Brałeś udział w promocji 100 zł za założenie Konta Godnego Polecenia? Uzupełnij dane do odbioru premii!

Agora wysłała maile informujące o zgarnięciu 100 zł w promocji Konta Godnego Polecenia (4%) z premią 100 zł. Ponieważ była to jedna z najbardziej rozchwytywanych promocji w historii bloga, dziś publikujemy szybki artykuł dla wszystkich tych, którzy przegapili tego maila. Ważne bowiem, aby uzupełnić swoje dane w celu odebrania premii – inaczej pieniądze przepadną!

Zgodnie z warunkami promocji organizator miał czas do końca stycznia aby wysłać maile informujące o uzyskaniu nagrody. Teraz to my powinniśmy wykonać kolejny krok i do dnia 14 lutego uzupełnić swoje dane na stronie promocji w celu odebrania nagrody. Ta zostanie wypłacona do końca lutego.

Co, jeśli nie otrzymałeś maila? W pierwszej kolejności warto sprawdzić folder „spam”, a później próbować się kontaktować z organizatorem promocji przez formularz kontaktowy. Kontakt z bankiem nic nie da.

Jeśli natomiast nie udało ci się załapać na tamtą promocję, to trwa jej niemal identyczna (a nawet łatwiejsza!) wersja. Tym razem firma Money płaci 100 zł za otwarcie darmowego Konta Godnego Polecenia z oprocentowaniem 4%!

Nie przegap!

Komentarze

  • Dostal ktos, przelew na konto od Agory, bo dzisiaj ostatni dzien ?

    Wojak Odpowiedz
  • W poniedziałek jest ostatni dzień („Premia gwarantowana zostanie przekazana przez Organizatora w terminie do dnia 29 lutego 2016 roku.”).

    Bartek Odpowiedz
  • 29 dzis i dalej premii nie ma:(

    ewa Odpowiedz
  • Mozecie przestac przebierac nozkami i poczekac do popoludnia.Agora ma czas do polnocy a nawet jak dostaniecie jutro (w co watpie bo do tej pory byli terminowi), to co na chleb nie macie?Nikt wam tych pieniedzy nie ukradnie.

    rw8888 Odpowiedz
  • @rw8888 Przestan sie wymadrzac i pisac, ze maja czas do polnocy i ze byli terminowi w ksiegowaniach premii. Faktem jest, ze jeszcze w zadndej promocji BZ nie przyznawal nic na czas tylko na ostatnia chwile albo nawet jak pamietam do KGP po reklamacjach.
    Jezeli Ty chcesz czekac, to czekaj ale inni nie musza….

    Wojak Odpowiedz
  • ja też nie mam

    Gosia Odpowiedz
  • Po 1. to nie WBK daje teraz premię, tylko Agora śle od siebie ze swoich kont, więc trzeba uwzględnić eliksiry, a przychodząca sesja była dopiero jedna. A po 2. pewnie wpadnie druga lub nawet trzecią sesją.

    pws Odpowiedz
  • Dali rade, zaksiegowane na kontach.

    Wojak Odpowiedz
  • U mnie również.

    Łukasz Odpowiedz
  • Witam, Ja natomiast spełniłem wszystkie warunki promocji, bank potwierdził że zostały spełnione, zarejestrowałem się także w aplikacji konkursowej, jednak agora nie przysłała mi żadnego maila z potwierdzeniem otrzymania nagrody. Dzisiaj, po zalogowaniu na stronie promocji widzę informację że niby byłem uczestnikiem listopadowej promocji, jednak jest to niemożliwe ponieważ cały proces przeszedłem w grudniu. Próbuję się skontaktować z Agorą jednak nie otrzymuje żadnych odpowiedzi, bardzo proszę o pomoc w tej sprawie ponieważ jest to moja pierwsza promocja tego typu i czuję się trochę oszukany.

    wonsowaty Odpowiedz
  • Witam.
    Ja do dnia dzisiejszego nie otrzymałam premii, mimo że spełniłam wszystkie warunki. W poniedziałek – 29 lutego otrzymałam maila, że w formularzu podałam nieprawidłowy numer rachunku i żeby wysłać im prawidłowy mailem. To jest jakaś kpina, gdyż podałam właściwy numer rachunku, dowiadywałam się od znajomych czy to na pewno ten numer mam podać i sprawdziłam go w formularzu co najmniej 5 razy. Wysłałam mailem nr rachunku – ten sam, gdyż był to prawidłowy numer i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy.
    Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak mogłabym się z nimi skontaktować? Jestem niestety świeża w tych sprawach i sama niewiele wiem.

    Martyna Odpowiedz
  • @Martyna – właściwy numer rachunku, to ten rachunek, który założyłaś w promocji. Czyli jedyny Twój rachunek w BZWBK o nazwie „Konto Godne Polecenia”. Na początku numeru rachunku są dwie cyfry, a potem obowiązkowo 1090, dalej są cyfry twojego rachunku, ale chcę zwrócić uwagę na 1090 – bo to one są wyznacznikiem banku WBK.
    Czyli prawidłowy numer rachunku wygląda tak:
    xx 1090 xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx.
    Teraz sprawdź w wysłanym emailu czy tak masz wpisane.

    Be@ Odpowiedz
  • przecież tego się nie wpisywało w mailu tylko w aplikacji ?!

    Barti Odpowiedz
  • Masz rację – @Barti – w aplikacji. I wątpliwe, żeby Agora/bank uznał wysłanie nr konta emailem, ale to co się wpisywało w aplikacji (i nie przeszło) trudno teraz odtworzyć (bo mało kto umie robić print screeny), a wysłany e-mail łatwo podejrzeć.

    Be@ Odpowiedz
  • Witam, Ja natomiast mam ciągle informacje o tym że nie brałem udziału w promocji a jedynym potwierdzeniem jest zakupiony groupon, mail z potwierdzenia rejestracji w aplikacji oraz dokumenty od banku który także potwierdził spełnienie wszystkich warunków promocji. Ma ktoś kontakt do agory? Nie odpisują na maile. Pamiętam że rejestrowałem konto bankowe przez link dostarczony przez tą śmieszną aplikację agory.

    wonsowaty Odpowiedz
  • Ja również zgłaszałem reklamację do Agory. Pisałem też w innym wątku na LS. Admin pisał ,że (wczoraj) będa dzwonić z agory bo wiedza co jest problemem ale nic takiego nie miało miejsca.

    Barti Odpowiedz
  • Najgorsze jest to że nie dostałem tego maila o którym pisano tutaj (dotyczącego uzupełniania danych) to wygląda jakbym wogule nie startował w konkursie ale kupiłem do tego groupon i bardzo uważałem żeby wszystko zrobić przez aplikacje, a teraz nie mam żadnego potwierdzenia. Tylko bank potwierdził że wszystkie warunki zostały spełnione i przekazano te informacje do Agory.

    wonsowaty Odpowiedz
  • kolego wonsowaty nie pomyliły Ci się akcje ?

    Barti Odpowiedz
  • To teraz przeczytaj temat pod, którym się udzielasz.

    Barti Odpowiedz
  • Witam u mnie też nie wpłynęła premia. W mojej opinii spełniłem wszystkie wymagania potrzebne do jej otrzymania. Potwierdzeniem tego jest mail jaki otrzymałem od agory w dniu 30-01-2016 informujący że zostałem zakwalifikowany do wypłaty premii. W dniu 01-02-2016 wypełniłem formularz z danymi potrzebnymi do przelewu. Niestety nie otrzymałem przelewu z premią. W poniedziałek 29.02.2016 wysłałem reklamację na razie brak odzewu. Zaznaczam że na żonę także otworzyłem konto całe postępowanie w taki sam sposób. Zona otrzymała premię ja nie

    Walu Odpowiedz
  • Właśnie dostałem informację że Agora zaczęła dzwonić do osób, które nie dostały premii. Zapewniali mnie, że osoby które spełniły warunki otrzymają premię. Planują około 3 dni robocze na „odzwonienie” wszystkich osób więc trzeba uzbroić się w cierpliwość

    Michał Odpowiedz
  • Ta promocja to organizacyjny blamaż na całego. Już 3 tygodnie czekam na przelew 100 zł od Agory bo reklamacja uznana. Jak widać na forach każdemu sugerują inne „niedopełnienie obowiązków”, a to brak zgody marketingowej (choć była) a to niewłaściwy nr konta do przelewu premii (choć sprawdzany okazuje się właściwy). Mnie nie sugerowali nic, po prostu nie otrzymałem maila na koniec stycznia aby uzupełnić dane do przelewu więc reklamowałem i po uznaniu reklamacji ciągle czekam.

    Fabian Odpowiedz
    • Szanowny Panie,
      Jeżeli reklamacja została rozpatrzona pozytywnie przelew premii zostanie zrealizowany do końca tego miesiąca. Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości.

      AgoraPerformance
  • Do Wszystkich, którzy mają więcej niż 3 Konta Godne Polecenia w BZWBK

    Dzisiaj zauważyłem, że na „ponadlimitowych” kontach nie mam już 4% ale 0%. Tylko na 3 / słownie: trzech/ mam oprocentowanie 4%. Szkoda, że bank to zmienił bo była to świetna oferta.

    Waldemar Odpowiedz
    • Zmartwiłeś mnie, Waldemarze. Trudno, nie chcą moich pieniędzy, coś się tam znajdzie, żeby bezczynnie nie leżały. Może jakie obligacje korporacyjne albo inny wynalazek. Albo jakaś świeżutka piramidka czy coś.

      Bufon
  • A ja dzisiaj wyjąłem z skrzynki małą wygraną z wbk – raz że wszyscy w rodzinie dostali po 100, dwa (nie chcieli pozostali bawić się z kurierem) ja mam trzy konta na 4%, trzy (i to właśnie skrzynka) pozytywne rozpatrzenie reklamacji na nieprzyznanie 50 zł za założenie konta z polecenia -założyłem drugie z polecenia kogoś z rodziny – i do końca marca mają wypłacić premię za polecenie. Po pierwszej reklamacji odrzucili, twierdząc że brak zgód – zobaczyłem w systemie że zgoda jest więc druga rekalmacja i zwycięstwo. Mała rzecz a cieszy

    karampuk Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy