55 zł premii za założenie Konta 360° Banku Millennium

Kto spóźnił się na poprzednią promocje z Kontem 360° od dziś znów ma szansę aby zgarnąć premię. Tym razem do zyskania jest 55 zł, a warunki promocji nie powinny sprawić nikomu trudności.

55 zł dla nowych klientów banku

Standardowo na starcie musimy określić kto nie można wziąć udziału w promocji. Tym razem wykluczone są osoby, które posiadają w momencie przystąpienia do promocji jakikolwiek produkt w Banku Millennium, jak również aktywną „relację” z bankiem – np. są pełnomocnikami do rachunku prowadzonego w banku. Jeśli natomiast nie posiadamy żadnego konta czy karty w Banku Millennium to możemy skorzystać z promocji.

Jak to zrobić?

Po pierwsze konieczne jest zarejestrowanie się na dedykowanej stronie promocji, gdzie tworzymy swój profil. Należy tam podać swój adres e-mail i zaakceptować regulamin (zgody marketingowe nie są wymagane!). Po kliknięciu w przycisk „zarejestruj się” na naszą pocztę przyjdzie mail z linkiem aktywacyjnym naszego profilu. Po jego kliknięciu powinniśmy dostać kolejny link, który pozwoli na złożenie wniosku promocyjnego o Konto 360°.

Konto 360 z 55 zł premii

Uwaga: jeśli w promocji bierze udział kilka osób (np. współmałżonek) konieczne jest przejście całego procesu jeszcze raz dla każdej osoby, podając nowego maila!
Druga uwaga: podczas składania wniosku lepiej nie robić przerw, bo aplikacja może zablokować możliwość przejścia dalej i możliwość wypełnienia wniosku ponownie. W takim przypadku trzeba odczekać kilkanaście minut bądź zmienić przeglądarkę. A najlepiej wniosek złożyć bez przestoju :)

Czas na rejestracje i składanie wniosku mamy do 17.04.2015. Umowę o konto podpisać możemy przelewem z innego banku, w oddziale banku lub przez kuriera.
Aktualizacja: promocja została przedłużona o tydzień. Czas na składanie wniosków mamy teraz do 24.04.

Wypłata premii do 16 czerwca

Same warunki otrzymania premii są wręcz banalne. Do dnia 21.05.2015 na nowo-otwarte konto musi wpłynąć 500 zł. Musimy wykonać również jedną operację bezgotówkową kartą w tym czasie, przy czym bank zastrzega, że musi to być transakcja w sklepach stacjonarnych. Kwota transakcji jest dowolna. Możemy wydać nawet kilka groszy i spełnić warunek promocji.

Jeśli spełnimy powyższe warunki to do dnia 9.06.2015 organizator promocji powiadomi nas o zakwalifikowaniu do otrzymania premii i poprosi o uzupełnienie danych w aplikacji, w której rejestrowaliśmy się na początku (tam, gdzie tworzyliśmy swój profil). Standardowo powiadomimy was o wysyłce tych maili w naszym newsletterze (ponieważ często tego typu maile wpadają do spamu).

Premia 55 zł zostanie wypłacona do dnia 16.06.2015.

Konta 360° – co trzeba o nim wiedzieć?

O Koncie 360° pisaliśmy prawie rok temu. Konto oraz karta są darmowe, o ile wpłynie na nie 1000 zł miesięcznie oraz wykonamy jedną transakcje kartą. Oprócz darmowego prowadzenia rachunku po spełnieniu powyższych warunków nie zapłacimy również nic za wypłaty środków ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą.

W przypadku konta Student (dla osób do 26. roku życia) warunki prowadzenia konta są te same, oprócz tego, że nie musimy na nie przelewać 1000 zł. Dokonanie jednej transakcji kartą wystarczy do zwolnienia z opłat i darmowych bankomatów.

Warto natomiast wiedzieć o jednej rzeczy: po wydaniu karty będzie ona objęta dobrowolnym ubezpieczeniem „Bezpieczna karta” za 2,99 zł. Dobrowolnym, ale domyślnie włączonym. Oznacza to, że zaraz po wydaniu karty warto przejść się do oddziału lub zdzwonić na infolinię w celu dezaktywacji tego ubezpieczenia.

Jeśli natomiast chodzi o inne ubezpieczenie: „Pakiet Bardzo Pomocny”, to opłata za jego posiadanie nie jest pobierana przez pierwszych 12 miesięcy (później 4,99 zł). Bank zapewnia więc nam roczną darmową pomoc 24 godziny na dobę w zakresie pomocy domowej oraz medycznej! Więcej o ubezpieczeniu na stronie banku.

Podsumowując: zakładamy Konto 360°, dokonujemy jednej operacji kartą i odbieramy premię. Dodatkowo przez rok możemy korzystać z darmowego pakietu ubezpieczeniowego. Konto i karta pozostaną darmowe po spełnieniu prostych warunków. A jeśli interesuje nas sama premia to… nikt nie zmusza nas do posiadania konta dłużej, niż do dnia otrzymania maila informującego o spełnieniu warunków :)

Kalendarz promocji

Nie przegap!

Komentarze

  • Otworzone. Teraz tylko zamknąć to lipne ubezpieczenie. Bez problemu załatwię w placówce? Mam ją na końcu ulicy.

    Romanek99 Odpowiedz
  • Powiedzcie jak to jest z tymi oplatami bo w Tabeli opłat jest warunek ze oplaty za kartę jesli w poprzednim miesiącu wpływ na konto wyniesie min. 1000 zł i jedna tarnsakcja kartą ? wiec jak sie to ma do tej promocji ?? Może ktos wytłumaczyć

    Patrycja Odpowiedz
  • @Romanek99 rzekomo tak, placówka albo infolinia.
    @Patrycja ale co jest niejasne? Masz zapewnić wpływ 1000 zł i jedną transakcję. W czym problem?

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Przez dwa miesiące nie pobierają opłąty

    Romanek99 Odpowiedz
  • no jak to ma sie do promocji – do21,05, wplyw 500 zl i 1 platnośc kartą ?? czy mam rozumiec ze korzystając z promocji nie obowiazuje mnie w tym okresie tabela ?

    Patrycja Odpowiedz
  • Żeby skorzystać z promocji musisz mieć wpływ 500zł do którego tam maja wg tabeli i wykonać 1 płatność kartą.
    Ogólnie rachunek przez pierwsze 2 miesiące jest bezpłatny.
    Potem 1000zł wpływu i 1 transakcja kartą przy koncie 360
    lub tylko
    1 transakcja kartą przy koncie 360 Student.

    savi Odpowiedz
  • ok
    dzieki

    Patrycja Odpowiedz
  • Pierwszy raz spotkałem się z tym, że bank wysłał kartę priorytetem, to na plus, na minus fakt, że na kopercie znajduje się nazwa banku, zwykle takie przesyłki przychodziły bardziej incognito.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Eeee, do millenium hasło składa się z samych cyfr? Bez możliwości wstawienia liter i znaków specjalnych?

    Romanek99 Odpowiedz
  • Mam pytanie: co z powiadomieniami SMS? Czy są one początkowo bezpłatne, jak je ewentualnie wyłączyć?

    Jakub Odpowiedz
  • składałem wniosek we wtorek, a karta już jest
    Mam pytanie. Daje coś to ubezpieczenie karty? Mam złe doświadczenia z tego typu rzeczami.
    Pójdę do oddziału to zamknąć, a pewnie będzie tam ktoś ściemniać.

    Mrekin Odpowiedz
  • W tabeli pisze, że od 28.03.2015 ubezpieczenie karty za 2,99 nie jest oferowane. Czyli nie ma już go, tak

    Młodyyu56 Odpowiedz
  • Ja go dziś wyłączałem, więc jest.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Mam pytanie: co z powiadomieniami SMS? Czy są one początkowo bezpłatne, jak je ewentualnie wyłączyć?
    8 kwietnia 2015, 22:36 • Jakub #

    Jeżeli chodzi o smsy związane z kontem są one płatne. Pakiety sms za 2,99 zł chyba. Trzeba wyłączyć na stronie w Bankowość mobilna -> Ustawienia MilleSMS. Podobno każdy na start miał wyłączone. Ale u mnie było włączone

    luka89waw Odpowiedz
  • Czy jeżeli karta została zastrzeżona to muszę osobno wypowiadać ubezpieczenie „Bezpieczna karta”?

    rrobsonm Odpowiedz
  • Mam takie pytanie przez pomyłkę zostało założone mi konto 360 a chciałem założyć 360 student . W jaki sposób mogę przejsc na konto 360 student nie tracąc mozliwosci otrzymania bonusu.

    Kamil12600 Odpowiedz
  • Co oznacza zapis, że zakup kartą musi być dokonany w sklepie stacjonarnym „POS”? Co oznacza ten skrót. Dokonałem płatności tą kartą w McDonaldzie czy to oznacza, że spełniłem wymóg?

    sebeksk Odpowiedz
  • POS – Point of Sale, punkt handlowy. Jako, że Mc Donalds zalicza się do takich punktów to oznacza, że wymóg został spełniony.

    Tomek11 Odpowiedz
  • Właśnie założyłem i jest drobna zmiana – pakiet bezpieczna karta zamienili na pakiet bezpieczeństwa (są smsy potwierdzające transakcje, ubezp. i takie pierdoły). Ale najważniejsze – CHCĄ JUŻ 3,99 za miesiąc .

    vadim Odpowiedz
  • Czy można z tego zrezygnować

    doman Odpowiedz
  • Czy można zamknąć konto przez internet?

    kuba Odpowiedz
  • Kuba, można bezproblemowo w bankowości online, nawet jest specjalny formularz.

    Tomek11 Odpowiedz
  • Z tą bezpieczna karta to jakiś dramat jest. Na infolinii nie dało rady nic zrobić. Bo kazali iść do placówki potwierdzić dane czy coś jako ze miałem dziś po drodze poszedłem. Oczywiście kolejki 15min kolejne 15 gość przeglądał konto i dając do podpisania wzór podpisu plus scan dowodU zrobił. Po tym dopiero ruszył do procedury wyłączenia ubezpieczenia karty. Po chwili stwierdził że nie ma opcji takiej od siebie. Poszedł zapytać, wrócił i powiedział ze to wina tego typu iż dopiero konto jest w pełni aktywne i będzie możliwość zrobienia to jutro chyba. . Także znów czeka infolinia. . Co za porażka. Konto zakładałem przelewem.

    luka89waw Odpowiedz
  • Jak to jest z kartą, jeśli wybrałem kartę przy składaniu wniosku, to po aktywacji konta pozostaje na nią czekać? No i jak mam rozumieć wpływ 500 zł mogę przelać pieniądze a na drugi dzień dokonać transakcji zwrotnej

    NajaranyKloc Odpowiedz
  • tak, karta przyjdzie pocztą
    tak, możesz przelać 500 zł z dowolnego (np. swojego konta) i zaraz po ich otrzymaniu „wylać” je z powrotem :)

    Michał Odpowiedz
  • Witam
    Millennium dał niezłe warunki, więc naród konto otwiera ;) a tak serio to bank ma kłopot z promocją, mojemu tacie konto przez internet się nie założyło, musiał na infolinię dzwonić, gdzie panienka poinformowała że w ogóle takiego zgłoszenia nie ma, kazała za 3 dni wszystko powtórzyć. Przy zakładaniu konta w ogóle nie pojawił się ekran z namiarami na przelew.

    Eva Odpowiedz
  • Mają spory kłopot z tą promo;/

    luka89waw Odpowiedz
  • Pakiet Bezpieczeństwa wyłączyć trzeba na infolinii, Millesmsy w Bankowości internetowej, są „zaptaszone” u kazdego i kosztują 1 zł/ zdarzenie. Tragedia, nie znoszę takich kruczków :\

    Eva Odpowiedz
  • Trudno wysłać przelew weryfikacyjny – jeśli brak podania nr rachunku docelowego.
    Na infolinii nic na ten temat nie wiedzą, wnioski nie dotarły i tyle.

    Za 3 dni można powtórzyć.
    A najlepiej to po 17 kwietnia – bo wtedy : „wnioski o założenie konta złożone po 17.04.2015 nie będą brały udziału w Akcji.”

    Bogdan Odpowiedz
  • Skoro bank ma problem z założeniem konta to już widzę jak sie będziecie wku…, stojąc w kolejkach przy zamykaniu tego badziewia…

    lucky Odpowiedz
  • Konto na szczęście można zamknąć przez Internet

    Marek Odpowiedz
  • Pakiet bezpieczeństwa można wyłączyć przez infolinię bez wcześniejszego odwiedzania placówki. Ktoś wyżej pisał że się nie da. Zależy od konsultanta najwidoczniej. Druga sprawa. W bankowości internetowej trzeba odznaczyć dwie opcje, żeby smsy nie przychodziły nam na telefon po wypłacie z bankomatu i płaceniu kartą. (Bankowość mobilna -> Ustawienia MilleSMS.)

    gris Odpowiedz
  • Ależ stwarzają problemy przy wyłączaniu pakietu bezpieczeństwa w karcie. W moim przypadku niby da się to zrobić przez infolinię telefoniczną, ale najpierw trzeba znieść w słuchawce wiele zniechęceń do wyłączenia tego pakietu, a po łaskawym przyjęciu mojej dyspozycji wyłączenia pakietu, czekam na oddzwonienie z banku i potwierdzenie przez nich mojej dyspozycji.

    Pewnie jakby mi wciskali kredyt, to dostałbym od ręki i nie wymagaliby dodatkowych telefonów potwierdzających, ale jak mam nie płacić im haraczu kilku złotych co miesiąc, to upewniają się na każdy możliwy sposób…

    wiast Odpowiedz
  • Jak wyłączyć ten MilleSMS w tych ustawieniach, trzeba usunąć numer telefonu?

    qwe Odpowiedz
  • @qwe oraz wszyscy którzy mają z tym problem, powiadomienia MilleSMS wyłączamy wchodząc Bankowość mobilna>Ustawienia MilleSMS. W sekcji „Powiadomienia po zdarzeniu” dajemy „edytuj” i odznaczamy dwie domyślnie zaptaszkowane pozycje. Potwierdzamy klikając „zapisz” na dole strony, oraz „OK” na kolejnej podstronie. Na koniec trzeba Jeszcze zatwierdzić wprowadzone zmiany przez wpisanie otrzymanego kodu SMS.
    Swoją drogą to bardzo sprytny zabieg banku z domyślnym włączeniem takiej płatnej opcji, w dodatku jeszcze tak ukrytej. Nieładnie…

    azaber Odpowiedz
  • czy ktoś miał problemy z wyłączaniem pakietu bezpieczeństwa przez infolinie ?

    doman Odpowiedz
  • Nowa promocja millenium na grouponie. Premia 55 zł plus 75 zł do wykorzystania na groupon.pl

    bryła Odpowiedz
  • A ja mam nieaktywne MilleSms, ale może dlatego, że jeszcze karty nie otrzymałem. Sprawdzę ponownie po dostaniu.

    Trochę ciulato, że założyłem konto, a oni teraz dają jeszcze kupon na groupon :/

    slayer Odpowiedz
  • Mille i Agora doje… cios poniżej pasa, skur…. jedne

    xxx Odpowiedz
  • Hm… dołożą jeszcze stówkę i zrobię im tę łaskę i założę:)

    lucky Odpowiedz
  • Potwierdzam,że po dostaniu karty trzeba wyłączyć w bankowości internetowej millesmsy

    doman Odpowiedz
  • doman: tak, ja mam problemy. Mieli oddzwonić, żeby potwierdzić rezygnację z pakietu bezpieczeństwa, czekam od dwóch dni i nic. Chyba będę musiał się pofatygować do banku.

    wiast Odpowiedz
  • a ile ta karta normalnie kosztuje?

    łjukasz Odpowiedz
  • Sensacja, dzisiaj, jak już byłem zdeterminowany do odwiedzenia banku, zadzwonili i poinformowali, że w związku z „problemami technicznymi” nie mogli wcześniej wyłączyć pakietu bezpieczna karta, ale teraz, skoro potwierdzam moją chęć, wreszcie im się to udało…

    wiast Odpowiedz
  • Ile kosztuje i jak wyłączyć smsy od millesms „Autoryzacja płatności kartą debetową”. W millenecie mam chyba wyłączone, pakiet bezpieczeństwa też a smsy dalej przychodzą

    Damian Odpowiedz
  • I co jeśli dostaję maila
    „Bierzesz udział w naszej akcji promocyjnej Konto 360º z Premią 55 zł. Zarejestrowałeś się w aplikacji konto360.zpremia.pl. Następny krok to złożenie wniosku o Konto 360º w Banku Millennium. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, mamy dobrą wiadomość! Przedłużyliśmy naszą akcję do 24 kwietnia. Do tego dnia możesz jeszcze złożyć wniosek w Banku Millennium.”
    Znaczy, że co mam zrobić, skoro zakładałem konto z tego linku -.-

    Damian Odpowiedz
  • Damian, to jest mail przypominający. Niestety organizator (Agora) wysyła go wszystkim – nawet tym, którzy już konto założyli. Jeśli więc zrobiłeś wszystko jak w artykule to po prostu to zignoruj.

    Michał Odpowiedz
  • @admin nie wiem czy masz do końca rację czy nie ale ta informacja nie powinna się pojawić na e-mailu który jest przypisany do konta (jeśli wszystko zostało poprawnie założone). Na moich dwóch kontach/e-mailach nie mam takiej informacji bo wszystko jest ok tak jak powinno. Natomiast na trzecim koncie/e-mailu pojawiła się taka informacja bo miałem spory problem który wyjaśniałem z Agorą – Millennium. Nie chce tego tutaj opisywać bo to zawiła sytuacja ale kwintesencja jest taka, że obecność takiego e-maila od Agory może świadczyć o jakiś nieprawidłowościach. U mnie tak jest.

    Łukasz Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy