Nawet 380 zł za założenie Konta Jakie Chcę i do 300 zł moneybacku od Santander Bank Polska!

Zakończona

Ruszyła kolejna promocja z bonusem na start za założenie Konta Jakie Chcę. Tym razem pośrednik finansowy eBroker oferuje 150 zł za otwarcie tego rachunku. To jednak nie wszystko – jeśli podczas otwierania konta podamy kod polecający, to zgarniemy dodatkowe 80 zł. Osoby, które przeniosą swoje wynagrodzenie i będą korzystały z karty debetowej zyskają kolejne 150 zł, a oszczędzający – 2,7% na koncie oszczędnościowym. O darmowych przelewach natychmiastowych i moneybacku nie wspomnę :)

380 zł za założenie Konta Jakie Chcę od Santander

Konto Jakie Chcę z bonusem

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą na dzień złożenia wniosku konta osobistego w Santander Bank Polska. Posiadanie innych produktów tego banku nie wyklucza z promocji :)

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji, akceptując przy tym regulamin promocji oraz wyrażając zgodę na ujawnienie tajemnicy bankowej w celu przeprowadzenia promocji – chodzi o to, aby Santander mógł poinformować organizatora (firmę eBroker) o spełnieniu przez nas warunków promocji. A jakie one są?

Po pierwsze – po rejestracji konieczne będzie złożenie wniosku o Konto Jakie Chcę za pomocą wygenerowanego dla nas linku. To bardzo ważne – wnioski pochodzące z innych miejsc w sieci (czy z oddziałów) nie będą brały udziału w promocji!

Istotne też, aby zawnioskować od razu o kartę debetową do konta oraz wyrazić trzy zgody na:

  • kontakt w sprawie realizacji wniosku i dostarczenie regulacji bankowych,
  • kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowych,
  • kontakt telefoniczny w celu marketingowym.

Wniosek o konto powinniśmy złożyć najpóźniej 30.06.2019, natomiast samą umowę z bankiem zawrzeć do 15.07.2019. Pamiętajmy, że we wniosku musimy podać ten sam adres email, co podczas rejestracji na stronie promocji.

Co dalej? Teraz już będzie bardzo prosto. W ciągu miesiąca od otwarcia rachunku powinniśmy zapewnić łączne wpływy na konto na min. 1000 zł oraz wykonać co najmniej pięć transakcji bezgotówkowych kartą lub BLIKiem. Dodam, że pierwszy warunek najprościej spełnić przelewając sobie środki z naszego konta w innym banku, a transakcje bezgotówkowe nie mają określonej kwoty minimalnej, więc wykonamy je bez większych problemów.

I to tyle! Organizator promocji powiadomi nas mailowo do 21.08.2019 o zgarnięciu nagrody. Będziemy mieć wtedy 7 dni na uzupełnienie danych do odbioru premii pieniężnej w wysokości 100 zł. Przelew otrzymamy do 31.08.2019, tak samo jak maila (lub SMSa) z numerem karty podarunkowej Biedronka o wartości 50 zł.

80 zł za założenie konta z polecenia

150 zł na start to jednak nie wszystko. W trakcie wnioskowania o konto możemy bowiem podać kod polecający i… zgarnąć kolejne 80 zł za zostanie klientem banku. Tu jednak warunki nowego klienta są nieco bardziej wymagające: bank nagrodzi jedynie tych nowych klientów, którzy nie posiadali żadnego konta w złotych polskich w Santander Bank Polska (i dawnym BZWBK) od 1.05.2018. Musimy też wyrazić zgodę na przekazanie informacji objętej tajemnicą bankową osobie polecanej, ale w bardzo małym zakresie – chodzi tu jedynie o poinformowanie polecającego, że należy mu się nagroda.

Najważniejsze jednak, abyśmy podali w odpowiednim miejscu kod polecający uzyskany od obecnego klienta banku – w trakcie wnioskowania o konto. Jeśli nie macie kodu swojego znajomego (który uprzednio zapisał się do programu poleceń), to będzie mi bardzo miło, jeśli użyjecie mojego, sprawdzonego kodu: 1007167072.

Kod polecający Santander Bank Polska

A jakie warunki trzeba spełnić, aby zgarnąć 80 zł jako osoba polecana (nowy klient)? Po pierwsze – zalogować się co najmniej raz do aplikacji mobilnej albo bankowości internetowej Santander. Po drugie – wykonać płatności kartą lub BLIKiem na min. 300 zł do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta.

80 zł za polecenie zgarniemy do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Obecna edycja programu poleceń trwa do 30.07.2019, więc okrywa się okresem trwania promocji na start.

150 zł za wpływ wynagrodzenia

Kolejna premia wymaga już od nas nieco więcej, bo wypłacana jest po zapewnieniu wpływu wynagrodzenia na konto. Tu okres karencji, który definiuje nowego klienta, jest również nieco inny: bank pozwala na udział w promocji tym klientom, którzy nie posiadali żadnego konta osobistego w Santander Bank Polska w złotych polskich od 1.04.2018. Wymagane jest również wyrażenie zgody na elektroniczne kanały kontaktu.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że po zawarciu umowy złożymy dyspozycję przekazywania wynagrodzenia przez infolinię lub bankowość internetową Santander. Istotne, aby zrobić to w miesiącu otwarcia konta.

Ostatnim krokiem jest zapewnienie wpływu wynagrodzenia na konto. Co bank rozumie pod pojęciem wynagrodzenie? Zgodnie z regulaminem chodzi o:

Przez wynagrodzenie rozumiemy wpływ na konto osobiste z tytułu wynagrodzenia, renty, emerytury, świadczenia ZUS/KRUS lub od innego świadczeniodawcy z siedzibą na terenie Polski w okresie trwania promocji, w jednorazowej wysokości min. 1000 zł miesięcznie.

Nie będą brane pod uwagę przelewy pomiędzy rachunkami tego samego klienta, wpłaty własne realizowane w oddziałach lub wpłatomatach banku oraz wpływy na inne konto niż konto podane w dyspozycji przekazywania wynagrodzenia.

Bank zapłaci nam 150 zł za zapewnienie wpływu wynagrodzenia w ciągu trzech kolejnych miesięcy, o ile w danym miesiącu wykonamy również 5 transakcji kartą (na dowolne kwoty). Łącznie musimy więc zapewnić trzy wpływy i min. 15 transakcji. Miesiącem, w którym musi wpłynąć pierwsze wynagrodzenie jest miesiąc następujący po miesiącu podpisania umowy lub kolejny.

2,7% na koncie oszczędnościowym do 100 000 zł

Kolejny bonus, jaki przygotował dla nas Santander, to możliwość zgarnięcia podwyższonego oprocentowania na Systematycznym Koncie Oszczędnościowym. Oferta ta dostępna jest dla wszystkich klientów banku i trwa do 29.06.2019.

Aby jednak aktywować podwyższone oprocentowanie konieczne będzie włączenie automatycznego oszczędzania kwoty min. 20 zł miesięcznie. Bank naliczy nam podwyższone oprocentowanie dla salda do 20 000 zł, o ile spełniliśmy warunek oszczędzania w poprzednim miesiącu. Podwyższone oprocentowanie obowiązuje również w miesiącu otwarcia rachunku. Pamiętajmy więc, aby w miesiącu otwarcia rachunku i tak spełnić warunek regularnego oszczędzania – inaczej w kolejnym miesiącu nie zgarniemy 2,7%!

Na koniec dodam, że promocyjne oprocentowanie dostępne jest dla maksymalnie 5 rachunków tego typu. Oznacza to, że łącznie możemy wrzucić nawet 100 000 zł i zarabiać 2,7% w skali roku do 29.06 – albo i dłużej, jeśli bank przedłuży ofertę.

Moneyback od płatności rachunków

Ostatnią premią, którą możemy zgarnąć jako posiadacze Konta Jakie Chcę, jest moneyback w wysokości 1% od płatności rachunków za gaz, prąd i usługi telekomunikacyjne. Wystarczy więc opłacać faktury tego typu przelewem z Konta Jakie Chcę, a bank doda nam nieco od siebie. Niewiele, ale zawsze to coś – zwłaszcza, że ta oferta jest niejako wbudowana w rachunek i, miejmy nadzieję, będzie dostępna jeszcze przez długi czas ;)

Konto Jakie Chcę – opłaty

Prowadzenie Konta Jakie Chcę jest bezpłatne – niezależnie od tego czy będziemy z niego aktywnie korzystać czy nie – płacimy 0 zł. Co więcej – posiadacze tego rachunku mogą całkowicie za darmo korzystać z przelewów natychmiastowych. Bez limitu!

Inaczej jest z kartą debetową, która musimy wyrobić wraz z kontem. Możemy za nią zapłacić 3 zł lub 5 zł, zależnie od wybranego wariantu. W tym pierwszym opłata jest stała (i nie można być z niej zwolnionym), natomiast w tym drugim – zwolnienie z opłaty następuje po wykonaniu min. 5 transakcji bezgotówkowych na dowolne kwoty. A że i tak je będziemy wykonywać, aby zgarnąć premię za wynagrodzenie, to wybór wydaje się w miarę oczywisty :)

Co, gdybyśmy chcieli skorzystać z wypłat z bankomatów? Jeśli mamy mniej, niż 26 lat, to wszystkie wypłaty w kraju są za darmo. Jeśli przekroczymy tę granicę, to zapłacimy 5 zł za każdą wypłatę – chyba, że dokonamy jej w urządzeniach własnych banku. Pamiętajmy również, że do wyboru mamy darmowego BLIKa.

Nie przegap!

Komentarze

  • 100zł już jest

    Angelika Odpowiedz
  • 100zł wpadło już na moje konto

    Angelika Odpowiedz
  • Jest bon i 100 zł

    xbl Odpowiedz
  • a bon gdzie wpadl? tzn sms czy mail czy w bankowosci?-bo dostalem 100 zł na konto a bonu brak

    Jarek Odpowiedz
    • Bon przyszedł na maila, nie był w spamie. Na telefon nic nie przyszło.

      xbl
    • U mnie to samo, a poczta w Santanderze nie działa. Jak chcę napisać reklamację, komunikat, że poczta chwilowo nie działa.

      Li
  • U nas (żona i ja) po stówce na konta a po bonie na emaile powpadały.

    jeno sznur Odpowiedz
  • I ja dostałam stowkę i bon. Pozostaje już tylko czekać do końca września na premie 150 pln za wpływ pensji – oby tym razem Santander nie dziwowal i obyło się bez reklamacji.

    ciuchcia Odpowiedz
  • 100 wpadła a bonu nima :(

    Adam546 Odpowiedz
  • Właśnie wpadł bon.

    Wyjadacz_Okazji Odpowiedz
  • U mnie też wpadł. Super!

    Adam546 Odpowiedz
  • Bon i 100zł jest

    Angelika Odpowiedz
  • Ruszyła druga edycja.

    Zatem czy jutro można już spokojnie zamykać konto? :P

    Paweł Odpowiedz
  • Ktoś coś wie ? Jest jakaś zmiana regulaminu lub toip aby zamknąć konto natychmiast ?
    Nic się nie zmieniło ? Tylko oddział przy zamykaniu ?

    luic Odpowiedz
  • A ja sobie czekam już tydzień na rozpatrzenie reklamacji.

    pytanie Odpowiedz
  • Konto z mojego polecenia otwarte w czerwcu, do końca lipca spełniony warunek obrotu kartą 300zł. Czy ktoś podobnie jak ja nie dostał jeszcze bonusu 80zł za polecenie?

    Daw Odpowiedz
    • Tak ja

      Michał
    • Podobnie. Konto otwarte w lipcu z mojego polecenia, wydane 300 zł do końca lipca i też nie mam nagrody.

      derek
    • Nadal czekam na rozp. powtórnej rekl. Dobrze, że był zrzut z n-rem od Admina bo pierw wciskali kit, że nie użyto kodu :] Na drugim koncie dali chyba z półtora m-ca temu…

      Krzysztoff
    • ale wczoraj łaskawcy dali po 100PLN + kody do Biedry :

      Krzysztoff
    • wpadla kasa 80 zl za program polecen. a u ciebie jak?
      przetrzymali do konca, ale w terminie jest i obylo sie bez reklamacji :)

      derek
    • U mnie całej nie ma

      Daw
    • Hm, powtórnej rekl. jeszcze nie rozpatrzyli – wszak czekają, aż znów 30 dni wypika, ale… 80PLN dali :) W sumie to max. czas na odp. chyba powinien być 14 dni, nie wiem czemu im i citkowi pozostało to 30 dni… Znam bank, który od dawna skrócił okres rozpatrywania do 14 dni- przynajmniej „karcianych”.

      Krzysztoff
  • Też nie dostałem jeszcze.

    jeno sznur Odpowiedz
  • Niestety u mnie 100zl, ani 50zl w bonie do biedronki nie wpadło ponieważ Pan Michał z serwisu Livesmarter tym razem błednie poinformował, ze wystarczy zrobić 5 transakcji kartą lub blikiem natomiast w regulaminie jest napisane: „conajmniej 5 transakcji bezgotówkowych, w tym transakcje blik, które zostaną zaksięgowane przez bank”. Ja zrobiłem tylko transakcje karta ponieważ nie korzystam z blik. Złoże reklamacje ale spodziewam się odmowy. Nie mam żalu wpłynęło chociaż 80zl za polecenie, ale następnym razem będę miał nauczkę żeby dokładnie czytać regulamin.

    Mateusz Odpowiedz
    • Też nie dostałem 150 i też nie płaciłem BLIKIEM, ale to nie może być to, bo w FAQ akcji zapisali:

      15. Co oznacza warunek „co najmniej pięć transakcji bezgotówkowych, w tym transakcje Blik”?
      Oznacza to, że możesz wykonać co najmniej 5 transakcji bezgotówkowych, czyli 5 transakcji kartą wydaną do konta lub 5 transakcji Blikiem lub 5 transakcji mieszanych kartą i Blikiem, na dowolną kwotę. Wszystkie te możliwości będą uznawane jako warunek spełniony.

      keram7m
    • Faktycznie doprecyzowali to w FAQ, zwracam więc honor dla Pana Michała i przepraszam za niesłuszne oskarżenie 😉 w takim razie nie wiem już dlaczego nie otrzymałem nagrody, napisałem reklamacje maja 30dni na odpowiedź. Korzystałem wiele razy z promocji w różnych bankach i nigdy nie miałem wcześniej problemów z żadnym z nich.

      Mateusz
    • Ja również nie wykonywałem transakcji Blikiem, wszystko kartą, a nagrody otrzymałem,
      Życzę pozytywnego rozpatrzenia reklamacji

      Rafał
    • Jasne, że nie trzeba blika używać. Staram się omijać takie prom. gdzie TYLKO Blik jest. Upierdliwe toto! Raz chciałem użyć, to mi się kazał do banku logować (!), trzeba mieć nowego smer-fona, powłączać różne badziewia, co chwilę ładować, itp. U nas na wsi aż takiego nie potrza :) Płacenie telefonem mega niewygodne, czy w sklepie naziemnym czy podziemnym czy internieziemnym ;) Próbowałem parę razy i dziękuję za ten „wynalazek” bardzo. Bez smer-fonu da się chodzić a bez kart i zegarka nie da. Sms-kę można wysłać ze starej dobrej FIŃSKIEJ Nokii i akumulator trzyma do tygodnia, zapas w kieszeni plecaka :) A komunikatory dobre dla młodzieży co mają dużo czasu na zajęciach czy w tramwaju albo tracą czas na imprezy wieczorami, zamiast… planować akcje wyjadania wiśni ;) A mam nadzieję, że coś się niechybnie pojawi wraz z rozpoczęciem jesieni :]

      Krzysztoff
  • Dziwna sytuacja, dostałam bony do biedronki pierwszy 50zl, drugi 100zł oraz dwa razy po 80 zł za polecenie przy czym nie polecalam konta wiec 2 razy dali premie za to samo.

    Sandra Odpowiedz
  • Ja z kolei nie dostałem ani 50 ani 100. Do wczoraj miał wpłynąć bonus za polecenie, którego również nie otrzymałem mimo wydania grubo ponad 300. Dzisiaj chciałem złożyć reklamację przez stronę banku, a tu informacja „poczta jest czasowo niedostępna”. Jestem zażenowany poziomem obsługi promocji i reklamacji w tym banku. Nie zdziwię się jak bonusu za wpływ wynagrodzenia także nie dostanę.

    Mike1 Odpowiedz
    • Ja mam tak samo, miałem kilka lat temu konto w BZWBK, zakładam że system źle identyfikuje. Cóż trzeba składać reklamację. Kolejna dotycząca środków z polecenia złożona – w pierwszej zwrócono uwagę że brakowało jakoś zgód i automatem po uzupełnieniu premia za polecenie miała wpłynąć do końca miesiąca, miesiąc minął i środków brak, niestety mimo początkowego zadowolenia z usług Santander teraz już mi się trochę odechciało, termin rozpatrzenia reklamacji wydłużono, plus czekam na rozwiązanie reklamacji 100+50 Biedronka.
      Zapewne premię za wynagrodzenie także nie dostane bez reklamacji. Wydaje się prosta sprawa. Są warunki. Spelniles, dostajesz premię. Obecnie widzę sporo osób spełniło warunki a premii brak i konieczne reklamacje.

      Paweł
    • Kto jeszcze czeka na rozpatrzenie reklamacji? Mam coraz bardziej dość Santandera.

      Joanna
  • 2 razy wpłacili mi premie za polecenie konta potem jedna sobie z powrotem wypłacili.Czyli jedną za wiele , i to samo u poleconego :) Ale jakim prawem oni sobie wpłacają na moje konto i bez pytanie o zgodę wypłacają .Wpłacać naturalnie mogą ,ale jakim prawem wypłacają z konta bez mojej zgody.To nie są opłaty cykliczne pobierane przez bank, pomylili się,wiec powinni po prosić o zwrot kwoty ,wpłaconej pomyłkowo.

    kroso Odpowiedz
    • Ja dokładnie do tak samo podchodzę do tej sprawy co Ty. Bank nie ma prawa manipulowania SAM w naszym koncie. Jeszcze nie miałem czasu, ale mam zamiar zgłosić reklamację w tej sprawie.
      Ja zgłaszałem dwie osoby w systemie poleceń i moja nagroda może być słusznie naliczona, a oni hurtowo sobie odciągają pieniądze sami z mojego konta.
      Polecam pozostałym osobom zgłosić reklamację.

      derek
  • Zgadza sie to ich błąd ,a za to ze robią sobie wypłaty bez naszej zgody powinni właśnie te 80zł zwrócić ponownie jako odszkodowanie.W Umowie o konto nie ma żadnej informacji ze oni beda sobie korzystac z mojego konta u nich bez mojej zgody!! Pamietam ajk była afera ze bankomat PKO BP gdzies w Polsce wypłacał 2 razy więcej niz powinien wszystkim.Naturalnie bank zażądał zwroty nadpłaconej wypłaty ,ale nikomu jej z konta w tym banku samodzielnie nie odbierał.Identycznie jak zrobisz przelew omyłkowo trzeba było cała procedure przejść i miec zgode by ta osoba chciała ci oddac pieniadze .A tutaj sie okazuje ze bank robi co chce z naszymi kontami i środkami na nich. Gdyby poprosili to było by co innego ale oni to robią bez naszej wiedzy i zgody.To są jeszcze zagrywki banków z epoki PRLu gdzie banki robiły co chciały.

    kroso Odpowiedz
  • Jak sformułować reklamacje?

    A Odpowiedz
    • moze najprościej:
      W związku z brakiem w regulaminie oraz prawie bankowym jakichkolwiek informacji o tym, iż podmiot prowadzący konto bankowe może pobierać dodatkowe opłaty i prowizje z konta, którego jestem właścicielem proszę o zwrot kwoty …., która została pobrana dnia ….. bez wyjaśnienia powodu pobrania tej kwoty, bez mojej wiedzy i bez mojej zgody.

      derek
    • Dzięki z apomoc, reklamacja rozpatrzona pozytywnie.

      A
    • Już ci rozpatrzyli? Ja wysłałem, ale mam tylko przyjęcie. Nie odpowiedzieli jeszcze na nią.
      Bardzo szybko Ci rozpatrzyli Twoją reklamację :)

      derek
  • dokładnie, zgadzam się – jeśli my się pomylimy, to szereg procedur i czekanie na łaskę/ bądź niełaskę, a jeśli im się pomyli – robią co chcą, zero procedur….

    villemo09 Odpowiedz
  • dostaliście maila od Idea Banku, że:

    Szanowna Pani,
    w związku z tym, że otworzyła Pani rachunek i zawarła umowę w okresie pomiędzy 1.01.2016 r. a 30.04.2017 r., zwracamy się z prośbą o określenie Pani rezydencji podatkowych na dzień otwarcia rachunku i zawarcia umowy.

    W przypadku niedostarczenia oświadczenia w wyznaczonym terminie zgodnie z ww. ustawą będziemy mieli obowiązek przekazać Szefowi Krajowej Administracji Skarbowej informacje o Pani rachunku/umowie jako niezidentyfikowanym/ej, czyli bez wskazania rezydencji podatkowej.

    W załączniku wysłali wzór wniosku i moje pytanie – W pkt II. REZYDENCJA PODATKOWA + NR TIN = wpisujecie nr dla Polski, czy nic tam nie piszecie, jeśli rozliczaliście się tylko w Polsce?

    villemo09 Odpowiedz
  • Czy miał ktos tak że NIK w santander został zablokowany na żądanie banku, czyli skompromitowany?

    majaa Odpowiedz
  • Bon do Biedronki ciągle brak. Na reklamację sms, że reklamacja rozpatrzona i odpowiedź będzie w ciągu 1 dnia roboczego. To było 4.09 . Żadnej odpowiedzi do dzisiaj nie dostałam. Bonu też nie. Mąż dostał wszystko w tej samej promocji. Ręce opadają.

    Li Odpowiedz
  • ja wciąż czekam… reklamacje złożyłam 21.08 oraz 24.08 – bardziej szczegółową… i nadal nic

    villemo09 Odpowiedz
  • Ja otrzymałem, że zakładałem nie przez link na ich stronie co jest nie prawdą. Jak to można udowodnić?

    Mariusz Simir Odpowiedz
    • Nie można. Chyba, że screeny, ale też mogą odpowiedzieć, że zmanipulowane przez Ciebie.

      gajowy
  • Właśnie przyszedł mail:
    „Witamy,
    z radością informujemy, że reklamacja dotycząca braku przyznania Bonusu w akcji z Santander Bank Polska „Konto Jakie Chcę z Bonusem” została rozpatrzona: pozytywnie.

    Teraz do 18.09 trzeba uzupełnić dane pod otrzymanym linkiem, a bon do Biedronki niedługo powinien wpaść na maila.

    crs84 Odpowiedz
  • Dostał już może ktoś premię za wpływy wynagrodzenia? Czy Santander zwleka z tym do samego końca i trzeba czekać do jutra?

    ciuchcia Odpowiedz
    • Owszem, dali kasę już… 23-go, bez reklamacji. Kredą to trzeba w kominie zapisać – choć raz się postarali! Dziwne ale jeszcze miesiąc się nie skończył, odpukać…

      Krzysztoff
  • Też nie dostałem jeszcze ani jednej premii, a wynagrodzenia wpływa na konto już 4 miesiące. Warunki w każdym z miesięcy były spełnione. Co robić?

    Bast Odpowiedz
    • Ja dostałam – pół godziny po napisaniu reklamacji – przypadek? :D

      ciuchcia
    • Mnie na razie zapytali w jaki sposób złożyłem dyspozycję przelewania wynagrodzenia na konto Santander. Jakby nie widzieli w systemie, że przez bankowość elektroniczną…

      Bast
    • No ja jako dowód od razu dorzuciłam ten wygenerowany w bankowości internetowej świstek z dyspozycją wynagrodzenia + była tam data jego wygenerowania, co świadczyło na moją korzyść, że spełniłam warunki.

      ciuchcia
  • Hej, jak wygląda procedura zamykania konta?
    Przez ten ostatni miesiąc trzeba zrobić 5 transakcji kartą?
    Trzeba zostawić jakieś środki?

    ciuchcia Odpowiedz
    • Wydaję mi się, że w miesiącu, w którym wypowiadasz umowę nie trzeba już robić tych 5 transakcji.

      ciuchcia, a napisz mi czy do transakcji używałaś google pay czy płaciłaś zwyczajnie kartą? Pytam ponieważ w regulaminie nie ma sprecyzowanych form mobilnych oprócz blika. Pozdr.

      Filonski
    • W miesiącu, w którym wypowiadasz umowę trzeba wykonać 5 transakcji, aby nie naliczyło opłaty za kartę w miesiącu w którym konto zostanie zamknięte bo masz miesięczny termin wypowiedzenia chyba, że zamkną w tym samym dniu co się zdarza jeśli przez infolinię wcześniej zamkniemy kartę.

      Fixer
  • Dziś dostałem 150zł za wynagrodzenie (choć mieli na to jeszcze 20 dni), czyli już komplet 380zł (z jedną reklamacją). Konto otwierałem w czerwcu. Teraz pytanie: czy zastrzeżenie karty w systemie wystarczy by uniknąć opłaty za kartę? Czy trzeba zamknąć przez infolinię, konto na razie chcę zostawić.

    keram7m Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy