Do 550 zł za założenie Wymarzonego Konta Osobistego w Raiffeisen Polbank

Zakończona

Ruszyła promocja Raiffeisen Polbank, czyli banku, który bardzo rzadko oferuje bonusy na start. W zamian za założenie Wymarzonego Konta Osobistego i aktywne używanie go przez rok możemy zgarnąć nawet 550 zł premii. Jest jednak parę haczyków.

Promocja Rokuj z nami - 550 zł za założenie konta osobistego Wymarzonego w Raiffeisen Polbank

Promocja ROKuj z nami

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która nie była stroną jakiejkolwiek umowy o czynności bankowe zawarte z Raiffeisen Polbank w okresie od 1.01.2016. Oznacza to, że posiadanie jakiegokolwiek produktu w banku wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o Konto Wymarzone za pomocą strony promocji (inne wnioski nie będą brane pod uwagę). W trakcie wnioskowania będziemy musieli złożyć oświadczenie o przystąpieniu do oferty specjalnej, wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz na przesyłanie przez bank informacji handlowych. Nie zapomnijmy też o zgodzie na używanie przez bank telekomunikacyjnych urządzeń i systemów wywołujących w celu oferowania produktów i usług (marketing bezpośredni) oraz wskażmy formę elektroniczną jako sposób otrzymywania korespondencji od banku.

Jaki mamy czas na składanie wniosków? Oferta jest ważna do 31.10.2018, przy czym obowiązuje jedynie 7000 wniosków promocyjnych. Ciężko powiedzieć, czy zostaniemy poinformowani o ewentualnym wyczerpaniu puli – niestety regulamin o tym nie wspomina.

50 zł na start

Pierwszą z premii w wysokości 50 zł otrzymamy za wykonanie (i zaksięgowanie przez bank) transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 200 zł w okresie do końca drugiego miesiąca kalendarzowego po miesiącu podpisania umowy. Przykładowo podpisując umowę w lipcu mamy czas na spełnienie warunków do końca września.

Ale uwaga: zgodnie z regulaminem promocji jako transakcje te rozumiemy płatności kartą w punktach usługowo-handlowych, z wyjątkiem transakcji drogą elektroniczną. Wykluczone są również transakcje typu Quasi Cash, czyli bezpośrednio wymienialne na gotówkę (np. zakup voucherów, wymiana walut czy doładowania portmonetek). Innymi słowy bank zalicza tu tylko „normalne” płatności w sklepach stacjonarnych.

3% moneybacku

Kolejne premie zgarniemy na podobnej zasadzie, ale tym razem w formie moneybacku – 3% od transakcji kartą (ale nie więcej, niż 50 zł). W naszym przykładzie moneyback będziemy mogli zgarnąć od października do marca włącznie.

Kolejna, tym razem całkiem solidna nagroda, bo w wysokości 150 zł, zostanie nam przyznana za jednorazowe wpłaty lub wpływy zewnętrzne w wysokości 2000 zł oraz za dokonywanie min. 3 przelewów krajowych w PLN. Warunek ten będziemy musieli spełniać przez pół roku, w każdym miesiącu (w tym samym okresie, za który przyznawany będzie moneyback).

Ostatnia nagroda, w wysokości 50 zł, zostanie nam przekazana pod warunkiem wykonywania transakcji kartą na kwotę min. 200 zł w kolejnych czterech miesiącach (od 9. do 12. miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta). Oczywiście tu ciągle obowiązuje ta sama definicja transakcji, co wcześniej – czyli płatności bezgotówkowe kartą w sklepach.

Wypłata każdej z nagród nastąpi do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków.

Ile kosztuje Wymarzone Konto Osobiste?

Prowadzenie Wymarzonego Konta Osobistego jest darmowe. Zapłacić natomiast możemy za kartę debetową. Jeśli wybierzemy plastik z logo Mastercard, to opłata wyniesie 6 zł. W zamian otrzymamy darmowe ubezpieczenie „CYBER Pomoc” oraz bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju.

W przypadku karty Visa opłata miesięczna wyniesie 0 zł, jeśli wykonamy co najmniej jedną transakcje bezgotówkową kartą (w innym wypadku zapłacimy 3 zł). Za darmo wypłacimy gotówkę z bankomatów Euronet, a z pozostałych – 6 zł od wypłaty.

Nie przegap!

Komentarze

  • Czy komuś wpłynęło 20 lub 30 zwrotu utrzymaniowego bez reklamacji ? ja już czekam 2 tygodnie po reklamacji i nic . wkurzające za czasów RB szybko i pozytywnie reagowali…

    TOma Odpowiedz
    • Wcale nie bylo szybko bo tez 1 reklamacje ciagneli mi chyba ze 3 miesiace. Ale w koncu oddali. Teraz wpadlo po reklamacji chyba 12.10.

      keton
    • U mnie, co prawda po reklamacji ale bardzo szybko kasa była. Reklamacja złożona 01.10. a kasa była 04.10.

      Katana78
  • Ja tez czekam ,a reklamacja zlozona 1.10.2019,dodzis brak 30zl

    Sylwester Odpowiedz
  • Pracownicy Banku z Działu Reklamacji nie powinni obawiać się o utratę pracy, moja n-ta reklamacja i również n-te uznanie. Taki ping-pong, ja im parę słów w poczcie elektronicznej a oni zawsze elegancko odpowiedź na papierze. Eh, jeszcze 5 mcy i przyjdzie nam zakończyć ten taniec chocholi.

    jeno sznur Odpowiedz
  • Wpadło 20zl reklamacja była na 30 jutro idzie następna ten bank to dno

    Sylwester Odpowiedz
  • Przepraszam, że nowy temat ale nie przebrnę przez kilka stron komentarzy. W ramach oferty utrzymaniowej w jakiej wysokości zwrot Wam zaproponowano i jaki obrót kartą należy wykonać? I czy mogą to być płatności za zakupy w internecie albo czy mamy jakieś złe mcc

    falusinski Odpowiedz
  • Dzisiaj wpadlo 20zl utrzymaniowej. Co ciekawe na 2 konto nic. Czuje, ze znow bedzie reklamacja :( Kolejna …

    keton Odpowiedz
  • Moje konto też puste szkoda słów za sierpień wpłata na dwa razy 20 zł., a potem jeszcze 10 zł.

    Sylwester Odpowiedz
  • 1 transakcja karta w miesiacu do zwolnienia z oplaty za konto – ale liczy sie data transakcji czy ksiegowania?

    TomekW Odpowiedz
  • Znowu trzeba składać reklamację żenada

    Sylwester Odpowiedz
    • Bardzo dobra oferta na utrzymanie klienta. Po takim podejsciu sam sie zastanawiam czy juz nie rezygnowac i odpuscic sobie ciagle reklamowanie.

      keton
  • Reklamacja zlozona, zobaczymy ile tym razem trzeba czekac na wyplate.

    Sylwester Odpowiedz
  • Tym razem reakcja szybka 3 dni po reklamacji kasa na kącie.,ale nie smak pozostał.

    Sylwester Odpowiedz
    • Bo chyba na tym polega ta promocja w banku. Licza na to, ze niektorym nie bedzie sie chcialo pisac reklamacji i kasa pozostanie w banku. A jesli to problem czysto „techniczny” to tym bardziej nie zacheca do banku.

      keton
  • Czy działa Wam debetówka z Raiffeisena w internecie? Ja mam problem od czasu połączenia systemów tzn. 11.bm. Nie pomogły 4h rozmów z 15 konsultantami. Dodam tylko, że stacjonarnie płacę bez problemów.

    Paweł K. Odpowiedz
    • Moja karta Raiffeisen działa w internecie i na żywo.

      abba
    • Czyli to nie jest błąd powszechny i systemowy. Niestety bank nie jest w najmniejszym stopniu skory do pomocy. Ich infolinia to farsa – konsultant nie ma wglądu ani do wcześniejszych zgłoszeń ani do statusu spraw. Dzwoniąc na infolinię jesteś prawie jak człowiek przychodzący z ulicy – żeby chcieli Ciebie obsługiwać muszą się dowiedzieć wszystkiego od początku. Konsultanci często wyciszają rozmową i idą spytać szefa o „coś” – nawet na 10-15 minut. Obiecują kontakt zwrotny, ale nikt nie dzwoni. Najgorsza infolinia na jaką trafiłem.

      Paweł K.
  • Nie wiem, jak w Raiffeisen ale identyczną sytuacje mam w Eurobanku po połączeniu z Millenium, kazali wymienić kartę.

    kacper451 Odpowiedz
  • Niezly burdel maja w tym Paribasie. Dzisiaj sie loguje na konto Raiffeisena i co widze? Moje stare konto Paribasa zamkniete rok temu oraz jako 2 Raiffeisena. Co ciekawe zamknieta byla rowniez umowa ramowa. Sprawdzcie to u siebie.

    keton Odpowiedz
  • Czy ktos juz dostal 20/30zl utrzymaniowej?
    Cos czuje, ze po polaczeniu systemow tym razem beda az 2 reklamacje.

    keton Odpowiedz
    • Pisałem reklamacje jeszcze na starym systemie, ale stwierdziłem że na pewno się zgubiło. Powinienem dostać 20 zł za wrzesień do końca października, napisałem na czacie w nowym systemie kilka dni temu i chyba wczoraj dostałem 2×20.

      borkowicz
    • Ale reklamacja dosłownie w klimacie „nie dostalem kasy z promocji takiej j takiej proszę o przesłanie” nie ma czasu na więcej 😎

      borkowicz
    • ja dostałem w końcu w środę 27.11 zwrot za wrzesień po reklamacji złożonej jeszcze w starym systemie.
      A za październik nie ma kasy, więc będzie konieczna kolejna reklamacja, ehhh ;(

      erde
    • Pierwszy miesiąc utrzymaniówki w BNP i reklamacja poszła. Klasyka gatunku w BNP Paribas.

      Paweł K.
    • Na jaki e-mail wysyłacie reklamację ?
      Czat w serwisie transakcyjnym to porażka – zanim się ktoś odezwie to zostaję wylogowany.
      Również nie otrzymałem 20 zł za ofertę utrzymaniową.

      mbo
    • Już znalazłem odpowiedni formularz na ich stronie.

      mbo
  • Czy ktos juz dostal te 20zl?
    Ostatnio cos wolno te reklamacje rozpatruja. Graja na czas.

    keton Odpowiedz
    • U mnie cisza. Oj nie spieszy im się, nie spieszy. Nie wiem czy dobrnę do końca tej promocji.

      Katana78
    • Chyba tak, mi odpisali po 11 dniach , że przecież już wypłacili. A wypłącili 22.11. uznanie reklamacji za wrzesień i teraz kolejna reklamacja i czekanie. Zrugałem ich fest, że już sami się gubią w swojeje niekompetencji.

      Elo320
  • Jak składacie reklamacje teraz w tym nowym ich systemie?

    TomekW Odpowiedz
  • Reklamacje składałem na czacie. Ale trzeba uważać bo chyba po 5 minutach automatycznie zamyka stronę logowania więc trzeba kliknać co jakiś czas którąś opcję np. historia ,przelew itd.
    Czat długo sprawdza nasze zgłoszenie, po przyjęciu reklamacji dostałem sms z numerem reklamacji , i że do 30 dni oczewkiwanie.

    miron Odpowiedz
  • Dziś wypowiadałem konto, meczyli mnie by zostać, powiedziałem , że- nie dziękuję, bo do dziś męczę się z październikową premią i 3 reklamacją w tej sprawie. Pani twierdziła, że już załatwili problem i w grudniu niby ma już być wszystko ok z tymi premiami.

    Elo320 Odpowiedz
    • U mnie tylko 1x wyplacili 20zl bez reklamacji. Jak pod koniec grudnia nie pojawi sie kolejne 20zl oraz zalegle 20zl z reklamacji to w styczniu zamykam konto. Szkoda czasu. W Paribasie karencja jest zwykle 9m i juz w marcu moglbym otworzyc nowe konto z solidna premia, a tak to sie mecze co miesiac dla glupich 20zl. U zony jeszcze ani raz nie wpadlo 20zl bez reklamacji. A juz 2x20zl zalegaja. Masakra. Co ciekawe pozniej przychodzi listem uznanie reklamacji – mam juz tego cala teczke od czasu Raiffeisena.

      keton
  • Dziś wpadło 20 zł . Nie wiem za jaki okres bo zalegają 2×20. Mam dość pisania reklamacji, zamykam konto.

    Krak Odpowiedz
    • Mi nadrobili ostatnie okresy, a teraz przelew wygląda na terminowy plus ma sensowny tytuł. Promocja co prawda nie warta nadszarpywania okresu karencji, ale już dociągnę do końca.

      borkowicz
    • Mi też dziś dali 20 zł, tylko niechluje nie zaznaczyli za który mc. Pewnie sami nie wiedzą. Mogli od razu do swojego hasła „Zostań z nami” dopisać : To Cię wkurzymy.
      Odmieńce jakieś lubią tonąć w reklamacjach.

      jeno sznur
    • Ja też dostałem swoje 20 zł i chyba jest to terminowy zwrot za listopad (rozliczenie uznanej reklamacji jakie dostałem za wrzesień miało tytuł Uznanie reklamacji nr…), ale zalegają mi jeszcze z jedną reklamacją za październik. Może teraz już się obejdzie bez reklamacji… – haha ale mi się marzyciel włączył…

      erde
    • Tez mi wpadlo na 2 konta po 20zl. Wydaje mi sie, ze to planowe 20zl za listopad. Nadal oczywiscie wisza reklamacje za pazdziernik.

      keton
  • Łącze sie w bólu. Paribas „obsluguje” teraz moja kk wizzair. Wylaczyli mozliwosc nadplaty, tzn wplacam kase na karte i widac tylko do wysokosci limitu wiec nie mozna zrobic wiekszych zakupow. A sama splata kk tez nie trwa sekundy jak w Raiffeisenie tylko trzeba czekac kilka godzin az przelew trafi na karte kredytowa. Nie ma znaczenia czy splata idzie z nowego roru paribas czy z bylego Raiffeisena, oni nazywaja to przelewem internetowym i kaza czekac. Wylaczyli przyjmowanie przelewow natychmiastowych w weekendy, po prostu zamykaja bank w piatek o 20 i otwieraja w poniedzialek o 6 rano. W dodatku podwyzszyli oplate miesieczna z 6 na 10 zl i pobieraja ja nie pod koniec miesiaca tylko na poczatku okresu rozliczeniowego wiec za pierwszy miesiac zaplacilem 16 zl. Za miesiac maja przeslac ostatnie punkty lojalnosciowe na konto w Wizzair i bede probowal jakos sie od nich uwolnic bez straty tych punktow.

    aaaa Odpowiedz
  • 31.12 wpadlo kolejne 20zl ale tylko na 1 konto. Tytul przelewu jak w bonusie z 23.12. Kolejna reklamacja. Juz 9 w tym banku. Makabra. Zasluzone 1 miejsce na ankiecie Dona.

    keton Odpowiedz
  • Zero kasy , to będzie już druga reklamacja . Mam pytanie o okres rozliczeniowy w bnpparibas. Czy obowiązuje od pierwszego dnia miesiąca do ostatniego ? Kiedyś Paribas miał jakiś dziwny okres chyba od 26 dnia miesiąca do 29 następnego.

    miron Odpowiedz
  • niezłe jaja – nie starczyło 30 dni na przyznanie się do błędu i wypłatę premii, właśnie dostałem pismo z Paribasa o wydłużeniu terminu rozpatrywania reklamacji:
    Szanowny Panie,
    w odpowiedzi na pismo otrzymane przez Bank w dniu 2019-12-03 dziękuję za przekazane uwagi.
    Postępowanie wyjaśniające wykazało, że ze względu na konieczność zebrania dodatkowych informacji w sprawie, termin rozpatrywania reklamacji wydłuży się.
    Wyjaśniam, że rozpatrzenie Pana sprawy z zachowaniem należytej staranności wymaga od Banku dogłębnego zbadania wszystkich jej aspektów.
    Jednocześnie informuję, że stanowisko Banku w niniejszej sprawie przesłane zostanie niezwłocznie po jej rozpatrzeniu, nie później niż w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia.

    erde Odpowiedz
  • A ja składam reklamację co miesiąc. Już mam dość

    Sylwester Odpowiedz
  • Bank przedłużył do 60 dni rozpatrzenie reklamacji za wydatki w październiku. Nie odpowiedzieli gdzie mam składać skargę na takie rozpatrzenie reklamacji oraz nie odpowiedzieli co jest nie tak i dlaczego prostą reklamację tak długo.

    miron Odpowiedz
    • zapomniałem dodać ,że reklamację za wydatki z listopada też musiałem zgłosić. Do dziś żadnego zwrotu (20zł) tzw moneyback nie otrzymałem .

      miron
    • BeeNPe ParaBank

      Elo320
    • To wyjasnie Ci o co chodzi. O to zeby jak najdluzej przytrzymac klienta. Za wydatki w pazdzierniku powinni wyplacic dopiero pod koniec listopada. Beda zwlekac tak dlugo jak sie da a ty ciagle bedziesz klientem. Ja z 1 konta juz zrezygnowalem po kilku niewyplaconych do tej pory bonusach, bo prosta kalkulacja wykazala, ze trace na to za duzo czasu, a za 9-12m otworze nowe konto w lepszej promocji.

      keton
  • Dzisiaj to już przechodzą samych siebie (a może wcale nie:). Napisałem reklamację do reklamacji złożonej 01.12.2019 (zwrot do końca listopada za płatności w październiku). Napisałem, że skoro nic mi w ciągu 30 dni nic nie odpisali i terminu rozpatrywania też nie wydłużyli (przynajmniej mnie o tym nie poinformowali) to poproszę należne mi 20 zł. No to mi nową reklamację pod nowym numerem zarejestrowali. I teraz nowe 30 dni leci:) A po 30 dniach jak przyjdzie mi znowu reklamować – tym razem „reklamację do reklamacji” (czego w przypadku tego banku nie można wykluczyć) to już się chyba zacznę lekko denerwować:(

    Katana78 Odpowiedz
    • Nie nie, to już teraz napisałeś „reklamację do reklamacji”, a po 30 dniach będziesz pisał „reklamację do reklamacji do reklamacji” :D

      pws
  • @pws Zgadza się. Dokładnie o to mi chodziło, tylko źle to ująłem. Dobrze, że to napisałeś – to dużo lepiej brzmi:)

    Katana78 Odpowiedz
    • Co to będzie po roku… 😱

      Don Quijote de la Mancha
    • Istne perpetum mobile z reklamacjami :D Ale też odsetki od premii teoretycznie rosną…

      Swoją drogą ciekawe czy w bankach są takie przypadki ciągnących się bez końca reklamacji w jakiejś sprawie i ile takowych napisał rekordzista.

      pws
    • W zasadzie to w marcu zamierzałem zamknąć tam konto. Ale w sumie gdybym miał możliwość pobić jakiś rekord to może warto zostać:) Zawsze to byłbym współautorem jakiegoś rekordu:)

      Katana78
  • Zastanawiam się nad pismem do Pani Małgorzaty Kamińskiej Rzeczniczki Klienta w tym Banku. Zazwyczaj do rzecznika klienta piszę się gdy nie jesteśmy zadowoleni z już rozpatrzonej negatywnie reklamacji. Z Waszych postów jak i też mojego przykładu mam dużo wątpliwości do tej promocji, wydaje mi się że Bank nie przekazał całej informacji o wymaganiach w promocji i teraz główkują jak tu się wycofać.

    miron Odpowiedz
  • Ciekawostka – wlasnie dostalem polecony od Paribasa, ze moja reklamacja wymaga wiekszych zabiegow i potrzebuja 60 dni :) Ale na tym koncie 23.12 wpadla juz zalegla premia. Niezly maja tam bajzel.

    keton Odpowiedz
  • wczoraj wpływ 20 zł . Ale z której reklamacji to nie wiem . Bo numer reklamacji inny od podanych w sms , więc muszę dopytać. Ogólnie z 2019 , a składalem za październik i grudzień.

    miron Odpowiedz
    • Dodam tylko ,że od Rzecznika konsumenta w tym Banku nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.

      miron
    • A u mnie nic. A wisza 2 premie.

      keton
    • @ miron: A długo czekasz?

      owat
    • Deklarowali w grudniu, że teraz już wszystko będzie cacy. Jak widać nie jest. Choć mają jeszcze kilka godzin, to obsługa tej promocji (utrzymaniowej) i dramatyzm związany z reklamacjami zniechęca do posiadania prooduktów w tym banku. Powiedzenie „masz to jak w banku” tutaj nie obowiązuje.

      Elo320
  • Tym razem na zadne konto nic nie wpadlo. Chyba zakoncze wspolprace z tym bankiem. Na 2 koncie napisali ostatnio, ze potrzebuja wiecej czasu na reklamacje. Parodia banku

    keton Odpowiedz
  • do Owat – za październik dali 20 zł na koniec stycznia . Za listopad nadal nie mam mimo złożonej reklamacji w grudniu. Za grudzień jeszcze nie mam , ale poczekam z reklamacją za grudzień do wtorku 04/02 , bo się zaplącze z reklamacjami i może wpłynie w dzień roboczy.

    miron Odpowiedz
  • Ja złożyłem taką reklamację…
    Witam, tak jak większość innych klientów którzy otrzymali od Waszego PARABANKU ofertę „Zostan z nami 120” poniżej przedstawiam harmonogram oraz to kiedy dostałem lub niedostałem premi mimo spełnienia warunków:
    za sierpień 2019 po REKLAMACJA 1931074 4 listopada
    za wrzesień 2019 poprawnie 28 października
    za październik 2019 NIE OTRZYMAŁEM !!!
    za listopad 2019 poprawnie 31 grudnia
    za grudzień 2019 NIE OTRZYMAŁEM !!!
    za styczeń 2019 Powinienem otrzymać do końca lutego
    jak widać „kopiuj/wklej” także w parabanku nie działa poprawnie bo „enter” nie przenosi do kolejnej linii wiadmomości
    tak czy inaczej nie otrzymałem premii za październik 2019 oraz za grudzień 2019. I nie piszcie mi w wiadomości tak jak ostatnio i innym użytkownikom farmazonów że zweryfikowanie spełnienia warunków wymaga tak skomplikowanej analizy że potrzebujecie w parabanku na to 60dni bo ośmieszyliście się tym już na wielu blogach finansowych. No chyba że to taka metoda na to by przetrzymać mnie jako klienta o miesiąc dłużej w parabanku, a to i tak jest śmieszne:) a tak przy okazji nagroda za styczeń powinna być wypłacona do końca lutego. Proszę też uznać, że reklamuję jej wypłatę bo przecież zajmie Wam to ponad 30 dni i minie już termin wypłacenia nagrody.
    Bez wyrazów szacunku , za to z pełną pogarda M…. H….

    Herman Odpowiedz
    • Szanowny Pan Herman.
      Ostro Pan pojechał po tej promocji. Te emocje , w sumie 99% racji. Ale Parabank i z pogardą za 20 zł ! Co to by było za 100 zł ,strach pomyśleć -:) !
      Za listopad po reklamacji brak wpływu ! Za grudzień brak wpływu, jutro wieczorem nowa reklamacja.
      Nie wiem co sprawdzają przez 60 dni , może sprawdzają kody transakcji . Ostatnio czytam regulaminy i wykluczają pomocników.

      miron
    • Ostatnio czytam regulaminy i wykluczają pomocników. Mam na myśli inne promocje innych banków.

      miron
    • 1 marca wypowiedzenie i w reklamacji napisze że mają mi nagrode przelać na konto w BANKU bo to oni sie nie wyrobili:p

      Herman
    • @ Herman: Grubo poszedłeś, ale….ja napisałem reklamację (już drugą) w podobnym tonie. Te stado baranów od listopada nie potrafi zamknąć kont. Na jedną reklamację w ogóle nie odpisali. Tak dziadowskiej obsługi nie ma nigdzie. Przy każdej promocji to samo….

      owat
    • Mojej żonie zamknęli konto dokładnie po 30 dniach, w sekcji „konta” brak kont, natomiast karta do konta „aktywna” :D niestety nie mam jak sprawdzić czy aktywna bo konto było wyzerowane a zasilić już niema czego ;)

      Herman
    • Też wysłalem kilka dosadnych, ach ironicznych reklamacji , bo nie można traktować tego partnera poważnie. W końcu to bank, więc powinien dbać o kwestie zaufania. Już zleciłem dawno zamknięcie kont w reklamacji napisałem, że proszę o przelew na konto w innym banku. W jednej z odpowiedzi dostałem info, że regulamin wymaga posiadania aktywnego konta w dniu wypłąty premii. W reklamacjach oni już się pogubili a co dopiero ja. Nie zazdroszę pracownikom działu reklamacji, ale ich pytania po czasie żeby doprecyzować to już dramat.

      Elo320
    • Wciąż się uczą bankowości. Przez kilka lat byli szkoleni przez pracowników byłego BGŻ i Raiffeisena, ale to za mało żeby wyszkolić dobre kadry. Może jak przejmą kolejny bank to zaczną coś ogarniać..

      aaaa
    • @ aaaa: Ja z BNP miałem zawsze problemy. Zanim poprzejmowali inne banki byli tak samo nieogarnięci. Przecież oni sami się ośmieszają….

      owat
  • Mam wplyw 20 zł , chyba za grudzień bo bez nie podanego nr reklamacji więc na Bieżąco !!!
    Z Paribas mam jak najlepsze wspomnienia z poprzednich promocji. Chyba pierwsza promocja z mam bonus ,cos takiego kiedyś było, i dobra kasa.

    miron Odpowiedz
    • Ale żeby nie było tak różowo to za listopad nadal brak wpływu. Już ponad 60 dni po reklamacji.

      miron
    • Mam identyczną sytuację, też dziś dostałem 20 zł i nie wiem czy to za listopad czy za grudzień. Parodia. Minęło 60 dni od reklamacji i nie raczyli odpisać, na czacie mi tylko konsultantka napisała że „reklamacja jest jeszcze wyjaśniana”. Do kogo można teraz z tym uderzyć? Po takim czasie powinna być uznana automatycznie.

      Baton
    • Też mi wpadło dzisiaj i też nie wiem za jaki to miesiąc – w grudniu jak wpadło to myślałem, że planowo za listopad ale z końcem stycznia dostałem odpowiedź na reklamację za październik (bank wydłużył termin rozpatrzenia do 60 dni), że ta grudniowa wypłata z tytułem Nagroda zostań z nami 120 to za pozytywne rozpatrzenie reklamacji za październik.
      W związku z tym od razu w odpowiedzi na to pismo złożyłem reklamację za listopad i teraz też nie wiem czy te dzisiejsze 20 zł to z tej reklamacji za listopad czy planowa (z poślizgiem wypłacona) za grudzień. Ubaw po pachy…

      erde
    • Mi też zrobili łachę i dali 20 zł. Jest to druga nagroda jaką dostałem (po x razy reklamacjach i wkrzających odpowiedziach). Dali drugą a ja ciężko spełniam ich warunki na 6-ta czyli ostatnią!

      jeno sznur
    • Podziwiam was za cierpliwość. Chce wam się tak użerać z tym parabankiem? Ja wiem – Pecunia non olet. Ja nie miałbym na nich cierpliwości….

      Lord Klops
    • Już drugi miesiąc z rzędu wypłacają 20 zł (z kilkudniowym poślizgiem). Wysyp reklamacji powoduje u nich jeszcze większy chaos. Zamierzam spełniać warunki jeden miesiąc dłużej (na wypadek, gdyby z nieznanych przyczyn interpretowali start promocji miesiąc później) i złożyć na koniec reklamację niewypłacone kwot wszystko jedno z którego miesiąca.

      abba
    • Przy tym balaganie jest szansa, ze sie to uda. W Raiffeisenie 2 dodatkowe „premie” wpadly. Wiem, ze „ograbilem” bank, ale dobrze sie z tym czuje, bo moj czas zmarnowany na reklamacje tez kosztuje.

      keton
    • przez takie grabienie Paribas nie bedzie dla nas robic kolejnych promocji!

      aaaa
    • Kolego grabienie to juz bylo np. slynna KK Paribasa, gdzie rekordzisci wyciagneli po 2k i wiecej. Teraz te marne 20PLN nie pokrywa nawet kosztow straconego czasu. Poza tym o czym ty piszesz, obecnie to bank ma problemy w 2 strone – nie wyplaca naleznych premii i watpie aby cokolwiek wpadlo wiecej niz jest przewidziane.

      keton
  • W poniedziałek Przelali kasę , widać w przelewach za jaki miesiąc jest nagroda. Mi wychodzi ,że wszystkie zaległości mam załatwione. Jestem na bieżąco . No i w końcu jestem zadowolony . Może zawnioskuję o kartę kredytową.

    miron Odpowiedz
    • Ja nic nie dostałem w poniedziałek.
      Mam zgłoszone 3 reklamacje i jeden wpływ 20 zł.

      mbo
  • Uff. Jest ostatnia nagroda – można się ewakuować.

    Pietia Odpowiedz
  • Jest, ja już wypowiedziałem 24 więc 25 marca koniec walki z tym bankiem.

    Sylwester Odpowiedz
    • Co ciekawe zadzwoniłem raz zapytać o jakąś kolejną ofertę utrzymaniową ale gość mi powiedział że nie ma. Więc ja na to że zamykam a on – nie można telefonicznie. Prawie uwierzyłem ale postanowiłem jeszcze raz zadzwonić i tym razem przeszło :)

      Pietia
  • Tym razem wpadla nagroda na 2 konta. Ale 1 reklamacja wisi juz od grudnia. Pod koniec stycznia patalachy wyslali info, ze potrzebuja jeszcze 60 dni na decyzje. Kpina.

    keton Odpowiedz
    • Też mam taką zaległą reklamację z 01.12. i też mi ją jeszcze rozpatrują. Teoretycznie do końca lutego mają czas. Jak nie wypłacą trudno, nie mam już siły i ochoty się użerać. Wczoraj złożyłem wypowiedzenie i pod koniec marca nareszcie rozwód z tym bankiem:)

      Katana78
  • jest nagroda ZOSTAN Z NAMI, został jeszcze jeden miesiac

    miron Odpowiedz
  • Można jeszcze zamknąć konto przez telefon?

    MichalKato Odpowiedz
    • Tak, chociaż mogą robić problemy. Ale można :)

      Pietia
    • Ja tam przeszedłem się do oddziału na wszelki wypadek. I tu zaskoczenie na plus – tak sami z siebie zaznaczyli mi wypowiedzenie umowy ramowej (dzięki temu może będzie mniej kłopotów przy następnej promocji).

      Katana78
  • jest nagroda zostan z nami 20 zł

    miron Odpowiedz
    • Zgadza sie. Uwaga – nie oplaca sie przerywac dobrej passy i zamykac konta :) Proponuje nic wiecej nie pisac, zainteresowani domysla sie o co chodzi.

      keton
    • Passa zaczęła się ze sporym opóźnieniem, więc trzeba wyrównać rachunki :)

      pws
  • tak, wpadła wczoraj – ostatnia i po chwili bay bay, wreszcie!

    jeno sznur Odpowiedz
  • Witam. Ośmielam się wątpić w dobrą passę. Ale życzę powodzenia. W sumie nic nie kosztuje.

    miron Odpowiedz
  • Sz.P. Keton . Dziękuję za wiadomość. U mnie cisza.

    miron Odpowiedz
  • No i znow. Nie oplaca sie zamykac tego konta :)

    keton Odpowiedz
  • Czy komus przyszlo cos w tym miesiacu? Bo nie wiem czy jeszcze cos kapnie czy juz zamykac to konto :)

    keton Odpowiedz
  • nie przyszło w tym miesiacu, chyba załozyli uszczelki

    Teresa123 Odpowiedz
  • Wreszcie można się pożegnać 😎

    borkowicz Odpowiedz
  • Czy po polaczeniu z bgz warunki bezplatnosci konta sa takie jak w bgz, czyli nie trzeba przelewac ani robic transakcji kart, czy jednak warunki pozostaly jak w rainf?

    TomekW Odpowiedz
    • z tego, że pobrano mi 3 zł za brak operacji kartą wnioskuję, że warunki są jak w Raiff

      erde
    • Czy w tym banku liczą datę księgowania operacji kartą? Z tego co wiem nie powinno chyba tak być. Transakacja wykonana ostatniego dnia miesiąca, zaksiegowana w nowym i opłatę naliczyli…

      TomekW
  • 1 6 7 8

    Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy