Łatwe 150 zł za założenie Konta 360° Banku Millennium!

Wystartowała najnowsza akcja z premią za założenie Konta 360° w Banku Millennium. Tym razem do zgarnięcia mamy 150 zł na całkiem łatwych warunkach. Biorąc pod uwagę fakt, że to obecnie jedno z najlepszych rachunków na rynku – zdecydowanie warto wziąć udział w promocji (a być może zostać w relacjach z bankiem na dłużej).

150 zł za założenie Konta 360

Dla kogo promocja „Konto 360° z wysoką premią za aktywność”?

Zdecydowanie warto, ale pod jednym warunkiem – musimy być nowym klientem banku. Jeśli korzystaliśmy już w tym roku z jakiejś promocji, to prawdopodobnie w tej nie weźmiemy udziału. Wykluczone są osoby, które posiadały jakikolwiek rachunek w banku (nie tylko osobisty) od kwietnia tego roku. Dokładniej:

Składając wniosek Uczestnik nie posiadał żadnego produktu w Banku i nie jest lub nie był uprawniony do dysponowania jakimkolwiek rachunkiem w Banku jako współposiadacz, pełnomocnik, przedstawiciel ustawowy, opiekun czy kurator po 01.04.2015 roku

Jak założyć konto?

Jeśli spełniamy ten warunek, to cały proces przystąpienia do promocji wygląda następująco: do dnia 31.10.2015 musimy zarejestrować się na stronie organizatora promocji (Agora) podając swój email, akceptując regulamin promocji i zgadzając się na przetwarzanie danych. Nie musimy natomiast akceptować dwóch pozostałych zgód marketingowych:

Zgody marketingowe w promocji 150 zł Konta 360

Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” na naszą skrzynkę mailową trafi link, którym musimy kliknąć aby potwierdzić swój adres mailowy. Po potwierdzeniu rejestracji będziemy musieli kliknąć w udostępniony link, który przeniesie nas już do wniosku w serwisie banku. Ważne, aby proces wykonać właśnie w ten sposób – w innym przypadku bank nie będzie w stanie ustalić, że bierzemy udział w promocji. Jeśli na jednym komputerze rejestruje się więcej osób – każdorazowo każda z nich musi przejść cały proces od początku!

Podczas składania wniosku o konto konieczne będzie zaakceptowanie zgód marketingowych. Dokładniej:

Uczestnik we Wniosku o Konto wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingu Banku, podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy, w tym drogą telefoniczną i poprzez środki komunikacji elektronicznej, oraz nie odwołał tych zgód w czasie trwania Akcji promocyjnej.

Oczywiście po odebraniu premii zgody można wycofać.

Premia pieniężna podstawowa (50 zł)

Co dalej? Jeśli bez problemów założymy Konto 360° lub Konto 360° Student (do 26 roku życia), to do dnia 30.11.2015 będziemy musieli wykonać transakcje kartą debetową na kwotę minimum 360 zł. Ważne, aby były to transakcje w sklepach stacjonarnych.

Jeśli spełnimy ten warunek, to zgarniemy pierwszą z nagród, czyli 50 zł „na start”. Organizator powiadomi nas o przyznaniu premii mailowo. Konieczne będzie wtedy zalogowanie się na stronie promocji (podając maila, z którego rozpoczęliśmy cały proces) i uzupełnienie swoich danych do odbioru 50 zł.

Premia zostanie przekazana w dniach 18.11 – 24.12.2015, zależnie od tego jak szybko spełniliśmy warunek wydatków kartą :)

Premia pieniężna II (50 zł)

Kolejne 50 zł możemy zgarnąć w niemal identyczny sposób. W dniach 1.12 – 31.12.2015 również będziemy musieli wydać 360 zł kartą. Dodatkowo bank wymaga od nas przelewu pensji (min. 500 zł), przelewu stypendium w przypadku konta Student (min. 500 zł) lub… zwykłego przelewu ze swojego innego rachunku na kwotę minimalną 1800 zł. Kwotę możemy również wpłacić w oddziale.

O przyznaniu premii zostaniemy powiadomieni do dnia 8.01.2016, natomiast jej wypłata nastąpi do dnia 15.01.2016. Nie będziemy musieli już podawać swoich danych tak jak przy pierwszej premii – organizator będzie je już miał zapamiętane.

Premia pieniężna III (50 zł)

Ostatnie 50 zł zgarniemy w identyczny sposób jak powyżej, przy czym warunek ten spełniamy w styczniu 2016 roku. Znów musimy wydać 360 zł kartą oraz zapewnić wpływ 1000/500/1800 zł.

O przyznaniu premii zostaniemy powiadomieni do 8.02.2016, natomiast wypłata nastąpi do 16.02.2016.

Wskazówka praktyczna – jak podpisać umowę z Bankiem Millennium?

Bank Millennium jest bankiem, który udostępnia kilka sposobów podpisania umowy. Umowę podpisać możemy na trzy sposoby: przez przelew weryfikacyjny (najwygodniej), w oddziale lub przez kuriera (najszybciej). Czemu ostatni sposób oznaczony jest jako „najszybciej”? Podczas podpisywania umowy przez kuriera od razu, wraz z dokumentami, dostaniemy kartę debetową. W ten sposób najszybciej będziemy mogli wykonać transakcje promocyjne i najszybciej dostaniemy premię. Oczywiście jeśli nie zależy nam aż tak bardzo na czasie, to opcja z przelewem weryfikacyjnym będzie pewnie lepsza. Pamiętajmy jednak, że wtedy dane podane we wniosku muszą być identyczne jak dane w przelewie z naszego obecnego banku!

Dlaczego uważamy, że Konto 360° to jeden z najlepszych rachunków na rynku?

Konto 360° jest rachunkiem, który oferuje bardzo dużo korzyści w bardzo przystępnej formie. Prowadzenie rachunku, obsługa karty oraz wypłaty z bankomatów są całkowicie darmowe, o ile na konto wpłynie 1000 zł (z innego banku) oraz wykonamy zaledwie jedną transakcje kartą. Warunki te są wręcz banalne. Nikt nie wymaga od nas wpływu pensji czy wykonywania niezliczonych operacji kartą aby mieć najważniejsze funkcjonalności za zero złotych.

Dodatkowo w przypadku Konta 360° Student (które również bierze udział w promocji) jest ono bezpłatne niezależnie od tego, czy na konto wpłynie 1000 zł czy nie. Po prostu musimy wykonać min. 1 operacje kartą.

Bardzo dobre konto oszczędnościowe – 3% do 100 tys. złotych

Bank Millennium to również dobre miejsce dla oszczędzających. Możemy tam założyć bezpłatny rachunek oszczędnościowi, który często oferuje 3% w skali roku dla nowych środków. Właśnie teraz trwa tego typu promocja – jeśli do 10 października przelejemy na to (opcjonalne) konto swoje oszczędności, to zgarniemy 3% w skali roku przez 122 dni (4 miesiące) dla kwoty do 100 tys. złotych. Z resztą powyżej tej kwoty też nie jest źle – oprocentowanie wynosi 2,6%. Kto ma odłożone trochę środków może więc nieźle zarobić :)

Bezpłatne ubezpieczenie assistance

Na koniec warto jeszcze dodać, że wraz z kontem aktywujemy dwa pakiety dodatkowe. Pierwszy z nich to ubezpieczenie „Bezpieczna karta”, które kosztuje 2,99 zł miesięcznie i warto je wyłączyć (np. na infolinii) zaraz po otwarciu konta.

Po drugie wraz z założeniem Konta 360° otrzymujemy „Pakiet Bardzo Pomocny”, który przez pierwsze 12 miesięcy jest darmowy, a później kosztuje 4,99 zł. Ten warto wyłączyć dopiero później, bo może się przydać – to pewnego rodzaju ubezpieczenie assistance, z którego możemy skorzystać 7 razy w roku. Oferuje darmową pomoc techniczną w razie awarii sprzętu RTV/AGD/PC, kradzieży z włamaniem, uszkodzenia zamków, zagubienia kluczy, zalania, pożaru lub innego zdarzenia losowego, czy też pomocy medycznej. Jeśli macie więc w domu np. zepsuty telewizor, to być może warto o nim pomyśleć :-)

PS. Warto dodać, że aktualnie trwa inne akcja banku, gdzie do zgarnięcia jest 360 zł ale warunki promocji są zdecydowanie mniej przyjazne. Oczywiście promocji nie można połączyć.

Nie przegap!

Komentarze

  • O ile się nie mylę w odpowiednim momencie pojawi się tam możliwość uzpełnienia danych do odbioru premii. Teraz nic tam nie będzie ;)

    Michał Odpowiedz
  • Dostał juz ktoś maila od agory ?

    adam233 Odpowiedz
  • Pomocy ;-)
    Czy admin lub ktoś z „weteranów” mógłby mi napisać czy do puli płatności kartą będą się zaliczały rachunki w sklepach z zielonym szyldem? Bo chyba za dużo otworzyłam kont i kart i będę miała problem z wyrobieniem drugiego limitu, a w temacie jestem zupełnie zielona ;-) dotychczas opłacałam wszystkie tradycyjnymi przelewami

    elka Odpowiedz
  • spróbuj przez Sprytnego Billa może

    katrina Odpowiedz
  • elka, powinno bez problemu :)

    Michał Odpowiedz
  • Dzięki. To super :-)

    elka Odpowiedz
  • dostałem dzisiaj maila z informacją o przyznaniu nagrody i prośbą o zalogowanie się na stronie i podania reszty danych.

    lolekanabolek Odpowiedz
  • ja mam komunikat ze niestety nie otwarłem konta a otwarłem złozyłem reklamacje

    adam233 Odpowiedz
  • @adam233

    Czy zostałeś po rejestracji automatycznie zalogowany (jeszcze przed założeniem konta)? Ja tak i wygląda na to, że chyba był to błąd.

    Mam taki sam komunikat

    tofik Odpowiedz
  • ciekawe ile będą rozpatrywać…

    tofik Odpowiedz
  • Potwierdzam sytuacjie ze po zalogowaniu dostaje komunikat ze nie zalozylem konta, a o ile dobrze pamietam to byla tam taka lista rzeczy ktora pokazywala kroki do wykonania: zarejestorwanie, zlozenie wniosku z banku. I – ponownie – o ile dobrze pamietam, to jak mialem zalozone konto to odpowiedni punkt swiecil sie na zielono.

    MZ Odpowiedz
  • Rozpatrują szybko:
    „Dzień dobry,
    Jeśli założył Pan konto i spełnił warunki, to proszę nie martwić się komunikatem. To błąd systemu. Bank nie zaraportował nam jeszcze spełnienia przez Pana warunków promocji. Jak tylko otrzymamy taką informację zostanie Pan o tym poinformowany mailowo. Taką wiadomość otrzyma Pan najpóźniej do dnia 07.12.2015.
    Pozdrawiam”

    Lompi Odpowiedz
  • Czy do obrotu kartą 360 zł zalicza drobne wypłaty robione przy okazji zakupów ?

    Ryszard Odpowiedz
  • Witam. Warunek wykonania transakcji kartą na sumę 360 zł spełniłem 12.listopada, maila od Millennium jeszcze nie otrzymałem. Jedną z transakcji był zakup biletu kwartalnego w biletomacie (280 zł) – nie jest to na pewno transakcja internetowa, więc też chyba powinna się liczyć… w systemie, ta i wszystkie pozostałe (drobne zakupy w spożywczakach) mają w opisie „typ: TRANSAKCJA KARTĄ PŁATNICZĄ”. Jak myslicie, poczekać cierpliwie na maila czy zadzwonić na infolinię i upewnić się co tej transakcji w biletomacie? Pozdrawiam

    Zagee Odpowiedz
  • Myślę, że poczekać- moim zdaniem transakcja normalnie liczy się jako w punkcie stacjonarnym. W chwili obecnej maila dostali ci, co założyli konto na początku okresu promocji, kto założył pod koniec, ten jeszcze musi czekać.

    Lompi Odpowiedz
  • Ile czasu od momentu spełnienia warunku wydania 360zł dostaliście maila z potwierdzeniem?

    Mateusz Odpowiedz
  • Ludzie chwalili się ze dostali mejla informującego o przyznaniu nagrody.
    Czy ktoś fizycznie dostał 50 zł?

    Ryszard Odpowiedz
  • Ciągle nie dostałem 50 zł, ani nawet mejla, na https://konto360.zpremia.pl/ zalogować się mogę, ale widzę tylko „Konkurs zakończony – Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji.”
    A na konto wczoraj dostałem kilka złotych z tytułem „PREMIA – TRANSAKCJE KARTOWE 10/2015” – o co chodzi?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • Przypisali Cię do innej promocji

    Ryszard Odpowiedz
  • Witaj Uczestniku promocji!Nie mamy na razie informacji o tym, czy spełniłeś warunki przewidziane w regulaminie. Jeśli to już zrobiłeś zostaniesz o tym poinformowany mailowo do dnia 07.12.2015. Natomiast jeśli nie spełniłeś jeszcze warunków masz na to czas do 31.11.2015.
    Twoja reklamacja oczekuje na rozpatrzenie. Zostaniesz pojnformowany drogą mailową o jej rozpatrzeniu.

    Co za debile. Listopad ma 30 dni…i jeszcze po J nformowany…

    tofik Odpowiedz
  • dostaliście już kase? ja wypełniłem przyznanie premi, ale .nie dostałem. Dostałem 18.11.2015 przyznanie premi, ale kasy nie widać.

    Marek Dziekaniak Odpowiedz
  • Ani maila ani kasy

    tofik Odpowiedz
  • Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty premii podstawowej 50 zł w promocji Konto 360 z Premią Banku Millennium i Agora! Aby premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o uzupełnienie niezbędnych danych, w tym numeru konta, na które wykonamy przelew. W tym celu prosimy o zalogowanie się do panelu pod adresem konto360.zpremia.pl i wypełnienie udostępnionego formularza. Prosimy o przygotowanie numeru rachunku założonego w tej promocji (bez spacji) oraz o nie stosowanie w danych adresowych znaków przecinka i średnika – ułatwi nam to realizację przelewów. Dane należy uzupełnić w ciągu 7 dni od otrzymania tej wiadomości. Premie zostaną wypłacone do dnia 24 grudnia 2015.

    Aby skorzystać z drugiej premii pieniężnej 50 zł należy w dniach od 01.12.2015 do 31.12.2015 spełnić warunki przewidziane w regulaminie. O spełnieniu tych warunków poinformujemy do dnia 08.01.2016.

    Marek Dziekaniak Odpowiedz
  • U mnie jak zwykle…cisza :-)

    tofik Odpowiedz
  • @Marek Dziekaniak
    Możesz podać tytuł i nadawcę maila? Może swój przegapiłem w stercie wszelakiego spamu :)

    Zagee Odpowiedz
  • Bank zwrócił mi na konto część wydatków dokonanych kartą. Czy to oznacza, ze zostałem zakwalifikowany do złej promocji i nie dostanę premii od Agory? Promocje podobno nie łączą się.

    Sprawdzaliśmy to na wyrywki dla kilku osób, które zgłosiły taki problem i okazało się, że wszystkie są zakwalifikowane do promocji Agory. Krótko mówiąc wygląda na to, że niektórzy korzystają podwójnie.

    Niemniej jednak poczekajcie do 8 grudnia 2015 r. – wtedy Organizator będzie rozsyłał kolejną partię e-maili o przyznaniu premii. Wtedy się upewnicie, czy wszystko jest OK. Jeśli tak nie będzie – składajcie reklamację na adres reklamacje@bankzpremia.pl

    Ile mam czasu na uzupełnienie danych do przelewu na stronie Organizatora (Agory)? Czy premia nie przepadnie jeśli tego szybko nie zrobię?

    Według zapewnień Agory premie nie przepadają. Nie macie ograniczenia czasowego na uzupełnienie danych. I to jest całkiem miłe i OK.

    Czyli trzeba czekać, niech ktoś da znać od kogo jest mail z przyznaniem premii, agora w nazwie? Łatwo przeoczyć w zalewie przedświątecznego spamu.

    pytajnik Odpowiedz
  • Mail jest z noreply@bankzpremia.pl
    „Konto 360 z premią – informacja o przyznaniu premii!”

    elka Odpowiedz
  • Dzisiaj 50 zł pojawiło się na koncie.

    Rak Odpowiedz
  • Potwierdzam, dla mnie tez wpłynęło pierwsze 50 PLN.

    zenga Odpowiedz
  • H, D i kamieni k
    Ani maila ani kasy :-)

    tofik Odpowiedz
  • mi też nic nie wysłali taki bank. warunki promocji spełniłem na początku listopada i do dzisiaj nic

    Wojciech Odpowiedz
  • A mnie najwyraźniej, jak to Ryszard wyżej napisał, przypisali do innej promocji.
    Napisałem do Agory, odpisali bardzo szybko, ponoć wyjaśniają z bankiem…

    Bank zorganizował promocję, ale wygląda na to, że efekt uzyskali odwrotny — zniechęcający.

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • U mnie także cisza przy spełnieniu warunków. Nic, pozostaje czekać a ostatecznie reklamować (tzn. zrobić im porządną reklamę :)

    luic Odpowiedz
  • 4 Grudnia 2015 otrzymałem od Agory 50zł :) Potwierdzam, że wszystko ok. UWAGA, organizator czeka 7 dni od wysłania maila na wypełnienie formularza WYPŁATY!!!!

    Marek Dziekaniak Odpowiedz
  • ja też dalej nie otrzymałem maila, to są jaja

    Carlos Odpowiedz
  • 11 listopada spełniłem wszystkie warunki, jednak do dnia dzisiejszego brak maila o zakwalifikowaniu. Wg informacji mają czas na wysłanie maila do 7 grudnia i na to liczę.

    Łukasz Odpowiedz
  • Ja tez nie dostałem wiadomosci o zakwalifikowaniu, ale po zalogowaniu sie na stronie promocji w srode 2.12,pojawiła sie informacja o zakwalifikowaniu i prośba o wypełnienie formularza. 50 zł pojawiło sie na koncie 4.02.

    arekPL Odpowiedz
  • tak to jest jak sie pisze na szybko ;) kasa na koncie oczywiscie pojawiła sie 04.12.

    arekPL Odpowiedz
  • Faktycznie można się zalogować na stronie promocji, u mnie jest info: „Witaj Uczestniku promocji!Nie mamy na razie informacji o tym, czy spełniłeś warunki przewidziane w regulaminie. Jeśli to już zrobiłeś zostaniesz o tym poinformowany mailowo do dnia 07.12.2015.”, więc zostaje mi spokojnie poczekać do dnia jutrzejszego. Wszyscy którzy nadal czekają mogą się upewnić, może mają sytuację podobną jak u @arekPL

    Zagee Odpowiedz
  • Ja nie mogę się zalogować. Otrzymuję wiadomość, że mam wpisać poprawny email i hasło. Odświeżyłam hasło. Email wkleja się wielkimi literami. Dalej nic. Loguję się na stronie: https://konto360.zpremia.pl/promocja/zaloguj/ wg instrukcji/.

    Kindia Odpowiedz
  • @Kindia
    Hasło otrzymałaś w mailu „Konto z Premią 150 zł – link aktywacyjny” wysłanym tuż po zarejestrowaniu się w promocji. Zajrzyj tam, jeśli zachowałaś sobie tego maila.

    Zagee Odpowiedz
  • Skorzystać z opcji nie pamiętam hasła.
    Na mejla dostaniesz nowe które metodą kopiuj-wklej zadziała

    Ryszard Odpowiedz
  • No właśnie tak zrobiłam i nic. Poczekam do 8 grudnia.

    Kindia Odpowiedz
  • ja ciągle nie dostałam maila o przyznaniu premii juz dawno spełniłam warunki

    maria Odpowiedz
  • Spoko ja też nic zero odzewu

    adam233 Odpowiedz
  • tragedia z tym bankiem złożyłem reklamację i nic nawet nie potrafią odpowiedzieć

    Wojciech Odpowiedz
  • u mnie w rodzinie trzem osobą nie przyznano premii… kompromituje się ten bank i organizator

    Carlos Odpowiedz
  • U mnie też cisza a warunki spełnione ;/

    Deiv1990 Odpowiedz
  • Podsumowując: promocja miała nas zachęcić do przetestowania konta i zostania klientami Banku.
    Bank ma całkiem atrakcyjną ofertę: niewielkie wymagania do całkowitej darmowości (łącznie z wszystkimi polskimi bankomatami), dla mnie ważna była też aplikacja na BlackBerry — początkowo to wszystko spodobało mi się na tyle, że planowałem pozostawienie konta nawet po promocji.
    Tymczasem okazało się, że testowanie banku wyszło negatywnie, poziom obsługi klienta jest na żenująco niskim poziomie — przydała się nam ta promocja, na przyszłość już będziemy wiedzieć, że tego banku należy unikać.

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • Hmmm, czyżby jednak nie było tak źle? Jeszcze godzinę temu gdy logowałem się na stronie promocji, wciąż miałem „Witaj Uczestniku promocji!Nie mamy na razie informacji o tym, czy spełniłeś warunki przewidziane w regulaminie…. bla bla bla”, teraz sprawdziłem jeszcze raz a tam „Gratulacje, zostałeś zakwalifikowany do wypłaty.” Także sprawdzajcie! :)

    Zagee Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy