200 zł do empik.com za wyrobienie karty kredytowej Banku Millennium (i darmowa legitymacja ISIC na 2 lata)

Jeden z naszych czytelników podzielił się dziś z nami bardzo ciekawą promocją dla klientów Banku Millennium. W zamian za wyrobienie dowolnej karty kredytowej MasterCard banku zgarnąć możemy 200 zł w postaci bonu do wydania w sklepie internetowym empik.com. Promocja nie ma praktycznie żadnych dodatkowych warunków oprócz jednego: o kartę trzeba wnioskować w konkretny sposób. A gdyby tego było mało, to bank przygotował jeszcze kilka innych promocji – m.in. ze zwrotem za zakup legitymacji studenckiej ISIC oraz zwrotem realnej gotówki ;)

200 zł za wyrobienie karty kredytowej Banku Millennium

200 zł za zawarcie umowy o kartę kredytową

Regulamin promocji dotyczącej kart kredytowych jest dość precyzyjny. 200 zł w postaci vouchera do Empiku zgarnąć mogą te osoby, które:

złożą Wniosek kredytowy o wydanie dowolnej głównej karty kredytowej MasterCard Banku Millennium i zawrą Umowę karty kredytowej dotyczącą tej Karty, za pośrednictwem kanału bankowości elektronicznej Millenet, w terminie określonym w § 3, przy czym decydujące znaczenie ma data złożenia ww. Wniosku kredytowego.

Dokładnie w opisany wyżej sposób udało nam się wywołać informację o promocji: wystarczy zalogować się do bankowości internetowej banku, wybrać z menu wniosek o kartę kredytową i przeczytać o promocji.

Dalej sprawa jest prosta: wniosek należy złożyć do 31 grudnia 2016 i to w zasadzie… tyle. Niedługo po zawarciu umowy o kartę kredytową otrzymamy SMSa z kodem o wartości 200 zł do wykorzystania na empik.com. Dokładniej:

Wysyłka nagród następować będzie raz na miesiąc, do 20 dnia kalendarzowego miesiąca następującego po złożeniu wniosku o kartę.

Istotne jest tylko, aby nie złapać się na jedno z ograniczeń:

Z udziału w Promocji wyłączeni są Klienci, którzy:
1) w trakcie trwania Promocji dokonają zamiany aktualnie posiadanej głównej karty kredytowej Banku na Kartę, o którą zawnioskowali w trakcie trwania Promocji,
2) w okresie trwania Promocji złożyli w Banku wniosek dotyczący rezygnacji z jakiejkolwiek głównej karty kredytowej Banku […]

Ile kosztuje karta kredytowa w Banku Millennium?

Skoro tak łatwo jest zdobyć premię za wyrobienie karty kredytowej Banku Millennium, to oczywistym jest pytanie, czy w ogóle opłaca się to robić. Wszystko wskazuje na to, że jak najbardziej – tabela opłat i prowizji dotycząca kart kredytowych banku nie zawiera istotnych pułapek. Wyrobienie karty jest darmowe, natomiast zapłacić możemy za miesięczne korzystanie z karty. Wystarczy, że wykonamy 5 operacji bezgotówkowych i opłaty nie będzie.

Karta kredytowa Impresja jest o tyle ciekawym plastikiem, że dodatkowo pozwala nam… zarabiać. Nie wszędzie, ale w wybranych sklepach bank odda nam 5% wydanej kwoty, do 760 zł rocznie. Lista partnerów programu moneyback wygląda następująco:

  • Apart
  • Empik
  • Carrefour
  • Piotr i Paweł
  • TravelPlanet.pl
  • Sony Centre
  • Sephora
  • Smyk
  • Venezia
  • Deichmann
  • Baldinini
  • Coccinelle
  • MaxMara
  • Marella
  • Pollini
  • FrancescoBiassia
  • PennyBlack
  • Zara
  • Pull&Bear
  • Massimo Dutti
  • Bershka
  • Stradivarius
  • Oysho
  • Zara Home

Wszystkie zwroty naliczane są na początku kolejnego miesiąca oprócz zakupów w Carrefour – tam za każde wydane 30 zł otrzymamy automatycznie e-Kupon na kolejne zakupy o wartości 1,50 zł.

Szczegóły w regulaminie programu moneyback.

Jak uzyskać dostęp do promocji?

Na koniec jeszcze jedna kwestia: skoro złożenie wniosku konieczne jest przez system Millenet, to oznacza to mniej więcej tyle, że musimy mieć do niego dostęp. Najprostszą możliwością posiadania takiego dostępu jest otwarcie Konta 360° (lub Konta 360° Student). Warto tu od razu dodać, że prowadzenie konta jest darmowe, o ile zapewnimy wpływ min. 1000 zł (może być z innego swojego konta) oraz wykonamy kartą jedną transakcję na dowolną kwotę – np. płacąc za bułki w piekarni. Konto w wersji Student nie wymaga wpływu.

Co ciekawe samo założenie Konta 360° również się opłaca: w aktualnie trwającej promocji do zgarnięcia mamy nawet 360 zł zwrotu za płatności kartą! Jakby tego było mało przypominamy również, że w Banku Millennium można założyć Lokatę Mobilną dla kwoty do 10 000 zł na 3% w skali roku (podwyższane do 3,25% dzięki rozszerzonej rzeczywistości) oraz skorzystać z konta oszczędnościowego, które płaci 2,7% dla kwoty aż 100 000 zł. Sam użytkuje Konto 360° głównie ze względu na dwie ostatnie kwestie.

Jesteś studentem? Dodatkowo zgarniesz darmową legitymację ISIC na 2 lata!

Darmowa karta ISIC od Banku Millennium
A gdyby wam ciągle było mało, to skorzystać możecie z jeszcze jednej promocji Banku Millennium – tym razem przeznaczonej dla osób, które chcą kupić legitymację ISIC. Legitymacja ta potwierdza status studenta, dzięki czemu uzyskujemy zniżki w wielu miejscach na całym świecie. Dodatkowo pozwala na skorzystanie z wielu rabatów, a w droższych wersjach oferuje ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków za granicą.

Jak więc uzyskać zwrot? Jeśli Konto 360° (lub Konto 360° Student) założysz w okresie od 1.09.2016 do 31.01.2017 i wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingu banku oraz podmiotów powiązanych, to bank zwróci ci koszty zakupu legitymacji ISIC w wysokości maksymalnie 79 zł rocznie (czyli 158 zł przez dwa lata). Nagroda podzielona jest na dwa zwroty:

  • za zakup legitymacji w okresie 1.09.2016 – 31.01.2017
  • za odnowienie legitymacji po roku

W jaki sposób zgarnąć pierwszy zwrot? Podczas zamawiania legitymacji na stronie isic.pl należy zaznaczyć zgodę na przekazanie danych do banku w celu rozliczenia akcji, a następnie w ciągu dwóch miesięcy po miesiącu zawarcia umowy należy wykonać minimum jedną płatność kartą lub BLIKiem.

Drugi zwrot otrzymamy wtedy, kiedy przez kolejne 10 miesięcy będziemy spełniać takie same warunki. Trudno jednak będzie o nich zapomnieć, ponieważ automatycznie znosimy wtedy miesięczną opłatę za konto oraz kartę. Opłaca nam się podwójnie.

Szczegóły w regulaminie promocji.

Nie przegap!

Komentarze

  • Dzisiaj bankomat Euronetu wciągnął mi kartę Impresję. Przedzwoniłem na infolinię Euronetu ale nie dali rady jej zdalnie „wyciągnąć”. Przełączyli mnie na infolinię Millennium aby zastrzec kartę. Tragedia. Z zastrzeżeniem było bez problemu ale z zamknięciem… Makabra. Pani robi wszystko aby nie dopuścić do rezygnacji z karty.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Za przekaz bankomatowy moneybacku na Impresji nie ma. ?

      Don Quijote de la Mancha
    • Ja dzisiaj zrobilem dwie proby przekazu bankomatowego, w obu karte oddalo po ok minucie zawiechy i ekran”bankomat chwilowo nieczynny” po czym oddalilem sie z obu miejsc zbrodni :) na szczescie blokad na karcie nie porobilo.

      Herman
  • Herman wcześniej też tak miałem. Dwa czy trzy dni później ale w innym bankomacie przeszło bez problemu.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • @Heramn, Ty się doigrasz…. Zobaczysz że Mille wyśle za Tobą list gończy, zresztą, już wzywali Cie do swojej siedziby, na razie pod byle jakim pretekstem, nie wiadomo co będzie dalej :):):)

    jojo Odpowiedz
  • Wniosek 31 grudnia. Karta przyszła 5 stycznia. Vouchera do dziś brak. Do piątku mają czas jeżeli nie to w weekend reklamacja.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • U mnie też wniosek 31 grudniu złożony :) Karty dzisiaj dostałam. Umowy podpisałam w ubiegłym tygodniu. Pytanie teraz – mieszczę się jeszcze w okresie 14 dniowej rezygnacji – czy jeśli vouchery otrzymam i zmieszczę się w 14 dniach to mogę odstąpić od umowy a bony zostaną dla mnie do wykorzystania? Nie będę musiała niczego zwracać?

    Paulina Odpowiedz
    • Czyli chcesz bankowi ukraść kilkaset złotych zamawiając karty, podpisując umowy, biorąc za to bonus i następnie odstępując od tych umów w ciągu 14 dni? Czasem oczom nie wierzę…

      Skylla
    • Czasem mysle, ile moglbym zarobic, piszac dla bankow regulaminy ich własnych promocji…. ech rozmarzylem sie bo wlasnie wsiadalem do ferrari, jak co poniektorzy prezesi bankow, ktorzy zatrudniaja takich „profesjonalistow” a potem placz i zmiana regulaminow, podejrzenia o wyludzenia/kradziez.
      Napisz prosze, co ona zrobi czego nie dopuszcza jakis punkt / wylaczenie w regulaminie?

      koles
    • Odstąpienie od umowy oznacza, że nie miała ona w ogóle miejsca a nagroda jest za zawarcie umowy. Kup sobie telefon z powerbankiem gratis (sporo takich ofert), gdy ci to przyślą odstąp od umowy, ale odeślij tylko telefon a gratis sobie zostaw…

      Skylla
    • fakt to troche ryzykowana strategia… ale wystarczy zrobic zapis w regulaminie ze w momencie wyplaty bonusu karta musi byc aktywowana i zrobione nia X transakcji i wtedy nie mam zadnych watpliwosci :) Jeszcze kilka takich efektownych promocji i bedziemy tu banksterow edukowac!

      koles
  • Koles wiemy o tym ale czy musimy podpowiadać baxterom jak mają utrudniać nam promocję?

    Eugeniusz Odpowiedz
  • No właśnie koles. Niech to nadal będzie wiedza sekretna z…… pożytkiem dla nas.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • No i 20 stycznia dzisiaj. Nie dostałam jeszcze voucheru – ciekawe czy dzisiaj przyjdzie. Czy ktoś już dostał z tej edycji zakładania karty w grudniu?

    agnese2a Odpowiedz
  • ja dostałem 3 z 4…. Też czekam. Poszła rekla. Odpisali, że mam czekać do 20 stycznia. Dziś wieczorem, albo w sobotę rano na pewno wyślę reklamację.

    kacper Odpowiedz
  • a podaj mi adres do kogo wysyłasz reklamację

    agnese2a Odpowiedz
  • Też jeszcze nie dostałem vouchera. W grudniu w samego Sylwestra wnioskowałem o ostatnią/ 5-tą/ kartę Piotr i Paweł. Wcześniej karta się wyświetliła w zestawieni na rachunku. 7 stycznia przyszła pocztą. Czekam na voucher aby ją aktywować.

    Waldemar Odpowiedz
  • ja rowniez odp dostalem na zapytanie /w serwisie millenium/ ze oczekiwac do 20go, ale mysle ze pani ktora na to odpowiadala w ogole nie sprawdzila czy mi sie nalezy tylko szablonem odpowiedziala ze trzeba czekac, cos czuje ze bedzie zadyma :D

    sunwoj1 Odpowiedz
  • Nie wiem według jakiego klucza oni wysyłają te vouchery.
    Ja wnioskowałem o 1 kartę w listopadzie i o 4 karty 3 grudnia.
    13 grudnia dostałem 2 vouchery i tyle do dnia dzisiejszego. A przecież były już komentarze już, że niektórzy za wnioskowane karty z końcówki grudnia, bez aktywacji nawet podostawali już wszystkie vouchery.

    I nie rozumiem tego zapisu regulaminu „Wysyłka nagród następować będzie raz na miesiąc, do 20 dnia kalendarzowego miesiąca następującego po złożeniu wniosku o kartę.” Przecież w grudniu i styczniu według komentarzy było co najmniej kilka terminów wysyłki. No chyba że mieli na myśli wysyłkę do jednej osoby raz w miesiącu.
    Więc czekamy dalej, w końcu mają jeszcze 14 godzin na wysyłkę.

    neme Odpowiedz
  • Może być poślizg w tym banku ale nie ma co panikować. Myślę, że wszyscy dostaną. Klucze wysyłki mogły być różne. Mogli np. partiami zamawiać wysyłkę według typu lub numeru kart. Poza tym mogą mieć problem z dostawcą kodów itd. itp. Ja dostałem pierwszy voucher5 dni po czasie, drugi 14, a 8 następnych 5 dni przed czasem.

    dario Odpowiedz
    • Dario ale ja absolutnie nie panikuję :)
      Generalnie mam kontakt z Millenium dopiero od października ubiegłego roku i jestem zadowolony zarówno z produktów, jak i obsługi czy to mailowej czy to telefonicznej. Żałuje tylko że tak późno się spróbowałem „czysta 60%” :)

      neme
  • ja też przed chwilą dzwoniłem i kazali czekać, jeśli nie to jutro pan mówił żeby składać reklamację ;)

    Dyzzz Odpowiedz
    • tak, tylko pytanie czy jak jutro złożę reklamację i pozamykam karty nie będą się pultać o to….
      może na to liczą… oby nie było jazdy…

      Loki
  • Zapytałam się dzisiaj co z bonami i powiedzieli, że zgłoszenie przekazują do reklamacji więc trzeba czekać max 30 dni na ich odpowiedź…

    PannaM Odpowiedz
  • Jest 21:12, czy ktoś z oczekujących otrzymał już bony? Ja również należę do tych, którzy zlożyli wniosek 30.12 i póki co nadal nic :-(

    Dyzzz Odpowiedz
  • Czekam nadal. Voucher nie przyszedł. Jutro reklamacja.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Ja również czekam, wniosek złożony 30.12, karty przyszły na początku stycznia.

    Pablo123 Odpowiedz
  • My pisaliśmy do nich 4 reklamacje w różnych tematach. Odpowiedzi przychodziły po 27-29 dniach.

    dario Odpowiedz
  • A może Ci co nie dostali mają jakąś wspólną cechę ? Np. nie aktywowali kart. Czy ktoś aktywował kartę i zrobił jakiś zakup, i nie dostał vouchera ?

    dario Odpowiedz
  • Eh … to znak dzisiejszych czasów – bylejakość.
    Błędy w promocjach (terminy premii lub brak, inne problemy) miałem w mBanku, WBK, CA, Citi i Millenium. Tylko Alior się wywiązał. A w Intelligo w odpowiedzi na reklamację wykazali słusznie, że to ja nawaliłem z jedną premią ale mi ją dobrodusznie i tak dali, za to pomylili się w PIT-cie. Czasem jednak się mylą na swoją niekorzyść. Np. WBK zamiast mi wypłacić maks. czyli 760zł to dali ponad 2k rok po roku. :)) Dajcie Millenium z 5 dni. Jak pójdzie kilka reklamacji to i tak wszystko wyprostują.

    dario Odpowiedz
  • Ja też nie otrzymałem sms-a z voucherem. Karta aktywowana już pod koniec grudnia, w samym grudniu i w styczniu wykonałem po 5 transakcji.

    Erko Odpowiedz
  • Z tymi regulaminami i stosowaniem się do nich banków jest jak z mentalnością Kalego…

    Bobek Odpowiedz
  • No i mamy 21.01 a voucherow brak. Reklamacja wysłana, tylko zastanawiam się czy bank specjalnie nie przesłał voucherow licząc że może ktoś zapomniał o złożonych wnioskach i teraz wyśle tylko tym co reklamowali? Czy może ta promocja ich przerosła? Swoją drogą – osoba która pisała i zaakceptowała tamten regulamin powinna być ministrem finansów… San Escobaru :)

    Kuba Odpowiedz
  • Dokładnie -wg regulaminu trzeba tylko podpisać umowę, nie trzeba nawet kart aktywować a co dopiero zrobić 5 operacji :) Swoją drogą jedna z kart jest całkiem ciekawa – 5% zniżki w wybranych sklepach w tym w Aparcie – mam kartę zniżkową z Aparta 5% + 5% z karty=10% a przy zakupach biżuterii to całkiem sporo :)))

    PannaM Odpowiedz
  • W weekend nic się nie wydarzy. W poniedziałek ktoś się zorientuje po reklamacjach, że znowu nie wyszło. Rozpocznie eskalację problemu, trafi do informatyków, Ci muszą zrobić raport co jest ok a co zostało, potem ktoś to pewnie zatwierdzi, wyśle do realizacji, zamówią usługę, itd. Potrwa ale powinny być dobrze.

    dario Odpowiedz
  • O ile dobrze pamiętam podobna sytuacja była przy wysyłce voucherów za wrzesień. Przyszły ok 25 października. Na forum ktoś pisał że domagając się zadośćuczynienia dostał w odpowiedzi prośbę o wykazanie strat jakie poniósł za 5 dniowe opóźnienie otrzymaniu vouchera

    rychu75 Odpowiedz
  • Tak było, bank nie widział straty materialnej więc odrzucił żądanie ale nic w zamian nie zaproponował. Jedynie podał paragraf o stratach moralnych i psychicznych ale tych też się nie dopatrzył. Tak więc stracił klienta a wraz z nim rachunek, ko, kartę debetową i 5 kredytówek, i do kilku miesięcy straci drugiego z takim samym kompletem.

    dario Odpowiedz
    • Tak, tylko szczerze i tak by takiego „sprytnego” klienta stracił. Nie przypomina to Wam trochę zachowania niektórych Januszy przy promocji Lidla? Taki polaczek znalazł „dziurę” w regulaminie i oddawał jedzenie (opakowanie po nim), które mu nie smakowało. Tutaj ludzie biorą po 2 x 5 kart, nawet te 5 – wiadomo, że nikt tego nie wykorzysta, tylko wziął z zamiarem oddania. Ja przyznam że wziąłem dwie, ale jedną sobie zatrzymam. Informowałem, że nie dostałem vouchera, ale czekam cierpliwie. Martwić się bedę przed końcem stycznia, bo obecnie jeden mój voucher ma termin przydatności do 2.02 – i tylko ten kolejny będzie w stanie wydłużyć termin na wykorzystanie.

      Erko
    • „Ja przyznam że wziąłem dwie, ale jedną sobie zatrzymam”
      — uważasz, że rezygnacja po otrzymaniu premii z jednej karty jest moralnie lepsza, niż z kilku? Interesujące…

      A kk (jedną) Millennium zachować warto, po wynegocjowaniu bezpłatności oczywiście, zaletami są np. moneyback i możliwość podpięcia pod Blik.

      Don Quijote de la Mancha
    • Zgadza się, konto i tak było w krótkiej perspektywie do zamknięcia a karty wziąłem dla premii bo ich nie potrzebowałem. Mam w citi już od 2 lat i ją też wziąłem dla telefonu a mam do dzisiaj bo … przynosi dochody.

      dario
    • Dokladnie stary, bierzesz bo placa a pozniej sie okazuje, ze sie fajnie spisuje i zostawiasz :)

      koles
    • Jak otrzymam bony to tez przynajmniej jedną sobie zostawiam.

      Swoją drogą czy jest opcja aby karta była całkowicie zwolniona z opłat? Jak to wynegocjować? Złożyć dyspozycję zamknięcia? Retencja zawsze potem dzwoni i oferuje zwolnienie z opłat?

      PannaM
    • Napisałem o tym w kontekście marudzenia i roszczeniowości. Bank teraz robi psikusa wszystkim Januszom. Wziąłem max dwie karty, było to moralnie uzasadnione jeśli o to pytasz.

      Erko
    • Zalozcie kolko rozancowe :)

      koles
    • Każdy jest inny. Ja mam pewne opory moralne przed zamykaniem 5 kart (chwilowo dwie sobie zostawiam, Impresja może się przydać, a na PiP mam aktywowany moneyback). Inny zamknie bez mrugnięcia okiem, inny weźmie jedną i zostawi ją na jakiś czas, żeby bank też miał z tego zysk.
      A prawda jest taka, że każdy ma jakieś swoje podejście i oczekiwania. Ja np. nie zamierzam płacić za kartę (skoro gdzie indziej nie tylko darmowa, ale i zarabiam – patrz TMUB), a wyrobienie 5×5 transakcji to już dla mnie spore obciążenie (czasowe, pamięciowe, a i portfel ma swoje granice).
      Co do promocji Lidla, to ludzie zachowywali się bardzo nieetycznie, bo zwyczajnie kłamali. Warunkiem było niezadowolenie z produktu, warunek w większości przypadków zdecydowanie niespełniony. Tutaj warunkiem było założenie karty i niezamknięcie jej do końca grudnia. Dokładnie tyle bank chciał uzyskać (wyniki finansowe na koniec roku?) i uzyskał. I wilk syty, i owca skorzystała.

      K.(która spróbowała założyć konto, ale nie działa)
    • Dokladnie i wszystko na temat :)

      koles
    • Bank placil za otwarcie karty a nie za jej uzywanie. W rankingu kart kredytowych – III kw. 2016 (Raport PRNews) stracili 10 tysiecy kart w ciagu roku i grozilo im wypadniecie z top10 bankow wydajacych kk. Musieli cos zrobic. Gdyby zalezalo im na masowym dlugotrwalym uzywaniu kk to od razu daliby cashback 3% rozlozony na rok a nie na 3 miesiace (760 za wydanie 25k). Albo chociaz 2%. A tak oferuja cashback tylko tym Klientom z ktorych bank jest zadowolony. Skoro bank jest niezadowolony z Klienta to nie widze problemu.

      aaaa
  • Podobnie i ja nie otrzymałem vouchera. Reklamację już wysłałem.

    mPablo Odpowiedz
  • Reklamacja wysłana.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Ja też właśnie złożyłem reklamację, powiedzieli mi, że będzie dużo krócej niż 30 dni bo to nie jest sprawa dla banku tylko firma zewnętrzna to obsługuje ;-)

    Dyzzz Odpowiedz
  • Ja już wczoraj złożyłem reklamacje- jak do 16 nie wysłali to spodziewałem się że trzeba reklamować… No szkoda, bo jednak niesmak pozostanie, że klient musi się o swoje upominać

    Jarosław Odpowiedz
  • Pocztą wewnętrzną poprzez Millenet przesłali mi informację, że sprawę rozpatrzy i odpowiedź otrzymam bezpośrednio z Wydziału Reklamacji w ciągu 30 dni.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Rozumiem, że każda z ww osób podpisywałam KAŻDĄ umowę o kk za pomocą kodu sms?? Bo u nas sytuacja jest taka, że mąż pierwszą podpisywał w oddziale, tam też został zapewniony, że w promocji bierze udział i voucher mu się należy. Pozostałe cztery karty poszły już tzw. krótką ścieżką. I jak można się domyślać voucherów dostał tylko 4. Teraz zastanawiam się czy aby ta pierwsza karta nie jest wyłączona z promo, skoro umowa nie została podpisana za pomocą Millenetu. I co teraz, powoływać się na słowa konsultantki i pracownicy banku? Trochę szkoda tych dwóch stów…

    Klaudia Odpowiedz
    • Ja podpisałem wszystkie 4 umowy w oddziale (5. mi nie dali ;) ) i dostałem jeden kod póki co. Także podpisanie w oddziale nie dyskwalifikuje jeśli wniosek był z internetu (bo i nimby czemu)?

      Najbardziej rozśmieszyły mnie trzy listy zwykłe „podpisane” przez jakiegoś dyrektora informujące o tym, że bardzo żałują, że nie mogą mi przyznać karty i że zapraszają do kontaktu w przyszłości. Gdyby wysłali jeden, to może jeszcze bym w to uwierzył ;).

      Marcin H
  • PS. Podpowiecie świeżynce co napisać w takiej reklamacji?

    Klaudia Odpowiedz
  • Napisz mniej więcej tak. W dniu …. złożyłam przez Millenet wniosek nr….. o kk Millennium MasterCard/ tu nazwa karty/. Poprzez Millenet podpisałam umowę o kk i do 20- go stycznia b.r. nie otrzymałam vouchera. Uważam że spełniłam warunki zawarte w paragrafie 2 regulaminu promocji ” Promocja kart kredytowych…….Wnoszę o rozpatrzenie reklamacji i przyznanie vouchera. U męża tak samo tylko podaj kto i kiedy zapewnił go o tym że voucher zostanie przyznany nie zależnie od formy podpisania umowy.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Dzięki! Ja swoje wszystkie 3 vouchery dostałam jakiś tydzień po złożeniu wniosków, jeszcze zanim karty dotarły. Tylko u niego jest problem z jednym z 5. Jutro sprawdzę bilingi, kiedy dzwonili i na to się powołam. Dzięki raz jeszcze!

      Klaudia
  • ja skladalem 4 za posrednictwem papierow w oddziale, 3 vouchery otrzymalem, 4go już nie, wiec nie jest prawda ze tylko potwierdzane w serwisie za pomoca sms dostaly bony.

    sunwoj1 Odpowiedz
  • Przed chwilą wysłałam reklamację i w ciągi kilku minut otrzymałam odpowiedź, że wysyłka voucherów nastąpi jutro. I że przepraszają za opóźnienie.

    KatJa Odpowiedz
  • Dzięki również – mam nadzieje że do wszystkich

    Jarosław Odpowiedz
  • To do kiedy jest ważność bonów?

    PannaM Odpowiedz
    • Dodaj voucher do „Twoich środków” po zalogowaniu do swojego konta w empiku. A później możesz doładowąć np. przelewem nawet za 5 zł w dowolnym momencie. Każde doładowanie zwiększa ważność środków o 12 miesięcy.

      neme
  • 02.02.2017

    sunwoj1 Odpowiedz
  • To może podsumujmy: przy rezygnacji z kart (czy bez względu na sposób rezygnacji: czy jest ona przez infolinię czy w oddziale? czy tez sposób rezygnacji ma znaczenie do ewentualnego otrzymania propozycji?) dzwoni Dział utrzymania i proponuje bezpłatność kart/karty i moneyback? Czy komuś zaproponowali moneyback na Impresji? Wiem, że ona już ma moneyback, ale tylko w niektórych sklepach. Czy groźba zamknięcia jej może zaowocować moneybackiem na wszystkie zakupy? Bo tak naprawdę akurat tę kartę chcę sobie zostawić, ale jeśli zagrożenie zamknięciem może dać więcej korzyści, to czemu nie… :)

    Jak jest z zamknięciem nieaktywowanych kart? Jeśli dopiero je otrzymałem w tym tygodniu, to jeśli zamknę je jeszcze w styczniu nie będę musiał ich aktywować i robić tych pięciu transakcji każdą z nich?

    W sąsiednim wątku ktoś się chwalił, że ma cashback w Millennium (miał na myśli oczywiście moneyback) z aż 10% zwrotu? Wiecie może o co chodzi? Bo na moje zapytanie nie opowiedział :(
    Oto ten komentarz:
    http://livesmarter.pl/t-mobile-uslugi-bankowe-50-zl-bonus-za-wynagrodzenie/comment-page-1/#comment-121068

    Marcin W Odpowiedz
    • W zeszlym roku byla promocja millennium ze zwrotem 10% za blika, chyba tylko to mogl miec na mysli, ale ona byla na kulka miesiecy i juz powinna sie skonczyc.

      Herman
    • Dokładnie to była na 6 miesięcy, jeszcze trwa i nie tylko blik, co tylko transakcje stacjonarne. Dopiero 3 zwroty po 50 były.

      neme
  • Ze zwykłej ciekawości. Karty zamknięte, rozmowa telefoniczna się odbyła zdecydowałem że karty mają zamknąć, w systemie jednak wciąż wiszą jako aktywne z adnotacją że w trakcie zamykania. jak długo zamykają karty? Mija tydzień od rozmowy telefonicznej.

    jojo Odpowiedz
  • do 1-2 okresow rozliczeniowych

    koles Odpowiedz
  • U mnie zniknęły po tygodniu ale zostały zablokowane zaraz po rozmowie.

    dario Odpowiedz
  • Mam nadzieję że nie muszę w chwili obecnej robić żadnych obrotów aby nie nadziać się na opłaty?

    jojo Odpowiedz
  • A tak na marginesie… jeśli te karty mają ważność tylko do 02.02 i to 2017 to dość krótko… w takim razie czy ktoś ma jakiś pomysł jak to można dobrze spożytkować? Mam oczywiście na myśli „wyciągnięcie” jakoś tych pieniędzy, a niekoniecznie robienie zakupów właśnie na empik. Niestety sposób z żabką tutaj nie zadziała bo jest to karta podarunkowa. Pytałem na infolinii empik… w przypadku zwrotu towaru zakupionego do 14 dni oczywiście… zwrot środków nastąpi również na kartę podarunkową więc chyba nie nie pozostaje jak zakupy? :/ P.S. Wciąż czekam na vouchery :)

    Dyzzz Odpowiedz
    • Jeśli zwrot na kartę podarunkowa to pytanie z jaką ważnością. Mamy cały rok przed sobą – urodziny, święta itd więc z pewnością bym wykorzystała kasę na zakupy w Empiku w tak długim czasie ale w kilka dni? Albo kupić jakieś sprzęty i potem je odsprzedac ale to pewnie z jakąś stratą.

      PannaM
    • @Dyzzo napiszę raz jeszcze.
      Załóż konto na empik.com jeśli jeszcze nie masz.
      Dodaj voucher do „Twoich środków” po zalogowaniu do swojego konta w empiku. A później możesz doładowąć np. przelewem nawet za 5 zł w dowolnym momencie. Każde doładowanie zwiększa ważność środków o 12 miesięcy.

      neme
  • Aby przedłużyć termin wykorzystania vouchera należy:
    – wpisać w Twoje Środki- kod vouchera w Karta Podarunkowa- ważny do 2 luty 2017r.
    – przelać na swoje konto 5- 10 zł. – przedłużenie ważności środków o pół roku.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • ja nie musialem doladowywac zadnych srodkow zywa gotowka, waznosc srodkow po zalozeniu konta/doladowania voucherem/ mam do stycznia 2018r.

    sunwoj1 Odpowiedz
    • Przy pierwszym, czy kolejnych doładowaniach ? Ja czekam na drugi, a przy pierwszym też mam datę ważności do 02.02.2017

      Erko
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy