Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Do 300 zł za założenie Konta dla Ciebie od Credit Agricole!

Zakończona

Po kilku miesiącach przerwy wraca możliwość zgarnięcia 200 zł na start w promocji Credit Agricole – i to na bardzo prostych warunkach! Oprócz tego ciągle aktualny jest program polecań banku, w którym zgarnąć możemy 50 zł za założenie konta jako nowy klient, a następnie 50 zł jako obecny klient :)

200 zł na start + do 100 zł z polecenia w Credit Agricole

Aktualizacja: promocja cieszy się tak wielkim zainteresowaniem, że… bank poprosił o chwilowe wstrzymanie się z zakładaniem kont. Dam znać, kiedy wróci.

Zimowe korzyści z Kontem dla Ciebie

Na początek rzućmy okiem na dość nietypową definicję nowego klienta:

Z Promocji nie może skorzystać klient, który w okresie trwania Promocji był już Posiadaczem konta indywidualnego, którego umowę wypowiedział w tym okresie.

Mówiąc po naszemu: w promocji nie może wziąć udział osoba, która… wypowiedziała umowę o konto w Credit Agricole w okresie od 7.01 do 31.03.2019. Jeśli zrobiła to wcześniej (lub nigdy nie miała konta w Credit Agricole), to nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z promocji.

Co ciekawe powyższy zapis oznacza również, że teoretycznie w promocji „Zimowe korzyści” mogą wziąć też udział… obecni klienci banku. W praktyce najprawdopodobniej i tak nie będą mogli złożyć wniosku (lub będzie on odrzucony).

200 zł za trzy wpływy

A co trzeba zrobić, aby zgarnąć promocyjne 200 zł? Po pierwsze złożyć wniosek o Konto dla Ciebie oraz zawrzeć umowę we wspomnianym wcześniej okresie promocji. Po złożeniu wniosku oddzwoni do nas konsultant banku i przeprowadzi przez dalszy proces. Umowę będziemy mogli podpisać kurierem lub w oddziale banku. Pamiętajmy tylko, że w drugim przypadku mamy jedynie sfinalizować wniosek, a nie składać go od nowa (co warto wyraźnie podkreślić w oddziale). Wyrobienie karty debetowej nie jest wymagane, ale jest mocno wskazane – może się przydać do zwolnienia z opłat (o czym więcej na końcu wpisu). Warto więc ją od razu zamówić.

W trakcie wnioskowania powinniśmy też zrobić dwie czynności, o których bank pisze w regulaminie bardzo enigmatycznie: wypełnić i podpisać „Zlecenie przekazywania środków” oraz upoważnić bank do przeniesienia konta.

Pierwsza czynność to deklaracja ile pieniędzy będzie wpływać co miesiąc na konto. Zgodnie z regulaminem promocji nie ma znaczenia, czy będą to środki tytułem wynagrodzenia, czy nasze prywatne oszczędności. Polecam więc zadeklarować 1000 zł – bo tyle jest wymagane do zwolnienia z opłat za konto (o czym na końcu wpisu).

Druga czynność to informacja dla banku które konto chcemy „przenieść” do Credit Agricole (już w trakcie wnioskowania o rachunek):

Przenoszę się do Credit Agricole

Tak naprawdę nic nie będziemy przenosić, bo nie ma takiej technicznej możliwości. Credit Agricole najzwyczajniej w świecie wystąpi do wskazanego przez nas banku o zamknięcie rachunku, a u siebie otworzy nowy. Warto więc podać taki rachunek, który nie jest przez nas od dawna używany (i znajduje się na tej liście).

Co, jeśli nie mamy takiego rachunku? Zawsze można otworzyć jakieś dodatkowe konto w banku, który jest na liście. To może być drugie konto osobiste, ale także np. konto oszczędnościowe.

Ostatni wymóg promocji to zapewnienie stałych wpływów na konto w kwocie co najmniej 1000 zł miesięcznie przez 3 kolejne miesiące kalendarzowe. Regulamin nie precyzuje, od którego miesiąca powinniśmy zacząć liczyć – dlatego czynność warto wykonać jak najszybciej – bo i premię otrzymamy wtedy szybciej:

Bank przekaże kwotę Premii w wysokości 200 zł na rachunek Konta nie później niż na koniec kolejnego miesiąca kalendarzowego po zapewnieniu przez Uczestnika Promocji trzeciego Wpływu na Konto.

50 zł w programie poleceń

200 zł na start to jednak nie wszystko. Od kwietnia w Credit Agricole trwa II edycja programu poleceń, dzięki któremu obecni klienci banku mogą polecać konto osobiste nowym klientom, przez co obie strony mogą zgarnąć po 50 zł. Jak skorzystać z II edycji Programu Poleceń?

W przypadku obecnych klientów banku wymagane jest posiadanie konta w Credit Agricole oraz wygenerowanie swojego kodu polecającego na specjalnej stronie internetowej (lub w oddziale banku). Oprócz tego konieczne jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz na przesyłanie informacji handlowej.

A jakie warunki musi spełnić nowy klient, aby zgarnąć swoją premię? Po pierwsze powinien on podać kod polecający obecnego klienta banku w trakcie składania wniosku o konto. Oprócz tego konieczne jest wyrażenie zgód (marketingowej i na informacje handlowe) oraz zawarcie umowy o konto w ciągu maksymalnie 30 dni od złożenia wniosku. Co ważne – w przypadku programu poleceń nowy klient to osoba, która nie posiadała konta w Credit Agricole w ciągu 265 dni przed zawarciem umowy (i to nie jest literówka – przynajmniej nie moja :)).

Po otwarciu rachunku polecany (nowy klient) powinien jeszcze zapewnić wpływy min. 1000 zł na konto (lub 500 zł w przypadku Konta Dla Ciebie MOVE!) lub wykonać transakcje bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 300 zł. Łatwo zauważyć, że warunek wpływu pokrywa się z warunkami zimowej promocji na start.

I to tyle! Premia za polecenie zostanie wypłacona w kolejnym miesiącu po miesiącu spełnienia warunków. Pamiętajmy, że maksymalna wysokość premii za polecenie to 500 zł netto. Oznacza to, że osoba polecająca może zgarnąć maksymalnie 10 premii za polecenie.

Oczywiście po założeniu konta również możemy przystąpić do programu poleceń i podać swój kod dalej. W ten sposób z 250 zł spokojnie może się zrobić 300 zł :)

Zarabiaj z LiveSmarter!

W związku z tym, że wszyscy mogą zyskać na korzystaniu ze swoich poleceń, wznawiam popularną „zabawę”, którą zapoczątkowałem na blogu ponad rok temu. Każdy obecny klient Credit Agricole może zostawić swój kod polecający na specjalnej stronie. Nowi klienci mogą natomiast wysyłać prośby o kod za pomocą osobnego formularza. W ten sposób będę się starał łączyć ze sobą polecających i polecanych w pary – tak, aby wszyscy zyskali jak najwięcej :)

Uwaga! Ponieważ program poleceń trwa od kilku dobrych miesięcy, to na wszelki wypadek zbieram kody obecnych klientów jeszcze raz – bo w bazie mogą się znajdować kody, do których rachunki zostały już zamknięte.
Zaznaczam też, że na prośby o kod będę odpowiadał do 48 godzin (choć postaram się znacznie szybciej).

Ile kosztuje Konto dla Ciebie?

Prowadzenie Konta dla Ciebie może nas kosztować 7 zł miesięcznie, jednak wpływ min. 1000 zł miesięcznie oraz wykonanie 1 płatności bezgotówkowej kartą zwalnia z tej opłaty. Z tego też względu warto wyrobić sobie kartę debetową i z niej korzystać – szkoda płacić 7 zł.

Co ciekawe posiadanie karty debetowej może kosztować aż 9 zł miesięcznie, jednak warunki zwalniające z tej opłaty są niemal identyczne, jak w przypadku rachunku osobistego. Jedna płatność kartą (lub BLIKiem) oraz wpływ min. 1000 zł i opłaty nie będzie. Identycznie jest zresztą wypłatami z bankomatów w kraju – płacisz albo 5 zł albo nic, jeśli w poprzednim miesiącu warunki zostały spełnione (bank zawsze patrzy na miesiąc wstecz).

Nie przegap!

Komentarze

  • Niestety nie dało się założyć (w placówce naziemnej). Nie da się wysłać wniosku – „błąd wdrożeniowy”. Hotline pracuje, będą dzwonić. Ciekawe, część danych sprzed kilku lat (i poprzedniej edycji programu poleceń) była w „systemie”…

    qq Odpowiedz
  • Radzę wszystkim pieczołowicie przechowywać tekst Regulaminu z dnia wystąpienia z wnioskiem. 2 stówy to nie dwadzieścia a jak widać banki gremialnie przystępują do grona krętaczy i oszustów. Chyba uczestnictwo w promocjach powoli przestaje mieć sens.

    Bufon Odpowiedz
  • Czyli jak wygląda sprawa z tą promocją, jest ona w tej chwili aktywna (gdy załóżę konto bezpośrednio ze strony banku, bo link na blogu nie działa)?

    pytanie Odpowiedz
  • Wczoraj wypelnilem wniosek o konto i rozmawialem z konsultantem. Bank niestety rozumie p.4.3 jako wynagrodzenie i z uporem maniaka wypelniaja wniosek o przeniesienie pensji i wysylaja do pracodawcy. Czyli wcale nie sa to „dowolne srodki”. Z tym, ze jesli pracodawca zignoruje taki wniosek to i tak premia wpadnie, trzeba przelac srodki z innego konta. Po prostu nie ma innej opcji, innego formularza. Dobre 15 minut dyskutowalem podpierajac sie regulaminem. Dane pracodawcy sa kopiowane do jakiejs bazy, bo chwile to trwa. Nie da sie tego obejsc. Bez danych pracodawcy nie ma 200zl premii, tyle sie dowiedzialem. Coz, w kadrach przekaze, zeby list z banku, jak przyjdzie, wywalili do kosza.

    keton Odpowiedz
    • Własny przelew musi zawierać czarodziejskie słowo wynagrodzenie ?

      rychu75
    • Tego nie wiem, ale dla bezpieczenstwa dam taki tytul.

      keton
    • @keton – ja miałem trochę inaczej bo własnie kurier był i zostawił mi puste „zlecenie przekazania wynagrodzenia” a podczas rozmowy nie podawałem danych pracodawcy bo konsultant zapytał czy mają wysłać czy sam zaniosę… oczywiście zadeklarowałem pomoc i osobiste dostarczenie dokumentu :)

      Bartglw
    • To dobra wiadomosc. Bo chcialem zalozyc tez konto zonie, ktora nie pracuje, ale konsultantka twierdzila, ze nie bedzie mogla brac udzialu w promocji. Moze wszystko zalezy od tego na kogo sie trafi. Ale moja nawet w tle u kogos sie dowiadywala, ze jednak musi wpisac dane pracodawcy, bo nie dostane 200zl. Czy to zlecenie przekazania srodkow jest zawsze w przesylce i trzeba to zwrocic z podpisem, czy jest tylko 1 kopia dla mnie?

      keton
    • A co w przypadku osób pracujących ale obecnie będących na urlopie wychowawczym? Wynagrodzenie nie przychodzi obecnie…

      TomekW
    • @keton – Nie wiem czy zawsze ale u mnie byla 1 kopia i zostala u mnie. Ale kurier z Pocztexu czytal instrukcje jakby 1szy raz dokumenty bankowe dostarczal wiec moze omylkowo jej nie zabral. A w Twoim przypadku – co stoi na przeszkodzie zeby Twoja zona podala dane pracodawcy np. „keton sp.z o.o.”? :-) W innym banku podalem zone jako pracodawce i dostaje od niej przelew co miesiac :)

      Bartglw
    • Moja zona jest z gatunku tych bojacych sie :) W sumie i tak juz skorzystala z promocji w Santanderze gdzie ja bylem jej pracodawca.

      keton
    • Wytłumacz kobiecie. Sprząta, prasuje, gotuje. Jest matką, przyjaciółką i kochanką.
      To nie ma prawa do wynagrodzenia?

      Bufon
  • Rekord, od złożenia wniosku do telefonu konsultanta 2 minuty :D

    Kamil88 Odpowiedz
  • Była w kwitkach niewypełniona kartka o przekazywaniu środków. Wpisałem tam 1000zł i podpisałem. Na wszelki wypadek. Przyjdzie do wypłacania premii i mogą stwierdzić, że nie podpisałem a w regulaminie stoi: wypełni i podpisze.
    Była tam też rubryka o źródłach dochodu ale te podawałem już konsultantowi a poza tym stojąc w mrozie i działając pod presją czasu nie będę ad hoc wymyślał i wpisywał farmazonów.

    Bufon Odpowiedz
    • Prawdopodobnie mylisz jednak 2 papierki, ten który opisujesz to deklaracja wpływów, tam jest miejsce na kwotę i na zrodlo dochodu. Jest jeszcze drugi papier, który się nazywa „Zlecenie przekazywania środków” – też go dostałem, ale powiedziałem na infolinii, że sam dostarczę – pani, że OK (nie podawałem danych pracodawcy). Będą dymy pewnie z interpretacją tego, bo jest napisane wyraźnie… Wypełni i podpiszę „Zlecenie przekazywania środków”, aczkolwiek ja miałem jedną kopie takiegoż dokumentu, którą mam dać pracodawcy, więc jak to zweryfikują?

      macius
    • Może i to się nazywało deklaracja wpływów. Było tam miejsce na deklarowaną kwotę , rubryka z opisem skąd dochody oraz miejsce na podpis.
      Co ciekawe nie było na tej kartce pieczątki – podpisz tutaj- jak na innych spiętych razem dokumentach. Napisałem więc 1000 zł i się podpisałem. Co mi tam.
      Osobno, luzem jest kartka >zlecenie przekazywani środków<. Bezwartościowa, bez kopii, bez numeru i w zasadzie nie wiem w jaki sposób jej złożenie lub nie miałoby być weryfikowalne.
      To może być zasadzka. Nie musi. Ale jeśli Bank zapragnie wzorem Santandera wykorzystywać niedoinformowanie klientów do niewypłacania premii?

      Bufon
  • Zleciłem przeniesienie rachunku z mbanku do C&A. Dzisiaj dostałem e-mail z mbanku że otrzymali wniosek o zamknięcie rachunku a z C&A że został złożony, także nie przewiduję dodatkowych problemów w tym temacie.
    P.S. zamykam jeden z 10 rachunków w mbanku, w C&A złożyłem wzór podpisu a następnie udałem się do mbanku celem aktualizacji wzoru i adresu. Przy poprzedniej promo natłukłem km latając pomiędzy db a C&A…

    saroyan Odpowiedz
  • Podpisałem na szybko umowę przy kurierze. Była też teczka. Myślałem, że będzie tam kopia umowy dla mnie a tu patrzę teraz i tylko regulaminy. Przyślą mi numer klienta ma maila? Czy może część z tych dokumentów co była luzem, była przeznaczona dla mnie? Ktoś podpisywał kurierem i co dostał?

    Dawidddd Odpowiedz
    • Regulaminy,instrukcję,list przewodni,tabelę oprocentowania,zlecenie przekazywania środków bez żadnych wpisów i pełnego NRB oraz regulamin promocji i tabelę premii.
      Do tego gustowna teczka z dwojgiem zadowolonych z siebie ludzi na okładce.

      Bufon
    • Mysle, ze doslą ale faktycznie na jednej kartce byly jakies loginy (haslo przyjdzie sms’em) wiec na wszelki wypadek zrobilem sobie zdjecie. Widze, ze karta nazywa sie „parametry dostepu do serwisow bankowosci elektronicznej”

      Bartglw
    • Umowę wypisaną dostaniesz na maila 1-2 dni po kurierze.

      Adam546
  • Ok, dzięki za odpowiedź. Już się bałem, że odesłałem papiery, które były dla mnie ;)

    Dawidddd Odpowiedz
  • Jeśli pracownik banku wklepał w komputerze że deklaruje wpłacać 1500 zł miesięcznie, to tyle muszę wpłacać czy wystarczy, że wpłacę regulaminowe 1000 zł?

    Adam22 Odpowiedz
  • jak ktoś założy konto z mojego polecenia otrzymam jakiegoś sms’a potwierdzającego ten fakt?

    Kamil88 Odpowiedz
    • Kiedyś był taki pomysł i chyba nawet Admin wysłał mi raz coś takiego, ale tutaj chyba jest zawalony Waszymi prośbami o kod, więc pewnie nie dostaniesz czegoś takiego.

      Kate
  • Bardziej chodzi mi o sms z banku :)

    Kamil88 Odpowiedz
  • Mam problem. Chciałem przenieść nr z BGŻ BNP Paribas, założony przy okazji promocji. Dostałem odmowę, babka w placówce powiedziała że jako odmowę podano „że nie można przenieść konta internetowego (cooo?)” i że nic już nie można zrobić i premia przepada. No i pytanie czy da się jednak uratować sytuację?

    pytalski Odpowiedz
    • Dobrze wiedzieć, którego konta NIE zamykać, żeby nie robić sobie problemów.
      :)

      Adam K.
    • W poprzednich edycjach z tego co wiem to premia nie przepadała. Nawet jak zakładałem w placówce to mówił mi żeby się nie przejmować jeśli bank odrzuci przeniesienie bo nie moja wina i ewentualnie reklamacja do CA powinna zostać uznana

      conrad_88
    • Dlaczego premia przepadła? Warunkiem jest upoważnienie Banku do przeniesienia :) a nie przeniesienie. Ja podałem konto mbank, gdzie w ogóle nie ma mojego wzoru podpisu (konto aktywowane przelewem z tego co pamiętam).

      Robert
    • Przeczytałem regulamin i faktycznie jest tylko mowa „4. Upoważni Bank do przeniesienia konta”. Upoważniłem bank, a że nie da rady to chyba nie mój problem. Jak co to pójdzie reklamacja

      pytalski
  • A co jeśli bank, z którego przenosimy konto zrobi problem i nie będzie chciał zamknąć konta? Czy wtedy premia się należy?

    ildefonds Odpowiedz
    • Oczywiscie, przeciez CA ogranicza sie tylko do wyslania zlecenia do banku a nie wie jaki bedzie rezultat. Podobnie jak z przelewem pensji.

      keton
    • Dzięki. To elegancko. Prosta promocja.

      ildefonds
  • Jeśli złożyłam wypowiedzenie umowy w getin i zamkną mi konto na koniec stycznia, to już nie ma sensu podawać tego akurat nr konta jako konta które chcę przenieść do credit agricole?

    Daniela Odpowiedz
  • Czemu link do wniosku nie działa?

    Przemysław Odpowiedz
  • Mam 3 RORy w mBanku, podam nr jednego do zamknięcia a co z resztą?

    Darek Odpowiedz
  • Zamkniecie rachunku dotyczy tylko wskazanego konta czy również całej umowy ramowej?

    Dawids Odpowiedz
  • Czy po złożeniu wniosku dostaliście jakieś potwierdzenie złożenia (na mail, czy sms)?
    Wypełniłam wniosek ale nic takiego nie przyszło…

    Agzzz Odpowiedz
  • Szanowny Adminie czy ta promocja się zakończyła, czy czasowo jest wyłaczona ??

    draw22 Odpowiedz
    • Promocja do 31.03. Wielki napis AKTUALIZACJA w ramce w tekście powyżej wyjaśnia resztę :)

      Joana
  • Ależ głupi jest ten bank.
    Moja sytuacja. Brałem udział w poprzedniej promocji. Zamknąłem ale po jakimś czasie mogłem się dalej logować. Jeszcze raz tyram do placówki mówię że chcę zamknąć wszystko co tylko jest do zamknięcia. Tak niby zrobiono. Teraz babka do mnie dzwoni i mówi że nadal jest aktywna jakaś tam umowa i mam już nadany login i hasło. Na szczęście mam to zapisane. Na szczęście mam też aktywny nr telefonu na który to wszystko stało (teraz mam inny) Nic nie może zmienić muszę do oddziału lecieć aby cokolwiek zmienić. Oczywiście po zgarnięciu premii zamykam to cud konto ale już teraz powiedzcie mi jak mam to zamknąć aby było zamknięte żeby przy ewentualnej kolejnej promocji nie było tej samej sytuacji ????

    jojo Odpowiedz
    • Ja robiłem trzy podejścia w oddziale, żeby zamknąć wszystko, co tylko możliwe w CA… i się to nie udało. W końcu otworzyłem konto na starym loginie i czekam na premie ;)

      abc
    • Ta jakaś tam umowa, to umowa ramowa.

      Benito
    • To jak tą jakąś umowę ramową skutecznie zamknąć ? Te baby na stanowiskach naprawdę nie rozumieją co się do nich mówi albo programu nie potrafią obsługiwać. Na koniec zapewniają że wszytko definitywnie zostało zamknięte.
      Jakie mogą być skutki takiej nie zamkniętej umowy ramowej. ?

      jojo
  • Mam pytanie do osób które już podpisały umowę przez kuriera – jak długo czekaliście na aktywację konta i zwrot podpisanej umowy? Mam jeszcze stary dostęp do CA i na razie nie widzę podpiętego nowego konta

    ZICHI Odpowiedz
  • Dziś był kurier, trwałe spięty był dokument zlecenie przekazywania środków.Podpisałam i zaznaczyłam że z części wynagrodze nia 1000zł. Na rzecz mojego konta w CA.Czy to znaczy że bank wystąpi do mojego pracodawcy aby przekazywał cześć środków? Macie w tym temacie jakieś doświadczenie?

    Agnese2A Odpowiedz
    • Jeżeli podpisałaś zlecenie przekazywania środków (wynagrodzenia) i podałaś prawdziwego pracodawcę to zapewne bank to wyśle do niego. Co zrobi z tym pracodawca to już od niego zależy. Ja wybrałem opcję że sam dostarczę zlecenie do pracodawcy i nie zamierzam tego robić, gdyż i tak zadeklarowałem zgodnie z regulaminem wpływ środków w wysokości wymaganej tj. 1000zł

      ZICHI
    • Rozumiem że podczas wizyty kuriera wpisuje się kwotę?
      Odpowiadając na Twoje pytanie powiem tak. Bank sobie może występować nawet i o przyłączenie Warszawy do morza. Bez Twojej zgody nic nie mogą zrobić. Zapytałem o tą kwestię w kadrach a pracuje w budżetówce więc nie u jakiegoś nie kumatego prywaciarza a w instytucje w której przepisy są respektowane. Pierwszy pytanie to: który bank wpadł na tak głupi pomysł. Potem uświadomiono mnie co JA muszę zrobić aby wynagrodzenie przelewano na inne konto. Taka deklaracja musi być sporządzona przeze mnie osobiście a nie poprzez jakiś papierek bankowy. Chyba że pracujesz w jakiejś „firmie” gdzie maja to gdzieś gdzie z nikim i niczym się nie liczą. Dlatego to też nazywane jest deklaracją przelewania wynagrodzenia a nie dokumentem wiążącym czyli jakby prośbą o wszczęcie procedury. Jak ktoś Cie prosi do tańca nigdy nie odmawiasz? To ładnie z Twojej strony ale dobrze wiesz ze masz takie prawo zwłaszcza gdy zapijaczony typ stanie przed Tobą….

      jojo
    • @Zichi, tak zrobiłem w ostatniej promocji i skończyło się telefonem z banku. Brak świstka to brak spełnienia warunku do premii. Mogłem posłać to listem ale nie wyrobiłbym się w czasie. Na szczęście dla mnie chwile później było wznowienie promocji na łatwiejszych warunkach i drugi raz tego błędu nie popełniłem. Może coś się zmieniło tego Ci życzę jak nie to musisz się niestety jeszcze pogimnastykować.

      jojo
    • W kumatość budżetówki to mało kto wierzy – to tak na marginesie, bo przywołuje Pan prywaciarzy ;)

      ildefonds
  • Adminie, wniosek o konto można złożyć za pomocą strony, a odebrać w oddziale?

    Tomek201 Odpowiedz
  • Dzisiaj założone :) rejestracja online podpisanie w oddziale ,kod działa, dzięki adminie .
    Brak wymogu przelewu wynagrodzenia ,tylko określenie minimalnego wpływu ( 1 tyś )
    inaczej mówił konsultant ale może mają z tego dodatkową prowizję .Trwało trochę dłużej niż normalnie ale mieli moje stare dane i trzeba było zaktualizować .A tak na marginesie kadrowa uświadomiła mnie że miejsce przelewu wynagrodzenia zależy tylko ode mnie a nie jakiegoś nawet największego banku i kropka .Pozdrawiam Wszystkich .

    anatol Odpowiedz
    • Podpisałeś coś o ten 1 tysiąc? Czy tylko powiedziałeś, a Pani wpisała w komputer?

      luka89waw
    • Podpisałem deklarację minimalnego wpływu na konto w miesiącu w wysokości 1000 zł ,w sumie nie jednorazowo .

      anatol
    • oki

      luka89waw
    • Zaraz idę poprawić wzór podpisu , bo się nie zgadza. Ale pytając o to „3) wypełni i podpisze „Zlecenie przekazywania środków”,” ciągle słyszę zlecenie przekazywania wynagrodzenia.. Ale to irytujące.. „Proszę, przyjechać pogadamy o tym na miejscu”. Irytujący pracownicy.

      luka89waw
  • Czy przez internet wciąż nie można zakładać konta w tej promocji? Odkąd bank „poprosił o chwilowe wstrzymanie się z zakładaniem kont” link do strony promocji jest nieaktywny. Czy można to zrobić dowolnym linkiem ze strony banku?

    abba Odpowiedz
  • te 200zł mozna wydac za pomocą sprytnego bila??

    draw22 Odpowiedz
  • Miał być kurier i lipa. Teraz sprawdzają czy Oni nawalili czy kurier. Już się zaczyna…..

    jojo Odpowiedz
    • Też tak mam. W poprzednim tygodniu w czwartek miał być kurier. Dzisiaj zadzwonili i stwierdzili, że trzeba iść do oddziału.

      haha
    • nie rozumiem skąd macie takie problemy.. To kurier z poczty, ten sam co przywozi nam na co dzień paczki. Cała procedura jest do śledzenia w trackingu poczty.
      W środę założyłem konto za kilka minut zadzwoniła konsultantka. W czwartek dostałem sms z linkiem trackigu poczty z Wrocławia (pocztex- procedura VIP) W piątek rano był już kurier i podpisałem umowę . W poniedziałek dostałem smsy z tymczasowymi hasłami dostępu… hehe, ale nie miałem loginu, zadzwoniłem na infolinię i login otrzymałem. Od poniedziałku loguję się i robię operacje i… czekam na papierową umowę, która ma dojść pocztą :)

      jacck
    • Czyli wygląda na to, że najlepiej od razu iść do oddziału i tam założyć konto.

      PS. Czy ktoś się orientuje, czy do listy kont możliwych do „przeniesienia” zalicza się to z Idea Banku? Specjalnie wybrałem się dzisiaj do oddziału, żeby zaktualizować dane i zamieścić wzór podpisu.

      Adam K.
    • jeżeli posiadasz w numerze konta cyfry 19500001 (od 3 do 8) to tak

      jacck
    • Numer rachunku: 76 1950 0001 2006 xxxx xxxx xxxx,
      zakładany w 2017 roku przez internet, ale uzupełniłem dziś podpis w placówce, więc mam nadzieję, że przy odwiedzinach oddziału CA na początku lutego nie będzie żadnych komplikacji. :)

      Adam K.
    • nie powinno być problemów, ja popełniłem błąd chodziło oczywiście o cyfry od 3 do 10

      jacck
  • Ja podpisałem deklarację minimalnego wpływu ale bez wpisanej kwoty, Pani nie prosiła o to. Hmmm… to źle wróźy?

    tytus de Zoo Odpowiedz
    • pewnie sobie dopiszą :D A tak poważnie, myślę, że ważny jest wpływ, a nie deklaracja. Jednak nie zaszkodzi zadzwonić na infolinie i dopytać by mieć sumienie spokojne, bo sprawa nietypowa, a jak znamy, życie potrafią się czepić. I pamiętaj, że oni to nagrywają, co i my czynimy :)

      jacck
  • Długo schodzi Bankowi na dosłaniu zatwierdzonej umowy. Nachodzi mnie chętka aby spróbować się zalogować starymi danymi. Na wariata. Ciekawe co z tego wyjdzie. Nie ukrywam, że zależy mi też na uzyskaniu prawidłowego kodu poleceń i przesłaniu Adminowi aby dodatkowo skorzystać. Tylko nie wiem jak długo jeszcze w CA będzie trwała ta obstrukcja z przyjmowaniem nowych wniosków. To zawsze był porządny Bank. Może dlatego tak akuratnie ślinią każdy papierek i tyle im to zajmuje.

    Bufon Odpowiedz
    • Ja otrzymałem stary login (który kiedyś miałem CA).

      Wpadłem dziś do banku poprawić wzór podpisu, i przy okazji tą deklarację w końcu ogarnęli do podpisania.. chociaż musiałem tłumaczyć że nie chodzi o dokument z wynagrodzeniem :P

      luka89waw
    • Zalogowałem się bez problemu. Ale numeru rachunku nie ma.
      Ja już zwarty i gotowy do przekazywania środków, płacenia kartą i polecania a tutaj dupa.
      Poczekam pokornie. To usestymazowany systematyczny system. Nie podskoczysz.

      Bufon
    • Można, bez problemu loguję się starymi danymi i nie tylko zrobiłem już też stosowne przelewy na sumę wymaganą w deklaracji a zakładałem konto przez kuriera. Wyłączyłem też serwis tekstowy SMS za który jest opłata 3zł, tak więc sprawdź czy nie masz włączonego. Na umowę papierową i kartę jeszcze czekam, ale jak widać nie ma na razie żadnych problemów z spełnieniem warunków promocji. Konto do CA przenosiłem z Ideą Banku

      ZICHI
    • A gdzie ta opcja ? U mnie tylko w tak: http://scr.hu/0wbcr/s46ad

      luka89waw
    • Jak już się zalogujesz do konta, po lewej stronie w menu na samym końcu będziesz miał opcję serwis tekstowy 24 wchodzisz i będziesz widział czy jest aktywny czy nie

      ZICHI
    • www czy app ?
      screena wrzuć

      kruczi
  • Nie wiem skąd u Was przeświadczenie, że powinien być podpisany dokument o deklaracji wpływów na min. 1000 zł. Regulamin mówi:
    Uczestnikiem Promocji może być Klient, który w okresie trwania Promocji spełni łącznie następujące warunki:
    1) zawrze umowę Konta i jednocześnie przystąpi do Promocji,
    2) zapewni stały wpływ na konto w kwocie co najmniej 1000 zł miesięcznie przez 3 kolejne miesiące
    kalendarzowe,
    3) wypełni i podpisze „Zlecenie przekazywania środków”,
    4) Upoważni Bank do przeniesienia konta.

    Nie ma tam „wypełni i podpisze deklarację wpływów” tylko zapewni wpływ. Ja to rozumiem, że mam przelewać pieniądze a nie deklarować ich przelewanie. U mnie „Zlecenie przekazywania środków” to było zlecenie przelewania wynagrodzenia lub jego części z adresem konkretnego pracodawcy.

    U mnie przy umowie, nie było żadnej deklaracji wpływów do wypełnienia.

    Adam546 Odpowiedz
  • No wreszcie kurier był choć miał być wczoraj….

    jojo Odpowiedz
  • Ktoś wie może czemu link do formularza nie działa ? :(

    Mateusz Odpowiedz
  • Adminie, czekam na kod polecający :)

    Seb Odpowiedz
  • Szanowny adminie prosze o potwierdzenie że promocja znów działa:
    https://www.credit-agricole.pl/klienci-indywidualni/konta/konto-dla-ciebie

    draw22 Odpowiedz
  • W poniedziałek podpisałam umowe, kurier zawiózł, bank nadal milczy!!!

    agnese2a Odpowiedz
    • U mnie to samo. Widac sa zawaleni.

      keton
    • A ja właśnie otrzymałem nowe, tymczasowe hasło i po jego zmianie zalogowałem się bez problemu. Jest numer konta. Wygenerowałem oczywiście kod poleceń i wysłałem Adminowi co polecam jego uwadze ;)

      Bufon
    • Cóż trzeba trochę poczekać, aż się pierwsza (największa) fala przeleje, a potem wnioskować o konto na spokojnie w lutym lub marcu

      Kate
    • A skąd wzieliście login? Sms z hasłem do pierwszego logowania wreszcie przyszedł, ale login nie. W dokumentach od kuriera też nie było loginu.

      asi
    • Jest w umowie, którą dostaniesz na maila po tym jak kurier dostarczy podpisaną umowę do banku.

      Adam546
  • Co zrobić jeśli bank z którego przenosi się konto do CA (np. BGZ) odmówi przeniesienia konta? Znajoma dostała smsa z taką informacją. Przerabiał już to ktoś?

    Skylla Odpowiedz
    • Bywało. Ale dobrze byłoby poznać powód. Najpopularniejszy to niezgodność podpisu lub wręcz jego brak przy koncie zakładanym przelewem.
      Konta z wyjątkiem tych zakładanych obowiązkowo dla osadzonych w ZK nie posiada się przymusowo.

      Bufon
    • Ja zakładałem kurierem w BGŻ i tez odmowa. Chyba po prostu ten bank tak ma.

      Angulo
    • Bo w bgż nr konta przyspawany był do delikwenta na wieki wieków. Nawet po zamknięciu konta i ponownym otwarciu trzy lata później ciągle był ten sam nr konta.

      majaa
    • Istotna uwaga: to NIE jest numer konta ale numer klienta. Po prostu tak działają relacyjne bazy danych – jeden user może mieć wiele kont. Konta mogą zostać zamknięte, ale user jest ciągle ten sam.

      Michał
    • Wracając do pytania. Co jeżeli bank, w którym chcieliśmy zamknąć konto odmówi jego zamknięcia? Również dostałem SMSa z CA z informacją, iż zlecenie nr ….. zostało odrzucone przez bank i żebym się skontaktował z tym bankiem, w tym przypadku chodziło o ING. Na infolinii ING nie byli w stanie mi powiedzieć co było powodem, gdyż nie mają dostępu do takich informacji albo po prostu one nigdzie jakoś trwale nie są zapisane, także nie idzie ich odszukać. W placówce podobnie, nie byli w stanie mi powiedzieć. Dzwoniąc na infolinie CA również konsultant nie był w stanie mi powiedzieć dlaczego, ale że będąc już w placówce zamknąłem i tak konto w ING, dlatego konsultant z CA powiedział, żeby dokument świadczący o zamknięciu konta przyniósł do placówki CA i oni w systemach to sobie odnotują. Przynajmniej mam taką nadzieję.
      Z drugiej strony regulamin mówi o złożeniu dyspozycji przeniesienia konta, a takową dyspozycję złożyłem.

      Toto
  • Najfajniej było, kiedy jako Prezes prowadzący jednoosobową DG nakazałem surowo Dyrektorowi Departamentu Kadr oraz Głównemu Księgowemu w trybie natychmiastowym przelewać część mojego wynagrodzenia w kwocie 1000zł na wskazane konto. Kierownikom działów aż szczęki poopadały z wrażenia, Główny Logistyk zbladł a Dyrektor Finansowy łkając cichutko skulił się w kąciku.

    Bufon Odpowiedz
  • Kurier miał być we wtorek, czwartek mija i cisza…
    Ani widu ani słychu.

    GQ Odpowiedz
    • No słyszałem, podobne przypadki że nie było go 3x

      luka89waw
    • Oj tak, do mnie też przez 3 dni nie mógł dojechać (w poprzedniej promocji) – inna sprawa, że dostawałam SMS-y, że już jutro na pewno itp.

      Kate
  • Założyłem konto w placówce. Podpisałem dokument przekazywania wynagrodzenia na konto, ale nie dostałem do podpisania dokumentu o wpływie zadeklarowanego 1000 zł. Czy to jakiś błąd pracownika banku? Czy wystarczy samo przekazywania wynagrodzenia wysłać do pracodawcy a on to oleje? Bo mam wrażenieŻe niektórzy z was podpisywali jeszcze deklaracje wpływu na konto. Jak to więc jest?

    Radosław Odpowiedz
    • Dokładnie, potrzebne wg regulamin ” deklaracje wpływu na konto.” a do promocji wynagrodzenie pracodawcy nie wymaga ta promocja :P Muszą poszukać takiego druku. Ja też na drugi dzień podpisałem, jak znaleźli.

      luka89waw
    • Który punkt regulaminu o tym stanowi? Masz zapewnić wplyw min. 1000zł a nie wypełnić świstek.

      Adam546
    • Nie tylko wg mnie :) „3) wypełni i podpisze „Zlecenie przekazywania środków”,”

      P.S nie zawsze działa ten link do regulaminu ;/

      luka89waw
    • luka89waw „Zlecenie przekazywania środków” to jest to co wysyłają albo Ty zanosisz do pracodawcy („3) wypełni i podpisze „Zlecenie przekazywania środków”), a nie deklaracja wpływu na konto. O wpływie na konto mówi pkt 2: „zapewni stały wpływ na konto w kwocie co najmniej 1000 zł miesięcznie przez 3 kolejne miesiące kalendarzowe” – i na temat kwoty 1000 zł nic więcej nie ma mowy, nic do podpisywania, nic do deklarowania.

      Toto
    • Myślałem że ten punkt 3. brzmiał inaczej :P To więc w jakim celu on tam jest ?

      luka89waw
    • Jakby co mam skopiowany regulamin promocji i jak trzeba będzie to będziemy składać reklamację. Podobnie jest z tym pkt 4: „Upoważni Bank do przeniesienia konta”, nigdzie nie jest napisane, że te „przeniesienie” konta ma być skuteczne, chociaż konsultanci mówią co innego. Regulamin jest bardzo prosto sformułowany i jest bardzo duże pole do popisu jeśli chodzi o reklamację ;)

      Toto
  • Pkt 2 jest po to żebyś przelewał na konto min. 1000 zł. A pkt 3 jest żebyś podpisał Zlecenie przekazywania środków – u mnie był gotowy druk przy umowie dokładnie tak nazwany i wstępnie wypełniony przez konsultanta (dane firmy). Ja tylko wpisałem datę i podpisałem i zaznaczyłem czy część wynagrodzenia czy całość. Było tylko w 1 egz. więc nie wiem czy sobie skserują a oryginał wyślą do firmy, czy jak. To samo zlecenie jest podpięte do umowy wypełnionej, którą dostałem na maila.

    Adam546 Odpowiedz
  • Link nie działa, czy jeszcze nie ogarnęli sprawy?

    Agata Odpowiedz
  • Już zaczynają kręcić. Wczoraj 2 osoby były nękane telefonicznie przez konsultantów Banku że w załączonym do umowy kwicie o deklarowanej wysokości zasilania konta podały tylko kwoty wynikające z umowy promocji (1000zł) i podpisały a nie wypełniły okienka ze źródłem ich pochodzenia. Nie wiem czy to celowa polityka banku skutkująca bezprawnym pozbawieniem premii czy też oddolna inicjatywa jakichś idiotów z infolinii. Jak myślicie?

    Bufon Odpowiedz
  • A ja dostałem smsa, że nie udało się przenieśc konta z BGŻ. Dodatkowo albo zgubiłem umowę albo kurier zabrał 2 sztuki. Pierwszy raz jestem w takiej sytuacji. Dostałem smsy z telekodami a nie mam nru NIK ;) Dodzwonienie się do nich graniczy z cudem.

    Zastanawiam się czy teraz powinienem sam zamknąć konto w BGŻ i wysłać im potwierdzenie?>

    miszti Odpowiedz
    • Kurier ma 1 egz. umowy dla banku. Twoja umowa zostanie wysłana na maila. Tam będzie login.

      Adam546
    • Mam analogiczną sytuację. Kurier nie zostawił mojej kopii umowy. Na infolinii CA usłyszałem że nic nie będą wysyłać i jak chcę umowę zobaczyć muszę udać się do oddziału banku.
      O papierze do przeniesienia konta też zapomnieli ale z nim przywędrował jeszcze drugi kurier.
      Niezły burdel mają :)

      Pietia
    • Mi podczas pierwszego kontaktu konsultantka powiedziała żebym zrobił zdjęcie/przepisał login z umowy, ponieważ podpisywany jest tylko jeden egzemplarz i wraca on do banku – tak też zrobiłem. Także to normalne, że nie macie dostępów, bo kurier ich nie zostawia. Dane otrzymacie wtedy, gdy pocztą przyjdzie do Was kopia umowy.

      Mateusz
  • Czy obecnie jest dostępna bardziej atrakcyjna promocja dla otwierających rachunek osobisty niż ta? Tzn. tu można zyskać 250-300 PLN niskim kosztem – da się gdzieś uzyskać więcej?

    Marcin H Odpowiedz
  • Dlaczego promocja ma status zakończona? chyba raczej powinna mieć wstrzymana.

    Agnese2A Odpowiedz
  • Można jeszcze założyć konto w promocji czy nie? Czas jeszcze był chyba na to. Bank nagle zakończył promocję?

    TomekW Odpowiedz
    • W teorii powinno się dać. W praktyce usunęli stronę do składania wniosków internetowych. Dostałem też informację, że w marcu jest przewidziana jeszcze lepsza oferta dla wniosków internetowych.

      Michał
    • Myślę, że się da, ale w oddziale lub poprzez formularz ze strony banku, a jak idzie przekazywanie kodów?

      abc
  • Czy aby być zwolnionym z opłaty za kartę i za rachunek trzeba w sumie wykonąć dwie płatności i wpływ 2x 1000 zł? Pani w oddziale dzisiaj powiedziała, że mają być 2 płatności, jednak uważam że sie pomyliła.

    RadekW Odpowiedz
  • Małżonka właśnie otrzymała kod polecający i przekazała Adminowi wraz z pozdrowieniami :)

    Bufon Odpowiedz
  • wiem ze w regulaminie jasno jest napisane.
    ale….
    jestescie pewni ze jak ten 1000zł nie bedzie od pracodawcy to spełnimy warunki nagrody?

    draw22 Odpowiedz
    • Jak pokazują dotychczasowe doświadczenia jeśli Bankowi nagle odwidzi się wypłacanie obiecanych pieniędzy to odmówi i zacznie interpretować zapisy regulaminu jak mu się spodoba. Nie mówię,że akurat w przypadku tej promocji tak będzie ale ostatnio draństwa w świecie jakby więcej.

      Bufon
    • uczestniczyłam w 2 poprzednich promocjach tego typu w tym banku i zawsze wpływ wystarczył, nie musiało być od pracodawcy, a papierek gdzie się podawało dane można było zignorować

      Kate
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy