Mam inteligo – nowy program poleceń

Wystartował program poleceń Banku Inteligo – Mam Inteligo. Jak to bywa w promocjach Inteligo – warunki są proste do spełnienia. Do zgarnięcia jest 100 zł.

Program poleceniem polega na polecaniu konta przez obecnego klienta banku nowym klientom Inteligo. Osoba polecona może liczyć na premię w kwocie 100 zł brutto, natomiast polecająca na 50 zł brutto.

100 zł za otwarcie konta Inteligo dla nowych klientów

Nowym klientem banku, według regulaminu, jest osoba, która w dniu przystąpienia do programu nie posiada Konta Inteligo ani nie wnioskuje obecnie o to konto. Przypuszczamy więc, że osoby które w przeszłości posiadały konto w Inteligo, bądź te, które teraz wypowiedzą umowę zaliczą się w poczet „nowych klientów”.

100 zł za obroty

Jedynym warunkiem, który musi spełnić polecony jest dokonanie transakcji bezgotówkowych (jednej bądź większej ilości) na sumę minimum 200 zł. Możemy tego dokonać przy użyciu karty lub aplikacji mobilnej IKO w punktach handlowo-usługowych jak i w internecie. Pamiętajmy, że na dokonanie zakupów na tę kwotę mamy czas do 30 dni od dnia otwarcia konta. Regulamin nie precyzuje, czy w tym czasie transakcje muszą zostać rozliczone przez bank. My rekomendujemy wykonanie ich na co najmniej kilka dni przed upływem terminu. :)

Jeśli martwicie się o czas, w jakim otrzymacie kartę płatniczą do domu to mamy dobrą wiadomość. Kurier, który przyjedzie do Ciebie w celu podpisania umowy będzie ją miał gotową w pakiecie startowym!

Wypłata premii

Nagroda w wysokości 100 zł trafi na konto nowego klienta w ciągu 32 dni od końca miesiąca, w którym podpisana została umowa o konto Inteligo.

0 zł za konto

Prowadzenie konta w Inteligo jest darmowe. Opłatę za kartę również wynosi 0 zł, pod warunkiem, że w okresie rozliczeniowym zostały dokonane transakcje na kwotę co najmniej 100 zł. Jeśli nie – to za kartę zapłacimy 4 zł miesięcznie. W Inteligo okres rozliczeniowy zaczyna się w dniu otwarcia rachunku i trwa przez miesiąc.

W trakcie wypełniania wniosku internetowego o konto Inteligo, pamiętajmy, aby w rubryce kod promocyjny wpisać numer telefonu osoby która poleciła to konto. Po wypełnieniu tego wniosku oczekujmy na telefon od konsultanta banku. W trakcie tej rozmowy będziemy mieć możliwość sprawdzenia wszystkich danych podanych przez nas wcześniej oraz wprowadzenia ewentualnych poprawek.

Regulamin traktuje również o kwestii podatkowej:

Bank sporządzi informację PIT-8C w oparciu o dane właściwe dla Konta Inteligo na które wpłynie nagroda.

Jeśli szukacie osoby, która może polecić wam konto – piszcie na nasz adres kontaktowy. Postaramy się pomóc!

Przypominamy, że z powodów niewywiązywania się z obietnic niektórych (często przypadkowych) czytelników polecanie w komentarzach jest zabronione.

Nie przegap!

Komentarze

  • @adamus, jak możesz, to mi też podeślij to swoje nagranie, przyda się w razie czego… (pwsMAŁPAonetpl)

    pws Odpowiedz
  • Sorry ale nie za bardzo mogę wam to udostępnić bo:
    1. W czasie tej samej rozmowy wypełniałem wniosek o konto podając wszystkie dane (co prawda to można by było obciąć), ale
    2. Nie poinformowałem konsultantki że rozmowa jest rejestrowana, więc to nagrywanie było nielegalne i wykorzystać nagrania samego w sobie nie mogę (mogę tylko przesłuchać jeszcze raz, sprawdzić jak się nazywała i o której dokładnie była rozmowa)

    adamus Odpowiedz
  • @adamus, a no to chyba że, myślałem, że tylko tak dzwoniłeś z pytaniem o konkretnie tę sprawę.

    pws Odpowiedz
  • miał ktoś problem z wypłatą kasy?
    ja zostałem polecony dostałem kasę, poleciłem 4 osoby. 2 dostały kasę a dwóm osobom minął termin i nie dostały.. na infolinii powiedzieli że 1 osoba nie zaznaczyła zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych ( po sprawdzeniu umowy okazało się że zgoda została wyrażona oraz w na koncie jest taka zgoda..) a u drugiej osobie powiedzieli że jeszcze mają czas na wypłatę, ale dzisiaj minął ten czas i kasy nie ma..

    Carlos Odpowiedz
  • Carlos – zdecydowanie reklamuj! Po pierwsze – bo masz zapewne racje (a jeśli nie to ew. powiedzą co było nie tak – o ile było), a po drugie – bo Inteligo ma rozsądne podejście do klientów. Parę dni temu był opisywany przypadek zwrotu 50 zł pomimo…. nie-spełnienia warunków i „dobrej relacji” z klientem :)

    Michał Odpowiedz
  • Czy dostał już ktoś premie 100 zł za założenie konta w lipcu?

    simrisham Odpowiedz
  • Na razie premii brak. Konto założone w lipcu

    Robert Odpowiedz
  • ja założyłem w czerwcu ale warunki spełnione w lipcu. 3 Sierpnia mają przelać

    Carlos Odpowiedz
  • warunki spełnione w lipcu premii brak

    rdk Odpowiedz
  • jest już kolejna 7 edycja edycja programu: https://maminteligo.pl/files/Regulamin_Mam_Inteligo_edycja7_01.09-30.11.pdf?v=01092014

    Kasy z poprzedniej 6 ed. nie ma (ani polecający, ani dwóch poleconych – warunki spełnione w lipcu),

    lipka10 Odpowiedz
  • Widzę, że w 7 edycji doprecyzowali już zapis „nowy Klient” – jest 3 letnia karencja od daty rozpoczęcia programu:
    Nowy Klient – osoba, która w dniu przystąpienia do Programu nie posiada Konta Inteligo indywidualnego lub wspólnego, ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek
    o otwarcie Konta Inteligo indywidualnego lub wspólnego, złożony przed przystąpieniem do Programu, ani w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia
    Programu nie posiadała żadnego Konta Inteligo”

    lipka10 Odpowiedz
  • masakra ta banki to się wycwaniają ale pewnie dlatego że mają speców co czytają każde tu pisane słowo i rozwiązania….

    bolek Odpowiedz
  • haha o kolejna zmiana:
    „4) dokonanie w ciągu 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia otwarcia Konta Inteligo, co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej kartą wydaną do Konta Inteligo
    lub przy użyciu aplikacji IKO, o łącznej wartości minimum 200 PLN w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem operacji wykonywanych przez Internet. „

    news Odpowiedz
  • Prześwietlimy dokładnie po południu – choć widać, że kolejny bank wyciąga szybko wnioski :)

    Michał Odpowiedz
  • #news transkakcje o których myślisz księgowane są jako płatnosc rachunków więc powinny przejsc :)

    lolo Odpowiedz
  • Odp. od Inteligo: ostateczny termin zaksięgowania środków na rachunkach Klientów to 3 września.

    lipka10 Odpowiedz
  • Lolo ok. Tylko że szkoda ryzykować i nic nie wyjąć, lepiej iść do castoramy:)

    news Odpowiedz
  • Nie lubię tych panienek –> Casto na Popularnej :)

    lolo Odpowiedz
  • lolo # za często bywasz i kombinujesz :)

    news Odpowiedz
  • Hehe tylko raz i to nie ze swoją kartą :) Rozszyfrował już ktoś kod MCC UyaP ?

    lolo Odpowiedz
  • @lolo, szukajcie, a znajdziecie… :)

    pws Odpowiedz
  • I co, dostaliście premię za lipiec, czy trza reklamować?

    montezuma Odpowiedz
  • na 2 kontach dalej brak..

    Carlos Odpowiedz
  • @montezuma
    za polecenie jest, ale za otwarcie konta w lipcu brak – reklamacja napisana, bo na innym koncie otwartym w sierpniu 100zl wpadło dziś

    dialam Odpowiedz
  • Mi wczoraj 3 września wpłynęła kasa za lipiec 100zł i polecenie 50 zł.

    elektryk Odpowiedz
  • Prosba, moze ktos podac link do regulaminu ktory obowiazywał w sierpniu (bez karencji 3 lat) ,wszedzie jest przekierownie do nowego.

    rw8888 Odpowiedz
  • rw8888 # na stronie https://maminteligo.pl/ na samym dole rozwijasz dokumenty i tam jest też stary regulamin 6 edycji

    news Odpowiedz
  • Poszły 3 reklamacje, na infolinii mówiła ze ciągle dzwonią w tej sprawie i zgłaszają reklamacje..

    Carlos Odpowiedz
  • @news
    Dzieki, na Ciebie i na @pws zawsze mozna liczyc ;)

    rw8888 Odpowiedz
  • u mnie też brak premii napisana reklamacja.

    rdk Odpowiedz
  • U mnie też brak premii. Na napisaną reklamację odpisali, że przepraszają za opóznienie i premia zostanie wkrótce wypłacona.

    Jola Odpowiedz
  • premie za zakładane pod koniec sierpnia konta kiedy będą wypłacać?

    Merr Odpowiedz
  • Zaczynają wypłacać premie za lipiec (póki co dostałem premię jako polecony, wciąż nie ma dla polecającego)…

    Swoją drogą: czy z związku z tym opóźnieniem nie powinni wypłacić premii powiększonej o odsetki?

    montezuma Odpowiedz
  • Powinni! Pisz reklamacje, bedziesz pierwszym ktory wyrwie cos takiego z Inteligo/Pko. Ja dostalem odsetki ustawowe z toyoty :)

    aaaa Odpowiedz
  • też nie dostałam premii za konto założone w lipcu, wg wyliczeń dokładnie dzisiaj mija termin, jutro dzwonię i pyskuję ;)

    Anita Odpowiedz
  • Ja mam tak jak Anita, czekam na kasę za założenie za jednym koncie i 3x za polecenie na drugim :-) na razie brak :(

    as Odpowiedz
  • Witam,
    3 konta założone w czerwcu, wypłata premii w dniu wczorajszym po złożeniu reklamacji. NIe czekajcie i piszcie reklamacje.

    qtz Odpowiedz
  • tę reklamację składa się na stronie www?

    Anita Odpowiedz
  • mi odpiwali szybko na reklamację. najpierw złożyłem przez formularz kontaktowy na stronie głównej i dostałem odpowiedź od Pani, że to trzeba przez infolinię lub formularz kontaktowy po zalogowaniu na konto bo tak to ona nie ma dostępu do danych. Po czym wysłałem z konta i ta sama Pani odpisała z wyjaśnieniem, że warunki spełnione były w sierpniu. Do 7 września mieli czas na weryfikację i potem 25 dni na przelanie premii.

    as Odpowiedz
  • grr. masakra, jaki burdel w Inteligo mają.

    „W nawiązaniu do wiadomości elektronicznej z dnia 3 września 2014 roku dziękuję za zainteresowanie programem „Mam Inteligo”.

    Uprzejmie informuję, że we wskazanym przez Pana terminie nie został zarejestrowany wniosek o otwarcie konta Inteligo, w którym zostałby podany Pana numer telefonu jako osoby polecającej. W związku z powyższym wypłata premii nie jest możliwa.

    Przykro mi, jeżeli zaistniała sytuacja jest dla Pana powodem niedogodności.

    Wyrażam nadzieję, że dalsze korzystanie z konta będzie dla Pana źródłem zadowolenia.”

    Szkoda tylko, że polecający się do programu zakwalifikował, gdyż dostał premię. Więc on dobrze wpisał numer, a tutaj szanowny „młodszy specjalista” twierdzi z przykroscią, że ja nie mogę dostać premii. o.O

    montezuma Odpowiedz
  • @montezuma a co masz w programie poleceń- jest uwzlględnione to polecenie czy nie?

    Soniczka Odpowiedz
  • @Soniczka: Jest uwzględnione, oczywiście.

    montezuma Odpowiedz
  • To trzeba przyatakować rzecznika banku i jakby co KNF -za niedopełnienie warunków loterii.

    Soniczka Odpowiedz
  • a w ogóle kpiną jest tekst”Przykro mi, jeżeli zaistniała sytuacja jest dla Pana powodem niedogodności.” no przykre i wkurzające niedogodności, że grosze trzeba im z paszczęk wyrywać, bo sami grają głupimi frazesami zamiast wypłacić należne premie NA CZAS

    Soniczka Odpowiedz
  • Niestety osoba polecajaca jest juz Starym Klientem dla banku, natomiast osoba polecana jest Nowym Klientem i nawet nie musi spelniac zadnych warunkow zeby otrzymac kase, wystarczy ze zlozy reklamacje tak jak ja zrobilem w sierpniu. Teraz jestem juz raczej Starym Klientem z kilkumiesiecznym stazem, wiec koncze przygode z Inteligo zeby nie nawiazywac dlugofalowych relacji :)

    aaaa Odpowiedz
  • Czy ktoś potrafi mi przetłumaczyć: w rankingu polecenia mam zaznaczone polecenia- otworzono konta. Natomiast przy pozycji twoje aktywne polecenia -mam zero. Co jest? „Aktywne polecenia

    Liczba otwartych z polecenia kont Inteligo, które obecnie nie spełniają warunków Regulaminu i nie zostały zakwalifikowane do przyznania nagrody. ”
    Dodam że chodzi o 6edycję, kasy dla polecającego jak nie było tak nie ma.

    Misia82 Odpowiedz
  • Jedna pozycja wskazuje nam liczbe osob ktore podaly nasz numer, druga ile spelnilo warunki i za nie dostalismy/dostaniemy premie. Jestem na komorce, wiec nie powiem Ci ktora jest ktora obecnie.

    Kasia Odpowiedz
  • Ps. Z 6 edycji ostatnie premie wplyna w pazdzierniku :)

    Kasia Odpowiedz
  • Dziś dostałem premie za pięć poleceń z sierpnia, polecone osoby także dostały kasę którą sobie biorę :)

    W sumie 750zł wpadło :)

    news Odpowiedz
  • szybko dali z 6 edycji :) czy wypowiedzenie wysyłacie identycznej treści jak sierpniowe? :P

    edw-ed Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy