Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

4000 punktów Bezcenne Chwile w promocji „Wakacyjne przyspieszenie”

Zakończona

O tej promocji pisałem już podczas prześwietlenia promocji konta osobistego Pekao, jednak ze względu na jej ogólnopolski zasięg warto poświęcić jej osobny wpis. Oferta „Wakacyjne przyspieszenie” jest bowiem dostępna dla klientów wszystkich banków – pod warunkiem, że są posiadaczami karty Mastercard. W zamian za rejestrację w programie Bezcenne Chwile możemy zgarnąć 4000 punktów o wartości ok. 50 zł.

Wakacyjne przyspieszenie w promocji Mastercard

4000 punktów w promocji „Wakacyjne przyspieszenie”

Aby skorzystać z promocji należy być pełnoletnim posiadaczem karty płatniczej z logo Mastercard, który nie uczestniczy nigdy w programie „Bezcenne Chwile”. Z waszych komentarzy wynika, że praktyce liczy się tu tylko „życie” karty.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się w programie, a następnie w terminie 30 dni dokonamy płatności bezgotówkowych kartą na łącznie 50 zł. Nie możemy tu korzystać z „ułatwiaczy” płatności, czyli miejsc z kodem terminala 4829, 6010, 6011, 6012, 6050, 6051, 6540. .

I… to tyle! Jeśli załapiemy się do puli (66 000 nagród), to 4000 punktów Bezcenne Chwile zostanie dopisane do naszego konta w ciągu 60 dni od spełnienia warunków. Punkty będą ważne zaledwie 2 miesiące.

O ewentualnym zakończeniu promocji (i wyczerpaniu puli) organizator powiadomi nas na swojej stronie internetowej.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ile się teraz czeka na bilety do Cinema? zamówiłem przed chwilą i liczyłem ze przyślą od ręki, ale cisza…a chciałem się wybrać na wieczorny seans.

    abc Odpowiedz
    • Czyli nadal nie dochodzą bilety? a akurat myślałem zdobyć 50 pkt do vouchera do cinema City a tu okazuje się że będę musiał sie chyba reklamacjami posiłkować :( Tym bardziej że posty wyżej ludzie pisali też o biletach multikina.
      Ps. jakby komuś zaczęły takie bilety szybciej dochodzić to piszcie, wtedy zamówię :D

      bolek
    • Na Frisco czekam od wczoraj rano. Ale ponoć mają 48 ha na wysłanie i wcześniej nie przyjmują reklamacji

      Ja123
    • Ale właśnie przyszedł kod czyli 24 h wyszło

      Ja123
    • Czekałem ok. 1 godz. i voucher do Cinema przyszedł…

      abc
  • Czekam na multikino od wczoraj. Z pozostałych 3 rodzinnych kont czekam już ponad tydzień. Tylko masowe pisanie do BCH zmusi ich do zmiany systemy. Inaczej nic to nie da i nadal będą nas w konia robić. Ja codziennie piszę i najpierw dostawałam odpowiedź, że skierowali do Działu Technicznego do wyjaśnienia. Teraz już w ogóle nie odpowiadają. Te BCH to porażka.

    Beata2 Odpowiedz
  • Wymienię vouchery do Biedronki/Allegro/ na kody do Cinema Citi. Proszę o kontakt na meila waldemar_007@wp.pl

    Waldemar Odpowiedz
  • Wymienię voucher Canal+online (1M/0zł) na voucher do Cinema.

    abc Odpowiedz
  • Da się wymienić 1 kod do CC (ważny do końca maja 22) ? bo tylko jeden mam :-)

    Be@ Odpowiedz
  • @Be
    Napisz do mnie na e-meila.

    Waldemar Odpowiedz
  • Czy działa wam logowanie dla kart z aliora?

    R jak Rakieta Odpowiedz
  • Piszę z przestrogą dla reszty (o ile ktoś o tym nie wspominał).

    Max. ilość zarejestrowanych kart na jednego użytkownika to 10 (nawet w ramach różnych instytucji).
    Nowy Regulamin obowiązuje od 22.05.2021 r. ale nie był do niedawna egzekwowany w powyższej kwestii. Można zatem było dodać więcej kart niż 10. Wymiana punktów działała – nagrody były wysyłane. Ostatnio jednak uszczelnili system i mimo wymiany punktow na nagrody, te nie były wysyłane. Wychodzi na to, że z dnia na dzień.

    W moim przypadku reklamacja odnośnie niewysłanej nagrody z wymiany punktów z dnia 08.09.2021 r. została odrzucona powołując się na 3 punkt Regulaminu, a dokładniej ten fragment:
    „… W przypadku Uczestników będących konsumentami, do 10 (dziesięciu)
    Kart wydanych dla danego posiadacza Karty może być zarejestrowanych w Programie (wliczając w to Programy Indywidulane) w tym samym czasie; w ciągu 12 miesięcy kalendarzowych Uczestnik będący konsumentem może dodać do 5 (pięciu) Kart w miejsce Kart wyrejestrowanych z Programu – z wyjątkiem sytuacji wymiany Karty.”

    Czyli trzeba liczyć ilość kart w ramach wszystkich instytucji i przed wymianą punktów wyrejestrować karty stare/nieważne/nie używane jeżeli ogólna ilość kart na nasze dane przekracza 10 (konsolidacja punktów z kart różnych uczestników tutaj nieobowiązuje).

    Zgłosiłem odwołanie od negatywnie rozpatrzonej reklamacji. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

    Jarajek Odpowiedz
    • Jakiś czas temu chciałem połączyć karty. W odpowiedzi otrzymałem:

      „W nawiązaniu do otrzymanej wiadomości, uprzejmie informuję, że problem z konsolidacja kart **** oraz **** wynikał z faktu, że w naszym systemie na Pana dane widnieje ponad 30 kart. Zgodnie z Regulaminem Programu:

      Do 10 (dziesięciu) Kart wydanych dla danego posiadacza Karty może być zarejestrowanych w Programie (wliczając w to Programy Indywidulane) w tym samym czasie. W ciągu 12 miesięcy kalendarzowych użytkownik może dodać do 5 (pięciu) Kart w miejsce Kart wyrejestrowanych z Programu – z wyjątkiem sytuacji wymiany Karty.

      Dodatkowo jeżeli użytkownik, który realizuje więcej rejestracji na osobę niż dopuszczają to zasady Programu to użytkownik może utracić prawo do gromadzenia punktów oraz wymiany punktów na nagrody.”

      W odpowiedzi poprosiłem o pozostawienie 4 kart, dyspozycję zrealizowano.

      ls5
    • Konsolidowałem punkty z kart własnych mailowo i innych użytkowników telefonicznie w ramach jednego banku na przełomie sierpnia i września br. mając już ponad 20 swoich, zarejestrowanych kart. Wszystko przechodziło bez problemu. Żaden z konsultantów nie czepiał się. Skuteczna wymiana punktów trwała w moim przypadku do 7 września br. włącznie.

      Jarajek
    • Czy macie dobry sposób jak sprawdzić ile kart zarejestrowanych posiadam i jak usunąć stare, których nie powinno tam już być?

      Dzikus
    • Logujesz się i sprawdzasz ile masz kart. Jak chcesz usunąć to wchodzisz na kartę i odznaczasz zgody do tej karty. Do 30 dni kartę zostanie usunięta.
      Jak nie pamiętasz loginów i haseł to logujesz się po numerze karty i dacie urodzenia.

      Łuki
    • Można konsolidować punkty w ramach jednego banku ale na różnych kontach?

      drudar
    • Najlepiej w ogole do nich nie pisac, straty wziac na siebie i dalej robic swoje.

      aaaa
    • Tak jest. Jakiś czas temu we wrześniu konsolidowalem resztki po 600ptk z wymiany ptk. Wszystko fajnie szło. Po kilkunastu dniach u żony system się zwiesił. Pani spisała numery i już na następny dzień karty zablokowane były. Przyjęliśmy to na stratę tak jak niedostarczone vouchery . Bywa! Chyba każdy się odkuł i nie.ma co kręcić afery.

      Kacper
    • Jak odpisuja ze sprawe przekazali do dzialu technicznego to wiadomo o co chodzi.

      aaaa
    • Odwołanie rozpatrzone pozytywnie. Vouchery dotarły w dniu dzisiejszym :)
      Klasyczne regułki działają.

      Jarajek
  • Czy komuś ostatnio wysłali vauczer do Circle albo do Euro? czekam dwa dni na Circle i nic. Przedtem wysyłali złe kody a teraz wcale nie wysyłają. Mam jeszcze 4000 punktów ewentualnie co zamówić, że istnieje nadzieja że przyjdzie. Z góry dziękuje za odp.

    Stanisław Odpowiedz
  • @Stanisław
    Napisz do mnie to pomogę. waldemar_007@wp.pl

    Waldemar Odpowiedz
  • chętnie przygarnę circle k
    w zamian mogę zamówić coś innego
    m.pradziad@wp.pl

    kruczi Odpowiedz
  • może ktoś wie lub próbował
    można płacić voucherami na stacjach carrefour?

    kruczi Odpowiedz
  • Jeśli ktoś czeka na kody, które nie przyszły w ciągu max. kilku godzin to raczej się już nie doczeka. U mnie było tak, że kody które przychodziły, było prawie od ręki lub max. kilka godzin. Pozostałe nie przychodzą mimo ponagleń już kilkanaście dni. Więc raczej nic z tego nie będzie. No i część kont jest zablokowanych – wyskakuje komunikat o konieczności kontaktu z działem technicznym.

    Borys29 Odpowiedz
    • Zaczęli blokowac te nadmiarowe konta chyba (powyżej 10). Niedawno poprzychodziły rózne emaile marketingowe i dzięki temu dowiedziałem się, że mam aż 15 kart w programie, z czego 10 już dawno zamniętych w bankach (a mieli chyba usuwac je z BChw po miesiącu od deaktywacji karty). Szybki mail do nich i zamknięli mi te karty.

      Ja123
    • Potwierdzam. Blokują nadmiarowe karty ana reklamację odpisują że złamano regulamin duża ilością kart i nagroda została anulowana.
      Chyba raj na MCBch ostatecznie zakończony.
      Najlepsze że na konta które miał być dawno zamknięte a e-maile wciąż przychodzi marketing.

      paolo
    • jesli dalej nękają marketingiem to mozna wypisac sie przez link na dole maila
      poza tym niech nie uzywaja hasla „złamany regulamin”
      mastercard/banki czesto nie dotrzymuja warunkow i terminow wysylki/wyplaty zapisanych w regulaminach ale nigdy nie przyznaja sie „złamaliśmy regulamin” tylko „popełniliśmy błąd” wiec powinno wystarczyc przyznanie sie do błędu

      aaaa
    • To niech życzliwie przestaną przy okazji na wszystkie karty z terminem ważności sprzed Laty wysyłać spam :) swoją drogą może warto teraz przy tej okazji wnieść o usunięcie zgodnie z rondo danych i zrezygnować z wszystkich kart, żeby wrócić za rok do gry o drobne :)

      Dzikus
    • @paolo, „nagroda została anulowana”, ale chyba punkty zwracają?

      Ja123
    • nie, nie zwrócili pktow ale nie zabrali też tych co zostały na koncie, może dlatego, że został tam tylko 1 pkt

      paolo
  • Czy ważność voucherów do circle k można sprawdzić w internecie wpisując kod? Nie mam pewności czy jeden z bonów został wykorzystany.

    Borys29 Odpowiedz
    • Nie musisz na stronie znaleźć zakładkę kontakt i tam napisać, podać numer z kodu kreskowego i Ci sprawdzą ważność oraz czy nie została wykorzystana lub zablokowana. Odpisują po kilku dniach. A najlepiej na stacji sprzedawca od razu Ci sprawdzi czy jest ok czy co innego.

      Kacper
  • Czołem.
    Posiadam 2 vouchery do RTV euro AGD po 50zl każdy i chętnie wymienię na CircleK

    Andrus Odpowiedz
  • Czy możecie się zalogować na konto w bezcennych chwilach? Po próbie zalogowania otrzymuję komunikat:
    „Przepraszamy wystąpił błąd.
    Prosimy o kontakt z infolinią programu Mastercard® Bezcenne® Chwile”
    Nie wiem czy to błąd występujący globalnie czy tylko u mnie.

    Łukasz Odpowiedz
  • Pytanie z innej beczki. Rejestrował ktoś kartę Aliora do programu. Wywala mi jakiś błąd, a kartą mogę płacić w internecie. Więc to nie problem z 3d secure czy ePINem

    Kacper Odpowiedz
    • Alior ma przestarzałą wersję 3d secure i rejestracja karty przez stronę Bezcenne Chwile nie przejdzie. Pozostaje jedynie rejestracja przez bank. W internecie można normalnie płacić bo sklepy akceptują starszą wersję.

      Łuki
  • Czy możecie zarejestrować kartę Alior Banku przez aplikację?

    Beata2 Odpowiedz
    • Witam! Ma ktoś może dostęp do strefy premium? I podesłał by informacje na maila bądź na forum jakie tam nagrody mają ponieważ nie wiem czy jest sens wyrabiać.

      Kacper
    • >>>czy jest sens
      Nie.

      Bogdan
  • WYMIENIĘ 100 Allegro, 10 Allegro, 15, 50 i 100 Biedronka, 50 RTV, 40 i 50 Empik na vouchery do multikina i cinema citi. e-mail: waldemar_007@wp.pl

    Waldemar Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy