Mam inteligo – nowy program poleceń

Wystartował program poleceń Banku Inteligo – Mam Inteligo. Jak to bywa w promocjach Inteligo – warunki są proste do spełnienia. Do zgarnięcia jest 100 zł.

Program poleceniem polega na polecaniu konta przez obecnego klienta banku nowym klientom Inteligo. Osoba polecona może liczyć na premię w kwocie 100 zł brutto, natomiast polecająca na 50 zł brutto.

100 zł za otwarcie konta Inteligo dla nowych klientów

Nowym klientem banku, według regulaminu, jest osoba, która w dniu przystąpienia do programu nie posiada Konta Inteligo ani nie wnioskuje obecnie o to konto. Przypuszczamy więc, że osoby które w przeszłości posiadały konto w Inteligo, bądź te, które teraz wypowiedzą umowę zaliczą się w poczet „nowych klientów”.

100 zł za obroty

Jedynym warunkiem, który musi spełnić polecony jest dokonanie transakcji bezgotówkowych (jednej bądź większej ilości) na sumę minimum 200 zł. Możemy tego dokonać przy użyciu karty lub aplikacji mobilnej IKO w punktach handlowo-usługowych jak i w internecie. Pamiętajmy, że na dokonanie zakupów na tę kwotę mamy czas do 30 dni od dnia otwarcia konta. Regulamin nie precyzuje, czy w tym czasie transakcje muszą zostać rozliczone przez bank. My rekomendujemy wykonanie ich na co najmniej kilka dni przed upływem terminu. :)

Jeśli martwicie się o czas, w jakim otrzymacie kartę płatniczą do domu to mamy dobrą wiadomość. Kurier, który przyjedzie do Ciebie w celu podpisania umowy będzie ją miał gotową w pakiecie startowym!

Wypłata premii

Nagroda w wysokości 100 zł trafi na konto nowego klienta w ciągu 32 dni od końca miesiąca, w którym podpisana została umowa o konto Inteligo.

0 zł za konto

Prowadzenie konta w Inteligo jest darmowe. Opłatę za kartę również wynosi 0 zł, pod warunkiem, że w okresie rozliczeniowym zostały dokonane transakcje na kwotę co najmniej 100 zł. Jeśli nie – to za kartę zapłacimy 4 zł miesięcznie. W Inteligo okres rozliczeniowy zaczyna się w dniu otwarcia rachunku i trwa przez miesiąc.

W trakcie wypełniania wniosku internetowego o konto Inteligo, pamiętajmy, aby w rubryce kod promocyjny wpisać numer telefonu osoby która poleciła to konto. Po wypełnieniu tego wniosku oczekujmy na telefon od konsultanta banku. W trakcie tej rozmowy będziemy mieć możliwość sprawdzenia wszystkich danych podanych przez nas wcześniej oraz wprowadzenia ewentualnych poprawek.

Regulamin traktuje również o kwestii podatkowej:

Bank sporządzi informację PIT-8C w oparciu o dane właściwe dla Konta Inteligo na które wpłynie nagroda.

Jeśli szukacie osoby, która może polecić wam konto – piszcie na nasz adres kontaktowy. Postaramy się pomóc!

Przypominamy, że z powodów niewywiązywania się z obietnic niektórych (często przypadkowych) czytelników polecanie w komentarzach jest zabronione.

Nie przegap!

Komentarze

  • @pws
    Dzięki za potwierdzenie, własnie na Ciebie liczyłem ze sie odezwiesz ;)

    Info dla wszystkich; jesli chodzi o Warszawe to wniosek zlozony 18go (zaraz po otrzymaniu w tym dniu maila o zamknieciu konta) a w dniu dzisiejszym był u mnie kurier z nowa umowa.Wiec chłopaki dzialaja szybko i raczej nie beda stwarzali problemów zeby sie ludzie wyrabiali przed 31 sierpnia.

    rw8888 Odpowiedz
  • Art, postaram sie zrobić tak, żeby użytkownicy z dłuższym stażem dostawali treści.

    Michał Odpowiedz
  • Co trzeba zdążyć zrobić przed 31.08 żeby się załapać:
    – osoba polecająca musi się zarejestrować – to na pewno
    – osoba polecana musi złożyć wniosek – też na pewno
    – podpisać umowę i aktywować konto – ?
    Nie widzę w regulaminie takiego wymagania.
    Dopiero czekam na zamknięcie konto i zastanawiam się czy zdążę otworzyć ponownie w terminie

    adamus Odpowiedz
  • @adamus,
    jeśli już zamkniesz konto, to sprawdź przede wszystkim czy masz otwarty dostęp do bankowości internetowej. Zobacz czy nadal możesz się logować – tzn. czy „obecnie posiadasz ograniczony dostęp” (klikając można tylko w ustawienia i przycisk lokaty). Na infolinii powiedziano mi, że to normalna procedura – najpierw zamykają samo konto a potem dostęp internetowy. Teoretycznie w następnym dniu roboczym ale technicznie może to potrwać do 7 dni nawet w przyp. natychmiastowego wypowiedzenia. Definitywne zamknięcie to brak możliwości zalogowania. Niby w regulaminie nie ma wzmianki o otwartym dostępie, który by przeszkadzał w poleceniu ale lepiej chuchać na zimne, żeby samemu nie wykluczać się z gry. Uczulam na tą kwestię interpretacyjną – niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę.

    Robert.Agnostyk Odpowiedz
  • @adamus
    na zadanie mail potwierdzjacy o zamknieciu konta

    rw8888 Odpowiedz
  • Ja listy z natychmiastowym wypowiedzeniem wysłałem w poniedziałek, w środę dostępy do serwisu zostały zablokowane i tego samego dnia złożyłem już wnioski o otwarcie nowych kont z polecenia, dziś mail że przesyła została nadana i pewnie w poniedziałek będzie kurier z pełnymi zestawami :)

    na maminteligo.pl widnieje info że oczekujące polecenia to 3 a złożyłem 5 wniosków, ktoś się orientuje dlaczego?

    news Odpowiedz
  • @rw8888,
    właśnie po otrzymaniu na żądanie maila potw. zamknięcie konta odkryłem nadal aktywny dostęp internetowy. Oczywiście poprawnie wypełniony wniosek dot. zamknięcia w trybie natychmiastowym.

    Robert.Agnostyk Odpowiedz
  • Ale chyba jak się udało wniosek wypełnić to powinno być OK…
    Jeszcze wracając do tematu – czy będzie liczyć się polecenie zakładając że wypełnię wniosek jeszcze w sierpniu ale kurier przyjdzie już we wrześniu?

    adamus Odpowiedz
  • @news, aktualizacje systemu poleceń i spełnienia warunków są co jakiś czas, to normalne.

    @adamus, warto by o to zapytać na infolinii/mailem – czy wystarczy zawnioskować o konto do końca sierpnia czy też podpisać już umowę…?

    pws Odpowiedz
  • adamus # moim zdaniem umowa musi być podpisana w sierpniu, ale lepiej ich zapytać.
    Jeżeli chodzi o wysyłkę to od momentu wypełnienia formularza za 3/4 dni wysyłają cały pakiecik więc powinieneś się wyrobić.

    news Odpowiedz
  • OK, dzięki za podpowiedzi…
    Czy się wyrobię czy nie zależy od tego kiedy mi zamkną aktualne konto. Wypowiedzenie dotarło do nich w środę, a nie dostałem maila o zamknięciu i mogę wciąż się logować.

    adamus Odpowiedz
  • @Robert.Agnostyk
    Ja z zona mielismy analogiczna sytuacje mi przysłali nowe hasla startowe a ja potraktowano jako starego klienta.Wczoraj zlozona reklamacjastraszenie odstapieniem od umowy KNF oraz rzecznikiem jak sie skonczy powiadomie ale zona ma oficjalnego maila ze zmkneła tydzien temu konto wiec chyba nie beda sciemniac.Dlatego tak wazne jest te zadanie maila bo bez niego była by w czarnej d…

    rw8888 Odpowiedz
  • jeszcze jedno :jakie 7 dni?!!
    Oni maja obowiazek zamknac konto w 1-2 dni bo to tryb natychmiastowy a nie 7 dniowy!Cztery osoby mialy mi pokazac punkt w regulaminie w umowie itp. biedaki nie znależli a zonie zamkneli konto w sobote a w niedziele dostała maila o zamknieciu ! jako klienci macie miec to na dokumencie a wewnatrzbankowe ustalenia g…. was obchodza.Reasumujac dusic jeszcze raz dusic jak chcecie zerwac te wisienki ;)

    rw8888 Odpowiedz
  • @rw8888,
    nie gorączkuj się tak – mniej się przejąłem tym co usłyszałem od dziewczyny na infolinii, niż Ty sam. Przytoczyłem tylko dokładnie jej słowa, że dostęp internetowy teoretycznie wygaszany jest w nast. dniu roboczym po zamknięciu konta „ale technicznie może to potrwać DO 7 dni nawet w przyp. natychmiastowego wypowiedzenia”. W moim przyp. w czwartek konto zostało zamknięte, po czym na wyraźne żądanie (zanim zwróciłeś na to uwagę) dostałem mail potw. a dziś po południu dostęp został zablokowany. Czyli całość trwa rzeczywiście 1-2 dni. Po złożeniu nowego wniosku za 2 godz. zadzwonili i znów żeby nie było za lekko – gość wspomniał o max 10 dniach oczekiwania na kuriera. Oczywiście to termin max i nie odbieram wszystkiego co mówi każdy inny konsultant dosłownie. Reasumując jako klienci z żoną możecie dusić jeszcze raz dusić – to też jedna z metod kontaktu z bankiem.

    Na marginesie – naprawdę upierdliwą sytuację miałem z Getin Bankiem ws. pozostawienia dostępu internetowego mimo zamknięcia konta. A ponieważ ich wewnątrzbankowe ustalenia g… mnie obchodziły nie straszyłem KNF, tylko złożyłem skargę do tej instytucji. Procedura jest b. łatwa; wystarczy rzeczowy opis sprawy i podanie swoich danych. Również mailowo – podpis elektroniczny nie jest wymagany.

    Robert.Agnostyk Odpowiedz
  • @Robert.Agnostyk
    To ty nie doczytałes tego co napisalem teraz i w wczesniejszych postach ( a ten drugi post byl do ogólu a nie do ciebie).Unosze sie bo ta sytuacja zaczyna przypominac z utrudnien znana Ci opcje zamykania w Getinonlinie (tez ich przerabialem ale zalatwilem w koncu sprawe poprzez wniosek o zamkniecie profilu) bo najpierw cudem zakwalifikowali wypowiedzenie zony jako w trybie normalnym, pozniej ja nie dostalem maila o zamknieciu (zona tak) a teraz okazuje sie ze bedzie ona czekac nie wiadomo ile na hasla a najgorsze ze jesli zona nie ma hasla startowego telefonicznego to nie moze niczego sie dowiedziec a do 7 wrzesnia malo czasu.
    Co do 7 dni to uczulam ludzi zeby nie dali sobie wciskac ustalen ktorych nie maja w dokumentacji.
    Odnosnie straszenia KNF (malo kiedy uzywam tej instytucji bardziej skuteczne jest straszenie redaktorem z wyborczej) dziękuje ale jednak zostane przy mojej opcji poniewaz na dzien dzisiejszy przegralem z bankami tylko jedna sprawe z ponad 20-tu .

    rw8888 Odpowiedz
  • @rw8888,
    OK rozumiem – rzeczywiście przypadek mieliście kuriozalny; w tej sytuacji ponaglenia przynoszą efekty. Ja musiałem się upominać o rozw. po 10 dniach od wysłania wypowiedzenia listem poleconym (zważywszy na długi weekend było 7 dni roboczych). Mam lekkie wrażenie, iż zakwalifikowanie wypowiedzeń jako tryb normalny nie jest przypadkowe ale obym się mylił. Jeszcze tylko oprócz wiążącego terminu zawarcia umowy nie ma już więcej niewiadomych (ale na to też jest sposób przez kontakt z Inpostem – wystarczy znać nr przesyłki i ). W sumie nie drążyłbym więcej tematu, robił swoje i czekał na wiśnie jak dojrzeją.
    Co do praktyk Getinu – na razie z KNF odpisali, że pozostawiony otwarty dostęp b. klienta podpada raczej (albo również) pod UOKiK ale zwrócili się o stosowne wyjaśnienia do GB. Wiem że w KNF o zajmują się o wiele poważniejszymi sprawami (np. wciskaniem nieświadomym ludziom nieszczęsnych polisolokat), niemniej jednak skargę wysłałem. Pierwszy raz w życiu. Może Samcik rzeczywiście miałby większą siłę oddziaływania, jednak z tego co widzę na Getinie czarny PR jakoś nie robi większego wrażenia. Poza tym nie śledzę jego artykułów.

    Robert.Agnostyk Odpowiedz
  • @Robert.Agnostyk
    Odnośnie mojej sprawy mam w odwodzie moja teściowa (polecająca konto) która złoży zażalenie ze mimo zachęty Banku nie będzie mogła otrzymać premii bo córka z winy Banku nie może korzystać z konta (dusić ich dusić!).
    Tez nie czytam pana S. bo to trochę megaloman ale oprócz GB (prawda, zgadzam sie z Toba) jego nazwisko robi wrażenie.

    rw8888 Odpowiedz
  • Hej! Czy orientujecie się jak można wyłączyc powiadomienia sms w koncie inteligo?? Dziś dostałem opłatę 5 zł za te usługę.

    kamil.gr Odpowiedz
  • Kamil – w systemie tansakcyjnym jest taka opcja, tylko z tego co pamiętam to nie ma opcji wyłącz wszystkie powiadomienia tylko trzeba odklikać wszystkie z osobna.

    nickuś Odpowiedz
  • kamil.gr w lewym górnym rogu kliknij na „Dane i ustawienia”, potem z lewej na „Ustawienia” i na „Powiadomienia”, a następnie w środkowym oknie na „Zmień dane”. Odkliknij formę SMS. Ja na wszelki wypadek odkliknęłam wszystko, co jest wymienione na dole (o tym pisał nickuś). Kliknij na „Dalej” i potwierdź zmiany hasłem. W efekcie mój status powiadomień zmienił się na zablokowane, ponieważ nie chciałam nawet bezpłatnych.

    lka Odpowiedz
  • Dzięki za pomoc. Już zmienione!

    kamil.gr Odpowiedz
  • hmmm osoby które zamknęły tydzień temu konta, otwierając konta od nowa z polecenia otrzymały te same loginy, i nie jestem pewien ale nr konta chyba również… czy polecenie na pewno się zaliczy? ;/

    news Odpowiedz
  • Witam Was,ja nie rozumiem ,dużo jest tych komentarzy dlatego pytam: Czy już raz zakładając konto z czyjegoś polecenia i otrzymując 100 zł mogę założyć (do 31.08.) nowe konto (tamto zamknięte) i otrzymam znowu 100 zł ?

    bolek Odpowiedz
  • i drugie pytanie wystarczy do 31.08 wnioskować o konto i to się zalicza do spełnienia regulaminu (mimo że na dostanie umowy trochę się czeka) ?

    bolek Odpowiedz
  • bolek # tak tylko teraz nie wiem czy nie jest za późno, czas na otworzenie masz do końca tygodnia a umowę wysyłją w ciągu 3/4 dni, dodatkowo mam wątpliwości bo otrzymałem te same dane do logowania co poprzednio (login)

    news Odpowiedz
  • Ja mam wątpliwości bo w regulaminie napisano, że nagrodę z polecenia można dostać jeden raz. Więc jeżeli już raz ktoś otworzył konto i dostał nagrodę to druga raczej nie przysługuje. Natomiast co z polecającym? On chyba może dostać premię za polecenie konta tej samej osobie. Takiego wykluczenia nie zauważyłem.

    nickuś Odpowiedz
  • @news nr konta jest inny

    lka Odpowiedz
  • faktycznie nr konta jest inny, dla pewności zapytałem przez wiadomość czy jestem poprawnie polecony i czy uczestnicze w programie

    news Odpowiedz
  • Czy wystarczy dokonać zakupu na np. allegro poprzez przelew? (oczywiście 200zł+)

    tututuk Odpowiedz
  • tututuk # robisz sobie jaja?

    news Odpowiedz
  • news # pytam poważnie

    tututuk Odpowiedz
  • tututuk # po co pytasz skoro wystarczy umieć czytać ze zrozumieniem ten artykuł…

    „100 zł za obroty
    Jedynym warunkiem, który musi spełnić polecony jest dokonanie transakcji bezgotówkowych (jednej bądź większej ilości) na sumę minimum 200 zł. Możemy tego dokonać przy użyciu karty lub aplikacji mobilnej IKO w punktach handlowo-usługowych jak i w internecie.”

    news Odpowiedz
  • Witam, potwierdzi ktos czy PU sie liczy do tych 200zl do wydania?

    romek Odpowiedz
  • pod warunkiem, że opłaty dokonasz z telefonu Nokia

    lolo Odpowiedz
  • romek # musisz wydać Nokią na windowsie.

    news Odpowiedz
  • Nie, nie, tylko iOS 7 na modelu 5S się liczy, żaden inny oraz ew. na BlackBerry OS – tak mi potwierdzili w Inteligo, bo pisałem i dzwoniłem z pytaniem o aplikację :D

    A na serio, to wczoraj dostałem odpowiedź, że niestety do 31.08. trzeba już podpisać umowę, a nie wystarczy samo wnioskowanie. To samo potwierdziła infolinia.

    pws Odpowiedz
  • Zebyscie zdechli pajace ! Nie wiem co kieruje ludzmi ze chce im sie odpisac ale nie na temat. to juz lepiej milczec. Wiśnia wam w odbyt

    romek Odpowiedz
  • pws # też mi tak odpisali, ja zdążyłem polecić tylko 5 kont;//
    warunki spełnione + konkurs z czytnikiem e-boków …

    Może wznowią promocję od 1.09?

    news Odpowiedz
  • Mi na infolinii dziewusia powiedziała, po kilku minutach zastanawiania się, analizowania regulaminu, sprawdzania i konsultowania, że wystarczy wypełnić wniosek do 31.08.
    Jak mi nie zaliczą to będzie reklamacja… a przypadkowo się składa że rozmowę mam nagraną, więc mogę sprawdzić jak konsultantka się nazywała i napisać żeby ściągnęli dla mnie 150zł z jej wypłaty :-)

    adamus Odpowiedz
  • #adamus mam osobę która możliwe że się nie wyrobi. Jakby co to poproszę o tą rozmowę, oki? obserwuj komentarze na tym wpisie. Ewentualnie marekblokowyMALPA@wp.pl

    #romek PU jest dla dorosłych :)

    lolo Odpowiedz
  • przedobrzyłem z tym mailem :/ admin, możesz skorygować?

    lolo Odpowiedz
  • A ja w kwestii aktualnej : przesyłka Inteligo odebrana w oddziale Inpostu, plastik i karta zdrapka wręczona, umowa podpisana i aktywowana, sms potwierdzający otrzymany od razu. Po pierwszym zalogowaniu widzę, że mam identyczny identyfikator i login własny co poprzednio (już ktoś wcześnie wspominał o tym ale login można ustawić nowy). W zakładce rachunki wiadomość – status wniosku przetwarzany. Oczywiście we wniosku nie powtarzałem tego samego nr-u tel. i adres e-mail jak przedtem, jednak jak widać to raczej drobne „zabiegi kosmetyczne”.

    Robert.Agnostyk Odpowiedz
  • Robert,
    zgadza się – bank i tak identyfikuje osobę po nr. PESEL

    Michał Odpowiedz
  • Tez dostalem ten sam login za to numer konta inny, mysle ze bedzie dobrze ;)

    ManieK Odpowiedz
  • @admin,
    no i może po tej samej facjacie z kopii dowodu :) A nieco poważniej – dziś miałem również odbiór przesyłki z Orange; niemalże w biegu na mieście. Przytrzymałem trochę kuriera, żeby choć zdawkowo zajrzeć do pudełka z tel. (jak przykazał konsultant z e-sklepu) ale nie zwróciłem już uwagi czy ksero dow. osob. włożył do koperty firmowej i zakleił. Szczególnie przewrażliwiony nie jestem, jednak ponoć kurierzy mają obowiązek zrobić to każdorazowo w obecności i na oczach klienta. Dodatkowo zabezpieczam się odręcznym dopiskiem naniesionym dokładnie na skopiowane strony dowodu w rodzaju „dołączam kopie DO na potrzeby zaw. umowy…”. Dzisiaj zabrakło mi na to czasu.

    @ManieK,
    no przecież, że inny numer konta a nie ten sam co poprzednio – to nie recykling.

    Robert.Agnostyk Odpowiedz
  • Mozecie cos doradzic -bujam sie od tygodnia z kontem zony.Dostala nowa umowe ale bez nowych hasel a w mailu kazali jej korzystac ze starych .Zrobilismy dym i powiadomiono nas wtedy ze najbrawdopodonie to blad pracownika ze nie zauawazył ze konto jest zamnkiete (ma zona maila o zamknieciu z data 3 dni przed skladaniem wniosku)i potraktował zakladane konto jako kolejne.Gdy przez tydzien nikt sie nie odezwał , zona postraszyła ich odpowiednimi instytucjami i po 2 godzinach (cholera nie było mnie wtedy!) oddzwonil pracownik i zaczal jej wciskac ze wcale nie musi miec nowych hasel jako nowy klient (notabenne stare jej zablokowali wiec nie ma dostepu do konta i karty) ze stare jej odblokuja za pare dni i bedzie mogła skorzystac z Mam Inteligo i ze nie musi sie obawiac terminu 7 wrzesnia bo dla niej wiazace jest 30 dni.Miał to wszystko w mailu potwierdzic w dniu dzisiejszym.Wiec czekam na maila ale czuje ze mi cos tu smierdzi na kilometr.Podejrzewam ze nie znajdzie sie nikt kto zakladajac nowe konto tez nie dostał nowych hasel do telekodu i profilu internetowego.

    rw8888 Odpowiedz
  • @rw8888
    Ja miałem/mam podobnie. Jak tylko zobaczyłem, że nie mogę zalogować do starego konta (komunikat że dostęp został zablokowany – inaczej niż ktoś pisał wcześniej, że konto zamknięte ale jeszcze można się logować), zadzwoniłem na infolinię i wypełniłem (przez tel.) wniosek o nowe konto. To było teraz w ostatnim tygodniu sierpnia, stąd ten pośpiech. Myślałem że wypełniając przez infolinię pominie się krok oddzwaniania konsultanta i troszkę przyspieszy, ale okazało się że nie. Jednak jak pisałem wcześniej zapewniali, że data złożenia wniosku decyduje i załapaniu się do programu. Po rozmowie dostałem maila, że umowa będzie do podpisania po zalogowaniu się w profilu używając starego hasła i loginu (które już nie działają) i że karta przyjdzie pocztą. Kiedy oddzwonili żeby potwierdzić złożenie wniosku powiedziałem o tym – konsultant stwierdził, że chyba to jakiś błąd systemu i że normalnie przyjdzie kurier z umową i kartą i że program maminteligo na pewno mnie obejmuje.
    Teraz jestem na etapie czekania na info że wysłali do mnie kuriera. Coś mi się zdaje że nie będzie tak łatwo i nie obejdzie się bez jeszcze kilku telefonów i pewnie reklamacji.
    Podsumowując – myślałem, że ten dziwny mail dostałem dlatego że za szybko wypełniłem nowy wniosek, że może najpierw zablokowali dostęp a konto jeszcze teoretycznie nie było zamknięte – ale jak piszesz @rw8888 że Twoja żona wypełniała 3 dni po zamknięciu konta to jednak moja teoria zostaje obalona.

    adamus Odpowiedz
  • Adamus ja wyoelnilem wnioski o konto z polecenia w dniu zamknięcia poprzednich w innej promocji, wszystko poszło ok. Za kilka dni był kurier ze wszystkimi pakietami, miałem szczęście chyba.

    news Odpowiedz
  • Zobaczymy jak to będzie. Liczę się z tym, że reklamacja będzie nieunikniona.
    Póki co mam dobrą opinię na temat podejścia do klienta w tym banku – po tym jak po złożeniu reklamacji wypłacili czwarte 50zł z promocji z groupona, mimo nie doczytania regulaminu i spóźnienia się ze spełnieniem warunku.
    Może tutaj też nawet jeśli coś nie będzie spełnione to po reklamacji wyjątkowo wypłacą premię aby podtrzymać dobrą współpracę :-)

    adamus Odpowiedz
  • @ adamus
    Tez nie miałem problemów, dlatego jestem zdziwiony tym cyrkiem.
    @news
    to raczej chyba oni maja pecha ze trafili na jakiegos tepego pracownika lub poprostu system nawalił.Ja wysłalem tym samym listem co zona wypowiedzenie w tym samym dnia wniosek i wizyta kuriera i ja dostalem nowe hasła.

    rw8888 Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy