Konto Godne Polecenia: 100 zł za założenie, oprocentowanie 4% i całkowicie darmowa karta!

Kilka dni temu opisywaliśmy bardzo dobrą ofertę Banku Zachodniego WBK, w ramach której można otworzyć Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% i zwolnieniem z opłat za kartę do końca czerwca 2017. Mamy świetną wiadomość: rachunek ten właśnie pojawił się w promocji, dzięki której w łatwy sposób zgarnąć można dodatkowe 100 zł premii. Szykuje się hit? :)

100 zł i 4% na Koncie Godnym Polecenia!

Konto Godne Polecenia 4% z premią

Standardowo promocja przeznaczona jest tylko dla nowych klientów, ale tym razem data wykluczenia nie jest zbyt odległa – każda osoba, która posiadała dowolne konto osobiste przed dniem 31 sierpnia 2015 może wziąć udział w promocji. Osoby posiadające rachunek po tej dacie są natomiast wykluczone.

Aby zgarnąć tytułową premię wystarczy do 23 listopada 2015 zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji.

Uwaga! Ze względu na ogromną popularność promocja została przedłużona – rejestrować możemy się do 27 listopada

Należy podać swój adres mailowy, zaakceptować pierwszą zgodę (jest wystarczająca), aktywować konto przez link wysłany na maila, wyrazić zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w zakresie związanym z promocją, a następnie złożyć wniosek o właściwe Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% i kartą debetową.

Wymagane zgody marketingowe w promocji 100 zł premii za Konto Godne Polecenia

Uwaga: standardowo przypominamy, że jeśli na jednym komputerze rejestruje się wiele osób w danej promocji, to cały proces należy przejść od początku: przejść na stronę promocji, założyć nowy profil podając nowego maila kolejnej osoby, a następnie założyć właściwe konto z wygenerowanego linku (unikalnego dla danej osoby!). W innym wypadku bank i pośrednik (Agora) organizujący akcję będą mieli problemy z jej rozliczeniem.

Podczas składania wniosku o samo Konto Godne Polecenia warto zwrócić uwagę na to, aby zaznaczyć odpowiednie zgody marketingowe. Zgodnie z regulaminem:

[Uczestnik]:
a. nie złożyły w Banku sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych,
b. wyraziły w Banku zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną,
c. podały w Banku numer telefonu komórkowego do kontaktu.

Uwaga: jeśli podpisujemy umowę przelewem z innego banku, to dane (imię, nazwisko, adres) muszę być te same, co podane we wniosku BZWBK! Jeśli więc np. zmieniliśmy adres zamieszkania i dane będą się różnić, to lepiej wybrać opcję przez kuriera.

100 zł za wydanie kartą… 100 zł!

Co dalej? Do dnia 31 grudnia 2015, należy podpisać umowę (za pomocą przelewu internetowego lub za pośrednictwem kuriera) oraz wykonać płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę minimum 100 zł. Liczą się zarówno transakcje w internecie jak i punktach naziemnych.

To tyle! Najpóźniej 31 stycznia 2016 zostaniemy mailowo poinformowani o przyznaniu premii, a do 14 lutego będziemy musieli podać dane do odbioru obiecanych 100 zł. Premia zostanie przekazana do dnia 29 lutego 2016.

Co oferuje Konto Godne Polecenia w promocji 4%?

Samą promocję „4% na Koncie Godnym Polecenia” prześwietliliśmy już kilka dni temu. W skrócie: bank do całkowicie darmowego rachunku dorzuca oprocentowanie 4% środków do 4000 zł oraz darmową kartę debetową z darmowymi wypłatami ze wszystkich bankomatów. Promocja trwa do czerwca 2017 co oznacza, że przez ponad 1,5 roku możemy cieszyć się świetnym, darmowym rachunkiem z dobrym oprocentowaniem i bonusem 100 zł na start. Oczywiście regulamin nie nakłada obowiązku korzystania z tego rachunku tak długo – możemy go zamknąć kiedy tylko chcemy.

Co ciekawe promocja podwyższonego do 4% oprocentowania pozwala na założenie nawet trzech tego typu rachunków – możemy w ten sposób mieć możliwość lokowania aż 12 000 zł na 4% w skali roku. Niestety premię na start zgarniemy tylko raz :-)

Aby założyć drugie i trzecie konto z oprocentowaniem 4% należy wybrać sposób zakładania tych rachunków przez kuriera – po wypełnieniu wniosku online. Według relacji czytelników drugie i trzecie konto nie może być założone przez przelew weryfikacyjny – bo wniosek zostanie odrzucony.

PS. Warto również pamiętać, że BZWBK to praktycznie jedyny bank, który dba o aktywnych klientów. Bardzo często można dzięki niemu zgarnąć np. 20 zł zwrotu za transport komunikacją miejską czy parkingi.

Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania z odpowiedziami:

Posiadam kartę kredytową w BZWBK. Czy mogę wziąć udział w promocji?

Jeśli posiadasz kartę kredytową BEZ konta osobistego w PLN, to jak najbardziej tak.

Posiadam konto walutowe w BZWBK. Czy mogę wziąć udział w promocji?

Jeśli posiadasz konto walutowe BEZ konta osobistego w PLN, to jak najbardziej tak.

Bank odrzucił wniosek po przelewie weryfikacyjnym. Co robić?

Standardową praktyką banków jest weryfikacja, czy dane podane we wniosku zgadzają się z danymi z przelewu weryfikacyjnego innego banku. Jeśli więc dokonamy przelewu z konta, gdzie nasze dane są niezaktualizowane (np. inny adres) to bank odrzuci taki wniosek. Należy wtedy zalogować się na swoje konto na stronie promocji i złożyć wniosek jeszcze raz – tym razem wybierając kuriera.

W umowie nie ma nic o oprocentowaniu 4%. Skąd mam wiedzieć, że tyle będzie?

Bo mówi o tym regulamin promocji z oprocentowaniem 4%. W większości przypadków bankowi nie opłaca się zmieniać zawieranych umów i wprowadzać do nich niewielkich zmian. Przykładowo przy organizowaniu kilkudziesięciu promocji w roku mogłoby to tylko wprowadzić zamieszanie. W związku z tym banki do standardowej umowy konta dodają dedykowany regulamin promocji który precyzuje co otrzymamy zawierając umowę w określony sposób.

Mam na koncie ponad 4000 zł i w szczegółach oprocentowania wyświetla mi się 1%. Czy to normalne?

Zgodnie z regulaminem promocji do kwoty 4000 zł obowiązuje oprocentowanie 4%, natomiast powyżej – już tylko 1%. Jeśli na koncie posiadamy nadwyżkę, to w szczegółach konta będzie się wyświetlało oprocentowanie dla aktualnego salda (bank prawdopodobnie nie potrafi pokazać dwóch oprocentowań). Oczywiście postanowienia promocji obowiązują, więc 4% do 4000 zł zostanie naliczone normalnie na koniec miesiąca.

Kalendarz promocji

Nie przegap!

Komentarze

  • U MNIE KONSULTANTKA POWIEDZIAŁA ŻE SPRAWDZI STATUS WNIOSKÓW I PO 13 MINUTACH SIĘ NIE ODEZWAŁA. STAN FAKTYCZNY JEST TAKI ŻE DRUGIE I TRZECIE KONTO UTKNĘŁO Z WNIOSKIEM I NIKT NIC NIE WIE OD PIĄTKU I NIE MOŻNA UZYSKAĆ OD BANKU ŻADNEJ INFORMACJI . WIĘC KAŻDY KTO ZŁOŻYŁ WNIOSEK NIE MOŻE BYĆ PEWNY CZY ON JEST I CZY KTOŚ SIĘ ODEZWIE Z BANKU A JEDNOCZEŚNIE NIKT NIE MOŻE SPRAWDZIĆ

    Piotro Odpowiedz
  • w piątek złożony wniosek, przelew weryfikacyjny. Na maila dostałem potwierdzenie, a dziś dostałem potwierdzenie na maila i smsem.

    Lenio Odpowiedz
  • Miał ktoś od Was tak, że wczoraj złożył wniosek ok. 13-14, nie dostał nic, ani smsa, ani maila, a dziś ok. 16 dostał aż 11 (!) smsów i maili z różnymi nr wniosków i ich datami z dziś i różnymi godzinami nawet? W tym oczywiście brak tego właściwego swojego.

    pws Odpowiedz
  • Coś się ruszyło , po 3 smsy przyszły potwierdzające założenie konta do wniosków składanych 19 i 20 i potwierdzenie złożenia wniosku z dzisiaj , tylko chyba nr wniosku jakoś nie pasuje . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Złożyłem wniosek wczoraj ok północy, kilka minut po północy poszedł przelew. Dziś dostałem na maila i sms 3 wiadomości potwierdzające złożenie wniosku z tym że 2 wiadomości dotyczą wniosku o tym samym numerze a jedna jakiegoś innego … A składałem jeden wniosek tylko więc nie do końca wiem o co chodzi. Poczekam do jutra, może coś ruszy.

    sle Odpowiedz
  • Wniosek złożony dziś koło południa i właśnie dostałem na maila potw. złożenia wniosku.

    Fazi Odpowiedz
  • Dziś jeden składany za to o 15.48 przyszły trzy potwierdzenia:???? tylko dlaczego trzy ? skoro dziś jeden złożony?
    każdy ma inny numer wniosku
    Potwierdzamy złożenie wniosku nr 14-873… w dniu 2015-11-23 15:48 o Konto Godne Polecenia.
    Potwierdzamy złożenie wniosku nr 14-873… w dniu 2015-11-23 15:49 o Konto Godne Polecenia.
    Potwierdzamy złożenie wniosku nr 14-873… w dniu 2015-11-23 15:39 o Konto Godne Polecenia.
    Znowu jakiś chaos i zamieszanie

    piotro Odpowiedz
  • Widzę, że to powszechny problem dziś jest…

    pws Odpowiedz
  • #piotro jak to są 3x z tym samym numerem to pół biedy, niech wysyłają 10 potwierdzeń, byle przeszło. Pytanie ldlaczego numery się różnią, i czas … Ja mam potwierdzenia z 9 i 12 z tym samym numerem i z 18 z innym.

    sle Odpowiedz
  • trzy ale każdy się różni – podejrzewam że żaden nie jest ten który składałem i nadal nie wiadomo czy jest ten właściwy z moimi danymi osobowymi czy kurier nie przywiezie kilu wniosków ale każdy z innymi danymi osobowymi …

    piotro Odpowiedz
  • Hmm no ja przelewem tak że nie wiem co z tego wyjdzie. Może będzie coś więcej wiadomo, poczekam do jutra co tam jeszcze zmajstrują. Promo przedłużone więc nie póki co spiny.

    sle Odpowiedz
  • Dla wszystkich, którzy nie zdążyli/zagapili się/ dopiero teraz czytają o promocji: bank przedłużył ją do 27 listopada, więc jeszcze można skorzystać :)

    kfm Odpowiedz
  • Wniosek złożony 19.11 i jak na razie nikt nawet nie potrafi powiedzieć mi co się z nim dzieje. Taki sam wniosek złożyłem dla dziewczyny następnego dnia wieczorem i już wczoraj miała konto aktywne.

    kogi Odpowiedz
  • Dowiedziałem się, że jeszcze, że weryfikacją zajmuje się firma zewnętrzna i oni jako bank na nic nie mają wpływu kiedy dostaną wniosek. Żenujące…

    kogi Odpowiedz
  • No właśnie kogi # niepokojące jest to że dane osobowe z peselami nr dowodów i skanami dowodów trafiają do jakiejś zewnętrznej firmy … poza tym jak się mają informacje poprzednie na infolinii że to robi dział przyjmowania wniosków który w piątek nie pracował bo miał zebranie a w poniedziałek bo miał awarię

    piotro Odpowiedz
  • W poniedziałek mojej dziewczynie konto aktywowali, tak że wtedy pracowali na pewno. Ja dzisiaj pisałem do nich na facebooku, na mailu i na chacie. Na facebooku i na mailu (kontakt@bzwbk.pl) odpowiedzieli, że nie mają możliwości weryfikacji i żeby kontaktować się przez infolinię lub przez chat. Na chacie kobieta oczywiście nic nie wie, infolinia też mówiła, że nie ma żadnych informacji. Wszystkim zajmuje się firma zewnętrzna do której oczywiście też nie ma kontaktu. Cała ta promocja jak dla mnie to jedna wielka parodia. W ing jak zakładałem konto przelewem, to na drugi dzień już było aktywne , a pieniądze które przelałem w ramach weryfikacji (1 grosz) znajdowały się na tym koncie. Tutaj od czwartku nie mam żadnej informacji i do tego nikt nic nie wie, co jest jeszcze bardziej żenujące.

    kogi Odpowiedz
  • 3 konta otwarte i aktywne ( wszystkie 4 % ), 1sze przez przelew, 2 kolejne kurier i ok. 3-5 dni czekania na aktywację ( wniosków złożonych w sumie 4, bo trzeci o trzeci rachunek „wcięło”, przepadł jak kamień, mimo podania bankowi sygnatury z zrzutu ekranu do tej pory nie wiadomo co się z nim stało ;) ).

    Prośba do admina by ustalił i uzyskał oficjalne stanowisko banku w sprawie tej tajemniczej firmy zewnętrznej, która przetwarza , weryfikuje wnioski.

    Konsultanci od początku sprawiali wrażenie błąkających we mgle, zero wiedzy o wnioskach.

    Rob231 Odpowiedz
  • Wniosek złożony wczoraj w opcji ze skanem, od razu zrobiłem przelew weryfikacyjny i od tamtej pory cisza. Właśnie dostałem maila abym składał wniosek bo akcja została przedłużona. Jest się czym martwić, czy czekać aż się pozbierają z weryfikacja wniosków?

    pepe Odpowiedz
  • Dobrze by było żeby oddawać pełne informację zwłaszcza jeśli chodzi o dysponowanie danymi osobistymi klientów. Żadnej informacji że firma zewnętrzna nas przetwarzać dane nie było. Ani że strony banku Ani z livesmarter. Dlatego niepokoi że klienci nutę mają dostępu do informacji i ich wnioskach.

    piotro Odpowiedz
  • Dobrze by było żeby oddawać pełne informację zwłaszcza jeśli chodzi o dysponowanie danymi osobistymi klientów. Żadnej informacji że firma zewnętrzna nas przetwarzać dane nie było. Ani że strony banku Ani z livesmarter. Dlatego niepokoi że klienci nutę mają dostępu do informacji i ich wnioskach. Warto też odnieść się do ttych sytuacji chaosu gdzie ludzie składali jeden wniosek a po 15 przychodziły po kilka wniosków naraz

    piotro Odpowiedz
  • Dobrze by było żeby oddawać pełne informację zwłaszcza jeśli chodzi o dysponowanie danymi osobistymi klientów. Żadnej informacji że firma zewnętrzna nas przetwarzać dane nie było. Ani że strony banku Ani z livesmarter. Dlatego niepokoi że klienci nutę mają dostępu do informacji i ich wnioskach. Warto też odnieść się do ttych sytuacji chaosu gdzie ludzie składali jeden wniosek a po 15 przychodziły po kilka wniosków naraz

    piotro Odpowiedz
  • okazuje się że tajemniczą firmą zewnętrzną, która przetwarza , weryfikuje wnioski jest … InPost. i nie ma firmy zewnętrznej do wniosków tylko firma do dostarczania wniosków Więc po prostu to dzisiejsza wersja konsultantów żeby się odczepić jak ktoś się pyta o wnioski. W piątek była wersja z zebraniem w poniedziałek z awarią systemu dzisiaj z firma zewnętrzną. Ciekawe co będzie jutro ….

    piotro Odpowiedz
  • Ja tylko przypominam o tym, żeby po pierwsze z dystansem podchodzić do tego co mówią konsultanci, a po drugie z dystansem podchodzić do tego co ludzie (a zwłaszcza jedna osoba) wypisuje w internetach. Aferę zrobić bardzo łatwo (np. powyżej dostało mi się, że nie informuje o firmie zewnętrznej) a później może się okazać, że nie było o co jej robić. Że tak powiem: keep calm and live smarter :-)

    Michał Odpowiedz
  • tu nie tylko chodzi o to co mówią albo nie mówią konsultanci ale o chaos w banku – jak wyjaśnić wczorajsze sytuacje gdy złożony jest jeden wniosek a po 5 godzinach przychodzi odpowiedź o przyjęciu 3 wniosków podczas gdy był jeden ? Naturalne jest pytanie który jest mój a kótre będą z innymi danymi albo wszystkie najpewniej są z innymi danymi bo zawierają inna godzinę złożenia wniosku A z wypowiedzi osób na forum wynika że dostawali po kilkanaście potwierdzeń W banku natomiast nie chcą sprawdzić po prostu czy wśród tych wniosków jest mo czy innej osoby a pomyłkowo przyszedł na mój telefon i email

    piotro Odpowiedz
  • Mnie dzisiaj Pani powiedziała, że weryfikacją danych zajmuje się firma zewnętrzna i to ona przesyła poprawny wniosek do banku, a jak jest niepoprawny to jest odrzucany. Oni jako bank nie mają na to żadnego wpływu i nawet nie są w stanie zweryfikować tych numerów wniosków, bo wszystko trafia do tej firmy i po weryfikacji jest przesyłane do banku. Szkoda, że nie zrobiłem screenów z tej rozmowy… Mój wniosek został odrzucony. Oczywiście po kontakcie z bzwbk nie dowiedziałem się dlaczego, bo takich informacji nie podają… Złożyłem dziś 2 dodatkowe wnioski – jeden przelewem, drugi kurierem i zobaczymy co się stanie.

    kogi Odpowiedz
  • u mnie najpierw konsultantka mówiła o firmie zewnętrznej a potem drugi konsultant był zdziwiony – bo wnioskami zajmuje się dział specjalny – a jedyną firma zewnętrzną jest firma kurierska która przekazuje umowy do klienta i z powrotem do banku. Nie wyobrażam sobie żeby dane osobowe bank przekazywał do firmy zewnętrznej – bo byloby to łamanie ustawy o ochronie danych osobowych. Proszę spytać o nazwę firmy jeśli taka istnieje. Wg mnie to wersja na dzisiaj żeby nie zawracać głowy wnioskami – ponieważ mają zawał pracy i są zarzeceni wnioskami więc najzwyczajniej zbywaja zapytania o status wniosku

    piotro Odpowiedz
  • Przed chwilą z kolei konsultant powiedział mi, że w przypadku przelewu to Blue Media zajmuje się weryfikacją wniosku i oni jako bank nic nie mogą zrobić i nie mają nawet możliwości tego sprawdzić jeśli wniosek przez nich jest odrzucony. Do banku trafiają tylko poprawnie zweryfikowane wnioski.

    kogi Odpowiedz
  • Ja złożyłem wniosek 23.11 około 10:00, potwierdzenie z nr wniosku dostałem dopiero około 17:00, i do dzisiaj cisza w temacie. Wcześniej zakładałem na siebie to wszytko zeszło około 1 godz. teraz ewidentnie coś im się sypie :(

    janus_z Odpowiedz
  • Złożyłem wniosek za pomocą przelewu weryfikującego, 23 listopada z konta pobrano mi 1zł ale do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji o założeniu rachunku, czy też umowy. Czy tak długo trwa proces weryfikacji, czy dla pewności złożyć raz jeszcze wniosek? Myślicie, że wniosek mimo pobranej opłaty 1zł został odrzucony?

    Radik Odpowiedz
  • kiedy pojawi się informacja w szczegółach o oprocentowaniu? Konto otwarte, na kartę czekam, kasa przelana na konto. Ale brak szczegółów, tylko „CHECK”

    Lenio Odpowiedz
  • Sytuacja męża: założył konto przez przelew, dostał smsem potwierdzenie, że konto jest aktywne; dostał smsem PIN oraz hasło do kontaktu z bankiem; dostał nawet kartę płatniczą pocztą, a wczoraj przyszedł po 5 dniach zwrotny przelew z BZWBK z informacją, że „weryfikacja negatywna” – mąż nie ma teraz NIK. Ciekawe co jeszcze nas czeka podczas współpracy z tym bankiem :D

    Joaska Odpowiedz
  • @Joaska, bank generalnie nie jest zły (w każdym razie nie narzekam, a jestem klientką od kilku lat). Ale ta konkretna promocja to spory przerost formy nad treścią i organizacyjnie nie podołali.

    K. Odpowiedz
  • @K na trzy zakładane konta na razie z tym jednym jest „poważniejszy” problem (pomijając fakt, że dla każdego z tych trzech kont karta payback w umowie ma zaznaczone inne zgody niż podawaliśmy we wnioskach – pisałam o tym wcześniej. Dodatkowy minus za kontakty z osobami z infolinii). Staram się nie zrażać, ale.. ;)

    Joaska Odpowiedz
  • >>>Złożyłem wniosek za pomocą przelewu weryfikującego Czy tak długo trwa proces weryfikacji,

    Do 14 dni – wg informacji otrzymanej na infolinii Banku.

    Bogdan Odpowiedz
  • BZWBK jaja sobie robi mi przysłali kurierem umowe bez NIK bez dostepu internetowego wniosek prawidłowo wypełniony przy podpisywniu sie nie zorientowałem ,teraz przyszedł mi na maila ze konto aktywne a tu brak NIK jak teraz wybrnąć ze sytuacji?

    dark Odpowiedz
  • Nadal brak smsów i maila dla wniosku składanego 22.11. około 21,30 po awarii systemu w niedzielę . Ma ktoś taką sytuację z tego dnia jeszcze ? Natomiast do wniosku z 23.11. składanego przed południem dziś przed 17-tą przyszło co trzeba . Co tu robić z tym wnioskiem z 22.11. , czekać czy składać ponownie ? Ktoś jeszcze nie ma żadnego info do wniosków z niedzieli ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • ja też czekam od 3 dni i Cisza nic nie zrobimy poczekajmy:) a najlepiej w takich promocjach składać wszystko wcześniej:) ale lubimy wszyscy robić wszystko na ostatnią chwile:)

    Emrys Odpowiedz
  • Mnie wczoraj założyli konto. Co prawda potwierdzenie otwarcia otrzymałem na inny adres email . Tak jakby wpłatę 1 zł z innego numeru wniosku system przyporządkował do innej identyfikacji. Co ciekawe, stało się to po n-tym składaniu wniosku, tym razem z żądaniem kuriera. Mam te wszystkie numerki, przelewy chodzą w obie strony, oprocentowanie właściwe, 4%. Dzisiaj w systemie pojawiła się karta. No to niby ok. Niemniej nurtuje mnie ciekawość czy w związku ze złożonym wnioskiem o założenie konta z kurierem rzeczony przybędzie z papierami i co? Założą mi drugie konto z innym adresem email i telefonem? Jak się oni w tym wszystkim połapią jak ja już sam przestaję się orientować w tym chaosie? ;)

    Bufon Odpowiedz
  • Jeden wniosek złożony 20.11 – ror zatwierdzony 23.11, wniosek żony z tego samego dnia czyli 20.11 – odrzucony 25.11. Także trochę czasu im to zajmuje.

    Krzysiek Odpowiedz
  • Dzięki za info! A jeśli pierwszy wniosek (ten z premią 100zł) utknął na poziomie weryfikacji, mogę złożyc wniosek o drugie konto oczywiście bez premii? Zastanawiam się, bo może tak się zdarzyć, że to drugie konto zostanie szybciej otworzone i czy nie przeszkodzi to otrzymaniu tych 100zł?

    Radik Odpowiedz
  • @ Radik – lepiej poczekać, aż pierwsze z premią będzie już aktywne. Ktoś wcześniej pisał, że tak mu przetworzyli wnioski, że drugie konto otworzyli prędzej i kasa wtedy przepada…

    Joaska Odpowiedz
  • 23.11 złożony wniosek. Dzisiaj informacja że wniosek odrzucony… O co chodzi? Przelew z konta, wszystkie dane takie same… Czy można powtórnie złożyć wniosek?

    Karollll Odpowiedz
  • @ Joaska tak właśnie pomyślałem, ale z kolei dziś dostałem e-mail, żeby złożyć wniosek o Konto Godne Polecenia 4% z Premią 100 zł, bo ostatni dzień akcji! Stąd już nie wiem, czy dobrze robię czekając… w ogóle brak słów, już to widzę jak będą wypłacać premię…

    Radik Odpowiedz
  • @ Karollll a zeskanowałeś dowód z zamazanymi niektórymi danymi?

    Radik Odpowiedz
  • Kuźwa, co z tym WBK, odrzucają dobre wnioski, wszystko prawidłowe, a Ci idioci odrzucają. Pewnie specjalnie…

    pws Odpowiedz
  • @ Radik nie dowód zeskanowany normalnie bez zakrywania danych. sprawdziłem czy wszystko jest czytelne.

    Karollll Odpowiedz
  • @ Karollll Ja na Twoim miejscu złożyłbym powtórny wniosek z tego linka z premią 100zł. A pobrali Ci 1zł z konta weryfikującego? Sam będę składał powtórnie, złożyłem tak jak Ty 23.11, pobrali mi 1zł ale do tej pory nie otrzymałem żadnej umowy, ani też informacji że wniosek odrzucony.

    Radik Odpowiedz
  • @ Radik tak przelew weryfikacyjny robiłem normalnie jak dobrze pamiętam nie było mojego banku na liście (getinbank).
    Dzwoniłem na infolinie ale oczywiście nic nie widzą i nie mają wglądu do odrzuconego wniosku.
    Zaproponowała Pani złożenie wniosku telefonicznie ale wiadomo nie będzie wtedy premii także próbuje jeszcze raz złożyć przez stronę promocji..

    Karollll Odpowiedz
  • Kiedy dostaliscie karte bo ja juz tydzien czekam?

    Robroy Odpowiedz
  • @ Karollll spróbuj się dowiedzieć dlaczego odrzucili Twój wniosek, przy wyborze tematu kontaktu jest opcja: Bank odrzucił mój wniosek:
    https://godnepolecenia.zpremia.pl/promocja/kontakt/

    Radik Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy