Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

50 zł za rejestracje w Moje Usługi – serwisie do opłacania rachunków (kartą, BLIKiem, szybkim przelewem)

Zakończona

Każdy z nas płaci jakieś rachunki: za czynsz, telewizję, telefon, prąd czy gaz. Pomimo tego, że są to całkiem konkretne kwoty, płatności dokonujemy zazwyczaj przelewem – przez co tracimy możliwość prostszego spełniania warunków różnych promocji bankowych czy zdobywania moneybacków (jak np. na karcie Santander Consumer Banku). I choć idea płatności kartą za rachunki nie jest bynajmniej niczym nowym, to warto zwrócić uwagę na najnowsze rozwiązanie przygotowane przez spółkę z grupy ING. Nie dość, że aplikacja „Moje Usługi” pozwala na zagregowanie wszystkich opłat w jednym miejscu, to na dodatek za skorzystanie z niej możemy zdobyć 30 zł premii na start. A później nawet 300 zł za polecenie usługi znajomym :)

Moje Usługi od ING

Moje Usługi to świeży, bo dosłownie miesięczny serwis do „ogarniania” naszych płatności. Usługa ta dostępna jest dla wszystkich osób, niezależnie od tego czy jesteśmy klientem ING Banku Śląskiego czy nie. Choć została przygotowana przez spółkę zależną (ING Usługi dla Biznesu), to oprócz tego nie jest w żaden sposób powiązana z bankiem. No dobra – oprócz kolorów i czcionki, które od razu przypominają styl ING ;)

Sam proces rejestracji w serwisie jest bardzo prosty – wymagane jest od nas podania imienia, nazwiska, maila i hasła. Żadnych zbędnych danych – w końcu usługodawca nie przetrzymujemy nigdzie naszych pieniędzy, więc nie musi robić pełnej weryfikacji. Wymagane jest jedynie potwierdzenie maila.

Prosty jest również sam panel serwisu „Moje Usługi”. Do wyboru mamy tak naprawdę trzy opcje wykonywania płatności. Pierwsza z nich to dodanie jednego z predefiniowanych usługodawców, którego system został już niejako zintegrowany z platformą Moje Usługi.

Aktualizacja (6.12): Promocja została zakończona. Kolejne rejestracje z podanym kodem nie będą przyjmowane.

Płacisz za prąd na rzecz PGE/Tauron/Enea/Energa? Wystarczy, że wybierzesz z dolnego menu po prawej stronie opcję „Dodaj dostawcę”, a następnie podasz jego nazwę. System przedstawi do wyboru trzy opcje dodawania rachunków: poprzez połączenie z eBOK danego dostawcy, poprzez wysyłanie faktur na dedykowany adres e-mail lub dodawanie rachunków samodzielnie.

Mojeusługi.pl - dodawanie dostawcy

Pierwsza opcja jest najbardziej wygodna, jednak wymaga podania danych do logowania do danego eBOK. Druga również powinna się dobrze sprawdzić – wystarczy stworzyć w swojej skrzynce e-mail automatyczne przekierowywanie maili od danego podmiotu na wskazany adres e-mail – tak, aby operator „Moje Usługi” mógł automatycznie sczytywać dane dotyczące płatności i wprowadzać do serwisu. Trzecia opcja jest dla tych, którzy najbardziej cenią swoją prywatność – po jej wybraniu sami musimy wszystko ręcznie poustawiać.

Co, jeśli Moje Usługi nie zna naszego dostawcy – na przykład Wspólnoty Mieszkaniowej? Wystarczy skorzystać z drugiej opcji, czyli wybrać w dolnym menu „Dodaj pojedynczą opłatę”. Będziemy tam mogli opisać swojego dostawcę i podać dowolny numer rachunku. Tu do wyboru będziemy mieli możliwość wybrania jednej z dwóch opcji wprowadzania płatności – albo wysyłając je na dedykowanego maila albo ręcznie. Przy czym z doświadczenia wiem, że jeśli dany podmiot nie wystawia faktur (np. czynsz), to nie ma większego sensu korzystanie z pierwszej opcji.

Oprócz Wspólnoty Mieszkaniowej pod płatności możemy podpiąć inne podmioty, które nie są wykluczone w regulaminie usługi – generalnie warto próbować. Pamiętajmy jedynie, że jeśli wybraliśmy dodawanie płatności ręcznie, to taką płatność trzeba wcześniej zweryfikować podsyłając jakiś dokument potwierdzający do supportu Moje Usługi (przez czat lub na kontakt@mojeuslugi.pl) – inaczej nie będziemy mogli opłacić danego rachunku kartą (tylko BLIKiem lub szybkim przelewem). Sam wysłałem tak zdjęcie dokumentu ze wspólnoty mieszkaniowej potwierdzające rachunek, na rzecz którego opłacam czynsz. I został dodany.

Ostatnią, trzecią opcją, jest możliwość dodania do Moje Usługi danych do logowania do swojej skrzynki pocztowej. Może jest to wygodne, ale dla mnie to zdecydowanie zbyt ekstremalne rozwiązanie – dlatego go bardziej nie zagłębiałem. No chyba, że mamy dedykowaną skrzynkę tylko na płatności – to może wtedy mieć jakiś sens.

No dobrze, a ile to wszystko kosztuje? W końcu wielu dostawców usług udostępnia możliwość płacenia kartą, ale za odpowiednią opłatą. I dokładnie tak samo jest z serwisem „Moje Usługi” – z tą różnicą, że tutaj opłata jest symboliczna (max. 0,89 zł) i dotyczy wykonania jednego zlecenia płatności. Możemy więc opłacić naraz czynsz, prąd, gaz, telewizje i telefon i zapłacimy za to niecałą złotówkę! A biorąc pod uwagę, że może nam to pomóc w spełnieniu warunków jakiejś promocji lub w zyskaniu moneybacku – powinno nam się to opłacić.

30 zł za pierwszą płatność

Najwięcej jednak zyskamy stając się klientami Moje Usługi. Serwis przygotował bowiem promocję, w ramach której możemy zgarnąć 30 zł za dokonanie pierwszej płatności. W jaki sposób?

Od 2.12 wszyscy czytelnicy rejestrujący się z kodem LIVE-SMRT mogą zdobyć jeszcze więcej – bo 50 zł! Oferta trwa do odwołania :)

Wystarczy, że będziemy nowym klientem Moje Usługi (brak konta w serwisie przez min. 1 miesiąc) i w trakcie rejestracji podamy kod polecający LIVE-SMRT. Alternatywnie możemy skorzystać z tego linku – kod uzupełni się wtedy automatycznie.
Oczywiście konieczne jest również wyrażenie zgody na przekazanie informacji o spełnieniu warunków osobie polecającej – ale jedynie w formie „zagwiazdkowanej”, czyli bez konkretnych danych danych.

Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak dokonanie swojej pierwszej płatności za zweryfikowaną usługę. Już w trakcie płacenia (kartą, BLIKiem lub pay-by-link) pojawi się informacja, że po dokonaniu płatności otrzymamy 30 zł zwrotu. Ten trafi do nas w terminie 3 dni roboczych. Pamiętajmy jedynie, że jeśli płacimy kartą, to musimy jeszcze uwzględnić kolejne kilka dni na zaksięgowania transakcji przez nasz bank.

Na koniec dodam, że nic nie stoi na przeszkodzie aby na analogicznych warunkach polecać usługę swoim znajomym i również zgarniać premię w wysokości 30 zł (dla obecnego i nowego klienta). Wystarczy wygenerować swój kod polecający w panelu serwisu i działać :)

Program poleceń trwa do odwołania – w razie czego zaktualizuję niniejszy wpis. W normalnej wersji obowiązuje limit 10 poleceń (co daje maksymalnie 300 zł zysku), jednak korzystając z kodu LIVE-SMRT możecie się rejestrować bez ograniczeń :)

Nie przegap!

Komentarze

  • No właśnie. I co w takiej sytuacji? Trzeba samemu to pokryć?

    Andrzej Odpowiedz
  • Na czacie info, że odpowiadają w ciągu kilku godzin :-D Taki czat to tylko ING mogło wymyślić.

    PyramidHead Odpowiedz
  • No i strona serwisu padła. Pełen profesjonalizm w obrocie pieniędzmi.
    Czy to na pewno firmuje ING? Takie dziadostwo.

    MaRk Odpowiedz
  • Wczoraj zleciłem zapłatę rachunku poprzez podanie danych do bok gdzie system sam pobiera faktury i dziś o 24h zwrot 50 zł, płatnośc blikiem, jeśli płacicie kartą to trzeba czekać dłużej zapewne nim się zaksięguje zwrot no i to musi być zweryfikowana płatność.

    Fixer Odpowiedz
    • ten zwrot to przychodzi normalnie na konto z którego było płacone? W przypadku blika?

      Elo320
  • W imieniu Moich Usług przepraszamy za problemy jakich możecie Państwo doświadczać. Nie spodziewaliśmy się tak dużej liczby rejestracji, dopiero startujemy z naszym produktem i zupełnie uczciwie nie nadążamy z obsługą. Jednocześnie potwierdzamy ,ze wszystkie rachunki zostaną opłacone, a należne kupony wypłacone.

    MojeUslugi.pl Odpowiedz
    • Zwrot przyszedł po 24h od płatności więc działa a co do odnotowania kasy u odbiorcy to do 3 dni roboczych powinien być a nawet jak się opóźni lekko to nie panikujcie :)

      Fixer
  • Dajcie mi proszę chwile. Jak najbardziej was rozumiem. Zrobię co mogę żeby to wyjaśnić. Właśnie rozmawiałem z nimi, mają się zaraz tez tym zająć. Wy tez proszę zgłaszajcie reklamacje żeby widzieli ze to nie jest jednostkowy przypadek (miałem wrażenie ze nie do końca są świadomi ze coś nie działa).

    Wrzuciłem informacje do wpisu aby wstrzymywać się z opłacaniem rachunków, wygasilem wpis (oznaczyłem jako promocja zakończona do czasu wyjaśnienie). Usunąć go nie usune bo znikną tez komentarze, a chce żeby widzieli co piszecie. Uwierzcie, że tez zależy mi żeby to wyjaśnić.

    Michał Odpowiedz
    • Mi wręcz powiedzieli, że wszystko działa ok. Płatności realizowane są maksymalnie do 3 dni roboczych. Skoro nie są przygotowani, to niech zrobią coś, aby klienci nie rezygnowali, zwłaszcza Ci, którzy skorzystali z Twojego kodu. Stać ich- nie dodadzą jakąś Premie od siebie za to, że błąd jest ewidentnie po ich stronie. No chyba, że zależy im na naszych danych!
      Tak jak już wcześniej wspomniałem to nie Twoja wina, ale wiem, że masz możliwości i możesz spróbować, aby coś w formie dodatkowych środków od siebie dołożyli!

      Andrzej
    • „miałem wrażenie ze nie do końca są świadomi ze coś nie działa” – to potwierdza, że nie czytają maili i wiadomości na czacie. Dziadostwo.

      PyramidHead
    • „proszę zgłaszajcie reklamacje”
      Zgłosiłem kilka razy ma czacie i ma maila, nie odpowiadają lub zbywaja wyuczoną formułką.. nie wierzę, że nie są świadomi co sie dzieje.
      Ciekawe kto zapłaci odsetki za opuźnione rachunki.

      Czytelnik
    • Mi dotarł dziś zwrot po 24h od wczorajszej płatności blikiem, jak dojdzie kasa do dostawcy dam znać.

      Fixer
    • Wydaje mi sie, że problem tkwi w tym, że użytkownik jest święcie przekonany iż jego opłata została zrealizowana natychmiastowo, a tu zoonk kasiora leży gdzies 3 dni
      &VI Funkcja Moje opłaty:
      5. Po zrealizowaniu płatności następuje zmiana statusu tej płatności na „opłacona”.
      9. W związku z terminami gwarantowanymi przez uprawnionego agenta rozliczeniowego,
      pełna realizacja funkcji Moje opłaty nastąpi najpóźniej w przeciągu 3 dni roboczych po
      otrzymaniu przez Operatora prawidłowo zrealizowanego zlecenia, zgodnie z
      procedurami rozliczeń międzybankowych.

      Czytelnik
    • @Czytelnik zgadza się, płatności docierają do dostawców w terminie do 3 dni roboczych. Postaramy się bardziej szczegółowo opisać to w procesie płatności, aby nie było wątpliwości. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
  • Kurcze, a właśnie chciałem skorzystać z tej oferty. Adminie, mam nadzieję, że ona powróci? A drugie pytanie – jeśli dzisiaj założę konto korzystając z powyższego linka, to czy załapię się na tą promocję (50 zł)?

    jmg Odpowiedz
  • Dzięki Adminowi za pomoc. U mnie coś ruszyło.

    PyramidHead Odpowiedz
  • Polecone osoby wysłały faktury na @ wczoraj i dziś, wysłana wczoraj rano na dedykowany @ faktura nadal niedodana :( Chyba cała zespół mają zajęty wysyłaniem zaległych przelewów do odbiorców.

    Gruby Rychu Odpowiedz
    • cały zespół to raptem zapewne 3 osoby które są wymienione na czacie i które równocześnie odpowiadają na maile, na czasie a teraz i tu – to co się dziwić, że nie ma komu autoryzować faktur i wysyłać przelewów. No cóż – porażka na całej linii jak na twór ING a do tego przetrzymywanie środków przez 3 dni przy odpowiedniej skali zbieranych opłat od klientów może dać pokaźny osad na lokata overnight!

      paolo
    • @paolo środki są wypłacane naszybciej jak to możliwe – pracujemy z operatorem płatności nad tym, żeby ten proces maksymalnie skrócić.

      MojeUslugi
  • @timi środki zdecydowanie powinny być już na koncie dostawcy. Czy mogę prosić o wiadomość na kontakt@mojeuslugi.pl z powołaniem się na Twój nick? Sprawdzę status w pierwszej kolejności. Zapewniam, że środki na pewno bezpiecznie dotrą do dostawcy. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

    MojeUslugi Odpowiedz
    • Dotarł przelew teraz z księgowaniem o 12:30. Ale to nie żadne 3 dni tylko 5.
      Za takie usługi to dziękuję. W tym samym dniu robiłem przelew do Berlina i pieniądze były na drugi dzień. Wam to zajmuje niemal tydzień.

      timi
    • @timi bardzo dziękuję za informację i cierpliwość. Cieszę się, transakcja doszła do skutku bez przeszkód. W tej chwili transakcje są realizowane w terminie do 3 dni roboczych, stąd weekend przedłużył ten proces. Skupimy się teraz na dwóch rzeczach:
      a) postaramy się bardziej szczegółowo informować o tym fakcie na platformie, aby nie było wątpliwości o terminie realizacji przed wykonaniem płatności,
      b) postaramy się wypracować z operatorem płatności szybszy proces przelania środków, aby maksymalnie skrócić ten czas.
      Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi 

      MojeUslugi
    • @MojeUsługi, dwoje poleconych znajomych wysłało faktury na dedykowane @ wczoraj rano i dziś, kiedy można liczyć na ich dodanie w serwisie ?

      Gruby Rychu
    • Powiedzcie co po kolei należy robić gdy dodadzą już ręcznie faktury, aby dokonać płatności i otrzymać Premię?

      Andrzej
    • @Gruby Rychu wszystkie faktury powinny dziś zostać dodane.

      @Andrzej aby skorzystać z promocji najlepiej dodać dostawcę poprzez podłączenie z eBOK. W przypadku dodania faktury ręcznie trzeba ją zweryfikować. Tutaj jest dostępna instrukcja https://pomoc.mojeuslugi.pl/pl/articles/3505101-weryfikacja-dostawcow

      Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
  • Takie zapewnienia z Moje Usługi to sprawa wizerunkowa, starają się wmówić, że wszystko działa- więc chyba, albo trzeba rezygnować, albo wyciągnąć 30 czy 50 zł i spadać.
    Nie wiem czemu ma to służyć, na pewno nie wpływa to na zadowolenie z nowej usługi ING.

    Andrzej Odpowiedz
  • Może należałoby wstrzymać się z przyjmowaniem nowych wniosków i ogarnąć temat.

    Andrzej Odpowiedz
  • To promocja jest zakończona czy są chwilowe problemy techniczne?

    Dominika Odpowiedz
  • Dobre pytanie?

    Andrzej Odpowiedz
  • Działa promocja, bądźcie cierpliwi ludzie.

    Fixer Odpowiedz
  • Nie rozumiem jak ktoś pozwolił na start takiego serwisu bez najważniejszej i podstawowej usługi a mianowicie POTWIERDZENIA WYKONANIA PRZELEWU. Wysyłanego mailem lub pobieranym w serwisie.
    „Moje Usługi” czy wy macie głowy za przeproszeniem w du….
    To jest konieczne dla każdej osoby, która powierza wam swoje pieniądze.
    W tej chwili wysyłam pieniądze i WIERZĘ, że faktura zostanie opłacona. Nie wiem kiedy i czy w ogóle została opłacona bo lakoniczny napis przy zleceniu „opłacona” nic nie wnosi.
    Radze jeszcze raz przemyśleć procedury i dodać potwierdzenie realizacji przelewu. Bez takiej opcji to dziecinada i krótki czas bycia na rynku płatności.

    Tomex Odpowiedz
    • @Tomex po wykonaniu płatności utrzymujesz potwierdzenie wykonania płatności na adres email. Jeżeli potrzebujesz potwierdzenia wykonania przelewu w PDF wystarczy, że napiszesz na czacie lub na kontakt@mojeuslugi.pl. Wkrótce na portalu będzie także możliwość wygenerowania takiego potwierdzenia jednym kliknięciem.

      MojeUslugi
  • Faktycznie, coś te płatności długo idą :/ moje płatności z nocy 1/2.12 też jeszcze nie doszły. Ale zwrot Blikiem był błyskawiczny.
    Póki co fajna platforma do przypominania o rachunkach, do zrobienia podsumowania wydatków i przedstawienia na wykresach wysokości rachunków.
    Ale na razie przelewy będę wykonywał tradycyjnie, albo w aplikacji operatora. A dane będę sobie zaciągał do Moich Usług..

    Edi Odpowiedz
    • @Edi środki na pewno dotrą w 3 dni robocze do dostawcy. Jeżeli płatność została wykona po północy, czyli 2 grudnia to dziś, najpóźniej jutro zostać być zaksięgowane. Pracujemy nad tym, żeby przyspieszyć płatności. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
    • Myślę, że główny problem leży w tym, że ludzie przyzwyczaili się, że płacąc przez bluemedia, blikiem lub PayU na allegro pieniądze przechodzą błyskawicznie. Kiedy pojawiliście się Wy, sądziłem że u Was będzie tak samo. I pewnie nie tylko ja tak pomyślałem. Jeśli rozwiążecie problem szybkości przelewów, to ja z Wami zostanę :)

      Edi
  • @MojeUslugi ciekawe czy zdajecie sobie sprawę, że taki np. Polkomtel nalicza odsetki karne już od 1 dnia opóźnienia płatności?

    Kajko Odpowiedz
  • Dostałem wpływ na konto: Typ operacji: PŁATNOŚĆ BLIK W INTERNECIE – ZWROT; Miejsce transakcji: CashBill. To zwrot, czy odrzucenie transakcji?

    Lord Klops Odpowiedz
    • To właśnie ten zwrot,z blikiem jest fajnie i najlepiej płacić bo zwrot jest następnego dnia :)

      bolek
    • @Lord Klops, @bolek potwierdzam, taki jest tytuł zwrotu promocyjnej kwoty w przypadku płatności kanałem BLIK. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
    • A to nie powinien być zwrot z wysokości 50 PLN, czyli premii?

      MPS
  • Moje usługi ja osobiście jednak proszę o podniesienie szybkości realizacji tranzakcji.
    Chodzi o to że rozumiem że tranzakcje są realizowane w 3 dni robocze tylko to że 3 dni robocze to chyba nie musi być że w maksymalnie możliwym czasie realizujecie te płatności,prawda? Osobiście płacę rachunki w żabce i przelewy zawsze były zaksięgowane na koncie następnego dnia i myślę że takim standardem warto iść i porozmawiać z operatorem aby nabrał rozpędu. Tym bardziej że faktycznie bardzo dużo ludzi płaci rachunki blisko i po terminie więc nie chcą blokady usług.

    bolek Odpowiedz
    • @bolek pracujemy nad tym, bardzo nam zależy, aby środki przechodziły szybciej, wkrótce terminy realizacji powinny się poprawić. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
  • Moje usługi żeby nie było,mimo samych komentarzy mało dopingujących, kibicuje Wam bardzo mocno abyście się rozwijali w dobrym kierunku i dziękuje że pojawiliście się na rynku bo oferujecie takie fajne promocje aby do siebie przekonać . Pozdrawiam

    bolek Odpowiedz
  • 3 dni robocze to idzie płatność przez Pocztę polską w okienku Konkurencyjne BLUE MEDIA zapewnia zwrot opłaty (prowizji) jeśli ich płatność nie dotrze na konto odbiorcy do 15 minut … . Mamy XXI wiek więc 3 dni robocze to absurd.

    zenek64 Odpowiedz
    • Poczta wcale nie jest taka zacofana. Wpłata na konto dokonana przed godz. 14 dociera na konto jeszcze w tym samym dniu (sesją Elixir około godz. 17).

      pytanie
    • Czyli opłacenie rachunku np. 23 grudnia do około 15 normalnym przelewem zleconym w bankowości internetowej dotrze do odbiorcy jeszcze tego samego dnia i będzie bezpłatne, a przez Moje Usługi po tygodniu i będzie kosztowało 0,89 zł…

      Don Quijote de la Mancha
  • Czekam na zweryfikowanie faktury 2 dni. „Moje Usługi” gajcie spokój termin płatności minie jak będziecie tacy szybcy.
    WERYFIKUJCIE te faktury nieco szybciej.

    Tomex Odpowiedz
    • Mimo info, że wszystkie faktury wysłane na @ pojawią się dziś na razie nie ma tych wysłanych wczoraj rano. Chyba, że mają nadgodziny i do północy chcą ogarnąć zaległości to zwracam honor :)

      Gruby Rychu
    • @Tomex @Gruby Rychu wasi dostawcy powinni być już zweryfikowani. W razie czego proszę o kontakt na czacie lub na kontakt@mojeuslugi.pl. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
  • Premia 50 PLN jest przyznawana za pierwszą płatność, czy też premia jest w wysokości pierwszej transakcji? Ja zapłaciłem pierwszą fakturę i zwrot otrzymałem właśnie w wysokości należności z faktury. Czy prawidłowo?

    owat Odpowiedz
    • @owat maksymalna wysokość zwrotu jest do kwoty opłacanej faktury. Jeżeli nie masz faktury na kwotę 50 PLN to możesz opłacić więcej niż jedną fakturę, aby dobić do kwoty kuponu. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
    • Dziękuję za informację. Jeżeli wystawca faktury został już przez was zatwierdzony to czy przy kolejnej takiej płatności muszę ponownie wysłać fakturę, czy nie będzie to już konieczne?

      owat
  • Coś u Was drgnęło czy dalej kicha?
    Kiedy wraca złotówka na konto, za dzień czy kiedy?

    Andrzej Odpowiedz
  • Wykonałem dwie płatności i za każdym razem prowizja była 0 zł. Kiedy usługa pobiera 0,89 zł?

    PyramidHead Odpowiedz
  • Czy te zgody są obowiązkowe ?

    marketing elektroniczny mniej
    oznacza to przesyłanie informacji handlowych na komputer, smartfon, tablet i inne urządzenia elektroniczne lub adresy elektroniczne/adresy poczty elektronicznej, które według naszych informacji są określone jako Pana/Pani i/lub podmiotu, który Pan/Pani reprezentuje. Zgoda obejmuje także inne technologie umożliwiające komunikację z Panem/Panią i podmiotem, który Pan/Pani reprezentuje za pośrednictwem systemów teleinformatycznych, np. notyfikacje typu push.
    marketing telefoniczny mniej
    oznacza to przesyłanie informacji handlowych na podany numer telefonu np. SMS/MMS/rozmowa telefoniczna. UDB w ramach tych środków ma prawo używać automatycznych systemów przekazywania informacji.

    Eliza Frąckwiak-Martyniuk Odpowiedz
  • Na początku pytałem czy za wszystkie rachunki można płacić kartą- otrzymałem twierdzącą odpowiedź- oczywiście. Teraz otrzymuję informację, że dostawca został zweryfikowany.
    Konieczna weryfikacja dostawcy Płatność kartą niedostępna dla dostawców: Otvarta
    O co tu chodzi?

    Andrzej Odpowiedz
    • Miałem podobną sytuację. Podczas rozmowy na czacie pracownik MU coś tam poustawiał i wszystko się odblokowało.
      Może jeszcze się uczą i przy weryfikacji dostawcy nie ustawiają tak, jak trzeba.

      PyramidHead
  • Działają świetnie. Problem załatwiony od ręki. TAK TRZYMAĆ!!!

    Andrzej Odpowiedz
  • Czy obecnie z promocji 50 zł za zarejestrowanie można korzystać czy jest zawieszona, czy może poczekać na podwyżkę kwoty za rejestrację w zw. z występującymi problemami?

    jmg Odpowiedz
  • A ja mam płatność zrobioną 2-go i dzis jest 5-ty, godz.17 i zwrotu 3 dych dalej nie ma, ani płatnosci zaksięgowanej w Upc. Pomijajac to, że upc może księgować z opóźnieniem, to gdzie 3 dychy zwrotu? Płatność oczywiście dla odbiorcy zweryfikowanego. NIE POLECAM !

    ptok Odpowiedz
  • Może MOJE USŁUGI wypowiedzą się w Twoim problemie? A miało być tak fajnie!

    Andrzej Odpowiedz
  • Napisałem do MOJE USŁUGI mailem oraz na ich platformie. Jak na razie cisza.

    ptok Odpowiedz
  • a ten kupon 50 zł ma jakąś ważność do wykorzystania? w przyszły miesiącu będzie rachunek do zapłaty.

    bolek Odpowiedz
    • Tylko ten rachunek to opłać conajmniej tydzień przed terminem. A i tak nie masz gwarancji że dojdzie o czasie.

      ptok
  • Mi w dniu dzisiejszym gwarantowali, że płatność odbywa się w ciągu, najczęściej następnego dnia, a maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

    Andrzej Odpowiedz
    • W buty sobie włóż ich gwarancje. Powtarzam! Płatność dokonana 2-giego. Po 3 dniach nie mam płatności w UPC ani zwrotu 30 złotych. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM,

      ptok
  • A może Ty masz pecha. Niech inni wypowiedzą się w tej sprawie.
    Czy u kogoś środki na konto odbiorcy trafiły szybciej ( w jakim czasie ), a licząc od dnia pobrania środków z konta po ilu dniach wpłynęła Premia?

    Andrzej Odpowiedz
    • Tu nie ma opcji „masz pecha”. To jest platforma usług płatniczych/bankowych. Tu nie ma miejsca na „masz pecha”.
      W takich usługach jest zdecydowanie wymagana solidność, nie ma miejsca na „masz pecha”.

      ptok
  • Piszcie do nich na czacie o wysłanie potwierdzenia realizacji przelewu.

    Tomex Odpowiedz
  • Nie wysyłają

    Andrzej Odpowiedz
  • Na żądanie wysyłają. Sami tu pisali.

    Tomex Odpowiedz
    • „Napisali że wysyłają” Dostałeś potwierdzenie? Wysyłają? Czy tylko napisali że wysyłają.

      ptok
  • Ja mam informację, cytuję: Co do zasady, to nie wystawiamy potwierdzeń takich płatności

    Andrzej Odpowiedz
  • Wiecie jak to działa? Ano tak. Generalnie chyba wielka wtopa. Jak ktoś pyszczy na forum to mu piszą , cytuję:
    „@Andrzej jeżeli jest jakikolwiek problem to proszę napisz na czacie lub na kontakt@mojeuslugi.pl powołując się na Live Smarter. Zajmę się Twoją sprawą osobiście. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi”.
    I wtedy zaczyna się gorączkowe szukanie sprawy „pieniacza” żeby sprawę załatwić, zadbać o wizerunek. A jak ktoś „nie drze ryja” to czeka w kolejce do płatności jako siedemsetczterdzieścidziewięćtysięcyosiemsetpiećdziesiątyczwarty. I za tydzień jak dobrze pójdzie…..

    ptok Odpowiedz
  • A ja głupi napisałem do nich maila i zapytanie na platformie nie powołując się na Live Smarter. Dlatego mają mnie wiecie gdzie. Pisz na Berdyczów…

    ptok Odpowiedz
  • Następny przykład jak to działa, cytat:
    „@timi środki zdecydowanie powinny być już na koncie dostawcy. Czy mogę prosić o wiadomość na kontakt@mojeuslugi.pl z powołaniem się na Twój nick? Sprawdzę status w pierwszej kolejności. Zapewniam, że środki na pewno bezpiecznie dotrą do dostawcy. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi”

    Dotarł przelew teraz z księgowaniem o 12:30. Ale to nie żadne 3 dni tylko 5.
    Za takie usługi to dziękuję. W tym samym dniu robiłem przelew do Berlina i pieniądze były na drugi dzień. Wam to zajmuje niemal tydzień.

    ptok Odpowiedz
  • Na chwilę obecną wykonane dwie opłaty za rachunki (dwa konta) i zwrot w mniej niż 24h. Płaciłem BLIKiem. Zobaczymy jak szybko kasa dotrze do odbiorcy.

    owat Odpowiedz
  • Proszę o wyjaśnienie. Zamierzam wprowadzać rachunki ręcznie. Dodałem 2 dostawców i wysłałem mailem dokumenty do ich weryfikacji. Czy żeby dostać zwrot wystarczy, że mi zweryfikują dostawców, którym następnie zapłacę faktury, czy oprócz tego jeszcze po dodaniu ręcznie faktur – drugi raz mam do nich napisać o weryfikację opłaty. W artykule admina jest mowa o weryfikacji weryfikacji płatności, a na stronach Moje usługi o weryfikacji dostawcy.

    Adam546 Odpowiedz
  • @Andrzej
    „Mi w dniu dzisiejszym gwarantowali, że płatność odbywa się w ciągu, najczęściej następnego dnia, a maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.”
    No musisz uwierzyć. W końcu gwarantował ci to (patrzę i oczom nie wierzę) „Customer Success Specialist”

    ptok Odpowiedz
    • Nie wiem co tym myśleć ale opłaconej faktury z 2.12 dalej nie widać w pgnig.
      Może do końca przyszłego tygodnia będzie jednak opłacona?

      majaa
    • Witaj w klubie. Mojej zapłaconej też 2-go, dalej nie ma w UPC. Ani 3 dych zwrotu.

      ptok
    • Moja płatność z 2-go „już” weszła :) czyli chyba sukces…
      Płatność w poniedziałek jest na koncie już w piątek :P Nawet w 2004, gdy płaciłem za zakupy na allegro na poczcie, to przechodziło to zdecydowanie szybciej.
      Poza tym platforma jest całkiem fajna. Tylko jej główna funkcjonalność trochę kuleje.

      Edi
  • Wczoraj o 17 zapytałem na ich platformie o moją płatność. Nikt tego nawet do tej pory nie przeczytał. Ma status: „17 godz. temu. Jeszcze nie wyświetlono”

    ptok Odpowiedz
  • Dajcie chłopakom powalczyć, niech się wezmą w garść, usluga wygląda fajnie, teraz już nie mają innej opcji bo dla nich ztrezygnowałem z bm.pl

    Elo320 Odpowiedz
  • Dostałem przed chwilą odpowiedź na ich platformie:
    „Witaj Marek!
    Wystąpiłem do operatora płatności o potwierdzenie, ponieważ w naszym systemie płatność wygląda na w pełni prawidłowo wykonaną”.

    To jest poważny biznes? O braku zwrotu 30 złotych nawet się nie wypowiedział. T

    ptok Odpowiedz
  • O braku zwrotu 30 złotych nawet się nie wypowiedział.
    Maksymalnie w ciągu 3 dni.
    Jeżeli minęło o musisz wyjaśnić.

    Andrzej Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy