Comperia Bonus: jak uzupełnić dane do odbioru premii? (+ prezent 50 zł)

Do dnia dzisiejszego Comperia miała czas na rozesłanie informacji o przyznaniu nagrody i konieczności spełnienia ostatniego warunki promocji: podania swoich danych do odbioru premii. I rzeczywiście – od rana bombardujecie nas informacjami o tym, że mail znalazł się już w waszej skrzynce. Co trzeba z nim zrobić?

Uzupełnij dane do czwartku

Najważniejsze sprawa to zalogowanie się na stronie promocji i podanie swoich danych do odbioru premii. Numerem konta powinien być aktywny rachunek Konto Wymarzone. Jeśli będziecie kopiowali jego numer sprawdźcie, czy wkleił się poprawnie – Comperia nie pozwala bowiem na spacje w formularzu i może uciąć kilka ostatnich cyfr rachunku.

Jeśli mail z informacjami o premii jeszcze nie doszedł (a może wpadł do spamu?) to warto wejść pod comperiabonus.pl/raiffeisen-polbank/logowanie, zalogować się i sprawdzić, czy nie mamy dostępnego formularza do uzupełnienia danych. Na podanie danych mamy 5 dni roboczych.

Uwaga: w przypadku komunikatu „Bonus nie został przyznany” należy sprawę jak najszybciej reklamować. Podczas akcji było sporo niejasności i problemów (zwłaszcza, jeśli ktoś miał wcześniej inny produkt Raiffeisen Polbank i zakładał produkt przez kuriera). Jeśli regulamin stoi po naszej stronie a premii nie ma, to nie pozostaje nic innego jak złożenie reklamacji.

Skuter do wygrania + gwarantowany bon do Zalando

Co ciekawe, oprócz informacji o przyznaniu premii organizator postanowił dać nam możliwość wygrania skutera oraz zgarnięcia gwarantowanego bonu do Zalando. Wygląda na to, że Konto Wymarzone nie okazało się aż tak wymarzone i klienci zamiast zakładać je i aktywnie korzystać z karty (płacąc za nią 3 zł miesięcznie!) woleli założyć rachunek tylko dla premii. Nie ma się co dziwić, skoro na bardziej interesujący rachunek na dłużej wygląda np. Konto Lubię To! BPH.

Wracając do promocji – treść konkursowa maila wygląda mniej więcej tak:

Uwaga: Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy dodatkowy konkurs. Wystarczy, że w dniach od 1 czerwca do 12 lipca 2015 r. wykonasz co najmniej 3 transakcje kartą do konta Raiffeisen Polbank, a otrzymasz gwarantowany bon o wartości 50 zł na zakupy w zalando.pl.
Biorąc udział w konkursie „Bądź aktywny, jedź skuterem na wakacje” możesz wygrać dodatkowo nagrodę główną – Skuter Yamaha D’elight o wartości 8500 zł. Szczegóły znajdziesz po zalogowaniu się do Panelu Uczestnik.

Warto jednak dodać, że zgodnie z regulaminem „dowolne transakcje” wcale nie są takie dowolne. Mail swoje, a regulamin swoje:

Warunkiem udziału w Konkursie 2 jest zgłoszenie się Uczestnika w okresie trwania Konkursu 2, do udziału w Konkursie 2 w Panelu Klienta dostępnym po zalogowaniu na Stronie Konkursowej.
Uczestnik Konkursu 2, który wykona największą liczbę transakcji w okresie trwania Konkursu 2, jednak nie mniejszą niż 10, a każda o wartości nie niższej niż 10 zł, otrzyma nagrodę główną.
Dodatkowo każdy Uczestnik Konkursu 2 za wykonywane transakcje kartą płatniczą uzyskaną w ramach Promocji – co najmniej 3 transakcje kartą w okresie trwania Konkursu 2 – otrzyma nagrodę dodatkową. […]

Przekładając to na nasze: skuter otrzyma ta osoba, która wykona najwięcej transakcji o wartości min. 10 zł. Bon o wartości 50 zł do Zalando otrzymają te osoby, które wykonają minimum 3 płatności kartą (każda min. 10 zł). Swoją drogą karta musi być uzyskana w promocji Comperia Bonus, ale sformułowanie to jest dosyć nieprecyzyjne – nie zdziwimy się, jeśli osoba, która założyła konto w promocji domówi teraz kartę i… też załapie się na promocje. Oczywiście jak będzie – przekonamy się w lipcu.

Nie przegap!

Komentarze

  • Niezwłocznie… stawiam na 2017r. O ile Comperia i półraifi będą jeszcze istnieć… ale z takim podejściem do klientów raczej nie powinni…

    Trąbka krakowska Odpowiedz
  • Trzeba wypełnić formularz dot. zgody na przekazanie danych, a następnie pisać reklamację do banku. Mnie dwa razy odmówili wypłaty, ale po wysłaniu reklamacji (dość długiej) do banku, po dwóch tyg. dostałem info o przyznaniu bonusu.

    DawLab Odpowiedz
  • Ale przecież to nie bank przyznaje bonus tylko comperia, co pisać do banku?

    michal Odpowiedz
  • Ostatnio dostałem sms że ostatnie dni specjalnej lokaty happy. Co za żenada.

    agrestowy placek na piasku Odpowiedz
  • Reklamację dot. nieprzyznania bonusu. Promocja jest organizowana wspólnie przez Comperię i przez Bank, więc on też jest stroną w sprawie.

    DawLab Odpowiedz
  • Szanowni Państwo,

    Comperia.pl przyznaje bonusy na podstawie informacji z banku. Jeśli spełnili Państwo wszystkie warunki promocji Comperia Bonus oraz wyrazili zgodę na przekazanie do Comperia.pl informacji o statusie umowy z bankiem, to reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, a bonus wypłacony.

    Powtórzymy się po raz kolejny, ale w przypadku części reklamacji ciągle nie możemy otrzymać informacji z banku, ponieważ część z Państwa nie wyraziła „zgody” (https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/comperia_zgoda/). Bez tej „zgody” nie będziemy mogli przyznać i wypłacić bonusu nawet, gdy bank przekaże Państwu informacje o spełnieniu warunków promocji. Raz jeszcze apelujemy o nadrobienie tej zaległości!

    Zespół Comperia.pl

    Comperia.pl Odpowiedz
  • Comperio zgodę wyraziłem bo inaczej nie wypłacilibyście 55zł. Ale powinniście dać 10zł więcej (za lokatę) i to weryfikujecie od 2 miesięcy! Długo jeszcze będę czekać?

    Trąbka krakowska Odpowiedz
  • Informacji, że nie wyraziłem zgody też przekazać nie możecie? No bez jaj.

    Tomek__ Odpowiedz
  • Tomek najwyraźniej od ponad dwóch miesięcy sprawdzają w swojej bazie czy wyraziłeś zgodę… I pewnie dzień i noc nad Twoim zgłoszeniem pracuje sztab specjalistów! A może jednak „specjalistów”?

    Trąbka krakowska Odpowiedz
  • Szanowni Państwo,

    brak zgody oznacza, że brak nie może poinformować nas nawet o tym fakcie. Comperia.pl może się jedynie domyślać, że długi czas oczekiwania na odpowiedź banku nt. Państwa zgłoszenia reklamacyjnego jest spowodowany brakiem zgody na przekazanie nam informacji o statusie umowy. W tej sytuacji możemy jedynie apelować o nadrobienie zaległości, nie możemy stwierdzić, że w konkretnym przypadku zgody brak i udzielić takiej odpowiedzi.

    Reklamacje dot. bonusu za lokatę są w trakcie rozpatrywania.

    Zespół Comperia.pl

    Comperia.pl Odpowiedz
  • A reklamacje w sprawie braku bonusu za członkostwo w klubie ?

    ziberro Odpowiedz
  • Reklamacje dot. braku bonusu za członkostwo w Comperia Bonus Club są również w trakcie rozpatrywania. W najbliższych dniach powinni Państwo otrzymać informacje na ten temat w ramach procesu reklamacyjnego.

    Zespół Comperia.pl

    Comperia.pl Odpowiedz
  • comperia po prostu nie wie czy jesteście zapisani w ich własnym klubie i musi to sprawdzać 2 miesiące wspólnie z bankiem :D

    wiedziałem ze nie ma sensu sprzedawac tam swoich danych za 5 złotych…

    eh Odpowiedz
  • „Reklamacje dot. bonusu za lokatę są w trakcie rozpatrywania.”
    To się lepiej, kurka, pośpieszcie.

    xxdf Odpowiedz
  • Spoob rozpatrzywania reklamacji w sprawie 10zl za lokate to parodia. Widze ze na fejsie otrzymali juz kilka ocen w postaci jednej gwiazdki

    melex Odpowiedz
  • Comperia.pl # To wytłumaczcie jak to możliwe, że za założenie konta dostałem premię 55zł, a za lokatę nie. Dodatkowa zgoda jest potrzebna?

    Tomek__ Odpowiedz
  • Jaki trzeba mieć burdel, żeby w ciągu 10 tygodni nie móc stwierdzić, czy ktoś należy do prowadzonego przez siebie klubu…

    ziberro Odpowiedz
  • tak samo jak Tomek,ewidentny przekret,rece opadaja

    daka Odpowiedz
  • Comperia znowu udaje Greka, linki polecane osobom zamiast do wniosków o lokatę IDEA Happy, prowadziły do strony ogólnej Comperia.pl, gdzie oczywiście można było założyć lokatę HAPPY, ale trzeba było to ręcznie wyklikać. Lokaty już dawno pootwierane, 3 tygodnie minęło, a punktów do dziś nie ma i udają że coś robią. Każą przesyłać dane na temat lokaty… uwaga już po raz drugi. Widać, że ta Comperia to jeden wielki szacher-macher i nie ma sensu z nim nic robić wspólnie.

    Boru Odpowiedz
  • @bolek, napisał „Comperia się odezwała i mówi że wypłaci mi bonus pod koniec przyszłego tygodnia…ja piszę do nich że ja już nie mam konta a oni… bonus może być wypłacony tylko na konto podane wcześniej w panelu.”.

    Podejrzewam że specjalnie przedłużają żeby te konta pozamykać i żeby nie musieli wypłacać żadnych premii.

    akro Odpowiedz
  • mi tez nie dali 10 zl za lokate… poszly chyba ze 3 reklamacje i cisza… sprawdzaja 2 miesiąc czy spełniłem warunki… 55zł poszlo bez problemu…
    Brak odpowiedzi z ich strony

    mmmm Odpowiedz
  • U mnie i u męża to samo. 55 zł jest, odnośnie reklamacji 10 zł do męża wysłali maila, do mnie nic nie wysłali, ale ani u niego, ani u mnie nie wypłacili.

    Li Odpowiedz
  • Widać bonus za lokatę totalnie ich przerósł… też czekam na brakujące 10zł ale coś mi się wydaje że nigdy tego nie wypłacą… wiadomo że ludzie po 10zł do sądu nie pójdą więc po co mieliby to robić… a regulamin? Kogo to obchodzi… Taki kraj…

    Trąbka krakowska Odpowiedz
  • Ostatnio jakaś susza i przez te upały nic ptaszki o jakiś nowych promocjach nie ćwierkają . Może mimo tej pogody ktoś wie , gdzie nastąpią w najbliższym czasie jakieś przecieki ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Ja bym wolał żeby najpierw zakończyli tęsknię promocję a necie brali się za następną… bo najwyraźniej nie radzą sobie z obsługą promocji.

    Trąbka krakowska Odpowiedz
  • Ja bym wolał żeby najpierw zakończyli tę promocję a nie brali się za następną… bo najwyraźniej nie radzą sobie z obsługą promocji.

    Trąbka krakowska Odpowiedz
  • ja nie dostałem bonusu 10% ale konto w Raiffesenie juz zamknąłem więc na mnie zarobili 6,5 zł ale 10 razy się zastanowię czy nadal brać udział w ich promocjach…

    erde Odpowiedz
  • Podobnie wiszą mi dychę za lokatę mobilną, paranoja aż obrzydzenie bierze bo smędzić o 10zł nędza..ale co to za promocja? Widać organizacja tego przerosła ich kompletnie…

    Mia Odpowiedz
  • „Już dziś możesz użyć specjalnego kodu z „Planera Oszczędzania 2015”.
    Wpisz kod specjalny umieszczony na karcie „lipiec” – prawa krawędź karty.
    Zdobądź następne 10 punktów i sprawdź co przygotowaliśmy dla Ciebie!”

    dlaczego za kod artykulu dostaje sie 5 punktow, a nie 10, jak w opisie?

    Justyna Odpowiedz
  • Jeśli będą organizowali jeszcze jakąś akcję, to nie omieszkam ostrzec potencjalnego partnera z jakimi amatorami wpisuje się w duet. Podobnie – jeśli będą się reklamować na jakichś blogach/forach, to również będę przestrzegał potencjalnych klientów przed tym tworem. Swoją niekompetencją zniechęcili mnóstwo osób do uczestnictwa w tego typu akcjach i mam nadzieję, że poniosą tego konsekwencje.

    ziberro Odpowiedz
  • Comperia chce numer takiego rachunku w Raiffeisen Polbank aby przelew został przekazany skutecznie,kto przyjmie mój bonus i ewentualnie odda ? :D

    bolek Odpowiedz
  • Adminie, wiesz co dalej z Raffim? Bank był/jest niby na sprzedaż, zresztą akcja 6%+bonus jasno o tym świadczyły.
    Podniecili się ilością nowych klientów i zrezygnowali. czy brak był chętnych?
    Teraz ludzie uciekną i wrócą do pozycji startowej.

    agrestowy placek na piasku Odpowiedz
  • Szanowni Państwo! W związku z 140 poziomem zasilania Comperia jest zmuszona zawiesić proces rozpatrywania reklamacji. Wznowienie tego procesu nastąpi gdy średnia temperatura kolejnych 30 dni wyniesie -25 st. Celsjusza.

    Trąbka krakowska Odpowiedz
  • Dzień dobry,

    Szanowni Państwo, informujemy, że zaległe bonusy za lokatę zostaną wypłacone 12-13 sierpnia. Dotyczy to Klientów, których wnioski zostały pozytywnie rozpatrzone.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Comperia.pl

    Comperia.pl Odpowiedz
  • A za członkostwo w Comperia Clubie ?

    ziberro Odpowiedz
  • Dołączam sie do pytania. A za czlonkostwo w clubie?
    Przeciez nie jest trudno to zweryfikowac. I bez udzialu raiff.

    Justyna Odpowiedz
  • A za członkowstwo członka do d***!

    Boru Odpowiedz
  • A kiedy łaskawie poinformujecie które reklamacje rozpatrzyliście pozytywnie a które nie?

    Do Członków: możecie czuć się – nomen omen – wy…członkowani przez Comperie… Widocznie o to chodzi w tym członkowstwie.

    Trąbka krakowska Odpowiedz
  • Dostał ktoś dziś zaległą premię od Comperii? Czy ten termin to ich kolejna ściema?

    Trąbka krakowska Odpowiedz
  • Comperia to kompletne dno. Najgorsze że ich nieudolność spowodowała że fatalnie postrzegam też Raiffeisenpolbank

    melex Odpowiedz
  • Melex słusznie postrzegasz bo to najwyraźniej bank przekazał błędne informacje o założonych lokatach. Comperia od blisko 3 miesięcy nie jest w stanie załatwić poprawnej listy… więc pod względem profesjonalizmu to widać że się wspaniale dobrali!

    Trąbka krakowska Odpowiedz
  • Ale członkostwo we własnym klubie to chyba sami powinni umieć zweryfikować ? Jak można przez 11 tygodni nie umieć się ustosunkować to tak banalnej sprawy ?

    ziberro Odpowiedz
  • A bo ty klubowicz jesteś… no więc to jest potwierdzenie że się dobrze dobrali… Bank i Comperia od blisko 3 miesięcy nie są w stanie rozpatrzyć reklamacji… Pełna profeska…

    Trąbka krakowska Odpowiedz
  • są beznadziejni, ale comperii nie przeszkadza to w rozsyłaniu spamu o kończącej się promocji. Dziwne że pracownicy C skądinąd zwykle czujni na forach tym razem przycichli?

    mia Odpowiedz
  • Tez dostalam smsa

    Justyna Odpowiedz
  • Comperio czy komukolwiek wypłaciliście premię wczoraj lub dziś? Czy jednak to było kolejne kłamstwo?

    Trąbka krakowska Odpowiedz
  • Lada chwila ostatnia sesja elixir i póki co ani mi, ani dwóm innym pokrzywdzonym znajomym, żaden bonus nie został wypłacony. Kolejne łgarstwo comperii.

    ziberro Odpowiedz
  • Oczywiście kasy nie przelali… Jaki oni mają cel w okłamywaniu nas?

    Trąbka krakowska Odpowiedz
  • Proponuję donos do UOKiK, bo jawnie walą w tytę mając za nic reklamacje i żądania … Kilkadziesiąt tysięcy kary od UOKiKU nic nam nie da, ale skutecznie zepsuje dobry humor właścicielom tej słabej marki …

    JohnW Odpowiedz
  • Skarga to dobry pomysł – oby dowalili im jak największą karę.

    ziberro Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy