Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

T-Mobile Usługi Bankowe: bonus 50 zł za przelew (nie tylko) wynagrodzenia

Wystartowała prosta promocja T-Mobile Usługi Bankowe przeznaczona dla obecnych klientów banku. W zamian za zapewnienie wpływu na konto oraz wykonanie 3 transakcji kartą zyskać możemy 50 zł premii. A ponieważ wielu czytelników bloga korzysta z konta w T-Mobile (zgarniając ciągle aktualne 5% moneybacku), to oferta może dla nich stanowić całkiem łatwy sposób na dodatkową premię.

Bonus (nie tylko) za wynagrodzenie

Aby skorzystać z promocji „Bonus za wynagrodzenie” należy być klientem posiadającym rachunek osobisty, na który:

w grudniu 2016 nie wpłynęło wynagrodzenie dokonane przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS lub łączna kwota wpływów w październiku, listopadzie i grudniu 2016 r. wynosiła mniej niż 500 PLN w każdym z tych miesięcy.

Oprócz tego konieczne jest posiadanie karty debetowej wydanej do rachunku oraz wyrażenie dwóch zgód (które osoby korzystające z moneybacku i tak mają wyrażone):

  • na przetwarzanie danych w celach marketingowych: otrzymywanie informacji handlowych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej
  • upoważnienie banku do zasięgania informacji o zobowiązaniach w BIK, BIG oraz Systemie Bankowy Rejestr, którego administratorem danych jest Związek Banków Polskich

Zgody można wyrazić poprzez infolinię lub w placówkach, o ile nie zostały wyrażone podczas zawierania umowy ramowej.

50 zł za wpływ i 3 transakcje

Jeśli spełniamy powyższe wymagania, to aby zdobyć tytułową premię konieczne jest wykonanie kilku czynności. Po pierwsze – akceptacja regulaminu promocji w bankowości internetowej lub na infolinii. Po drugie – zapewnienie wpływu wynagrodzenia, emerytury, renty, stypendium (w dowolnej wysokości) lub dowolnego przelewu spoza T-Mobile Usługi Bankowe, o ile jego wysokość wyniesie min. 2000 zł. Po trzecie – musimy wykonać przynajmniej trzy transakcje kartą na dowolne kwoty.

W tym momencie promocja się lekko rozgałęzia. Jeśli bowiem wpływy pochodziły z tytułu wynagrodzenia, to premia w wysokości 50 zł zostanie naliczona w miesiącu następującym po miesiącu wpływu. Po prostu. Jeśli natomiast zamiast wynagrodzenia wpłynęło min. 2000 zł z innego banku, to warunki będą nieco inne – premia wypłacana będzie transzami.

Pierwsza transza, w wysokości 25 zł, zostanie naliczona po pierwszym miesiącu spełnienia warunków (wpływ + 3 transakcje bezgotówkowe kartą). Kolejna, w wysokości 15 zł, zostanie naliczona za kolejny miesiąc – o ile spełnimy te same warunki (wpływ + 3 transakcje bezgotówkowe kartą). Ostatnie 10 zł otrzymamy, a jakże, na identycznych warunkach.

Wykluczone kody MCC

Na co warto jeszcze zwrócić uwagę? Do uzyskania premii liczone będą wszystkie transakcje kartą, oprócz tych, które posiadają kody MCC podane poniżej:

a. 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne;
b. 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest
jako zagraniczna (country code inny niż Polska);
c. 4111, określający m.in. usługi transportowe,
Obowiązuje od 10 stycznia 2017 r.
d. 6012, określający instytucje finansowe;
e. 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
f. 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
g. 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.
h. 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne.

Promocja trwa od 10.01 do 31.03.2017. Szczegóły w regulaminie.

Aktualizacja: w dniu 18.01.2017 bank podmienił regulamin! Jego poprzednia kopia znajduje się pod tym adresem. Prawdopodobnie się przyda przy reklamacji.

Nie przegap!

Komentarze

  • Hej admin (Michał)’
    Czy te wymogi nie wykluczają jednak sporej części widienkowiczow -zwłaszcza tych z kontem premium? Chodzi mi o fragment – lub łączna kwota wpływów w październiku, listopadzie i grudniu 2016 r. wynosiła mniej niż 500 PLN w każdym z tych miesięcy…

    Michal1607 Odpowiedz
  • Czyli jeśli miałem np. 1 tys. złotych wpływu w grudniu z mojego innego konta, to już jestem wykluczony z promocji?

    broker Odpowiedz
  • Warto dodać:
    „W przypadku posiadania więcej niż jednego Rachunku, Promocją zostaje objęty Rachunek o najwcześniejszej dacie otwarcia.”

    Zgadzam się, w dużej mierze wisienkowicze odpadają ;)

    savi Odpowiedz
  • Może warto zaryzykować , mimo piątku , a nóż się uda ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • To chyba promocja dla nikogo, bo nowy się nie zalapie a stary nie spełni warunków

    Abc Odpowiedz
  • Pół grudnia i teraz w styczniu próbują dodzwonić się z z kierunkowego 12 lub 32 prawie codziennie a nawet dwa razy dziennie . Jak czasem odbieram to się od razu rozlaczaja , chyba głos nie taki ? Może to w związku z tą promocją lub inną propozycja nie do odrzucenia? Ktoś może odbierał i wie o co to chodzi ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
    • Po przeczytaniu komentarzy domyślam się , że pewnie chcieli ostrzec przed zbytnimi wpływami ? xyz

      prawdziwy-xyz
  • hm, ale skoro tam jest „lub” to nie wystarczy spelnic choc jednego warunku? W koncu gdyby bylo „i” to by bylo gorzej (nie wplynelo wynagrodzenie i laczna kwota wpływów wyniosła mniej niż 500 zł)

    eh Odpowiedz
    • Ja to też tak rozumiem.

      Be@
    • Właśnie dzwoniłam do Call Centre i odmowili mi aktywacji promocji, bo miałam w wymienionych miesiącach wyższe wpływy, chociaż nie wpływało żadne wynagrodzenie. czy komuś w takiej sytuacji aktywowali promocje? Bo jak dla mnie to tez tam jest „lub” a nie „i” czyli jeden lub drugi warunek, a nie łącznie. Tylko, że Pan na infolinii interpretował to inaczej.

      ann
  • Z tego wynika, że wisienkowicz się załapie jeśli w listopadzie zasilił konto a potem tylko robił transakcje. Pewnie takich są jednostki, większość zasilała w miarę potrzeb.
    Tak czy owak przelac 2k nie zaszkodzi.. Może psim swędem coś wpadnie

    JJ2010 Odpowiedz
    • pamiętaj,że w regulaminie jest „łączna kwota wpływów w październiku, listopadzie i grudniu 2016 r. wynosiła mniej niż 500 PLN w każdym z tych miesięcy”

      wiechu
    • chodzi o łączne wpływy w konkretnych miesiącach (np. 100 + 200 + 200), max. 500 zł miesięcznie.

      Michał
    • „Tak czy owak przelac 2k nie zaszkodzi.”
      — nie zaszkodzi też zatytułować „Wynagrodzenie za grudzień” ?

      Don Quijote de la Mancha
    • z tym wynagrodzeniem to chyba nie tak prosto, żaden bot nie będzie analizował słówek. Wynagrodzenie pewnie musi być z konta firmowego, a z odróżnieniem tego banki nie maja problemu. Konta firmowe podlegają innej kontroli i innej księgowości.

      jacck
    • „z odróżnieniem tego banki nie maja problemu”
      — w jaki sposób, czy ta informacja jest zawarta np. w numerze rachunku? A co z osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, która konta firmowego mieć nie musi, a zatrudniać i płacić wynagrodzenie może (używając prywatnego konta).

      Inna rzecz, że sprawdzenie, czy dane nadawcy nie są przypadkiem danymi odbiorcy jest bardzo łatwe, dlatego napisałem tylko „nie zaszkodzi”, bo pewnie się to nie uda… Choć też można sobie wyobrazić sytuację, że ktoś pracuje u swojego prowadzącego dg ojca o tym samym imieniu i nazwisku… ?

      Don Quijote de la Mancha
    • — w jaki sposób, czy ta informacja jest zawarta np. w numerze rachunku?
      ____
      Przeciętny Kowalski nie rozróżni po numerze, ale banki doskonale rozróżniają, z wpłatą otrzymują dane nadawcy, na tej zasadzie przebiega również weryfikacja dla zakładającego (przelewem) nowe konto. W danych nadawcy jest nazwa firmy, poza tym mają jeszcze inne sposoby, możliwości mają wiele.
      xxx
      A co z osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, która konta firmowego mieć nie musi, a zatrudniać i płacić wynagrodzenie może (używając prywatnego konta).
      ___
      Ten temat wałkowałem na czacie przed założeniem konta w TUMB dwa lata temu, kiedy to również u nich ROR był an 3% do 5K, ale ten sam warunek. Konsultantka jednoznacznie mi oświadczyła, że jeżeli sam prowadzę firmę, a nie mam konta, to mogę u nich założyć konto firmowe i przelewać sobie na prywatne, wówczas dotrzymam wspomniane oprocentowanie. Gdzieś jeszcze mam screeny z tego czata. Tym razem jest dokładnie tak samo.

      jacck
    • Dopóki Twoje argumenty to ogólniki „poza tym mają jeszcze inne sposoby, możliwości mają wiele”, to czuję się nieprzekonany. ?

      „W danych nadawcy jest nazwa firmy”
      — a jeśli jest „Jan Kowalski”, bo pracuję u prowadzącego działalność gospodarczą Jana Kowalskiego?

      „jeżeli sam prowadzę firmę, a nie mam konta, to mogę u nich założyć konto firmowe”
      — a jeśli nie chodzi o firmę którą sam prowadzisz, a firmę Jana Kowalskiego, u którego pracuję? Nie można go zmuszać do założenia konta firmowego tylko dlatego w TMUB, że pracownik chce skorzystać z promocji! Regulamin nie mówi o przelewie z konta firmowego, a o przelewie wynagrodzenia.

      Na podstawie danych zawartych w przelewie Elixir można rozróżnić następujące rodzaje przelewów: krajowy, natychmiastowy, ZUS, podatkowy oraz przekaz pocztowy i polecenie zapłaty — wynagrodzenie to normalny przelew krajowy. Automatyczne rozpoznawanie można by zrobić sprawdzając, czy
      – jest to przelew wewnętrzny z konta firmowego (bank swoje konta może sprawdzić)
      lub
      – nazwa nadawcy zawiera któryś ze zdefiniowanych ciągów typu „Sp. z o.o.”, „S.A.”, „P.P.H.U.” etc.
      lub
      – tytuł przelewu zawiera któryś ze zdefiniowanych ciągów typu „wynagrodzenie”, „umowa”, „rachunek”.

      Don Quijote de la Mancha
    • A ja mam nadzieję, że jednak analizują „słówka”. Bo w grudniu przelałam z własnego konta firmowego ponad 2k. Ale zatytułowałam jako „przelew”. No zobaczymy…

      Be@
    • Don Quijote, nie będziemy tu robić wywodów i OT, nie jestem bankowcem, przekazałem tylko to co powiedziała mi konsultantka z TUMB i inaczej Cię nie przekonam :) Jestem niemal pewny, że banki na 100% wiedzą, skąd pochodzi przelew, ale to moje subiektywne zdanie. BIG DATA jest już tak wypasiony, że wystarczy, by wklepać pesel i mają wszystko jak na dłoni, zresztą oni nie muszą wklepywać, maja odpowiednie skrypty. Oczywiście przecież idzie to przetestować, co zapewne zrobią użytkownicy, czy bank „łyknie” słowo „wynagrodzenie”.
      Najlepiej byłoby zadzwonić na infolinie i zadać pytania, które postawiłeś.

      jacck
    • DonKiszot ma rację w Ty jankukosie bzdury wypisujesz o kontach.

      ZZD
  • Też mi się wydaje , że skoro jest „lub” i nie było Wynagrodzenia to wpływy nie maja znaczenie.

    chmiel Odpowiedz
  • Witam, do kiedy jest ta akcja? Moze warto założyć tam konto dla niej plus ten zwrot 5%?

    Michal Odpowiedz
    • Powyższa promocja jest do końca marca, natomiast promocja z 5% moneybacku – bez limitu. Bank ma obowiązek powiadomić 2 miesiące przed jej zakończeniem. Póki co działa nieco ponad rok, więc są szanse, że jeszcze trochę podziała ;)

      Michał
  • Drugie konto (fremium) bez karty otworzyłem w listopadzie i nic tam nie przelewałem do chwili obecnej – od poczatku jest 0 zł.
    czy w takim wypadku jak w grudniu nie było wpływu wynagrodzenia oraz w listopadzie i grudniu (oprócz października bo nie miałem jeszcze konta) spełniam warunki promocji ? w regulaminie jest o spełnieniu 1 „lub” 2 warunku

    holek Odpowiedz
    • Niestety:

      W przypadku posiadania więcej niż jednego Rachunku, Promocją zostaje objęty Rachunek o najwcześniejszej dacie otwarcia.

      Michał
  • W którym miejscu zaakceptować regulamin w bankowości internetowej ?

    HALINA Odpowiedz
  • Na 99% jestem pewny że jeśli były wpływy w poprzednich miesiącach to ta promocja nie przejdzie. Nawet w regulaminie w §4 pkt 5 mamy „Celem Promocji jest aktywizacja Klientów (…)” – a powiedzmy sobie szczerze, akurat w TM chyba wszyscy jesteśmy mocno aktywni :)
    Ale tak na wszelki wypadek zapytam, w jaki sposób można zaakceptować regulamin tej promocji w Bankowości Internetowej?

    adamus Odpowiedz
    • Niestety może być tak jak piszesz. Nie znalazłem nigdzie akceptacji w bankowości internetowej (o czym mówi regulamin) więc albo trzeba przez infolinie, albo opcja dostępna jest tylko dla wybranych osób (wg tego kryterium). Niemniej spróbować warto…

      Michał
    • „Celem Promocji jest aktywizacja Klientów (…)” – a powiedzmy sobie szczerze, akurat w TM chyba wszyscy jesteśmy mocno aktywni :)
      ___
      hehe, to ja chyba jestem wyjątkiem, ale i tak nie skorzystam, przynajmniej teraz, zbyt dużo muszę wachlować innymi kartami, niestety już prawie nie ogarniam, millenium ma 10% cashbacku. A konto w TUMB mam od pamiętnej lokaty na 3,8% , prawie dwa lata jest martwe nieużywane… Może na wiosnę się skuszę…

      jacck
    • A skąd te 10% cashbacku w Millennium? Zdradzisz coś więcej?

      Marcin W
    • Marcin, sorry teraz zobaczyłem pytanie, 10% jest z tej promocji, niestety już niedostępnej: http://livesmarter.pl/300-zl-za-zalozenie-konta-360-na-grouponie/

      jacck
  • a jak ktoś całość obrotu robi kredytówką i jedynie spłaca zadłużenie to co wtedy?

    zennhorst Odpowiedz
    • Teoretycznie warunki spełnione – wpływu na konto nie ma

      Michał
    • A posiadasz karty do rachunków freemium/preemium czy je zamknąłeś ? Czy będziesz je zakładać ponownie by spełnić warunki? Bo rozumiem, że wszystkie transakcje robiłeś KK w ostatnim czasie.

      warmaschine
    • Mam dokładnie taką samą sytuację ;-) wygląda na to że można brać udział ;-)

      Paulina
  • ja się połasiłem na lokatę 3 % do 10 k na 60 dni (tą która trwała aż 8 dni) – 40 zł odsetek zamiast 50 zł premii – super kurde :-(

    zenek64 Odpowiedz
    • Drugi warunek bym spełnił bo przelewałem na konto Premium 475 zł co w połączeniu z premią 25 dawało 500 zl na kolejną premię kto tak robił i nie zakładał lokaty na przełomie listopada i grudnia łapie się na promocje

      zenek64
    • Ja również w grudniu założyłem lokatę na 3% na 10k w T-mobile U.B. a panel powitalny „Bonus za wynagrodzenie dla klientów T-mobile U.B.” na moim koncie się ukazał. Zaakceptowałem uczestnictwo w promocji.

      Jerzy
  • A wpłaty we wpłatomacie tez liczą się do wpływu?

    irekk Odpowiedz
    • Stanowisko Banku :
      „(…)wpłata realizowana we wpłatomacie nie jest wpływem spoza T-Mobile Usługi Bankowe.
      Z poważaniem, E… O.. Lider Sekcji Zespół Reklamacji i Skarg ALIOR BANK S.A. ODDZIAŁ T-MOBILE USŁUGI BANKOWE (…)”

      Bogdan
  • Przelałem 2 koła i zobaczymy ;)

    Kozo Odpowiedz
  • Dzwoniłem na infolinię, wpłaty we wpłatomacie, też traktują jako wpływ.

    J Odpowiedz
  • A moje stanowisko:
    wg regulaminu
    „Promocja jest dostępna dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe, którzy posiadają aktywny Rachunek na który w grudniu 2016 nie
    wpłynęło wynagrodzenie dokonane przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź
    wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS lub łączna kwota wpływów w październiku, listopadzie i grudniu 2016 r.
    wynosiła mniej niż 500 PLN w każdym z tych miesięcy.”,

    tzn. jest dostępna dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe, którzy posiadają aktywny Rachunek
    1. na który w grudniu 2016 nie
    wpłynęło wynagrodzenie dokonane przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź
    wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS

    lub

    2. łączna kwota wpływów w październiku, listopadzie i grudniu 2016 r.
    wynosiła mniej niż 500 PLN w każdym z tych miesięcy.

    Promocja jest dla obu rodzajów klientów, jak inaczej wy to rozumiecie?

    Jeśliby było, że Promocja nie jest dla klientów …( i tu wymieniliby te dla warunki) to się zgadzam ze nie dla 1 i nie dla 2., a tak to jest dla 1. lub dla 2.

    chmiel Odpowiedz
    • Z jakiegoś powodu napisali „lub”, a nie „i” albo „oraz”.

      Don Quijote de la Mancha
    • Jeśli napisali że Promocja jest dla…, to „lub” tutaj poszerza warunki, a nie zawęża.
      Jeśliby napisali, że Promocja nie jest dla…, to „lub” zawęża. I tej wersji będę sie trzymał.

      chmiel
    • A mi to brzmi wręcz tak, jakby te „wpływy” z drugiej części były tymi z pierwszej, tzn. nawet jeśli wpłynęło np. stypendium, ale w wysokości 400 zł, to udział w promocji wziąć można.

      Don Quijote de la Mancha
    • W pierwszej części jest mowa o grudniu 2016, a w drugiej o październiku, listopadzie i grudniu 2016 r.

      chmiel
    • Czyli przy stypendium 3 × 100 zł w promocji można brać udział.

      Don Quijote de la Mancha
    • Zgadam się, ale jak wogóle nie było wynagrodzenia(stypendium), to też wg mnie można, bo spełniony jest pierwszy warunek wyrażenia „lub’

      chmiel
    • Mówiąc prościej: w promocji można wziąć udział, jeśli się w grudniu wynagrodzenia/stypendium w ogóle nie dostało, a jeśli się dostało, to jeśli nie przekroczyło 500 zł w tych trzech miesiącach.

      Ale dlaczego w takim razie, spełniając te warunki, nie widzę w bankowości www akceptacji regulaminu tej promocji?

      Don Quijote de la Mancha
    • Coś w tym jest, może macie rację z tym „i” i „lub”… Chyba nawet było coś takiego na matmie kilkanaście lat temu, jakaś koniunkcja czy coś. Jakby nauczyciel powiedział, że to potrzebne do zgarniania kasy z banków to bym bardziej uważał :-)

      adamus
    • Ta promocja to liczy się , że dzisiaj wystartowała ? Może po przetworzeniu nocnym i zmianie daty akceptacja przez www się pojawi? xyz

      prawdziwy-xyz
    • A to już jest kwestia jak zaakceptować Promocję. W Bankowości Internetowej nie ma , a co mówią w Contact Center?

      chmiel
    • Każdy prawnik tak z interpretuję tą promocję jak Ty. Masz rację, a T-mobile ma problem, źle napisany Regulamin promocji. Kluczowe jest słowo „lub” powinno być „i” lub „oraz” wtedy można rozpatrywać to łącznie. Gdy jest spójnik rozłączny „lub” każdy z warunków jest traktowany z osobna. Potwierdzam Konsultanci z T-mobile U.B. twierdząc, że oba warunki muszą być spełnione łącznie, nie mają racji.

      Jerzy
    • Ja zlozyłem reklamację z tego tytułu. Mają źle napisany regulamin.

      Paweł
  • Da się jakoś sprawdzić który rach otworzony jako pierwszy bez konsultacji z konsultantami ? Rach zakładane w Salunie od razu taśmowo . Ma ktoś pod ręką może umowy , jest tam może jakaś data i godzina jak są z tego samego dnia? Tylko jak tu włączyć promocję , pewnie się nie da? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Da się dopiero założyć konto i skorzystać z tej promocji ? :)

    MarIAN Odpowiedz
    • Tak, klienci, którzy teraz dopiero założą konto mogą otrzymać zwrot.

      soveri
    • Chodziło mi oczywiście o premie za wynagrodzenie :)

      soveri
    • Też tak myślę. W końcu zakładając w styczniu, to w marcu będę ich klientem, który dodatkowo spełnia warunki października, listopada i grudnia:) Zatem może warto założyć konto ponownie…

      aircrash
    • Możesz spróbować. Z tymże jest to bank, który nie lubi jak mu się zamyka i ponownie otwiera konta, dlatego ma jakiś limit max 2 kont (forever ?). A to musisz sprawdzić indywidualnie.
      Warto jednak również wspomnieć – bo nie ma tego w artykule głównym – że żeby skorzystać z tej promocji należy założyć konto z kartą (bo jak inaczej spełnić warunek 3 transakcji). Do wyboru są dwa rodzaje kont: Freemium i Premium. Te pierwsze jest bezpłatne, o ile wyda się 200zł/mc, a te drugie – 500zł/mc (w obu przypadkach dobrymi kodami mcc). W przeciwnym razie bank naliczy opłaty.

      Be@
  • na infolinii o promocji wiedzą, ale są jakieś problemy techniczne i aktualnie nie da rady nic zrobić
    konsultantka przyjęła zgłoszenie, mają oddzwonić
    na chwilę obecną w bankowości internetowej nie można promocji aktywować

    pozdrawiam

    kruczi Odpowiedz
    • A jak ty chcesz „aktywować” promocję ?! W regulaminie nie ma mowy o innej „aktywacji” niż przelew środków w kwocie nie niższej niż 2k bądź wpływ wynagrodzenia bądź stypendium bądź emerytury lub renty.

      Be@
    • Chodzi o akceptację regulaminu promocji wg § 4. ust. 7.

      Don Quijote de la Mancha
  • Lepiej poczekać do przyszłego tygodnia bo na ten moment nikt nic nie wie. W przyszłym tygodniu infolinia będzie wiedzieć którzy klienci są zakwalifikowani do promocji. O tym, że ktoś uczestniczy w promocji będzie poinformowany SMS’em, mailem, komunikatem w bankowości internetowej. Na infolinii w przyszłym tygodniu też będą widzieć w przyszłym tygodniu czy ktoś uczestniczy w promocji czy też nie.

    soveri Odpowiedz
  • Jak już ktoś wspomniał „lub” poszerza grono wykluczonych. Gdyby postawili „i” aby skorzystać z promocji wystarczyło nie spełnić jednego z warunków wykluczających (wpływ wynagrodzenia lub łączne wpływy )

    falusinski Odpowiedz
    • Nie wydaje mi się, tak by było przy zapisie „Promocja nie jest dostępna dla Klientów, którzy…”, tymczasem w regulaminie tego „nie” nie ma, przeczenia są wewnątrz członów dotyczących grudniowego wpływy wynagrodzenia lub łącznych wpływów — przy takim zapisie (bez „nie” na początku) „i” zamiast „lub” spowodowałoby poszerzenie grona wykluczonych (trzeba by spełnić warunek braku wynagrodzenia i braku wpływów),

      Don Quijote de la Mancha
  • „Po pierwsze – akceptacja regulaminu promocji w bankowości internetowej […]”

    W jaki sposób to zrobić?! Nie mogę znaleźć takiej opcji.

    az.anonim Odpowiedz
    • Powinien wyświetlić się ekran startowy, tylko to będzie się wyświetlać zapewne stopniowo, niektórym już ekran się wyświetlił np. u mnie. Część osób będzie to widzieć zapewne w kolejnych dniach. Jeśli się nie wyświetli to można zadzwonić na infolinię ale w przyszłym tygodniu jak już będą coś wiedzieć więcej.

      soveri
  • Mam dwa konta, żadnej kasy na nie nie przelewałem. Dwa razy przelałem premie na rachunek poza TMUB za obroty karta kredytową. Czy muszę wyrabiać kartę debetową do premium/ 500 obrotu do zwolnienia z opłaty, do tej pory obrót min. 500 robiłem kredytówką/

    Eugeniusz Odpowiedz
  • u mnie pojawialo sie wielkie okno z akceptacja regulaminu zaraz po zalogowaniu sie na konto. Ale wczesniej dzwonilem na infolinie ze chce aktywowac ta promocje – posprawdzali zgody, wplywy czy sie lapie. Moze to oni aktywuja to na koncie? Ale co dziwne, rozmawialem z 3 roznymi konsultantami i kazdy staral sie mi wmowic, ze tylko przelew wynagrodzenia aktywuje promocje choc sie upieralem, ze w regulaminie stoi jak byk ze moze tez byc wplyw 2k.

    nexus Odpowiedz
  • Rozmawiałem z konsultantką przez chat i bank weryfikuje czy przelew jest za wynagrodzenie na podstawie opisu przelewu (wynagrodzenie za …). Ale gdy chciałem się upewnić czy tak jest odpowiedziała, że są to wewnętrzne procedury banku i nie może na to pytanie odpowiedzieć dokładnie.

    ArturB Odpowiedz
    • ja bym tam z tym słowami „wynagrodzenie za” uważał. Nigdy nie zgodziłbym się znajomemu, czy rodzinie przesyłać co miesiąc kasę z mojego prywatnego konta na konto wisinkowicza, nie chciałbym się zdziwić, gdy pewnego poranka zapuka do mnie miły pan i spyta czy od tego „wynagrodzenia ” zapłaciłem odpowiednie podatki :).
      Te procedury, o których mówi konsultantka, to właśnie to o czym wcześniej wspominałem, a są ich słodką tajemnicą, poza tym banki korzystają też z CEIDGu, mają absolutnie wgląd kto jest firmą, a kto nie. Niejednokrotnie sam mogłem się o tym przekonać, przy okazji innych spraw.

      jacck
  • Konsultantka z chatu to może być studentka drugiego roku inżynierii środowiska i nie ma pojęcia o żadnych procedurach wewnętrznych bo jest to jej niepotrzebne (poza tym nie ma żadnych procedur wewnętrznych). Mówi w ten sposób bo nie może przecież wprost powiedzieć:
    -Tak proszę sobie zrobić przelew w tytule wpisać wynagrodzenie i dostanie Pan 50zł.
    Nie może bo jej rozmowy są monitorowane a przecież promocja jest stworzona po to aby klienci faktycznie zaczęli przelewać wynagrodzenie żeby można było łatwiej sprzedać kredyt. Wisienkowicze to dla banku koszt. Żaden bank nie będzie też sprawdzał CEIDG czy nadawca to firma czy nie.

    soveri Odpowiedz
  • Proszę o opinię czy moje rozumowanie jest poprawne.
    Mam dwa konta: Premium i Freemium. Nie mam żadnych kart debetowych. Mam kartę kredytową, którą miesięcznie robię obroty 850-900 zł. Co miesiąc dostaję zwrot: 25+ 15. Żadnych innych wpływów nie mam. Chcę przystąpić do promocji. Wyrażam zgody, akceptuję regulamin, przelewam wynagrodzenia i wyrabiam kartę debetową.
    I tu problem:
    Do którego konta wyrabiam kartę debetową?/ pierwsze zakładane było Preemium/
    Czy skoro wyrabiam obroty 850-900 zł miesięcznie i do tej pory nie płaciłem za prowadzenie Premium / Freemium bez karty debetowej jest bezpłatne/ to czy aby spełnić warunek promocji ale też warunek bezpłatności konta wystarczą 3 płatności świeżo wyrobioną karta debetową na dowolną kwotę a resztę obrotów kartą kredytową aby nie płacić za Premium? / np. 4 płatności na 20 zł karta debetową i x płatności na kwotę 500 zł karta debetową/. Czy w takiej sytuacji dostaję bonus z promocji/50 pln/ oraz 5% zwrotu z promocji z moneybeckiem?

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Wydaje mi się, że skoro pierwsze było Premium, to nie ma problemu — do niego wyrabiasz kartę którą robisz wymagane promocją transakcje, w sumie tą debetówką i kredytową musisz wyrobić 500 zł, by Premium było bezpłatne i dało 25 zł moneyback (Freemium jako bez karty nadal jest za darmo). Jeśli w sumie zrobisz 700 (ale z tego min. 200 koniecznie kk), to dostaniesz też moneyback na Freemium.

      Don Quijote de la Mancha
  • Dziek DQdlM
    Rozumiem więc, że zamawiam kartę debetową do Premium ale skoro główne transakcje robię kartą kredytową to „debetówką” wyrabiam tylko 3 transakcje/ na potrzeby promocji/, zdaję ją i żadnych opłat za kartę debetową i za konto/ wymagane min. 500 pln robię kredytową/ nie ponoszę. Czy tak? Przepraszam, że się tak dopytuję ale jednocześnie biorę udział w wielu promocjach/ na siebie i rodzinę i mam ponad 20 kart do obsłużenia. I jeszcze 5 do aktywacji z Millennium więc może mi się to wszystko najzwyczajniej w świecie pomylić.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Według mnie tak. Transakcje bezgotówkowe kartą kredytową na kwotę min 500 PLN zwalnia z opłaty za Konto Preemium i 200 PLN za kartę debetową.

      Jerzy
  • Witam! Jak wygląda sytuacja z tą promocja bo banera aby dołączyć do promocji w bankowości online nie widzę trzeba się o niego wykłócać na infolinii czy jak?
    Bo również uważam że „lub” w regulaminie daje szanse skorzystać ;)

    jankos Odpowiedz
  • jestem po rozmowie z konsultantem – nie mają informacji czy mi ta promocja przysługuje, trzeba czekać, w tej chwili nie mam do niej prawa i nie można mi jej włączyć. mam zadzwonić pod koniec tygodnia

    m4 Odpowiedz
  • Lata lecą, a w tym banku dalej regulaminy promocji tworzą idioci. Już przy pierwszej promocji (słynny cashback 5% za transakcje) mieli skuchę z mpay i oczywiście nie chcieli wypłacić należnych pieniędzy powołując się na „transakcje pozorne”.
    Ale wystarczyło poinformować arbitra bankowego, powołać się na regulamin ich promocji i w zębach przynieśli kasę :)

    Mariusz Odpowiedz
  • Odnośnie regulaminów ostatnio w Millenium na czacie dostałem odpowiedź, że transakcja musi być wykonana I zaksięgowana w tym samym miesiącu. Po pytaniu wyciagającym z mojej strony „czyli twierdzi Pani że operacja wykonana w grudniu a zaksiegowana w styczniu nie wlicza sie do obrotu w żadnym miesiącu” zapadła głucha 10 minutowa przerwa, po czym okazało się że istotny jest wyłącznie moment księgowania. Więc informacją (negatywną) z czatu za bardzo bym sie nie przejmował.

    m Odpowiedz
    • Niestety operacje księgowane w nowym miesiącu a wykonane w starym nie liczą się do nowego. Zapłaciłem prowizję i reklamacja odpowiedz negatywna. Operacje przełomu miesięcy u nich po prostu znikają!!!

      Andy
    • Niestety z praktyki Mille wynika że operacje przełomu miesięcy znikają w próżni. Nie są liczone ani do starego ani do nowego miesiąca. Przećwiczone na opłatach i reklamacjach. Niestety… taki to bank

      qwer
  • warto zadzwonić na infolinię i spytać czy można włączyć promocje – mi się udało :-)

    zenek64 Odpowiedz
  • ten o braku wpływu wynagrodzenia spełniłem – sam wpłacałem kasę na moneyback 5 % (475 zł i 25 dodawał sam bank) a w listopadzie/grudniu przelałem 10 k na lokatę mobilną na 3 %

    zenek64 Odpowiedz
  • @Zenek64 Trafiłeś na lepszego konsultanta, mi niedawno nie chciała przemiła Pani konsultantka tego włączyć gdyż mimo, że jej to wytłumaczyłem logicznie to nawet kontaktowała się z jakimś kierownikiem i dostała taką odp. że NIE i bidulka sama stwierdziła że „co ja mogę” no nic pozostało mi napisanie reklamacji z moim stanowiskiem i wytłumaczenie bangsterom podstaw logiki. Napisałem im coś takiego co pójdzie w pięty i powinno zadziałać jak dostanę odp. to dam znać. ;)

    jankos Odpowiedz
  • @jankos to podziel się z nami jakie będzie oficjalne stanowisko banku na Twoją reklamacje. Jestem w dość podobnej sytuacji (spełniam 1 warunek – nie wpłynęło wynagrodzenie, lecz 2 warunek – łączna kwota wpływów w październiku, listopadzie i grudniu 2016 r. wynosiła troszkę więcej jak 500 zł). Osobiście uważam, że powinienem załapać się na promocję. Słowo kluczowe to „lub”, nie ma tam spójnika „i” więc według mnie 2 warunek nie musi być wcale spełniony, żeby zakwalifikować się do tej premii. Na infolinii Pani konsultanta również nie chciała uruchomić promocji. Zastanawiam się jeszcze, czy reklamować to przez e-maila do banku.

    Andy Odpowiedz
  • podajcie prosze, gdzie jeszcze sie oplaca przelewac wynagrodzenie.

    koles Odpowiedz
    • Podam Ci moje konto ;-)

      abba
    • :) chodzilo mi o raczej o korzysci dla mnie :D

      koles
    • Koleś credit Agricole daje 200 zł jeśli masz wynagrodzenia 3 k na konto jak 1500 to stówę dają – no i musisz zamknąć trupa po innej promocji (jakieś inne konto bo to promocja za przeniesienie konta z której możesz skorzystać jeśli do roku wstecz nie miałeś ROR w CA)

      zenek64
    • Niestety mam CA. tzn zaraz pojdzie do piachu :) ktos jeszcze cos daje?
      Alior i rozsadne zjechal do 1,5% wiec zrobilo sie troche slabo…

      koles
    • też w marcu zamykam Alior, już lepiej płacić Santanderem (1% i zwrot opłat za kartę). I tym sposobem również wynagrodzenie zostanie sierotą

      karampuk
    • Ale gdzies przelac trzeba ta wyplate :) fajnie bylo cos z tego miec…

      koles
    • Od roku nie ma nic ciekawego dla wyjadaczy.Ja też czekam

      rw8888
    • No chyba ze kogoś rajcuja loterie.

      rw8888
  • UWAGA Zmienili regulamin!

    deloe Odpowiedz
  • Ma ktoś zapisany poprzedni regulamin?
    To są jakieś jaja jak się im wytknęło ich błąd że regulamin jest sprzeczny z tym co mówią i robią uniemożliwiając udział w promocji to zmienili regulamin… Mało profesjonalne zamiast uderzyć się w pierś i przełknąć swój błąd ewentualnie wykopać tego co to pisał, takie coś…
    Brak słów

    jankos Odpowiedz
  • jak rozumiem kto zdąrzył aktywowac promocje po staremu to zyskał?? znowu promocje kilkudniowa jak wz lokatą na 3 % taki para bank :P

    zenek64 Odpowiedz
  • Też uważam, że jak się pomylili, to nie mieli prawa zmienić Regulaminu. Prawo nie działa wstecz i każdy to wie. To co zrobili jest niezgodne z prawem.

    ola Odpowiedz
  • Banksterka robi swoje. Wprowadzenia zmian w regulaminie akcji promocyjnej już w czasie jej trwania na niekorzyść klienta (zmiana „lub” na ‚i’). Czy nie podchodzi to pod klauzule niedozwoloną, zakazaną przez prawo? Nie ładnie T-Mobile…oj nie ładnie.

    Andy Odpowiedz
  • @Andy masz rację. Na zasadzie wyjątku można dopuścić w praktyce zmianę regulaminu jednorazowej promocji, ale tylko wówczas, gdy zmiana jest uzasadniona i dokonywana jest wyłącznie na korzyść konsumentów. To co robi w tym momencie T-mobile aż się prosi o zgłoszenie sprawy do UOKiK i jeśli będzie trzeba to im taką jazdę zafunduję. Nie chodzi tu już o 50zł ale o rzecz. Jak im się popuści to za każdym razem gdy zapisy będą niejednoznaczne i powinno się je interpretować na rzecz konsumentów to oni zmienią regulamin i nas wyhuśtają. O nie nie tak prędko!

    jankos Odpowiedz
  • tutaj: http://prawomarketingu.pl/zmiana-regulaminu-akcji-promocyjnej-w-czasie-jej-trwania jest ciekawy artykuł. Streszczenie: pomimo kilku „ale” należałoby przyjąć, że regulaminy promocji nieciągłej (tego typu jest ta Tmobile) można by zmienić tylko na korzyść klienta.
    Pole popisu dla UOKiK.
    Chyba że ktoś grzecznie poprosi Tmobile o zastosowanie się do prawa, przywrócenie pierwszej wersji regulaminu, umożliwienie wyrażenia zgody na regulamin promocji, bo przecież kara z UOKiK będzie wyższa.
    Trudno im będzie udowadniać, że jak w wypadku Lidla okradła ich chmara … hmmm co by tu napisać… „wisienkowiczów”?

    m Odpowiedz
  • Dzisiaj rano dzwoniłem aby się zarejestrować. Powołałem się na to że nie miałem wpływów wynagrodzenia i klauzulę lub i dodatkowo że zgłaszam sprawę do KNF. Konsultant udał się na konsultacje po czym odmówił mi udziału w promocji. Bo według Tmobile wszystkie warunki muszą być spełnione. Po południu Tmobile zmienił regulamin – lub zastąpił klauzulą i. Czy to są kpiny z klientów T-mobile Finanse? To mi wygląda na bezczelne oszustwo białych kołnierzyków. Ludzie bezczelność niektórych banków nie zna granic.

    Mariusz Odpowiedz
  • no to poszła zapytka do KNF, wysyłajcie też to może przypadkiem ktoś sie tym zajmie ;)
    W dniu 10 stycznia T-mobile Usługi Bankowe wprowadziło powyższą promocję.
    Paragraf 4 pkt 2 brzmiał:
    Promocja jest dostępna dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe, którzy posiadają aktywny Rachunek na który w grudniu 2016 nie wpłynęło wynagrodzenie dokonane przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS

    lub

    łączna kwota wpływów w październiku, listopadzie i grudniu 2016 r. wynosiła mniej niż 500 PLN w każdym z tych miesięcy.

    Kluczowe „lub” jest dość istotne, bo w przypadku warunków wykluczających z promocji w takiej sytuacji wystarczy, że niespełniony jest jeden z warunków i można wziąć w niej udział. W moim (i wielu innych osób) przypadku nie spełniłem warunku pierwszy. Jednak bank usilnie wmawia że każden z powyższych musi być nie spełniony! Do tego stopnia, że 18 stycznia zmienił regulamin i zamiast „lub” pojawiło się „i”.
    Czy słuszna jest moja interpretacja pierwszego regulaminu, że nie otrzymując na konto żadnego świadczenia poza wpływami własnymi powyżej 500zł spełniam warunki? Czy takie działanie banku jest legalne? Czy jeśli to niezgodne z przepisami możecie nałożyć karę za próbę oszukania klientów? Czy możecie wpłynąć jakoś na bank by respektował własny pierwotny regulamin?

    w załączniku pierwotna wersja regulaminu,
    wersja po zmianie pod linkiem: https://static.t-mobilebankowe.pl/uploads//files//RegulaminPromocjiBonusWynagrodzenie.pdf

    Herman Odpowiedz
    • tylko pozmieniajcie troche treść :p

      Herman
    • KNF w mojej ocenie nie jest właściwy w tej sprawie.
      Za to UOKiK już tak

      m
    • T-debile mają już sporą tradycje w naciągactwie i oszustwach, niedawno UOKiK nałożył na telekom 10 mln kary za złodziejskie włączanie bez zgody: Granie na Czekanie, Szafa Gra i Prenumerata, dalej niczego ich to nie nauczyło, pisać gdzie się da, nałożą kolejne 15 milionów,

      jacck
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy