10% cashback na wszystko od mBanku za płatności… telefonem komórkowym (MasterCard PaySIM)

mBank albo powoli zaczyna odczuwać odpływ klientów, albo ciągle dba o promocję swoich nowych, innowacyjnych produktów. Wczoraj pojawiła się bowiem całkiem ciekawa oferta, w której oferowany jest 10% cashback za płatności dokonane ich nową kartą – MasterCard Debit PaySIM. Co więcej, promocja dotyczy zarówno nowych, jak i starych klientów!

Przeciętne wydatki i dobry telefon

Zacznijmy od początku. MasterCard Debit PaySIM to karta płatnicza, którą wgramy na… telefon komórkowy. Nie byle jaki telefon, bo raczej jeden z nowszych, wyposażony w standard NFC. Po co nam owy standard? Aby płacić telefonem w taki sam sposób jak poprzez kartę z Paypassem/Paywave. Innymi słowy zamiast karty do czytnika przykładamy telefon i płacimy za zakupy.

W promocji mBanku wymagane jest, aby dostawcą usług telekomunikacyjnych była firma T-Mobile. Co więcej, liczy się czas, w jakim karta zostanie aktywowana w serwisie transakcyjnym mBanku – jedynie pierwsze 500 osób skorzysta z wysokiego cashbacku. Warto tu dodać, iż promocja ruszyła wczoraj popołudniu, dlatego szanse ciągle są wysokie. Na dodatek karta jest całkowicie bezpłatna – za każdy miesiąc użytkowania nie zapłacimy ani grosza.

Co, jeśli nasz telefon obsługuje komunikację NFC i załapiemy się do grona pierwszych 500 osób, które aktywują kartę? Teraz wystarczy przelać do mBanku minimum 1000 PLN miesięcznie i wykonywać płatności „kartą” w telefonie. Za każdą z nich bank zwróci nam 10%, ale maksymalnie 30 PLN miesięcznie. Daje nam to 300 PLN miesięcznego limitu na wydatki, czyli całkiem niedużo. Mimo wszystko łatwe do zgarnięcia 30 PLN przez 6 miesięcy promocji da nam darmowe 180 PLN. Całkiem nieźle.

Na koniec pozostaje pytanie – skąd dowiemy się, że jesteśmy w gronie 500 osób? Jeśli nic nie przeoczyliśmy, nie ma o tym nic w regulaminie promocji. Oby mBank pofatygował się i dał znać w systemie transakcyjnym.

Jeśli nie masz konta w mBanku, a chciał(a)byś skorzystać z promocji – możesz je założyć na stronie banku.

Nie przegap!

Komentarze

  • podobnie tutaj:
    http://www.mbank.pl/karty/przedplacone/mastercard-orange-cash/
    150zł za 3 miesiące, niestety chyba tylko dla nowych klientów.

    donmateo Odpowiedz
  • Ile obostrzeń:/

    grimi Odpowiedz
  • Spis telefonów obsługujących technologię NFC:

    http://www.nfcworld.com/nfc-phones-list/

    Siekiera Odpowiedz
  • „Za każdą z nich bank zwróci nam 10%, ale maksymalnie 30 PLN miesięcznie. Daje nam to 300 PLN miesięcznego limitu, czyli całkiem niedużo. Mimo wszystko łatwe do zgarnięcia 30 PLN przez 6 miesięcy promocji daje nam darmowe 180 PLN.”

    maksymalnie 30pln miesiecznie
    300zl miesieczni limitu
    daje to 180pln

    jakis kandydat na ministra finansow ?

    wtf Odpowiedz
  • do bani.Moj nowy telefon z androidem nie obsluguje

    Rikia34_ Odpowiedz
  • @wtf, nie, ja w przeciwieństwie do ministra finansów nie ściemniam :)
    Chodziło oczywiście o wydane 300 PLN miesięcznie, czyli 300 * 10% = 30 PLN. Przez 6 miesięcy mamy 6 * 30 PLN zysku (maksymalnie)

    Michał Odpowiedz
  • mbank i te jego promocje… Najpierw niech odda po 10zł z ostatniej promocji doładowań…

    Artur Odpowiedz
  • W ogole to tez jest bez sensu : masz telefon z NFC a i tak musisz wymienić kartę SIM na SIM NFC

    a takie cos w cenniku Tmobile kosztuje 30, 75 PLN z vat

    więc jeżeli ktoś nie ma karty SIM NFC to musi ja wymienić i w ten sposób jak wyrobi te 300 PLN miesiecznie to pierwszy zwrot tych 30 PLN pojdzie na oplate za wymiane karty.. jak oczywiscie zalapie sie jeszcze na te 500 osob

    Front Odpowiedz
  • Nie rozumiem was totalnie.
    Dobija mnie to użalanie się nad mbankiem osób, które mają 1 konto w ….w mbanku
    Żeby móc gadać na ten temat trzeba mieć doświadczenie

    Po pierwsze
    Jestem klientem mbanku od 10 lat i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Jedynie na początku miałem problemy z załatwieniem czegoś na mlini, ale od czasu kiedy nauczyłem się dzwonić na mlinię po 23g. te problemy minęły. Poza tym jakże czesto się zdarza, że ktoś dzwoni na mlinie w jakiejś sprawie, bez przeczytania regulaminów, zasad, truję dupe konsultantowi o jakieś pierdoły i potem ma pretensje że to tak dlugo trwa. Ja to co chciałem to załatwiałem w ciągu kilku minut.

    Po drugie proszę znaleźć inny bank, gdzie platforma byłaby bardziej czytelna i intuicyjna. Polecam dla porównań wziąć system ING, który tworzyli chyba starożytni Egipcjanie pismem obrazkowym. Na moje zastrzeżenia że ten system jest kompletnie nieczytelny, Pani mi powiedziała, że tylko ja się uskarżam!!!:))

    Mbank ma multum plusów, ostatnio załatwiłem cashback na prawie 200pln bez problemów dodatkowych, mimo że się ich spodziewałem

    Dostęp do systemu jest praktycznie stały, nie ma infromacji np. o lukach w bezpieczeństwie, takie info powitało mnie np kiedy załozyłem konto w rajfim, super.

    Porównajcie sobie mbank do synka. Ile problemów jest synku? Tam ostanio nie działa praktycznie wszystko, wywala błędy, przelewy nie dochodzą, CB nie oddaja. Kto w ogóle śmie ten bank porównywać?

    Reasumując ględzicie tutaj o jakiejś promo za 10pln, pewnie to i prawda że mbank tego do końca nie przemyśał. Ale z drugiej strony nikt o to nie pytał, pytaliście 3 mc temu o to? Teraz zwracanie dupy z tego powodu uważam za niepoważne.

    klient Odpowiedz
  • Mam 9 kont w różnych bankach i powiem tak najgorsze to mbank i pekao S.A. To co piszą i co robią to 2 różne rzeczy. Synk nie jest super generalnie niedorobiony ale mbank wali klientów w rogi i szczerze mówiąć jeszcze raz mi jakiś numer wywiną to zamykam u nich konto a w pekao s.a. załatwienie najprostszej sprawy to kosmos-wystarczyło że zmieniłem adres korespondencyjny i chciałem zrobic przelew poza UE. Tragedia i kosmiczne koszty. W innych bankach załatwiłem to bez problemu.

    Adam Odpowiedz
  • @klient
    Może byś zrozumiał, jakbyś wziął udział w tej promocji, w której regulamin był dostępny, więc co kto miał jeszcze pytać, regulamin to regulamin, wystarczy umieć czytać. A mbank robi idiotów z klientów, dodając swoje widzimisie niezgodne z regulaminem.
    I piszę to ja – do niedawna zadowolony klient mbanku od 2000 roku. A co do serwisu transakcyjnego chyba nikt nie narzeka, też uważam go za najlepszy. Na szczęście, jak piszesz, jest jeszcze Sync.

    Artur Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy