Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Do 300 zł za założenie Konta dla Ciebie od Credit Agricole!

Zakończona

Po kilku miesiącach przerwy wraca możliwość zgarnięcia 200 zł na start w promocji Credit Agricole – i to na bardzo prostych warunkach! Oprócz tego ciągle aktualny jest program polecań banku, w którym zgarnąć możemy 50 zł za założenie konta jako nowy klient, a następnie 50 zł jako obecny klient :)

200 zł na start + do 100 zł z polecenia w Credit Agricole

Aktualizacja: promocja cieszy się tak wielkim zainteresowaniem, że… bank poprosił o chwilowe wstrzymanie się z zakładaniem kont. Dam znać, kiedy wróci.

Zimowe korzyści z Kontem dla Ciebie

Na początek rzućmy okiem na dość nietypową definicję nowego klienta:

Z Promocji nie może skorzystać klient, który w okresie trwania Promocji był już Posiadaczem konta indywidualnego, którego umowę wypowiedział w tym okresie.

Mówiąc po naszemu: w promocji nie może wziąć udział osoba, która… wypowiedziała umowę o konto w Credit Agricole w okresie od 7.01 do 31.03.2019. Jeśli zrobiła to wcześniej (lub nigdy nie miała konta w Credit Agricole), to nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z promocji.

Co ciekawe powyższy zapis oznacza również, że teoretycznie w promocji „Zimowe korzyści” mogą wziąć też udział… obecni klienci banku. W praktyce najprawdopodobniej i tak nie będą mogli złożyć wniosku (lub będzie on odrzucony).

200 zł za trzy wpływy

A co trzeba zrobić, aby zgarnąć promocyjne 200 zł? Po pierwsze złożyć wniosek o Konto dla Ciebie oraz zawrzeć umowę we wspomnianym wcześniej okresie promocji. Po złożeniu wniosku oddzwoni do nas konsultant banku i przeprowadzi przez dalszy proces. Umowę będziemy mogli podpisać kurierem lub w oddziale banku. Pamiętajmy tylko, że w drugim przypadku mamy jedynie sfinalizować wniosek, a nie składać go od nowa (co warto wyraźnie podkreślić w oddziale). Wyrobienie karty debetowej nie jest wymagane, ale jest mocno wskazane – może się przydać do zwolnienia z opłat (o czym więcej na końcu wpisu). Warto więc ją od razu zamówić.

W trakcie wnioskowania powinniśmy też zrobić dwie czynności, o których bank pisze w regulaminie bardzo enigmatycznie: wypełnić i podpisać „Zlecenie przekazywania środków” oraz upoważnić bank do przeniesienia konta.

Pierwsza czynność to deklaracja ile pieniędzy będzie wpływać co miesiąc na konto. Zgodnie z regulaminem promocji nie ma znaczenia, czy będą to środki tytułem wynagrodzenia, czy nasze prywatne oszczędności. Polecam więc zadeklarować 1000 zł – bo tyle jest wymagane do zwolnienia z opłat za konto (o czym na końcu wpisu).

Druga czynność to informacja dla banku które konto chcemy „przenieść” do Credit Agricole (już w trakcie wnioskowania o rachunek):

Przenoszę się do Credit Agricole

Tak naprawdę nic nie będziemy przenosić, bo nie ma takiej technicznej możliwości. Credit Agricole najzwyczajniej w świecie wystąpi do wskazanego przez nas banku o zamknięcie rachunku, a u siebie otworzy nowy. Warto więc podać taki rachunek, który nie jest przez nas od dawna używany (i znajduje się na tej liście).

Co, jeśli nie mamy takiego rachunku? Zawsze można otworzyć jakieś dodatkowe konto w banku, który jest na liście. To może być drugie konto osobiste, ale także np. konto oszczędnościowe.

Ostatni wymóg promocji to zapewnienie stałych wpływów na konto w kwocie co najmniej 1000 zł miesięcznie przez 3 kolejne miesiące kalendarzowe. Regulamin nie precyzuje, od którego miesiąca powinniśmy zacząć liczyć – dlatego czynność warto wykonać jak najszybciej – bo i premię otrzymamy wtedy szybciej:

Bank przekaże kwotę Premii w wysokości 200 zł na rachunek Konta nie później niż na koniec kolejnego miesiąca kalendarzowego po zapewnieniu przez Uczestnika Promocji trzeciego Wpływu na Konto.

50 zł w programie poleceń

200 zł na start to jednak nie wszystko. Od kwietnia w Credit Agricole trwa II edycja programu poleceń, dzięki któremu obecni klienci banku mogą polecać konto osobiste nowym klientom, przez co obie strony mogą zgarnąć po 50 zł. Jak skorzystać z II edycji Programu Poleceń?

W przypadku obecnych klientów banku wymagane jest posiadanie konta w Credit Agricole oraz wygenerowanie swojego kodu polecającego na specjalnej stronie internetowej (lub w oddziale banku). Oprócz tego konieczne jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz na przesyłanie informacji handlowej.

A jakie warunki musi spełnić nowy klient, aby zgarnąć swoją premię? Po pierwsze powinien on podać kod polecający obecnego klienta banku w trakcie składania wniosku o konto. Oprócz tego konieczne jest wyrażenie zgód (marketingowej i na informacje handlowe) oraz zawarcie umowy o konto w ciągu maksymalnie 30 dni od złożenia wniosku. Co ważne – w przypadku programu poleceń nowy klient to osoba, która nie posiadała konta w Credit Agricole w ciągu 265 dni przed zawarciem umowy (i to nie jest literówka – przynajmniej nie moja :)).

Po otwarciu rachunku polecany (nowy klient) powinien jeszcze zapewnić wpływy min. 1000 zł na konto (lub 500 zł w przypadku Konta Dla Ciebie MOVE!) lub wykonać transakcje bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 300 zł. Łatwo zauważyć, że warunek wpływu pokrywa się z warunkami zimowej promocji na start.

I to tyle! Premia za polecenie zostanie wypłacona w kolejnym miesiącu po miesiącu spełnienia warunków. Pamiętajmy, że maksymalna wysokość premii za polecenie to 500 zł netto. Oznacza to, że osoba polecająca może zgarnąć maksymalnie 10 premii za polecenie.

Oczywiście po założeniu konta również możemy przystąpić do programu poleceń i podać swój kod dalej. W ten sposób z 250 zł spokojnie może się zrobić 300 zł :)

Zarabiaj z LiveSmarter!

W związku z tym, że wszyscy mogą zyskać na korzystaniu ze swoich poleceń, wznawiam popularną „zabawę”, którą zapoczątkowałem na blogu ponad rok temu. Każdy obecny klient Credit Agricole może zostawić swój kod polecający na specjalnej stronie. Nowi klienci mogą natomiast wysyłać prośby o kod za pomocą osobnego formularza. W ten sposób będę się starał łączyć ze sobą polecających i polecanych w pary – tak, aby wszyscy zyskali jak najwięcej :)

Uwaga! Ponieważ program poleceń trwa od kilku dobrych miesięcy, to na wszelki wypadek zbieram kody obecnych klientów jeszcze raz – bo w bazie mogą się znajdować kody, do których rachunki zostały już zamknięte.
Zaznaczam też, że na prośby o kod będę odpowiadał do 48 godzin (choć postaram się znacznie szybciej).

Ile kosztuje Konto dla Ciebie?

Prowadzenie Konta dla Ciebie może nas kosztować 7 zł miesięcznie, jednak wpływ min. 1000 zł miesięcznie oraz wykonanie 1 płatności bezgotówkowej kartą zwalnia z tej opłaty. Z tego też względu warto wyrobić sobie kartę debetową i z niej korzystać – szkoda płacić 7 zł.

Co ciekawe posiadanie karty debetowej może kosztować aż 9 zł miesięcznie, jednak warunki zwalniające z tej opłaty są niemal identyczne, jak w przypadku rachunku osobistego. Jedna płatność kartą (lub BLIKiem) oraz wpływ min. 1000 zł i opłaty nie będzie. Identycznie jest zresztą wypłatami z bankomatów w kraju – płacisz albo 5 zł albo nic, jeśli w poprzednim miesiącu warunki zostały spełnione (bank zawsze patrzy na miesiąc wstecz).

Nie przegap!

Komentarze

  • U mnie wczoraj również wpłynęła premia za polecenie 50zl. „Premia w ramach programu polecen II”. W aplikacji mobilnej tytuł przelewu nie mieści się w całości, ucina ostatnie „I” ;) Konto z stycznia, warunki spełnione, premii 200zl narazie brak.

    xooz Odpowiedz
  • Już mnie rzuca, aby wysłać reklamację, mimo, że zostało jeszcze 11 dni do końca miesiąca. Premie raczej wszystkim wypłacają w tym samym czasie więc raczej małe szanse na to, że kasa sama bez interwencji na koncie się pojawi.

    pytanie Odpowiedz
    • Zależy od banku. W Citi Handlowym wypłacają w różnych dniach. Ja poczekam cierpliwie do końca miesiąca ale mały wk**w jest :)

      Adam546
    • A czekasz na 50zl czy 50zl dostałeś a 200zl nie wpłynęło?

      xooz
    • Jak pytasz mnie to 50zł dostałem wczoraj. Nie dostałem 200zł a wg mnie warunki spełniłem.

      Adam546
  • U mnie konto założone 15.01, od stycznia przelewy 1000 z obcych kont dziewczyny.Wczoraj wpadła premia z polecenia II 50 zł ,a dziś 200 z bonusu.Konto otwarte w oddziale.

    Krzysztof L. Odpowiedz
    • Nie bylo wymogu przelewow z obcego konta. Ja przelewalem ze swojego i 200zl wpadlo. Wszystko zgodnie z regulaminem.

      keton
    • Taka sama sytuacja jak u Krzysztofa z terminem otwarcia i robieniem przelewów, przelewy od siebie z innego banku, brak premii.

      Pytajnik
  • My tez czekamy na przelewy ale maja czas do konca miesiaca i nie jest tak, ze wszystkim premie mają wyplacić jednego dnia.
    Podobnie było w I edycji dwa lata temu.

    Wojak Odpowiedz
  • Dziewczyna dostała już swoje dwie stówki, ja niestety nie – u mnie wpadła jedynie premia za polecenia (dziękuję adminowi za skuteczny łańcuszek!). Miałem problem z przeniesieniem konta – z CA dostałem informacje o przeszkodach i zamknąłem konto we własnym zakresie. No nic, trzeba czekać do końca miesiąca i najwyżej składać reklamację.

    Matryc Odpowiedz
  • Ile czasu trwa zamknięcie rachunku w Ing ? 5.04 otrzymałem od CA sms, że rachunek zostanie zamknięty pod warunkiem zapewnienia salda dodatniego. Konto wyzerowane. KK i OKO wcześniej zamknięte. Jak wcześniej zamykałem Ing w placówce banku zamknięcie nastąpiło w trybie natychmiastowym. Wydaje mi się trochę długo. Czy jak Ing zamkną otrzymam smsa z info o zamknięciu?

    Krak Odpowiedz
    • Zamykałem oszczędnościowe w santander.
      Saldo zerowe miałem. Zadnego problemu z przeniesieniem.

      Michał 1986
  • Zdaje się że saldo nie może być zerowe i stąd ten sms. Też tak miałem i dopiero jak trochę tam przelałem to zamknęli konto. Zamykałem Envelo.

    Adam546 Odpowiedz
    • Też dostałem sms o dodatnim saldzie na zamykanym rachunku. Ale na infolinii CA powiedzieli, że na zamykanym koncie nie muszą być środki ale nie może być żadnych zaległości czy debetów. Saldo zero wystarczy. Zamykam KO w Mbanku. Na razie jest cały czas widoczne w rachunkach ale może trzeba poczekać miesiąc by zniknęło?

      tatar
    • Standardowo jest miesiąc wypowiedzenia. Powinno zniknąć po miesiącu.

      Łuki
  • Wcześniej przeniosłem z Santander (Wbk) ,miałem saldo zerowe i nie było problemu. Wiem, że niektóre banki biorą opłatę za przelew. Jak jest z Ing?

    Krak Odpowiedz
  • Kasy nadal nie ma :/ Będzie trzeba złożyć reklamację.

    pytanie Odpowiedz
  • U mnie tez nie ma.

    Maxxxu Odpowiedz
  • Też nic :D

    luka89waw Odpowiedz
  • Zaktualizowałem podpis w Santanderze, bo nie chciał puścic wniosku o przeniesienie. Zadzwoniłem do CA, ale konsultant mówi, że mam sam zamknąć konto w Srantanderze i napisać reklamację do CA z dowodem zamknięcia konta w San (oczywiście spełniając warunki przelewu 3 kPLN). To ma niby zapewnić jej pozytywne rozpatrzenie i wypłatę premii. Rozmowę mam nagraną, ale jakoś tego nie widzę. Ktoś z Was dostał podobną radę, czy dzwonić do skutku, aż trafię na takiego co puści wniosek do Santandera jeszcze raz (mam czas jutro i we wtorek)?

    jarosword14 Odpowiedz
  • Czy ktoś już dostał pieniądze?

    RadekW Odpowiedz
    • Niestety nadal brak. Czekam cierpliwie :(

      Ciekawski
    • Jeszcze brak, konto przeniesione bez problemu, jedynie co to wynagrodzenie nie było faktycznie przeniesione, zobaczymy więc, czy wpływy z innego konta wystarczą.

      maciekb94
    • Regulamin mowi „Zapewni stały wpływ na koncie” oraz „wypełni i podpisze Zlecenie przekazywania środków”.
      Nic noe ma ze srodki musza byc od pracodawcy

      Maaaxxx
    • No ja wiem, ale pewnie będą się zasłaniać :) Bo na zleceniu przekazywania środków było miejsce na nazwę pracodawcy itp.

      maciekb94
  • Pierwsza wpłata była w lutym.To kiedy powinnam dostać premię 200 pl?

    Ewik Odpowiedz
  • Wpłaty luty, marzec, kwiecień – czyli do końca maja.

    maciekb94 Odpowiedz
  • Czekacie? Bo ja tak, nic nie mam do tej pory

    titus78 Odpowiedz
    • Z tego co widać po komentarzach wiele osób czeka. Jak dziś nie będzie, jutro leci reklamacja :)

      Matryc
    • Reklamację w jaki sposób można składać ? Mam nadzieję że online ?

      ZICHI
    • Ja też dalej czekam.

      RadekW
    • Mozesz online w bankowości internetowej przez ich poczte lub dzwonisz na infolinie i konsultant/tka ma obowiazek przyjąć.

      Nie daj sie spławic, ze tylko przez poczte wewnetrzna banku.

      Wojak
  • sprawdźcie swoje konta – mi pobrało 3 zeta za jakiś serwis tekstowy czy coś

    asdf Odpowiedz
    • Ten serwis było trzeba wyłączyć. Można to było zrobić już w trakcie podpisywania umowy w placówce.

      Łuki
  • Poczytajcie wątek Program poleceń Credit…Parę osób nie dostało premii za przeniesienie konta bo zostali podobno „wypisani” (WTF?) z promocji

    Kate Odpowiedz
  • Cytat z tego wątku:
    chciałbym poinformować o niepokojących praktykach banku, spełniłem wszystkie warunki pierwszej promocji co oznacza ze do dzis powinienem dostać 200zł nagrody, jednak bank poinformował mnie że rzekomo wypisałem się z promocji (pytanie kiedy jak nie kontaktowałem się z nimi już później w tej sprawie) ! niestety nie mogę dodzwonić się na infolinię, czy ktoś ma podobne problemy z CA?

    Kate Odpowiedz
  • Ja też niestety nie dostałam jeszcze premii:(. Dość dziwny ten bank – oto kilka kwiatków; w pierwszej podobnej edycji Promocji nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na zadane w bankowości internetowej pytanie oraz musiałam składać reklamację, gdyż nie otrzymałam premii w wys. 250 zł. W drugiej edycji podobnej Promocji zadzwoniła do mnie konsultantka, z którą podpisywałam umowę o konto informując mnie, że co prawda wystarczy jedna płatność kartą debetową w celu uniknięcia opłat za konto ale jest ona niewidoczna w systemie/czy jakoś tak podobnie i byłoby dobrze żebym tak z dwa/trzy razy tą kartą zapłaciła – nie ukrywam, że rozbawiło mnie to ale oczywiście zrobiłam Pani konsultantce przyjemność i machnęłam kartą dodatkowo 3 razy przed zamknięciem konta. W trzeciej/obecnej Promocji zadzwoniła /chyba w marcu/ do mnie konsultantka /inna/, z którą podpisywałam umowę o konto z zapytaniem czy i kiedy wpłynie wynagrodzenie od pracodawcy, bo podpisałam i wzięłam z sobą „Zlecenie przekazywania środków”. Odpowiedziałam, że warunkiem brania udziału w Promocji jest stały wpływ na konto w kwocie co najmniej 1000 zł miesięcznie, niekoniecznie ma to być wynagrodzenie.

    BiancaM Odpowiedz
    • Przy okazji pierwszej promocji w jakiej uczestniczyłam, wszystko trzeba było załatwiać w tym samym oddziale, co oddział gdzie było zakładane konto, choćby to było na Helu, bo nie mieli jednego wspólnego systemu …

      Kate
  • A czy jest ktokolwiek kto dostał dzisiaj premie?

    RadekW Odpowiedz
  • Będzie jak z tabletkami, tzn nie będzie.

    Kacper Odpowiedz
  • Reklamację składajcie PW. Jest tam limit znaków ale ja wysłałem w 2 częściach. Czekałem prawie 30 dni ale dopiąłem swego. Napisałem wszystko co miałem na wątrobie a miałem co. 4 podejścia 3 w placówce 1 kurierem i łaskawie konto otworzyli. Mimo to wysłałem pytanie czy przysługuje mi premia odpowiedzieli że nie bo drugi bank nie przeniósł mi konta. Problemem był adres bo mam zameldowania i zamieszania i to chyba narobiło kłopotów. Napisałem im że sami sobie zaprzeczają poprzez regulamin bo wymóg jest ZŁOŻENIA WNIOSKU O PRZENIESIENIE a nie jego fizyczne przeniesienie/zamknięcie. Taki wniosek otrzymali ode mnie w trzech egzemplarzach :) Pracuję w budżetówce i mi powiedziano że takim wnioskiem to sobie można podetrzeć… wiadomo co. Bez zgody pracownika nic nie zostanie zamienione/przeniesione i to musi być zgoda NA PIŚMIE. Mimo to stare konto zamknąłem ale poprzez osobistą wizytę w banku i po wyjaśnieniu sprawy na miejscu. Dziś przyszła pisemna odpowiedź ale nie było posypywania „głowy popiołem” Po prostu wypłacamy 200 zł z tytułu reklamacji i tyle. Zatem nie dajcie się zbyć byle konsultantowi bo to chyba rutyna żeby odwalać skarżących się.

    jojo Odpowiedz
  • Dodam że zgodnie z regulaminem „odwalili” mnie z kasy za polecenie. Niestety mieli rację. Z tego co pamiętam, niedawno brałem udział w ich promocji tzn gdzieś w X 2018 zamknąłem u nich konto a regulamin stanowi że z tego programu nie można skorzystać gdy było się klientem …. no kiedyś tam. W każdym bądź razie wykluczyło to mnie i polecającego. Dostałem nawet odpowiednie fragmenty regulaminu. Ale te dwie stówy wytargałem…. Tu regulamin „ich zabił”

    jojo Odpowiedz
  • Przykładowa treść reklamacji:

    Zgodnie z Regulaminem Promocji Zimowe korzyści z Kontem dla Ciebie składam reklamację ponieważ do dnia 30.04.2019 r. nie otrzymałem od Banku premii w wysokości 200,00 zł za spełnienie warunków promocji, które w pełni wypełniłem, tj:

    1) zwarłem umowę Konta i jednocześnie przystąpiłem do Promocji,
    2) zapewniłem stały wpływ na konto w kwocie co najmniej 1000 zł miesięcznie przez 3 kolejne miesiące kalendarzowe (m-ce I, II i III 2019 r.),
    3) wypełniłem i podpisałem Zlecenie przekazywania środków,
    4) upoważniłem Bank do przeniesienia konta.

    W związku z powyższym proszę o niezwłoczne rozpatrzenie reklamacji i przelanie 200 zł na mój rachunek bankowy w Państwa banku.

    Z poważaniem,
    …………………………

    Adam546 Odpowiedz
    • Przyda się :)

      luka89waw
    • Poszła reklamacja. Zobaczymy co dalej – niesmak jednak pozostanie

      Ciekawski
    • Pytanie czy nie za szybko? W regulaminie napisali że wpływy maja byc przez 3 kolejne miesiące kalendarzowe. Tak wiec dla konta otwartego w styczniu kolejne miesiące to luty marzec kwiecień tak wiec wypłata do końca maja.

      Maaaxxx
    • Nie koniecznie. W regulaminie nie ma mowy o tym, że mają to być 3 miesiące następujące po miesiącu założenia konta. Inni, którzy otworzyli w styczniu już dostali premie 200 zł. Zobaczymy co odpiszą na reklamacje.

      Adam546
    • Potwierdzam. Ja pierwszy przelew zrobiłem 5.03 i zdążyłem przelać 2x 1000 zł. Moja reklamacja wynikała z faktu, że zadałem pytanie o premię na które odpowiedziano mi że nie dostanę bo….. Może tez dlatego mi wypłacili że już od końca stycznia usiłowałem otworzyć konto. Teraz zastanawiam się czy w maju mogę je zamknąć? Jeszcze się okaże że będę musiał zwrócić…:) Ale w maju muszę przeleć trzeci raz 1000 zł a wypowiedzenie trwa 30 dni więc chyba nie ryzykuję.

      jojo
    • Nie, no, zabawni jesteście, składacie reklamacje przed wykonaniem wszystkich warunków…to że ktoś się w banku pomylił i wypłacił premię za wcześnie to chyba nie argument dla reklamacji, a potem ci biedni ludzie w bankach muszą to czytać: „Jeszcze nie spełniłem warunków promocji, ale już chcę moją kasę, Z poważaniem Nadgorliwy”

      Kate
    • Teraz czekam na hejt :-)

      Kate
    • A wg Ciebie który punkt regulaminu nie został spełniony? Jeżeli chodzi o pierwszy miesiąc wpłaty 1000 zł to nawet tekst artykułu sugerował wpłaty od stycznia „Regulamin nie precyzuje, od którego miesiąca powinniśmy zacząć liczyć – dlatego czynność warto wykonać jak najszybciej – bo i premię otrzymamy wtedy szybciej”. Lepiej wysłać reklamację teraz i nadać bieg terminowi sprawy niż być miesiąc w plecy czekając do 31.05.2019 i dopiero reklamować bo wg mnie warunki wypełniłem już w marcu.

      Adam546
  • No je również nie otrzymałem mimo że spełniałem warunki od stycznia.

    rafal1983 Odpowiedz
  • Wiecie, mi już przy zakładaniu konta konsultantka w banku powiedziała, że mogą nie wypłacić premii i będzie trzeba reklamację składać. :D

    Angulo Odpowiedz
  • A nie prościej zamiast od razu reklamacji wysłać zapytanie? Może taka krótka droga uspokoi Was i cierpliwie poczekacie. Jak Wam napiszą że dostaniecie macie idealny materiał na ewentualną reklamację gdyby jednak nie wypłacili. Ja nieraz wysyłam do banków takie pytanie, czy się kwalifikuję, czy spełniam wymagane warunki, czasami argumentuję to niby nieświadomością czy wątpliwościami. Tak właśnie było w przypadku CA. Jak mi napisali że nie dostanę, nie czekając uderzyłem z pełną determinacją.
    W ING wysłałem takie pytanie i okazało się że po prostu o mnie zapomnieli, przeprosili, wypłacili. Zatem zacznijcie od „delikatnej” drogi….

    jojo Odpowiedz
    • Po to regulamin daje drogę reklamacji żeby z niej korzystać. Najwyżej odpiszą w reklamacji że należeć się będzie za miesiąc i tyle. Na jedno wychodzi a nie tracę czasu na zapytania. Podobnie było z ING gdzie termin wypłaty premii był nieprecyzyjny.

      Adam546
    • Jojo, ostatnio byly wpisy z jakiejs promocji ze 10 kwietnia masowo wypisywali Klientow z promocji. Wiec jesli na poczatku nie zapisali Cie do promocji, potem dopisali to i tak moga Cie wypisac jeszcze przed wyplata premii. Poza tym mimo spelnionych warunkow czasami banki i tak nie wyplacaja premii (nawet gdy po reklamacji podali kolejny termin wyplaty). Mozna wysylac im przypomnienia ze dzis jest ostatni dzien wyplaty premii ale nic poza tym.

      Po drugie: odpowiadaniem na zapytania zajmuje sie najnizszy szczebel konsultantow a reklamacje to juz powazniejsza sprawa. Do pracy bank musi zaangazowac lepiej platnych analitykow czy expertow od reklamacji a duza ilosc reklamacji zapisana w excelu moze zwrocic uwage kogos z zarzadu ze ta czesc banku nie daje sobie rady. Dzialy pobierajace prowizje i oplaty bardzo rzadko popelniaja bledy bo tam bank angazuje duzo wieksze zasoby. Jesli jeszcze wyrwiesz chociazby grosz rekompensaty za opoznienie wyplaty premii to tez bedzie musial to zatwierdzic jakis dyrektor bo promocja nie ma budzetu na odsetki karne.

      aaaa
    • @aaaa Ty powinnas/eś zapoznac się z procedurami bankowymi jak dziala reklamacja, kim jest osoba promotora danej promocji, kto podlega pod niego i w jaki sposob jest rozpatrywana.

      Jezeli chodzi o odsetki z reklamacji (za rozne nieprawidłowosci w regulaminach) kazdy bank ma okreslona pule na odsetki „karne” , takze mijasz sie z prawdą.

      Ja na poczatku kwietnia (po reklamacji) w Getin mialem wyplacone kilkaset złotych dodatkowych odsetek do lokaty na 3,9% i nie byla to reklamacja, ze procent zostal zle naliczony tylko z winy doradcow klienta.

      Wojak
  • Droga przez zapytanie jest po prostu szybsza i może się okazać też wystarczająca. Głupole też tam nie pracują. Jak wprowadzą w błąd to pkt. dla nas przy reklamacji. Ale jak kto uważa…

    jojo Odpowiedz
  • Komuś odpisali na reklamacje? Ani pieniędzy ani odpowiedzi na reklamacje z 30 kwietnia

    Jarosław Odpowiedz
    • „Dzień dobry,
      zgłoszona reklamacja została przekazana do Biura Rzecznika Klienta z siedzibą przy pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605 Wrocław.
      Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres do korespondencji w ciągu 30 dni kalendarzowych…”

      Benito
    • Szybko byś chciał :) Pisałem wyżej że czekałem prawie 30 dni. Ty po drodze masz 1,2,3 V. Przecież dopiero najprędzej 6V coś w Twojej sprawie ruszy…..

      jojo
  • @Benito gdzie taka informacje otrzymales na maila, adres domowy pocztą a moze w bankowosci internetowej ?

    Kiedy składałeś reklamacje ?

    Wojak Odpowiedz
    • Dostałem taką samą informację na pocztę w bankowości internetowej. Reklamacja poszła 30go kwietnia a ww. informację dostałem 2go maja.

      saroyan
    • Napisałem reklamację 1maja przez pocztę wew. po zalogowaniu na konto i tam też dostałem taką odpowiedź 2 maja.

      @3 maja 2019, 09:15 • Angulo
      U mnie było podobnie, pani z banku też zasugerowała już w styczniu, przy zakładaniu konta, że mogą być problemy z wypłatą premii, mają chyba doświadczenie z poprzednich promocji.

      Benito
    • Reklamacja złożona przed weekendem majowym przez ich stronę www, zero odpowiedzi, wczoraj wpadła zaległa premia 200zł + 50zł za polecenie. :)

      asi
    • Ciekawe a co miałas wpisane w tytule dwoch zaksiegowanych przelewow ?

      Wojak
    • Tytułem: korekta, opis: ‚rekl xxx/04/2019 za przen’ i to samo w przelewie za polecenie.

      asi
  • Mam podobnie
    rekl xxxx/04/2019 przenies
    Tytułem Korekta

    jojo Odpowiedz
  • Kogo pytasz bo ja i Asi napisaliśmy to?

    jojo Odpowiedz
  • Czy wszyscy dostali juz 50 zl za zalozenie konta w styczniu z kodem z LS?
    Bo ja chyba nie dostalem. Tzn. dostalem jakies 50zl ale to pewnie za polecenie konta zonie w marcu – wyplacaja podobno w kolejnym miesiacu – to by pasowalo.

    keton Odpowiedz
    • Większość nie dostała ani 200 premii, ani 50 za założenie z polecenia. Premie za polecanie kogoś wpływają systematycznie.

      abc
    • Normalnie usiłują walić nas w d.
      To nie bank. To jacyś popaprańcy. Zawsze bank z logo sowieckiej armii powinien budzić w obywatelach Rzeczypospolitej niepokój. Nie zachowaliśmy czujności.

      Bufon
  • synonim słowa bufon –https://synonim.net/synonim/bufon

    Michał Odpowiedz
    • Co ten komentarz wnosi do promocji?

      PyramidHead
    • Nic, to osobista wycieczka

      Kate
    • Dlatego właśnie wybrałem sobie taką ksywkę. Zarówno bufon jak i przytoczone synonimy doskonale oddają moją osobowość i stan ducha.
      Zdaję sobie sprawę, że wszyscy pozostali na forum są osobami szlachetnymi i godnymi szacunku. Blask ich mądrości i dobra przenika nawet przez internet pozwalając takim jak ja, niegodziwym miernotom ogrzać spsiałego ducha przy promieniach ich intelektu.
      A kiedy będę znał odpowiedź banku na moją reklamację to pozwólcie abym podzielił się z wami tą informacją.

      Bufon
    • Ja tylko dodam, żeby była jasność, że powyższy komentarz Michała nie jest mój. Muszę zresztą coś z tym zrobić, bo niektórym może się to mylić.

      Michał
    • Nie, no, przy Tobie jest ADMIN, ciężko się pomylić

      Kate
    • Ale na głównej nie ma, warto by tam było Admina wyróżnić (np. kolorem), żeby od razu było widać, kto odpowiada.

      Don Quijote de la Mancha
    • To dlatego ten odnośnik do strony bo ja Bufona za ksywkę podziwiam a za to co napisał to tym bardzej . Bufon brawo !!!!

      Michał
  • Jak w kwietniu była trzecia wpłata 1000,- i jeden zakup,to wypłatę premii wg Was jest koniec maja.Po otrzymaniu premii mogę zamknąć konto.Mam pytanie,czy w maju muszę wykonać jakieś transakcje żeby nie płacić za kartę i konto.

    Ewik Odpowiedz
    • Jeśli w czerwcu nadal będziesz miał aktywne konto, to w maju musisz spełnić warunki bezpłatności konta na czerwiec…

      Kate
    • O ile w maju wypłacą Ci premię.
      Jeśli będziesz musiała użerać się o jej wypłatę cała sprawa może się przeciągnąć.

      Bufon
    • Uczestniczyłam w 2 poprzednich promocjach CA tego typu i nie miałam żadnych problemów, liczę, że tym razem też tak będzie…

      Kate
    • Droga Kate. Zgadza się. Owszem. Tak było.
      A teraz jest tak: odpowiedź na reklamację z 1 maja: >zgłoszona reklamacja została przekazana do Biura Rzecznika Klienta z siedzibą przy pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605 Wrocław.
      Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres do korespondencji w ciągu 30 dni kalendarzowych. Numer zgłoszenia: <
      No to nie wiem, jak będzie.

      Bufon
    • Dzis otrzymałem taka sama korespondencje od banku na złożoną reklamację.

      Maaxx
    • Ja również dzisiaj z rana otrzymałam identyczną odpowiedź na reklamację z 1 maja ale po południu została ona skasowana przez Bank:) No kocham ten bank. Być może bank usunął tę informację dlatego, że w złożonej reklamacji poprosiłam o odpowiedź na mojego e-maila, a w odpowiedzi na reklamację było napisane; Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres do korespondencji w ciągu 30 dni kalendarzowych. Numer zgłoszenia…

      BiancaM
    • to sobie poczekamy…

      pytanie
    • A czas to piniądz… dla banku oczywiście ;-)

      ab
  • U mnie taka sama odp na reklamację :/

    Adam546 Odpowiedz
  • Mi nawet nie odpisali…..co to za bank, czy są jeszcze banki które wypłacają obiecane środki z promocji bez pisania reklamacji? Michał chyba trzeba zrobić jakiś ranking/ ankietę najlepszych i najgorszych banków pod tym względem. Moje typy in minus: ING, Credit Agricole i mBank. Na plus Citibank

    Jarosław Odpowiedz
    • Citibank zdecydowanie na minus. 3 reklamacje, 1 nieuznana. Kase tylko czesciowo oddali.

      keton
  • Reklamację uznali:

    Szanowny Panie,
    odpowiadając na Pana reklamację dotyczącą promocji „Zimowe korzyści z Kontem dla
    Ciebie” dziękujemy za kontakt z Bankiem i wniesienie sprawy.
    Informujemy, że po przeanalizowaniu Pana sprawy Bank podjął indywidualną decyzję o
    rozpatrzeniu jej pozytywnie. Tym samym równowartość premii promocyjnej w kwocie
    200,00 PLN netto zostanie zaksięgowana na Pana rachunku osobistym w terminie do dnia
    06.06.2019 r.
    Mamy nadzieję, że powyższe rozwiązanie będzie dla Pana satysfakcjonujące.

    Matryc Odpowiedz
    • Można wiedzieć kiedy była wysyłana reklamacja i jakim kanałem: listownie, telefonicznie, email, czy poczta na koncie po zalogowaniu?

      Dariusz
    • Reklamację wysłałem poprzez pocztę w bankowości internetowej. Dałem tytuł „Reklamacja”.

      Matryc
    • Wysłałem ją 30.04 wieczorem, a odpowiedź wysłali mailem :)

      Matryc
  • A co z kasa za polecenie kodem z LS? Dostal ja juz ktos?

    keton Odpowiedz
    • Dostałem 18.04, korzystałem właśnie z kodu od admina.

      Matryc
    • Jestes pewien, ze to kasa za kod od admina czy moze polecales komus innemu? Ja tez dostalem w kwietniu, ale wyjasniono mi, ze to kasa za polecenie konta przeze mnie w marcu.

      keton
  • Składałem reklamację telefonicznie , chyba 30.04 dziś dostałem sms-a, że odpowiedź dostanę pocztą lub do odebrania w placówce, a po godź. 11 zaksięgowano mi 200 zł, choć nie ma w historii jeszcze tej transakcji ujętej i nie da się sprawdzić opisu.

    Bolo Odpowiedz
    • U mnie podobnie, natomiast w historii mam pozycje „korekta” i rowniez 200 zl wpadlo

      saroyan
  • 1 maja reklamacja – dziś odpowiedź, że do 7 czerwca wypłacą. Poczekamy zobaczymy czy im się nie odwidzi :(
    Niesmak jednak pozostanie.

    Ciekawski Odpowiedz
  • U mnie też 200 zł – po reklamacji z 30.04.
    I tak jak pisałem wcześniej, ważne jest podpisanie upoważnienia do zamknięcia rachunku – a nie samo zamknięcie. Ja upoważniłem CA do zamknięcia jednego z 50 rachunków w mbanku, w którym to banku (z tego co pamiętam) w ogóle nie ma mojego podpisu. Konto zakładałem poprzez przelew weryfikacyjny dawno temu.

    Robert Odpowiedz
    • No i ok. To teraz już wiem że wszystkie warunki spełniłem. Upoważnienie podpisane a że CA nie udało się przenieść mojego konta z Idei Banku to nie mój problem. Dzięki

      ZICHI
    • Tylko nie spowiadaj się pisząc reklamację. Wystarczy jedno zdanie, że z końcem kwietnia minął termin wpłaty nagrody z promocji xxxx. Proszę o przekazanie. ?

      Robert
    • Ty go lepiej nie ucz jak ma pisac, czym wiecej napisze tym lepiej.
      Chyba, ze składał ustnie.

      Wojak
    • Typowe komplikowanie sprawy i to już na starcie.

      @ZICHI im więcej słów, tym większe prawdopodobieństwo popełnienia błędów, które Bank chętnie wykorzysta. Pierwsza reklamacja najlepiej jak jest tylko sygnałem, że nagrody brak – bez żadnych konkretów. Daj szansę się wykazać się ekspertom ?

      Dopiero jak Ci nie uznają i zaczną się przepychanki, będziesz miał okazję rzucać argumentami. Przetestowane kilka razy na własnej skórze

      Robert
    • Tak testowałeś, ze co druga albo trzecia była odrzucona.
      Zawsze wyciaga sie najgrubsze działa, zeby juz na samym poczatku zakonczyc sprawe pozytywnie a nie bujać sie miesiacami a nawet znam przypadki, ze latami.
      Wszystko musi byc poparte dowodami, ktorych najwidoczniej tobie brakuje.

      Wojak
    • Wojak ma racje. Trzeba od razu przedstawic swoje argumenty i udowodnic, ze warunki promocji sa spelnione. Wtedy od razu mozna sie spodziewac pozytywnego rozwiazania (o ile ktos po drugiej stronie jest rozsadny). Moj czas kosztuje i nie bede go marnowal bez sensu.

      keton
    • @keton ja właśnie szanuję rzucając na pierwszy ogień tylko lakoniczne „dzień dobry, brak nagrody, proszę o przekazanie”. Póki co – działa ?

      Robert
    • Potwierdzam słowa Roberta. Na początek spostrzeżenie, że chyba coś jest nie tak i że proszę o uzupełnienie. I grać blondynkę, gryząc się w język (lub w klawiaturę) z miłym uśmiechem. To zawsze działa.

      Kogo byś Wojak wolał obsługiwać – osobę, która mruga przed tobą oczami z zaufaniem i uśmiechem zgłaszając wątpliwości i prosząc o uzupełnienie kwoty, czy osobę, która przychodzi z żądaniami, interpretacjami regulaminów, dowodami w postaci historii rachunków z pełnymi detalami, datami i analizą przypadków? Ja wolę opcję na blondynkę. Na drugą opcję zawsze byłby czas później, choć dotąd nigdy nie było to konieczne.

      abba
    • Niby tak niby nie ale też nie lubie pał życiowych.

      Wojak
    • Właśnie wpłynęło 200zł tytułem korekty. Nie dostałem żadnych SMS-ów, maili itp. tylko kasa ? Skorzystałem z wzoru reklamacji który ktoś tu umieścił na forum. Dzięki. Do tego wcześniej łacznie 200zł z programu poleceń i jestem zadowolony ?

      ZICHI
  • Reklamacja zlozona 30.04. Jednak jak narazie brak odpowiedzi

    Maaaxxx Odpowiedz
  • Takie mam dziwne wrażenie, że bankowi zależy na wypracowaniu/polepszeniu wskaźnika pozytywnie rozpatrzonych reklamacji, sądząc po ilości złożonych i uznanych tylko tu opisanych.

    Bolo Odpowiedz
    • @Bolo

      …albo nie mają wyjścia, bo reklamacje są z góry zasadne. Zauważ, że regulamin nowej promocji (tej z marca) zawiera warunek:

      „Uwaga! Podpisy Klienta na Upoważnieniu i Wniosku muszą być zgodne ze wzorem podpisu złożonym w dotychczasowym banku. ”

      którego w regulaminie promocji styczniowej nie znalazłem.

      Robert
  • U mnie też nadal brak odp i kasy =/

    luka89waw Odpowiedz
  • I jest odpowiedź z banku. Rozpatrzona pozytywnie wyplata do 25.05

    Maaaxxx Odpowiedz
  • Reklamacja złożona 02.05.19. Z samego rana dzisiaj dostałem sms że rozpatrzono reklamacje i odpowiedź przyjdzie listem. Zastanawiałem się czy rozpatrzona pozytywnie czy negatywnie…
    Ale przed chwilą wpadł przelew 200zł więc wszystko się dobrze skończyło :)

    Ares Odpowiedz
    • Od kiedy to CA przesyła zgłoszenie na reklamacje sms-em.

      A jaka formą kontaktu składałeś/as reklamacje ?

      Wojak
    • Reklamacje wysłałem w wiadomości na portalu internetowym.
      Treść tego smsa:
      Dzień dobrym rozpatrzyliśmy twoje zgłoszenie. Odpowiedź wysłaliśmy listem. Możesz ją odebrać także w placówce. Życzymy miłego dnia, Bank Credit Agricole

      Areks
  • Reklamacja przez bankowość złożona 05.05.
    07.05 odpowiedź o przekazaniu sprawy do Biura Rzecznika Klienta.
    08.05 uznanie kwoty 200 zł na rachunku bez żadnego powiadomienia.

    Konrad Odpowiedz
  • U mnie wczoraj sms. Dziś odebrałem pismo w placówce a teraz już kasa na koncie :D Czyli wniosek z tego taki, że specjalnie nie wypłacali do końca kwietnia, licząc że może ktoś zapomniał i się nie upomni…

    Adam546 Odpowiedz
    • 1 wysłałem reklamację, 7 otrzymałem potwierdzenie jej zarejestrowania. Na razie kasy brak.

      pytanie
    • Ja dostalem nawet 6 maja potwierdzenie ale widac z wpisów, ze wszyscy którzy zgłaszali reklamacje telefonicznie, będą czekać 30 dni na odpowiedz i przyjdzie pocztą.

      Wojak
    • @wojak, jakbyś czytał uważnie to byś wiedział, że kilka osób w tym ja zgłaszało tel. i już dostało.

      Bolo
    • @Bolo swietnie mam nadzieje ze 50zł z kodu polecenia tez dostałeś.
      Będę już miał Cię na oku i nie przegapie Twoich wpisów ?

      Wojak
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy