Walizka lub bon Sodexo za wyrobienie karty mamBonus oraz 5000 punktów na start w BGŻ BNP Paribas

Zakończona

Wygląda na to, że jeszcze przez kilka dni można skorzystać z ciekawej promocji BGŻ BNP Paribas. Jak informujecie nas mailowo promocja dostępna jest jedynie w galeriach handlowych, a dokładniej w punktach dawnego Sygma Banku. W zamian za wyrobienie karty kredytowej do zgarnięcia mamy powerbank, zwolnienie z opłat lub walizkę albo bon Sodexo. A do tego trochę punktów lojalnościowych.

Walizka i kosz słodyczy w programie mamBonus

Walizka lub bon Sodexo za wyrobienie karty mamBonus

Pierwsza z promocji nosi nazwę „Walizka lub kupon premiowy za pierwszą transakcję dla nowych Klientów” i jest przeznaczona dla nowych klientów:

Uczestnik nie miał zawartej innej umowy „o limit kredytowy i o kartę kredytową zbliżeniową MasterCard oraz serwis bankowości internetowej SygmaOnline” z Bankiem przed zawarciem Umowy o Kartę (ale może mieć zawarte inne umowy) oraz nie posiada innej karty kredytowej MasterCard Standard z logo mamBONUS (ale może posiadać inne karty).

Aby przystąpić do promocji należy w okresie 01.02 – 28.02.2017 zawrzeć umowę o kartę w jednym z punktów banku (tu lista) oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.

Jak zdobyć nagrodę? Wystarczy, że do końca marca wydamy bezgotówkowo min. 20 zł, a następnie do 14.04 zgłosimy się do punktu i obierzemy nagrodę – bon Sodexo o wartości 50 zł lub walizkę o wartości min. 75,64 zł. W praktyce wygląda to tak, że po otrzymaniu karty (od razu po podpisaniu umowy w punkcie) możemy iść na szybkie zakupy i chwilę później odebrać nagrodę. Prawdopodobnie otrzymamy również kosz słodyczy na start. Poniżej przykładowy zestaw, który otrzymał nasz czytelnik Tomek:

Walizka i kosz słodyczy w programie mamBonus

Warto jednak dodać, że bank zastrzega możliwość zwrócenia przedmiotu jeśli transakcję anulujemy lub umowa/karta zostanie wypowiedziana przed końcem marca. Jest jeszcze jedno ograniczenie:

Uczestnik nie ma prawa do udziału w innych sprzedażach premiowych, w których można otrzymać nagrodę za zawarcie Umowy o Kartę, organizowanych w Okresie Sprzedaży Premiowej przez Organizatora.

Powerbank i zwolnienie z opłat

Co oznacza powyższy warunek? Ano tyle, że teoretycznie wyklucza nas z drugiej promocji banku: „Weź kartę – odbierz nagrodę”. Ta oferta trwa do 26.02.2017 i ma mniej więcej takie same warunki, jak poprzednia: wyrażenie zgód marketingowych i podpisanie umowy w punkcie banku.

Co, jeśli chcemy skorzystać z promocji? Nagrody, czyli zwolnienie z opłat przez pierwsze dwanaście miesięcy oraz powerbank do telefonu zgarniemy wtedy, kiedy wydamy kartą min. 500 zł. Mamy na to czas dwóch miesięcy od daty zawarcia umowy o kartę.

Wysyłka nagrody rzeczowej nastąpi nie później niż do 31.05.2017 listem poleconym lub kurierem.

Program mamBonus

Na koniec o jeszcze jednej kwestii, czyli programie lojalnościowym na karcie „mamBonus”. Program ten pozwala na zyskiwanie rabatów za zakupy u wybranych partnerów oraz zdobywanie punktów wymiennych na nagrody. Oczywiście, jak w większości programów lojalnościowych, zdobycie odpowiedniej ilości punktów wymaga sporych obrotów. W programie mamBonus zyskujemy 2 punkty za wydanie każdej złotówki. Oznacza to, że aby zdobyć bilet do kina (6500 punktów) musimy wydać jakieś 3250 zł. Kod rabatowy do Douglasa, Zalando czy Euro RTV AGD o wartości 50 zł to 15 000 punktów, czyli 7500 zł obrotu. Najszybciej zarobimy na doładowanie telefony – 10 zł to 3000 punktów, czyli 1500 zł. Sporo (zwrot wynosi w najlepszym wypadku 0,66%).

Na szczęście jest pewna furtka – wyrabiając kartę na start otrzymujemy 5000 punktów, o ile w okresie do końca 2 miesiąca po miesiącu podpisania umowy wykonamy 4 transakcje kartą na min. 50 zł każda. W ten sposób uzbieramy na niecałe dwa doładowania po 10 zł :-)

Ile kosztuje karta MasterCard mamBonus?

Zgodnie z tabelą opłat i prowizji miesięczny koszt korzystania z karty kredytowej MasterCard mamBonus wynosi 4 zł miesięcznie. Bank jednak pozwala na korzystanie z karty za darmo przez pierwsze 6 miesięcy od otrzymania karty.

Podczas zawierania umowy będziemy również nakłaniani na ubezpieczenie, jednak możemy z niego zrezygnować aby niepotrzebnie nie przepłacać.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ale tylko jak sie teraz założy czy tych ze starej promocji tez nagradzaja ? :D

    Jox Odpowiedz
  • https://www.bgzbnpparibas.pl/repozytorium/komunikaty/Promocja-kart-MasterCard-w-Banku-BGZ-BNP-Paribas

    nie ma tego albo walizka albo bon….w zasadzie skąd pani ma wiedzieć że klient dostał walizkę….

    konrad Odpowiedz
  • A ja mam takie pytanie czy ktoś dostał te promocyjne punkty za min. 4 płatności po 50 PLN? Na co wystarczą te punkty?

    Tommm Odpowiedz
  • @Neme
    O kartę wnioskowałem 26 lutego, czyli jeszcze obowiązywała stara promocja. Gdy pani „z wyspy” poinformowała mnie o dodatkowej promocji od razu zapytałem, że chyba albo walizka albo bony a nie jedno i drugie, ale stwierdziła, że to jest inna promocja (nie znam nazwy). Przyniosłem kilka dni temu 3 paragony i bony zostały wydane, podpisywałem tylko jakiś papierek, że odebrałem nagrodę. Czekam jeszcze na powerbanka.

    GQ Odpowiedz
    • tutaj https://www.bgzbnpparibas.pl/repozytorium/umowy-i-regulaminy/produkty-dawnego-sygma-bank-polska-sa w dziale Regulaminy akcji marketingowych jest promocja „wybierz prezent dla siebie” i w regulaminie jest wyraźnie napisane że obowiązuje dla kart założonych między 01.03 a 31.05 i są dwa warianty do wyboru albo walizka albo 2×50 zł w bonach sodexo z czego pierwszy za założenie karty a drugi właśnie za te 3 paragony także skoro dostałeś bon to się ciesz bo Pani się pomyliła ;)

      Paulina
    • Hmm, ale już przy wnioskowaniu o kartę (26 lutego) Pani informowała o tej promocji, dodatkowo wg tego regulaminu jest mowa o zakupach kartą za min. 200zł, a ja musiałem wydać 300 zł, więc to chyba był jakiś inny wariant promocji… Wtedy myślałem, że się pomyliła, jednak kilka dni temu nie było problemów z wydaniem bonów.

      GQ
  • Paulina ma rację – poczytałem troszkę tego mają ba nawet nie potrafią regulaminów pisać

    konrad Odpowiedz
  • Pytanie do mamBonus. Założyłem konto na stronie https://mambonus.pl/ i mam ponad 6000 pkt. Chciałem wymienić na doładowanie telefonu za15zł, a tam info: „W związku z modernizacją strony internetowej wymiana punktów na doładowania telefonów jest czasowo niedostępna. Zachęcamy do wymiany punktów na vouchery”. i tak od momentu gdy uzbierałem ponad wymagany limit. Coś mi śmierdzi celowym wyłączeniem tych doładowań. Nic z tych punktów :( A tak z dwóch kart, byłbym 30zł do przodu.

    Michał Odpowiedz
    • czy zrobiles juz przekaz Euronetowy? Jezeli nie to poczekaj do promocji 2xwiecej punktow np z okazji dnia dziecka. Dobijesz do 15000 pkt, wymienisz na bon do euro za 50 zl.

      Juvee
    • a ile takich przekazow mizna zrobic i jakie sa jegi koszty? :)

      Dzikus
  • @Michał – napisz do nich że czekasz na włączenie tej usługi

    konrad Odpowiedz
  • Witajcie. Czy po otrzymaniu walizki i powerbanka moge juz zrezygnowac z karty i tego banku? czy jeszcze musze jakis czas czekac?

    Kriskhh Odpowiedz
  • hej
    podpinam się pod pytanie Kriskhh – czy ktoś wie po jakim czasie można zamknąć karte i przestać być klientem sygma bank? i jak zrobić to najskuteczniej i najszybciej?
    (wziąłem udział w promocji 24 02)

    Michal1607 Odpowiedz
  • Ci z lutego mogą się wylogowywać od 1 czerwca – tak to ja interpretuję, a Ci z marca muszą czekać rok.

    dario Odpowiedz
  • a po czym wnosicie, że CI z lutego mogą od czerwca,a pozostali za rok?

    stas Odpowiedz
    • @stas…ponieważ zmienili później regulamin. Prawdopodobnie czytelnicy bloga Livesmarter podbili im tak zainteresowanie promocją:) Ja mam możliwość rezygnacji po 3 miesiącach, a brałem walizkę w lutym. Kumpel, któremu poleciłem promocje już mówił, że jednak musi zrezygnować po roku. Wnioskował on już w marcu.

      Andy
  • Jak najprościej zrezygnować z karty i wypowiedzieć umowę?

    Tomq Odpowiedz
  • Dzien dobry, ja wyrabialem karte 14 lutego, pamietam bo otrzymalem rowniez ten kosz upominkowy.
    Moge zatem juz w czerwcu wypowiedziec umowe bez zadnych konsekwencji?

    AdrianL Odpowiedz
    • podczepiam sie pod pytanie – ja wyrabialem karte 24 lutego :)

      Michal1607
    • Ja mogę powiedzieć tylko tyle, ze gdy wyrabiałem kartę 25, albo 26 lutego, to pan w oddziale mi mówił, że muszę mieć kartę trzy miesiące przynajmniej. Ja dla pewności wole zrobić trzy pełne miesiące, dlatego planuje zamknąć w czerwcu.

      jaceny
  • Regulamin mówi o 31 maja jako data graniczna. Jak się komuś spieszy to teoretycznie może zrezygnować już od 2 maja bo jest jeszcze okres wypowiedzenia. Jednak dla świętego spokoju lepiej poczekać do czerwca.

    dario Odpowiedz
  • Jeśli jeszcze posiadacie kartę aktywną i macie te gratisowe 5000 punktów to polecam dozbieranie do 9880 punktów w programie mam bonus i wybranie korkociągu Brabantia. Dużo bardziej opłacalny wybór niż czekanie na doładowanie za 30 zł. Ten korkociąg kosztuje najtaniej 51 zł
    Ps. W urodziny punkty są potrajane. ( 1 zł wydane to 6 punktów zamiast 2)

    neme Odpowiedz
  • mam ponad 6300 punktów ale chcę zrezygnować z karty, jeśli kiedyś powtórnie u nich założę KK to dostanę jakieś bonusy które dopiszą mi się do konta?

    bobb Odpowiedz
  • witam
    czy jesli wyrobilem karte w lutym 2017, to moge juz zamknąć karte i przestać być klientem sygma bank? mowicie o min.3 miesiace – ale czy gdzies w regulaminie jest to wspomniane?

    Michal1607 Odpowiedz
  • witam. ktos juz rozwiazal umowe? w jaki sposob- telefonicznie czy w oddziale banku? Rozumiem ze nie ma zadnych problemow? nie domagaja sie zwrotow nagrod w zwiazku z rozwiazaniem umowy?

    Michal1607 Odpowiedz
    • skan pisma lub zdjecie na mail zwykly adres kontakt malpa bgzbnpparibas pl i to wystarczylo, okres wypowiedzenia 30 dni

      Dzikus
  • Ja w punkcie gdzie dostałem walizkę. Zero problemów. Można też listownie.

    Kacper Odpowiedz
  • Znowu jest opłata za kartę, mi policzyli jeszcze ubezpieczenie a karty nie używam. Jest wyzerowana. Piszę reklamację i wypowiadam umowę.

    Darek Odpowiedz
    • Dzięki za info, mi też opłatę policzyli (ale ubezpieczenia już nie)…

      Ja trochę tej karty nawet używałem, ale kilka dni temu spłaciłem i też już miałem wyzerowane… Wygląda to na ich świadome działanie, pewnie wielu mniej „sprytnych” klientów po paru miesiącach się dowie, że z opłat i odsetek za nie (i może jakiś karnych opłat) zrobiła się już duża kwota…

      Don Quijote de la Mancha
    • 4zł za prowadzenie karty naliczyli plus 3 grosze za ubezpieczenie

      Kacper
    • A ja zdecydowałem się trzymać tę karte przez rok i zbierać punkty, ale jak mam się z nimi ciągle użerać z reklamacjami to chyba im jednak podziękuję, a punkty wydam na bilet do kina, bo tylko na to mnie na razie stać.. ;-P

      jaceny
  • Z jaką datą wyciąg macie albo będziecie mieli w tym miesiącu ?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Mi tez naliczyli 4zl oplaty za kart. Poczekam tydzien, moze sami skoryguja tk jak w marcu. Jak nie to pismo o zwrot razem z zadoscuczynieniem.

    Tadeusz2 Odpowiedz
  • Dzwoniłem dzisiaj z reklamacją. Wiedzą, że błędnie naliczyli, mają sami skorygować. Taką dostałem informację.

    Darek Odpowiedz
  • jeśli kiedyś powtórnie u nich założę KK to dostanę jakieś bonusy które dopiszą mi się do konta?

    bobb Odpowiedz
  • Mi Pani mówiła, że po zamknięciu kk można złożyć kolejną i dostać nową walizkę. Z tym, że mamy tutaj lojalkę na rok czasu

    Kacper Odpowiedz
    • Też dostałam takie info choć regulamin promocji mówi co innego :D Wypowiedzenie złożone 3 tygodnie temu i żadnej oferty utrzymałościowej

      Ewelina
  • Chcę zamknąć kk, założoną w lutym. Mam dostęp przez internet i teraz zgłupiałem czy mam im coś jeszcze spłacać?
    Ostatnie transakcje zrobiłem w kwietniu.

    środki dostępne: 1000zł (taki miałem limit)
    zaległości płatne niezwłocznie: 0zł
    rata*: 4,00zł
    termin płatności raty bieżącej: 10-07-2017
    W czerwcu pobrali 4zł opłaty za kartę, ale je zwrócili.

    Trzeba spłacić kwotę z pozycji rata?

    Michał Odpowiedz
  • Teraz zauważyłem, że tym razem opłaty 4 zł mi nie zwrócili, przypomnijcie mi, proszę, gdzie było to zwolnienie? Przejrzałem teraz te papiery i tam 4 zł jest, a zwolnienia nie znalazłem…

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • Dla osób zbierających jeszcze punkty mam bonus: Działają doładowania telefonu. ;-)

    jaceny Odpowiedz
  • Udało się komuś doładować ? Mnie wyskakuje błąd danych, ale nie wiem o co chodzi.Numer z Tmobile zarejestrowany ma się rozumieć, a nawet właścicielem jest posiadacz konta Mambonus.

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Zmieniają opłaty, łączą systemy.Będzie lipa z tą kartą. Niestety zmiany na gorsze :/ przewalutowanie darmowe też się kończy.Raczej każdy otrzyma pocztą wykaz zmian.

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Szkoda trochę. Trzymam jedną kartę do czasów kiedy nie będę miał innych zobowiązań dla kart ale citi nie daje odpocząć – ciągle jakiś bonus do wyrobienia.

    dario Odpowiedz
  • Witam.
    Do tej karty założono konto techniczne, do spłat. Uwaga przy zamykaniu karty, konto się nie zamyka ? Karta zamknięta już dwa m-ce temu i nadal mogę się zalogować na konto, chociaż karty po zalogowaniu nie widać, wszystkie moje dane są widoczne.

    Wiesław Odpowiedz
    • Zawsze karta kredytowa ma powiązany rachunek (niekiedy zresztą można go obciążać bez użycia karty, np. Blikiem w Millennium), jeśli karty po zalogowaniu nie widzisz, to pewnie już został zamknięty, a możliwość zalogowania wynika z jakiejś umowy ramowej…

      Don Quijote de la Mancha
  • Gdy wyrabiałem kartę, to jedną z nagród było roczne zwolnienie z opłat. Który regulamin ma teraz pierwszeństwo – promocyjny (tj. do lutego 2018 karta bez opłat), czy nowy TOiP (od października 6 zł) ?

    ziberro Odpowiedz
    • Promocje zachowują swoją ważność, gdzieś było tak napisane w korespondencji od nich, więc opłaty nie będzie. Jednak przewalutowanie będzie już płatne 2% i ja z tego powodu wypowiadam umowę.

      Kruk
  • warto jeszcze zakładać tą kartę dla walizki?

    bobb Odpowiedz
  • jak przechodziłem obok placówki (ale jeszcze w sierpniu) to widziałem walizki, ciśnieniomierze i bardzo ciekawy kosz piknikowy w którym jest duet sztućców, talerzyków, komora termiczna. Wszystko przypinane i całkiem ładne. Nie wiem natomiast co z wrześniem.

    dario Odpowiedz
  • witam
    mam pytanie- w kwestii tej promocji -> wlasnie otrzymalem pismo ze w dniach 22-23 10 2017 nastapi polaczenie systemow Sygma i BGZ BNP. Zmiany te pociagaja za soba koniecznosc modyfikacji ofertyi dostosowanie postanowien umowy o limit i karte kredytowa. bank przesyla rowniez tekst umowy zawierajacy zmiany.
    Oczywsicie znajduje sie tam wzmianka ze mozna wypowiedzied ze skutkiem natychmiastowym itp w przypadku sprzeciwu dla wprowadzanych zmian.

    Czy dobrze rozumiem – ze majac w ramach tej promocji umowe na 12 miesiecy, bazujac na powyzszym pismie – moge bez zadnych konsekwencji wypowiedziec umowe (wyrazic sprzeciw np ze skutkiem natychmiastowym)?

    z gory dziekuje za odpowiedzi

    Michal1607 Odpowiedz
    • możesz wyrazić sprzeciw i wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym
      lub
      złożyć oświadczenie, że nie zgadzasz się ze zmianami regulaminu i karta zostanie zamknięta 22 października

      pozdrawiam

      kruczi
    • Właśnie wczoraj złożyłam w punkcie, w którym zakładałam kk, wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym. Nieogarnięta Pani przeczytała treść i powiedziała, że bank ma 30 dni na zamknięcie, na to ja podkreśliłam, że to przecież wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym (nawet pogubiłam w piśmie ten tryb) w związku ze zmianą przepisów. Pani była tym mocno zdziwiona, bo ode mnie się dowiedziała o planowanych zmianach :-)

      Mari
    • A nie wiecie, czy to wypowiedzenie/oświadczenie można złożyć w dowolnym oddziale BGŻ BNP?

      Don Quijote de la Mancha
    • Teoretycznie tak, bo umowę masz z Bankiem a nie z punktem X.

      dario
    • @Don Wcześniej chciałam złożyć normalne wypowiedzenie i na infolinii powiedziano mi, że tylko w punktach kredytowych jest to możliwe. Zmiany przyszły w dobrym dla mnie momencie, ale tak czy siak wypowiedzenie złożyłam punkcie, gdzie wyrabiałam kk i zostało przyjęte bez problemu.

      Mari
    • Aha, dzięki, właśnie tego się obawiałem, że choć teoretycznie umowę mam z Bankiem, a nie punktem X, to w praktyce nie będzie to takie proste… ?

      Don Quijote de la Mancha
    • W oddziale mają obowiązek przyjąć dokument. Być może trzeba go napisać ręcznie ale muszą przyjąć, potem przesłać gdzieś tam i tak dalej. Dlatego udają, że nie mogą i takie tam.

      dario
  • hej Kruczi i Mari. tak myslalem, ale zawsze lepiej skonsultowac sie tu na forum. Dziekuje za szybka odpowiedz i pomoc;)

    Michal1607 Odpowiedz
  • hej, korzystałem z promo z walizki w lutym, karta zamknięta jakoś w maju / czerwcu, czy da się ponownie ją założyć , wiem, że wg regulaminu nie, ale jak do tego podchodzą, bo nie wiem czy jest sens jechać do punktu

    Dzikus Odpowiedz
    • Da się. Ale mają już podgląd także do BGŻ tego normalnego i jeśli masz np tam konto to Ci zaproponują tylko mniejszą walizkę :D w każdym bądź razie tak było w moim przypadku

      Ewelina
    • zaproponują mniejszą walizkę :) hmm to idealnie, mała też się przyda, dziękuję za informację, rozuniem, że w chwili obecnej nie ma promocji zwalbiającej z opłaty przez pierwszy rok ? ;)

      Dzikus
    • Od września jest promocja 12 mc x 0 zł

      Ewelina
    • idealnie :) dzieki za info :)

      Dzikus
    • Podsumowując: dalej są walizki i nawet jeśli ktoś już miał kk i zamknął to może założyć kolejny raz i znowu dostanie. Tym razem kk trzeba jednak utrzymać 12 miesięcy ale dalej nie ma za nią opłat. Dobrze rozumiem?

      bobb
    • A mi się jednak wydaje, że jest karencja 12 miesięcy wstecz…

      ls5
  • Rozumiem, że od 22 października ma być nowa opłata 6zł. za kartę?

    jaceny Odpowiedz
  • wie ktoś jak to z tymi walizkami dla „wisienkowiczów z lutego” jest?

    bobb Odpowiedz
    • Wg regulaminu rok karencji…

      ls5
    • Dla tych z lutego nie ma karencji. Profilaktycznie trzymało się do maja kartę. Ja zamknąłem ale dalej mogę się zalogować do tego prymitywnego systemu i nic tam nie mam. Bank nie wie co z tym zrobić…

      dario
    • Witam. Do @ dario
      Ja zamknąłem ale dalej mogę się zalogować do tego prymitywnego systemu i nic tam nie mam. Bank nie wie co z tym zrobić…
      Po zalogowaniu w prawym górnym rogu sam zablokuj dostęp do konta (kolor czerwony)

      Wiesław
    • Zależy mi na tym aby nie być klientem z ich inicjatywy bo się potem okaże, że mam jakąś umowę ramową i nie jestem nowym klientem. Tak samo mogę się zalogować do mambonus. Może wrócę do nich jeszcze we wrześniu po nową walizeczkę – są bardzo ładne.

      dario
  • Jak z tym zwolnieniem za kartę jest czy nie ma w końcu jak w lutym zakładałem ? Nie wiem jak to rozumieć ?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Pytanie, jakie obecnie karty kredytowe rozliczają transakcje zagraniczne z przewalutowaniem po kursie MC i są przy tym tanie w utrzymaniu (ew. darmowe)? Kiedyś była w Raiffeisen i ta tu w Sygma Banku.

    Qazik Odpowiedz
  • Czy cos zmienili w oplatach? Wyplata gotowki z KK w bankomatach z logo MC i dyspozycja przez telefon z konsultantem nadal darmowa?

    Qazik Odpowiedz
  • Zdzisiek80
    zwolnienie masz przez pelne 12M. Takze przed pelnym m-cem przed koncem tych 12M musisz zlozyc wypowiedzenie, by nie zaczeli naliczac ci oplaty za karte od lutego 2018r. Najbezpieczniej: zloz wypowiedzenie po swietach 27-29.12.2017r. (okres wypowiedzenia 30D)

    Qazik Odpowiedz
    • Dzięki za utwierdzenie, też myślę że opłaty nie naliczą, ale to dziwny bank więc wszystkiego można się spodziewać.Regulamin tak napisany, że wolałem się upewnić.

      Zdzisiek80
    • A mi właśnie naliczono opłatę za kartę, co to do marca miała być bezpłatna. Zareklamowałem i reklamację mi odrzucili. Zatem wypowiem umowę ale ciulki wpisali w regulaminie promocji, że mogą żądać kasy za nagrodę.
      Macie jakieś doświadczenie ? Wkur…li mnie jak nie wiem co.

      dario
    • Potwierdzam u mnie też 6 zeta jest opłaty za kartę rzekomo bezpłatną do lutego :/ Co Ci odpisali Dario ? Jak to odrzucili ?

      Zdzisiek80
    • U mnie tak samo, choć karta w okresie wypowiedzenia i teoretycznie w przyszłym tygodniu powinna zniknąć. Ech, trzeba się jeszcze będzie z patałachami użerać….

      ziberro
    • Wyjaśniam, że na podstawie wysłanego do Pani zawiadomienia w sierpniu 2017r., od dnia 23.10.2017 r. Pani karta kredytowa jest obsługiwana w nowych systemach informatycznych, co umożliwia polepszenie i rozszerzenie dostępnych funkcjonalności karty. Zmiany w systemie informatycznym pociągnęły za sobą konieczność modyfikacji oferty a także dostosowanie postanowień odpowiednio Umowy o limit kredytowy i o kartę kredytową zbliżeniową Mastercard oraz serwis bankowości internetowej Sygma OnLine lub Umowy o limit kredytowy i o kartę kredytową zbliżeniową Mastercard (w tym Tabeli prowizji i opłat) zwanymi dalej „Umową o kartę” do powyższych zmian. Większej przejrzystości Umowy o kartę ma służyć również jej uporządkowanie redakcyjne, a także dostosowanie szaty graficznej do obowiązującej w Banku. Proponowane zmiany weszły w życie od dnia 23.10.2017 r.
      W związku z brakiem Pani sprzeciwu wobec wprowadzanych zmian, Bank naliczył w dniu 15.12.2017r.miesięczną opłatę za kartę, która jest zgodna z warunkami Umowy

      dario
    • Hmm, odrobinę mnie zaniepokoiliście…
      Wypowiedziałem umowę 7 listopada w oddziale upewniwszy się, że saldo wynosi 0,00 — bo do nowego systemu www dostępu nie miałem… Mam nadzieję, że na mnie nie naślą komornika po opłatę, odsetki, kary i opłaty windykacyjne… Ale skoro dopiero teraz o tym piszecie, to jest szansa, że do 7 grudnia (w okresie wypowiedzenia) opłaty nie naliczyli…

      Don Quijote de la Mancha
    • Za niepełny okres październik-listopad nie naliczyli zdaje się ?! od 26.10 do 15.11 ?! Miałem zamknąć to czekałem na koniec 12 miesięcy :)

      Zdzisiek80
    • Obstawiam, że to raczej „błąd” systemu jakich już kilka w przeciągu roku było. Na dniach będzie korekta, ale ten bank to i tak porażka.

      ziberro
  • Założyłam kartę. Skąd mogę wziąć numer klienta aby się zalogować na konto i do jakiego systemu powinnam się zalogować?

    Agata Odpowiedz
    • musisz do nich zadzwonić z tego co pamiętam

      jaceny
    • Bo mnie wszędzie odsyłają. W punkcie (gdzie zakładałam kartę) mówili że muszę iść do oddziału, w oddziale że na infolinii, a na infolinii że w punkcie i tak w koło Macieju.
      Zastanawiam się też nad wypowiedzeniem, ale w regulaminie jest utrzymanie przez 12 miesięcy.

      Agata
    • Ma ktoś jakiś pomysł???

      Agata
    • dzwonisz na infolinie ex Sygma Banku i tam podyktują Ci identyfikator

      Dzikus
    • Tylko że cały czas mówią że już przeszli na inny system i nie mają dostępu.

      Agata
  • No i w końcu nie zdążyłem złożyć wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym przed wprowadzeniem zmian; dopiero dzisiaj odwiedziłem placówkę („normalnego”) BGŻ BNP Paribas, na szczęście z zamknięciem nie było żadnych problemów, przeciwnie, aż się zdziwiłem, że pani w absolutnie żaden sposób mnie do zmiany decyzji nie przekonywała. Na początku spytała też, czy karty używałem, bo ponoć przychodzi ją zamknąć wielu klientów, którzy dopiero się dowiedzieli, że kartę Sygma mają (czyżby jakiś cross-selling?).

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • Wbrew zapowiedziom, karta ma wciąż korzystne przewalutowanie. Warto jednak zwrócić uwagę na liczbę punktów mamBonus – mi po przenosinach wcięło 3.000.

    ziberro Odpowiedz
  • Adminie: czy jesteś użytkownikiem tej karty ? Który regulamin ma tutaj pierwszeństwo – ten podczas zakładania karty, czy zmiany paribasa z października ? Mimo zamkniętej karty, ten parabank doliczył kolejną opłatę za kartę. Nie sposób się od patałachów uwolnić…

    ziberro Odpowiedz
    • Też mi policzyli opłatę 6zł, pomimo tego ze przy zmianie regulaminu, gdy dzwonił konsultant to potwierdził mi bezpłatność na rok od założenia konta. czekam na zwrot kasy, bo chce to konto zamknąć by zdąrzyc przed lutym. Masakra..

      jaceny
  • Po pierwsze nie mają prawa naliczyć opłaty, jeśli jest roczne zwolnienie, ale dopiero sam dzisiaj im złożę reklamacje ,skarga do KNF na działanie banku…piszcie tam to będzie awantura w banku

    https://www.knf.gov.pl/dla_konsumenta/formularze_zgloszeniowe/zgloszenie_na_bank?articleId=26372&p_id=18

    treść moja

    Niniejszym wnioskuję o wszczęcie postępowania wobec banku BGŻ BNP Paribas w następujących sprawach :
    1. Pobierania opłat za karty kredytowe Mastercard BGZ BNP Paribas – które są zgodnie z umowami zwolnione z opłaty przez rok czasu od ich założenia , a pomimo tego bank pobiera opłatę w zupełnie nie regularnej formie ( mi pobrano opłatę w kwietniu 2017 – 4 zł jak i grudniu 2017 – 6 zł i jeszcze bodajże w marcu 2017 – w tym przypadku bank zwrócił opłatę sam po kilku dniach). Do dnia dzisiejszego kwoty te nie zostały zwrócone na rachunek bankowy karty pomimo tego iż pobrana opłata miesięczna nie znajduje potwierdzenia w umowie (karta zwolniona z opłaty przez rok od podpisania umowy, data jej zawarcia 09.02.2017 r.
    Nie jestem jedyną osobą, której bank pobrał takie opłaty, takich osób jest mnóstwo.
    nr umowy……….
    2. Braku dostępu klientów do historii swoich kart kredytowych.
    Po połączeniu systemu informatycznych kart kredytowych Sygma Banku z BGZ BNP Paribas w październiku 2017 jako klient utraciłem dostęp do historii konta z okresu 09.02.2017 – 25.09.2017 r.
    Nałożenie na BGŻ BNP Paribas kary finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.

    konrad Odpowiedz
  • @dario – poproś bank o przesłanie potwierdzenia otrzymania zawiadomienia o zmianie TOiP i poczekaj na odpowiedź – co konsultant to głupszy u nich

    konrad Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy