150 zł premii za założenie iKontoaktywatora BGŻ BNP Paribas na grouponie

Wystartowała promocja BGŻ BNP Paribas, w której do zgarnięcia jest 150 zł premii. Promocja wydaje się bliźniaczo podobna do ostatnich akcji Banku Millennium. Aby zgarnąć jedną z trzech premii po 50 zł konieczne będzie zapewnienie wpływu na konto oraz wydanie 300 zł kartą.

iKontoaktywator - premia 150 zł

6 miesięczna karencja

Promocja przeznaczona jest dla wszystkich osób, które nie były posiadaczem ani współposiadaczem konta osobistego w BGŻ BNP Paribas przez okres 6 miesięcy poprzedzających otwarcie konta.

Jeśli spełniamy te warunki to nie pozostaje nam nic innego jak zakupienie oferty w serwisie groupon (za 5 zł) oraz dokonanie zgłoszenia na stronie promocji 150zlnakonto.pl. Mamy na to czas do 9 grudnia 2015.

3 premie po 50 zł

Zasady przyznania pierwszej premii 50 zł są dosyć proste: wystarczy, że w dniu 14 grudnia 2015 będziemy posiadaczami konta oraz karty debetowej, o którą musimy zawnioskować podczas podpisywania umowy.

Drugą z premii otrzymamy, jeśli w okresie 15 grudnia 2015 – 31 stycznia 2016 zasilimy konto kwotą min. 1000 zł oraz wykonamy transakcje bezgotówkowe na kwotę min. 300 zł.

W analogiczny sposób otrzymamy kolejną premię, przy czym tym razem warunki musimy spełnić w okresie 1 – 29 lutego 2016.

Wiadomość o spełnieniu warunków i zgarnięciu nagrody otrzymamy kolejno do dnia 18 grudnia, 4 lutego i 4 marca. Pieniądze otrzymamy jednak na konto do 24 grudnia lub 15 marca 2016 (dla nagród 2 i 3).

Co ważne: do 10 grudnia bank wyśle nam na maila dane do zalogowania do strony promocji. Aby odebrać którąkolwiek z nagród będziemy musieli uzupełnić tam swoje dane najpóźniej do dnia 15 grudnia.

Sprzedaż grouponów trwa do 9 grudnia 2015 lub do wyczerpania puli 1000 sztuk. Szczegóły promocji w regulaminie.

iKontoaktywator – czyli co?

iKontoaktywator to nic innego jak kolejna nazwa promocji dla Konta Praktycznego. Zgodnie z tabelą opłat i prowizji rachunek ten jest całkowicie darmowy dla osób poniżej 26 roku życia. W przypadku osób starszych bank nie pobierze opłat za konto w przypadku jednego wpływu na kwotę min. 1000 zł. Jeśli natomiast chodzi o kartę debetową – kosztuje 7 zł miesięcznie, ale opłaty pozbywamy się po wydaniu 300 zł. Czyli tylu, ile wymaga od nas powyższa promocja.

Co ciekawe biorąc udział w promocji automatycznie bierzemy też udział w „zwykłej” promocji Kontoaktywator. Dzięki niej zyskujemy oprocentowanie 4% do kwoty 5000 zł oraz zwolnienie z opłaty za konto przez okres 12 miesięcy – bez spełniania dodatkowych warunków. Ważne tylko, aby wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz otrzymywać wyciąg w formie elektronicznej.

Szczegóły w regulaminie promocji Kontoaktywator.

Więcej o Kontoaktywatorze pisaliśmy również kilka miesięcy temu w tym wpisie.

Nie przegap!

Komentarze

  • zastanawiam się kto właściwie przejął kogo, można znaleźć informacje o połączeniu tych dwóch banków, czyli fuzji, ale gdzie indziej pisze o „przeniesieniu majątku BNP Paribas na BGŻ” (co dla mnie oznacza przejęcie BNP przez BGŻ), a z kolei jeszcze indziej można przeczytać o zakupie większości akcji BGŻ (od głównego ich udziałowca) przez BNP Paribas (co dla mnie oznacza przejęcie BGŻ przez BNP). To w końcu fuzja, czy przejęcie? Ktoś to potrafi wyjaśnić?

    mało kto wie, kim byłem Odpowiedz
  • Potwierdzam, konto w BNP zamknięte w marcu, i nijak nie da się założyć poprzez przelew z innego banku. Wygląda na to, że dla osób które miały wcześniej konto pozostaje opcja z kurierem. Chyba, że komuś się udało założyć? Dziwadło jakieś ten bank…

    vadim Odpowiedz
  • nie kurierem też nie otworzysz bo nie ukończysz wypełniania formularza. Dojdziesz do pola Pesel i otrzymasz komunikat że dla twojego peselu wniosek jest już przetwarzany.
    Nie warto dotykać tego banku.

    timi Odpowiedz
  • Czy jeśli składałam wniosek przez internet ponad 6 miesięcy temu, ale nie został on przyjęty z powodu błędu, to czy uda mi się założyć je teraz przez Internet? Bo mój PESEL jest już w ich systemie, ale konta nigdy nie miałam.

    celiyan Odpowiedz
  • dla zainteresowanych przesyłam link: http://prnews.pl/hydepark/knf-konta-na-przelew-zostaja-ale-z-ograniczeniami-6551647.html
    Tutaj jest wyjaśnione, dlaczego jesteśmy w takiej sytuacji….

    mało kto wie, kim byłem Odpowiedz
  • Czyli co nie otworzę już rachunku w BGŻ BNP przez przelew jeśli mam konto w innym banku też otarte tą metodą ?

    Clio Odpowiedz
  • Fajny link ale do sprawy ma się nijak. System uniemożliwia założenie konta już na etapie podania numeru telefonu bez możliwości dojścia do wyboru formy zawarcia umowy. Ale Bank zapewne z wdzięcznością dołączy ten argument do innych kłamstw.

    Bufon Odpowiedz
  • Ten link póki co nie ma nic wspólnego z tą sytuacją, banki tak z dnia na dzień nie wdrażają tych rekomendacji ;)

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Ktoś może mi powiedzieć skąd mam wziąć hasło do zalogowania do serwisu internetowego? Login dostałem przelewem zwrotnym, a hasła nie dostaje sms-em.

    Kukson Odpowiedz
  • Czyli mówiąc najprościej, jeśli było wcześniej konto w BNP to z promocji skorzystać się nie da i kupowanie grouponu w takim układzie nie ma sensu. To podtrzymuję postulat aby bank w takim razie oddał kwotę zysku z groupona czyli 145zł, może jakaś zmasowana akcja na fejsie???

    vadim Odpowiedz
  • Ktoś wie jak wyglada sprawa opłat za kartę?
    Jak zamówię w listopadzie to bedzie za listopad bezpłatna? A jak aktywuję w XII to juz płacę za XII, jeśli nie wydam 300 zł czy też dopiero za I płacę, jeśli nie wydam 300 zł, bo to bedzie dopiero pełny miesiąc po aktywacji?

    pytanie_o_kartę Odpowiedz
  • Czyda się skorzystać i z tej promocji i z tej bgż optima z grouponem? Jak rozumiem wzięcie udziału w jednej wyklucza drugą, prawda?

    wlodek Odpowiedz
  • @vadim, brałeś udział w promocji z tabletem czy tym z gotówką?

    akro Odpowiedz
  • @wlodek ile razy można pisać to samo, że jedna promocja nie wyklucza drugiej?

    Clio Odpowiedz
  • @kukson przeczytaj uważnie e-maila którego dostałeś o tytule „Potwierdzenie złożenia wniosku”

    Clio Odpowiedz
  • Problem jest taki, że nie dostaje smsa.

    Kuku Odpowiedz
  • WŁODEK, WIADOMO ŻE DA SIĘ, KURDE NO FACET! BGŻ OPTIMA TO ZUPEŁNIE OSOBNY BANK!

    Staszekkk Odpowiedz
  • @Staszekk
    Nie wiem kto Ciebie „Facet” uczył kultury, ale nie musisz krzyczeć. Tym bardziej że jakbyś zapoznał się ze stron BGZ Optimy to byś się dowiedział że :

    „Informacje prawne

    Bank BGŻ BNP Paribas S.A. (dalej „BGŻOptima”) informuje i zastrzega, że żadna z treści znajdujących się na niniejszej Stronie internetowej BGŻOptima nie może być …”

    mateo704 Odpowiedz
  • Stawiam pytanie.
    Czy już ktoś co miał kiedyś konto w BNP Paribas załozył z aktualną promocją konto w BGŻ BNP Paribas? I czy to było przelewem z innego banku, czy też kurierem?

    Zenek Odpowiedz
  • wlasnie! mnie tez to interesuje :)

    koles Odpowiedz
  • Witam,

    wysłałem reklamację na kontakt@150zlnakonto.pl I dostałem informację:

    Szanowni Państwo,

    W związku z wystąpieniem błędu podczas wypełniania wniosku o założenie konta. Bardzo prosimy o kontakt z Bankiem BGŻ BNP Paribas w celu zgłoszenia problemu. Wówczas Bank BGŻ BNP Paribas prześle Państwu dedykowany link, który umożliwi prawidłowe złożenie wniosku o konto. Poniżej podajemy telefon kontaktowy na Infolinię BGŻ BNP Paribas.

    Infolinia BGŻ BNP Paribas – czynna 24/7

    801 321 123

    +48 22 566 99 99

    Koszt połączenia wg. stawki operatora

    Za utrudnienia bardzo przepraszamy.

    Pozdrawiamy,

    Zespół promocji „150 zł na konto”

    Po rozmowie z Panią na infolinii dowiedziałem się, że problem zostanie rozwiązany I ponowne złożenie wniosku o konto będzie możliwe dla tych z przeszłością w BNP od 1 grudnia.

    Pozdrawiam

    ZdzichuKrzychu Odpowiedz
  • żeby było śmieszniej z tym bankiem zadzwoniłem pod ten numer. Nikt o niczym nie wie na informację o emailu wybałuszają oczy i uszy. I nadal twierdzą że konta założyć się nie da jak było się klientem.

    timi Odpowiedz
  • Ja tam byłem kiedyś klientem BNP, co prawda dawno temu a konto założyłem bez problemu.

    Clio Odpowiedz
  • ZdzichuKrzychu #
    Trzeba było dodać, że reklamacje wysłałeś do Groupona.
    W banku na dzisiaj nic nie wiedzą o dedykowanym linku, co to niby mieli by wysyłać.
    Natomiast wiedzą o problemie byłych klientów i pracują nad nim. Kiedy ma być problem usunięty trzeba się dowiadywać. Tyle się dowiedziałem.
    Trzeba przyznać, że to kompletne dziadostwo, ze strony groupna i banku.

    Zenek Odpowiedz
  • ok, aktualizacja ode mnie: bank mówi, że składanie wniosków będzie możliwe od 1 grudnia, więc wystarczy poczekać – sprawa jeszcze nie jest przegrana, jesteśmy dalej w grze :-)

    mało kto wie, kim byłem Odpowiedz
  • Dzięki ludziska za info. Nie kupowałem groupona, bo nie zdążyłem, ale skoro mówicie jak jest to poczekam do 1 grudnia, bo już miałem ponad pół roku temu konto u nich.

    ildefons Odpowiedz
  • @akro
    Z gotówką.

    vadim Odpowiedz
  • @ildefons tylko, ze jesli poczekasz do 1 grudnia z zakupem groupona, to juz ich moze nie byc, bo pula jest ograniczona. Skoro wiadomo juz, ze problem jest tymczasowy i zostanie wkrotce rozwiazany, wstrzymywanie sie nie jest potrzebne.

    malo_kto Odpowiedz
  • Wystarczy sprawdzać co jakiś czas ile grouponów zeszło. Na razie 440 na 1000, więc szału nie ma. Nie jestem do końca pewien czy zostanie rozwiązany bo to co pletą na infolinii raczej należy puszczać mimo uszu.

    vadim Odpowiedz
  • A nawet gdyby problemu nie rozwiazali, to i tak zwroca te 5zl raczej po reklamacji, wiec wole juz miec ten groupon, zeby nagle potem nie zabraklo ich i bedzie pupa blada

    malo_kto Odpowiedz
  • Założyłam konto bez problemu, przelew zwrotny przyszedł z loginem. Hasło inicjujące przychodzi na telefon po wprowadzeniu loginu w opcji logowania i przejścia dalej.
    Niestety u mnie bank zrobił błąd i zaznaczył opcję logowania za pomocą podpisów elektronicznych zamiast hasła maskowanego. Z tego tytułu nie mogę się zalogować :(
    Infolinia poinformowała mnie,że zmiana może być tylko dokonana w oddziale banku. Oddziały otwarte tylko w dni robocze i w godzinach mojej pracy.
    Nie usłyszałam nawet przepraszam. Mam ochotę skorzystać z prawa odstąpienia i odpuścić sobie tą promocję. Aha, wypowiedzenie w oddziale lub listem poleconym, takiej informacji mi udzielono.

    Julia Odpowiedz
  • Otrzymał ktoś już kartę? W systemie wisi jako nieaktywna, dostałem sms że mogę ustawić pin, a karty ani śladu…Listonosz zjadł?

    Goofer Odpowiedz
  • Tez nie otrzymałem karty. A co to za informacje były podczas składania wniosku odnosnie uzyskania PINU do karty, bo cos takiego mam napisane w smsie ?? Nie zwróciłem na to uwagi.

    Clio Odpowiedz
  • Na kartę trzeba sobie trochę poczekać, plus taki, że idzie poleconym. Pin ustawia się wysłając sms na podany numer w liście o podanym formacie zawierającym chyba 5 czy 6 ostatnich cyfr numeru karty.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Dla mnie to minus, że karta idzie poleconym. Będę musiał podreptać z awizo na pocztę. Wie ktoś może jak przydzielają placówkę w której wszystko załatwię? Pomimo tego, że w swoim mieście mam dwie placówki ( dawne bgz i dawne bnp) to przydzielili mi oddział oddalony o 15 km w innym mieście.

    deloe Odpowiedz
  • Do osób, które były już klientami Banku i czekają coby po 1 grudnia zawnioskować jeszcze raz o konto.

    Z Banku odpowiedzieli, że trzeba dzwonić po 1 grudnia, bo problem wynikł z ich winy.

    ildefons Odpowiedz
  • Ja dostałem kartę listem zwykłym…

    Bartek Odpowiedz
  • mozna zalozyc te konto i jednoczesnie skorzystac z promocji http://livesmarter.pl/50-zl-za-zalozenie-lokaty-bezkarnej-bgzoptima/?

    Łukasz Odpowiedz
  • @Łukasz, było już tyle razy o tym…
    można

    erde Odpowiedz
  • Karta przychodzi listem zwykłym. Pin otrzymujemy wysyłając hasło podane w liście na numer 4884.

    deloe Odpowiedz
  • Pytanie do admina: Czy jeśli chcę otrzymać tylko jedną premię 50zł i założę konto w grudniu to czy po wypłacie tej premii (24.12) mogę bez konsekwencji i opłat zastrzec kartę / zamknąć konto ? Czy za grudzień (kilkanaście dni aktywnej karty) zostanie naliczona opłata za kartę 7zł ? Rozumiem, że po zastrzeżeniu karty opłaty nie są już pobierane ?

    wert Odpowiedz
  • Mógłby ktoś sprawdzić jak wyglądają u was ZGODY w zakładce Moje dane? Chodzi mi o wyrażenie zgody marketingowej żeby skorzystać z oprocentowania 4%, wydaje mi się że nie mam jej zaznaczonej w bankowości internetowej.

    Mik Odpowiedz
  • Już działa składanie wniosku dla starych/nowych klientów.

    Bryła Odpowiedz
  • Bryła # A jeśli stary klient już złożył wniosek i wynikł ten błąd, o którym była mowa to mam jeszcze raz składać wniosek czy można ten wcześniej złożony jakoś dokończyć? Czy trzeba dzwonić na infolinię?

    ildefons Odpowiedz
  • Na maila dostałem wiadomość o niedokończonym wniosku (z powodu peselu – były klient). Dokończyłem go klikając w treść w/w maila i wniosek przeszedł. Liczę, że łapię się na promocję – spełniłem warunki. Dopytam jeszcze na infolinii.

    Bryła Odpowiedz
  • A ja za to mam problem z płatnościami internetowymi korzystając z karty. Włączają mi tą usługę poprzez infolinię na karcie debetowej już któryś raz i zapłacić nie mogę karta nadal, wyskakuje błąd. Z bankomatu wypłaty idą, u nich karta widnieje w systemie jako aktywna, u mnie jako nieaktywna. Cyrk z tym bankiem. Chyba zrezygnuje z tego dziadostwa po pierwszej premii.

    Clio Odpowiedz
  • Nie mogę otworzyć konta,po wejściu na stronę promocji mam informacje iż grupon wykorzystany,też tak macie….

    daka Odpowiedz
  • U mnie przy próbie rejestracji do promocji wyskakuje info, że kod grupon jest błędny

    mela Odpowiedz
  • Info dla klientów.
    Za kartę zastrzezona nie jest pobierana opłata. Czyli Ci którzy korzystają z moneybacku: spełnić warunek, zastrzec i czekać na zwrot

    savi Odpowiedz
  • daka, problem został rozwiązany po zgłoszeniu na infolinii.

    mela Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy