200 zł do empik.com za wyrobienie karty kredytowej Banku Millennium (i darmowa legitymacja ISIC na 2 lata)

Jeden z naszych czytelników podzielił się dziś z nami bardzo ciekawą promocją dla klientów Banku Millennium. W zamian za wyrobienie dowolnej karty kredytowej MasterCard banku zgarnąć możemy 200 zł w postaci bonu do wydania w sklepie internetowym empik.com. Promocja nie ma praktycznie żadnych dodatkowych warunków oprócz jednego: o kartę trzeba wnioskować w konkretny sposób. A gdyby tego było mało, to bank przygotował jeszcze kilka innych promocji – m.in. ze zwrotem za zakup legitymacji studenckiej ISIC oraz zwrotem realnej gotówki ;)

200 zł za wyrobienie karty kredytowej Banku Millennium

200 zł za zawarcie umowy o kartę kredytową

Regulamin promocji dotyczącej kart kredytowych jest dość precyzyjny. 200 zł w postaci vouchera do Empiku zgarnąć mogą te osoby, które:

złożą Wniosek kredytowy o wydanie dowolnej głównej karty kredytowej MasterCard Banku Millennium i zawrą Umowę karty kredytowej dotyczącą tej Karty, za pośrednictwem kanału bankowości elektronicznej Millenet, w terminie określonym w § 3, przy czym decydujące znaczenie ma data złożenia ww. Wniosku kredytowego.

Dokładnie w opisany wyżej sposób udało nam się wywołać informację o promocji: wystarczy zalogować się do bankowości internetowej banku, wybrać z menu wniosek o kartę kredytową i przeczytać o promocji.

Dalej sprawa jest prosta: wniosek należy złożyć do 31 grudnia 2016 i to w zasadzie… tyle. Niedługo po zawarciu umowy o kartę kredytową otrzymamy SMSa z kodem o wartości 200 zł do wykorzystania na empik.com. Dokładniej:

Wysyłka nagród następować będzie raz na miesiąc, do 20 dnia kalendarzowego miesiąca następującego po złożeniu wniosku o kartę.

Istotne jest tylko, aby nie złapać się na jedno z ograniczeń:

Z udziału w Promocji wyłączeni są Klienci, którzy:
1) w trakcie trwania Promocji dokonają zamiany aktualnie posiadanej głównej karty kredytowej Banku na Kartę, o którą zawnioskowali w trakcie trwania Promocji,
2) w okresie trwania Promocji złożyli w Banku wniosek dotyczący rezygnacji z jakiejkolwiek głównej karty kredytowej Banku […]

Ile kosztuje karta kredytowa w Banku Millennium?

Skoro tak łatwo jest zdobyć premię za wyrobienie karty kredytowej Banku Millennium, to oczywistym jest pytanie, czy w ogóle opłaca się to robić. Wszystko wskazuje na to, że jak najbardziej – tabela opłat i prowizji dotycząca kart kredytowych banku nie zawiera istotnych pułapek. Wyrobienie karty jest darmowe, natomiast zapłacić możemy za miesięczne korzystanie z karty. Wystarczy, że wykonamy 5 operacji bezgotówkowych i opłaty nie będzie.

Karta kredytowa Impresja jest o tyle ciekawym plastikiem, że dodatkowo pozwala nam… zarabiać. Nie wszędzie, ale w wybranych sklepach bank odda nam 5% wydanej kwoty, do 760 zł rocznie. Lista partnerów programu moneyback wygląda następująco:

  • Apart
  • Empik
  • Carrefour
  • Piotr i Paweł
  • TravelPlanet.pl
  • Sony Centre
  • Sephora
  • Smyk
  • Venezia
  • Deichmann
  • Baldinini
  • Coccinelle
  • MaxMara
  • Marella
  • Pollini
  • FrancescoBiassia
  • PennyBlack
  • Zara
  • Pull&Bear
  • Massimo Dutti
  • Bershka
  • Stradivarius
  • Oysho
  • Zara Home

Wszystkie zwroty naliczane są na początku kolejnego miesiąca oprócz zakupów w Carrefour – tam za każde wydane 30 zł otrzymamy automatycznie e-Kupon na kolejne zakupy o wartości 1,50 zł.

Szczegóły w regulaminie programu moneyback.

Jak uzyskać dostęp do promocji?

Na koniec jeszcze jedna kwestia: skoro złożenie wniosku konieczne jest przez system Millenet, to oznacza to mniej więcej tyle, że musimy mieć do niego dostęp. Najprostszą możliwością posiadania takiego dostępu jest otwarcie Konta 360° (lub Konta 360° Student). Warto tu od razu dodać, że prowadzenie konta jest darmowe, o ile zapewnimy wpływ min. 1000 zł (może być z innego swojego konta) oraz wykonamy kartą jedną transakcję na dowolną kwotę – np. płacąc za bułki w piekarni. Konto w wersji Student nie wymaga wpływu.

Co ciekawe samo założenie Konta 360° również się opłaca: w aktualnie trwającej promocji do zgarnięcia mamy nawet 360 zł zwrotu za płatności kartą! Jakby tego było mało przypominamy również, że w Banku Millennium można założyć Lokatę Mobilną dla kwoty do 10 000 zł na 3% w skali roku (podwyższane do 3,25% dzięki rozszerzonej rzeczywistości) oraz skorzystać z konta oszczędnościowego, które płaci 2,7% dla kwoty aż 100 000 zł. Sam użytkuje Konto 360° głównie ze względu na dwie ostatnie kwestie.

Jesteś studentem? Dodatkowo zgarniesz darmową legitymację ISIC na 2 lata!

Darmowa karta ISIC od Banku Millennium
A gdyby wam ciągle było mało, to skorzystać możecie z jeszcze jednej promocji Banku Millennium – tym razem przeznaczonej dla osób, które chcą kupić legitymację ISIC. Legitymacja ta potwierdza status studenta, dzięki czemu uzyskujemy zniżki w wielu miejscach na całym świecie. Dodatkowo pozwala na skorzystanie z wielu rabatów, a w droższych wersjach oferuje ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków za granicą.

Jak więc uzyskać zwrot? Jeśli Konto 360° (lub Konto 360° Student) założysz w okresie od 1.09.2016 do 31.01.2017 i wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingu banku oraz podmiotów powiązanych, to bank zwróci ci koszty zakupu legitymacji ISIC w wysokości maksymalnie 79 zł rocznie (czyli 158 zł przez dwa lata). Nagroda podzielona jest na dwa zwroty:

  • za zakup legitymacji w okresie 1.09.2016 – 31.01.2017
  • za odnowienie legitymacji po roku

W jaki sposób zgarnąć pierwszy zwrot? Podczas zamawiania legitymacji na stronie isic.pl należy zaznaczyć zgodę na przekazanie danych do banku w celu rozliczenia akcji, a następnie w ciągu dwóch miesięcy po miesiącu zawarcia umowy należy wykonać minimum jedną płatność kartą lub BLIKiem.

Drugi zwrot otrzymamy wtedy, kiedy przez kolejne 10 miesięcy będziemy spełniać takie same warunki. Trudno jednak będzie o nich zapomnieć, ponieważ automatycznie znosimy wtedy miesięczną opłatę za konto oraz kartę. Opłaca nam się podwójnie.

Szczegóły w regulaminie promocji.

Nie przegap!

Komentarze

  • mam dokładnie taki sam problem jak wyżej!podpisywałam w oddziale 4 umowy o kartę i przyznano ostatecznie tylko 1! 3 odrzucone po podpisaniu umowy! to jest śmiech na sali! weryfikacja danych była przeprowadzana na 3 etapach a oni teraz że nie przeszły weryfikacji! @Kry czy coś już czyniłeś w tej kwestii?

    Paulina Odpowiedz
  • Wszyscy juz smsem dostali te vouchery? umowy podpisywane przez milenet 30.12 i niestety echo smsow… kto jeszcze tak ma, czy jestem jedyny?

    cypres Odpowiedz
    • ja za jedną z 4 podpisanych przed swietami jeszcze tez nie dostałam

      Paulina
    • #cypres nie panikuj
      Ja mam podpisane na początku grudnia i czekam jeszcze na 3 vouchery. (2 przyszły 13 grudnia). Mają czas do 20 stycznia.
      Według regulaminu:
      Wysyłka nagród następować będzie raz na miesiąc, do 20 dnia kalendarzowego miesiąca następującego po złożeniu wniosku o kartę.

      neme
  • Dziś kurier dostarczył mi umowy do podpisu (5 szt.), ciekawe kiedy mi dadzą vouchery (wnioski z 28.12.2016) o ile obejdzie się bez reklamacji, ale ja nie o tym…

    Czy w kartach należy oprócz wykonywania 5 operacji miesięcznie wyłączać jakieś Pakiety Bezpieczeństwa, Asistance etc.?

    jankos Odpowiedz
    • o ile nie włączyłeś sam przy składaniu wniosku to tylko impresja miała płatny pakiet którego nie dało się odznaczyć i trzeba wyłaczyć (darmowy przez pierwszy miesiac)

      Herman
    • Dzięki Herman!
      Odznaczałem i właśnie pamiętałem że w którejś się nie dało… Da się wyłączyć bez wizyty w oddziale?

      jankos
    • Partyline.

      Don Quijote de la Mancha
  • Byliśmy dziś zamknąć karty, w sumie 8. Pani nieco zdziwiona, ale nawet nie mrugnęła okiem. Wystarczyła jej informacja, że mieniły się nam plany finansowe. Wizyta trwała jakieś 15 minut.

    Klaudia Odpowiedz
  • Trzeba oddac karty? Odrazu zastrzegaja? Czy w okresie wypowiedzenia trzeba robic po 5 transakcji? Wybieram sie zamykac jutro ale wolalbym juz wiedziec:)

    Herman Odpowiedz
  • Ja zamykałem na początku stycznia, żadnej nie oddałem. Jest 30 dni okresu w czasie którego można korzystać i te 5 transakcji na styczeń lepiej zrobić bo w lutym mogą naliczać opłaty na początku i jeszcze zdążą.

    dario Odpowiedz
  • Wiem ze na wysyłke voucherów mają czas do 20 stycznia….ale zapytam była wysyłka jakiejś części w styczniu ?
    Do Klaudii…Czy przy zamykaniu w oddziale kuszą np. bezwarunkową darmowoscią karty,jakis kilkuprocentowy caschback?
    Jakieś inne profity?

    rychu75 Odpowiedz
    • Niczym nie kuszą ;) dostaliśmy tylko informację, że będą dzwonić z ewentualnymi propozycjami i jeśli wtedy powiemy że ostatecznie rezygnujemy to karty zostaną zamknięte.

      Klaudia
  • Jak zamykałem karty to wyraziłem zgodę na kontakt telefoniczny w związku z zamykanymi kartami. Doradca mówił, że ktoś może dzwonić i coś tam proponować (np. cashback).
    Dzwonili dwa razy ale nie moglem rozmawiać. Tyle, że na cashback bym nie liczył bo 5 transakcji w historii to nie za dużo.

    dario Odpowiedz
  • Właśnie rozmawiałem. Pani wymieniała zalety (ubezpieczenia, pakiety, itp.) a na końcu jeszcze proponowała zawieszenie opłat na pół roku. I tyle.

    dario Odpowiedz
  • A czy ktoś badał temat zamknięcia karty przez zastrzeżenie?

    jana Odpowiedz
  • Mnie pani w oddziale nie pytała o zgody na kontakt w sprawie zamykania kart. Ale pewnie dlatego, że nie zastrzegłam zgody na kontakt po tym, jak wymagała jej dawniejsza promocja.

    K Odpowiedz
  • 20 grudnia wniosek, 29 przyszła karta, 5 stycznia sms z voucherem.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Info dla Was. Na początku stycznia zrezygnowałem z 5 x KK. Dzisiaj rano jeszcze płaciłem jedną. Potem miałem telefon z banku i na końcowe pytanie jaka jest moja decyzja co do kart, powiedziałem, że rezygnuję. Padło wtedy stwierdzenie, że w takim razie karty skierowane są do zamknięcia. Nie wiem co to miało znaczyć, jednak pół godziny później już nimi nie mogłem zapłacić a w systemie obrazki kart są wyszarzone z wykrzyknikiem, że jest zamykana. Na infolinii powiedzieli, że już pozamiatane, że karty trzeba spłacić a opłaty nie będzie mimo, że nie zdążyłem zrobić niektórymi 5 transakcji w styczniu. Opłata jest pobierana na koniec miesiąca (lutego).

    dario Odpowiedz
  • dario: A kiedy umowy na karty podpisywałeś?

    Bobek Odpowiedz
  • No to jak w końcu jest? Jutro wybieram się celem zamknięcia karty, w styczniu mam już wyrobione transakcje i celowo nastawiam się aby w lutym wyrobić jeszcze transakcje aby uniknąć opłat. Za styczeń nie dostanę opłaty a w lutym? Może warto im oddać karty wtedy nie ma fizycznej możliwości wykonać tych transakcji…?

    jojo Odpowiedz
  • Umowy mam z listopada.
    Kart nie trzeba oddawać, jak jutro zawnioskujesz to za luty nie mają jak pobrać opłat.

    dario Odpowiedz
  • Biorąc pod uwagę że jest 30-dniowy termin wypowiedzenia to domniemam że mogą dlatego nastawiam się na to. Mocno zdziwiony jestem że może być inaczej.

    jojo Odpowiedz
    • opłaty za luty pobierane będą w marcu, a wtedy już dawno karty będziesz mieć zamknięte przecież. Ja żadnej z 8 nawet nie aktywowałam.

      Klaudia
  • Czy za konto 360 zapłacę gdy wypowiem umowę kartę debetowej? Dzięki z odpowiedz

    Anna Odpowiedz
    • niestety karta jest potrzebna – inaczej nie spełnisz warunku bezpłatności. Ja korzystam tylko z konta oszczędnościowego i lokaty mobilnej a i tak muszę nosić kartę w portfelu, aby raz w miesiącu zrobić transakcję

      Michał
    • Ściśle rzecz biorąc karty w portfelu nosić już nie trzeba, wystarczy w telefonie.

      Don Quijote de la Mancha
  • Do koles
    Jeszcze nie aktywowałem ale voucher już wykorzystałem.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • W oddziale usłyszałam, że muszę wyrobić transakcje w styczniu (za kartę wyrobioną w listopadzie) – cały styczeń kartę będę mieć aktywną, nawet jeśli przez jakiś czas w wypowiedzeniu. Chyba że infolinia zdąży zadzwonić wcześniej i od razu zamknąć – wtedy nie ma pełnego miesiąca.

    K Odpowiedz
  • Opłata za kk w mille naliczana jest za miesiące kalendarzowe?

    Łukasz Odpowiedz
    • oczywiscie ze za okresy rozliczeniowe

      koles
    • Na pewno? Dla mnie to takie oczywiste nie jest…

      Don Quijote de la Mancha
    • mam ta karte ale VISE juz od dluzszego czasu i w okresie rozliczeniowym musi byc 5 transakcji.

      koles
    • Też mam Visę od dłuższego czasu, teraz już bezwarunkowo bezpłatną, ale przez kilka miesięcy musiałem robić 5 transakcji — i robiłem je w miesiącach kalendarzowych… ale może przypadkiem trafiałem też na miesiące rozliczeniowe…

      Przypis 28 w cenniku wskazuje raczej na miesiąc kalendarzowy, choć trudno powiedzieć… Opłata za Pakiet Bezpieczeństwa też jest pobierana za miesiące kalendarzowe..

      Don Quijote de la Mancha
    • na pewno rozliczeniowy! w grudniu nie mailem 5 transakcji no i oplaty brak!

      koles
    • OK, czyli miałem farta, że robiąc pięć miesięcznie zawsze trafiałem nimi na okres rozliczeniowy ☺

      Don Quijote de la Mancha
    • Ja jedna przypadkiem uruchomilem z okresem rozliczeniowym 11-10, pytalem w oddziale o oplate i zapewniali, zarzekali sie ze liczy sie miesiac kalendarzowy ale nie ryzykowalem i robilem po 5 tranzakcji miedzy 11-ostatnim.

      Herman
  • Po sprawdzeniu historii transakcji wyszło mi, że zarówno w miesiącu kalendarzowym jak i w okresie rozliczeniowym zrobiłem 5 transakcji, a opłata została naliczona (chyba, że zwracają, jak w eurobanku?)

    Łukasz Odpowiedz
    • mi nigdy nic nie pobrali, wiec nie!

      koles
    • Może to opłata nie za kartę, a za jakieś ubezpieczenie czy coś takiego?

      Don Quijote de la Mancha
    • Moze to wlasnie problem z okresem rozliczeniowym a kalendarzowym. Pozostaje zkladac reklamacje jesli to oplata za prowadzenie i wyrobiles 5 rozliczonych tranzakcji

      Herman
  • Ja od wczoraj mam zablokowane karty. Na kilku miałem 5 transakcji, na jednej mniej, na innych wcale. Do 3 lutego będę jeszcze klientem. Dam znać jak coś pobiorą.

    dario Odpowiedz
    • 2 tygodnie temu zrezygnowałem z kart. Tydzień później był kontakt z banku i karty zostały wyszarzone w millenet. A dzisiaj już ich nie ma w millenet.

      dario
  • Zamknąłem i ja. Ale miałem ubaw przy tym. Wchodzę do banku mówię chcę zamknąć kartę a babka od razu – „wszystkie ?” Oj Herman Herman tyś nam bigosu nawarzył :):):) Cały czas powstrzymywałem się żeby nie parsknąć śmiechem myśląc o tych X Hermanowych kartach. Wszystko bez problemów choć babka moda jeszcze nie obyta musiała radzić się innych. Na koniec powiedziano mi że i tak będę dzwonić bo , nie chcą zdradzić szczegółów ale będą mieli dla mnie jakąś propozycję aby karty zatrzymać ale o co chodzi nie ujawnili. Jak dadzą mi znów 200zł to zatrzymuję :) (no co, pomarzyć nie wolno…) Zapewniono mnie że na żadne opłaty się nie załapię ( w styczniu wyrobiłem transakcje a w lutym mam nie płacić)

    jojo Odpowiedz
    • ja bigosu? a dlaczego? takie życie taki rap ;) poprostu poleciłem karty rodzinie
      dzisiaj 5 zamknięte, pozostałe w lutym – trochę poużywam

      Herman
  • Czy wszyscy dostali już smsy za karty zakładane w ostatnich dniach grudnia?

    Aga Odpowiedz
  • nie otrzymałem wczoraj dostałem kartę

    Sebastian Odpowiedz
  • Również nie otrzymałem, u mnie wnioski 28.12 Umowy podpisane u kuriera 09.01 karty widoczne w millnecie fizycznie jeszcze nie dotarły.

    jankos Odpowiedz
  • zamawiałem 29.grudnia 5szt. Tylko w karcie GOLD zostawiłem standardowo zaproponowany dzień spłaty (chyba 5ty dzień m-ca). 5tego dostałem jeden kod, na resztę wciąż czekam.

    fb Odpowiedz
  • Ostatnia karta /5- ta / zamawiana 31 grudnia dotarła 9- go stycznia. Sms-a z voucherem jeszcze nie dostałem. Pozostałe 3 vouchery już wykorzystane. Drogi ten empik ale za darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Ja dostałem 3 z 4 kodow, trzeba czekac do 20go gdyż jak otrzymałem info: „Szanowny Panie,

    Nagroda przekazana zostanie przez wiadomość SMS do 20 dnia kalendarzowego miesiąca następującego po złożeniu wniosku o kartę.”

    sunwoj1 Odpowiedz
  • My w trojke dostalismy sms z zaproszeniem do oddzialu, narazie jedna osoba wypowiedziala karty, druga ma wszystkie a trzecia czeka jeszcze za dwoma voucherami. Ktos wie o co moze im chodzic ?:)

    Herman Odpowiedz
    • W Twoim przypadku to jednak bym się bał… :):):)
      A może coś Extra dla najlepszego karciarza …?

      jojo
    • hah zadzwoniłem na infolinie i uwaga!!… zaprosili nas do oddziału żeby poinformować o zmianie godzin otwarcia:/ no ładnie bym się wkurzył jakbym tam pojechał 23 km :)

      Herman
    • hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      dobre……………………..

      jojo
    • Traktują Cię jak wipa :-)
      Jesteś dla nich najcenniejszym klientem w okolicy.
      I jak teraz zrezygnujesz z pozostałych kart ?

      rychu75
    • no zrezygnuje w lutym, chociaż trochę sumienie gryzie :p

      Herman
    • też dostałam takiego sms i się zastanawiałam o co chodzi ale właśnie stwierdziłam że chodzi o zmianę godzin otwarcia :P i trafiłam. Herman jakie miasto? Może ten sam oddział hehe

      Paulina
    • a właśnie przypomniało mi się że kiedyś pisałeś o Bydgoszczy ;) no to czuję że mój oddział na Łabiszyńskiej ;) 23km hmmm rejony Szubina? :P

      Paulina
    • Herman to szczęściarz. Nie dość że 15 voucherów z pomocą rodzinki przytulił to jeszcze może spotkać Pauline :-)
      Prawie jak zięć turysta,ktory zwiedza okolice skąd pochodzi jego żona ?

      rychu75
    • @ Paulina, troszke przesadzilem 19,2 km mam wg googla, najdalsze odchłanie fordonu ;)

      Herman
    • No proszę a mi w oddziale mówili że u nich to tylko ja jedna taka „wisienkowa” jestem :P A dlaczego jeździsz przez całe miasto skoro masz oddział u siebie w Fordonie i 4 inne po drodze? ;)

      Paulina
    • Ja mieszkam jakieś 400 m od oddziału więc luzik :) A czy bywasz może w WBK tuż za ścianą Millennium? Bo tam bardzo fajna Pani na którą zawsze trafiam wygadała się kiedyś że mają u siebie w oddziale takiego jednego pana co to zawsze ze wszystkich promocji korzysta…i tak sobie pomyślałam hehe

      Paulina
    • @ Paulina. no wlasnie to dziwne bo 3 lata juz od podpisania umowy ( na planu 6 letniego) pozostale osoby przez kuriera. Na labiszynskiej bylem raz jak akurat przejezdzalem i dlatego mnie to bardzo zdziwilo ze wszyscy dostalismy zapke na labiszynska.

      Herman
  • Na pewno o ofertę, nic więcej.

    dario Odpowiedz
  • Pewnie kredyt albo limit na koncie. Teraz maja akcje wciskaja na sile, codziennie do mnie dzwonia, wystarczy ze w millenecie otworzysz linka a za 10 min. telefon :)

    Pablonh84 Odpowiedz
  • Przepraszam,ze trochę w pobocznym temacie…. obecne reklamy konta 360 mają mn pakiet techniczny za 0 zł, W starym koncie nie mam tego aktywnego.. Próbował ktoś kiedyś korzystać z bezpłatnej naprawy w ramach takiego pakietu ?
    Zespół mi się telewizor i czekam teraz na promo voucher 200 zł za kartę Visa -)
    W Empik.com godny uwagi telewizor to ok. 2050 zł

    rychu75 Odpowiedz
    • W Pakiecie Bardzo Pomocnym korzystałem z hydraulika (przyjechał pajac co niemiał o niczym pojęcia) oraz elektryka – tu byłem bardzo zadowolony, koleś był 2 razy, bardzo się starał i potem dzwonił jeszcze kilka razy czy sfinalizowałem naprawę (bo musiałem do enei zgłosić), także zależy kogo Ci przyślą.
      Voucher do empika był za kartę mastercard, za vise to się nie doczekasz:(

      Herman
  • Jeszcze się nie doczekałem za 2 karty MC. Wnioski złożone 18.12. Karty przyszły ,korzystam i odliczam do 20 stycznia. Co do tel to w Empiku jest on ok. 170 zł droższy ,ale skoro vouchery darmowe to mniej trzeba gotówką dopłacić ?

    rychu75 Odpowiedz
  • Herman zepsuł mi się laptop. Jak wygląda taka naprawa? Czy wzywający coś płaci?

    Eugeniusz Odpowiedz
    • dzwonisz na nr podany w info o pakiecie, mówisz o co chodzi i konsultant umawia do Ciebie wizytę speca, koleś przyjeżdża, jeśli naprawa nie wymaga nowych podzespołów to naprawia i nic nie płacisz. Jeśli wymaga podzespołów to on Ci wycenia i podejmujesz decyzje czy płacisz za podzespoły (lub też w przypadku laptopa płatne oprogramowanie), koszt jego wizyty i usługi naprawy pokrywa ubezpieczenie. Jak sie nie decydujesz to uścisk dłoni. Potem jeszcze z banku dzwonią wypytać o zadowolenie i potwierdzić czy faktycznie było tak jak on zapewne wycenił usługę. np elektryk który był, powiedział mi wprost że weźmie od nich 200zł za dwie wizyty (szukanie awarii zajęło łącznie z 5 godzin).

      Herman
    • Herman a była sprawdzana data zakupu laptopa ?

      travosz
    • Eugeniusz mowil o laptopie, ja napisalem jak to mniej wiecej bedzie wygladalo. Czy data zakupu ma znaczenie niemam pojecia. Jak ktos sie dowie na infolinii to niech da znac

      Herman
    • OGÓLNE WARUNKI UBEZPIECZENIA „Pakiet Bardzo Pomocny”
      21. Sprzęt AGD/RTV – następujące urządzenia, znajdujące się w Miejscu ubezpieczenia, których wiek nie przekracza 5-ciu lat: kuchnia gazowa, elektryczna, lub indukcyjna, lodówka, zamrażarka, chłodziarko-zamrażarka, pralka, pralko-suszarka, elektryczna suszarka na ubrania, zmywarka, odbiornik telewizyjny, odtwarzacz video, odtwarzacz DVD, radio, urządzenia HI-FI;
      22. Sprzęt PC – znajdujący się w Miejscu ubezpieczenia komputer stacjonarny wraz z monitorem lub laptop, który został zakupiony, jako fabrycznie nowy, nieprzekraczający wieku 5 lat, o ile nie jest wykorzystywany na potrzeby prowadzenia działalności gospodarczej;

      hazzan
  • Hazzan ale w sytuacji laptopów te 5 lat to dotyczy produkcji/ to można sprawdzić/ czy zakupu / gwarancji, faktury już nie przechowuję/

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Ja dostałem na razie 1 z 4 voucherów za 4 karty otwarte wnioskami z końcówki grudnia 2016 (nie chcieli mi wydać Gold :( ). Żadna karta jeszcze nie dotarła pocztą, ale za to 3.01 zdążyli wysłać pismo informujące, że nie mogą wydać mi karty (pewnie o tą Gold chodziło) ;).

    Marcin H Odpowiedz
  • Ktoś podpowie jak to w końcu jest z tymi warunkami zwolnienia z opłat? 5 transakcji trzeba wykonać w okresie rozliczeniowym, a nie miesiącu kalendarzowym prawda?
    Jak to jest z miesiącem wydania karty (niepełnym okresem rozliczeniowym)?

    Marcin H Odpowiedz
    • 5 operacji w m-cu kalendarzowym, a nie okresie rozliczeniowym.
      (5ego została pobrana opłata 7.99, a okres rozliczeniowy to: od 11ego do 10ego, więc raczej nie mogła być pobrana za okres rozliczeniowy;)
      Cennik: „Pierwsze naliczenie opłaty miesięcznej następuje za drugi pełny miesiąc od wydania karty. Kolejne opłaty miesięczne naliczane są z dołu – za miesiąc poprzedni. Opłaty nie są naliczane, jeśli w poprzednim miesiącu zostało dokonanych i zaksięgowanych 5 transakcji bezgotówkowych.”

      hazzan
  • Pytanie o wykorzystanie voucherów – data z Mille to 2.02 każde doładowanie konta w empik.com przedłuża o rok ważność środków. Czy ryzykujecie zakupy po 2.02 zgodnie z regulaminem empik.com? Infolinia Mille umywa ręce, infolinia empik twierdzi że ważność środków to rok od doładowania e-voucherem, czyli przy doładowaniu 2.02 do 2.02.1018 roku.

    qwer Odpowiedz
  • Ważność vouchera a ważność środków to dwie różne sprawy.

    dario Odpowiedz
    • Niby tak, ale u mnie po doładowaniu konta na empik.com kodem data ważności środków widnieje 2-II-2017

      mbo
    • Po doładowaniu 1-szym e-voucher tak, ale po doładowaniu 2-gim przedłużenie o rok.

      qwer
    • Po doładowaniu każdym kolejnym już data się nie zmienia (wykorzystałam 7 wczoraj).

      Klaudia
  • Właśnie miałam telefon z Millennium, zaproponowali rok bez opłat, a jak pozostawałam niewzruszona to dorzucili 3 miesiące 5% caschbac/moneyback? (nigdy nie wiem które jest które). Grzecznie podziękowałam, więc już spokój :) Jeśli ktoś planuje sobie zostawić chociaż jedną kartę to nie dajcie się zbyć darmowością, ja póki co wolę moją MC Word w Citi.

    Klaudia Odpowiedz
    • Dzięki za informację. A pamiętasz do jakiej kwoty ten moneyback? (czyli ile maks można z tego wyciągnąć?) Dotyczyło to jednej karty czy kilku?

      witty
    • Zwrot do 760zł, czyli maksymalny ustawowy.

      K
    • 760 zł łącznie w ciągu 3 miesięcy? na jedną kartę czy na więcej? czy łącznie na wszystkie karty 760?

      Paulina
    • Zwrot za każde zakupy z jednej karty. A że karty zakładałam na najmniejszy limit 1000 zł, to wychodzi 30 zł miesięcznie

      Klaudia
    • To co ze 1000 limit jak wydasz to splacasz i jedziesz dalej i tak w kolkoaz osiagnelabys max zwrotu

      Herman
    • I chyba 5% z tysia to 50zl czy moze 3% zwrotu dawali.

      Herman
    • skąd te 30 zł się wzięło? Chociażby 5% z 1000 to jest 50zł? A gdzie 760 w takim razie? Nie rozumiem?

      Paulina
    • i właśnie też miałam napisać jak Herman że można limit spłacać i robić większy obrót w miesiącu…

      Paulina
    • no jasne 5% czyli 50 zł, jakoś ta „3” mi po głowie chodziła że mi wyszło 30

      Klaudia
    • Jesteś pewna że 5%? a może to było faktycznie 3% i wtedy 30 zł by pasowało?

      Paulina
    • Teraz to już zgłupiałam szczerze mówiąc, rozmawiałam z marudzącym niemowlakiem na ręku, a spławiłam Panią kontrargumentem, że w Paribasie mam zwrot 8%. Szczerze to teraz nie wiem już, czy to było 3 czy 5%. Wybaczcie ;)

      Klaudia
    • Ja mam 3%, ale może faktycznie trzeba się było targować.

      K.
  • Do mnie też dzwonili, propozycja ostateczna to zwolnienie z opłat przez rok po wydaniu 2 x 200 zł w lutym i marcu oraz 3% cashback (w sumie max.760 zł) przez 3 m-ce. Tzn, że trzeba wydać ponad 25000 zł aby je dostać. Aż takich wydatków nie planuję więc zrezygnowałem.

    Simon Odpowiedz
  • Czyli Klaudii zaproponowali 5℅ a Simonowi 3℅ ?

    rychu75 Odpowiedz
  • Pytanie.
    Rezygnujemy z kart poprzez wizytę w oddziale, czy też można na telefon?

    Zenek Odpowiedz
  • Można poprzez info!inie

    rychu75 Odpowiedz
  • Jestem po telefonie. Z tego co zapamiętałem proponują :
    -zwolnienie z opłata (chyba pół roku)
    -caschback 3% na wszytko ale nie wiem już na jaki czas i chyba do kwoty 760zł.
    Wolę „czyste konto” aby wziąć kolejną kartę w promocji jeśli się pojawi.

    jojo Odpowiedz
    • daja to na kazda karte (x 5 to tez bylby niezly kokos) czy mozna sobie wybrac? nawet jak nie dostane tych voucherow (nie wyobrazam sobie) to i tak jest fajna opcja :)

      koles
  • Dziś przyszło do mnie hurtem 5 kart warto je aktywować żeby dostać vouchery? Bo ciągle mam nadzieję że do 20.01 je jeszcze dostane bez reklamacji

    jankos Odpowiedz
  • Po złożeniu wniosku o zamknięcie karty dostałem telefon zwrotny, ale jedyna propozycja jaka padła to zwolnienie z opłat do czerwca, więc nie skusiłem się na pozostanie, gdyby był cash back to co innego.

    turbomiś Odpowiedz
  • Niestety dalej nie ma smsa z bonem za kartę wyrobione końcem grudnia.
    Raczej małe szanse, że przyjdzie do 20 Stycznia. Czy piszecie reklamacje czy cierpliwie czekacie?

    Aga Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy