 10% bez podatku

      aaaa
    • Na pocieszenie odpowiedź jaką ja dołatem: „nie ma możliwości przyspieszenia rozpatrywania reklamacji. Proces rozpatrywania reklamacji trwa 30 dni kalendarzowym z możliwością przedłużenia do 60 dni kalendarzowych. W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.”

      pytanie
    • @Ildefonds ile Ty tych reklamacji wysłałaś, ze tak na kazda dostajesz odpowiedz oni chyba priorytetowo Cie potraktują.

      Kto nie dostał jeszcze nagrody 200 zł +50zł z polecenia.

      Wojak
    • Z 5 reklamacji poszło jak nic. Każdego dnia składałem i na ich odpowiedź zawsze wrzucałem wstawkę, że to nieprofesjonalne rozpatrywać reklamację 30 dni, bo nawet w urzędach szybciej działają ;) Dziś już 200 zł wpłynęło.

      ildefonds
  • Przenosiłem KO z MBanku. Było to jakoś na początku kwietnia. W CA powiedzieli, że wszystko poszło bezproblemowo ale nadal to KO widnieje jako aktywne w MBanku. A miało być zamknięte hmm

    Andru Odpowiedz
    • Przenoszenie trochę trwa bo wysyłają pismo listem, a więc pewnie dodatkowy tydzień,, zanim mBank to zarejestruje w systemie, to też trochę trwa, potem standardowo miesiąc wypowiedzenia – ja też przenosiłam z mBanku i dostałam e-maila, że została złożona taka dyspozycja. Jak się nie zamknie do końca maja, to możesz się zacząć niepokoić.

      Kate
  • jak długo u was trwało zamykanie konta przez CA? Po jakim czasie dostawaliście sms np. że się nie udało?

    Rafał Odpowiedz
  • Czy autor bloga może coś napisać coś o promocji CA i NC+? https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=242626 Czy aby skorzystać muszę mięć przedłużenie umowy czy mogę się podpiąć do już istniejącej?

    sebek Odpowiedz
  • Czy przelew z konta żony w tym samym banku zaliczy się do puli wpływów branej pod uwagę w promocji?

    pigmey Odpowiedz
  • Czy przejdzie rachunek za media wystawiony na ten sam adres, to samo nazwisko, ale inne imię niż posiadacza konta?

    TomekW Odpowiedz
  • Mam parę pytań odn. zwrotu za rachunki. Czy jeśli wynajmuję mieszkanie to czynsz również będzie liczony? Kilka osób pisało, że czynsz wliczany jest do zwrotu, ale nie wiem czy oni dostają kwit ze spółdzielni czy wynajmują mieszkania. U mnie na fakturze jest to opisane jako „czynsz za wynajem” i nie wiem czy w tej sytuacji policzy się sama woda i energia, czy czynsz też? Druga sprawa to zwrot za telefon. Mam prepaida i nie wiem czy za doładowanie telefonu też dostanę zwrot? Może jeśli przy wykonywaniu przelewu poproszę o wystawienie faktury?
    Przeczytałam wszystkie komentarze i nie znalazłam informacji na te tematy. Jeśli ktoś się orientuje to proszę o pomoc, z góry dziękuję.

    eve Odpowiedz
  • Słyszał ktoś o przypadku z poprzednich edycji, że mimo tego, że ktoś spełnił warunki promocji, premii nie otrzymał? Czytałam takie komentarze na facebook-u.

    Sandra Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy