50 zł za rejestracje w Moje Usługi – serwisie do opłacania rachunków (kartą, BLIKiem, szybkim przelewem)

Zakończona

Każdy z nas płaci jakieś rachunki: za czynsz, telewizję, telefon, prąd czy gaz. Pomimo tego, że są to całkiem konkretne kwoty, płatności dokonujemy zazwyczaj przelewem – przez co tracimy możliwość prostszego spełniania warunków różnych promocji bankowych czy zdobywania moneybacków (jak np. na karcie Santander Consumer Banku). I choć idea płatności kartą za rachunki nie jest bynajmniej niczym nowym, to warto zwrócić uwagę na najnowsze rozwiązanie przygotowane przez spółkę z grupy ING. Nie dość, że aplikacja „Moje Usługi” pozwala na zagregowanie wszystkich opłat w jednym miejscu, to na dodatek za skorzystanie z niej możemy zdobyć 30 zł premii na start. A później nawet 300 zł za polecenie usługi znajomym :)

Moje Usługi od ING

Moje Usługi to świeży, bo dosłownie miesięczny serwis do „ogarniania” naszych płatności. Usługa ta dostępna jest dla wszystkich osób, niezależnie od tego czy jesteśmy klientem ING Banku Śląskiego czy nie. Choć została przygotowana przez spółkę zależną (ING Usługi dla Biznesu), to oprócz tego nie jest w żaden sposób powiązana z bankiem. No dobra – oprócz kolorów i czcionki, które od razu przypominają styl ING ;)

Sam proces rejestracji w serwisie jest bardzo prosty – wymagane jest od nas podania imienia, nazwiska, maila i hasła. Żadnych zbędnych danych – w końcu usługodawca nie przetrzymujemy nigdzie naszych pieniędzy, więc nie musi robić pełnej weryfikacji. Wymagane jest jedynie potwierdzenie maila.

Prosty jest również sam panel serwisu „Moje Usługi”. Do wyboru mamy tak naprawdę trzy opcje wykonywania płatności. Pierwsza z nich to dodanie jednego z predefiniowanych usługodawców, którego system został już niejako zintegrowany z platformą Moje Usługi.

Aktualizacja (6.12): Promocja została zakończona. Kolejne rejestracje z podanym kodem nie będą przyjmowane.

Płacisz za prąd na rzecz PGE/Tauron/Enea/Energa? Wystarczy, że wybierzesz z dolnego menu po prawej stronie opcję „Dodaj dostawcę”, a następnie podasz jego nazwę. System przedstawi do wyboru trzy opcje dodawania rachunków: poprzez połączenie z eBOK danego dostawcy, poprzez wysyłanie faktur na dedykowany adres e-mail lub dodawanie rachunków samodzielnie.

Mojeusługi.pl - dodawanie dostawcy

Pierwsza opcja jest najbardziej wygodna, jednak wymaga podania danych do logowania do danego eBOK. Druga również powinna się dobrze sprawdzić – wystarczy stworzyć w swojej skrzynce e-mail automatyczne przekierowywanie maili od danego podmiotu na wskazany adres e-mail – tak, aby operator „Moje Usługi” mógł automatycznie sczytywać dane dotyczące płatności i wprowadzać do serwisu. Trzecia opcja jest dla tych, którzy najbardziej cenią swoją prywatność – po jej wybraniu sami musimy wszystko ręcznie poustawiać.

Co, jeśli Moje Usługi nie zna naszego dostawcy – na przykład Wspólnoty Mieszkaniowej? Wystarczy skorzystać z drugiej opcji, czyli wybrać w dolnym menu „Dodaj pojedynczą opłatę”. Będziemy tam mogli opisać swojego dostawcę i podać dowolny numer rachunku. Tu do wyboru będziemy mieli możliwość wybrania jednej z dwóch opcji wprowadzania płatności – albo wysyłając je na dedykowanego maila albo ręcznie. Przy czym z doświadczenia wiem, że jeśli dany podmiot nie wystawia faktur (np. czynsz), to nie ma większego sensu korzystanie z pierwszej opcji.

Oprócz Wspólnoty Mieszkaniowej pod płatności możemy podpiąć inne podmioty, które nie są wykluczone w regulaminie usługi – generalnie warto próbować. Pamiętajmy jedynie, że jeśli wybraliśmy dodawanie płatności ręcznie, to taką płatność trzeba wcześniej zweryfikować podsyłając jakiś dokument potwierdzający do supportu Moje Usługi (przez czat lub na kontakt@mojeuslugi.pl) – inaczej nie będziemy mogli opłacić danego rachunku kartą (tylko BLIKiem lub szybkim przelewem). Sam wysłałem tak zdjęcie dokumentu ze wspólnoty mieszkaniowej potwierdzające rachunek, na rzecz którego opłacam czynsz. I został dodany.

Ostatnią, trzecią opcją, jest możliwość dodania do Moje Usługi danych do logowania do swojej skrzynki pocztowej. Może jest to wygodne, ale dla mnie to zdecydowanie zbyt ekstremalne rozwiązanie – dlatego go bardziej nie zagłębiałem. No chyba, że mamy dedykowaną skrzynkę tylko na płatności – to może wtedy mieć jakiś sens.

No dobrze, a ile to wszystko kosztuje? W końcu wielu dostawców usług udostępnia możliwość płacenia kartą, ale za odpowiednią opłatą. I dokładnie tak samo jest z serwisem „Moje Usługi” – z tą różnicą, że tutaj opłata jest symboliczna (max. 0,89 zł) i dotyczy wykonania jednego zlecenia płatności. Możemy więc opłacić naraz czynsz, prąd, gaz, telewizje i telefon i zapłacimy za to niecałą złotówkę! A biorąc pod uwagę, że może nam to pomóc w spełnieniu warunków jakiejś promocji lub w zyskaniu moneybacku – powinno nam się to opłacić.

30 zł za pierwszą płatność

Najwięcej jednak zyskamy stając się klientami Moje Usługi. Serwis przygotował bowiem promocję, w ramach której możemy zgarnąć 30 zł za dokonanie pierwszej płatności. W jaki sposób?

Od 2.12 wszyscy czytelnicy rejestrujący się z kodem LIVE-SMRT mogą zdobyć jeszcze więcej – bo 50 zł! Oferta trwa do odwołania :)

Wystarczy, że będziemy nowym klientem Moje Usługi (brak konta w serwisie przez min. 1 miesiąc) i w trakcie rejestracji podamy kod polecający LIVE-SMRT. Alternatywnie możemy skorzystać z tego linku – kod uzupełni się wtedy automatycznie.
Oczywiście konieczne jest również wyrażenie zgody na przekazanie informacji o spełnieniu warunków osobie polecającej – ale jedynie w formie „zagwiazdkowanej”, czyli bez konkretnych danych danych.

Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak dokonanie swojej pierwszej płatności za zweryfikowaną usługę. Już w trakcie płacenia (kartą, BLIKiem lub pay-by-link) pojawi się informacja, że po dokonaniu płatności otrzymamy 30 zł zwrotu. Ten trafi do nas w terminie 3 dni roboczych. Pamiętajmy jedynie, że jeśli płacimy kartą, to musimy jeszcze uwzględnić kolejne kilka dni na zaksięgowania transakcji przez nasz bank.

Na koniec dodam, że nic nie stoi na przeszkodzie aby na analogicznych warunkach polecać usługę swoim znajomym i również zgarniać premię w wysokości 30 zł (dla obecnego i nowego klienta). Wystarczy wygenerować swój kod polecający w panelu serwisu i działać :)

Program poleceń trwa do odwołania – w razie czego zaktualizuję niniejszy wpis. W normalnej wersji obowiązuje limit 10 poleceń (co daje maksymalnie 300 zł zysku), jednak korzystając z kodu LIVE-SMRT możecie się rejestrować bez ograniczeń :)

Nie przegap!

Komentarze

  • A tak poza tym wszystkim, to teoretycznie żeby się zarejestrować na kupon 50 złotych trzeba kliknąć w link 30 złotych tak, bo nie jest zmieniony, ale to nie ma znaczenia tak???

    Dominika Odpowiedz
  • Regulamin: Punkt 6.
    6. Nowy Klient otrzyma nagrodę pieniężną, jeżeli łącznie spełni następujące warunki:
    a. nie był użytkownikiem platformy Moje Usługi w ciągu ostatnich 30 dni
    b. w czasie trwania Promocji zarejestruje się na Platformie Moje Usług i
    wprowadzi Kod Polecający oraz opłaci za pośrednictwem Platformy Moje
    Usługi PRZYNAJMNIEJ JEDNĄ ZWERYFIKOWANĄ OPŁATĘ.

    A oni mi tłumaczą że.
    „Jeśli chodzi o zwrot, to nie widzę, aby został on naliczony do którejkolwiek z płatności. Z tego co widzę w systemie, miałeś otwarte jednocześnie dwa koszyki płatności, kupon naliczył się w jednym z nich, a opłaciłeś drugi. Natomiast jest on do wykorzystania podczas następnej płatności :)”

    Czyli wg regulaminu dokonałem PRZYNAJMNIEJ JEDNĄ ZWERYFIKOWANĄ OPŁATĘ. Ale oni sobie wymyślili, ze zwrot miał być do innej, której nie dokonałem, a nie do tej którą wykonałem. Ta którą wykonałem nie była tą „przynajmniej jedną zweryfikowaną opłatą” . To czym była????

    ptok Odpowiedz
    • W okienku płatności, którą opłaciłeś, był kupon na dole po prawej?
      Ja zawsze robię zrzuty ekranu. Z bankami itp. różnie bywa.

      PyramidHead
  • Informacyjnie: dziś koło 17 ma zostać zamknięta promocja. Nie wiem jeszcze czy spadnie wartość kodu czy w ogóle wycofany zostanie program poleceń – w każdym razie jesli ktoś chce skorzystać to warto się zarejestrować i zaklepać miejsce.

    Michał Odpowiedz
  • Po czterech dniach pojawiła się „już” płatność za fakturę w UPC. Ale 3 dych nie ma bo moja zweryfikowana płatność nie była „przynajmniej jedną zweryfikowaną płatnością”. Była jakimś tworem, który nie pasuje do określenia regulaminowego” przynajmniej jedna”. Była chyba przynajmniej drugą, a piszą mi że mogę dostać zwrot jak z kolei zrobię kolejną, chyba przynajmniej trzecią.

    Jak dla mnie projekt nie jest zły. Ale wykonanie fatalne. Myślę że ING nie powinno sobie pozwolić na takie obciachowe funkcjonowanie platformy. W takim wykonaniu projekt do likwidacji.

    ptok Odpowiedz
  • A ja jestem zadowolony

    karampuk Odpowiedz
    • Ja też jestem zadowolony. 3.12 opłacenie faktury, następnego dnia 50 zł wpadło na konto, a dziś w Energa płatność zeszła. Michał dzięki za łatwą promkę :-)

      Krak
  • Czuje się w obowiązku zacytować odpowiedź zespołu „moje usługi”, którą przed chwilą dostałem na platformie. Cytuję:

    „Marek,
    w związku z Twoją sytuacją, omówiłem temat z naszym zespołem technicznym. Jak najbardziej masz rację, że kupon powinien zostać naliczony do pierwszej płatności na rzecz dostawcy zweryfikowanego. Spełniłeś wszelkie wymogi promocji, a to, że kupon nie został naliczony, uznajemy za nasz błąd techniczny, który nie powinien mieć miejsca.
    Bezwzględnie powinien zostać naliczony kupon, jeśli warunki promocji są spełnione, a tak było w Twoim wypadku.
    Efektem mojej rozmowy z zespołem technicznym jest poprawka, którą jeszcze dzisiaj wdrożymy na naszą platformę, aby taka sytuacja nie miała miejsca.
    Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że Twojej sytuacji nie poprawi zapewnienie, że „to się nie powtórzy”, ponieważ Tobie już się zdarzyło. W związku z tym, zgodziliśmy się z Twoimi słowami i jeszcze dziś wyślemy zwrot w wysokości 30 zł na Twój rachunek bankowy, z którego dokonywałeś płatności. Jest to zasłużona nagroda w naszej promocji i nasz błąd techniczny nie ma prawa Cię z niej wykluczać.
    Liczę na Twoją wyrozumiałość w tej sytuacji, ponieważ bardzo staramy się, aby ta sytuacja nie przekreśliła w Twoich oczach platformy Moje Usługi.”

    ptok Odpowiedz
    • Pewnie jestem złośliwy i się czepiam. Ale jestem ciekawy ile czasu zajmie im przesłanie tych 3 dych. Jak na razie nie widzę. No ale jak z wyślą zwykłym eliksirem to po niedzieli. Liczę czas .

      ptok
    • @ptok zwrot kuponu został zlecony, a środki opuściły nasze konta, niestety nie mamy wpływu na czas zaksięgowania zwrotu – niektórzy operatorzy kart, np. Curve, wstrzymują zwroty często na więcej niż tydzień. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
  • Pierwsza faktura, którą zapłaciłem 4 grudnia właśnie dziś wpadła do odbiorcy (Polkomtel). Premia jeszcze wcześniej bo 5 grudnia.

    Lord Klops Odpowiedz
  • Rachunek opłaconyblikiem 4 grudnia – do dzis premii brak 😡😡😡

    paolo Odpowiedz
    • Rachunek był zweryfikowany poprzez automatyczne pobranie faktury z BOK lub inną metodą? Płatność blik czy kartą? Jeśli kartą to księgowanie zwrotu trwa dłużej.

      Fixer
    • ja nie dostalem zwrotu od tygodnia na 2 kontach, inni tez nie zawsze dostali… wiec nie jest tak różowo, to wirtualne nagrody, widac nie zawsze daja, niby to wyjasniaja ale cos czuje ze sie nie doczekamy tych zwrotow

      sunwoj1
    • zobaczcie czy czasem nie macie nieautoryzowanych transakcji blik na kontach z których płaciliście

      Elo320
    • @sunwoj1 wszystkie kupony które zostały doliczone do transakcji są na bieżąco wypłacane, w przypadku niektórych operatorów kart, np. Curve, zwroty trwają dłużej niż zwykle, nie mamy na to jednak żadnego wpływu.

      @Elo320 po weryfikacji z użytkownikiem ustaliliśmy, że płatności pochodziły z innej aplikacji, korzystającej z tej samej bramki płatniczej.

      Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
  • Czy jeśli ręcznie dodałem PGNiG używając gotowego szablonu, to także muszę to weryfikować? Czy tam się gdzieś da załadować PDF z fakturą, czy trzeba pisać mejla (jak w średniowieczu)?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Tak musisz zweryfikować. Wyślij mailem fakturę. Mi dziś zweryfikowali po 10 minutach.

      Adam546
    • To czy dostawca został zweryfikowany, można sprawdzić próbując wykonać płatność kartą. Brak aktywnej opcji płacenia kartą oznacza, że dostawca wymaga weryfikacji.

      g.romek
  • Płatność Blikiem 4 XII ok. 12. Premia wpadła przed chwilą. W moim przypadku jest OK.

    PyramidHead Odpowiedz
  • Kurcze . Już zakończona promocja ?

    miron Odpowiedz
    • I chyba całe szczęście że skończona. Chyba dobrze że w to nie wdepnąłem. Może nowa edycja nie będzie taką kaszaną jak ta…… Dla 3 dych czy nawet 5-ciu szkoda nerwów.

      jojo
  • Ale jak zakończona już nie dają 50 zł?

    bolek Odpowiedz
    • Tak, dostałem bezpośrednio od nich informację, że kody promocyjne przestały działać (albo niedługo przestaną). Niestety ciężko określić kiedy dokładnie, więc oznaczyłem promocję jako zakończoną. Być może kiedyś jeszcze wróci :)

      Michał
    • Ale kupony juz otrzymane a niewykorzystane dalej beda dzialac?

      Adam546
    • Michał ale kupony zapisane na koncie zostają,chyba ich nie usuną?

      bolek
    • Nie ma bonusu 50 zł, ale nadal przyznawane są bonusy 30 zł za polecenie z własnego kodu polecającego.

      g.romek
  • Macie może jakieś dziwne transakacje, które nie miały miejsca? Blik ing.pl Cashbill ? Ja mam jakieś 2 , których nie wykonałem

    Elo320 Odpowiedz
    • Ja mam 3 transakcję ponad 100 zł od cashbill BLIK oczywiście nic nie wykonywałem, napisałem do ING bez odzewu, no jaja teraz co policja?

      Dd21
    • Na drugi dzień po wykonaniu opłaty przez ten syf…

      Dd21
    • … no dzwoniłem tam, mówią, że wyjaśnią, ale co dziwne, to transakacja jest dzień wcześniej niż założyłem konto… totalny bałagan , ale wierzę, że to wyprostują. A płąciłem blikiem bez kodu i się wieszało?

      Elo320
    • @Dd21 czy mógłbym prosić o kontakt z informacją o numerach transakcji? Z pewnością pomożemy w wyjaśnieniu skąd pochodziły transakcje. Mogły być to inne transakcje wykonane w internecie za pośrednictwem BLIK. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
    • Bartoszu kiedy puścicie przelewy z 2.12?

      majaa
    • @majaa płatności są wysyłane na bieżąco i trafiają na konta dostawców w maksymalnie 3 dni robocze. Jeżeli płatność została wykonana 2.12 to powinna być już na koncie dostawcy. Być może dostawca jeszcze transakcji nie zaksięgował. Proszę o kontakt z numerem transakcji, wystawimy bankowe potwierdzenie wykonania wypłaty. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
    • @mojeuslugi. Chciałbym otrzymać potwierdzenie że płatność została przekazana na konto dostawcy. Gdzie znajdę nr transakcji? Transakcję wykonywałem Blikiem. Czy w takim przypadku nr transakcji to nr operacji blik?

      tomafra
  • Kiedy wygasili promocję, bo w regulaminie w pkt.3 piszą, że :operator platformy będzie wypłacał od 14.11.2019r do dnia następującego po dniu zakończenia Promocji.
    Zatem według mnie zebrane kody powinny jeszcze dzisiaj działac

    heniek131 Odpowiedz
    • Admin pisal 6.12 w komentarzach, ze wygaszaja promocje o 17 i zeby sie pospieszyc jesli ktos planuje skorzystac. Zalozylem 2 konta o 16:45 i na kazde wpadl kupon 50zl i nadal jest on aktywny, czyli pewnie raczej nie zniknie.

      keton
    • Kupon owszem jest ale przy płatności nie dodaje go. Przynajmniej tak jest u mnie.

      Pekin
    • Jestes pewien, ze to tak dziala? Bo ja zrozumialem, ze po oplaceniu pelnej faktury na 2 dzien otrzymuje zwrot kasy na karte lub konto blik.

      keton
    • @Pekin
      Jeśli masz zweryfikowanego dostawcę i kupon, który nie jest widoczny podczas płatności, to zgłoś to na czacie. Miałem podobną sytuację i podczas rozmowy na czacie zostało to naprawione.

      PyramidHead
    • @Pekin
      Jak napisał keton, środki z kuponu nie dodają się do kwoty do opłacenia. Dostajesz je później jako zwrot do banku.

      PyramidHead
  • Totalne dziadostwo. Nie dość, że były problemy nie działało albo realizowali przelew tydzień. To teraz nie ma jasnej i z wyprzedzeniem info kiedy promocja się kończy. Ktoś coś powiedział a ten podał dalej. Profesjonalizmu w tym zero.

    Pekin Odpowiedz
  • @MojeUslugi
    Czy dane z karty są bezpiecznie przechowywane?

    Andrzej Odpowiedz
    • @Andrzej zdecydowanie tak, karty są zapisywane zgodnie ze wszystkim standardami bezpieczeństwa PCI-DSS przez operatora płatności. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
  • @MojeUslugi
    Płatności kartą dokonałem 5.XII ok. godz. 11:00.
    1. Do kiedy maksymalnie otrzymam zwrot 30 zł oraz maksymalnie do kiedy środki trafią na konto odbiorcy?

    Andrzej Odpowiedz
    • @Andrzej jeżeli dokonał Pan płatności 5.12 to płatność trafi na konto dostawcy najpóźniej 3 dni robocze później, tj. 10.12. Natomiast zazwyczaj powinno to zadziać się szybciej.

      Jeżeli chodzi o zwrot środków z kuponu, to zależy od środka płatniczego, z którego Pan korzystał. Zwroty są zlecane natychmiast to wykonaniu transakcji i zazwyczaj dochodzą następnego dnia, ale w ekstremalnych przypadkach, np. gdy do płatności była wykorzystywana karta Curve zwrot może trwać ponad tydzień – niestety nie mamy na to wypływu.

      Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
  • @tomafra może być numer transakcji np. z potwierdzenia e-mail, ale wystarczy też data i godzina transakcji – odszukamy co trzeba. Proszę o informacje na czacie lub na kontakt@mojeuslugi.pl. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

    MojeUslugi Odpowiedz
  • Kod promocyjny LIVE-SMRT został dziś zdezaktywowany. Oznacza, że podczas rejestracji nie można już skorzystać z tego kodu promocyjnego.

    Nadal można polecać platformę Moje Usługi znajomym, korzystając z kodu dostępnego w zakładce Poleć znajomym.

    Wszystkie kupony, które zostały przyznane za rejestrację z kodem LIVE-SMRT są nadal aktywne i mogą być wykorzystane do dnia następującego po dniu zakończenia trwania Promocji „Polecaj i zarabiaj”, czyli do odwołania. Użytkownicy platformy, posiadający aktywny kupon, zostaną poinformowani o zakończeniu promocji z wyprzedzeniem.

    Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

    MojeUslugi Odpowiedz
  • Czy za te rachunki trzeba koniecznie placic swoja karta lub swoim blikiem?

    keton Odpowiedz
  • Nie koniecznie

    andrzej Odpowiedz
  • To ten serwis teraz działa jak trzeba czy już nie?
    Kod od admina kilka dni temu (jak się jeszcze dało) wgrany, jeszcze nie wykorzystany :)

    Anom Odpowiedz
  • Jak tam z płatnościami? Bo u mnie wciąż brak środków na koncie odbiorcy?

    Andrzej Odpowiedz
  • U mnie sukces. Płatność z 2.12 w dniu dzisiejszym w ebok otrzymała status opłacona.

    majaa Odpowiedz
  • No to fajny sukces. Miało być max. 3 dni!

    Andrzej Odpowiedz
  • Ja poprosiłem o usunięcie danych. Konto zostało już usunięte. Jeżeli samodzielnie dokonuję opłaty to przelew wykonany przed południem jest u odbiorcy tego samego dnia, a wykonany wieczorem dociera na drugi dzień w południe. A tu trzeba płacić z wyprzedzeniem przelew dociera po kilku dniach i jeszcze mam za to płacić 89 groszy. Delikatnie mówiąc to nieporozumienie.

    ptok Odpowiedz
  • U mnie przelew do dostawcy dotarł w terminie. Poza małym zgrzytem na początku przy weryfikacji dostawcy, MU zadziałały zgodnie z regulaminem.

    PyramidHead Odpowiedz
  • Jak długo czekaliście na weryfikację nowo dodanej karty debetowej (blokada 1 PLN)?

    Kuba01 Odpowiedz
    • A nie lepiej zaplacic blikiem? Nic nie trzeba potwierdzac i zdaje sie, ze zwroty szybciej wpadaja (bo na konto).

      keton
    • Akurat w tym przypadku wolę płacić kartą ,żeby zrobić obrót potrzebny dla jej bezpłatności

      Kuba01
    • Ja wczoraj wieczorem dodałem kartę, a dzisiaj do południa mogłem już nią zapłacić fakturę.

      Przemysław
  • Płatność na rzecz PGNiG wykonana 26.11., zaksięgowana przez odbiorcę 27. 11. przeprowadzona kartą debetową Millennium za pośrednictwem Curve. Zwrot wrócił na konto 09.12. Wcześniej odezwał się zespół Curve z zapytaniem, na którą kartę ma zwrócić ‚refund” od *ING*MOJE USLUGI.

    gajowy Odpowiedz
  • Płatności opłacone 2 grudnia wieczorem wyszły z usługi po południu 5 grudnia.
    Należy oczywiście pamietać, że samo przelanie przez MU pieniędzy nie gwarantuje, że one dojdą do odbiorcy tego samego dnia. Wiadomo, że odbiorca też musi je u siebie zaksięgować.
    Sam zwrotu z MU jeszcze nie otrzymałem, płaciłem KK podpiętą do CURVE. Usługa podobna do Sprytnego Billa, koszt niższy – myślę, że w miarę upływu czasu usługa będzie lepiej działać. No i wiadomo że na ostatni moment to się rachunków w tego typu usługach nie płaci.

    esgald Odpowiedz
  • Usunęłi mi kupon 50zł… za rejestracje
    To chyba trochę nie uczciwe.,… konto zostało założone, mało tego pobrano mi płatności których nie dokonałam. @Moje usługi, Proszę o wyjaśnienia!

    Elo320 Odpowiedz
    • Nie. jednak jest że kupon wykorzystany , czyli rozumiem, że będzie zwrot.

      Elo320
    • @Elo320 po weryfikacji z użytkownikiem ustaliliśmy, że płatności pochodziły z innej aplikacji, korzystającej z tej samej bramki płatniczej. Jeżeli chodzi o kupon – został on wykorzystany poprawnie i zwrócony. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
  • Dziękuję za ekspresową promocję. Rachunki opłacone w zeszłym tygodniu a dziś wpływy na 160zł :)

    Adam546 Odpowiedz
  • Premiują ręcznie dodawane rachunki ?

    Romuald Odpowiedz
    • właśnie to sprawdzam , faktura dodana ręcznie weryfikacja przez e-mail. Dam znać

      Elo320
    • Premiują. Rodzina rachunki opłacała tylko w ten sposób i nie było żadnego problemu ze zwrotem.

      tomafra
  • Rach opłacony 3 dni temu a premii 50zl wciaz brak

    paolo Odpowiedz
  • Przed kwadransem ręcznie wprowadziłem fakturę, opłaciłem blikiem i cały czas w lewym, górnym rogu widzę zielony kafelek „Masz 50 zł na opłaty”. Syn twierdzi,że u niego po dokonaniu opłaty kartą ta wartość od razu zniknęła. Zastanawiam się czy jeszcze otrzymam premię. Jak myślicie ?

    Romuald Odpowiedz
    • U mnie też to zginęło, ale w zakładce z poleceniami mam „Zdobyte 50 zł na 330”, zakłada więc że premię dostanę, ale zobaczymy

      Kate
    • @Kate,od razu po opłaceniu zginęło? Syn też tak miał i premię dostał. U mnie cały czas jest” masz 50 zł na opłaty” .

      Romuald
    • Dostawca jest prawdopodobnie niezweryfikowany, więc zwrot się nie należy.

      p27
    • Romuald, tak było, czekam na swoje 50 zł :-)

      Kate
    • Romuald, za szybko zapłaciłeś rachunek, weryfikacja ręcznie wprowadzonego rachunku trwa dłużej niż w przypadku innych form (e-bok itp)

      Kate
    • @Kate, dzięki. Opłaciłem blikiem inny zweryfikowany rachunek i teraz czekam na promocję.

      Romuald
    • A ja dostałam zwrot…

      Kate
  • Kupon jest ale nie wchodzi mimo zweryfikowania rachunku.
    Znowu nie odpowiadają ani na czacie ani na mail. Pisze od soboty.
    I my mamy powierzać pieniądze firmie która nie uczy się na błędach. Taki sam ruch wykonali w zeszłym tygodniu. Jak się zrobi ruch za skasowane kupony to sobie przypomną o czacie i o tym forum.

    Pekin Odpowiedz
    • @Pekin jeżeli na koncie jest dostępny aktywny kupon, a nie został on doliczony do płatności, to w aplikacji prezentowany komunikat podający powód niedoliczenia kuponu. W większości przypadków wystarczy kliknąć przycisk „Przelicz koszyk” na komunikacie. W razie problemów proszę o kontakt na czacie. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi.

      MojeUslugi
    • u mnie jest coś takiego:

      Zdobyte:
      50zł / 330zł

      Kiedy dostanę zwrot tych 50zł (płatność BLIK 4 dni robocze temu” lub jak mam to wykorzystać???

      paolo
  • „Kod polecający utracił ważność lub jest niepoprawny.”

    cebrzyq Odpowiedz
    • @cebrzyq zgadza się, kod LIVE-SMRT utracił ważność 7 grudnia 2019. Cały czas działają za to polecenia znajomych, można zaprosić do 10 znajomych. Polecający i polecany otrzymają po 30 PLN na rachunki. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

      MojeUslugi
    • Adminie, czy polecenie założenia z kodem na 50 zł powróci?

      jmg
    • Pewnie juz nie powroci. Poki co jest ciagle normalne polecenie, gdzie obie strony dostaja po 30zl. To sie nawet chyba lepiej oplaca :)

      keton
  • @Moje Usługi
    Czy potwierdzenie zapłaty przesyłacie automatycznie po każdej płatności czy tylko na wniosek zainteresowanego czy może nie przesyłacie takich potwierdzeń ?

    Andrzej Odpowiedz
  • @Andrzej automatycznie po każdej płatności wysyłamy wiadomość e-mail z potwierdzeniem wykonania płatności. Na prośbę zgłoszoną na czacie przesyłamy bankowe potwierdzenie wykonania wypłaty. Pozdrawiam, Bartosz z Moje Usługi

    MojeUslugi Odpowiedz
  • Czy to normalne że ten niewykorzystany kod zniknął? Założyłem kiedy było 30 PLN z kodu, jeszcze nie skorzystałem ale premia była widoczna. Myślałem że będzie wisieć aż opłacę rachunki, tymczasem po zakończeniu promocji premia niewykorzystana zniknęła.

    gregoopl Odpowiedz
  • Jest jakby lepiej. Płacąc blikiem otrzymałem zwrot n a t y c h m i a s t po zakończeniu płatności. Należy tylko przed wysłaniem upewnić się, czy w koszyku jest kupon. Jeśli go nie ma, warto spróbować wypełnić płatność od początku – mi kupon w koszyku pojawił się dopiero za trzecim razem, gdy nieco zmieniłem tytuł przelewu.

    g.romek Odpowiedz
  • Rejestracja z kodem z livesmarter.pl. 4 XII – płatność kartą (dostawca dodany ręcznie i zweryfikowany), 5 – zwrot 1+40PLN, 6 XII – na koncie dostawcy. Czyli wszystko ok. Usługa może się przydać przy korzystaniu z promocji (choć w niektórych MCC 4900 jest wykluczony), czy do zapewnienia bezpłatnego konta/karty.

    mm Odpowiedz
    • Ja placilem wczoraj rano. BLIKiem. Do dzisiaj nie ma zadnego zwrotu. Czyli nie ma reguly. Jak jutro zwrot nie dojdzie to chyba sie spytam na czacie, bo kupon normalnie wszedl do platnosci i teraz ma status wykorzystany.

      keton
    • Ja też blik, najpierw w banku była blokada 1 dzień, potem zaksięgowali, ale zwrotu też jeszcze nie mam. Inna sprawa – dałam im dostęp do innogy przez e-bok ale dane w ich systemie pobrane z eboka nie zgadzają mi się z tym, co jest w e-boku – np. u nich faktura zapłacona, w e-boku – faktura dopiero do zapłaty (?!), kolejna faktura (prognoza do zapłaty) zaniżona o 40 zł. I jak ja mam to przez nich płacić?

      Kate
    • Obawiam sie, ze najlepiej recznie. I ja tak wlasnie zrobilem. Szczegolnie, ze wiekszosc faktur mam na zone, bo ona podpisywala umowy z dostawcami :)
      Dlaczego masz blokade w banku? Przeciez BLIK schodzi z konta od razu.

      keton
    • Wlasnie sprawdzilem i przyszedl zwrot na konto od BLIK. Czyli nie jest tak zle, tylko 2 dni. Zobaczymy kiedy dostawca otrzyma kase. Usluga bardzo dobra jak ktos ma profity z uzywania BLIKa. Rowniez jak ktos placi kredytowka i chce wykorzystac dobrze grace-period :) W innych przypadkach latwiej samemu zaplacic przelewem z konta.

      keton
  • Już coś pozmieniali. Kuponów nie nalicza do rachunków wprowadzonych ręcznie (dostawca zweryfikowany). Tylko połączenie skrzynki e-mail lub BOK. Lipa bo namówiłem 2 osoby a tu pupa blada ;/

    Adam546 Odpowiedz
    • Potwierdzam. Musieli dzisiaj zmienic, bo wczoraj jeszcze dzialalo ok.

      keton
    • Ale przynajmniej od wczoraj zwroty wpadaja w czasie rzeczywistym, o ile faktury sa oplacane BLIKiem.

      keton
    • „Kupon zostaje aktywowany po wykonaniu pierwszej płatności przez poleconego, za opłatę dodaną w wyniku połączenia z dostawcą (eBOK) lub ze skrzynką e-mail.”

      Kate
    • Tylko kto zagwarantuje, że hasła – szczególnie do podstawowej skrzynki pocztowej – nigdzie nie wypłyną przy jakiejś „awarii”? Nikt. Proszenie się o duże problemy.

      pytanie
    • Mozna tez dac dane do BOKu. To chyba lepsza opcja. W Orange’u co ciekawe sciaga od razu wszystkie dostepne tam informacje o fakturach takze tych starych juz oplaconych. Chyba wlasnie taka jest idea tego serwisu, zeby wszystkie faktury miec w 1 miejscu. Ale nie wszedzie tak sie da, bo np. za prad nie place normalnym „drogim” dostawcom tylko Plusowi/Polkomtelowi a oni nie maja juz specjalnego BOKu gdzie sa wszystkie rachunki.

      keton
    • w EBOKach są często dane wrażliwego PESEL, adres, które można podejrzeć po zalogowaniu bez dodatkowej autoryzacji sms-em jak ma to miejsce w bankach, więc moim zdaniem nie jest to bezpieczne i biorąc pod uwagę wcześniejsze negatywne komentarze i działanie platformy jest ryzykowne.

      Gruby Rychu
    • Wątpię aby mieli dostęp do eBoka, owszem mają email (login), ale hasło jest szyfrowane i jedyna watpliwość to czy mogą go odczytać. Jeśli nie, to faktury (prognozy i historie) są zasysane przez miejmy nadzieję zabezpieczony system. Z faktur PDF mogą odczytać dane, które na niej są: zazwyczaj imię nazwisko, adres i kod płatnika. Też jestem ciekawy jak to działa i jakie maja zabezpieczenia przed wyciekiem danych.
      Potwierdzam zwroty z blika są natychmiastowe, ale opłaty nadal docierają po 5-6 dniach.

      Czytelnik
    • Mialem 1 platnosc 9.12 i zaksiegowalo sie w pgnig juz 11.12. Widac nie ma reguly.

      keton
  • Może Moje Usługi wypowiedzą się w tej kwestii i wyjaśnią wszystkim czy to o czym pisze Gruby Rychu to prawda czy fałsz? Szczerze mówiąc też mam takie obawy!

    Andrzej Odpowiedz
    • Nie może tak być, bo mam kupon, a rachunek, który chcę opłacić będzie weryfikowany ręcznie…. zmiana reguł w trakcie gry i kombinacje…też proszę o wyjaśnienia.

      abc
  • Ja loguję się do BOK-u hasłem, a nie PIN-em. To (teoretycznie, bo nie palę się do tego), nie mam jak wykorzystać kuponu, czy też przyjmie hasło? Bo do skrzynki na pewno dostępu nie dam… Hasło do BOK-u mogę np. zmienić na momencik i wrócić do starego, może to byłoby jakieś wyjście? Choć i tak nie podoba mi się ta sytuacja. To na bank celowe działanie.

    igaww Odpowiedz
  • Tyle się mówi o bezpieczeństwie, a aplikacje, które powstają chcą od nas coraz więcej danych hasła do skrzynek pocztowych itp. przy promowanych pożyczkach aplikacje np. kontomatik chcą, żeby logować się do swojej bankowości, skąd sczytują nasze dane i historię rachunku, żeby dostać jakieś drobne na zakupy. Czy to normalne???

    abc Odpowiedz
  • Na prośbę użytkowników początkowo poluzowaliśmy warunki promocji określone w Regulaminie Promocji i akceptowaliśmy opłaty wprowadzane ręcznie. Niestety zdarzyły się próby nadużyć, a sam proces weryfikacji dostawców był dla użytkowników trudny i frustrujący. Dlatego wracamy do dosłownej interpretacji treści Regulaminu Promocji – do skorzystania z kuponu kwalifikują się opłaty pobrane automatycznie, czyli poprzez połączenie z e-mail lub poprzez połączenie z dostawcą.

    W tej chwili obsługujemy ponad 300 dostawców. Dzięki połączeniu wysyłane są automatyczne przypomnienia o płatności, udostępniany jest wgląd do pełnej historii faktur, wraz ze statusami opłacenia oraz fakturami w PDF (dla części dostawców). Korzystanie z automatycznego pobierania faktur jest w pełni bezpieczne, dane są przechowywane zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa, system regularnie przechodzi audyty bezpieczeństwa.

    MojeUslugi Odpowiedz
    • Zapytam wprost:
      MU czy macie możliwość zlogowania się (ręcznie lub przez automat) na eBOKa i odczytania pozostałych danych Płatnika takich jak Pesel, DO, nr telefonu, czyli danych których zazwyczaj nie ma na fakturze i w danych opłaty?

      Czytelnik
    • Ależ oczywiście że mają. Udostępniasz login i hasło więc dajesz pełen dostęp do danych. Pesel adres, kwoty faktur z całego okresu umowy zużycie itd.
      W przypadku jełsi automat nie zaciągnie faktury a tak się często dzieje logują się ręcznie i odczytują co chcą.

      MaRk
    • @Czytelnik jedyne dane, które są pobierane od dostawców, to dane dotyczące płatności. Pobieramy tytuł faktury, kwotę faktury, kwotę pozostałą do opłacenia, termin płatności, status opłacenia, numer konta bankowego oraz fakturę w PDF.

      Przygotujemy w najbliższym czasie obszerniejszy artykuł na temat bezpieczeństwa platformy Moje Usługi i zamieścimy tutaj odnośnik do wglądu.

      MojeUslugi
    • Nie wiem czy tak do końca to eleganckie zagranie z waszej strony. Mówię o braku możliwości realizacji kuponów już zdobytych i czekających na opłacenie faktur zweryfikowanych ręcznie.
      Kupon przyznany był po weryfikacji do danej płatności. Teraz zabieracie możliwość opłacenie tej faktury.
      Chcieliście coś zmienić ok. Ale już zweryfikowane faktury i przyznane do nich kupony powinny być nie ruszane.
      Spory błąd wizerunkowy. A i klientów od dziś zacznie ubywać.

      MaRk
    • @ Moje Usługi; W 2 postach nie odpowiedzieliście na moje wątpliwości, nie chodzi tylko o to co zasysa system, lecz głównie czy Wasz pracownik ma mozliwość zalogowania się do eBOKa?

      Czytelnik
    • @MaRK pełna racja, dlatego przyznane kupony nie zostały ruszone. Z przyznanych kuponów wciąż można swobodnie korzystać i otrzymywać przyznane środki. Każdy kupon zostanie doliczony do płatności za fakturę automatycznie pobraną od dostawcy.

      MojeUslugi
    • Pytasz o rzeczy oczywiste.Oczywiście że ma. Sam mu je podajesz :-)

      Pekin
    • Podaje na czas opłaty i zmieniam dane, na moje konto nie wejdą, bardziej marwią mnie inni Użytkownicy. A konkretnej odpowiedzi brak :(

      Czytelnik
  • Tak się zastanawiam, Kto rozsądny oddaje obcym ludziom login i hasło do eboku lub do maila za 30 zł?
    Co dostają za te 30 zł? pesel, adres, email,statystyki, korespondencję z ebok, nr umowy, nr klienta. I pewno jeszcze parę szczegółów zależnych od eboku dostawcy.

    Pekin Odpowiedz
    • Kto rozsądny ma konto w banku? albo lokaty? bo okazuje się że pracownik łasy na kasę lokaty zrywa albo z konta podkrada i taki proceder trochę trwa zanim się ktoś połapie. :)

      bolek
    • I jeszcze czasami za konto w banku trzeba placic :)

      keton
  • @Moje Usługi, a nie myśleliście o tym, aby kupon wszystkie powyższe osoby mogły wykorzystać dla płatności dodanych ręcznie i zweryfikowanych przez Was, dla których eBOKu nie ma u Was możliwości podpięcia np. spółdzielnie, wspólnoty mieszkaniowe czy pomniejsi dostawcy prądu ?

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • @Moje Usługi. No tak można też odpowiedzieć. Ale nie oto chodzi.
    Fakturę zweryfikowaliście i można było ją opłacić korzystając z kuponu. Czekała sobie na dzień opłacenia. Teraz parudziesięciu czy może paruset osobą uniemożliwiliście realizację kupony do faktury którą wcześnie zweryfikowaliście i przyznaliście do niej kupon.
    Rozumiem gdyby od czasu weryfikacji opłynęła np 2 no pełny miesiąc. Ale wy nie wytrzymaliście nawet 2 tygodnie.
    Jak to nazwać inaczej jak mamieniem ludzi 30 zł i potem po otworzeniu konta pokazaniu środkowego palca.
    Teraz możecie się pochwalić ilu to klientów udało się pozyskać. Nie wydając za dużo grosz. Ale to będą martwe konta. Nie warto po 2 tygodniach zmieniać zasad gry.

    MaRk Odpowiedz
    • @MaRK rozumiemy te argumenty i długo zastanawialiśmy się jak podejść do tej kwestii, jednak waga problemów, o których piszemy powyżej jest na tyle duża, że nie mogliśmy pozwolić sobie na dłuższe wspieranie takiego procesu.

      MojeUslugi
    • Ja Was rozumiem nadużywanie promocji jednostek prowadzi do ograniczenia dla wszystkich. To nie pierwszy raz taka sytuacja.

      bolek
    • @Moje usługi, a nie można było podać po prostu daty w przyszłości, od kiedy nie będzie to możliwe? teraz mam fakturę, którą mogę wprowadzić tylko ręcznie i mam nic nie warty kupon za rejestrację…testowanie aplikacji na użytkownikach trwa w najlepsze…Co na to UOKiK?

      abc
    • UOKIK przeczyta regulamin i niczego sie nie dopatrzy.

      keton
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy