Do 300 zł za założenie Konta dla Ciebie od Credit Agricole!

Zakończona

Po kilku miesiącach przerwy wraca możliwość zgarnięcia 200 zł na start w promocji Credit Agricole – i to na bardzo prostych warunkach! Oprócz tego ciągle aktualny jest program polecań banku, w którym zgarnąć możemy 50 zł za założenie konta jako nowy klient, a następnie 50 zł jako obecny klient :)

200 zł na start + do 100 zł z polecenia w Credit Agricole

Aktualizacja: promocja cieszy się tak wielkim zainteresowaniem, że… bank poprosił o chwilowe wstrzymanie się z zakładaniem kont. Dam znać, kiedy wróci.

Zimowe korzyści z Kontem dla Ciebie

Na początek rzućmy okiem na dość nietypową definicję nowego klienta:

Z Promocji nie może skorzystać klient, który w okresie trwania Promocji był już Posiadaczem konta indywidualnego, którego umowę wypowiedział w tym okresie.

Mówiąc po naszemu: w promocji nie może wziąć udział osoba, która… wypowiedziała umowę o konto w Credit Agricole w okresie od 7.01 do 31.03.2019. Jeśli zrobiła to wcześniej (lub nigdy nie miała konta w Credit Agricole), to nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z promocji.

Co ciekawe powyższy zapis oznacza również, że teoretycznie w promocji „Zimowe korzyści” mogą wziąć też udział… obecni klienci banku. W praktyce najprawdopodobniej i tak nie będą mogli złożyć wniosku (lub będzie on odrzucony).

200 zł za trzy wpływy

A co trzeba zrobić, aby zgarnąć promocyjne 200 zł? Po pierwsze złożyć wniosek o Konto dla Ciebie oraz zawrzeć umowę we wspomnianym wcześniej okresie promocji. Po złożeniu wniosku oddzwoni do nas konsultant banku i przeprowadzi przez dalszy proces. Umowę będziemy mogli podpisać kurierem lub w oddziale banku. Pamiętajmy tylko, że w drugim przypadku mamy jedynie sfinalizować wniosek, a nie składać go od nowa (co warto wyraźnie podkreślić w oddziale). Wyrobienie karty debetowej nie jest wymagane, ale jest mocno wskazane – może się przydać do zwolnienia z opłat (o czym więcej na końcu wpisu). Warto więc ją od razu zamówić.

W trakcie wnioskowania powinniśmy też zrobić dwie czynności, o których bank pisze w regulaminie bardzo enigmatycznie: wypełnić i podpisać „Zlecenie przekazywania środków” oraz upoważnić bank do przeniesienia konta.

Pierwsza czynność to deklaracja ile pieniędzy będzie wpływać co miesiąc na konto. Zgodnie z regulaminem promocji nie ma znaczenia, czy będą to środki tytułem wynagrodzenia, czy nasze prywatne oszczędności. Polecam więc zadeklarować 1000 zł – bo tyle jest wymagane do zwolnienia z opłat za konto (o czym na końcu wpisu).

Druga czynność to informacja dla banku które konto chcemy „przenieść” do Credit Agricole (już w trakcie wnioskowania o rachunek):

Przenoszę się do Credit Agricole

Tak naprawdę nic nie będziemy przenosić, bo nie ma takiej technicznej możliwości. Credit Agricole najzwyczajniej w świecie wystąpi do wskazanego przez nas banku o zamknięcie rachunku, a u siebie otworzy nowy. Warto więc podać taki rachunek, który nie jest przez nas od dawna używany (i znajduje się na tej liście).

Co, jeśli nie mamy takiego rachunku? Zawsze można otworzyć jakieś dodatkowe konto w banku, który jest na liście. To może być drugie konto osobiste, ale także np. konto oszczędnościowe.

Ostatni wymóg promocji to zapewnienie stałych wpływów na konto w kwocie co najmniej 1000 zł miesięcznie przez 3 kolejne miesiące kalendarzowe. Regulamin nie precyzuje, od którego miesiąca powinniśmy zacząć liczyć – dlatego czynność warto wykonać jak najszybciej – bo i premię otrzymamy wtedy szybciej:

Bank przekaże kwotę Premii w wysokości 200 zł na rachunek Konta nie później niż na koniec kolejnego miesiąca kalendarzowego po zapewnieniu przez Uczestnika Promocji trzeciego Wpływu na Konto.

50 zł w programie poleceń

200 zł na start to jednak nie wszystko. Od kwietnia w Credit Agricole trwa II edycja programu poleceń, dzięki któremu obecni klienci banku mogą polecać konto osobiste nowym klientom, przez co obie strony mogą zgarnąć po 50 zł. Jak skorzystać z II edycji Programu Poleceń?

W przypadku obecnych klientów banku wymagane jest posiadanie konta w Credit Agricole oraz wygenerowanie swojego kodu polecającego na specjalnej stronie internetowej (lub w oddziale banku). Oprócz tego konieczne jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz na przesyłanie informacji handlowej.

A jakie warunki musi spełnić nowy klient, aby zgarnąć swoją premię? Po pierwsze powinien on podać kod polecający obecnego klienta banku w trakcie składania wniosku o konto. Oprócz tego konieczne jest wyrażenie zgód (marketingowej i na informacje handlowe) oraz zawarcie umowy o konto w ciągu maksymalnie 30 dni od złożenia wniosku. Co ważne – w przypadku programu poleceń nowy klient to osoba, która nie posiadała konta w Credit Agricole w ciągu 265 dni przed zawarciem umowy (i to nie jest literówka – przynajmniej nie moja :)).

Po otwarciu rachunku polecany (nowy klient) powinien jeszcze zapewnić wpływy min. 1000 zł na konto (lub 500 zł w przypadku Konta Dla Ciebie MOVE!) lub wykonać transakcje bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 300 zł. Łatwo zauważyć, że warunek wpływu pokrywa się z warunkami zimowej promocji na start.

I to tyle! Premia za polecenie zostanie wypłacona w kolejnym miesiącu po miesiącu spełnienia warunków. Pamiętajmy, że maksymalna wysokość premii za polecenie to 500 zł netto. Oznacza to, że osoba polecająca może zgarnąć maksymalnie 10 premii za polecenie.

Oczywiście po założeniu konta również możemy przystąpić do programu poleceń i podać swój kod dalej. W ten sposób z 250 zł spokojnie może się zrobić 300 zł :)

Zarabiaj z LiveSmarter!

W związku z tym, że wszyscy mogą zyskać na korzystaniu ze swoich poleceń, wznawiam popularną „zabawę”, którą zapoczątkowałem na blogu ponad rok temu. Każdy obecny klient Credit Agricole może zostawić swój kod polecający na specjalnej stronie. Nowi klienci mogą natomiast wysyłać prośby o kod za pomocą osobnego formularza. W ten sposób będę się starał łączyć ze sobą polecających i polecanych w pary – tak, aby wszyscy zyskali jak najwięcej :)

Uwaga! Ponieważ program poleceń trwa od kilku dobrych miesięcy, to na wszelki wypadek zbieram kody obecnych klientów jeszcze raz – bo w bazie mogą się znajdować kody, do których rachunki zostały już zamknięte.
Zaznaczam też, że na prośby o kod będę odpowiadał do 48 godzin (choć postaram się znacznie szybciej).

Ile kosztuje Konto dla Ciebie?

Prowadzenie Konta dla Ciebie może nas kosztować 7 zł miesięcznie, jednak wpływ min. 1000 zł miesięcznie oraz wykonanie 1 płatności bezgotówkowej kartą zwalnia z tej opłaty. Z tego też względu warto wyrobić sobie kartę debetową i z niej korzystać – szkoda płacić 7 zł.

Co ciekawe posiadanie karty debetowej może kosztować aż 9 zł miesięcznie, jednak warunki zwalniające z tej opłaty są niemal identyczne, jak w przypadku rachunku osobistego. Jedna płatność kartą (lub BLIKiem) oraz wpływ min. 1000 zł i opłaty nie będzie. Identycznie jest zresztą wypłatami z bankomatów w kraju – płacisz albo 5 zł albo nic, jeśli w poprzednim miesiącu warunki zostały spełnione (bank zawsze patrzy na miesiąc wstecz).

Nie przegap!

Komentarze

  • Jak pozytywnie rozpatrzą reklamację to pójdzie reklamacja na wypłatę odsetek od zaległego bonusa. Aż do skutku. Jeśli faktycznie chcą poprawić sobie wskaźnik reklamacji pozytywnie rozpatrzonych to będą mieć pole do popisu. W innym banku tak składałem do skutku, aż w końcu w ramach przeprosin skórzany portfel przesłali.

    ildefonds Odpowiedz
    • Może to i śmieszne ale tez może trzeba tak robić….. Oni nawet 1 gr zaległego nie odpuszczą.

      jojo
  • Uwielbiam to………….

    Zgłosiłem przez bankowość i odpisali:

    Dzień dobry,

    zgłoszona reklamacja została przekazana do Biura Rzecznika Klienta z siedzibą przy pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605 Wrocław.
    Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres do korespondencji w ciągu 30 dni kalendarzowych. Numer zgłoszenia: 213….”

    luka89waw Odpowiedz
    • Nie przejmuj się. Większość tak miała i za pare dni odpowiedź już była i kasa na koncie.

      Adam546
    • Nie wiem po co w identycznych stanach rzeczy jednym wypłacają, drugim po reklamacji a jeszcze innym wysyłają zamiast kasy te durnowate formułki.
      Mam pewną teorię na ten temat ale żeby nikogo znowu nie urazić, przemilczę.
      To i tak nic nie wniesie do meritum ;)

      Bufon
    • Również otrzymałem takiego SMS-a, a po chwili na koncie pojawiła się kwota 50 zł z etykietą: korekta. Reklamacja dotyczyła nagrody 200 zł, a przy okazji upomniałem się o 50 zł z programu poleceń, mimo iż nie spełniałem warunków nowego klienta. Wygląda na to, że nagrody głównej nie przyznano, mimo skrupulatnego wypełnienia warunków promocji. Czeka mnie żmudna kopanina z koniem…

      gajowy
    • nie macie problemów z niedozwolonymi znakami ?
      u mnie wywala taki komunikat i przez bankowość żadnej wiadomości wysłać nie mogę

      kruczi
    • Jest kasa ;]

      luka89waw
  • Koniec końców wypłacili.
    Ale po co było to walenie w bambus. Dalibóg nie wiem.
    Generalnie w nowej wersji promocji chyba się zabezpieczyli przed nałogowo niewiernymi klientami poprzez dosyć nieprecyzyjny zapis. Ten gość z placu Orląt po szturmie w ten sposób ponabijanych w butelkę chyba wyłysieje.

    Bufon Odpowiedz
  • 1 maja zgłaszałem reklamację poprzez wiadomość w bankowości i do dzisiaj ani wiadomości od banku, ani przelewu.. Polecacie ponowić reklamację czy czekać?

    Kamil88 Odpowiedz
  • Mi wczoraj odpisali z pytaniem o która promocję mi chodzi…. To chyba ja powinienem się zapytać w której promocji ja biorę udział! 10 dzień po terminie….czekam

    Jarosław Odpowiedz
    • Ha, ha komedia no to powiem Ci, ze ja jeden dzień dłuzej i juz licze odsetki za zwłoke albo jak napisał @ildefonds nagrody rzeczowe ?

      Wojak
  • A ja z własnego doświadczenia wiem. Jeśli bank przyjmie jakiś system to nawet żeby gromy biły z nieba to nie zapłaci i już. Chociaż powinien i jest do tego zobowiązany.
    Cały system stanie po jego stronie. Wszak jest instytucją zaufania publicznego.
    A jak będziecie za bardzo fikać to i bat na Was znajdą.
    Niezależnie od epoki, ustroju i aktualnie panującej opcji, stańcie przed lustrem. Spójrzcie gdzie macie dupę. Jakbyście się nie obrócili zawsze jest z tyłu. Mnie to nie dziwi.

    Bufon Odpowiedz
    • No to masz słabe doświadczenie a Gromy to mogą cie zabic jak bedziesz w nieodpowiednim miejscu a bank jest musi przestrzegac zapisow regualaminów, prawa bankowego.

      Jezeli dajesz sie dymac, to juz Twoj problem a mamy wiele decyzji, postanowien, czy nawet wyrokow rozstrzygniec na korzyść klienta a nie banków.

      Wojak
    • Też Cię lubię, Wojak.
      Nie zawsze to, że kogoś lubimy musi wynikać z jego ilorazu inteligencji. Tak samo lubię swoje psy i kota. Nie są zbytnio inteligentne. Prawdę mówiąc całkiem głupie.

      Bufon
    • No to już wiemy że Twój iloraz inteligencji jest niższy od Twoich czworonogich ulubieńców.

      Andy59
    • Każdy ma prawo do własnego zdania i ja to szanuję.
      Bardziej interesuje mnie forma jakiej używasz. Mówisz o sobie w liczbie mnogiej.
      Czy to oznacza mój dobry Andy59, że Ciebie jest więcej niż jeden?
      Czy może założyłeś jakąś partię polityczną i należy się do Was odzywać np. towarzyszu Andy?

      Bufon
  • Jest SMS że rozpatrzyli reklamację, kasy brak.. Po jakim czasie po otrzymaniu SMSa robili wam przelew?

    Kamil88 Odpowiedz
    • Mi po ok. 6 godzinach

      topmorning
    • Dostałem dzisiaj rano SMSa i kasa właśnie wpadła na konto

      simrisham
    • A w smsie napisali czy rozpatrzyli pozytywnie czy nie? Bo mi napisali tylko tyle, że odpowiedź już jest ale przyjdzie pocztą, hmm więc pewnie będzie negatywna skoro kasy jeszcze nie ma na koncie :(

      WiFran
    • nie było napisane jakie jest rozstrzygniecie

      simrisham
  • Konto poszło do piachu :)

    Przynajmniej raz nie musiałem się tłumaczyć dlaczego.
    Dlaczego Pan zamyka?
    Bo czuje niesmak po tym jak mnie potraktowano.
    Koniec rozmowy….

    jojo Odpowiedz
    • Nie warto było zostawić przez jakiś czas dla 50 zł za polecenie? W następnym miesiącu kolejna zmiana kodów.

      pytanie
    • O jakiej zmianie kodów piszesz ?

      ZICHI
    • Mam nadzieję, że w czerwcu wystartują z „Programem Poleceń III”.

      pytanie
    • @jojo, jeśli podawałeś Adminowi swój kod polecenia to zgłoś żeby go usunął ze swojej bazy.

      saroyan
    • No właśnie, przypominam że deklarowaliście że utrzymacie konto przez 6 m-cy…i tak wszyscy później po tych 3-4 m-cach zamykają

      Kate
    • Może dobrze by było gdyby polecający otrzymywał informacje od admina o tym że jego kod został udostępniony – rozwiazaloby to problem zamkniętych kont dla polecanych ale też ułatwiło śledzenie wypłat premii polecającym.

      Agzzz
    • jakiś czas temu tak było

      kruczi
    • Zgadzam się, to byłaby cenna informacja, powstrzymałoby to co niektórych od zamykania kont przed czasem i polecający mógłby ewentualnie dopytywać się/reklamować. W Getin banku przychodzi info o wykorzystaniu kodu, a tu nic.

      chmiel
    • W CA napisalem raz w ciemno reklamacje w sprawie poleceń, po czym już po zamknięciu konta pocztą wysłali mi 150 zł po „sprawdzeniu” ponownym, tam nikt nie panuje nad tymi promocjami, w zeszłym roku napisalem do nich 4 reklamacje w sprawie nienależnych opłat, promocji itd. Gruz nie bank. Teraz też 2 stów nie wypłacili.

      Pytajnik
  • Hola hola, za kogo Wy mnie macie???? Takiego świństwa ja bym nie zrobił….. Zamknąłem bez zobowiązań. Nikt nie ucierpi :)

    jojo Odpowiedz
  • A jak skłacie wypowiedzenie? Telefonicznie?

    U mnie na drugi dzień to co wyżej napisałem LUB mogę odebrać odpowiedź w oddziale. I na szczęście + 200 zł ;)

    luka89waw Odpowiedz
  • A u mnie ciągle nic :( Chyba im się zwoje przepaliły, bo napisałem zbyt szczegółową reklamację i tak sobie poczekam pełne 30 dni.

    pytanie Odpowiedz
  • A czy ktoś komu konta nie przenieśli dostał kasę w tej edycji?

    WiFran Odpowiedz
  • Dzisiaj przysłali mi listownie odpowiedź na reklamację. Bank podjął indywidualną decyzję ;).
    Dwie stówy przelali zaraz po wniesieniu reklamacji w poczcie wewnętrznej.
    Nie wiem po co jeszcze ta koperta i pisemko.
    Skoro moja reklamacja miała numer ponad 2500 to na udzielenie odpowiedzi poszło duże drzewo. Każda odpowiedź to w sumie ok. 2 kartki formatu A4 w gramaturze 100.
    10 ryz papieru. Ja jeszcze zużyję jako podpałkę do kominka ale większość trafi na wysypisko śmieci. Szkoda.

    Bufon Odpowiedz
  • Również dzisiaj wpłyneło 200 PLN tytułem korekta a w czwartek dostałem odpowiedz w poczcie wewnetrznej że moja reklamacja zostałała wysłana do rzecznika- bez żadnych konkretów…13 dni po terminie i nadal nie wiem co się stało że system nie zadziałał…

    JAROSŁAW Odpowiedz
    • I sie nie dowiesz. Dostaniesz to samo co wszyscy czyli „w drodze indywidualndj decyzji…”

      Adam546
  • W jaki sposób najwygodniej zamknąć konto?

    RadekW Odpowiedz
    • W placówce banku. Nie trzeba mieć ze sobą wypowiedzenia.
      Lub listownie wypowiedzieć.

      Adam546
  • Czy dostał już ktoś w maju bez reklamacji po wpływach na konto od lutego do kwietnia? Na razie widzę tylko wpisy tych co dostali w kwietniu albo po reklamacji.

    Paweł K. Odpowiedz
    • Mają czas do końca miesiąca, też czekam. Póki co ani za otwarcie konta z polecenia, ani premia za spełnienie warunków

      Daw
    • Zacząłem spełniać warunki od lutego i wczoraj mi wpadło 200 zł. Brakuje 50 zł. Czekam dalej.

      W.
    • Potwierdzam. U mnie to samo. 200 jest, 50 brak, ale do końca maja jeszcze tydzień, więc grzecznie czekam :)

      Agzzz
    • A u mnie przed chwilą na jednym z kont pojawiła się premia za polecenie otwarcia konta innej osobie (dzięki Michał), natomiast wciąż jest brak premii za otwearcie konta. Ale to dobrze, bo tą drugą spokojnie da się zareklamować.

      pytanie
    • I jeszcze dorzucili premię 50 zł za otwarcie konta z polecenia. Czekamy na 200 zł za otwarcie konto z wpływami od lutego :)

      pytanie
  • W końcu mam premię za otwarcie konta i ja.

    pytanie Odpowiedz
  • Też dzisiaj wpadło 50 zł za polecenie , dzięki adminie Michale

    erde Odpowiedz
  • Dziękuje Adminie Michale za 50 zł z polecenia. Miłe zaskoczenie:)

    bolek Odpowiedz
  • U mnie również wpadła dzisiaj premia za polecenie przez LiveSmarter. Wielkie dzięki Michale! :)

    pws Odpowiedz
  • Też dostałem kasę za polecenie, ale nie wiem, czy to za kod stąd, czy moje polecenia konta żonie. Czekam na odpowiedź banku, drugą 50-tkę i 200 zł za założenie konta.

    dyabeutor Odpowiedz
  • Jak długo czekaliście na premię z polecenia/za polecenie od momentu założenia konta?

    romek Odpowiedz
    • Konto było założone na początku lutego. Warunki spełnione w lutym, marcu, kwietniu i maju. Premia za polecenie dla osoby, która polecała to konto przyszła już w marcu. Premia dla osoby, która założyła konto ( w lutym) przyszła dzisiaj.

      Lidia
  • Dziś u ojca na koncie 450 zł z programu poleceń :D Za mnie + tu ktoś + inne źródło blogi :P A myślał że tak szybko ZUS mu wypłacił :D:D jak przyszedł sms o wpływie ;d

    U mnie osobiście 100 zł z poleceń :P

    luka89waw Odpowiedz
  • 1 5 6 7

    Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy