Do 300 zł za założenie Konta dla Ciebie od Credit Agricole!

Zakończona

Po kilku miesiącach przerwy wraca możliwość zgarnięcia 200 zł na start w promocji Credit Agricole – i to na bardzo prostych warunkach! Oprócz tego ciągle aktualny jest program polecań banku, w którym zgarnąć możemy 50 zł za założenie konta jako nowy klient, a następnie 50 zł jako obecny klient :)

200 zł na start + do 100 zł z polecenia w Credit Agricole

Aktualizacja: promocja cieszy się tak wielkim zainteresowaniem, że… bank poprosił o chwilowe wstrzymanie się z zakładaniem kont. Dam znać, kiedy wróci.

Zimowe korzyści z Kontem dla Ciebie

Na początek rzućmy okiem na dość nietypową definicję nowego klienta:

Z Promocji nie może skorzystać klient, który w okresie trwania Promocji był już Posiadaczem konta indywidualnego, którego umowę wypowiedział w tym okresie.

Mówiąc po naszemu: w promocji nie może wziąć udział osoba, która… wypowiedziała umowę o konto w Credit Agricole w okresie od 7.01 do 31.03.2019. Jeśli zrobiła to wcześniej (lub nigdy nie miała konta w Credit Agricole), to nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z promocji.

Co ciekawe powyższy zapis oznacza również, że teoretycznie w promocji „Zimowe korzyści” mogą wziąć też udział… obecni klienci banku. W praktyce najprawdopodobniej i tak nie będą mogli złożyć wniosku (lub będzie on odrzucony).

200 zł za trzy wpływy

A co trzeba zrobić, aby zgarnąć promocyjne 200 zł? Po pierwsze złożyć wniosek o Konto dla Ciebie oraz zawrzeć umowę we wspomnianym wcześniej okresie promocji. Po złożeniu wniosku oddzwoni do nas konsultant banku i przeprowadzi przez dalszy proces. Umowę będziemy mogli podpisać kurierem lub w oddziale banku. Pamiętajmy tylko, że w drugim przypadku mamy jedynie sfinalizować wniosek, a nie składać go od nowa (co warto wyraźnie podkreślić w oddziale). Wyrobienie karty debetowej nie jest wymagane, ale jest mocno wskazane – może się przydać do zwolnienia z opłat (o czym więcej na końcu wpisu). Warto więc ją od razu zamówić.

W trakcie wnioskowania powinniśmy też zrobić dwie czynności, o których bank pisze w regulaminie bardzo enigmatycznie: wypełnić i podpisać „Zlecenie przekazywania środków” oraz upoważnić bank do przeniesienia konta.

Pierwsza czynność to deklaracja ile pieniędzy będzie wpływać co miesiąc na konto. Zgodnie z regulaminem promocji nie ma znaczenia, czy będą to środki tytułem wynagrodzenia, czy nasze prywatne oszczędności. Polecam więc zadeklarować 1000 zł – bo tyle jest wymagane do zwolnienia z opłat za konto (o czym na końcu wpisu).

Druga czynność to informacja dla banku które konto chcemy „przenieść” do Credit Agricole (już w trakcie wnioskowania o rachunek):

Przenoszę się do Credit Agricole

Tak naprawdę nic nie będziemy przenosić, bo nie ma takiej technicznej możliwości. Credit Agricole najzwyczajniej w świecie wystąpi do wskazanego przez nas banku o zamknięcie rachunku, a u siebie otworzy nowy. Warto więc podać taki rachunek, który nie jest przez nas od dawna używany (i znajduje się na tej liście).

Co, jeśli nie mamy takiego rachunku? Zawsze można otworzyć jakieś dodatkowe konto w banku, który jest na liście. To może być drugie konto osobiste, ale także np. konto oszczędnościowe.

Ostatni wymóg promocji to zapewnienie stałych wpływów na konto w kwocie co najmniej 1000 zł miesięcznie przez 3 kolejne miesiące kalendarzowe. Regulamin nie precyzuje, od którego miesiąca powinniśmy zacząć liczyć – dlatego czynność warto wykonać jak najszybciej – bo i premię otrzymamy wtedy szybciej:

Bank przekaże kwotę Premii w wysokości 200 zł na rachunek Konta nie później niż na koniec kolejnego miesiąca kalendarzowego po zapewnieniu przez Uczestnika Promocji trzeciego Wpływu na Konto.

50 zł w programie poleceń

200 zł na start to jednak nie wszystko. Od kwietnia w Credit Agricole trwa II edycja programu poleceń, dzięki któremu obecni klienci banku mogą polecać konto osobiste nowym klientom, przez co obie strony mogą zgarnąć po 50 zł. Jak skorzystać z II edycji Programu Poleceń?

W przypadku obecnych klientów banku wymagane jest posiadanie konta w Credit Agricole oraz wygenerowanie swojego kodu polecającego na specjalnej stronie internetowej (lub w oddziale banku). Oprócz tego konieczne jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz na przesyłanie informacji handlowej.

A jakie warunki musi spełnić nowy klient, aby zgarnąć swoją premię? Po pierwsze powinien on podać kod polecający obecnego klienta banku w trakcie składania wniosku o konto. Oprócz tego konieczne jest wyrażenie zgód (marketingowej i na informacje handlowe) oraz zawarcie umowy o konto w ciągu maksymalnie 30 dni od złożenia wniosku. Co ważne – w przypadku programu poleceń nowy klient to osoba, która nie posiadała konta w Credit Agricole w ciągu 265 dni przed zawarciem umowy (i to nie jest literówka – przynajmniej nie moja :)).

Po otwarciu rachunku polecany (nowy klient) powinien jeszcze zapewnić wpływy min. 1000 zł na konto (lub 500 zł w przypadku Konta Dla Ciebie MOVE!) lub wykonać transakcje bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 300 zł. Łatwo zauważyć, że warunek wpływu pokrywa się z warunkami zimowej promocji na start.

I to tyle! Premia za polecenie zostanie wypłacona w kolejnym miesiącu po miesiącu spełnienia warunków. Pamiętajmy, że maksymalna wysokość premii za polecenie to 500 zł netto. Oznacza to, że osoba polecająca może zgarnąć maksymalnie 10 premii za polecenie.

Oczywiście po założeniu konta również możemy przystąpić do programu poleceń i podać swój kod dalej. W ten sposób z 250 zł spokojnie może się zrobić 300 zł :)

Zarabiaj z LiveSmarter!

W związku z tym, że wszyscy mogą zyskać na korzystaniu ze swoich poleceń, wznawiam popularną „zabawę”, którą zapoczątkowałem na blogu ponad rok temu. Każdy obecny klient Credit Agricole może zostawić swój kod polecający na specjalnej stronie. Nowi klienci mogą natomiast wysyłać prośby o kod za pomocą osobnego formularza. W ten sposób będę się starał łączyć ze sobą polecających i polecanych w pary – tak, aby wszyscy zyskali jak najwięcej :)

Uwaga! Ponieważ program poleceń trwa od kilku dobrych miesięcy, to na wszelki wypadek zbieram kody obecnych klientów jeszcze raz – bo w bazie mogą się znajdować kody, do których rachunki zostały już zamknięte.
Zaznaczam też, że na prośby o kod będę odpowiadał do 48 godzin (choć postaram się znacznie szybciej).

Ile kosztuje Konto dla Ciebie?

Prowadzenie Konta dla Ciebie może nas kosztować 7 zł miesięcznie, jednak wpływ min. 1000 zł miesięcznie oraz wykonanie 1 płatności bezgotówkowej kartą zwalnia z tej opłaty. Z tego też względu warto wyrobić sobie kartę debetową i z niej korzystać – szkoda płacić 7 zł.

Co ciekawe posiadanie karty debetowej może kosztować aż 9 zł miesięcznie, jednak warunki zwalniające z tej opłaty są niemal identyczne, jak w przypadku rachunku osobistego. Jedna płatność kartą (lub BLIKiem) oraz wpływ min. 1000 zł i opłaty nie będzie. Identycznie jest zresztą wypłatami z bankomatów w kraju – płacisz albo 5 zł albo nic, jeśli w poprzednim miesiącu warunki zostały spełnione (bank zawsze patrzy na miesiąc wstecz).

Nie przegap!

Komentarze

  • Witam. Dostałem smsa że została wysłana karta.
    Mam hasło sms do pierwszego logowania, ale nie mam identyfikatora, jak moge go zdobyć ??
    Przyjdzie w liście z kartą ??
    Kurier wziął obie kopie umowy bo twierdził że bank musi je podpisać i wtedy odeślą, ale widziałem w komentarzach że niektórzy dostawali umowę od razu od kuriera.

    rafal1983 Odpowiedz
  • Proszę o waszą pomoc. Dziś dostałem smsa że konto jest aktywne i mogę się zalogować. Problem polega na tym że nie pamiętam aby kurier z umową przyniósł też zlecenie przeniesienia rachunku z innego banku do CA. Czy jest możliwość iż nie wysłali tego zlecenia a rachunek tak i tak został otworzony ? Pytam bo żonie nie wysłali zlecenia i dosyłali kurierem jeszcze raz. Do mnie dzwonili kilka razy a ja nie odebrałem. Może z tym dzwonili.

    luic Odpowiedz
    • Najogólniej rzecz biorąc trudno jest jakoś sensownie doradzić ponieważ w praktyce Bank postępuje różnie. Mnie wysłał nowe dane do logowania ale login wziąłem ze starej umowy. Działa. Konto funkcjonuje, dostałem PIN do karty. Karty debetowej oraz jakiegoś potwierdzenia umowy w formie listu czy pocztą elektroniczną – nie. Inni zalogowali się wprost na stare dane i też działa chociaż nie mają kopii umowy. Jeszcze inni, nie mający wcześniej stosunków z CA a nie będący na tyle przytomni aby w podpisywanych przy kurierze w pośpiechu kwitach odnaleźć i zapisać login są chyba w najgorszej sytuacji. Jeśli nie otrzymali kopii umowy a dostali SMS z danymi do logowania pozostaje tylko czekać bądź kontaktować się z bankiem telefonicznie. Jednym słowem- kupa uciechy.

      Bufon
  • Bufon, ale czy mogli mi założyć konto w tej promocji bez zlecenia o przeniesieniu rachunku ?

    luic Odpowiedz
    • Raczej nie. To główny zamysł promocji. Jesteś pewien, że w rozmowie telefonicznej z konsultantem i wcześniejszym wypełnianiu wniosku nie podawałeś numeru przenoszonego konta?

      Bufon
    • Nr konta podawałem we wniosku internetowym i później podawałem nr konta do przeniesienia w rozmowie z konsultantem. Ale nie było tego zlecenia do podpisania w umowie którą przywiózł kurier.

      luic
    • Tak naprawdę nie czytałem tego co było w papierach. Zakładam, że była tam dyspozycja przeniesienia rachunku… Równie dobrze mogłaby to być cesja nerek? Muszę uważniej przeglądać podpisywane papiery. Noworoczne postanowienie.
      Po kilkunastu dniach otrzymałem SMS z wiadomością, że rozpoczęto proces przeniesienia konta, minęło kilka dalszych i nic. Nowe konto jest, stare jest. Zawracanie dupy.
      Nie przejmuj się a jeśli nie jesteś przekonany o uczciwych zamiarach CA to wyślij im wiadomość z opisem problemu i numerem podawanego konta. Będzie jak znalazł przy ewentualnej reklamacji.

      Bufon
  • Przekazałem adminowi swój kod poleceń, ale skoro promocja zakończona, to czy ma to jeszcze jakiś sens ? Czy ew. w jakimś przyszłym Programie Poleceń jeszcze zadziała ?

    Pedro Odpowiedz
  • Promocja nadal działa!
    https://www.credit-agricole.pl/klienci-indywidualni/promocje/konta/zimowe-korzysci-z-kontem-dla-ciebie
    Mój przykład- wczoraj wypełniony wniosek, dziś telefon z banku, w piątek w oddziale podpisanie umowy.

    Marcinek Odpowiedz
  • Czy można dostać kod polecający?

    Mateusz Odpowiedz
  • Widzę, że jest dużo problemów z tą promocją, więc kilka słów ode mnie.

    Bank, z początkiem stycznia, uruchomił promocję z premią 200 zł – przez co tradycyjnie szybko trafiła na LiveSmarter. Jej regulamin wyglądał jednak jakby był pisany na kolanie – był bardzo krótki i nieprecyzyjny w kilku miejscach – dla nas to oczywiście na plus. Problem w tym, że w momencie kiedy zaczęliście składać wnioski ich call center najzwyczajniej w świecie się przytkało, bo nikt nie przewidział, że wnioski zaczną spływać internetowo. Promocja była (ponoć) przewidziana pod oddziały stacjonarne, ale regulamin tego nie precyzował – można było zakładać konto jak się chce. W związku z tym bank pozamykał wszystkie furtki do składania wniosków online ale oczywiście nie mógł zamknąć wszystkiego – w końcu niektórzy chcą „po prostu” założyć konto w CA, więc wniosek internetowy ciągle działa.

    Jak widać zniknął też pierwotny regulamin promocji. Dodam, że mam kontakt z bankiem i zostałem poinformowany, że na marzec szykowana jest duża promocja z lepszą premią (choć nie powinienem pisać o tym do końca otwarcie – ale w obecnej sytuacji chyba nie mam wyjścia). Dodatkowo zostałem poproszony przez bank o wstrzymanie wniosków, dlatego nie przesyłam obecnie waszych kodów polecających. Czekają w kolejce do marca, wtedy odezwę się również do wszystkich, którzy na kod czekają.

    Michał Odpowiedz
  • Założyłem konto z 10 dni temu wg instrukcji. Byłem tydzien temu w placówce żeby dokończyć proces, trwało to jakoś dziwnie długo i pracownik jeszcze raz mnie wypytwał o wszystkie informacje. I tak sobie wlasnie dzis zdalem sprawę, że wcale nie miałem dokończonego wniosku tylko ten pracownik założył mi od zera nowe konto. Czy się załapię do promocji? ;)

    Arekkkk Odpowiedz
    • Tak, miałem to samo. Trwało to ponad godzinę. Musiałem od nowa tłumaczyć czego oczekuję mimo, iż telefoniczna konsultantka mówiła, iż wystarczy sam mój podpis. W oddziale byłem umówiony na konkretną godzinę, która też okazała się fikcją. W dodatku jakaś stara baba zaczęła mnie atakować z powodu tego, że „wpycham się przed kolejkę”.

      pytanie
    • Podeślecie mi proszę na maila (formularz kontaktowy) informację o placówce w której to miało miejsce. Z tego co się orientuje to też nie jest na rękę centrali i chętnie się dowie gdzie takie numery

      Michał
    • Ogólnie cały ten proces to był dla mnie festiwal absurdów, niby byłem na „pechowym stanowisku” gdzie jest problem z zaciąganiem wniosków z neta. Potem była jeszcze niedziałająca drukarka, konieczność wyszukiwania przez mnie na poczcie w smartfonie numeru użytkownika polecającego oraz numeru konta do przenoszenia, który to numer pan sobie zapisywal na kartce i gdzies z nią co chwilę biegał, a ja siedziałem zdezorientowany z myślą „wtf”. Calosc trwała około godzinę. Aha, a godzinę po wizycie zadzwonił, że zapomniał mi dać dokumentu z loginem do bankowości internetowej i czy może go mmsem wyslac, po czym wyslal mi zamazane zdjęcie na którym ledwo się tego loginu doczytałem. A na dokładkę dziś do mnie przyszła karta Mastercard, mimo, że we wniosku internetowym prosiłem o Visę żeby z Visa Ofert pokorzystać. No ale o to pracownik już nie pytał. Zadzwoniłem na infolinię z chęcią dokładnego poskarżenia się, po 5 minutach słuchania automatu połączyłem się z konsultantem i poprosiłem żeby do mnie oddzwonił bo wiedziałem, że się długa rozmowa zapowiada, a nie chciało mi się kilku złotych wydawać na połączenie. Konsultant miał problem ze zrozumieniem tej jakże trudnej prośby, musiał się dopytywać jakiegoś innego pracownika o to co ma zrobić, po czym oznajmił, że zaraz oddzwoni…i oczywiście nie oddzwonił. Także jakość obsługi klienta mocne 1 na 10 ;) Napisałem reklamację, pewnie za 30 dni mi odpowiedzą. Dobrze, że w sumie planuję zgarnąć te 250 zł i się zawinąć bo po takim początku to w życiu bym nie powierzył temu bankowi większych sum :)

      Arekkkk
    • Co za parodia banku, jak tak czytam ostatnio o Aliorze, Pekao czy CA, to coraz lepsze historie się ukazują… Jakoś na początku roku promocje zaczynają przerastać banki, albo to nas już tak wielu tutaj jest, że nie wyrabiają.

      pws
    • Najlepiej zatem wypadają banki, które nie robią promocji.

      Benito
  • Zarówno internetowi jak i naziemni naganiacze są wynagradzani od ryja. To trudno, żeby się dogadali. Zawsze, kiedy po wcześniejszych telefonicznych zalotach umówisz się do placówki to tam palą głupa i sporządzają całkiem nowy wniosek.

    Bufon Odpowiedz
    • Zgadza się.. :D U mnie były 50/50 brane informacje ;P

      luka89waw
    • trzeba byc nieustepliwym bo to „normalna” praktyka w prawie kazdym banku: zawsze cos nie dziala, albo nie moga znalezc wniosku i ponowne pobranie danych w celu ich sprawdzenia a tu nagle… nowy wniosek!!! np. w mbanku to jest wycwiczone do perfekcji :)

      koles
    • Najgorsze, jak postawimy na swoim, to niektórzy w banku czegoś „niechcący” nie wrzucą abyśmy załapali się do promocji, i będzie trzeba znów biegać :P

      luka89waw
    • Dziś rano zapłaciłem do przodu rachunki z poprzedniej promocji i po odebraniu reszty brakującej premii do 300 zł poszedlemdo oddziału, szybko wypowiedziana umowa konta i na koniec pani z uśmiechem, że za miesiąc jak zamknie się konto, żebym przyszedł do niej to dostanę 200 zł za zamknięcie w innym banku :) to tylko potwierdza, że maja w oddziale wyrobić pewna liczbę kont w miesiącu ;)

      Dzikus
  • Zakladalem konto w tej promocji z opcja za pomoca kuriera. Kurier pojawil sie 12.01. 19.01 dostalem SMSem hasla do serwisu internetowego i telefonicznego. 23.01 niby wyslali karte do konta. W miedzyczasie przyszedl poczta (!) pin do karty. A co z loginem? Bo nadal nie dostalem ani umowy ani loginu. Czy login przyjdzie z karta?

    keton Odpowiedz
    • Karta przyjdzie oddzielnym listem. Umowa podpisana przez bank również oddzielnym (zwykłym) listem. Dodatkowo będziesz miał Kartkę z parametrami do serwisów bankowości, tam będzie login. Paskudny login z losowych liter i cyfr którego nie można sobie zmienić :(
      Jeżeli chcesz mieć go szybciej, zadzwoń na partyline, po weryfikacji lektor poda Ci twój login :)

      jacck
    • Bez umowy i bez karty nie jestem w stanie spełnić warunków do zniesienia opłaty za prowadzenie konta. Czy przy pozyskaniu loginu przez infolinię mogę aktywować konto i zrobić choć przelew na ten 1000zł?

      B.
    • W miesiącu , w którym założyłeś konto wymagania nie obowiązują, zadeklarowałeś datę wpływu zapewne na luty. Oczywiście po uzyskaniu loginu możesz się zalogować, potrzebne tylko hasło jednorazowe, które zapewne otrzymałeś smsem. Możesz robić przelewy, jednak musisz poczekać na pin i kartę.

      jacck
    • W deklaracji stalego zasilenia konta jest data od kiedy deklaruje wpływy ale czym wczesniej zacznie tym szybciej otrzyma premie, wcale nie musi czekac do lutego.

      Wojak
  • Dostałem kartę. Mam PIN. Jest jakiś wymóg aktywacji w systemie? W ogóle nie widzę tej karty w systemie, ktoś ją znalazł? Chociażby aby zablokować….

    jojo Odpowiedz
  • * !!! błędny wpis

    jojo Odpowiedz
  • Faktycznie same problemy z tą promocja. Po 2 wizytach kuriera i kilku telefonach, dziś dostałem smsa, że „Bank przekazujący (BGŻ Optima) nie przyjął wniosku do realizacji, prosimy o kontakt z bankiem przekazującym” czyli odrzucił wniosek o przeniesienie. Admin coś pisał, że Ca nie będzie przenosiło bo nie ma takiej możliwości, tylko zamykało w jednym i otwierało u siebie. A tu jednak inaczej chyba…

    Bolo Odpowiedz
    • Pewnie nie mają Twojego wzorca podpisu i tyle, bo konto np. było zakładane przelewem weryfikacyjnym. Napraw to w BGŻ i CA podejmie drugą próbę przeniesienia konta, przynajmniej tak było w poprzednich promocjach tego typu z tego banku

      Kate
    • Tak było u mnie. Mój wzór był imię, nazwisko, a dałem odwrotnie. Potem znów podpisałem, i poszło.

      luka89waw
    • Jeżeli dostałem także takiego samego smsa to musimy iść do banku w którym chcemy zamknąć konto ?

      luic
    • Podpinam się

      AK
    • Dla pewności idź z własnym długopisem do starego banku a później szybko biegnij do CA.
      Jest jakaś szansa, że dwa w ten sposób złożone podpisy będą do siebie w jakiś sposób podobne. Ale z regulaminu promocji nie wynika aby przeniesienie konta było skuteczne. Z jakichkolwiek przyczyn. Miałeś złożyć podpis pod dyspozycją. Złożyłeś. Nie pasuje? Jak taka wola instytucji finansowej to niech przysyłają do Ciebie lektykę jak po Juliette Binoche w poprzedniej edycji promocji i zap…ją od banku do banku.

      Bufon
    • Z Karoliną Gruszką też zasuwają niosąc ją na czerwonym szezlongu. Nie rozumiem dlaczego inni klienci mieliby być traktowani inaczej.

      Bufon
    • Wynajmij sobie latający dywan i po sprawie…:-)

      Kate
    • @Kate W BGŻoptima nie mają mojego wzorca, bo nie mogą mieć bo to bankowość tylko elektroniczna. Natomiast było pisane, że przeniesienie konta z BGŻoptimy działa jak najbardziej OK dla celów tej promocji, więc to nie podpis jest tiu istotny ( brak jego wzorca w optimie) tylko coś innego.

      Bolo
    • No to telefon w dłoń i się dowiedz na infolinii BGŻ…

      Kate
  • Czekam ok 2 tygodni od podpisania umowy i cisza…. Do znajomego przynajmniej wysyłają smsy że sprawa w toku ale On pierwszy raz zakłada ja drugi, więc może mnie traktują gorzej? Ile czekaliście na sfinalizowanie otwarcia konta? Nie jest to ta że zależy to też od banku z którego konto przenoszę?

    jojo Odpowiedz
    • Umowe podpisalem zaraz na poczatku, do tej pory nie dostalem umowy. Na szczescie podczas podpisywania porobilem zdjecia to przynajmniej moge sie zalogowac. Karte i PIN tez juz dostalem. Widac sa zawaleni robota.

      keton
  • Dzisiaj dostaliśmy SMSy z informacją, że wniosek nr. xx nie został przyjęty do realizacji przez bank przekazujący i że mamy się w tej sprawie kontaktować z bankiem przekazującym. Istny idiotyzm. Jak znam życie to w placówce mBanku nawet nie nawiążemy dialogu. To są sprawy pomiędzy bankami. My co prawda zgodnie z pkt. 4 ust 4 Regulaminu, który przezornie sobie zapisałem (a już go skasowali :)) mieliśmy upoważnić CA do przeniesienia rachunków i to uczyniliśmy. Sądzę, że o powodach dla których bank przekazujący odmawia powinienem zostać dokładnie poinformowany przez CA wraz z informacją jak możemy pomóc a nie wysyłanie nas do mBanku. Nie jesteśmy pracownikami czy gońcami CA.

    Poza tym, wszystko bangla jak należy. Konta i karty funkcjonują, przelewy wynagrodzeń dotarły i transakcje kartowe działają bez zarzutu.
    Uważam, że wypełniliśmy dokładnie wszystkie zapisy Regulaminu. Na głupie SMSy nie będziemy reagować. Mam nadzieję, że w CA przy tej promocji nie pracują gamonie rozszerzający dowolnie enumeratywnie wymienione w Regulaminie obowiązki uczestników promocji.

    Bufon Odpowiedz
    • A ja bym nie ryzykowała i poszła do mBanku złożyć odpowiedni wzór podpisu (pewnie o to chodzi) – taki jak w CA.

      Kate
    • Kłopot w tym, Kate, że trudno byłoby mi złożyć takiego bazgroła bez odtworzenia warunków w których podpisywałem umowę. Było cholernie zimno, śnieżyca, ciemno. Ja miałem zgrabiałe łapy a kurier mało czasu. Długopis zamarzał a kiedy docisnąłem aby pisał porobiłem dziury w papierach. Zrobiłem co mogłem a teraz, co możliwe, podpis różni się od tego, który składałem przy kawie i soku pomarańczowym siedząc w wygodnym fotelu. To co? Mam sobie serce wyjąć z piersi? Oko wydłubać?

      Bufon
    • Bufon – dokladnie w takich samych warunkach podpisywalem umowe kurierowi :) I dzieki wielkie za sugestie porobienia zdjec, bo nadal nie dostalem papierowej umowy. A login wzialem wlasnie z tej podpisanej w mrozie. U mnie na szczescie konto zostalo pomyslnie zamkniete, a zamykalem jedno z kont oszczednosciowych w BZWBK.

      keton
    • Dostałam takie samo info. Bank, w którym chciałam zamknąć konto ma mój podpis (osobiście byłam w banku tylko po to by złożyć wzór podpisu).
      Czy zingorowanie tego sms-a nie spowoduje niespełnienia warunków promocji?

      B.
  • Kiedy można znowu zakładać konta?

    Dominik Odpowiedz
  • Czy można obecnie skorzystać z polecenia oraz promocji przeniesienia konta bezpośrednio w oddziale?

    Dobcio Odpowiedz
    • Zawsze można było w oddziale. Czytałeś regulamin promocji?

      Benito
    • Cały czas można, ale Admin Michał namawia, by zaczekać do marca na lepszą wersję promocji.

      abba
    • Będzie lepsza wersja? Skąd wiesz?

      Dominik
    • Trzeba wierzyć Adminowi :P

      luka89waw
    • Kolego nadal mozesz konto otworzyc rowniez on-line. Nie rozumiem troche podejscia Admina, ze zablokowal te promocje u siebie i nie chce podawac kodow polecen. Obecna promocja trwa chyba do konca marca. Moze bank „grzecznie” o to poprosil.

      keton
  • Zadałem pytanie w bankowości internetowej czy biorę udział w promocji. Głównie pytałem o sprawę przeniesienia rachunku. Oto odpowiedź: „Dzień dobry, formularz dotarł do Banku i został odrzucony. Powodem odmowy były nieuregulowane zobowiązania wobec Banku. W razie dodatkowych pytań oraz możliwości skorzystania z promocji zapraszam do placówki bankowej”. W kolejnej wiadomości napisali że nie mogę otrzymać nagrody ponieważ nie spełniłem warunku promocji tj. przeniesienia rachunku. I co teraz ?

    luic Odpowiedz
    • Szarpanina.
      Co do pierwszej odpowiedzi trudno cokolwiek orzec gdyż nie ma ona żadnego związku z promocją. Kolejna wiadomość to bzdura. Takiego warunku w regulaminie promocji nie ma. Jak zwykle w takich przypadkach można postąpić wielowariantowo.
      W wariancie pierwszym czyli rozwiązaniu siłowym możesz zażądać od CA wskazania punktu w regulaminie, który mówi o przeniesieniu konta zaznaczając przy tym, że warunkiem jest upoważnienie do przeniesienia a nie ono samo. Jak trafisz na debila, nadinpretatora lub innego dewianta to nie zrozumie za ch.
      Drugi wariant, negocjacyjny, wymaga pewnej elastyczności i nabiegania się pomiędzy bankami ale czasami już tak jest, że mając rację trzeba ustąpić głupszemu. Dla dobra sprawy.
      Ty chociaż już wstępnie wiesz o co im chodzi. Ja dostałem tylko SMS z informacją o odrzuceniu jakiegoś ichniego wniosku z niewiadomego powodu i też się waham jak ten góral przed pójściem na poprawiny. Wizyta w tych p…ch bankach będzie chyba nieunikniona.
      Ciekawe co na to Admin, który bacznie obserwuje nasze rozterki i roztacza nad nami opiekę.

      Bufon
    • Dobrze ujęty komentarz ;)

      luka89waw
  • Adminie, wiem, ze nie mozesz dokladnie opisac ten przyszlej marcowej promocji. Ale moze przynajmniej jestes w stanie podac jakies szczegoly w czym ta promocja ma byc lepsza. Wieksza premia? Problem w tym, ze w obecnej promocji regulamin jest na tyle nieprecyzyjny, ze pozwala nie szersza interpretacje np. przeniesienia wynagrodzenia. Zapis jest tak ogolny, ze chetnie zalozylbym 2 konto bez koniecznosci podawania danych o pracodawcy do wniosku i ewentualnie pozniej walczylbym z bankiem, jesli nie zastosuja sie do swojego regulaminu. Jesli nowa promocja bedzie bardziej precyzyjna w tym temacie to dla mnie nie oplaca sie czekac do marca. Co radzisz?

    keton Odpowiedz
    • Prawdopodobnie będzie coś więcej, a jesli nie, to ciagle będzie aktywna obecna promocja. Na pewno nic nie stracicie.

      Michał
  • Luic. Po dzisiejszej długiej rozmowie z infolinią jestem doinformowany.
    Procedura przeniesienia konta wygląda w ten sposób, że w przypadku odmowy przez bank przekazujący wniosek o przeniesienie wygasa i nawet usunięcie przyczyn tej odmowy tej procedury nie wznawia. Odniosłem też wrażenie, że w takim przypadku CA nieszczególnie zależy na biciu piany. Mówię o umowach zawieranych na podstawie obowiązującego regulaminu aktualnej promocji gdzie zapisy punku 4 regulaminu są jasne.
    Zapytałem czy wobec tego uczestniczę w promocji. Tak. Jeśli natomiast nie wypłacono by premii trzeba reklamować i bank co do zasady te reklamacje uzna. Wiem, że to swoiste gentlemen’s agreement. Zapisałem rozmowę z dwojgiem konsultantów, ważnym i ważniejszym. Zobowiązałem się do zamknięcia rachunku podanego do przeniesienia. Nie musiałem, ale chcę być w porządku. Ogólnie jestem zbudowany fachowością i zrozumieniem tematu u konsultantów, dzisiaj to rzadkość.
    Keton. Pytano mnie m.in o datę składania wniosku/zawierania umowy. Myślę, że regulamin nowej promocji może być trudniejszy/bardziej precyzyjny jeśli już nie wprowadzono do niego zmian.

    Bufon Odpowiedz
  • Dziś dostałem SMS-a że „wniosek nie został rozpatrzony przez bank przekazujący. Prosimy o bezpośredni kontakt z bankiem przekazującym”, Nie było by nic w tym dziwnego gdyby nie fakt że mam już od miesiąca podpisaną umowę w CA, korzystam intensywnie, zapewniam wpływy i płacę kartą. Ponieważ bankiem przekazującym jest IDEA Bank, a najbliższa placówka w promieniu 100km, średnio taki kontakt mnie interesuje. Czy ktoś miał już taki przypadek? To nie jest raczej mój problem że bank który miał mi przenieść konto, tego nie zrobił. Spełniam z swojej strony warunki promocji i poczekam czy CA także wywiąże się z warunków promocji.

    ZICHI Odpowiedz
    • W poprzedniej promocji miałem podobny przypadek, ostatecznie nie „przenieśli” konta a dwieście wpadło bez reklamacji. Ale podkreślam w poprzedniej promocji.

      saroyan
    • Ok. dzięki. W razie czego będę reklamował.

      ZICHI
    • zapewne niewłaściwy wzór podpisu, dlatego tak się dzieje z reguły

      stalker
  • Ten bank to żenada. Poprzednią umowę ramową wypowiedziałam dawno temu. Owszem popisałam nową umowę, ale egzemplarz podpisany przeze mnie ma BANK! Ja swojego egzemplarza nie posiadam. Oki… ja rozumiem, że poinformowałam konsultanta, że nie potrzebuję wygenerowania nowych parametrów dostępów do bankowości elektronicznej, ale żeby nie przysłać egzemplarza umowy klientowi?!

    AK Odpowiedz
    • Ja czekałam na umowę ok. 10 dni od podpisania.

      WiFran
    • Ja podpisałem umowę 14 stycznia i do tej pory nie dostałem mojego egzemplarza umowy. Na infolinii powiedzieli mi, że dopiero w tym tygodniu umowa zostanie wysłana. Wygląda to chyba tak, że umowa jest wysyłana dopiero po udanym przeniesieniu konta ze starego banku, w moim przypadku miało to miejsce właśnie w bieżącym tygodniu.
      Co ciekawe, przed przeniesieniem rachunku ze starego banku dostałem kartę od CA i PIN, a hasła do logowania przyszły SMS-em dzień po przeniesieniu konta.
      Nie znam innego banku, który stosowałby taką procedurę przy zawieraniu umów przez kuriera…

      Orestes
    • Poprawka – SMS z hasłem dotarł po tym, jak bank dostał podpisany egzemplarz umowy. A login podali mi na infolinii.

      Orestes
    • Mojego konta jeszcze nie przenieśli a umowę już mam od kilku dni.

      WiFran
  • Uwaga na ten chwyt:

    Tytułem Opłata za serwis tekstowy CA24
    Data i godzina księgowania 2019-01-23 01:01:34
    Kwota -3.00 PLN

    Pobierają opłatę, nawet jeżeli nie będzie żadnego smsa. Kwota jest stała co msc do tego konta dla Ciebie. A wg strony

    Ile kosztuje?
    Za wysłane przez Bank SMSy (automatyczne powiadomienia oraz z odpowiedzi na zapytanie) pobierana jest opłata zgodnie z tabelą opłat i prowizji.
    Koszt SMS-a z komendą wysłaną do Credit Agricole jest zgodny z taryfą Twojej sieci telefonii komórkowej.

    Pewnie dla rachunku lepszego.. :) Wyłączyłem na kontach.

    luka89waw Odpowiedz
    • Ja to wyłączyłem już na etapie rozmowy z konsultantem w czasie zakładania konta.

      Adam546
    • Jak to wyłączyć w serwisie internetowym?

      Agzzz
    • Chyba tylko na infolinii, i to po weryfikacji PESEL, Telekod.

      luka89waw
    • Spróbuj kliknąć na swój numer konta i na samym dole z lewej będziesz miała Serwis tekstowy CA24. U mnie jest „nieaktywny” ale mogę na niego kliknąć i aktywować. To może analogicznie odbywa się dezaktywacja.

      Adam546
    • Dzięki – tak zrobiłam :)

      Agzzz
    • Nieźle.. tak dodali że nie zauważyłem tego. Zamiast wprost „Lista serwisów”

      luka89waw
    • @luka89waw Dobrze, ze przypomniałeś o tym, bo tez miałem aktywną tą usługe.
      Wczesniej przy koncie Premium dwa lata temu tego gówna nie było a teraz zrobili.

      Powiedz konto zakładałeś 23 grudnia 2018 r., ze opłate 3 zł pobrali po miesiacu 23 stycznia 2019 roku ?

      Wojak
    • Dzięki, zablokowałem.
      Czy kartę mam aktywować jeszcze w styczniu, czy czekać do lutego?

      qq
    • Nie musisz mieć aktywnej karty raczej. Warunki bezpłatnego konta, zbijesz BLIKiem :)

      luka89waw
    • #Wojtek. Zapaliła mi się czerwona lampka gdy na ojca koncie pobrało 3 zł.. ;) U siebie od razu zablokowałem, jeszcze nie pobrało mi osobiście na szczęście. Ale tak myślałem, że nie każdy wyłączył to.

      luka89waw
    • Co polecasz na platnosc BLIKiem?

      keton
    • Ciężko jest coś kupić :P W sklepie stacjonarnym spory wybór, ale bez ruszania się w domu to chyba np allegro jakiś kupon za 1 zł :P

      luka89waw
    • akcje charytatywne na allegro za 1 zł

      Kate
    • A mozna gdzies blikiem splacac np. KK?

      keton
    • Jest taka opcja w przypadku Santander Consumer Bank

      Ciekawski
  • Tak sobie czytam te informacje o Waszych przygodach z bankiem i trochę się dziwię. We wtorek wieczorem wypełniłem wniosek o konto, po 20 była już pierwsza próba ze strony banku kontaktu ze mną. Następnego dńia zadzwoniła jeszcze raz konsultantka, sprawdziła dane, potwierdziła mój udział w promocji, sprawdziła czy wpisałem kod osoby polecającej, na moje pytanie jakie jeszcze koszty mogę ponieść poinformowała mnie o płatnym serwisie tekstowym i możliwościach jego wyłączenia. Od tej konsultantki dowiedziałem się także, że posiadacze Karty Dużej Rodziny konto dla Ciebie mają prowadzone za darmo, ale oczywiście aby skorzystać z promocji muszą spełnić warunki jej.
    Następnego dnia zadzwonił kurier aby umówić się na dostarczenie dokumentów, ale miałem daleki wyjazd służbowy i umówiłem się z kurierem, że zostawi przesyłkę dla mnie na najbliższej poczcie. Wieczorem podpisałem wszystko na poczcie Pani zrobiła jeszcze ksero mojego dowodu i wszystkie dokumenty pojechały do centrali banku. Co ciekawe wszystkie potrzebnie dokumenty do założenia konta i spełnienia warunków promocji- które należało podpisać były zszyte razem i należało dołączyć co najwyżej skan dowodu więc nie wiem jak ktoś mógł coś pominąć…. Dla mnie pozostała teczka z podziękowaniem za założenie konta, regulaminami prowadzenia kont i m.in regulaminem promocji zimowej.
    U mnie wszystko przebiegło szybko i bezproblemowo.
    Admin, powinieneś dopisać w opisie konta, że jest ono darmowe (konto i karta) dla posiadaczy KDR.

    Grzech Odpowiedz
    • Ja w sumie też bez problemu, tylko że w oddziale. Potwierdziłeś też że Twoje stare konto będzie zamknięte/przeniesione?:) Oraz te deklaracje min 1k.

      luka89waw
    • Dane konta do przeniesienia, oraz formularz do przelewu wynagrodzenia miałem już wypełniony przez konsultantkę na infolinii, był spięty razem z umową i wystarczyło go podpisać bez dodatkowego wypełniania to też dzięki temu p, że niezbędne dane podyktowałem konsultantce, która wszystko przygotowała do podpisu.

      Grzech
  • Admin, i co tam z tą infolinia? Wyrabiaja się, żeby składać wnioski? Normalnie czekam niecierpliwie na znak żeby składać wniosek :)

    Anom Odpowiedz
  • U mnie dzisiaj SMS z CA „W nawiązaniu do wniosku złożonego w procesie przeniesienia konta prosimy o kontakt z placówką w której został złożony wniosek”. Konto w CA zakładane przez kuriera

    simrisham Odpowiedz
  • Kontakt z infolinią CA pozwoli Ci przynajmniej dowiedzieć się o przyczynach. W banku przekazującym na ogół niczego się nie dowiesz. A przyczyn może być wiele. Od banalnej niezgodności wzoru podpisu czy jego braku poprzez niespłacone zadłużenie nawet na innym koncie czy karcie w tym samym banku ale także jeśli podałeś do przeniesienia konto, którego jesteś współwłaścicielem. Poza tym wniosek o przeniesienie wygasa w tym momencie a usunięcie przyczyny wcale nie wznawia go z automatu. Ja np. zobowiązałem się do samodzielnego rozwiązania umowy rachunku, którego numer podałem do przeniesienia. Chociaż to nie opisana w promocji procedura myślę, że Bank nie będzie robił trudności z wypłatą premii. Regulaminowy wymóg zlecenia przeniesienia rachunku został przecież spełniony. Komplikacje w jego fizycznym wykonaniu to inna sprawa. A w końcu zamierzony efekt tj. otworzenie nowego i zamknięcie starego konta zostało wykonane.

    Bufon Odpowiedz
    • jeżeli chodzi o mnie to pytałem się na infolinii CA, placówce CA i placówce ING (z którego konto chciałem „przenieść”) i nigdzie nie otrzymałem informacji dlaczego wniosek o przeniesienie rachunku został odrzucony ;) ostatecznie dopełniłem formalności z zamknięciem konta, a Pani w placówce CA powiedziała, że jeżeli nie wypłaca premii to wówczas udać się do placówki z papierkiem o zamknięciu konta, chociaż wg niej raczej to nie będzie konieczne, bo ktoś z jej rodziny brał udział w poprzedniej promocji, miał podobną sytuację, a premia i tak została wypłacona, nic nie musiał donosić, ani przedstawiać

      Toto
  • Nie wiem dlaczego promocja ma status „Zakończona”. W ubiegłym tygodniu składałem wniosek i wszystko działa.

    broker Odpowiedz
    • Promocja nadal trwa, jednakże Admin na informacje, że w marcu ma ruszyć lepsza, więc podjął decyzje o jej zakończeniu.

      Ciekawski
  • I kiedy to wróci?

    KMB Odpowiedz
    • Promocja jest cały czas dostępna.

      Mar_wer
    • Jak wchodzę na stronę to jest 404 od dnia kiedy napisałem…

      KMB
    • Może w końcu przeczytaj regulamin tej promocji.

      Benito
    • Złożyć wniosek na stronie, która jest niedostępna?
      Regulamin z resztą też aktualnie, zauważyłeś/aś, że promo jest wstrzymane?

      KMB
    • Dzięki ciekawski, dawaj swój kod polecenia.

      KMB
    • @KMB oj dałbym z miłą chęcią, ale klauzura sumienia nie pozwala :)
      Wielokrotnie był ten temat poruszany na forum. Skontaktuj się z Adminem być może Ci poda, choć wiem, że wstrzymuje się do nowej promocji.

      Ciekawski
    • Jeszcze jedno. Podany przeze mnie link prowadzi tylko do strony informacyjnej o promocji. Nie widzę nigdzie jednak miejsca, w którym do promocji można przystąpić.

      Ciekawski
    • Następny :) Przeczytaj sobie regulamin na stronie do której podałeś link, będziesz wiedział jak i z jakiej strony przystąpić do promocji.

      Benito
    • @Benito – osobiście jestem już w tej promocji. Nie miałem czasu na jej ponowną analizę, jednakże wolałem zwrócić na to uwagę. Jeśli Cię uraziłem przepraszam.

      Ciekawski
    • Promocja dziala do konca marca. Tyle, ze bank zatkal sie przy zakladaniu kont w opcji on-line+kurier i teraz mozna to zrobic tylko w oddziale. Widac slabo sie przygotowali, a niby to taki duzy bank. Sam umowe dostalem poczta po miesiacu. Konto do skasowania po odebraniu premii, bo wszystkie problemy za CA zle wroca na przyszlosc.

      keton
  • Muszę stanąć w obronie admina.
    Wczoraj potwierdzono mi słowa Michała, że w drugiej połowie marca rusza duża kampania reklamowa CA połączona z nową promocją.

    magda6 Odpowiedz
    • W to nie wątpimy, ale chodzi raczej o szczegóły. Tutaj mam takie informacje, a nowa promocja to w tej chwili kot w worku. Osobiście mam podejście – dają to bierz :)

      Ciekawski
  • W kategorii najgłupszego banku proponuję w czołówce umieścić Chedit Agrrrikuolllll :(

    Moja historia.
    Po poprzedniej promocji zamknąłem konto (bynajmniej mi się tak wydawało) ale mimo wyraźnego tłumaczenia że mają zamknąć wszystko uraczyli mnie umową ramową. Dzięki temu w tej promocji mam już nadany login hasło i wszelkie dane złożone w tamtej promocji. Ok, przeżyję…
    Podpisałem dokumenty kurierowi i nastała miesięczna cisza. Wysłałem dwa razy pytanie poprzez formularz kontaktowy żeby mieli czas na zweryfikowanie sprawy i znów nastąpiła cisza. W końcu zadzwoniłem. Po kilku minutach czekania dowiedziałem się że coś we wniosku jest nie tak i muszę udać się do placówki. Na nic moje tłumaczenie że przecież wszystko podpisałem że kurier zabrał itd itd. Na pytanie czy kurier jeszcze raz może przyjechać usłyszałem że absolutnie nie. Znając już ten bank zapytałem wprost.
    – co mam powiedzieć pracownikowi?
    -że dokumenty przeszły przez kuriera że podpisane ale trzeba jeszcze raz, pracownik będzie wiedział….
    Pojechałem dziś. Pracownica grzebała szukała i w sumie nic poza starym wnioskiem nie znalazła. Raz jeszcze wydrukowała stos dokumentów raz jeszcze popodpisywałem. Sama pracownica oznajmiła że robi to na „czuja” bo kompletnie nie wie co ma zrobić. Tym bardziej powiedziała mi że jest taka zakładka jak notatka i skoro centrala ma jakiś problem to tam mogli napisać o co chodzi, jaki to problem, co ma zrobić. Poinformowała mnie że zaraz robi skan i wysyła do centrali. Sam zasugerowałem że zadzwonię czy aby na pewno wszystko jest OK. Przyznała mi rację że tak będzie dobrze. Zadzwoniłem za …. kilka godzin i…. Centrala znów nie widzi żadnego wniosku poza tym sprzed pół roku. Ani tego co dopiero podpisałem, ani tego co przekazałem kurierowi. Szukali kilka minut i nic. Nikt nic nie wie. Zbyli mnie że mam jeszcze jutro dzwonić bo może jeszcze dojdzie. Zasugerowałem żeby zadzwonili już Oni do banku gdzie podpisy złożyłem ale nie byli tym zainteresowani. To ja mam problem że Oni zgubili wniosek. Sam jestem ciekaw co usłyszę jutro. Jestem wręcz pewny że kolejnym problemem (zakładając wersję optymistyczną że wniosek wreszcie się znajdzie) będzie wzór podpisu w „starym” banku.
    Gdyby w tej stawce chodziło o stówę nawet bym sobie rak od klawiatury nie brudził. Dla 2,5 jestem w stanie powalczyć ale zastanawiam się czy jednak warto…..
    Ktoś ma podobne problemy? A może to zemsta za zamykanie i ponowne otwieranie konta?

    jojo Odpowiedz
    • Też musiałem lecieć do oddziału z powodu podobno niepokrywających się zgód marketingowych (z poprzednio posiadanym kontem), ale login dostałem nowym. W wysłanym wypowiedzeniu podkreśliłem, że wypowiadam dwie umowy, a więc umowę o prowadzenie konta jak i umowę bankowości elektronicznej.

      pytanie
    • skuteczne wypowiedzenie umowy ramowej/bankowości elektronicznej graniczy w tym banku z cudem, ale na starej powinna pójść promocja bez problemu.

      abc
    • Tak naprawdę nie wiem, czy w jakimkolwiek banku mam skutecznie wypowiedzianą umowę „ramową”, np. ING nie używa takiej nazwy, a podczas „natychmiastowego” zamykania pani pozamykała rachunki, a dostęp kazała samemu zablokować z poziomu WWW; nadal widzę, że można odzyskać hasło. Przy niedawnym zakładaniu Agricola – stare dane, Getin stare dane, wzór podpisu, Idea podobnie. Pocztowy bez kont, ale dostęp po kwartale nadal możliwy. W mBąku podczas próby promocyjnego doń powrotu chcieli nawet stary login i hasło – tu spasowałem.
      Ciężkie miliony złotych, developerzy, narady, kawa, długonogie hostessy, agencje marketingowe, programiści 15k migajacy diodą LED przy pomocy kilkumegabajtowego kodu dla Arduino… masakra.

      qq
  • Czy to normalne, że moje konto w CA jest aktywne, a te które przeniosłem do CA dalej nie jest zamknięte?

    Tomek201 Odpowiedz
    • Jak najbardziej. Przecież zamykane konto może mieć określony termin, po którym ulega zamknięciu np okres wypowiedzenia 30 dni.

      Ciekawski
    • Dzięki za odpowiedź. Dzwoniłem do Pekao i pytałem czy moje konto jest w trakcie zamykania, ale na ich infolinii nie można się tego dowiedzieć :(

      Tomek201
    • Ja zamykałem też w Pekao, ale konto oszczędnościowe. Na koniec stycznia zostało zamknięte.

      Ciekawski
  • Bareja wiecznie żywy !!!
    Nie mamy Pana wniosku i co nam Pan zrobi. ?
    Dziś znów dzwoniłem. Jeden Tolek bananowy chyba celowo się rozłączył widząc że nie podoła temu zadaniu. Druga babka chyba pól godziny trzymała mnie na słuchawce i tez poległa. Niby mają oddzwonić po zweryfikowaniu sprawy. Teraz pewnie przeszukują gdzie moje 2 wnioski mogły zaginąć. Może jeszcze trzeci im potrzebny. A co !? Niech klient gania jak chce u nas konto….. To będzie ciężko wypracowana premia, jak będzie….

    jojo Odpowiedz
    • @jojo podejrzewam że mają jakieś problemy systemowe z takimi klientami co już kiedyś mieli konto/korzystali z podobnej promocji z przeniesieniem czy coś. Sam zakładałem konto na starcie promocji po oddzwonieniu wybrałem finalizację w placówce więc mieli tylko wydrukować wniosek który podpisze i otworzyć konto. Tak zrobili podpisałem papiery i kicha system im nie dał otworzyć konta. Nie robili tego specjalnie żeby przeklepać wniosek na swój bo już to była ich ostatnia godzina pracy a nawet zostały trochę po godzinach by dobrnąć do końca. Godzinę tam walczyli z moim wnioskiem dzwonili na infolinię pracowniczą i suma sumarum otworzono mi konto „w trybie awaryjnym”. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim ale konto działa i dopytałem że biorę udział w promocji. Podejrzewam że i u Ciebie są jakieś błędy systemowe ale jakiś pracownik banku nie potrafił złapać byka za rogi tylko olewają trudny przypadek.

      jankos
    • U mnie była identyczna sytuacja jak u jankos. Trzy razy puszczali wniosek, trzy razy wszystko podpisywałem i trzy razy system odrzucił. Spędziłem tam z nimi ok 3 godzin a w pewnym momencie trzy osoby nad tym pracowały. Ostatecznie udało się i konto zostało założone. Dowiedziałem się że mają taki problem, przechodzi 100 wniosków a na 101 system stanie. Powiedzieli mi również że aktualizacja ich systemu przypada na marzec i dopiero wtedy problem który u nas wystąpił będzie usunięty.
      Swoją drogą te trzy godziny zrekompensowali mi paroma gadżetami.

      saroyan
    • Jakieś wartościowe te gadżety? ;) Niczym legendarna czapka ;)

      abc
    • Nieee, kubek, brylok, słodycze ;)

      saroyan
    • O kurde jest o co walczyć … Nie odpuszczam zatem ! :)

      Czapkę z daszkiem + smycz to ja dostałem za to że się karnąłem skodą na jeździe próbnej. :) Fakt że kupiłem auto no ale zanim kupiłem to się przejechałem. Musze jeszcze raz się przejechać to pewnie znów coś dostanę :)

      jojo
  • Też tego nie rozumiem. Mają dwa podpisane wnioski, czytaj powinni mieć. Więc o co chodzi ? ….

    Właśnie dzwoniła babka. Odroczyli do poniedziałku. Zasłania się problemami technicznymi, że niby mieli awarie trele morele, pierdu pierdu. XXI wiek. Problem potwierdzić, przeskanować czy nawet zwykła pocztą wysłać dokumenty papierowe z placówki do centrali. Wystarczy chcieć….

    jojo Odpowiedz
  • A u mnie mBank potwierdził zamknięcie starego konta, jednoczesnie dostalem informację smsową z CA, że wniosek o zamknięcie konta w mBanku został odrzucony. Zapytałem CA czy moje konto kwalifikuje się do premii, odpowiedzieli, że nie ponieważ stary bank odrzucił wniosek o zamknięcie. Co za cyrk…

    GQ Odpowiedz
    • U mnie natomiast nie udało się przenieść/zamknąć konta w Idea Banku. Ale czy to mój problem, konto w CA założone, korzystam spełniam warunki i czekam na premię, to bank się deklarował że załatwi wszystkie formalności i tyle. Jak coś to będę reklamował a w ostateczności podziękuję za współpracę.

      ZICHI
  • Jaj ciąg dalszy….. Gonią mnie po raz trzeci do palcówki i wymagają do tej samej w której przy okazji pobytu w tym mieście byłem ( z dala od miejsca zamieszkania) . Bo tylko ta placówka jest w stanie zrozumieć to co źle zrobili bo tak to odczytuję. Ręce opadają… Coś wspomnieli o założeniu konta w trybie awaryjnym. Jadę do pobliskiej placówki gdzie mam najbliżej. Sam nie wiem po co. Jeżeli mam to dalej ciągnąc to zdecydowanie bliżej domu ale ile jeszcze mi się będzie chciało z tym walczyć sam nie wiem. Nikt nic nie wie dlaczego co i jak…..

    jojo Odpowiedz
  • Program poleceń działa – wpłynęły dziś 2x50zł za polecenia. Dziękuję adminowi za udostępnienie kodu ?

    ZICHI Odpowiedz
    • Tak szybko wypłacili premię za konta polecone w styczniu? Szkoda tego falstartu, bo nie zdążyłem się załapać na wymianę kodów…

      pytanie
    • A u mnie nie ma wpływu. Czy to znaczy, że druga strona nie spełniła warunków? Ktoś jeszcze dostał już premie za polecenie?

      Adam546
    • Pytanie czy admin rozdaje wszystkie kody, ktore dostaje na formularz, czy tylko wybrancow tak jak w Getinie?

      keton
    • To swoją drogą. Ja dostałem chyba kod od admina jak zakładałem konto więc teoretycznie 50zł powinno wpaść bez względu na to czy mój kod został podany komuś dalej. Stąd moje pytanie czy ktoś jeszcze dziś dostał premie czy może przelewy robią w różnych terminach. Albo mój kompan się nie spisał.

      Adam546
    • Polecający dostaje premię w nastepnym miesiącu po otwarciu konta z jego kodu, polecony po spełnieniu warunków w każdym z 3 miesięcy po otwarciu konta, czyli swoje 50 zł za użycie czyjegoś kodu dostaniesz w maju.

      Benito
    • Aha. Dzięki. Szkoda, że mojego kodu nikt nie dostał w takim razie :(

      Adam546
    • W uzupełnienieniu, konto otwarte 15.01.2019 i od razu zapewniłem wymagany wpływ na konto, w moim przypadku 1500zł. Co ciekawe przy zakładaniu konta wykorzystałem kod poleceń mojej żony która od dawno ma konto w CA. Ona też dziś dostała 50zł za polecenie. Tak to wygląda, w tytule przelewu jest tylko PREMIA W RAMACH PROGRAMU POLECEŃ

      ZICHI
    • U mnie otwarte 14.01. i również od razu zasilone kwotą powyżej 1K. No cóż. Zobaczymy co będzie dalej.

      Adam546
    • Również pięknie dziękuje Adminowi.

      majaa
    • Keton: ktos mogl dostac Twoj kod i z niego nie skorzystac. Przeczytaj jeszcze raz komentarze, bo w tym banku nie jest latwo zalozyc konto nawet jesli tego bardzo chcesz. Ja 50 zl dostalem i dziekuje Adminowi.

      aaaa
  • Logiczne jest, że na razie na programie poleceń zarobiły głównie osoby, które miały już konta w CA, bo musiały tylko zostowić swój kod w formularzu.
    Reszta musiała z tych kodów skorzystać zakładając konto, zarejestrować sie w programie poleceń i zostawić kod w formularzu, ale wtedy pojawiły się już hurtowe ilości tych kodów, a promocja została wstrzymana, więc premii do wznowienia promocji i przekazywania kodów nie należy się spodziewać.

    abc Odpowiedz
  • Hej,

    Czy ta promocja została wznowiona? Czy da sie jeszcze zalozyc konto?

    Pozdrawiam,

    marrek Odpowiedz
  • Dzięki za informacje :) raczej sugerowałem się tym artykułem, a konkretniej adnotacją:
    Aktualizacja: promocja cieszy się tak wielkim zainteresowaniem, że… bank poprosił o chwilowe wstrzymanie się z zakładaniem kont. Dam znać, kiedy wróci.

    marrek Odpowiedz
    • Dziala, ale chyba tylko w oddziale, bo link do zalozenia konta znikl ze strony CA. No chyba, ze go gdzies dobrze schowali, zeby wrog nie skorzystal :)

      keton
  • Michale, dzięki!

    Joana Odpowiedz
  • Jeżeli chodzi o zakładanie konta z polecenia to ja właśnie jestem w trakcie wymiany korespondencji z bankiem CA. Sprawa wygląda tak, że zakładałem konto za pomocą wniosku internetowego podając przy okazji kod otrzymany od admina. Jako finalizację transakcji wybrałem wizytę w placówce, i trochę mnie dziwiło to, że pracownik wypełniał prawie wszystkie dane od nowa, pomimo iż wskazałem, że chce tylko sfinalizować wniosek. Pytał również o kod polecający, jednak nie byłem w stanie go powtórzyć bo sobie go nie zapisałem, gdy szedłem do placówki, najzwyczajniej w świecie uważałem, że nie będzie mi potrzebny. I tak jakoś ta sytuacja nie dawała mi spokoju więc postanowiłem napisać do CA. W odpowiedzi otrzymałem taką wiadomość: „przystąpił Pan do programu jako osoba polecająca, więc jak spełnione zostaną warunki promocji, to otrzyma Pan premię.”, czyli wychodzi na to, że ktoś użył kodu, który ja przekazałem Adminowi, ale ja nie założyłem konta z polecenia. Poprosiłem o wyjaśnienie sprawy i czekam dalej.

    Toto Odpowiedz
    • Przystąpienie do programu jako polecający, to wysłanie kilku danych przez formularz w internecie lub w placówce, nie oznacza to, że ktoś wykorzystał Twój kod.
      Wniosek twój został przeklepany na nowo w placówce, a skoro nie miałeś kodu, to nie jesteś też osobą poleconą przez kogoś z nas, więc poinformuj @Michał Admin, aby kod powrócił do puli, bo ktoś będzie rozczarowany.

      abc
    • Nie masz smartfona z dostępem do e-mail, dziwne.

      Benito
    • Nie ma tutaj nic dziwnego, ów smartfon, o którym mowa posiadam, jednak e-mail z kodem polecającym od Admina został przypadkowo przeze mnie skasowany , dlatego nie mogłem go odtworzyć. Wątpię również, aby @Michał Admin trzymał wszystkie wiadomości wysłane do nas z kodami, jednak jeżeli jest inaczej to proszę o kontakt. Co do kodu, z którego korzystałem jak trzeba będzie to będę reklamował tą sytuację, bo tak jak napisałem, ja kod wpisałem na odpowiednim etapie, a to że pracownik placówki zrobił coś na opak to nie moja wina.
      Odnośnie przekazywanych przez Admina kodów polecających, to fakt, że komuś się go przesłało nie daje gwarancji, że ta osoba spełni wymagania promocji. Poza tym jak wspominał Admin kody pozostają w puli i mogą być wykorzystane przez niego wielokrotnie, z resztą tak właśnie było, bo na samym początku promocji Admin pisał, że rozesłał wszystkie kody które posiadał co najmniej jeden raz. Od siebie mogę zagwarantować żeby jednak osoba, której kodu użyłem otrzymała to co się jej należy.

      Toto
    • Wielokrotnie bylo to opisywane przy roznych promocjach, wypelniasz wniosek z kodem promocyjnym na konto lub karte kredytowa, a w oddziale pracownik „nie potrafi” odnalezc Twojego wniosku, wiec wypelnia go od nowa ale juz ze swoim kodem pracowniczym i sam dostaje premie za Nowego Klienta. Trzeba o tym przypomniac i ostrzegac niedoswiadczonych

      aaaa
  • Czy konto w banku X musi zostać zamknięte, czy wystarczy że tylko upoważnię CA do zamknięcia konta w banku X

    Pablus Odpowiedz
    • Regulamin mówi o tylko o upoważnieniu:
      „4) upoważni bank do przeniesienia konta” oraz
      „Upoważnienie do przeniesienie konta – Upoważnienie dla banku do przeniesienia rachunku płatniczego.”)

      Nie ma więc warunku zamknięcia. Nie spodziewaj się jednak bezproblemowej wypłaty nagrody. Choć prawda będzie po twojej stronie, pozostanie droga reklamacji i kolejnych odwołań. Rozważ co ci łatwiej: spełnić niepisany warunek zamknięcia czy też korespondować z niechętnymi ci pracownikami.

      abba
    • Wiele osob wyzej pisalo, ze dla banku wazne jest „zamkniecie konta” a nie sama dyspozycja.

      keton
    • W moim przypadku Credit Agricole nawet nie próbował zamknąć wskazanego przeze mnie konta w Mbanku, nawet nie złożyli wniosku. Premię suma sumarum uzyskałam (po powtórnej reklamacji gdyż…odmówili mi jej przyznania z powodu uzyskania premii 50 zł za polecenie..)

      Katarzyna
  • Dziś podejście trzecie. Pokazało mi jaki tam burdel panuje. Pani po zajrzeniu do komputera odkryła że właściwie nic tam nie ma. Nie ma pozaznaczanych zgód, uzupełnionych danych itd itd. To po jaką cholerę był kurier i te dane im zawiózł. ??? Po jaka cholerę podpisywałem wszystko raz jeszcze w placówce??? Jakiś robot to wprowadza że nie wprowadził? Niby konto jest otwarte ale poza smsem że mam kod polecania nie przyszły hasła. Zalogowałem się jednak na stare a tam….. puste konto, nie ma nic nr konta i śladu że konto jest, logować jednak się mogę. Ręce opadają. Pani zapewniała mnie że konto już istnieje nawet na monitorze mi to pokazała. Jutro i tak znów tam jadę bo nie miałem nr konta przenoszonego więc znów będzie cyrk na kółkach dlaczego konto które jest jednak go nie ma. Późnej pozostaje 100% upewnienie się że otrzymam premię choć Pani mnie zapewniała że tak. Ale że konto już działa też mnie zapewniała.

    jojo Odpowiedz
  • Po czwartym podejściu konto otwarte !!! Coś w systemie znów nie zagrało. Teraz przeprawa z zamknięciem strego konta i kwestia przyznania bonusu. Ale i tak już jest postęp.

    jojo Odpowiedz
    • Jestes strasznie zdeterminowany, ja bym sobie dal juz spokoj i odpuscil takie konto, bo moj czas tez kosztuje. A niektorzy pisali o 3h wypelnianiu papierow w banku. Paranoja.

      keton
    • Jesli zakladal konto z naszego polecenia to powinien doprowadzic sprawe do konca bo niewykorzystany kod komus przepadnie. Z drugiej strony skoro znikaja dane z systemu to kod polecenia tez pewnie usuneli z wniosku lub podmienili na kod pracowniczy bo ktos musi dostac premie za Nowego Klienta.

      aaaa
  • Gdyby chodziło o stówę to bym olał dla 2,5 już się uparłem, między innymi też dla tej osoby od której otrzymałem kod, sprawa honorowa. Czy Ten ktoś premię otrzyma? Cóż chyba nie mam na to już żadnego wpływu. Czasami jestem uparty więc i tu moja upartość zadziałała. Miałem coś do udowodnienia sobie i CA. Podobnie jak nie odpuściłem wrednym pracownikom fioletowej sieci w której to wciskano mi taki kit że aż zęby bolały. Udowodniłem im że moje na wierzchu. W tym przypadku dla 5 stówek z doładowania też warto było się bić.

    jojo Odpowiedz
  • Mają czas do jutra za hajs z polecenia. Przygotuję już reklamację :)

    maciekb94 Odpowiedz
  • Jak jest właściwie z wypłatami z bankomatów w przypadku tego konta?
    Wpis Admina jest tu nieprecyzyjny, mówi tylko o warunkach do spełnienia, by konto było bezpłatne: „Identycznie jest zresztą wypłatami z bankomatów w kraju – płacisz albo 5 zł albo nic, jeśli w poprzednim miesiącu warunki zostały spełnione (bank zawsze patrzy na miesiąc wstecz)”.
    Te bankomaty w kraju sugerowały, ze wypłata ze wszystkich bankomatów jest za free, a tu zonk, dwa razy bank mi naliczył mi już opłaty (po 5 zł.) za wypłatę z bankomatu obcego :(

    Marcinek Odpowiedz
    • Jeżeli to 1 miesiąc, to składaj reklamację. Nie mogłeś spełnić warunków darmowego konta, karty i wszystkich bankomatów (3 x 0 zł), gdyż w poprzednim miesiącu nie byłeś klientem tego dziwnego banku, a przez to nie mogłeś wszak wpłacić co najmniej 1000 zł i wykonać 1 płatność kartą lub Blikiem. Robią z ludzi idiotów. Na ich infolinii ten temat jest znany…

      Mayama
  • Co jest z tą promo? Można działać czy nie?
    Coś wiadomo jaka będzie ta nowa promocja od połowy miesiąca?
    Czy te promocje będą do wyboru, czy jedna zastąpi drugą?

    K+M+B Odpowiedz
  • Będzie więcej. Właśnie dostałem konkrety. Start w II połowie marca.

    Michał Odpowiedz
    • Szczegółów zapewne nie uda się od Ciebie wyciągnąć, ale przynajmniej daj cynk czy będzie ograniczona ilość wniosków :)

      Ciekawski
    • jakaś zmiana w karencji? BO na tą promo się łapię.

      K+M+B
    • Nie wiem nic o karencji (zapewne analogiczna do poprzednich promocji), nie powinno być żadnych ograniczeń puli wniosków :)

      Michał
    • Czy nadal warunkiem ma byc to nieszczesne przeniesienie wynagrodzenia?

      keton
    • Kłopotliwe pytania dla admina, ale dzięki za ten cynk. Można zaryzykować i poczekać. Tym samym będę niechlubnym przykładem, który jednak nie wykorzysta przesłanego przez admina kodu polecającego. Chyba że będzie funkcjonować w kolejnej promo. Piszę to w nawiązaniu do waszych wątpliwości, że czasami tak się może zdarzyć, że ktoś nie wykorzysta kodu z różnych względów. Pozdrawiam i sorry dla losowej osoby.

      K+M+B
    • K+M+B, napisz do Admina i oddaj kod. Niewykorzystany kod powinien wrocic do puli i zostac przekazany osobie ktora jest zdecydowana zalozyc konto. Jak juz sie zdecydujesz na zalozenie konta to dopiero wtedy zglos sie po nowy kod. To samo dotyczy osob, ktorym bank robil trudnosci przy zalozeniu konta lub tez z innego powodu zrezygnowaly z wykorzystania kodu.

      aaaa
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy