Do 300 zł za założenie Konta dla Ciebie od Credit Agricole!

Zakończona

Po kilku miesiącach przerwy wraca możliwość zgarnięcia 200 zł na start w promocji Credit Agricole – i to na bardzo prostych warunkach! Oprócz tego ciągle aktualny jest program polecań banku, w którym zgarnąć możemy 50 zł za założenie konta jako nowy klient, a następnie 50 zł jako obecny klient :)

200 zł na start + do 100 zł z polecenia w Credit Agricole

Aktualizacja: promocja cieszy się tak wielkim zainteresowaniem, że… bank poprosił o chwilowe wstrzymanie się z zakładaniem kont. Dam znać, kiedy wróci.

Zimowe korzyści z Kontem dla Ciebie

Na początek rzućmy okiem na dość nietypową definicję nowego klienta:

Z Promocji nie może skorzystać klient, który w okresie trwania Promocji był już Posiadaczem konta indywidualnego, którego umowę wypowiedział w tym okresie.

Mówiąc po naszemu: w promocji nie może wziąć udział osoba, która… wypowiedziała umowę o konto w Credit Agricole w okresie od 7.01 do 31.03.2019. Jeśli zrobiła to wcześniej (lub nigdy nie miała konta w Credit Agricole), to nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z promocji.

Co ciekawe powyższy zapis oznacza również, że teoretycznie w promocji „Zimowe korzyści” mogą wziąć też udział… obecni klienci banku. W praktyce najprawdopodobniej i tak nie będą mogli złożyć wniosku (lub będzie on odrzucony).

200 zł za trzy wpływy

A co trzeba zrobić, aby zgarnąć promocyjne 200 zł? Po pierwsze złożyć wniosek o Konto dla Ciebie oraz zawrzeć umowę we wspomnianym wcześniej okresie promocji. Po złożeniu wniosku oddzwoni do nas konsultant banku i przeprowadzi przez dalszy proces. Umowę będziemy mogli podpisać kurierem lub w oddziale banku. Pamiętajmy tylko, że w drugim przypadku mamy jedynie sfinalizować wniosek, a nie składać go od nowa (co warto wyraźnie podkreślić w oddziale). Wyrobienie karty debetowej nie jest wymagane, ale jest mocno wskazane – może się przydać do zwolnienia z opłat (o czym więcej na końcu wpisu). Warto więc ją od razu zamówić.

W trakcie wnioskowania powinniśmy też zrobić dwie czynności, o których bank pisze w regulaminie bardzo enigmatycznie: wypełnić i podpisać „Zlecenie przekazywania środków” oraz upoważnić bank do przeniesienia konta.

Pierwsza czynność to deklaracja ile pieniędzy będzie wpływać co miesiąc na konto. Zgodnie z regulaminem promocji nie ma znaczenia, czy będą to środki tytułem wynagrodzenia, czy nasze prywatne oszczędności. Polecam więc zadeklarować 1000 zł – bo tyle jest wymagane do zwolnienia z opłat za konto (o czym na końcu wpisu).

Druga czynność to informacja dla banku które konto chcemy „przenieść” do Credit Agricole (już w trakcie wnioskowania o rachunek):

Przenoszę się do Credit Agricole

Tak naprawdę nic nie będziemy przenosić, bo nie ma takiej technicznej możliwości. Credit Agricole najzwyczajniej w świecie wystąpi do wskazanego przez nas banku o zamknięcie rachunku, a u siebie otworzy nowy. Warto więc podać taki rachunek, który nie jest przez nas od dawna używany (i znajduje się na tej liście).

Co, jeśli nie mamy takiego rachunku? Zawsze można otworzyć jakieś dodatkowe konto w banku, który jest na liście. To może być drugie konto osobiste, ale także np. konto oszczędnościowe.

Ostatni wymóg promocji to zapewnienie stałych wpływów na konto w kwocie co najmniej 1000 zł miesięcznie przez 3 kolejne miesiące kalendarzowe. Regulamin nie precyzuje, od którego miesiąca powinniśmy zacząć liczyć – dlatego czynność warto wykonać jak najszybciej – bo i premię otrzymamy wtedy szybciej:

Bank przekaże kwotę Premii w wysokości 200 zł na rachunek Konta nie później niż na koniec kolejnego miesiąca kalendarzowego po zapewnieniu przez Uczestnika Promocji trzeciego Wpływu na Konto.

50 zł w programie poleceń

200 zł na start to jednak nie wszystko. Od kwietnia w Credit Agricole trwa II edycja programu poleceń, dzięki któremu obecni klienci banku mogą polecać konto osobiste nowym klientom, przez co obie strony mogą zgarnąć po 50 zł. Jak skorzystać z II edycji Programu Poleceń?

W przypadku obecnych klientów banku wymagane jest posiadanie konta w Credit Agricole oraz wygenerowanie swojego kodu polecającego na specjalnej stronie internetowej (lub w oddziale banku). Oprócz tego konieczne jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz na przesyłanie informacji handlowej.

A jakie warunki musi spełnić nowy klient, aby zgarnąć swoją premię? Po pierwsze powinien on podać kod polecający obecnego klienta banku w trakcie składania wniosku o konto. Oprócz tego konieczne jest wyrażenie zgód (marketingowej i na informacje handlowe) oraz zawarcie umowy o konto w ciągu maksymalnie 30 dni od złożenia wniosku. Co ważne – w przypadku programu poleceń nowy klient to osoba, która nie posiadała konta w Credit Agricole w ciągu 265 dni przed zawarciem umowy (i to nie jest literówka – przynajmniej nie moja :)).

Po otwarciu rachunku polecany (nowy klient) powinien jeszcze zapewnić wpływy min. 1000 zł na konto (lub 500 zł w przypadku Konta Dla Ciebie MOVE!) lub wykonać transakcje bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 300 zł. Łatwo zauważyć, że warunek wpływu pokrywa się z warunkami zimowej promocji na start.

I to tyle! Premia za polecenie zostanie wypłacona w kolejnym miesiącu po miesiącu spełnienia warunków. Pamiętajmy, że maksymalna wysokość premii za polecenie to 500 zł netto. Oznacza to, że osoba polecająca może zgarnąć maksymalnie 10 premii za polecenie.

Oczywiście po założeniu konta również możemy przystąpić do programu poleceń i podać swój kod dalej. W ten sposób z 250 zł spokojnie może się zrobić 300 zł :)

Zarabiaj z LiveSmarter!

W związku z tym, że wszyscy mogą zyskać na korzystaniu ze swoich poleceń, wznawiam popularną „zabawę”, którą zapoczątkowałem na blogu ponad rok temu. Każdy obecny klient Credit Agricole może zostawić swój kod polecający na specjalnej stronie. Nowi klienci mogą natomiast wysyłać prośby o kod za pomocą osobnego formularza. W ten sposób będę się starał łączyć ze sobą polecających i polecanych w pary – tak, aby wszyscy zyskali jak najwięcej :)

Uwaga! Ponieważ program poleceń trwa od kilku dobrych miesięcy, to na wszelki wypadek zbieram kody obecnych klientów jeszcze raz – bo w bazie mogą się znajdować kody, do których rachunki zostały już zamknięte.
Zaznaczam też, że na prośby o kod będę odpowiadał do 48 godzin (choć postaram się znacznie szybciej).

Ile kosztuje Konto dla Ciebie?

Prowadzenie Konta dla Ciebie może nas kosztować 7 zł miesięcznie, jednak wpływ min. 1000 zł miesięcznie oraz wykonanie 1 płatności bezgotówkowej kartą zwalnia z tej opłaty. Z tego też względu warto wyrobić sobie kartę debetową i z niej korzystać – szkoda płacić 7 zł.

Co ciekawe posiadanie karty debetowej może kosztować aż 9 zł miesięcznie, jednak warunki zwalniające z tej opłaty są niemal identyczne, jak w przypadku rachunku osobistego. Jedna płatność kartą (lub BLIKiem) oraz wpływ min. 1000 zł i opłaty nie będzie. Identycznie jest zresztą wypłatami z bankomatów w kraju – płacisz albo 5 zł albo nic, jeśli w poprzednim miesiącu warunki zostały spełnione (bank zawsze patrzy na miesiąc wstecz).

Nie przegap!

Komentarze

  • Witam. Dostałem smsa że została wysłana karta.
    Mam hasło sms do pierwszego logowania, ale nie mam identyfikatora, jak moge go zdobyć ??
    Przyjdzie w liście z kartą ??
    Kurier wziął obie kopie umowy bo twierdził że bank musi je podpisać i wtedy odeślą, ale widziałem w komentarzach że niektórzy dostawali umowę od razu od kuriera.

    rafal1983 Odpowiedz
  • Proszę o waszą pomoc. Dziś dostałem smsa że konto jest aktywne i mogę się zalogować. Problem polega na tym że nie pamiętam aby kurier z umową przyniósł też zlecenie przeniesienia rachunku z innego banku do CA. Czy jest możliwość iż nie wysłali tego zlecenia a rachunek tak i tak został otworzony ? Pytam bo żonie nie wysłali zlecenia i dosyłali kurierem jeszcze raz. Do mnie dzwonili kilka razy a ja nie odebrałem. Może z tym dzwonili.

    luic Odpowiedz
    • Najogólniej rzecz biorąc trudno jest jakoś sensownie doradzić ponieważ w praktyce Bank postępuje różnie. Mnie wysłał nowe dane do logowania ale login wziąłem ze starej umowy. Działa. Konto funkcjonuje, dostałem PIN do karty. Karty debetowej oraz jakiegoś potwierdzenia umowy w formie listu czy pocztą elektroniczną – nie. Inni zalogowali się wprost na stare dane i też działa chociaż nie mają kopii umowy. Jeszcze inni, nie mający wcześniej stosunków z CA a nie będący na tyle przytomni aby w podpisywanych przy kurierze w pośpiechu kwitach odnaleźć i zapisać login są chyba w najgorszej sytuacji. Jeśli nie otrzymali kopii umowy a dostali SMS z danymi do logowania pozostaje tylko czekać bądź kontaktować się z bankiem telefonicznie. Jednym słowem- kupa uciechy.

      Bufon
  • Bufon, ale czy mogli mi założyć konto w tej promocji bez zlecenia o przeniesieniu rachunku ?

    luic Odpowiedz
    • Raczej nie. To główny zamysł promocji. Jesteś pewien, że w rozmowie telefonicznej z konsultantem i wcześniejszym wypełnianiu wniosku nie podawałeś numeru przenoszonego konta?

      Bufon
    • Nr konta podawałem we wniosku internetowym i później podawałem nr konta do przeniesienia w rozmowie z konsultantem. Ale nie było tego zlecenia do podpisania w umowie którą przywiózł kurier.

      luic
    • Tak naprawdę nie czytałem tego co było w papierach. Zakładam, że była tam dyspozycja przeniesienia rachunku… Równie dobrze mogłaby to być cesja nerek? Muszę uważniej przeglądać podpisywane papiery. Noworoczne postanowienie.
      Po kilkunastu dniach otrzymałem SMS z wiadomością, że rozpoczęto proces przeniesienia konta, minęło kilka dalszych i nic. Nowe konto jest, stare jest. Zawracanie dupy.
      Nie przejmuj się a jeśli nie jesteś przekonany o uczciwych zamiarach CA to wyślij im wiadomość z opisem problemu i numerem podawanego konta. Będzie jak znalazł przy ewentualnej reklamacji.

      Bufon
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy