55 zł premii za założenie Konta 360° Banku Millennium

Kto spóźnił się na poprzednią promocje z Kontem 360° od dziś znów ma szansę aby zgarnąć premię. Tym razem do zyskania jest 55 zł, a warunki promocji nie powinny sprawić nikomu trudności.

55 zł dla nowych klientów banku

Standardowo na starcie musimy określić kto nie można wziąć udziału w promocji. Tym razem wykluczone są osoby, które posiadają w momencie przystąpienia do promocji jakikolwiek produkt w Banku Millennium, jak również aktywną „relację” z bankiem – np. są pełnomocnikami do rachunku prowadzonego w banku. Jeśli natomiast nie posiadamy żadnego konta czy karty w Banku Millennium to możemy skorzystać z promocji.

Jak to zrobić?

Po pierwsze konieczne jest zarejestrowanie się na dedykowanej stronie promocji, gdzie tworzymy swój profil. Należy tam podać swój adres e-mail i zaakceptować regulamin (zgody marketingowe nie są wymagane!). Po kliknięciu w przycisk „zarejestruj się” na naszą pocztę przyjdzie mail z linkiem aktywacyjnym naszego profilu. Po jego kliknięciu powinniśmy dostać kolejny link, który pozwoli na złożenie wniosku promocyjnego o Konto 360°.

Konto 360 z 55 zł premii

Uwaga: jeśli w promocji bierze udział kilka osób (np. współmałżonek) konieczne jest przejście całego procesu jeszcze raz dla każdej osoby, podając nowego maila!
Druga uwaga: podczas składania wniosku lepiej nie robić przerw, bo aplikacja może zablokować możliwość przejścia dalej i możliwość wypełnienia wniosku ponownie. W takim przypadku trzeba odczekać kilkanaście minut bądź zmienić przeglądarkę. A najlepiej wniosek złożyć bez przestoju :)

Czas na rejestracje i składanie wniosku mamy do 17.04.2015. Umowę o konto podpisać możemy przelewem z innego banku, w oddziale banku lub przez kuriera.
Aktualizacja: promocja została przedłużona o tydzień. Czas na składanie wniosków mamy teraz do 24.04.

Wypłata premii do 16 czerwca

Same warunki otrzymania premii są wręcz banalne. Do dnia 21.05.2015 na nowo-otwarte konto musi wpłynąć 500 zł. Musimy wykonać również jedną operację bezgotówkową kartą w tym czasie, przy czym bank zastrzega, że musi to być transakcja w sklepach stacjonarnych. Kwota transakcji jest dowolna. Możemy wydać nawet kilka groszy i spełnić warunek promocji.

Jeśli spełnimy powyższe warunki to do dnia 9.06.2015 organizator promocji powiadomi nas o zakwalifikowaniu do otrzymania premii i poprosi o uzupełnienie danych w aplikacji, w której rejestrowaliśmy się na początku (tam, gdzie tworzyliśmy swój profil). Standardowo powiadomimy was o wysyłce tych maili w naszym newsletterze (ponieważ często tego typu maile wpadają do spamu).

Premia 55 zł zostanie wypłacona do dnia 16.06.2015.

Konta 360° – co trzeba o nim wiedzieć?

O Koncie 360° pisaliśmy prawie rok temu. Konto oraz karta są darmowe, o ile wpłynie na nie 1000 zł miesięcznie oraz wykonamy jedną transakcje kartą. Oprócz darmowego prowadzenia rachunku po spełnieniu powyższych warunków nie zapłacimy również nic za wypłaty środków ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą.

W przypadku konta Student (dla osób do 26. roku życia) warunki prowadzenia konta są te same, oprócz tego, że nie musimy na nie przelewać 1000 zł. Dokonanie jednej transakcji kartą wystarczy do zwolnienia z opłat i darmowych bankomatów.

Warto natomiast wiedzieć o jednej rzeczy: po wydaniu karty będzie ona objęta dobrowolnym ubezpieczeniem „Bezpieczna karta” za 2,99 zł. Dobrowolnym, ale domyślnie włączonym. Oznacza to, że zaraz po wydaniu karty warto przejść się do oddziału lub zdzwonić na infolinię w celu dezaktywacji tego ubezpieczenia.

Jeśli natomiast chodzi o inne ubezpieczenie: „Pakiet Bardzo Pomocny”, to opłata za jego posiadanie nie jest pobierana przez pierwszych 12 miesięcy (później 4,99 zł). Bank zapewnia więc nam roczną darmową pomoc 24 godziny na dobę w zakresie pomocy domowej oraz medycznej! Więcej o ubezpieczeniu na stronie banku.

Podsumowując: zakładamy Konto 360°, dokonujemy jednej operacji kartą i odbieramy premię. Dodatkowo przez rok możemy korzystać z darmowego pakietu ubezpieczeniowego. Konto i karta pozostaną darmowe po spełnieniu prostych warunków. A jeśli interesuje nas sama premia to… nikt nie zmusza nas do posiadania konta dłużej, niż do dnia otrzymania maila informującego o spełnieniu warunków :)

Kalendarz promocji

Nie przegap!

Komentarze

  • @Clio Sorki, faktycznie masz rację teraz przejrzalem dokładnie regulamin a wczesniej pisząc opierałem się na info podanym powyżej przez admina LS w tekście opisującym promocję:
    „Jeśli spełnimy powyższe warunki to do dnia 9.06.2015 organizator promocji powiadomi nas o zakwalifikowaniu do otrzymania premii i poprosi o uzupełnienie danych w aplikacji, w której rejestrowaliśmy się na początku (tam, gdzie tworzyliśmy swój profil). Standardowo powiadomimy was o wysyłce tych maili w naszym newsletterze (ponieważ często tego typu maile wpadają do spamu).
    Premia 55 zł zostanie wypłacona do dnia 16.06.2015.”

    erde Odpowiedz
  • I jak, dostał ktoś jakiegoś maila?

    Damian Odpowiedz
  • Ja nie.

    mrekin Odpowiedz
  • Jutro będą e-maile:) jestem tego pewien…

    Clio Odpowiedz
  • A czy emaile nie mają docierać przypadkiem do 9.06?

    anja1984 Odpowiedz
  • W regulaminie promocji stoi „… rozstrzygnięcie Akcji (powiadomienie o zakwalifikowaniu do otrzymania premii) nastąpi do 27.05.2015roku. ”
    Niestety w tekście LS powyżej jest nieścisłość w tym względzie

    erde Odpowiedz
  • do dzisiaj powinien dojść email i znowu niema

    powinien byc Odpowiedz
  • dzien jeszcze trwa ;)

    MaRiO Odpowiedz
  • Gratulujemy!

    Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty premii gwarantowanej 55 zł w promocji Konto 360 z Premią Millennium Bank S.A. i Agora S.A.! Aby premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o podanie w aplikacji promocyjnej niezbędnych danych do realizacji przelewu premii. Prosimy o zalogowanie się do aplikacji pod adresem konto360.zpremia.pl i wypełnienie udostępnionego formularza. WAŻNE! Prosimy o przygotowanie numeru rachunku bez spacji.

    Dane należy uzupełnić do dnia 09.06.2015. Premia zostanie wypłacona do dnia 16.06.2015

    Zaloguj się na konto360.zpremia.pl. i uzupełnij dane do przelewu premii.

    To nie koniec dobrych wiadomości. Tylko dla uczestników akcji promocyjnej „Konto 360 Z Premią” wspólnie z Bankiem Millennium przygotowaliśmy dla Ciebie ciekawą propozycję! Bądź aktywny, korzystaj z konta, a otrzymasz dodatkowy bonus od Organizatora w postaci kwartalnej prenumeraty cyfrowej Gazety Wyborczej! (wartość cennikowa 49,50 zł). Aby otrzymać dodatkowy bonus wystarczy, że od dnia 01.06.2015 roku do dnia 31.08.2015 roku wykonasz transakcje kartą wydaną do Konto 360 o na łączną kwotę min. 1 000 zł. Szczegóły akcji promocyjnej znajdziesz tu.
    PS. Jeśli chcesz sie dowiedzieć jak z Bankiem Millennium zarobić jeszcze więcej, pobierz Aplikację Banku Millennium ze strony banku i skorzystaj z oferty! 3,25% w skali roku na kwotę od 500 do 10 000 zł to specjalna oferta tylko dla klientów mobilnych!

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • też własnie dostałem takiego maila ;)

    erde Odpowiedz
  • ja tez ;)

    MaRiO Odpowiedz
  • Tak jak przypuszczałem, pomimo spełnienia wszystkich warunków maila nie dostałem.

    Na jaki adres e mail mogę złożyć reklamacje?

    Tomek11 Odpowiedz
  • zaczekaj jeszcze.. ja maila dostalem 15 minut pozniej niz WybrzezeKosciSloniowej

    MaRiO Odpowiedz
  • dane uzupełnione, czekamy na premie : ) kiedy można zamykać konto?

    MoneyTaker Odpowiedz
  • Koledzy jeśli nie macie e-maila to zalogujcie się na konto i wypełnijcie formularz:) Ja miałem tak w przypadku jednego z kont z tym, że miałem z nim problemy wcześniej składałem reklamacje, pomieszali e-maile. Ale formularz po zalogowaniu był.

    Clio Odpowiedz
  • Albo szukajcie w spamie, ofertach, promocjach, inne. Tych zakładkach w interii/onecie/wp.

    Na marginesie. Uzupełnialem z telefonu i po wpisaniu danych kolejna strona jest bez żadnych buttonów. Tylko że twoje dane to… blabla
    Nic tam już się nie akceptuje?

    mrekin Odpowiedz
  • Mnie się nawet nie wyświetliło nic podsumowującego moje dane, ot wpisałem, dałem wyślij i strona wróciła do main page.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • ok dane do przelewu uzupełnione. Czy w takim razie mogę już z poziomu bankowości elektronicznej złożyć wniosek o zamknięcie konta – 30 dniowy okres wypowiedzenia. Czy może lepiej po otrzymaniu premii?

    Łukasz Odpowiedz
  • A ja dostałem maila, ale po kliknięciu w link i zalogowaniu do panelu promocji nie mam żadnych pól do uzupełnienia danych, tylko wyświetla mi się:
    „Konkurs zakończony
    Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji.”
    Wysłałem z konta promocji wiadomość do organizatora, zobaczymy, co oni na to…

    wiast Odpowiedz
  • Ale trzeba podać nr konta w millennium jako rachunek do wypłaty premii? W regulaminie nie widzę takiego zapisu, jest tylko „numer aktywnego konta osobistego”

    Paweł Odpowiedz
  • Tak Millenium.

    Maxim Odpowiedz
  • przeciez jest informacja ponizej przy podawaniu danych do przelewu..

    MaRiO Odpowiedz
  • komuś babka odpisała że może być nr konta w innym banku. Nie ma wymogu iż konto z Millenium. Chociaż lepiej nie ufać temu co mówią :P

    luka89waw Odpowiedz
  • hmmmm… ja nadal czekam, bo na maila nie dostałem zadnej wiadomości jak wy tego 27 maja :/
    Warunki na 100% spełniłem wiec mam nadzieje, ze do 9 czerwca też mi przyślą maila…

    Łukasz Odpowiedz
  • Łukasz, spróbuj się zalogować na stronie promocji i zobacz czy masz informacje o premii. Jeśli nie – pisz reklamację.

    Michał Odpowiedz
  • Premię 75 zł na Groupona już wypłacili

    Rask Odpowiedz
  • No niestety, po zalogowaniu się na konto360.zpremia.pl widze tylko komunikat:

    Konkurs zakończony

    Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji.

    Czyli zaraz napiszę reklamację poprzez ich formularz kontaktowy.
    Dam znać o postępach, bo możliwe, ze wiele innych osób ma (i będzie miało) ten sam problem co ja :)

    Łukasz Odpowiedz
  • Do mnie też nie doszło, mimo spełnienia wymogów :(

    marcus Odpowiedz
  • Napisałem do Agory maila z prośbą o info czemu nie mam jeszcze tego linka i dostałem wczoraj odpowiedź:

    zanowny Panie,

    Dziękujemy za zgłoszenie. Wyjaśnimy tę sprawę z bankiem, jak tylko uzyskamy jakieś informacje poinformujemy Pana.

    Tak więc… czekam na info…
    Radze Ci Marcus też do nich napisać (poprzez zakładkę kontakt po zalogowaniu się na konto360.zpremia.pl). Myślę, że im więcej osób do nich napisze tym szybciej zajmą się naszą sprawą

    Łukasz Odpowiedz
  • Mi odpisali, że nie założyłem konta przez ich link.

    Młodyyu56 Odpowiedz
  • Odpisali mi to samo.

    Borsza Odpowiedz
  • To ja od siebie dodam że warto w takiej sytuacji złożyć zapytanie przez wewnętrzną pocztę czy bierze się udział w promocji. Ja tak zrobiłem od razu po założeniu konta i zero problemów.

    akro Odpowiedz
  • z tego co pamiętam były podobne problemy przy promocji z grouponem, tj. millennium twierdził, że ktoś nie bierze udziału w promocji. Dałem znać Agorze, zobaczymy co odpowiedzą (pewnie w pon).

    Michał Odpowiedz
  • u mnie też był problem, pomimo spełnienia wszelkich wymogów formalnych na stronie promocji miałem info jakbym nie załozyl jeszcze konta (a konto juz było założone od miesiąca oczywiście z linka ze strony promocji)
    opisałem ten problem na maila do agory, sprawdzali w banku, a potem zostało wszczęte postępowanie reklamacyjne, które zakończyło się dobrze dla mnie (ale trwało to wszystko 32 dni) i dostałem info, że biorę udział w promocji, a za 5 dni był mail o zakwalifikowaniu się do wypłaty premii
    W poprzedniej promocji Agory w jakiej brałem udział Lokata w IDEABanku też musiałem pisać reklamację. Bajzel mają albo to celowe, nie każdy lubi pisac reklamacje

    erde Odpowiedz
  • Ja również dostałem informację, że niby nie zakładałem konta z ich linka. Wystosowałem więc prośbę o wyjaśnienie do banku. Moim zdaniem ściemniają. Spory niesmak.

    nieosoba Odpowiedz
  • No, zważywszy, że link na e-mail przychodzi.

    Młodyyu56 Odpowiedz
  • heh, jestem w kontakcie mailowym z dziewczyną z Agory (napisanych i otrzymanych po kilka maili) i w sumie to czekam na jakieś konkretne info…

    Ciekawe u mnie jest to, ze moja żona, ktora tez zalozyla sobie konto w tej promocji tego samego dnia co ja – dostała maila i oczywiscie wpisala dane do przelewu a ja nadal nic…
    (warunki spelnilismy oboje, bo przeciez to nie było trudno je spełnić)

    Widac, ze Agora ma jakis burdel w dokumentach i czesc zgłoszeń im przepadła :/

    Łukasz Odpowiedz
  • oho właśnie dostaliśmy emaila o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji :D:D:D noooo…. mają szczęście heh, tylko jednen mały problem że brak pól do uzupełnienia :/ więc wysłałam emaila zwrotnego by coś z tym zrobili

    anja1984 Odpowiedz
  • Wczoraj na moje konto wpłynęła premia. Sprawa z wyjaśnieniem wcześniejszej niemożności mojego zalogowania na konto promocji została wyjaśniona szybko i skutecznie (wina była po mojej stronie, logowałem się niby na to samo konto e-mail, ale jednak jest różnica między o2.pl, a go2.pl).

    Ja do organizatora nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń.

    wiast Odpowiedz
  • Mi też wypłacili premię. ;-) Jak zamknąć konto? ;-) trzeba iść do oddziału czy można przez internet?

    jaceny Odpowiedz
  • Jest opcja przez internet.

    savi Odpowiedz
  • Dostałem dziś przelew od Agory 55 zł premia ;)) Dziewczyna też

    luka89waw Odpowiedz
  • Tzna nawet wczoraj dostalem. Z kontaktu Millenium. Bezpośrednie zamknięcie konta czyli szybsze tylko w placówce banku, zamknięcie konta przez internet jest 30 dni wypowiedzenia.

    luka89waw Odpowiedz
  • @luka89waw a jak z opłatami? Czy jak wyślę teraz wniosek o zamknięcie to nie pobiorą opłaty w czerwcu i lipcu?

    Łukasz Odpowiedz
  • W placówce banku spędziłem ok. 30 minut, bo żeby zamknąć konto natychmiast trzeba zgody kierownika kierowników.. W każdym razie najpierw pobiorą wzór podpisu. Nie musicie się zgadzać na skan dowodu. Nie zgadzajcie się na możliwość kontaktu przez bank po zakończeniu umowy. Jak od razu powiecie, że założyliście konto dla promocji to nie zadają zbędnych pytań. Poza tym, że proszą o uzasadnienie, który punkt regulaminu przyczynił się do podjęcia takiej decyzji. Polecam odpowiedź – wszystkie :D.

    Co do 30 dniowego wypowiedzenia pani stwierdziła, że jeśli konto zamknie się w trakcie okresu rozliczeniowego – czyli wypowiadając dziś 11 lipca to mimo, że opłata za lipiec przy zamknięciu konta się naliczy to oni je umarzają z racji wypowiedzenia.

    Czy jednak po 3 latach nie przyjdzie z tego powodu list z Lublina? Tego nikt nie obieca, więc można wierzyć lub nie.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • W kwestii zamknięcia rachunku:
    wczoraj wieczorem poprzez wewnętrzną pocztę Banku przesłałem pismo, w którym podniosłem, iż zgłaszam sprzeciw względem zmian regulaminów z rozwiązaniem umowy ze skutkiem natychmiastowym. Dziś z Banku Millenium dzwoniła Pani, która poinformowała mnie, że sprzeciw został przyjęty, a umowa rachunku i karty została rozwiązana z dniem dzisiejszym. Oczywiście poleciła Bank na przyszłość i zachęciła do ponownego skorzystania z ich usług.

    Marek Odpowiedz
  • WybrzezeKosciSloniowej,
    dostałeś pisemne potwierdzenie dyspozycji zamknięcia konta?

    i czy przy wypowiedzeniu on-line generuje się jakieś wypowiedzenie w PDF itp.?

    krzychu.pl Odpowiedz
  • Nie tyle zamknięcia, bo zrobią to dziś do północy, ale mam swoją kopię rozwiązania umowy za porozumieniem stron z dniem dzisiejszym, które zamyka wszystkie konta, karty, umowę ramową itd.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • tez chyba tak napisze z poczty bankowej. Nie mam czasu czekać na kierownika kierowników 30 min :D

    luka89waw Odpowiedz
  • Po co robić zamieszania i więcej pracy ludziom, jak można bez problemu wziąć z wypowiedzeniem 30 dniowym, jak to i tak nic nie zmienia.

    qwe Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy