Brałeś udział w promocji 100 zł za założenie Konta Godnego Polecenia? Uzupełnij dane do odbioru premii!

Agora wysłała maile informujące o zgarnięciu 100 zł w promocji Konta Godnego Polecenia (4%) z premią 100 zł. Ponieważ była to jedna z najbardziej rozchwytywanych promocji w historii bloga, dziś publikujemy szybki artykuł dla wszystkich tych, którzy przegapili tego maila. Ważne bowiem, aby uzupełnić swoje dane w celu odebrania premii – inaczej pieniądze przepadną!

Zgodnie z warunkami promocji organizator miał czas do końca stycznia aby wysłać maile informujące o uzyskaniu nagrody. Teraz to my powinniśmy wykonać kolejny krok i do dnia 14 lutego uzupełnić swoje dane na stronie promocji w celu odebrania nagrody. Ta zostanie wypłacona do końca lutego.

Co, jeśli nie otrzymałeś maila? W pierwszej kolejności warto sprawdzić folder „spam”, a później próbować się kontaktować z organizatorem promocji przez formularz kontaktowy. Kontakt z bankiem nic nie da.

Jeśli natomiast nie udało ci się załapać na tamtą promocję, to trwa jej niemal identyczna (a nawet łatwiejsza!) wersja. Tym razem firma Money płaci 100 zł za otwarcie darmowego Konta Godnego Polecenia z oprocentowaniem 4%!

Nie przegap!

Komentarze

  • nic od nich nie otrzymałem, ma ktoś podobnie>?

    ad Odpowiedz
  • no i maila brak

    suzi Odpowiedz
  • Czy jak wpisalem zle nazwisko w formularzu, to dostane premie 100zl , czy musze prostowac, bo nie ma mozliwosci edycji ?

    Wojak Odpowiedz
  • „Brak wymaganego ciągu cyfr 1090 w numerze konta.” <– wyskuje mi to jak podaję numer konta gdzie cyfry są złączone, próbowałam też z przerwami dodać numer – jest to samo… Macie/ Mieliście też ten problem? Jak go rozwiązaliście?

    Anna Odpowiedz
  • a z której jesteście promocji – samo 100zł czy 100 + grupon ?

    suzi Odpowiedz
  • 100zł+groupon, również maila brak ;/

    Daniel Odpowiedz
  • @Anna, musisz podać nr rachunku BZ WBK (najlepiej tego założonego w promocji). Potem sobie przelejesz na inne konto, jeśli potrzebujesz ;)

    Patryk Odpowiedz
  • mój mąż dostał maila na spam także radze tam sprawdzić

    nat Odpowiedz
  • u nas też ten sam komunikat:Brak wymaganego ciągu cyfr 1090 w numerze konta. Wysłałam „zażalenie” w formularzu kontaktowym i czekam na odpowiedź :)

    nat Odpowiedz
  • U mnie działa. Mam natomiast inne pytanie, czy te kolejne konta na 4% mogę założyć potwierdzając przelewem z konta w bzwbk?

    Magda Odpowiedz
  • 1090 to poczatek numeru konta w BZ WBK, pewnie dodajesz z innego banku

    padre Odpowiedz
  • Musi być konto w BZ WBK.

    manieq Odpowiedz
  • Nie dostałem maila, napisałem poprzez fomularz, zobaczymy. Prawdopodobnie nie dostałem dlatego że w banku podałem inny adres email niż w formularzu Agory (teoretycznie nie było takiego wymogu w regulaminie) – takich osób jest więcej: http://livesmarter.pl/konto-godne-polecenia-4-procent-100-zl-premii/comment-page-18

    Bartek Odpowiedz
  • A co jest napisane w mailu o zakwalifikowaniu się do promocji? Poóżcie mi go wyszukać posród innych.

    Marco Odpowiedz
  • @Marco: tytuł maila „Konto Godne Polecenia z Premią – Prośba o uzupełnienie danych”, nadawca noreply@bankzpremia.pl

    Zagee Odpowiedz
  • Brak maila z prośbą o uzupełnienie danych

    Stanisław Odpowiedz
  • ja maila dostała, a mąż i siostra nie dostali, ciekawe czemu, oboje napisali przez formularz kontaktowy i zobaczymy

    Aneta Odpowiedz
  • *dostałam :)

    Aneta Odpowiedz
  • oni w ogóle odpowiadają? mi nic nadal nie odpisują w złym świetle stawia to BZWBK brak też żadnego potwierdzenia, że się do nich napisało

    awq Odpowiedz
  • Dziś przyszła odpowiedź – poproszono o podanie nr wniosku.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Dzięki za odpowiedzi :) Tak, dodawałam z innego banku. Pozdrawiam

    Anna Odpowiedz
  • Czy w polu ‚Ulica/Miescowosc’ należy podać samą ulicę czy również numer?

    marian Odpowiedz
  • wypełniłem, dostał ktoś jakieś potwierdzenie?
    profilaktycznie zrobiłem zdjęcie …

    zennhorst Odpowiedz
  • DLA WSZYSTKICH KTÓRZY MAJĄ PROBLEM Z WPISANIEM KODU NUMERU KONTA BANKOWEGO BO WYSKAKUJE JAKIS KOMUNIKAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Musicie zrobić to: wpisać wszystkie dane ale po kolei- czyli najpierw sam numer konta, potem system zaakceptuje nr konta ale bedzie brakowalo nazwiska wiec nazwisko i imie wpisac itd itd po jednej linijce, tylko uwazajcie na wojewodztwo, wpiszcie je razem z kodem pocztowym i miastem bo ja nie wpisalem i mam tam „0” ale myślę, że to nie zawadzi w otrzymaniu przelewu :)

    aircraftman3 Odpowiedz
  • Ja otrzymałam maila i wypełniłam już dane, teraz czekam. Mąż nie dostał maila, więc próbował zalogować się na stronę promocji (w końcu w pierwszym mailu było hasło podane) to pisało mu, że nie założył konta, a założył. Teraz czekamy na wyjaśnienie od Agory.

    Nika Odpowiedz
  • hej, jak szukac maila, tyle tego mam, że sie troche gubię…
    mail przychodzi z agora, wbk, czy cos innego?

    irek Odpowiedz
  • irek, było to już w komentarzach, przeczytaj dokładnie 12 w górę.

    Ludzie ogarnijcie się, zanim zapytasz sprawdź czy odpowiedź nie padła w komentarzach!

    Goofer Odpowiedz
  • gdzie jest formularz do złożenia reklamacji o niedostarczeniu e-mail’a; ewentualnie proszę o link; czy to może formularz z którego zakładało się konto?-ale to przecież nie zadziała; u mnie pierwszy wniosek był odrzucony dopiero po kontakcie telefonicznym z bankiem to zadziałało i mam 3 konta w jednym

    kubek44 Odpowiedz
  • bank wysyła jakieś potwierdzenia po prawidłowym wypełnieniu formularza ?

    Lenio Odpowiedz
  • Lenio, nie bo nie bank jest tutaj stroną, tylko Agora. Oni również nie wysyłają.

    Goofer Odpowiedz
  • Mail oczywiście w skrzynce pocztowej w folderze „Inne”.
    A przed wypełnieniem „przypomnij hasło”, bo za diabła nie kojarzę jakie to miało by być hasło…
    Po wypełnieniu wystarczy się zalogować drugi raz i widać uprzednio wprowadzone dane, bez możliwości edycji.

    qq Odpowiedz
  • złożyłem reklamacja przez formularz kontaktowy, kazano mi podać nr wniosku który był w wiadomości elektronicznej przy zakładaniu konta który oczywiście został dawno wykasowany, odpowiedź mnie poraziła:

    Szanowna Pani,
    Niestety numer wniosku jest jedynym numerem jaki umożliwia mi kontakt z bankiem i wyjaśnienie Pani problemu. Bez tego nie mogę nic zrobić. Nie mamy możliwości posługiwania się danymi osobowymi uczestników ze względu na ochronę danych osobowych. W związku z powyższym, jeśli nie posiada Pani numeru wniosku proszę złożyć reklamację bezpośrednio w banku.

    Łukasz S. Odpowiedz
  • Łukasz S. porażający to jest fakt że usunąłeś maila od organizatora promocji w której brałeś udział, przed jej zakończeniem.
    Brawo ty :))

    Goofer Odpowiedz
  • Kto brał udział w akcji Agory z grouponu to według regulaminu informacja o zakwalifikowaniu się do otrzymania nagrody będzie rozsyłana 4 marca

    Arxel Odpowiedz
  • do Goofer Warunki wypłaty premii zostało jasno określone w regulaminie promocji. Wydaje się logiczne że tak szacowna instytucja wyjaśni sprawę a nie będzie się zasłaniała jakimś numerem wniosku przy zakładaniu konta i ochronę moich danych osobowych które im przecież dobrowolnie udostępniłem i to jest jakimś nieporozumieniem. Każdy powód jest dobry żeby nie wypłacić należnej premii

    Łukasz S. Odpowiedz
  • @ Łukasz S. – nr wniosku był też w sms-ie od banku – to też skasowaliście?

    Joaska Odpowiedz
  • Czy ktoś nie dostał obiecanego maila, napisał reklamacje i dostał odpowiedź? Jesli tak to na jaki mail pisaliście reklamacje?
    Ja napisałam reklamację i już z tydzień czekam i nikt do mnie nie odpisał, zastanawiam się, czy to w ogóle dotarło tam, gdzie miało dotrzeć? Ja pisałam w formularzu kontaktowym na stronie promocji, tej do zalogowania się do uzupełnienia danych. I zero odzewu. Czy ktoś już ma rozpatrzoną reklamację? Jeśli tak to na jakiego maila pisaliście?

    re Odpowiedz
  • Ja pisałem przez formularz kontaktowy. Faktycznie trochę musiałem czekać, gdzieś po 4 dniach poprosili o numer wniosku a po 2 kolejnych poinformowali o przyznaniu premi.

    Bartek Odpowiedz
  • A jak poprosili i poinformowali? Na tej stronce czy na maila?

    K Odpowiedz
  • Kolejny raz zapytam- o której promocji piszecie?
    BZWBK 100zł + 75 zł od Groupon czy innej?

    paba Odpowiedz
  • Ludzie, celem wyjaśnienia tego zamieszania: osobom które brały udział w promocji z Groupona mejle będą wysyłane do 04-03-2016 r. , a powyżej opisany przypadek dotyczy promocji bez Groupona.

    ste Odpowiedz
  • dzięki @ste, faktycznie, z groupona, trzeba uzupełnić dane do 18.03

    Irek Odpowiedz
  • Reklamacja w związku z innymi mailami rozpatrzona pozytywnie, można uzupełnić dane na stronie.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • po 10 dniach od złożenia reklamacji przyszedł e-mail potwierdzający przyznanie nagrody

    kubek44 Odpowiedz
  • wpłynęły komuś pieniądze od nich na konto?

    komunista Odpowiedz
  • Do 29. Dzwonią i pytają jak się podoba nam ich produkt – czyli KGP. Mnie panienka wystraszyła, że zgoda marketingowa nie była zaznaczona i się naliczy 7 zł za kartę, niedoczekanie, będę apelował. Zaznaczałem przecież wszystko jak Livesmarter kazał (bezGrouponowa promocja).

    x Odpowiedz
  • Czy ktoś dostał już premię? (zwykłe konto, bez Grupona)

    Małgorzata Odpowiedz
  • ja nie, pewnie inne też nie, czekają do końca miesiąca zgodnie z regulaminem jak dobrze pamiętam,

    santech Odpowiedz
  • Kasy i telefonu brak.

    aaaaxxxxkk Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy