Nowość! 100 zł za założenie EnveloKonta i do 200 zł za e-zakupy

Zakończona

Dwa miesiące temu pisałem o EnveloBanku, czyli nowym graczu, który wprowadził na nasz rynek bardzo interesujące konto osobiste. Dziś oferta staje się jeszcze bardziej atrakcyjna, bo po raz pierwszy rachunek ten pojawia się w promocji na start. Do zgarnięcia mamy łatwe 100 zł premii za wykonanie 3 płatności kartą :)

100 zł premii za założenie EnveloKonta w EnveloBanku Pocztowym

100 zł za 3 transakcje kartą

Aby wziąć udział w promocji należy być nowym klientem Banku Pocztowego, czyli osobą nieposiadającą konta w Banku Pocztowym (zarówno tradycyjnym, jak i EnveloBanku) w momencie wysłania wniosku. Oprócz tego wykluczone są osoby, które złożyły już jakikolwiek wniosek o otwarcie EnveloKonta.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji najpóźniej do 31.12.2017. Wystarczy, że zaznaczymy dwa pierwsze checkboxy (akceptacja regulaminu oraz przetwarzanie danych przez bank). Organizator zaznacza, że pula promocyjnych wniosków ograniczona jest do 2000 sztuk – kto pierwszy, ten lepszy :)

Aktualizacja (30.11, 22:30): WOW! Tak szybkiej promocji nie było już dawno. Po 10 godzinach trwania nie ma już połowy promocyjnej puli! Warto się śpieszyć!

Aktualizacja (31.11, 12:00): Promocja została zakończona.

Zgody w promocji EnveloBanku 100 zł premii
Wymagane zgody

Co dalej? Po rejestracji na stronie promocji należy wypełnić i wysłać wniosek internetowy o EnveloKonto za pomocą wygenerowanego dla nas linku, również do końca roku. Na zawarcie umowy mamy czas aż do 19.01.2018. Możemy tego dokonać poprzez wizytę kuriera, na poczcie lub przelewem. Zwracam tylko uwagę, że jeśli zdecydujemy się na ostatnią (najwygodniejszą opcję), to przelew musimy zrobić z konta które zostało zweryfikowane (bank nas „widział na oczy” i ma nasz wzór podpisu) oraz w przelewie muszą być te same dane. Inny adres czy nazwisko spowoduje odrzucenie wniosku! Wtedy też powinniśmy poczekać na telefon od konsultanta banku i zmianę metody podpisania umowy na oddział lub przez kuriera.

Same warunki promocji są bardzo proste. Wystarczy, że do 9.02.2018 wykonamy co najmniej 3 płatności kartą w sklepach i internecie na łączną kwotę min. 100 zł. Oczywiście nie wliczamy tu transakcji anulowanych bądź zwróconych.

I to tyle! Organizator powiadomi nas o przyznaniu premii za pomocą wiadomości e-mail najpóźniej do 21.02.2018. Będziemy wtedy musieli kliknąć w otrzymany link i uzupełnić dane do odbioru premii. Zgodnie z regulaminem będziemy mieć na to czas do 28.02.2018. Wypłata premii nastąpi do 9.03.2018.

50 zł w programie poleceń

Premia na start to jednak nie wszystko. Oprócz gwarantowanej nagrody głównej możemy również powalczyć o nagrody dodatkowe w programie poleceń. Każdy, kto weźmie udział w powyższej promocji (i spełni jej warunki!) może polecić EnveloKonto swoim znajomym – i zgarnąć 50 zł za ich polecenie. Oczywiście nagroda ta zostanie wypłacona jedynie pod warunkiem, że również znajomy spełni jej warunki.

Ograniczenia? Zgodnie z regulaminem konto możemy polecać „w nieskończoność”, jednak nagrodę otrzymamy za maksymalnie 4 osoby (co przełoży się na 200 zł dodatkowej premii, obok 100 zł na start).

Informacje o nagrodzie dodatkowej i jej wypłata nastąpi identycznie, jak nagroda główna.

EnveloKonto – co to?

Co wyróżnia EnveloKonto? Po pierwsze – brak opłat. Nie zapłacimy tu ani grosza za posiadanie konta, niezależnie od tego czy korzystamy z niego aktywnie, czy nie.

Posiadanie karty do konta jest również darmowe, choć po spełnieniu dwóch prostych warunków: wpływ 1000 zł (np. ze swojego konta w innym banku) oraz jedna płatność kartą. Przewidziano jednak pewnie wyjątek: osoby poniżej 26 roku życia nie płacą za kartę. Po prostu :)

Gdyby tego było mało, to bank dorzuca nam nielimitowane wypłaty z krajowych bankomatów za 0 zł. Za granicą zapłacimy 1% od wartości transakcji, ale… to może być całkiem dobra opcja awaryjna, ponieważ przewalutowanie transakcji odbywa się po kursie organizacji płatniczej Visa (czyli niemal bezstratnie). 1% kosztów przewalutowania w porównaniu do znacznie zawyżonych kursów innych banków to bardzo dobra opcja – a trzeba pamiętać, że dotyczy jedynie wypłat z bankomatów. Transakcje bezgotówkowe są bezprowizyjne! Oznacza to, że karta świetnie nadaje się do wszelkich płatności zagranicznych.

Zwrot za e-zakupy!

Na koniec prawdopodobnie najlepsza (z naszej perspektywy) zaleta EnveloKonta, czyli zwrot za e-zakupy. O co chodzi? Jeśli zakupimy jakiś towar w sieci i wybierzemy jedną z dostaw Pocztą Polską (w tym Pocztex czy zwykły list polecony), to będziemy mogli zgarnąć 2 zł zwrotu. Istotne tylko, aby zakup wyniósł min. 30 zł i żeby zostać opłacony za pomocą pay-by-link z EnveloKonta lub za pomocą karty debetowej.

Jeśli spełnimy te warunki i zalogujemy się do bankowości internetowej lub mobilnej podając numer opłaconej przesyłki, to kolejnego dnia roboczego otrzymamy 2 zł premii. Na wprowadzenie danych przesyłki mamy 30 dni.

Envelo nagrodzi nas również bonusem za co 10 przesyłkę – otrzymamy wtedy dodatkowe 10 zł. Oczywiście zwrot nie będzie naliczany w nieskończoność. Limity przewidziane są na maksymalnie 20 zł miesięcznie oraz 200 zł rocznie.

Na koniec dodam, że w promocji z premią na start nie jest wymagane zaznaczanie zgód marketingowych i otrzymywanie informacji handlowej. Jeśli natomiast chcemy otrzymywać premię za e-zakupy, to takie zgody musimy zaznaczyć (tylko na potrzeby banku, podmiotów zewnętrznych – nie).

EnveloBank - zgody marketingowe i handlowe do e-zakupów
Wymagane zgody do premii za e-zakupy

Nie przegap!

Komentarze

  • Co z tym numerem NIK? Przyszło mi po południu jednorazowe hasło do bankowości elektronicznej na SMS, a numeru NIK jak nie było tak nie ma. Hasło traci ważność dzisiaj w nocy, a ja nawet nie wiem jakim cudem mam dokonać pierwsze logowanie bez NIKu… Sprawdzałem maila, sprawdzałem spam, żadnej wiadomości od banku. Paranoja, w umowie też nie ma tego numeru.

    Krzysztof S. Odpowiedz
    • Jest w umowie. Na potwierdzeniu założenia rachunku. osobny druk. Składałeś 3 podpisy?

      Radkos
    • Z EnveloBank serwer powinieneś dostać dwa maile. W tym drugim powinno być kilka załączników i ostatni z nich potwierdzenie założenia rachunku (mniej więcej tak). I tam jest ten numer.

      Piotel
    • Powinieneś.
      Też nic takiego nie otrzymałem, dzisiaj w końcu udało się podpisać umowę w innej placówce w ciągu… 45 minut. Pani rozmawiała z infolinią dla pracowników, bo też pierwszy raz słyszała nazwę envelo. Pięknie. Ale nie zwalam winy na pracowników, którzy zapewne zarabiają grosze. Wszystkiemu winna jest gruba władza zarządzająca.

      Pako
    • Niech sie ucza pracownicy. Jak przyjdziesz zamknac konto to bedzie juz latwiej :)

      aaaa
  • W ostatnim pliku pdf – potwierdzeniu zawarcia umowy

    JoX Odpowiedz
    • Ale ja nie dostałem żadnego pdf. W placówce dostałem wydrukowaną i podpisaną ramową umowę konta/karty/bankowości elektronicznej. Potem SMS na telefon z hasem i to wszystko. Żadnego pdfa, żadnego maila.

      Krzysztof S.
    • >>>Hasło traci ważność dzisiaj w nocy, a ja nawet nie wiem jakim cudem mam dokonać pierwsze logowanie bez NIKu…
      Spokojnie !
      Na infolinii w 5 minut Pani podała mi login a na telefon wysłała hasło do internetu i do telefonu.

      Bogdan
    • Dla tych wszystkich, którzy nie wiedzą – podpisanie umowy w placówce nie powinno zająć więcej niż 5 minut. Do podpisania są trzy dokumenty umowa oraz formularz BFG. Po odznaczeniu przez pracownika tychże dokumentów przychodzi sms oraz dodatkowy dokument, który powinno się podpisać – potwierdzenie otwarcia rachunku.

      Aga
  • Z tego co widzę to NIK jest na pierwszej stronie umowy ramowej, którą zapewne podpisałeś

    Jaro Odpowiedz
  • Dziś miałem telefon od nich (bo w bramce do przelewu zamiast bz wbk kierowało na mTransfer i nie dało się zrobić przelewu weryfikacyjnego), odbieram, jakiś dziwny sygnał przez 1 sek i połączenie przerwane. W tej promocji to więcej ludzi do siebie zniechęcą niż zdobędą klientów.

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • Rychu a możesz sprawdzić jaki to był numer telefonu od nich ?

    luic Odpowiedz
  • Co dziwne, cały czas jest dostepna promocja funduszu, gdzie wystarczy zainwestować 200 zł, żeby dostać 100 zł premii, płatnej do 12.01. Kod promocyjny cały czas aktywny
    https://www.nntfi.pl/promocja-100zl

    Benito Odpowiedz
    • Możesz napisać ciut więcej, może ze swojego doświadczenia? Jakie ryzyko takiej inwestycji? Kiedy mozna się wycofać?

      Pako
    • Właśnie, podbijam – kiedy można wypłacić środki i czy są tam jakieś opłaty manipulacyjne?
      No i czy na pewno wiadomo, że pula premii jest jeszcze dostępna?

      pws
    • Ja kupiłem udziały w funduszu obligacji za 200 zł, małe ryzyko. Po otrzymaniu premii w styczniu, wycofuję kasę. Można na stronie funduszy sprawdzić jakie są stopy zwrotu poszczególnych funduszy w różnych przedziałach czasowych. I regulamin promocji przeczytać :)

      Benito
    • Prowizji ani opłat manipulacyjnych nie ma (to jest platforma, na której NN TFI sprzedaje własne fundusze, często za kupno tych samych funduszy w jakimś banku płaci się nawet kilka procent prowizji).

      Oczywiście inwestowanie w fundusze wiąże się z ryzykiem i nie każdy powinien to robić.

      Don Quijote de la Mancha
    • Regulamin to ja już dawno przeczytałem, ale pytam o twoje doświadczania :P
      Czyli nie pobrali Ci żadnych opłat na start? A są jakieś opłaty za wycofanie potem?

      pws
    • Można dodać, że stopy zwrotu są historyczne i na funduszach akcyjnych (lub które inwestują część środków w akcje) zarobimy tylko jak na giełdzie będzie hossa, a może byc bessa i roczna stopa zwrotu np. -20%. Ale inwestując małą kwotę w fundusz obligacji czy gotówkowy, dużo nie ryzykujemy…

      Benito
    • Dokładnie, przez te 2 miechy i na 200 zł to takie ryzyko mam gdzieś, wiadomo, że raczej nic się nie stanie, a skoro nie ma dodatkowych opłat, to chyba spoko promocja.

      pws
    • hej, biorę udział w tej promocji. Jeśli pula kodów się wyczerpie, to po wpisaniu kodu nie zostanie on aktywowany (nie pojawi się zielony ptaszek ;)). Nie ma żadnych opłat. Denerwuje mnie tylko, że strasznie długo trwa logowanie na konto, ale co poradzić ;)

      Bea
    • Można też korzystać z całkiem fajnej apki na smartfony.

      Don Quijote de la Mancha
    • Dzięki za podsunięcie oferty. zainwestowałem 200 zł. A ta stówka to wpłynie na konto które podałem przy rejestracji konta?

      Clio
    • tak, stówka to wpłynie na konto które podałes przy rejestracji

      aaaa
    • Dzięki za informację. Zauważyłem, że w karcie funduszu jest opłata 1% za zarządzanie. Tzn, że przy zerwaniu zostanie ten 1% potrącony? Bo rzecz jasna po wypłacie nagrody chciałbym to wycofać. Nie widzę żadnych opłata za zerwanie?

      Clio
  • Dzięki Benito. Założone. 200 zł będzie agresywnie inwestować w akcje.

    Artur Odpowiedz
  • kiedy pojawi sie kod do wpisania

    xyaz Odpowiedz
  • Hej jest tam gdzieś info ile jeszcze osób może skorzystać z tych funduszy?
    Bo w regulaminie widzę:
    9. Promocja polega na polega na wypłaceniu pierwszym 200 osobom…

    Michal1607 Odpowiedz
    • Chyba nie, ale:
      „Jeśli pula kodów się wyczerpie, to po wpisaniu kodu nie zostanie on aktywowany (nie pojawi się zielony ptaszek ;))” ↑ 2 grudnia 2017, 13:56 • Bea

      Don Quijote de la Mancha
  • Donie w twojej ocenie mogę skorzystać jeśli mam w NN Ike (nntfi.pl).
    Bo w regulaminie pisze:

    Michal1607 Odpowiedz
  • Donie w twojej ocenie mogę skorzystać jeśli mam w NN Ike (nntfi.pl).
    Bo w regulaminie pisze:11. Promocja przeznaczona jest dla osób fizycznych, nie będących w dniu rozpoczęcia Promocji Użytkownikami Serwisu Transakcyjnego NN TFI24

    Niby nntfi to nie to samo co nntfi24….

    Michal1607 Odpowiedz
  • Hej Donie w twojej ocenie mogę skorzystać jeśli mam w NN Ike (nntfi.pl).
    Bo w regulaminie pisze:11. Promocja przeznaczona jest dla osób fizycznych, nie będących w dniu rozpoczęcia Promocji Użytkownikami Serwisu Transakcyjnego NN TFI24

    Niby nntfi to nie to samo co nntfi24….

    Michal1607 Odpowiedz
    • Ja tam mam IKZE i użytkownikiem NN TFI24 zarówno jestem (w wersji www, jak i mobilnej).
      Dlatego niestety z tej promocji skorzystać nie mogę…

      Don Quijote de la Mancha
    • Ja mam tylko IKE, na NNTFI (gdzie mam IKE) – to jednak mnie wyklucza?

      Michal1607
  • No ale jak swoimi inwestycjami zarządzasz?
    Po kliknięciu w ZALOGUJ na nntfi.pl otwiera się przecież serwis transakcyjny nntfi24.pl…

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Czyli tez jestem wykluczony… Życie:-). Dzięki Donie.

      Michal1607
    • Zalogowałem się do tej platformy z inwestowaniem, ale nie widzę tam miejsca zeby wpisać kod…?

      Mariusz
    • kod byl do wpisania w koszyku przy kupnie…

      koles
    • Ok przeglądarka coś mi blokowała faktycznie po przejściu dopiero na dole ekrany do koszyka można wpisać ten kod i działa. Dzięki.

      Mariusz
  • Pogubiłam się już z tymi promocjami w ING. Uczestniczę w promocji „100 zł za regularne inwestowanie”. Wybrałam Fundusz Ostrożny. 15-go grudnia ING płaci premię i rezygnuję.
    Czy mogę już teraz zapisać się do opisywanej wyżej promocji czy muszę czekać do 15-go?

    Beata2 Odpowiedz
    • Przecież to są kompletnie inne promocje, nie mające ze sobą nic wspólnego.

      pws
    • @Beata2
      Tak, możesz.

      @pws
      Pewne wspólne cechy jednak znaleźć można, podpowiem, że do niedawna NN TFI nazywało się ING TFI…

      Don Quijote de la Mancha
    • No najwyżej tyle, ale jak sam wspomniałeś, to już czas przeszyły, więc można skorzystać z obu wersji.

      pws
  • @Don
    Dziękuję Ci. Jak zawsze z klasą.

    Beata2 Odpowiedz
  • Wracając do tematu nieskutecznych przelewów weryfikacyjnych (u mnie zamiast bz wbk przekierowało na m Transfer) na infolinii dziś konsultantka twierdziła, że to organizator promocji będzie się kontaktował, żeby udostępnić ponownie wniosek o konto w panelu promocyjnym…

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • Wracając do tematu nieskutecznych przelewów weryfikacyjnych (u mnie zamiast bz wbk przekierowało na m Transfer) na infolinii dziś konsultantka twierdziła, że to organizator promocji będzie się kontaktował, żeby udostępnić ponownie wniosek o konto w panelu promocyjnym…

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • Nie, ta opłata jest już potrącana z wyników, które widać na wykresach. W uproszczeniu: jeśli zarządzający w ciągu roku wypracowali 5% zysku, to klienci dostaną 4% (i taka stopa zwrotu jest publikowana jako wynik 12M).

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Powyższe to odpowiedź na pytanie ↑ 2 grudnia 2017, 18:44 • Clio o opłatę za zarządzanie…

      Przy okazji dodam, że stąd różnice w wycenach różnych kategorii jednostek, np. te same fundusze NN, tylko kupowane na IKE lub IKZE (z K na końcu) mają opłatę za zarządzanie obniżoną o 20 (albo 25, nie pamiętam) proc., czyli potrącają np. nie 4, a 3 proc. W wyraźny sposób przekłada się to na wyniki na wykresach, czasem nawet K może być na plusie, a ten sam bez K na minusie.

      Don Quijote de la Mancha
    • @Don – może trochę nie w temacie, ale ty tu jesteś wyjadaczem i sporą wiedzę masz ;) A ja bywam od czasu do czasu i mogłam przegapić.
      Był kiedyś posta/pytanie o to, czy chcemy mieć informacje o trochę mniej pewnych rodzajach inwestowania (typu właśnie inwestowanie jak w NN). Oraz że może będzie od tego osobna strona/podstrona…. Ruszyło coś z tym? Czy zrezygnowali? A jak jest, czy mógłbyś zarzucić linkiem?

      Marta
    • @Marta, to chyba nie chodziło o informowanie o ryzykownym inwestowaniu, a o promocjach, w których można coś dostać „przy okazji” bardziej (niż na lokacie) ryzykownego inwestowania.

      http://livesmarter.pl/category/laboratorium/

      Don Quijote de la Mancha
    • myślę, że coś w Laboratorium się jeszcze pojawi :) Niestety z promocją NN nie zdążyłem, za co przepraszam – kod już jest nieważny :(

      Michał
  • Czy promocja jest jeszcze aktualna? (pula nagród)

    K Odpowiedz
    • Nie, zgodnie z komunikatem na stronie promocji: „Osiągnięto limit 2000 wniosków promocyjnych”

      Michał
  • Witam , biorę udziął w promocji NN investment partners gdzie za zainwestowanie 200 zł. płacą premię 100 zł. Teraz dodatkowo chciałbym skorzystać z oferty ING
    „Zyskaj 100 zł za Indywidualne Konto Emerytalne”. I teraz mam wątpliwości czy mogę z niej skorzystać ponieważ w tej promocji również inwestuję w fundusze NN investment partners (tylko za pośrednictwem ING).

    Kac78 Odpowiedz
    • @Kac78 cyt, z regulaminu:
      „Uczestnicy i warunki promocji…

      § 4, pkt 4) W momencie rozpoczęcia Promocji nie będą posiadali jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych na rejestrach otwartych na podstawie zawartej z Bankiem Umowy IKE”. Podkreśl am: Umowy IKE. Jestem w identycznej sytuacji jak Ty i nijak nie mogę się tu dopatrzeć konfliktu między promocjami, ani wykluczeń.

      gajowy
    • @gajowy Faktycznie IKE jest traktowane oddzielnie. Dzięki. A czy doszukałeś się może jakichś ukrytych opłat np. przy zbywaniu jednostek (zaraz po wypłacie premii oczywiście)? Z tego co wyczytałem w regulaminie to powinno być bez żadnych opłat, ale że z IKE nie miałem dotąd do czynienia to nie wiem czy czegoś nie przeoczyłem.

      Kac78
    • Z tego komentarza: http://livesmarter.pl/do-2-7-procent-na-lokacie-urodzinowej-bgzoptima/?replytocom=171132#comment-171132 wynika, że koszty są znikome, ale jeszcze nie weryfikowałem tych informacji.

      gajowy
    • Według regulaminu nadwyzajnych opłat nie ma. Chyba jedyny minus (oczywiście oprócz możliwych negatywnych wyników inwestycji) to w długi czas wypowiedzenia (3 miesiące) i konieczność osobistego udania się do oddziału w powyższym celu. Oznacza to, iż po rozwiązaniu umowy ike możemy pewien czas czekać na kasę, a więc będzie ona niejako „zamrożona”.

      Mahyn
    • A czy można prosić o doprecyzowanie i uszczegółowienie kwestii wypowiedzenia umowy i sprzedaży jednostek ?

      luic
    • W regulaminie jest taki zapis: Umowa może być wypowiedziana zarówno przez Ciebie, jak i Fundusze Inwestycyjne NN. Wypowiedzenie musi być dokonane na piśmie – z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia. Przed upływem okresu wypowiedzenia musi nastąpić Zwrot, Wypłata lub Wypłata Transferowa.

      Mahyn
    • Mahyn czyli co ? pieniądze wrócą do nas dopiero po 3 miesiącach od wypowiedzia ?

      luic
    • Jak długo aktywny jest mój Numer Uczestnika i dostęp do serwisu NN TFI24?
      Twój Numer Uczestnika i dostęp do serwisu NN TFI24 będzie aktywny przez cały czas kiedy będziesz posiadał chociaż jeden produkt z minimalną wpłatą. Jeżeli zdecydujesz się wycofać wszystkie swoje środki i na Twoim Numerze Uczestnika nie będzie żadnych produktów to rok od realizacji ostatniego zlecenia sprzedaży Twój Numer Uczestnika stanie się nieaktywny i aby uzyskać dostęp od serwisu potrzebna będzie ponowna rejestracja.

      Nie wiem czy dobrze rozumiem, po wypłacie premii sprzedaje jednostki po czym mogę wypowiedzieć umowę, ewentualnie konto samo sie zamknie w ciągu roku od ostatniej transakcji ?

      Clio
    • luic – chyba nie można tego wykluczyć. Niemniej obiło mi się o uszy, iż zazwyczaj proces „odzyskiwania” pieniędzy trwa kilka dni. Dobrze jakby ktoś się wypowiedział kto już kiedyś wypowiadał umowę ing ike.

      Mahyn
    • Inwestowanie w fundusze i inne instrumenty nie jest dla wszystkich, a to o czym piszecie to są podstawy, to jest „abc” ;) Radzę poczytać trochę na ten temat lub poważnie się zastanowić.

      abc
    • Właśnie wpadła stówka tytułem premii za udział w promocji na konto moje i gajowej https://www.nntfi.pl/promocja-100zl Szybko, bo w regulaminie stało, że wypłata nastąpi do 12 stycznia. Jedna z milszych akcji promocyjnych :-)

      gajowy
    • Pewnie na konto w ING, czyli online.

      Benito
    • Zgadza się, zapewne online, ale trudno oczekiwać aby przelew do innego banku trwał 3 tygodnie.

      gajowy
    • U mnie też pojawiła się stówka. Aż się zdziwiłem :)
      Mam nadzieję że zrobią powtórkę. Jakby co, znowu dam znać :)

      miodzio
    • Czyli można już sprzedawać?

      Mahyn
  • Można wyłączyć logowanie z hasłem maskowanym?

    Wybrzeże Kości Słoniowej Odpowiedz
  • Poszłam dziś na pocztę we Wrocławiu przy ul. Nowowiejskiej 48, straciłam godzinę i NIE podpisałam umowy… Pani w okienku ze zdziwieniem wysłuchała opowieści o Envelo Banku, po czym poszła zawiadomić kierownika. Po około pół godzinie oczekiwania (!) zjawiła się pani, która, jak się okazało, nie została poinformowana, po co jest proszona do okienka… A już myślałam, ze się szkoli na zapleczu ;) Znów zaczęłam wykład o Envelo, pani patrzyła na mnie jakbym się urwała z choinki, stwierdziła, że nie ma dla mnie umowy, ja na to, że ma ją dopiero wydrukować z systemu, ale pani nie potrafiła tego zrobić… Teraz na czacie podano mi adresy placówek, w których podobno załatwię sprawę… Najpierw tylko kilka banków, z których można zrobić przelew weryfikacyjny, teraz 3 „pewne” placówki na cały Wrocław… Idzie jak po grudzie.

    igaww Odpowiedz
    • Ludzie, wy naprawdę wierzycie, że pójdzie na pocztę i załatwicie wszystkie formalności związane z Envelo? :) Przecież tam wprowadzenie terminali na kartę było jak odkrycie Ameryki, a i tak mam wrażenie, że Pani z okienka ma ochotę powiedzieć, że terminal jest zepsuty i proszę zapłacić gotówką :)

      abc
    • Nie ufam tym terminalom pocztowym bo potem sie okaze ze wyplacalem z niego gotowke za co bank mnie ukarze!

      aaaa
    • dlatego świetne są banki w których limit wypłat gotówkowych na karcie można ustawić na zero :) pomyłki nie będzie (np. na kredytówce)

      sunwoj1
    • ale na przyklad na kredytowce Raiffeisen Wizzair ten limit wypłat gotówkowych jest ignorowany przy uzyciu terminala pocztowego, bank oblicza kare na podstawie swojego regulaminu a reklamacji nie uznaje

      aaaa
    • Z tym raiffeisen była większą afera, jakiemuś gościowi naliczyli kilka stówek prowizji za płatność kartą tego banku na poczcie, ale ten bank to wyjątek.

      Benito
  • Pytanie – kiedy przysyłają umowę mailem? przelew zrobiony 1/12, po zalogowaniu na envelokontozpremia – info, że konto założone, ale żadnego maila z banku. Też tak mieliście?

    dialam Odpowiedz
    • Do mnie mejl przyszedł w niecałą godzinę, załączone 7 PDF, m.in. „Potwierdzenie założenia rachunku do umowy nr DRD…” oraz „Umowa ramowa o prowadzenie rachunków bankowych, o kartę płatniczą oraz o usługi bankowości elektronicznej i telefonicznej EnveloBank dla osób fizycznych nr DRD…”

      Don Quijote de la Mancha
    • acha, dzięki Donie, chyba nie obędzie się bez kontaktu z infolinią..

      dialam
    • Jeśli nie ma w spamie i innych folderach na skrzynce? Polecam konto pocztowe na gmailu i logowanie ze strony google, zawsze wszystkie maile dochodzą.

      Benito
    • „Polecam konto pocztowe na gmailu i logowanie ze strony google, zawsze wszystkie maile dochodzą.”
      — czyżby? tu świeży przykład, że jednak coś nie doszło: http://livesmarter.pl/65-zl-za-zalozenie-lokaty-dla-obecnych-klientow-toyota-bank/comment-page-2/#comment-173725
      Wiele razy mi się zdarzyło, że ważne mejle google wrzucił do SPAM (skąd można je odzyskać tylko przez jakiś czas) — ale z drugiej strony prawie nigdy spam nie dostał się do INBOX. Coś za coś.

      Don Quijote de la Mancha
    • Dlatego trzeba sprawdzać także spam

      Benito
    • dzięki, mam konto na gmailu i spam oczywiście sprawdziłam, zobaczę co powie infolinia

      dialam
    • Mam ten sam problem. Złotówka z przelewu weryfikacyjnego utknęła. Ani nie mam potwierdzonego wniosku, ani odrzuconego. Dzwoniłem w piątek na infolinię i kazali czekać na kontakt telefoniczny. No ileż można…

      Artur
    • Pomyśl, że takich jak ty jest kilkaset, a na infolinii pracuje dokładnie tyle samo osób, co wcześniej, kiedy konto zakładalo 2000 osób kwartalnie (jeśli mnie pamięć nie myli). A nie w ciągu jednego dnia. Więc chwile im może zejść… :)

      Michał
    • Warto ponarzekać. Dostałem maila, że wniosek został odrzucony i ponownie udostępnią link i rekomendują kuriera.

      Artur
  • O, właśnie o tym miałem napisać. Podobny zapis dotyczący traktowania pocztowych transakcji bezgotówkowych jako gotówkowych znalazłem też w regulaminach Citi, choć ponoć w praktyce nie ma z tym problemów.

    Ale w Envelo takich zapisów chyba nie ma? ?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Powyższe miało być pod ↑ 4 grudnia 2017, 23:24 • aaaa, sorry…

      Don Quijote de la Mancha
    • @don dobre! dobre! ale z tego co pisza ludzie o tym tworze, to ja bym sie za bardzo nie zdziwil :)

      koles
    • Z rozpędu zaplacilam jakies 2 miesiace temu MC Word od Citi na poczcie zawrotna kwote 5.20… doliczyli prowizje 10 zł! Co ciekawe w nastepnym miesiacu zwrocili, nawet bez reklamacji ;) i jak tu ich nie lubic!

      Klaudia
  • Ktoś miał tak, że wysłał przelew potwierdzający, ale konto się nie założyło? Mam jedynie nr wniosku, a bank mówi, że nie ma mnie w bazie klientów. Pozostaje reklamacja chyba tylko…

    LM Odpowiedz
  • A czy ktoś komu nie wyszło z przelewem weryfikacyjnym miał w końcu kontakt od banku/organizatora ? Ja wciąż czekam i na razie cisza, coś czuję, że mimo info o kontakcie z ich stony, o którym wspominał bodajże tutaj admin, a mi organizator nic z tego nie wyniknie, bo pewnie sami nie wiedzą jak to rozwiązać systemowo.

    Gruby Rychu Odpowiedz
    • Dostałam dzisiaj maila z możliwością ponownego złożenia wniosku promocyjnego, tym razem rekomendując weryfikacje przez kuriera, jednak logując się na stronie nadal mam ten link nieaktywny :( ale coś działają w tej sprawie, a pierwszy wniosek składałam w piątek

      malowana
    • Też mam maila i tez nieaktywny link.

      pytajnik
    • Szanowny Uczestniku,

      dziękujemy za złożenie Wniosku Internetowego w Promocji EnveloBanku. Twój wniosek promocyjny został odrzucony. W dniu dzisiejszym udostępnimy Ci ponownie w Panelu Uczestnika link do Wniosku Internetowego, aby umożliwić wzięcie udziału w Promocji. Ważne: Rekomendujemy wybranie na wniosku opcji podpisania umowy „Kurier”, aby mieć pewność poprawnego przejścia procesu. Zaloguj się już dziś na stronie envelokonto.zpremia.pl Dziękujemy za aktywny udział w Promocji.

      Miałem aktywny link (kodu rekomendacyjnego nie musiałem wypełniać był zapamiętany.

      Ale teraz jeszcze weryfikacja i telefon z banku i dopiero kurier (do 5 dni roboczych od telefonu). Będąc sceptyczny pewnie znowu będą schody, bo byłem zdziwiony pozytywnie, że wniosek przeszedł :)

      Gruby Rychu
    • Już aktywowali ten link z maila :)

      malowana
  • Ja nie dokonałem przelewu weryfikacyjnego, ale kontaktu ze strony banku/organizatora brak

    D_a_r Odpowiedz
  • Jak odrzucili tobie wniosek i składasz ponownie wniosek, który podpisujesz przez kuriera to możesz pożegnać się z premią.

    Andrzej Odpowiedz
    • Skąd ta wiedza ?

      Ewa
    • Bzdura – jest wyraźnie napisane :
      „W dniu dzisiejszym udostępnimy Ci ponownie w Panelu Uczestnika link do Wniosku Internetowego, aby umożliwić wzięcie udziału w Promocji. ”

      ..aby umożliwić wzięcie udziału w Promocji…więc składanie ponownie wniosku nie wyklucza Cię z promocji…

      warmaschine
    • Wniosek jest składany przez panel promocyjny i kontakt jest przez organizatora promocji a nie bank (więc cel oczywisty promocja i jest mail jako podkładka do ewent. reklamacji)

      Gruby Rychu
    • @Andrzej, otrzymałem maila o identycznej treści, jak ten cytowany przez @Gruby Rychu, Zwracam uwagę na fragment:
      „W dniu dzisiejszym udostępnimy Ci ponownie w Panelu Uczestnika link do Wniosku Internetowego, aby umożliwić wzięcie udziału w PROMOCJI. Ważne: Rekomendujemy wybranie na wniosku opcji podpisania umowy „KURIER”…

      Zatem; podpisanie umowy przez kuriera nie tylko nie wyklucza z promocji, ale wręcz gwarantuje wzięcie w niej udziału.

      gajowy
    • Dokładnie tak. Ja również otrzymałam taką samą wiadomość i złożyłam wniosek.

      Marta
  • Czyli jeżeli wniosek został odrzucony w dniu 1.XII: informujemy, że złożony wniosek o numerze DRD…… o otwarcie rachunku został odrzucony. I następnie w tym samym dniu złożyłem wniosek Witamy, dziękujemy za złożenie internetowego wniosku o otwarcie rachunku w EnveloBanku – Bankowości Cyfrowej Banku Pocztowego. Twój wniosek ma numer: DRD….
    A dzisiaj otrzymałem maila: Szanowny Uczestniku, dziękujemy za złożenie Wniosku Internetowego w Promocji EnveloBanku. Twój wniosek promocyjny został odrzucony, tzn., że Premię otrzymam?

    Andrzej Odpowiedz
    • @Adrzej, dość wybiórczo dobierasz cytaty. W następnym zdaniu tego maila masz odpowiedź na swoje pytanie,

      gajowy
  • W treści maila jest napisane: „W dniu dzisiejszym udostępnimy Ci ponownie w Panelu Uczestnika link do Wniosku Internetowego…” Rozumiem, że jeszcze taki link nie został udostępniony? Po zalogowaniu nic póki co nie widzę…

    warmaschine Odpowiedz
    • Nie będzie specjalnego linku, trzeba wypełnić wniosek ponownie na swoim profilu.

      Marta
    • Jakim profilu ? Dziękuję.

      Ewa
    • Tam, gdzie dokonywaliśmy rejestracji i składaliśmy pierwszy wniosek o konto. Login to adres email, a hasło każdy otrzymał w wiadomości potwierdzającej rejestrację.

      Marta
  • Proszę o informację czy u kogoś był już kurier? Po ilu dniach od momentu gdy kontaktował się konsultant? Ze mną był kontakt w sobotę, kiedy mogę spodziewać się kuriera?

    Andrzej Odpowiedz
    • A czy ktoś już miał kontakt w sprawie weryfikacji przed wysłaniem umowy kurierem ?

      Gruby Rychu
    • A czy ktoś już miał kontakt w sprawie weryfikacji przed wysłaniem umowy kurierem ?

      Gruby Rychu
    • W poniedziałek przed 8 rano (!) miałem telefon z banku.
      Kurier był przed chwilą, czyli po 2 dniach od telefonu.

      pqr
  • Witamy, dziękujemy za złożenie internetowego wniosku o otwarcie rachunku w EnveloBanku – Bankowości Cyfrowej Banku Pocztowego. Twój wniosek ma numer: DRD….
    Proszę o potwierdzenie czy jest to informacja z banku czy od organizatora?

    Andrzej Odpowiedz
    • Andrzej: ja też tylko dostałem takiego emaila:

      „Witamy, dziękujemy za złożenie internetowego wniosku o otwarcie rachunku w EnveloBanku – Bankowości Cyfrowej Banku Pocztowego. Twój wniosek ma numer: DRD….” a umowę udało mi się podpisać w końcu na poczcie (trzecia placówka! i dopiero sukces).

      Nie ma w tym emailu ani słowa o braniu udziału w promocji. Ale przecież składałem wniosek jak było jeszcze z 800 dostępnych miejsc.

      Pako
    • spytam jutro i dam znać

      Michał
    • Generalnie wnioski składajcie przez stronę i linki organizatora, aby nie wypaść z promocji. Z tego co wiem wysyłali dziś do grupy osób takie maile:

      Szanowny Uczestniku,

      dziękujemy za złożenie Wniosku Internetowego w Promocji EnveloBanku. Twój wniosek promocyjny został odrzucony.
      W dniu dzisiejszym udostępnimy Ci ponownie w Panelu Uczestnika link do Wniosku Internetowego, aby umożliwić wzięcie udziału w Promocji.
      Ważne: Rekomendujemy wybranie na wniosku opcji podpisania umowy „Kurier”, aby mieć pewność poprawnego przejścia procesu.
      Zaloguj się już dziś na stronie envelokonto.zpremia.pl
      Dziękujemy za aktywny udział w Promocji.

      Dlatego wniosek składamy przez stronę promocji.

      Michał
    • Ale ja składałem przez stronę, no bo jak inaczej? Przez link afiliacyjny. Z tym że w emailu z wnioskiem o nr.. nie było słowa o braniu udziału w promocji. Może być nie musiało, nie wiem, tak zapytałem.

      Pako
  • Ja tez otrzymalem taka wiadomosc i mimo to załozylem rachunek przez przelew z TM i juz moge korzystac z envelo bo tym razem wszystko poszlo szybko chociaz proponowali przez kuriera

    Sylwek Odpowiedz
  • Sorry za offtop ale przejawiały się tu posty o promocji 100zł za zainwestowanie 200zł w promocji NN.
    Pytanie do tych co brali w niej udział: wasz przelew dotarł i został już zaksięgowany? Dziś o 16:00 dostałem @ że oczekują na wpłatę… Zleciłem przelew w niedzielę a dziś jest już wtorek kasę powinni mieć i zweryfikować dane a nie słać głupie maile. Rozumiem że mogą nie zdążyć zaksięgować zakupu jednostek uczestnictwa ale środki powinni. Jak to u was wygląda?

    jankos Odpowiedz
    • Ja też biorę udział, przelew robiłem w niedzielę wieczorem. Polecam czytać FAQ na stronie NN Investment
      Kiedy najpóźniej w NN TFI24 pojawią się jednostki uczestnictwa, jeżeli dziś zleciłem przelew?
      Zazwyczaj proces księgowania trwa kilka dni roboczych. Przykładowo jeżeli zleciłeś przelew w poniedziałek po południu to dokonasz zakupu funduszu po wycenie z wtorku (o ile Twoje środki zostaną we wtorek zaksięgowane na naszym koncie bankowym), która zawsze jest obliczana następnego dnia, czyli w środę. Do tego należy dodać kolejny dzień na operację księgowania (czwartek), więc swoje środki w zakładce „Mój portfel” zobaczysz najpóźniej w piątek.

      Clio
    • Wobec tego środki zobaczymy napozniej w czwartek.:)

      Clio
    • Nie środki, jednostki.

      Regularnie dopłacam tam do IKZE, mejl „Potwierdzenie Transakcji” przychodzi 3 do 5 dni roboczych po wysłaniu przelewu, przeważnie w 4.

      Don Quijote de la Mancha
    • [A może jednostki to też środki, tylko nie pieniężne…]

      Don Quijote de la Mancha
    • Tak jednostki to miałem na myśli. Nie może to trwać długo bo w regulaminie dają 7 dni na wpłatę.

      Clio
    • Zauważyłem jeszcze taką rzecz…na e-mail po rejestracji przychodzi wiadomość jak wypełnić formularz przelewu Tytuł przelewu:
      9905xxxx / Nazwisko Imię / nabycie j.u. a w dziale FAQ jest jeszcze 9905xxxx / Nazwisko Imię / nabycie j.u. / nowe uczestnictwo . Mam nadzieję, że nie bedzie problemu bo nikt nie przegląda od razu całego FAQ a powinni to podawać w informacji którą wysyłają na skrzynke.

      Clio
    • Zauważyłem jeszcze taką rzecz…na e-mail po rejestracji przychodzi wiadomość jak wypełnić formularz przelewu Tytuł przelewu:
      9905xxxx / Nazwisko Imię / nabycie j.u. a w dziale FAQ jest jeszcze 9905xxxx / Nazwisko Imię / nabycie j.u. / nowe uczestnictwo . Mam nadzieję, że nie bedzie problemu bo nikt nie przegląda od razu całego FAQ a powinni to podawać w informacji którą wysyłają na skrzynke.

      Clio
    • Ten mail raczej należy potraktować jako spamowanie a nie informacje o oczekiwaniu. Mam nadzieje że nie będą zbyt często takich emaili wysyłać.

      majaa
    • post pisałam pod 17:37 • jankos

      majaa
    • „Mam nadzieje że nie będą zbyt często takich emaili wysyłać.”
      — chodzi CI o email typu „Dziękujemy za wybór naszego funduszu. Oto informacje dla Ciebie” z danymi do wpłaty?

      Jeśli zapisałaś się tylko dla promocyjnej premii 100 zł, to wystarczy, że zrobisz jedną transakcję kupna, więc nie będzie też problemu z emailami informującymi o kolejnych.

      Jeśli jednak chciałabyś tam inwestować część oszczędności, to takich wiadomości można uniknąć w bardzo prosty sposób — aby kupić jednostki wystarczy zrobić zwykły przelew z banku (na odpowiedni rachunek i z odpowiednim tytułem), systemu NN nie trzeba jakoś wcześniej o tym informować, po paru dniach przyjdzie tylko „Potwierdzenie Transakcji”.
      W przypadku podjęcia decyzji o inwestowaniu w TFI doradzałbym jednak zapisanie się na „spam”, tzn. ich newsletter, jako uzupełnienie niezbędnych informacji z innych źródeł (chyba że ktoś woli postępować jak chciwi głupcy „inwestujący” w Amber Gold).

      Don Quijote de la Mancha
    • A mnie chyba z tą promocją poszło coś nie tak. W niedzielę weszłam na stronę promocji , kliknęłam w „ZACZNIJ INWESTOWAĆ” i od razu było polecenie zakupu jednostki /min za 200zł/, więc kupiłam, nigdzie nie widziałam miejsca na wklikanie kodu „Odbierz100”. W dalszej kolejności podałam wszystkie moje dane itd. Jednym słowem otwarłam konto i otrzymałam nr rachunku do wpłaty środków. Ale tych środków raczej nie wpłacę bo chodziło mi tylko o premię. Wydaje mi się, że umowa z NN nie została jeszcze zawarta bo w mejlu jest napisane, że warunkiem zawarcia umowy jest ten pierwszy przelew /weryfikacyjny/, prawda?

      Beara2
    • Ja też popełniłem błąd – nie zauwazyłem opcji koszyka, i możliwości wpisania kodu. Kolejny wniosek jak złożysz będzie miał ten sam nr klienta. Proponuję napisać prośbę o usunięcie członkostwa i po potwierdzeniu założenie kolejny raz. Niestety infolinia ich i pomoc mimo, że odbiera błyskawicznie ma małą wiedzę na temat tego wszystkiego :(

      Mariusz
    • Wszyscy dostali o 16:00 tego emaila, ze czekają. Spokojnie dojdzie :) Ja tak samo przelew w sobote wyklepany.

      Mariusz
    • @Mariusz dziękuję. Mój nr uczestnika jest w trakcie anulowania. Jeśli promocja utrzyma się do zakończenia tego procesu, spróbuję ponownie zdobyć 100 zł.

      Beara2
    • Zgodnie z planem środki zostały zaksięgowane (potw. e-mail) i teraz są w trakcie realizacji zlecenia nabycia jednostek.

      Clio
    • NN TFI24 – kody promocyjne już wyczerpały się :(

      Mariusz
    • I tak długo ta promocja była aktywna. Ja, po 2 tygodniach na funduszu obligacji mam +0,23% :)

      Benito
    • Mam takie pytanie w tej promocji jest czas 7 dni na spełnienie warunków. Jeśli teraz dokonam przelewu, a konto już założyłem 5 dni temu, to czy zaksięgują jutro przelew i to się mieści w 7 dniach i wszystko OK. Czy może chodzi tam o dalsze kroki, zakup przez nich jednostek itp, bo nie do końca rozumiem zapis w regulaminie.

      domino
    • Co by nie było to przespałeś temat, oni księgują w ok 3 dniu roboczym. Na następny dzien jest zakup jednostek. Tak więc nie załapiesz sie już.

      Clio
  • Moze ktos podpowie ile trzeba czekac na karte

    Sylwek Odpowiedz
    • Tego nikt nie wie. ?

      Nawet, jeśli ktoś już kiedyś zakładał tam konto z kartą i dostał kartę w x dni, to nie oznacza, że teraz, gdy ich wydają 2000 jednocześnie, także będzie to x dni…

      Tak czy inaczej ja ciągle czekam, jak ktoś dostanie, to proszę się pochwalić. ?

      Don Quijote de la Mancha
    • 19:19 • Don Quijote de la Mancha chodziło o tego maila o oczekiwaniu. Przecież wiedzą że w półtora dni roboczego nie zaksięgują jednostek.

      majaa
  • Przyszedł mail uzupełniający. Wniosek wypełniony i wysłany bez problemów. Na pocztę przyszedł e-mail potwierdzający złożenie wniosku z opisem dalszych kroków, tj. czynności konsultanta i kuriera. Co ciekawe ja ano dzwoniłem ani nie pisałem reklamacji i organizator sam przysłał e-maila z wnioskiem. Żona pisała reklamację i odzewu brak. Nawet informacji o przyjęciu reklamacji nie podali.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Czy jeśli 30.11 wypełniłam wniosek ale miałam problem z wykonaniem przelewu a dziś otrzymałam maila:
    dziękujemy za złożenie Wniosku Internetowego w Promocji EnveloBanku. Twój wniosek promocyjny został odrzucony. W dniu dzisiejszym udostępnimy Ci ponownie w Panelu Uczestnika link do Wniosku Internetowego, aby umożliwić wzięcie udziału w Promocji

    To czy jeśli jeszcze raz wypełnie wniosek i zrobie przelew to załapie się na 100 zł? Bo nie do konca rozumiem..

    emi Odpowiedz
    • @emi a czego nie rozumiesz w wyrażeniu „aby umożliwić wzięcie udziału w Promocji ” ?

      wiechu
  • Ech. Mi wniosek zatwierdzili, dostałem hasło SMS, a nie mam maili i loginu.

    Hugo Barra Odpowiedz
    • Miałem to samo, hasło było dostarczone SMSem a maili i numeru klienta brak. Nie czekaj tylko dzwoń jak ja na infolinię, bo sami nie przyślą nic. Ja dzwoniłem po północy, miła pani podała mi numer klienta po weryfikacji.

      Krzysztof S.
    • Mam też dostęp do konta, hasło z SMS a NIK uzyskany z infolinii, ale wciąż czekam na maile z umową. Czy umowę trzeba podpisać, żeby wysłali kartę? Czy czekaliście tak długo na maila?

      dem
  • Ja też dostałem taką informację i bez problemu założyłem tym razem konto.

    mbo Odpowiedz
  • Też się chcę pożalić. Założyłem profil na stronie promocji, kiedy była jeszcze pula, ale nie wypełniałem od razu wniosku. Teraz nie mam już takiej możliwości, bo dostaję komunikat: „Osiągnięto limit 2000 promocyjnych wniosków (…)”.

    W komentarzach jest taki wątek i info od Admina:

    „A te 2000 to limit złożonych wniosków o konto czy osób zarejestrowanych w promocji? W sensie jak się zarejestrowałem ale nie wypełniłem jeszcze wniosku to już mam miejsce zaklepane?” 30 listopada 2017, 13:35 • adamus

    „Tak jak to ostatnio bywa: rejestracji. Czyli jak klepniesz udział w promocji, to już będzie OK niezależnie od terminu spełnienia warunków.

    Dawno, dawno temu działało to inaczej ale sukcesywnie przekonuje banki i wszystkich pośredników że to jest bez sensu i, jak widać, ostatnio jest już niemal zawsze na naszą korzyść – tak, że nikt się nie musi zastanawiać czy zdąży.” 30 listopada 2017, 14:08 • Michał ADMIN

    @Admin, wprowadziłeś nas w błąd. Może chciałoby Ci się powalczyć u organizatora o możliwość złożenia wniosku dla takich osób jak ja? Trochę ich jest, sądząc po wcześniejszych komentarzach.

    witty Odpowiedz
    • Powtarzam: mi chodziło o to, że jak już się weźmie udział w promocji i założy konto, to nie mogą powiedzieć, że było się 2001 osobą a limit był 2000 sztuk i premii nie będzie. Faktycznie źle to ubrałem w słowa za co przepraszam. Z drugiej strony trochę nie rozumiem dlaczego nie składaliście od razu wniosku…

      Michał
    • Doceniam przeprosiny, bo to dziś rzadkie.
      Każdy pewnie miał swoje powody. Ja nie chciałem zarywać kolejnej nocy, swój wniosek złożyłem o pierwszej w nocy, dla żony chciałem złożyć kolejnego dnia po pracy (skoro miałem informację, że miejsce zaklepane) i wtedy się już nie dało.

      witty
  • @witty
    Mój kolega dzwonił do organizatora i napisał reklamację, że się zarejestrował ale nie mógł złożyć wniosku bo go przekierowało na inną stronę z promocją KGP w BZWBK. Później gdy chiał złożyć wniosek ponownie to wniosków już nie było. Taką podał argumentację i kazali mu napisać reklamację i ją przyjęli do rozpatrzenia.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • To piszemy reklamcje zbiorowo :D

    JoX Odpowiedz
  • @Eugeniusz
    Dzięki, że podpowiedziałeś. Reklamacja moja i żony złożona.

    Waldemar Odpowiedz
  • A czy ktoś miał już kontakt w sprawie weryfikacji umowy przed wysłaniem kurierem umowy ?

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • Oczekuję na kartę debetową.
    1. Czy w grudniu trzeba spełnić warunki bezpłatności karty debetowej czyli wpływ 1000 zł oraz 1 płatność kartą?
    2. Czy gdy otrzymam kartę debetową mogę spełnić warunki promocji czyli wydać 100 zł i natychmiast zamknąć kartę wtedy otrzymam 100 zł Premii?

    Andrzej Odpowiedz
    • Ja to rozumiem tak, że te warunki zwalniają z opłaty w następnym miesiącu, więc (1) w grudniu na pewno nie pobiorą, bo przecież w listopadzie spełnić warunków nie mogliśmy, (2) jeśli się kartę zamknie jeszcze w grudniu nie spełniając warunków, to w styczniu już opłaty za obsługę karty nie pobiorą (bo karty nie będzie).

      Don Quijote de la Mancha
    • Przeczytaj dokładnie i odpowiedz:
      2. Czy gdy otrzymam kartę debetową mogę spełnić warunki promocji czyli wydać 100 zł i natychmiast zamknąć kartę wtedy otrzymam 100 zł Premii? Dzięki.

      Andrzej
    • Tak, to na pewno.

      Dodatkowo w takiej sytuacji z dużym prawdopodobieństwem w styczniu opłaty za obsługę karty nie pobiorą (choć w poprzednim miesiącu kartę miałeś i warunków bezpłatności nie spełniłeś).

      Don Quijote de la Mancha
  • jakie są wymagania sprzętowe i inne dla aplikacji mobilnej bo mam problem z zainstalowaniem-rejestracja urządzenia nie powiodła się

    daka Odpowiedz
  • Po 3 platnosciach karta na 100zl mozna zamknac karte?

    Karolina Odpowiedz
  • Tak mozna zamknac ale czy juz masz karte

    Sylwek Odpowiedz
  • Podpisałem umowę- wizyta kuriera. Gdzie znajdę numer założonego konta oraz informację potrzebną do zalogowania się do bankowości internetowej?

    Andrzej Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy