Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

10% na Lokacie mobilnej na dobry początek + 555 zł od Credit Agricole

Zakończona

Aż 10% w skali roku – tyle mogą zyskać nowi klienci Credit Agricole na Lokacie mobilnej na dobry początek. A to nie wszystko, bo oprócz tego czeka na nich do 555 zł premii za założenie konta. Kto da więcej? :)

10% na lokacie Credit Agricole
Aby skorzystać z oferty należy założyć konto osobiste w Credit Agricole, a następnie aktywować aplikację CA24 Mobile i „wyklikać” lokatę. Ważne, aby zrobić to w ciągu 14 dni od otwarcia konta – później opcja zniknie.

Lokata mobilna na dobry początek dostępna jest dla kwoty od 1000 do 50 000 zł. Lokatę możemy założyć jedną, a jej czas trwania to 180 dni.

Ważne dokumenty

Nie przegap!

Komentarze

  • Czyli jak rozumiem karencja dla tej promocji jest taka sama jak dla promocji 555 zł, a więc nowy klient to osoba, która nie była posiadaczem konta w Credit Agricole po 31 grudnia 2020?

    pytanie Odpowiedz
    • Dla lokaty raczej nie ma karencji. Przed chwilą założyłem konto przez aplikację i lokata 10% jest dostępna, mimo że jestem w trakcie karencji na promocję za otwarcie konta.

      g.romek
    • Lokatę określają trzy punkty w tabeli oprocentowania, które w zasadzie zostały opisane w tym artykule. Innych wymogów brak. Nie drążymy, korzystamy.

      Michał
    • Przecież dla samej lokaty zakładać konto bez okresu karencji i premii jest całkiem bez sensu. Co innego razem z premią za konto.

      Bolo
    • oczywiście, że jest sens. mam w nest 6% a tutaj 10%. z 50k będzie prawie 2000zł zamiast 1200zł za 6m

      PROSTOnaNIBY
    • Rozczaruję Cię, ale nie ma sensu. W wielu bankach jest na teraz oferta kont oszczędnościowych na 8% , więc to jest tylko 2 % różnicy a ponadto właśnie zaczął się powolny trend podwyższania ofert oprocentowania i wkrótce będą oferty na 9% jak myślę co najmniej ( bo przecież na 8,5 lub 8,2 są już teraz). Więc „palenie” sobie promocji konta za 555 zł dla uzyskania na teraz zysku ok 400 zł netto , gdy na horyzoncie będą lepsze oferty jest bez sensu ekonomicznie.

      Bolo
    • Każdy powinien sam ocenić, co jest dla niego korzystne. Przecież nie każdy chce korzystać z takich skomplikowanych i rozłożonych na długi czas promocji, jak ta wspomniana promka za otwarcie konta.

      Poza tym nie każdy chce co chwila przerzucać środki między kontami oszczędnościowymi.

      g.romek
    • Ciekawe czy będą podnosić oprocentowanie. Facto właśnie przesłaąl maila i od stycznia obniżki. 1m-c 6%, 6m-cy 7%

      dark82
  • czy konto da się otworzyć całkowicie zdalnie?

    Megi Odpowiedz
    • tak, aplikacja

      PROSTOnaNIBY
    • Da się, ale w szoku jestem jak słaba jest ta ich apka – wolna, ładuje się jakby się zacięła, w użytkowaniu jakaś taka słabo intuicyjna. Wczoraj założyłam i w porównaniu np. do paribasa to przepaść nie do ogarnięcia.

      Karo
  • Jak sprawdzić kiedy się zlikwidowało konto w CA?

    Paweł Odpowiedz
  • Facto podesłało maila, że o 3 stycznia max 7%… Czyżby zaczynał się zjazd w dół a te 10% to jakiś wybryk jednego banku?

    Krzysztof Odpowiedz
    • Millennium też obniżył procent z 8 na 7%, wersja 8% obwarowana dodatkowymi warunkami.

      Bogy
  • A Facto już zapowiada zjazd w dół w nowym roku. Rozesłał maile.

    jojo Odpowiedz
  • Czy wiecie ile się czeka na reakcje banku? Złożyłem wniosek o założenie konta i od 10:30 nic. Żadnego maila, żadnego telefonu, nic w spamie. Czy jestem zbyt niecierpliwy? Z góry dzięki za tip

    Maciek Odpowiedz
  • Aion Bank też właśnie podał, że od 1 stycznia obniża oprocentowanie.

    Saba Odpowiedz
  • Na którym etapie wybiera się wariant promocji na cashback? Zacząłem wypełniać wniosek i jest na sztywno „promocja 555zł” czyli jakby ten najwyższy prób a ja chciałbym te średni wybrać…

    Krzysztof Odpowiedz
  • Nie przeszła weryfikacja przez apkę. Pomogą telefonicznie dokończyć wniosek telefonicznie czy nic z tego?

    Chris Odpowiedz
  • Ja potwierdzam, że nie było wyboru wariantu promocji. Ponadto należy mieć zaznaczone zgody na kontakt po zakończeniu współpracy z bankiem dla promocji „555” – po zaznaczeniu wszystkich zgód zapytałam doradcę czy mam wszystko co trzeba zaznaczone i stwierdził że jeszcze tej jednej brakuje

    atal Odpowiedz
    • W którym miejscu można do aktywować? Podczas wypełniania wniosku tego nie kojarzę… Da się w bankowości online?

      Krzysztof
    • W opcjach jest coś takiego jak wyrażone zgody… Można to sami zrobić lub przez chat z doradcą

      atal
  • Ten bank jest dziwny. Umowa podpisana. Mail z umową przyszedł ale pdf zawiera tylko jedną stronę tytułową. Jak teraz mam się zalogować jak w umowie jest mój identyfikator? Nawet identyfikatora nie potrafią przekazać…

    Chris Odpowiedz
    • Mi się wyświetlał w aplikacji i była informacja żeby go zapisać. Fakt, trochę dziwne, powinno być gdzieś również w dokumentach.

      Daugern
    • Umowa Ca24… S.5… cyferki… Podane przy bankowości internetowej, nie mobilnej

      atal
  • śmieszny już ten bank który w tv reklamuje się z lektorką zaciągająca z akcentem po ukraińsku. Może to teraz ich docelowy target-market. dla mnie żenada.

    paolo Odpowiedz
    • Nie zauważyłem tego.
      W Polsce mieszka przecież wielu Ukraińców, i jak najbardziej są targetem dal każdego Banku uniwersalnego.
      Także korzystają z kont, pracują, mogą się starać o kredyty, jeśli mieszkają na stałe.
      To pokaźna grupa Klientów.

      xandi
  • Uczulam przed tą instytucją. Córce kolegi w około 15 minut złodzieje w tej instytucji zdążyli zmienić numer telefonu, uzyskać kredyt na pokaźną kwotę i dokonać kilku wypłat blikiem w innym mieście jak i zlecić przelew na szczęście nie natychmiastowy tylko zwykły a ze było to około 20.00 czyli po sesjach eliksir , to przelew został cofnięty. Tyle zajęło jej dodzwonienie się na infolinie i prośba o zablokowania dostępów do konta. Moim zdaniem zero zabezpieczeń i ochrony klienta . Nie znam innej instytucji bankowej która w tak łatwy sposób pozwala na zmianę numeru telefonu do potwierdzeń transakcji ( jednokanałowo ) .
    Dodatkowo nie zadziałały żadne mechanizmy , pomimo iż działania na koncie były wyjątkowe które nigdy wcześniej nie występowały. Odkręcanie tego wszystkiego zajęło około 1/2 roku i zapomnijcie o zwrocie środków a później udowadnianiu przez bank że to nie on swoim działaniem przyczynił się do tak łatwego fraudu . Umowa o kredyt przyszła maile na drugi dzień rano . Tylko przestrzegam . Ogólnie banki wywodzące kapitał z Francji są słabe do ofert promocyjnych , najczęściej są problemy z prawidłowym ich działaniem . Spotkałem się z tym już wielokrotnie niestety.

    Aleksander Odpowiedz
    • Czy mógłby Pan udzielić jakiś szczegółów w zakresie zmiany nr telefonu? Czy dziewczyna korzystała z autoryzacji mobilnej? Poprzez jaki kanał zmieniono ten nr?

      Rafał
    • zmiana numeru telefonu byla przez infolinie
      mozna tam rowniez wylaczyc mobilna autoryzacje

      aaaa
  • Przygody z bankiem:
    1. Próba założenia konta przez aplikację mobilną.
    2. Na maila przychodzą dokumenty z banku – czyli chyba się udało.
    3. Próba zalogowania na podstawie otrzymanych danych – klops, nie dało się ani w serwisie transakcyjnym, ani przez aplikację.
    4. Kontakt z infolinią co robię nie tak – odesłanie do placówki, bo telefonicznie nie mogą mnie zweryfikować.
    5. Wizyta w placówce – częściowy sukces, można się zalogować w serwisie www i w aplikacji. Cóż w obu kanałach nie widać właśnie założonych kont, natomiast jako aktywna widnieje umowa, którą wypowiedziałem kilka lat temu.
    6. Ponowny kontakt z infolinią – tym razem bardziej merytoryczny bo udało się zweryfikować telekodem. Merytoryczny to nie znaczy, że owocny – kont jak nie było widać tak nadal nie widać.
    7. Zobaczymy co Bank wymyśli dalej :-)

    Generalnie miły początek wznowienia współpracy z Bankiem

    Ktoś Odpowiedz
    • Oni coś mają z tymi starymi produktami, że ich nie kasują właściwie. Trzeba to zgłosić, żeby usunęli wszystkie dane.
      Po iluś latach sami je pewnie z automatu usuną (RODO).

      xandi
  • Czy ktoś może zamknął niedawno konto w credit? Założył teraz ponownie i ma 10% na lokacie? Ja zamknąłem konto w sierpniu i zastanawiam się czy łapie się na 10% jak otworzę ponownie.

    dzankees Odpowiedz
  • Ten bank jest tak tragiczny, że aż strach tam wpłacać powyżej 1k. Serio żałuje, że tam otworzyłem konto i zastanawiam się nad zamknięciem.

    Chris Odpowiedz
    • Tragiczny? Argumenty jakieś. Mam tam konto od czasów Lukasa i nie wydaje mi się żebym uczestniczył w tragedii. Co więcej, po kilkunastu latach doświadczyłem pewnych indywidualnych promocji. Napisać tragiczny w ogóle nie argumentując, to to jest tragiczne.

      burak
    • Dokładnie, trochę pojechałeś po bandzie :/

      tomekah
  • Jak wpłacę 2 stycznia 2023 r. 50k to środki do dyspozycji będę miał po 180 dniach, czyli 30 czerwca czy 1 lipca? Chodzi o to, że 30 czerwca to piątek i szkoda aby kasa została na weekend.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Ja planuje założyć 4 stycznia. Wtedy skończy się lokata 3 lipca w poniedziałek.

      Krzysztof
  • @Krzysztof
    No to wtedy Twoja lokata skończy się w niedzielę. No i właśnie jak to jest, czy lokata kończy się po zakończeniu tych 180 dni czyli następnego dnia czy 180 dnia lokaty? Pytam bo zawsze kasę trzymałem na kontach oszczędnościowych a nigdy nie miałem lokat.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Czy ktoś z was próbował założyć więcej niż jedną lokatę? Nie mam wystarczających środków na koncie by dokończyć proces, ale u mnie wciąż pojawia się oferta „dla mnie” z lokatą na dzień dobry i normalnie pozwala mi rozpocząć proces zakładania lokaty :-)

    atal Odpowiedz
    • u mnie po założeniu 1 lokaty na 50k button z apki zniknął

      Pietia
    • Update: poklikałem i znalazłem znów tę lokatę do założenia. Jednak przy próbie otwarcia 2. lokaty wyskakuje błąd i informacja że nie mogę jej założyć :(

      Pietia
  • Już tylko 30 tys. Kurde zakładałem dwa konta pod tą lokatę a tu taki zonk. Myślicie, że reklamowanie tego, że podczas zakładania konta mieliśmy ofertę na 50k i 14 na jej założenie coś da?

    Edek Odpowiedz
    • Nie da. W komunikacie prasowym jest napisane, że osoby, które założyły konta przed 1 lutego są objęte nowymi warunkami lokaty 10%.

      Lokata
    • No to lipa. W sumie złożyłem reklamację, co mi szkodzi. Może podejdą prokliencko.

      Edek
  • @Lokata
    Nie ma znaczenia kiedy zakładasz konto. Liczy się data założenia lokaty, na co masz 14 dni od założenia konta. Jeżeli konto założyłeś w styczniu, ale lokatę zakładasz w lutym to, masz warunki takie jakie obowiązują w dn. założenia lokaty czyli maksymalna kwota do ulokowania to 30k.

    Waldemar Odpowiedz
  • Ja wczoraj rzutem na taśmę, otworzyłem jednego dnia konto i od razu (ostatnią sesją wychodzącą w banku) przelałem do CA na lokatę kasę, która przyszła ostatnią sesją przychodzącą.

    MB Odpowiedz
    • Witaj w klubie. Dzień wcześniej skończyła mi się lokata ale pieniądze długo splywały ost.sesją i dopiero wczoraj się udało załozyć w ca (po noclegu gdzie indziej na koncie oszcz. 8% 😉)

      Pola33
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy