Do 550 zł za założenie Wymarzonego Konta Osobistego w Raiffeisen Polbank

Trwa do 31.10.2018

Ruszyła promocja Raiffeisen Polbank, czyli banku, który bardzo rzadko oferuje bonusy na start. W zamian za założenie Wymarzonego Konta Osobistego i aktywne używanie go przez rok możemy zgarnąć nawet 550 zł premii. Jest jednak parę haczyków.

Promocja Rokuj z nami - 550 zł za założenie konta osobistego Wymarzonego w Raiffeisen Polbank

Promocja ROKuj z nami

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która nie była stroną jakiejkolwiek umowy o czynności bankowe zawarte z Raiffeisen Polbank w okresie od 1.01.2016. Oznacza to, że posiadanie jakiegokolwiek produktu w banku wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o Konto Wymarzone za pomocą strony promocji (inne wnioski nie będą brane pod uwagę). W trakcie wnioskowania będziemy musieli złożyć oświadczenie o przystąpieniu do oferty specjalnej, wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz na przesyłanie przez bank informacji handlowych. Nie zapomnijmy też o zgodzie na używanie przez bank telekomunikacyjnych urządzeń i systemów wywołujących w celu oferowania produktów i usług (marketing bezpośredni) oraz wskażmy formę elektroniczną jako sposób otrzymywania korespondencji od banku.

Jaki mamy czas na składanie wniosków? Oferta jest ważna do 31.10.2018, przy czym obowiązuje jedynie 7000 wniosków promocyjnych. Ciężko powiedzieć, czy zostaniemy poinformowani o ewentualnym wyczerpaniu puli – niestety regulamin o tym nie wspomina.

50 zł na start

Pierwszą z premii w wysokości 50 zł otrzymamy za wykonanie (i zaksięgowanie przez bank) transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 200 zł w okresie do końca drugiego miesiąca kalendarzowego po miesiącu podpisania umowy. Przykładowo podpisując umowę w lipcu mamy czas na spełnienie warunków do końca września.

Ale uwaga: zgodnie z regulaminem promocji jako transakcje te rozumiemy płatności kartą w punktach usługowo-handlowych, z wyjątkiem transakcji drogą elektroniczną. Wykluczone są również transakcje typu Quasi Cash, czyli bezpośrednio wymienialne na gotówkę (np. zakup voucherów, wymiana walut czy doładowania portmonetek). Innymi słowy bank zalicza tu tylko „normalne” płatności w sklepach stacjonarnych.

3% moneybacku

Kolejne premie zgarniemy na podobnej zasadzie, ale tym razem w formie moneybacku – 3% od transakcji kartą (ale nie więcej, niż 50 zł). W naszym przykładzie moneyback będziemy mogli zgarnąć od października do marca włącznie.

Kolejna, tym razem całkiem solidna nagroda, bo w wysokości 150 zł, zostanie nam przyznana za jednorazowe wpłaty lub wpływy zewnętrzne w wysokości 2000 zł oraz za dokonywanie min. 3 przelewów krajowych w PLN. Warunek ten będziemy musieli spełniać przez pół roku, w każdym miesiącu (w tym samym okresie, za który przyznawany będzie moneyback).

Ostatnia nagroda, w wysokości 50 zł, zostanie nam przekazana pod warunkiem wykonywania transakcji kartą na kwotę min. 200 zł w kolejnych czterech miesiącach (od 9. do 12. miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta). Oczywiście tu ciągle obowiązuje ta sama definicja transakcji, co wcześniej – czyli płatności bezgotówkowe kartą w sklepach.

Wypłata każdej z nagród nastąpi do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków.

Ile kosztuje Wymarzone Konto Osobiste?

Prowadzenie Wymarzonego Konta Osobistego jest darmowe. Zapłacić natomiast możemy za kartę debetową. Jeśli wybierzemy plastik z logo Mastercard, to opłata wyniesie 6 zł. W zamian otrzymamy darmowe ubezpieczenie „CYBER Pomoc” oraz bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju.

W przypadku karty Visa opłata miesięczna wyniesie 0 zł, jeśli wykonamy co najmniej jedną transakcje bezgotówkową kartą (w innym wypadku zapłacimy 3 zł). Za darmo wypłacimy gotówkę z bankomatów Euronet, a z pozostałych – 6 zł od wypłaty.

Nie przegap!

Komentarze

  • Czy do końca września transakcje min. 200 zł mogą być sumą wszystkich transakcji czy to musi być jedna płatność min 200 zł ?

    Marta1 Odpowiedz
  • Konto niby założone ale już jest problem. Mianowicie nie mogę się zalogować loginem i hasłem otrzymanym w sms-ie. Na infolinii przyjęto zgłoszenie i konsultant miał do mnie oddzwonić z rozwiązaniem problemu. Oczywiście nie oddzwonił więc po 2 dniach ja zadzwoniłem ponownie i tym razem otrzymałem nowe hasło które „miano mi przekazać” (więc dlaczego nikt tego nie zrobił?). Niestety nowe hasło też nie działa więc sprawa znowu została przekazana do informatyków i znowu mam czekać na kontakt z rozwiązaniem problemu itd. Za każdym razem informuję, że miałem już konto w tym banku zamknięte w 2015 ale podobno zostało poprawnie zamknięte i to nie ma wpływu. Czy ktoś z Was też ma takie problemy czy jestem jedynym szczęściarzem?

    Rask Odpowiedz
    • Ja mam to samo. Nie udało mi się zalogować na komputerze ale w aplikacji na telefonie tak. Jako że jestem teraz na urlopie to nie dzwoniłem na infolinię i nie wglebialem się w ten problem. Spróbuj na telefonie pewnie będzie tak jak u mnie

      pasikonik119
    • Spróbowałem. Tym razem mam komunikat że kanał mobilny jest zablokowany, w celu odblokowania zaloguj się na R-Online lub zadzwoń na Infolinię… Wrrrrrr

      Rask
  • Jakie dokumenty dostaliście od kuriera?

    Paweł Odpowiedz
  • Ja nie dostałem żadnej umowy, tylko kartę i kartkę jakiejś zgody, kiedy dostanę login i hasło?

    Paweł Odpowiedz
  • Za kilkanaście minut – sms-em

    Iwona Odpowiedz
  • Po odrzuceniu trzech wniosków,interwencja na infolinii,co prawda nie dali znać o załatwionym problemie,ale dziś o dziwo po złożeniu kolejnego wniosku wszystko przebiegło ok i czekam na kuriera,także info dla tych co im odrzucili a chcą skorzystać z promocji,najpierw atak na infolinię i domagać się powodu z którego odrzucili wniosek a póżniej próbować składać kolejne,bo to przecież nic nie kosztuje

    dark Odpowiedz
  • Czy te płatności na sumę 200 zł, które mają być zrobione najpóźniej do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta mogę rozpocząć już teraz w lipcu, czy będą liczyły się transakcje zrobione od sierpnia ? Jeżeli konto otwarte w lipcu to trzeba dla bezpłatności zrobić jedną płatność ?

    Romuald Odpowiedz
    • Z ta bezplatnoscia to dobre pytanie. Jak dobrze pojdzie to kurier do mnie dotrze 30 lub 31.07. Moze nie byc czasu na 1 transakcje. Przy okazji pytanie – czy konto jest aktywne od razu po wizycie kuriera?

      keton
  • Konto nie jest aktywne zaraz po wizycie kuriera , po okolo 3 godzinach dostalem sms z potwierdzeniem ze podpisalem umowe , sms z login i haslo. Kurier dostrczyl jedna kartke ( ogolnie zgoda na zawarcie umów itd ) oraz karte debetowa.

    Miron Odpowiedz
  • Dobrze, że zachowałem kajet sprzed 5 lat ze starymi danymi do logowania. Działają. Nowych nie dają.

    Bufon Odpowiedz
  • Poza moneybackiem podsumowując zyski to: 50zł za płatności na 200zł w ciągu 2 miesięcy, 50zł za płatności 200zł przez 4 miesiące i 150zł za co? Za to, że przeleje co miesiąc 2000zł z innego konta ?

    Paweł Odpowiedz
    • 150 za wplyw z innego konta 2000 i 3 prselewy wychodzace poza bank co miesiac

      Dzikus
  • mi kurier zostawił umowę w placówce poczty polskiej, a tam pani przestraszona, że ona ze mną nie podpisze, bo jest sama w placowce i to skomplikowane, jak otworsy przesylke to bedzie musiala nadac spowrotem co podpisze 😁 ze ludzie nie czytaja jakie umowy podpisza i ona pozniej bedzie miala na sumieniu 😂😂

    Dzikus Odpowiedz
    • U mnie jako kurier Pocztexu był mój listonosz który pierwszy raz w życiu dostarczał komuś umowę i to w zasadzie ja mu mówiłem co ma mi zostawić a co zabrać i co ma klikać u siebie na tablecie :-)

      Rask
  • Miałem podobnie jak Rask :-) Listonosz był zatrwożony. Instruowałem go krok po kroku. Na koniec usłyszałem, że wraca z umową na pocztę. Po kwadransie miałem już aktywowane produkty.

    Krak Odpowiedz
  • A jak długo czekaliście na umowę od złożenia wniosku?

    Aleksy Odpowiedz
  • Pare dni . Chyba 3-4 dni i był kurier.

    Miron Odpowiedz
  • @ Aleksy, wniosek składałem w sobotę, kurier był w środę.

    Krak Odpowiedz
  • Jeszcze jedna sprawa: wybrałem kartę Mastercard a nie doczytałem, że jest ona płatna. Jak wykonam transakcję na jakąś kwotę to też będzie? Ewentualnie mogę jeszcze zmienić na Visę? Będę brał wtedy udział w promocji zwrotów?

    Paweł Odpowiedz
    • otrzymałem info z banku: bardzo dziękuje za cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.

      Po konsultacji potwierdzam, że zmiana rodzaju posiadanej karty nie powoduje wykluczenia Pana z promocji.

      Proszę o kontakt z Centrum Telefonicznym naszego banku celem zastrzeżenia karty oraz zamówienia nowej karty do rachunku. Konieczna będzie akceptacja warunków umowy, ponieważ zmienia Pan rodzaj posiadanej karty (z karty Mastercard na kartę Visa).

      Zmiany może Pan również dokonać podczas wizyty w najbliższym oddziale naszego banku.

      patszy
  • czy pierwszy miesiac karta jest bezplatna ,bo troche trudno bedzie zrobic operacje aby sie zaksiegowala

    SYLWESTER Odpowiedz
  • Ile rzeczywiscie trwa zaksiegowanie operacji karta w tym banku

    SYLWESTER Odpowiedz
  • Pytanie z innej beczki. Wie ktoś czy mogą już wysłać wypowiedzenie konta w Plus Banku jeżeli za miesiąc kończy mi się lokata? Konto było wymagane do lokaty.

    Marioo Odpowiedz
  • Witajcie. Co w przypadku kiedy nie zaznaczyłem wszystkich zgód marketingowych a już wysłałem wniosek, tracę możliwość zgarnięcia promocji? Oraz w jaki sposób należy złożyć oświadczenie o przystąpieniu do oferty specjalnej

    Nieuważny Odpowiedz
  • Ponawiam swoje pytanie o kartę Mastercard: co należy przy niej i przy tym koncie zrobić żeby nie płacić 6zł miesięcznie?

    p. Odpowiedz
    • Nic, ona jest poprostu platna.

      Herman
    • Kurde. To się wrąbałem chyba. Można z mastercarda zrezygnować a zamówić visę? Będę brał udział w promocji wtedy?

      p.
    • Obawiam sie, ze musisz poswiecic te 6zl/m na koszty promocji.

      keton
    • Regulamin nic nie mowi o tym ze nie mozna zmienic karty ale tak naprawde to loteria. Podpytaj infolinie.

      Herman
    • otrzymałem info z banku: bardzo dziękuje za cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.

      Po konsultacji potwierdzam, że zmiana rodzaju posiadanej karty nie powoduje wykluczenia Pana z promocji.

      Proszę o kontakt z Centrum Telefonicznym naszego banku celem zastrzeżenia karty oraz zamówienia nowej karty do rachunku. Konieczna będzie akceptacja warunków umowy, ponieważ zmienia Pan rodzaj posiadanej karty (z karty Mastercard na kartę Visa).

      Zmiany może Pan również dokonać podczas wizyty w najbliższym oddziale naszego banku.

      patszy
  • Jak dziś złożę wniosek to jak terminarz będzie wyglądał ?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Założyłem przez link z LSa , ale gdzie tu jakieś info o ofercie specjalnej to nie wiem. Adminie licznika wniosków nie ma ?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
    • Nie, niestety nie mam kontaktu z tym bankiem wiec ciężko mi cokolwiek więcej powiedzieć oprócz tego, co widać u nich na stronie.

      Michał
    • Acha oki Jaki baner trzeba było kliknąć,bo nie bardzo wiem gdzie to miało by być ?! Po otworzeniu dedykowanego linku kliknąłem otwórz konto itd ….

      Zdzisiek80
    • Dokładnie o to chodziło, kliknąłeś w promocyjny wniosek.

      Michał
    • Nie licze na to, ze juz 7000 kont zostalo otwarte. Przeciez dopiero co zaczela sie ta promocja, a wiadomo o niej tylko z internetu. Poki co moja statystyka – wniosek wyslany 26.07, kurier wlasnie sie pojawil, niestety odbil sie od domu, ale podjechal do mnie do pracy. 1 podpis i dostaje sie koperte z karta. Zaraz pewnie dotrze email z danymi do logowania. Szybka i sprawna akcja.

      keton
  • Czy BLIK daje jakas informacje czy platnosc byla w sklepie czy przez internet? Bo zdaje sie, ze tez spelnia on warunki do cashbacku.

    keton Odpowiedz
    • Transakcje internetowe są wykluczone, Blik byłby może przydatny ze względu na brak MCC i trudniejsze rozpoznanie transakcji quasi cash

      Don Quijote de la Mancha
    • Ale na liscie transakcji widac czy BLIK byl uzyty stacjonarnie czy on-line? Dawno nie placilem BLIKiem i nie pamietam, ale chyba nie widzialem takiej informacji. Chyba ze bank wie wiecej niz podaje klientowi.

      keton
    • Tego banku nie znam, ale np. w Millennium jest „Typ operacji: PŁATNOŚĆ BLIK W INTERNECIE”.

      Don Quijote de la Mancha
    • No to BLIK pewnie nie przejdzie. Masz jakis pomysl jak „wydac” te 1666zl, bo poczta chyba jednak nie przejdzie.

      keton
    • Czy w regulaminie jest lista wykluczonych MCC

      Przemysław
  • Kurier zostawił dla mnie umowę w placówce poczty polskiej. Termin do 6.08. Mogę to też załatwić dziś lub jutro.Mam się spieszyć, żeby otworzyć konto w lipcu? Czy w ogóle będzie jeszcze otwarte w lipcu? Co z opłatą za kartę Visa- jeśli zapłacę nią jutro , to i tak płatność zaksięgują w sierpniu. A może miesiąc wydania karty jest bezpłatny bezwarunkowo…
    Czy poczekać do środy i spokojnie wtedy podpisać to co czeka na Poczcie?

    Andy Odpowiedz
    • lepiej się pospiesz, w krakowie w placowce poczty za 2 podejsciem były 2 panie wymagane w procesie poczty polskiej do aktywacji :/ przy mnie jedna pani zakleiła dokumenty do koperty jak kurier i nastepnie druga ponownie otworzyła tą samą kopertę, aby zweryfikować na drugą rękę i następnie zakleić ją ponownie :D

      Dzikus
  • podpisałem dziś umowę, to w których miesiącach mam spełnić warunki?

    MichalKato Odpowiedz
    • W poczcie wewnętrznej banku odpisali mi że od listopada do kwietnia transakcje trzeba wykonywać.Mam na piśmie od nich.Na LSie różne teorie krążą.

      Zdzisiek80
    • Bo ktos tu wrzucil xlsa z blednymi datami, ktory tylko miesza. Jak umowa w lipcu to cashback od pazdziernika, umowa w sierpniu to zwroty od listopada, proste.

      keton
    • Na to wygląda,że tego będą się trzymać :) Jeśli to przejęcie banku nastąpi,różnie może się to skończyć z tymi premiami,ale kto wie.

      Zdzisiek80
  • Czy wpływy 2tys mogą być od siebie z innego banku ?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
    • Tak, w regulaminie jest zaznaczone tylko, że ma to być „bank inny niż Bank [Raiffeisen]”.

      Don Quijote de la Mancha
  • Nie wiem ale nie dostałem loginu. Kurier zostawił mi tylko jedną kartkę papieru. Czekam już tydzień i nic

    Kacper Odpowiedz
  • czy promocja jeszczew aktywna?

    asdf Odpowiedz
  • Wniosek o zamkniecie złożyłem 1 grudnia 2015, w banku dowiedziałem się, że konto zamknęło się 3 stycznia. Admin da radę z tej promocji jakoś skorzystać czy po ptokach?

    tomm Odpowiedz
    • Jeśli pytasz o to czy jesteś nowym klientem, to zgodnie z regulaminem niestety nie.

      Michał
    • Zgodnie z regulaminem nie jestem nowym klientem, ale czy składając wypowiedzenie 1 grudnia 2015 konto nie powinno się zamknąć 31 grudnia 2015 po 30 dniach a nie jak w moim przypadku 3 stycznia 2016?

      tomm
    • a jest 30 dniowy okres wypowiedzenia? czy miesieczny? jesli miesieczny to powinno się zamknąć 1 stycznia 2016, ale że to święto to zamknęliby 2 stycznia, jeśli 30 dni to i tak 31.12.2015. był niedzielą więc nikt nie zamknął wtedy

      Dzikus
    • @Dzikus – błąd, miesięczny to znaczy dokładnie do dnia „T- 1 dzień” czyli ostatni dzień grudnia; natomiast na „30 dni” trzeba zwracać uwagę o jakie dni bankowi chodzi (niekiedy są to robocze – tak, tak są takie dziwne banki :) ; w w/w przypadku składałbym reklamację choć raffi zamyka np. tak => dyspozycja zamknięcia w O-le 30/09 a zamknięcie 03… listopada 2015 :)

      Krzysztoff
  • i czy w regulaminie jest 30stego dnia czy po 30 dniach, bo po 30 dniach zamknęli – 33 dni to po 30 dniach, nie mogli zamknąć wcześniej, bo mogłeś korzystać :) ale warto reklamować

    Dzikus Odpowiedz
  • Admin. Bardzo proszę przyjrzyj się i wyjaśnij jak to w końcu jest z terminami poszczególnych czynności w promocji. Według mnie Herman z przydomkiem wyjadacz mąci i bez konkretnego wyjaśnienia wychodzi na to, żeby spełnić warunki promocji trzeba będzie wypełniać jej wymogi z zakładką. Po Adminowemu i po Hermanowemiu. Pojebanie z poplątaniem.

    Bufon Odpowiedz
    • Bolopokerzysta dostal odpowiedz z banku ktora pokrywa sie z moim exelem. Wynika z niej ze jako miesiac pierwszy bank uznaje miesiac podpisania umowy. Ale niech kazdy robi jak chce. Czy mam racje okaze sie w pazdzierniku jesli dostane zwrot za wrzesien ;)

      Herman
    • nie widzę sensu spełniania dwa razy wymogów :) zapytaj przez bankowość internetową, bedziesz miał wiążącą dla Ciebie odpowiedź banku :)

      Dzikus
  • Ktoś wie jak to jest z tą pulą wniosków? Czy jeszcze się nie wyczerpała?

    Aleksy Odpowiedz
  • Mail z banku z 3 sierpnia (ważne 2-ie zdanie):

    „Na chwilę obecną pula wniosków w ramach oferty nie została wyczerpana jednakże nie jestem w stanie, aby podać dokładną ilość wniosków. Jeżeli podczas zakładania konta zaznaczy Pan oświadczenie: Zapoznałam/-em się z regulaminem i akceptuję warunki Oferty Specjalnej „ROKuj z nami”, to zastanie Pan objęty ofertą specjalną.”

    Robert Odpowiedz
  • Czy przychodzi jakieś powiadomienie o przesyłce z Banku ?
    Czy po prostu przychodzi listonosz kiedy chce i jak nie ma adresata to awizuje ?

    Bogdan Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy